Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: goodman στις Ιουνίου 01, 2008, 04:42:43 pm
-
Ειμαι σε διαδικασια αναζητησης, για να ξεκινησω σε ΤΕΙ, με κατατακτηριες, μια σχολη, ωστε να αποκτησω σε λιγα χρονια 2ο πτυχιο.
Ειμαι ηδη κατοχος πτυχιου ΑΕΙ.
Θα ηθελα να ξερω, αν στο χωρο της εκπαιδευσης, ενα 2ο πτυχιο, προσμετράται κάπου, δίνει ίσως κάποιο προβάδισμα, ίσως κάποια χρήματα, ή τελωσπάντων αν μετρά και που μετρά.
Πέραν του ότι γενικώς, ότι προσόν αποκτά κανείς, καλό κάνει και κακό δεν κάνει, θέλω να ξέρω χειροπιαστά, στην εκπαίδευση, που μπορεί να χρησιμεύσει και να κάνει την διαφορά.
-
Ασφαλώς ό,τι έχει κανείς καλό είναι, αλλά γενικά το 2ο πτυχίο προσφέρει ελάχιστα σε σχέση με τον κόπο που απαιτείται για την κτήση του. Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις κρίσεων για στελέχη, δεν προσμετράται καν ως 'αντικειμενικά μετρήσιμο' κριτήριο (στις κρίσεις αυτές η μοριοδότηση συχνά ποικίλλει κατά περίπτωση για λόγους που μπορείς εύκολα να φαντασθείς). Επίσης, μισθολογικά είναι αδιάφορο. Κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ προτιμότερο να ασχοληθείς με κάποιο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών, αν προσφέρεται κάτι στο πεδίο σου.
-
Καλησπέρα, δεν διευκρινίζεις το πρώτο σου πτυχίο τί είναι και εάν είσαι διορισμένος στο χώρο της εκπάίδευσης. Αυτή τη στιγμή το δεύτερο πτυχίο σε έναν διορισμένο εκπαιδευτικό δεν προσφέρει σχεδόν τίποτα (μισθολογικά τίποτα, και κάποια μόρια νομίζω στις κρίσεις για στελέχη). ϊσως το μόνο που χρησιμεύει κατά τη γνώμη μου είναι να σου δώσει τη δυνατότητα να συμπληρώνεις ωράριο (αν δεν΄έχεις πλήρες) στην ειδικότητα του δεύτερου πτυχίου. Αλλά και πάλι μιλάω για πτυχίο ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ. Κατά τη γνώμη μου α) αν είσαι μόνιμος στην εκπαίδευση κυνήγα κάποιο μεταπτυχιακό σχετικό με το πρώτο πτυχίο
β) αν είσαι αδιόριστος και το πρώτο πτυχίο σου επιτρέπει συμμετοχή σε διαγωνισμό εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ κυνήγα το διαγωνιισμό
-
Δεν ειμαι διορισμενος...αναμενω διορισμο, θεου θελοντος...
Απλα μου ειναι πιο ευκολο να κανω αυτο το 2ο πτυχιο απο το να κανω master.
-
Αν αναφέρεσαι σε κάποιο κράτος που δεν λειτουργεί τις κάθε είδους υπηρεσίες του υπό μορφή παρωδίας, τότε ναι, έτσι όπως τα λες θα έπρεπε να είναι.
-
Ενταξει, δεν εχει νοημα περαιτερω αναλυση, διοτι γινεται απλα φιλοσοφικη συζητηση, διχως αντικρυσμα.
Κρατω, οτι τυχον 2ο πτυχιο ενος εκπαιδευτικου, εχει μηδαμινη αξια.
-
Για να καταλάβεις εχω έναν φίλο που ειναι Γεωπονος απο το πρωτο του πτυχίο και Θεολογος απο το δευτερο.
Φετος πηγε αναπληρωτης με το πρωτο. Και παρ' οτι το δευτερο πτυχίο του του δινει παιδαγωγική κατάρτηση (νομίζω ε;) σαν Γεωπονος δεν έχει...
Άρα...άστο καλύτερα
-
και το πτυχείο μαρασλειου-μετεκπαιδευση 2 χρόνων- δεν το αναγνωρίζουν μισθολογικά. παρ ότι είναι μεταπτυχιακού επιπεδου, αντε να προσμετρήσει σε καμια άλλη αξιολογηση.. για προισταμενη κνηπιαγ τλ
-
Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά στη θεολογική σχολή ΑΠΘ που τουλάχιστον ξέρω υπάρχουν τουλάχιστον 3 ή 4 μπορεί και 5 υποχρεωτικά μαθήματα που έχουν να κάνουν με παιδαγωγική, διδακτική και διδακτική του μαθήματος. Όπως επίσης και πάρα πολλά επιλεγόμενα που μπορεί να πάρει κανείς. Υπάρχει δηλαδή περίπτωση κάποιος αν το θέλει να έχει στην καρτέλα του 8 ή 10 μαθήματα παιδαγωγικής-διδακτικής σε σύνολο περίπου 50 δηλαδή το ένα πέμπτο.Γαι τη γεωπονική δεν γνωρίζω αλλά δε νομίζαω να υπάρχουν τόσα πιά μαθήματα παιδαγωγικής κατεύθυνσης...
-
Goodman ...........πες τώρα εγώ είμαι φυσικός και πάω και παίρνω 2ο πτυχίο από το ΤΕΙ αισθητικής..................
Σε τι θα μου χρησιμεύσει αυτό στην εκπαίδευση,για να είναι υποχρεωμένο το κράτος να μου το αναγνωρίσει?
-
Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά στη θεολογική σχολή ΑΠΘ που τουλάχιστον ξέρω υπάρχουν τουλάχιστον 3 ή 4 μπορεί και 5 υποχρεωτικά μαθήματα που έχουν να κάνουν με παιδαγωγική, διδακτική και διδακτική του μαθήματος. Όπως επίσης και πάρα πολλά επιλεγόμενα που μπορεί να πάρει κανείς. Υπάρχει δηλαδή περίπτωση κάποιος αν το θέλει να έχει στην καρτέλα του 8 ή 10 μαθήματα παιδαγωγικής-διδακτικής σε σύνολο περίπου 50 δηλαδή το ένα πέμπτο.Γαι τη γεωπονική δεν γνωρίζω αλλά δε νομίζαω να υπάρχουν τόσα πιά μαθήματα παιδαγωγικής κατεύθυνσης...
Αυτό όμως ειπα πως το ένα πτυχίο δεν εχει σχέση με το άλλο και επειδή η Γεωπονική δεν ειναι καθηγητική σχολή δεν μετρησε το οτι (οπως ειναι φυσικό) εχει τελειωσει και καθηγητική σχολη. Το οτι φετος ήταν αναπληρωτης με το πτυχίο της Γεωπονικής ήταν τυχαίο, οι δύο σχολές δεν εχουν σχέση μεταξύ τους άρα δεν περνάει το κατα ποσον έχεις παιδαγωγική κατάρτηση απο τη μια σχολή στην αλλη.
-
Μάλλον τα έχετε μπερδέψει λίγο.
Τα πτυχία που αντικαθιστούν το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) είναι τα κάτωθι:α) Των Τμημάτων Α.Ε.Ι.:
-Παιδαγωγικού Νηπιαγωγών
-Δημοτικής Εκπαίδευσης
-Επιστημών της Αγωγής ή Επιστημών Αγωγής Προδημοτικής Εκπαίδευσης ή Επιστημών της
Αγωγής Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου της Κύπρου
-Φιλοσοφίας
-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
-Φιλοσοφίας και Κοινωνικών Σπουδών
β) Σχολής Νηπιαγωγών
γ) Παιδαγωγικής Ακαδημίας
δ) Διδακτορικό δίπλωμα ή μεταπτυχιακός τίτλος στις επιστήμες της Αγωγής και
ε) Καθηγητικών Σχολών.
Σημειώνεται ότι Καθηγητικές σχολές κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 2 παρ.5 του Ν.1894/1990 (ΦΕΚ 110 Α΄), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ.2 του Ν.3194/2003 (ΦΕΚ 267/20-11-2003 τ.Α΄), για τους διορισμούς εκπαιδευτικών και τις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών από το έτος 2004 και εφεξής, νοούνται τα πανεπιστημιακά τμήματα, των οποίων οι πτυχιούχοι διορίζονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τα άρθρα 12, 13 και 14 του Ν.1566/1985, χωρίς την απαίτηση πρόσθετου πτυχίου ή πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης, σε θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ70 Δασκάλων, ΠΕ60 Νηπιαγωγών και των κλάδων ΠΕ1 Θεολόγων, ΠΕ2 Φιλολόγων, ΠΕ3 Μαθηματικών, ΠΕ4 Φυσικών, ΠΕ5 Γαλλικής Γλώσσας, ΠΕ6 Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ7 Γερμανικής Γλώσσας, ΠΕ8 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας, ΠΕ16 Μουσικής (πτυχιούχων Πανεπιστημίων), ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών, ΠΕ33 Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης (ΜΙΘΕ), ΠΕ34 Ιταλικής Γλώσσας, σύμφωνα με την προωθούμενη νομοθετική ρύθμιση, καθώς και η Ανώτερη Σχολή Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ.) της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. και η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) για διορισμό εκπαιδευτικών στον κλάδο ΠΕ17 (άρθρο 8, παρ.2 του Ν.3194/2003, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 18 παρ.5 του Ν.3404/2005, ΦΕΚ 260 τ.Α΄).
Άρα Νina διόλου τυχαίο δεν ήταν ότι φέτος κάλεσαν τον φίλο σου τον Γεωπόνο ως αναπληρωτή στη περίπτωση που είχε καταθέσει και το πτυχίου του ΠΕ01. Γιατί το δεύτερο πτυχίο που του εξασφάλιζε την παιδαγωγική κατάρτιση τον "τοποθέτησε" του άλλαξε τη σειρά στον πίνακα αναπληρωτών και τον τοποθέτησε στις πρώτες θέσεις.
Έτσι, ενα δεύτερο πτυχίο σε σχολές που θεωρούνται καθηγητικές εξασφαλίζει παιδαγωγική κατάρτιση σε ένα πτυχιούχο που η σχολή του δεν θεωρείται καθηγητική και συνεπώς αλλάζει τη θέση του έναντι εκείνων που δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Δεν είναι και λίγο αυτό νομίζω….
-
Δεν ειμαι διορισμενος...αναμενω διορισμο, θεου θελοντος...
Απλα μου ειναι πιο ευκολο να κανω αυτο το 2ο πτυχιο απο το να κανω master.