Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: AnnaH στις Ιουνίου 04, 2008, 05:42:32 pm
-
Πώς αντιμετωπίζετε το θέμα του ο "παλιός" δεν κάνει τίποτα (βλέπε εφημερίες, επιτηρήσεις, καθήκοντα γραφείου, κλπ.), ενώ ο "νέος" είναι υποχρεωμένος να κάνει τα πάντα; Επιπλέον την ώρα που ο "παλιός" κάθεται στο γραφείο, πίνει καφέ, καπνίζει σαν φουγάρο, κουτσομπολεύει και ενοχλεί με την φασαρία και τον καπνό του τους "νέους" που δουλεύουν; Μέχρι ποιού σημείου σεβόμαστε την "αρχαιότητα"; :-\
-
Άντε βαριά βαριά στο πρόγραμμα για μαμάδες...
-
Γι'αυτό θα'πρεπε να πηγαίνατε στρατό και εσείς για να ξέρετε τι προβλέπεται και τι δεν προβλέπεται.
-
Γι'αυτό θα'πρεπε να πηγαίνατε στρατό και εσείς για να ξέρετε τι προβλέπεται και τι δεν προβλέπεται.
Η κορυφαία απάντηση!!!
-
Ναι, δεν είναι;;; ;D
-
Ο παλιός είναι αισχρός.
ευτυχως όχι πάντα.
-
Όταν λέμε παλιός, τι εννούμε;
(γιατί υπάρχουν και οι...παμπάλαιοι)...χιχιιχ ;D
-
Να παραθέσω παραδείγματα της συμπεριφοράς που εννοώ; Φιλόλογος με 25 χρόνια στο σχολείο θεωρεί ότι ο νεοδιόριστος γυμναστής οφείλει να της μεταφέρει τα ψώνια της λαϊκής από το αυτοκίνητο στο σπίτι (κυριολεκτώ), οι νεότεροι (π.χ. με 10 χρόνια στην υπηρεσία όπως εγώ) οφείλουμε να κάνουμε τις εφημερίες της - άτυπα, στο πρόγραμμα να αναφέρεται το δικό της όνομα - και φυσικά ότι υποχώρηση θελήσει στο πρόγραμμα μαθημάτων ώστε να προλαβαίνει τη λαϊκή της γειτονιάς της (βασικό ζήτημα αυτό), τα ιδιαίτερά της και το γυμναστήριό της. Υπάρχουν συνάδελφοι των οποίων το πρόγραμμα είναι σταθερά 1η, 3η, 5η και 7η ώρα, ώστε να εξυπηρετούνται οι παλαιότεροι, οι οποίοι θέλουν όχι πριν την 3η ώρα για να μην ξυπνούν "ξημερώματα" και όχι μετά την 5η, διότι "αυτοί θα κλείνουν το σχολείο;", ή "τα παιδιά είναι κουρασμένα τις τελευταίες ώρες." Επειδή οι περισσότεροι συνάδελφοι στο σχολείο αυτό είναι από 20 χρόνια και πάνω (οι 21 στους 28) και προφανώς επιθυμούν ανάλογα "προνόμια" όταν φτάσουν στο "αξιοζήλευτο αξίωμα" του αρχαιότερου στο σχολείο, την υποστηρίζουν, ή κάνουν "την πάπια". Δεν μιλάμε λοιπόν για τον πριν-τη-σύνταξη διευθυντή, ή τη μαμά με τα μικρά παιδάκια, αλλά για κάτι που κατά την ταπεινή μου γνώμη, μόνο σε ψώνιο παραπέμπει. Είμαι υπερβολική;;; ???
-
Η Διεύθυνση είναι πράγματι απαράδεκτη. Μια ανώνυμη ή επώνυμη καταγγελία στην οικεία Δευτεροβάθμια θα ήταν ο,τι έπρεπε για να πάρουν το μάθημά τους οι συνάδελφοι......
-
Η ταπεινη μου αποψη ειναι πως ολοι αυτοι βρισκουν και τα κανουν. Αν η σταση αυτου που δεν θελει να ανεχθει τετοιου ειδους συμπεριφορες ειναι ξεκαθαρη κανεις δεν μπορει να κανει καμια παρατυπια (με η χωρις "). Οσο ομως υπαρχουν ανθρωποι που τους ανεχονται...
-
.... (οι 21 στους 28) ...
και οι υπόλοιποι 7 τι κάνουν; γιατί βγαίνουν στο προαύλιο για εφημερία όταν δεν είναι το όνομά τους στον πίνακα εφημεριών; γιατί δεν κάνουν μία καταγγελία στην ΔΔΕ με μία φωτοτυπία του προγράμματος συννημένη; ο γυμναστής γιατί κουβαλάει τις σακούλες της συναδέλφου;
σε κάποιες καταστάσεις δεν μπορούμε να παραπονιόμαστε μόνο και να περιμένουμε πότε θα μαζέψουμε και μεις χρόνια για να μας αφήσουν ήσυχους. πρέπει να "πρήξουμε και τα συκώτια" μας και να συγκρουστούμε. ακόμα κι αν αυτό μας προκαλέσει δυσκολίες στην δουλειά. άλλωστε ΠΟσο χειρότερα από αυτό μπορούν να γίνουν τα πράματα;
-
Εντάξει..............είπαμε.........
Άλλο να κάνεις μια εξυπηρέτηση σε έναν συνάδελφο μια φορά...............
Και άλλο να γίνεις το παιδί για όλες τις δουλειές.....................
-
ελπιζω ολα αυτα που διατυπωθηκαν στο συγκεκριμενο topic να ειναι αποκυηματα της φαντασιας καποιων,αλλιως δεν εξηγειται-επειδη ειμαι διοριστεος β φουρνιας ασεπ φετος ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΩ ΟΥΔΕΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ,ΟΥΔΕΝ ΡΙΞΙΜΟ ΕΝΑΝΤΙ ''ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩν''!αυτα αλλου,στους μαθητες..........και απο οτι βλεπω καλα κανω και ξεσκιζομαι στο γυμναστηριο...εχεις να πεσει πολυ ξυλο με καποιους ''παλιους'' και''δηθεν'' στο σχολειο
φιλακια στους ομοιοπαθουντες αναμενοντες διοριστεους
καλες διακοπες σε ολους
-
Να παραθέσω παραδείγματα της συμπεριφοράς που εννοώ; Φιλόλογος με 25 χρόνια στο σχολείο θεωρεί ότι ο νεοδιόριστος γυμναστής οφείλει να της μεταφέρει τα ψώνια της λαϊκής από το αυτοκίνητο στο σπίτι (κυριολεκτώ), οι νεότεροι (π.χ. με 10 χρόνια στην υπηρεσία όπως εγώ) οφείλουμε να κάνουμε τις εφημερίες της - άτυπα, στο πρόγραμμα να αναφέρεται το δικό της όνομα - και φυσικά ότι υποχώρηση θελήσει στο πρόγραμμα μαθημάτων ώστε να προλαβαίνει τη λαϊκή της γειτονιάς της (βασικό ζήτημα αυτό), τα ιδιαίτερά της και το γυμναστήριό της. Υπάρχουν συνάδελφοι των οποίων το πρόγραμμα είναι σταθερά 1η, 3η, 5η και 7η ώρα, ώστε να εξυπηρετούνται οι παλαιότεροι, οι οποίοι θέλουν όχι πριν την 3η ώρα για να μην ξυπνούν "ξημερώματα" και όχι μετά την 5η, διότι "αυτοί θα κλείνουν το σχολείο;", ή "τα παιδιά είναι κουρασμένα τις τελευταίες ώρες." Επειδή οι περισσότεροι συνάδελφοι στο σχολείο αυτό είναι από 20 χρόνια και πάνω (οι 21 στους 28) και προφανώς επιθυμούν ανάλογα "προνόμια" όταν φτάσουν στο "αξιοζήλευτο αξίωμα" του αρχαιότερου στο σχολείο, την υποστηρίζουν, ή κάνουν "την πάπια". Δεν μιλάμε λοιπόν για τον πριν-τη-σύνταξη διευθυντή, ή τη μαμά με τα μικρά παιδάκια, αλλά για κάτι που κατά την ταπεινή μου γνώμη, μόνο σε ψώνιο παραπέμπει. Είμαι υπερβολική;;; ???
Πρεπει να κανεισ πλακα γιατι αλλιώς δεν εξηγειται!!!! Αν ειναι ετσι υπάρχουν λυσεις αυτα που ακουω από άλλους για καταγγελίες ειναι ακυρα νομιζω. Στον συλλογο επρεπε να πεις "Δεν αναλαμβανω αρμοδιότητες και εφημερίες που να χτυπάτε των κώλο σας κάτω Επίσης θελω προγραμμα όπως της φιλολόγου δίπλα αλλίως ΔΕΝ θα ερχομαι στο σχολείο" για τα ψωνια τωρα εγω θα τα εριχνα συνέχεια κάτω και να σπάνε τα αβγα και οτι γυαλινο υπάρχει για να ρίξω γέλιο . Ο παλιος και ο νεος ειναι για τον στρατο (και εκέι τώρα το συζητάμε) όχι για τα σχολεία(για όσους εχουν πάει). Το προνόμιο του παλιου ειναι το μειωμένο ωράριο και αν συμπεριφέρεται σαν ανθρωπος να κανει και καμμια λιγότερη εφημερια μιας και εχει πιθανον την ηλικια της μανας μου . Απο εκεί και πέρα.....
-
Δεν πάει στη δουλειά, αλλά πάει στη λαϊκή και στα ιδιαίτερα, χρησιμοποιεί άλλους εκπαιδευτικούς υφιστάμενούς της σαν υπηρέτες...
Μήπως είναι συγγενής πολιτικού, ή σκέφτεται να πολιτευτεί; Γιατί βλέπω ότι έχει ήδη ότι χρειάζεται, γνωρίζει και τα βασικά, και τα προχωρημένα.
-
Είμαι σε δημοτικό και δεν συμβαίνει ούτε κατά διάνοια κάτι ατίστοιχο.
Μόνο η υποδιευθύντρια δεν κάνει εφημερίες αλλά και αυτή και ο διευθυντής βγαίνουν να μας βοηθήσουν όταν λείπει κα΄ποιος.Σημειωτέον ότι δεν είναι γραμμένη στο πρόγραμμα εφημεριών. Όμως αυτό έγινε με συνεννόηση και απόλυτη συμφωνία στον σύλλογο. Εφόσον η υποδιευθύντρια και ο διευθυντής κάνουν όλη την γραφειοκρατική δουλειά και δεν μας ζητάνε ποτέ νά κάνουμε τίποτε , τί πιο λογικό ;;;;
Πάντως συμφωνώ με κάποιον που είπε πριν , τα θέλουνε και τα παθαίνουνε. Όταν σε πατάνε, καλό είναι να γίνεις και κακός κάποια στιγμή αλλιώς θα σε πατάνε μια ζωή.
-
dominatrix η φιλολογος!!!! χα! χα! χα!
Παντως καλα θα ειναι να εχουμε τις ιδιες αποψεις και μετα απο 30 χρονια!
-
Μετα απο 30 χρονια θα εχουμε ακομα καλυτερες απόψεις!!!!
-
Η όσμωση στη διαφθορά είναι πολύ μεγάλη. Το αποδεικνύουν άλλα παρόμοια δομημένα συστήματα που θεωρητικά έπρεπε να μην επηρεάζονται τόσο (π.χ. ανώτατοι αξιωματικοί στρατού).
Κατά τα άλλα διδάσκουμε (έμμεσα) ηθική στους μαθητές. Ή μήπως αυτό ακριβώς κάνουμε;
-
Οι υπόλοιποι 7 τσακωνόμασταν συνέχεια με τους 21 ακριβώς διότι δεν ανεχόμασταν την κατάσταση. 'Ομως το θεωρεί κανείς ευχάριστο να πηγαίνει κάθε μέρα στο σχολείο και να τσακώνεται; Να ακούνε τα παιδιά τις φωνές και να γελάνε με τους καθηγητές τους; Να φτάνουμε κάθε λίγο και λιγάκι στο Γραφείο για να μας λύσει αυτά που δεν μπορούμε να λύσουμε μόνοι μας; Εγώ προσωπικά μόλις πήρα μετάθεση και ένας από τους λόγους που την επεδίωξα (όχι ο μόνος βέβαια), ήταν για να φύγω από εκείνο το σχολείο ...
-
Η καταγγελία είναι "όπλο" στα χέρια του εκπαιδευτικού αλλά ύστατο .... Προηγείται πάντα ο ενδοσυλλογικός διάλογος και οι διεργασίες του.... ,και σε περίπτωση που ο σύλλογος αδιαφορεί επιδεικτικά,κάνεις χρήση των αναφαίρετων δικαιωμάτων σου. Οι αρχαιότεροι συνάδελφοι οφείλουν να κάνουν πράξη το "τα στερνά τιμούν τα πρώτα" και να αποτελούν παράδειγμα για μας τα νιάτα.....
-
Εννοείται βρε παιδιά! Τι θα πει παλός; Μα πού ζούμε; Αν ο παλιός βαριέται να δουλέψει, ας πάει σπίτι του. Εξάλλου δεν νομίζω πως είναι εύκολο να σε υποχρεώσουν να δουλεύεις περισσότερο από το νόμιμο.
-
Απλά αίσχος, αν συνβαίνουν όλα αυτά με ψώνια, βοήθημα στην μεταφορά, νεοδιόριστος- παλιός κ.λ.π. Είμαι 26 χρονών και θεωρώ ότι στο Δημόσιο, επειδή όσοι είναι μόνιμοι, και ουδείς μπορεί να τους κουνήσει από κει δεν κάθονται, να ασχοληθούν με τέτοιες μικρότητες. "Αρντανιάζουν" και περιμένουν να πάρουν τον μισθούλη τους. Σαν μαθητής όταν είχα στην τάξη είτε δάσκαλο, είτε καθηγητή μεγάλο σε ηλικία, ούτε μαθημα κάναμε, ούτε ενδιαφερόταν για μας!!! Γενικά πιστεύω στην κατάργηση της μονιμότητας, είδικά όταν κάποιος έχει ξεπεράσει τα όρια, πόσο μάλλον εκπαιδευτικός. Θυμάμαι στο Λύκειο δύο τέτοιους (εκπαιδευτικούς, τρομάρα τους έτσι νόμιζαν..ο ένας διευθυντής) να τσακώνονται- με μπουνιές για τα συνδικαλιστικά τους.
Τα συμπεράσματα δικά σας, σίγουρα δεν είναι όλοι έτσι, απλά εγώ δεν συνάντησα κανέναν εκπαιδευτικό που να με εμπνέει, γι αυτό πιστεύω πως όπου υπάρχει το άισθημα ότι εδώ που μπήκαμε δεν μας κουνάει ούτε ο θεός ο ίδιος, μόνο για εκπαίδευση δεν μπορούμε να μιλάμε.
Και έτσι καταλήγω να πιστεύω στην ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ειδικά στον χώρο της εκπαίδευσης
-
Και έτσι καταλήγω να πιστεύω στην ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ειδικά στον χώρο της εκπαίδευσης
Εναλλακτικά, επειδή οι χαραμοφάηδες θα αντιδράσουν στο παραπάνω, να γίνει ρύθμιση που να υποχρεούνται όλοι οι ισόβιοι να δώσουν ΑΣΕΠ και όποιος δεν τα πάει ΠΟΛΥ καλά... για να γελάσουμε κιόλας, το γέλιο κάνει καλό τώρα με τη ζέστη.
-
Άστα, έχω 35 βαθμούς Κελσίου μέσα στο σπίτι. Έπαθα υπερθέρμανση!
-
Παιδιά η κατάργηση της μονιμότητας θα τους πάρει μπάλα όλους. Και επίσης σκεφτείτε τι έχει να γίνει με τα 'μέσα'. Ακριβώς γι'αυτό και θεσπίστηκε η μονιμότητα, για να μην έχει τη δυνατότητα η εκάστοτε εξουσία να σε απολύει και να προσλαμβάνει όποιους θέλει.
-
Λοιπόν, θα απαντήσω σοβαρά τώρα.
Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι να καλύψω ή να υποστηρίξω καμία συντεχνία, που απολαμβάνει παράλογα προνόμια και παροχές σε βάρος του κοινωνικού συνόλου.
Επειδή ζούμε σε εξαιρετικά διεφθαρμένη χώρα, και έχουμε φτάσει να έχουμε ένα εκατομμύριο ανθρώπους που ζούνε σε βάρος των υπολοίπων, μπορούμε να πούμε ότι "παράγινε πια το πράγμα". Καμία δικαιολογία (και φυσικά έχουν εφευρεθεί πάρα πολλές) δεν αρκεί σε αυτούς που πληρώνουν τον παραπάνω αριθμό "εργαζομένων" για να εξηγήσει αυτά που συμβαίνουν στο Δημόσιο Τομέα, είτε από άποψης ποιότητας υπηρεσιών, είτε από άποψη ύφους και συμπεριφοράς των "ισόβιων", είτε από άποψη διαφθοράς, είτε όσο αφορά τον αριθμό τους για μια χώρα των 10 εκατομμυρίων κατοίκων, όπου μάλιστα όποια υπηρεσία και αν ρωτήσεις θα σου απαντήσουν "δεν έχουμε προσωπικό".
Τώρα όσοι την έχουν αράξει καλά εκεί μέσα, και είναι πάρα μα πάρα πολλοί (αφού μέσα στο ένα εκατομμύριο, όλο και κάποιοι θα είναι φιλότιμοι και θα εργάζονται) φυσικά και παθαίνουν αλεργία στο άκουσμα της "αξιολόγησης", "άρσης μονιμότητας". Όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται.
Επειδή όμως ζούμε στη χώρα που πρέπει να αποδεικνύεις το προφανές, γι αυτό λένε "Δημόσιος Υπάλληλος είναι αυτός που για κάθε λύση έχει και ένα πρόβλημα". Όλοι το ξέρουν αυτό, κάποιοι μάλιστα πολύ καλύτερα από άλλους, ανάλογα τις εμπειρίες του καθενός. Αν θέλεις να πάρεις το χειρότερο από τον καθένα, κάντον ισόβιο και ανεξέλεγκτο, και να μην ξεχάσω, και "συνδικαλισμένο".
Γιατί, κατά βάση είναι θέμα απλής αριθμητικής, δεν μπορεί μια ισχνή οικονομία των 10 εκατομμυρίων κατοίκων να πληρώνει και να συντηρεί ισόβια 1 εκατομμύριο βολεμένους αργόσχολους, μόνο και μόνο επειδή ξεπέρασαν την κρίσιμη μάζα και επειδή αυτοί και οι οικογένειές τους ψηφίζουν, και μάλιστα εισπράτοντας σε ανταπόδωση τόσο άθλιες υπηρεσίες και συμπεριφορές. Επειδή εκτός των άλλων είναι και αχάριστοι, νομίζουν ότι η κοινωνία τους το χρωστάει να τους ζει ισόβια και για το ότι παραπάνω (εργασία, εξυπηρέτηση) ο φορολογούμενος πολίτης πρέπει να παρακαλέσει, να εξευτελιστεί, ή να πληρώσει.
Αυτά τα ολίγα από εμένα.
-
Σωστά όλα αυτά, απλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν με το συγκεκριμένο θέμα.
-
υπαρχουν κ αλλοι τροποι να ειμαστε καλοι στη δουλεια μας και όχι η καταργηση της μονιμοτητας. και να ξεκινησουμε με το συνδιασμό δημόσιο=λουφα. τουλαχιστον στην εκπαιδευση θελω να πιστευω οτι δεν μπορει να γινει κατι τετοιο ειδικα στις μικρες ταξεις που παιζουμε κ το ρολο του παιδονόμου
-
Μα με την κατάργηση της μονιμότητας το πιο πιθανό είναι να συμβεί (γιατί στην Ελλάδα ζούμε) η τρομοκρατία του 'μέσου'. Δεν γίνεται κανείς καλύτερος στη δουλειά του έτσι.
-
Γιατί, κατά βάση είναι θέμα απλής αριθμητικής, δεν μπορεί μια ισχνή οικονομία των 10 εκατομμυρίων κατοίκων να πληρώνει και να συντηρεί ισόβια 1 εκατομμύριο βολεμένους αργόσχολους, μόνο και μόνο .
ενταξει, ενταξει, υπαρχουν και ατομα που δουλευουν για 2. μην ανακυκλωνουμε το ιδιο πραγμα και ταυτιζουμε το δημοσιο με την τεμπελια
-
Σωστά όλα αυτά, απλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν με το συγκεκριμένο θέμα.
Η παραπάνω ιστορία με αυτά που συμβαίνουν στο συγκεκριμένο σχολείο που αναφέρθηκε, δείχνει ακριβώς που έχει φτάσει η σήψη. Λειτουργίες κλίκας λουφατζήδων "παλιών", ιεραρχία παρέας, χρήση υφισταμένων ως υπηρετών, πλήρης έλλειψη ελέγχου, αμέλεια καθηκόντων (εκτός αν πρόκειται για ιδιαίτερα μαθήματα), ατιμωρησία, και φυσικά ΙΣΟ
-
Σωστά όλα αυτά, απλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν με το συγκεκριμένο θέμα.
Η μόνη σχέση που έχουν είναι ότι σε αυτή τη χώρα μας διακατέχει μια εμμονή: όλοι έχουμε άποψη για όλα. ;D
-
Συνάδελφοι καλημέρα. Απαιτήστε τα δικαιώματά σας με βάση τη νομοθεσία. Δεν υπάρχει παλιός και νέος. Ο παλιός δικαιούται μόνο μειωμένο ωράριο (16 ώρες). Προσοχή στους λουφαδόρους, γιατί σ' αυτούς αναφέρεστε. Δεν είναι όλοι έτσι. Όσοι αγαπάνε αυτό που κάνουν, το κάνουν με μεράκι και στα εξήντα τους.
-
Όσοι αγαπάνε αυτό που κάνουν, το κάνουν με μεράκι και στα εξήντα τους.
Αυτό ακριβώς είναι και το πρόβλημα. Η εργασία καλής ποιότητας επαφίεται στον "πατριωτισμό" αυτών που τυχαίνει να έχουν κέφια. Επειδή ο ΕΛΕΓΧΟΣ έχει καταργηθεί, αφού αποτελεί "αντιδημοκρατικό" εμπόδιο στην ξάπλα των ισόβιων τεμπέληδων που γελάνε εις υγείαν των κορόϊδων που πληρώνουν φόρους για να τους συντηρούν.
-
Προς αποκατάσταση της αλήθειας:
Σε προηγούμενο μήνυμα στο παρόν θέμα, απηύθυνα κάποιους (τουλάχιστον) απρεπείς χαρακτηρισμούς προς κάποιο συνάδελφο.
Ο συνάδελφος δεν κατονομάστηκε και αυτό δεν υπάρχει λόγος να γίνει ούτε τώρα.
Επειδή, ωστόσο, θεωρήθηκε ότι "φωτογραφίζεται" κάποιος συγκεκριμένος συνάδελφος, οφείλω να επανέλθω, με τις ακόλουθες παρατηρήσεις :
1) ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των χαρακτηρισμών που χρησιμοποίησα είναι ανυπόστατοι. Ο συνάδελφος δεν έχει δώσει κανένα δικαίωμα, είναι απόλυτα τυπικός και σωστός σε όλες τις υποχρεώσεις του, έχει άψογη συνεργασία με το Δ/ντή και με τους υπόλοιπους συναδέλφους και είναι ιδιαίτερα αγαπητός στους μαθητές. Μάλιστα, μιας και το θέμα αναφέρεται στη συμπεριφορά των "παλιών" συναδέλφων, εύχομαι κι εγώ μετά από τόσα χρόνια υπηρεσίας να δουλεύω τόσο μεθοδικά και με τόση όρεξη και αγάπη.
2) Οι αβάσιμοι χαρακτηρισμοί που του απέδωσα, οφείλονταν σε προσωπικό στιγμιαίο εκνευρισμό μου, πάνω σε ένα θέμα για το οποίο τελικά αποδείχθηκε ότι ο συνάδελφος είχε δίκιο και εγώ άδικο. Ένα συμπέρασμα που βγαίνει για τους "νέους" λοιπόν, μέσα από τη δική μου λανθασμένη εκτίμηση, είναι το να μη βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα για κάποιον παλιό συνάδελφο, καθώς, πολύ εύκολα μπορεί να οδηγηθούμε σε λάθος...
3) Το ελάχιστο που μπορούσα να κάνω, λοιπόν, ήταν να επανέλθω, να διαγράψω τα μηνύματα με ανυπόστατα υποννοούμενα και χαρακτηρισμούς, και να ζητήσω δημόσια συγνώμη από το συνάδελφο...
-
Καλημερα σε ολους! siobaras διαβασα το τελευταιο σου μηνυμα και θελω να σου πω οτι είναι η πρωτη φορα φέτος που δουλεψα σε δημοσιο σχολειο, ειδα τοσα ασχημα πραγματα και τοσες ασχημες συμπεριφορες που ειλικρινα ωρες ωρες εκλαιγα....κι οποτε αποφασιζα να μιλησω τελικα εβρισκα τον μπελα μου κι εβγαινα φταιχτρα....δεν ξερω αν ειναι ευκολο ή πιο σωστο ή δεν ξερω τι άλλο πάντως ένα έμαθα, καλυτερα να τρωγα ένα μαγκαλι καρβουνα παρα να μιλουσα....Ολοι οι φωστηρες λοιπον στο σχολειο, οι παλιοι κυριως, πονταρουν στο οτι ειμαστε νεοι. ξεχνουν ομως οτι νεοδιοριστος δεν σημαινει οτι πρωτη φορα δουλευουμε ή οτι πρωτη φορα ερχομαστε σε επαφη με ανθρωπους! ευτυχως για μενα οπως και για αλλους φανταζομαι ο κυκλος και οι συναναστροφες μου δεν εχουν καμια σχεση με τα "υποκειμενα" που αναγκαστηκα να συναναστραφω
-
Γεια σε όλους, διορίστηκα πριν 2 χρόνια με ΑΣΕΠ (ΠΕ19) και στο σχολείο που πήγα τη 2η χρονιά ήμουν με μεγάλη διαφορά ο πιο νέος και όπως καταλαβαίνετε πήρα την εφημερία του δεκαπενταύγουστου. Δεν είπα τίποτα πήγα έκανα την εφημερία μου αλλά παρατήρησα ότι μαζί μου ήταν και μια άλλη καθηγήτρια η οποία δεν εμφανίστηκε. Πάλι δεν είπα τίποτα, φέτος αν και η συμπεριφορά πολλών ήταν στο στυλ "μικρέ γράψε μου ένα κείμενο ή βοήθησέ με εδώ" δεν δημιούργησα κανένα πρόβλημα.
Το θέμα είναι ότι φέτος από κάτι μισόλογα καταλαβαίνω ότι με έχουν πάλι σίγουρο για 15αύγουστο και ειδικα φέτος δεν θα μπορέσω τότε. Επίσης δεν έχω πρόβλημα να βοηθάω αλλά η κοροιδία έχει και τα όριά της, όχι να με περνάνε και για ιλίθιο. Οπότε σκέφτομαι φέτος να τους το φέρω μαλακά στην αρχή ότι δεν μπορώ αλλά αν δω ότι δεν δέχονται και με βάλουν εκεί με συνοπτικές διαδικασίες να τους πω ότι δεν θα πάω. Για αυτό θα ήθελα να σας ρωτήσω. Σε περίπτωση που δεν πάω,τι γίνεται? Αν μου κάνουν περικοπή μισθού δεν με πειράζει, χαλάλι. Μπορεί να γίνει κάτι άλλο, καμιά ΕΔΕ και να έχω πειθαρχική ποινή?
αν κάποιος ξέρει θα ήμουν ευγνώμων
-
Γεια σε όλους, διορίστηκα πριν 2 χρόνια με ΑΣΕΠ (ΠΕ19) και στο σχολείο που πήγα τη 2η χρονιά ήμουν με μεγάλη διαφορά ο πιο νέος και όπως καταλαβαίνετε πήρα την εφημερία του δεκαπενταύγουστου. Δεν είπα τίποτα πήγα έκανα την εφημερία μου αλλά παρατήρησα ότι μαζί μου ήταν και μια άλλη καθηγήτρια η οποία δεν εμφανίστηκε. Πάλι δεν είπα τίποτα, φέτος αν και η συμπεριφορά πολλών ήταν στο στυλ "μικρέ γράψε μου ένα κείμενο ή βοήθησέ με εδώ" δεν δημιούργησα κανένα πρόβλημα.
Το θέμα είναι ότι φέτος από κάτι μισόλογα καταλαβαίνω ότι με έχουν πάλι σίγουρο για 15αύγουστο και ειδικα φέτος δεν θα μπορέσω τότε. Επίσης δεν έχω πρόβλημα να βοηθάω αλλά η κοροιδία έχει και τα όριά της, όχι να με περνάνε και για ιλίθιο. Οπότε σκέφτομαι φέτος να τους το φέρω μαλακά στην αρχή ότι δεν μπορώ αλλά αν δω ότι δεν δέχονται και με βάλουν εκεί με συνοπτικές διαδικασίες να τους πω ότι δεν θα πάω. Για αυτό θα ήθελα να σας ρωτήσω. Σε περίπτωση που δεν πάω,τι γίνεται? Αν μου κάνουν περικοπή μισθού δεν με πειράζει, χαλάλι. Μπορεί να γίνει κάτι άλλο, καμιά ΕΔΕ και να έχω πειθαρχική ποινή?
αν κάποιος ξέρει θα ήμουν ευγνώμων
χαρτί γιατρού
πρέπει να βάλουμε όρια και εμείς οι ίδιοι, αλλιώς θα είμαστε οι 4 σε 1 γραμματεια του κάθε σχολείου...
-
Το ελάχιστο που μπορούσα να κάνω, λοιπόν, ήταν να επανέλθω, να διαγράψω τα μηνύματα με ανυπόστατα υποννοούμενα και χαρακτηρισμούς, και να ζητήσω δημόσια συγνώμη από το συνάδελφο...
Πολύ γενναίο αυτό,εξαιρετικά γενναίο... Εύγε Siobaras!!
-
Το ελάχιστο που μπορούσα να κάνω, λοιπόν, ήταν να επανέλθω, να διαγράψω τα μηνύματα με ανυπόστατα υποννοούμενα και χαρακτηρισμούς, και να ζητήσω δημόσια συγνώμη από το συνάδελφο...
Πολύ γενναίο αυτό,εξαιρετικά γενναίο... Εύγε Siobaras!!
Να κάνω μια υπόθεση εργασίας; Ας πούμε, ο άνθρωπος είναι σοβαρός, γράφει εδώ μέσα σοβαρά πράγματα, και μια μέρα ας πούμε είχε παραισθήσεις και έγραψε κάτι που δεν συμβαίνει αφού όλα εκεί είναι τέλεια, αλλά αυτός λόγω παραισθήσεων το παρεξήγησε; Ας πούμε και ένα άλλο σενάριο, ο άνθρωπος έγραψε αυτά που βλέπει να γίνονται, αλλά τον πήραν χαμπάρι και τον πίεσαν να ανακαλέσει δημόσια για να μην μπλέξει, είτε με αγωγές, είτε με άλλου είδους μεταχείριση στην υπηρεσία του. Αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά που έγραψε δεν ισχύουν.
Από τα δυο σενάρια ποιό είναι το πιθανότερο;
Και όπως είπα παραπάνω, πρόκειται για υπόθεση εργασίας και καμία σχέση δεν έχει με υπαρκτά πρόσωπα ή καταστάσεις, αφού στη χώρα της ηθικής που ζούμε, σημασία έχει όχι αυτό που συμβαίνει, αλλά αυτό που μπορείς να αποδείξεις ότι συμβαίνει.
-
....δεν ξερω αν ειναι ευκολο ή πιο σωστο ή δεν ξερω τι άλλο πάντως ένα έμαθα, καλυτερα να τρωγα ένα μαγκαλι καρβουνα παρα να μιλουσα....
αυτό ακριβώς! Και να μην λέμε πάντα ναι, ας λέμε κ δεν μπορώ , δεν ξέρω!
Π.χ μια δασκάλα φέτος ότι πληροφορία ήθελε από το internet της την έβρισκα... τα εκτύπωνα κι έπειτα αυτή τα έβαζε στο φάκελο της για να τα χρησιμοποιήσει μελλοντικά στο μάθημα της! Για εμένα δεν ήταν τίποτα το κουραστικό φυσικά, ίσα -'ισα που χαιρόμουν γιατί ένιωθα ότι την βοηθούσα!
Μια μέρα λοιπόν, μου έιχαν δώσει ένα λάθος χαρτί απο την Α/
-
Ας πούμε και ένα άλλο σενάριο, ο άνθρωπος έγραψε αυτά που βλέπει να γίνονται, αλλά τον πήραν χαμπάρι και τον πίεσαν να ανακαλέσει δημόσια για να μην μπλέξει, είτε με αγωγές, είτε με άλλου είδους μεταχείριση στην υπηρεσία του. Αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά που έγραψε δεν ισχύουν.
Συμπληρώνοντας την υπόθεση εργασίας: Όχι απλώς να ανακαλέσει (θεμιτή ως έναν βαθμό επιδίωξη), αλλά να πει και άλλα πράγματα... Αυτό λέει πολλά για τις μεθόδους που χρησιμοποιούν και τον τρόπο που λειτουργούν, σύμφωνα πάντα με το σενάριο, αυτοί που "θίχτηκαν"...
-
Παιδιά τι είναι αυτά που λέτε;
Συμπληρώνοντας την υπόθεση εργασίας: Όχι απλώς να ανακαλέσει (θεμιτή ως έναν βαθμό επιδίωξη), αλλά να πει και άλλα πράγματα... Αυτό λέει πολλά για τις μεθόδους που χρησιμοποιούν και τον τρόπο που λειτουργούν, σύμφωνα πάντα με το σενάριο, αυτοί που "θίχτηκαν"...
Ιωάννα αυτό το σενάριο που γράφεις είναι εντελώς λάθος. Κανένας δε μου υπέδειξε να γράψω οτιδήποτε, γιατί και να το είχε κάνει δεν υπήρχε περίπτωση να συμφωνήσω.
Από όσο καιρό με γνωρίζετε, σας έχω δώσει την εντύπωση ότι θα έγραφα ποτέ ένα μήνυμα επειδή μου είπε κάποιος να το γράψω;
Μέσα από κάποιες συζητήσεις (εκτός σχολείου κιόλας) κατάλαβα ότι είχα κάνει τραγικά λάθος εκτίμηση για το συγκεκριμένο συνάδελφο.
Πάνω στα νεύρα μου, το ξεχείλωσα μέχρι εκεί που δεν παίρνει.
Δηλαδή τι έπρεπε να κάνω όταν διαπίστωσα ότι είχα γράψει ηλιθιότητες;
Να γράψω από κάτω "Ε, άκυρο, sorry...";;
Είναι δημόσιο φόρουμ, με συνεχώς αυξανόμενη επισκεψιμότητα.
Μέχρι στιγμής από το σχολείο μου, απ'όσο ξέρω, μόνο εγώ το επισκέπτομαι. Αλλά αν μπει αύριο κάποιος τρίτος που μας γνωρίζει, δε θα έχω εκθέσει άδικα το συνάδελφο;
Δε χρωστάω (ηθικά) στο συνάδελφο μια πλήρη δημόσια αποκατάσταση;
Εσείς δηλαδή τι θα κάνατε;
Παρακαλώ σταματήστε αυτά τα σενάρια γιατί (προσωπικά) με προσβάλλουν.
Δεν είμαι πιόνι κανενός και δεν υπογράφω κείμενα άλλων.
-
Ζητώ συγγνώμη, Siobaras... Λάθος μου... :-[
-
Ίσως κι εγώ σου παραφώναξα... :-[
Συγνώμη, αλλά νιώθω ήδη αρκετά άσχημα με το ΔΙΚΟ μου λάθος... :'(
Δεν πρόκειται να επανέλθω επ'αυτού...
-
Π.χ μια δασκάλα φέτος ότι πληροφορία ήθελε από το internet της την έβρισκα... τα εκτύπωνα κι έπειτα αυτή τα έβαζε στο φάκελο της για να τα χρησιμοποιήσει μελλοντικά στο μάθημα της! Για εμένα δεν ήταν τίποτα το κουραστικό φυσικά, ίσα -'ισα που χαιρόμουν γιατί ένιωθα ότι την βοηθούσα!
Μια μέρα λοιπόν, μου έιχαν δώσει ένα λάθος χαρτί απο την Α/
-
Δυστυχώς σε κάθε σύλλογο υπάρχουν΄προβληματικές συμπεριφορές συναδέλφων......Πρώτη μου χρονιά σε δημόσιο σχολείο και αυτό που με προβλημάτισε περισσότερο δεν ήταν το επίπεδο ή η συμπεριφορά των μαθητών μου αλλά το χαμηλό επίπεδο συνεργασίας μέσα στο σύλλογο αλλά και η υποτιμητική συμπεριφορά προς τους νεοδιόριστους!!!!
-
Καλησπέρα σε ολους!΄διαβάζοντας τα νέα σας βλέπω ότι δεν ήμουν η μόνη που έζησα άσχημες καταστάσεις από την πλευρά των συναδέλφων και όχι των μαθητών. Siobaras, εσύ έκανες λάθος στην κρίση σου, σκέψου κι εμάς που τα ζήσαμε.....εγώ είχα συνάδελφο, φιλόλογο που στην αρχή της χρονιάς με περίμενε στην είσοδο του σχολείου να της λύσω το άγνωστο κείμενο στα αρχαία ελληνικά γι;α να πάει να το διδάξει, μιας κι αυτή δεν μπορούσε αφού όταν διάβαζε πολλή ώρα στο σπίτι της... τη μάλωνε ο άντρας της!!!! στην άρνηση μου να τη βοηθήσω αντέδρασε με τον εξης τρόπο: άρχισε να με διαβάλλει σε όλους τους συναδέλφους λέγοντας ότι είμαι εγωιστρια και μη συνεργάσιμη. Ευτυχώς που όλοι γρήγορα κατάλαβαν το ποιον της......ελπίζω για όλους μας τα πράγματα να είναι καλύτερα του χρόνου. Φαντάζεστε να γράψουμε τις περιπέτειες μας σε βιβλίο;;;;; τέλος πάντων ..καλό καλοκαίρι σε όλους!
-
εγώ είχα συνάδελφο, φιλόλογο που στην αρχή της χρονιάς με περίμενε στην είσοδο του σχολείου να της λύσω το άγνωστο κείμενο στα αρχαία ελληνικά γι;α να πάει να το διδάξει, μιας κι αυτή δεν μπορούσε αφού όταν διάβαζε πολλή ώρα στο σπίτι της... τη μάλωνε ο άντρας της!!!!
Τέτοια να διαβάζω να παρηγοριέμαι!
Αν είναι δυνατόν....... :o :o :o
Αυτό το περιστατικό είναι για γέλια και για κλάματα μαζί ;D ;D ;D ;D ;D ;D :'( :'(
-
Ρε παιδιά διορίςομαι το Σεπτέμβρη με ασέπ.
Είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτές οι τραγελαφικές καταστάσεις το 2008 και να πρωταγωνιστούν καθηγητές;
Περιμένω με αγωνία την αντιμετώπιση που θα έχω σαν νεοδιόριστος.
-
Εγω πάντως θα το ξαναπώ:στη Λήμνο δεν είχαμε τέτοια πράγματα:οι συνάδελφοι ήτανν καταδεκτικότατοι, χωρίς καμια προσπάθεια να "λουφάρουν"και όχι μόνο με βοήθησαν ως νεοδιόριστη για ό,τι ρωτούσα, αλλά πολλές φορές με δική τους πρωτοβουλία προσφέρονταν να μου εξηγήσουν πράγματα.
-
Περιμένω με αγωνία την αντιμετώπιση που θα έχω σαν νεοδιόριστος.
Μην την περιμένεις. Να επιβάλεις εσύ την αντιμετώπιση που θέλεις να έχεις.
-
xr15gr πιστεύεις ότι αυτές οι συμπεριφορές είναι αποτέλεσμα της νοοτροπίας του δημοσίου ή είναι θέμα προσωπικών αρχών ηθικής και κουλτούρας;
Εγώ πάντως θα συμφωνίσω με το δεύτερο.
-
Έχουν να δουν πολλά τα μάτια σου...να είσαι έτοιμη να αντιμετωπίσεις οτιδήποτε..
καλή αρχή...
-
Πιστεύω πως είναι συνδυασμός των δύο.
Η μονιμότητα του δημοσίου και η έλλειψη επιπέδου οδηγούν σε ανάλογες συμπεριφορές. Επιπλέον, έχει να κάνει με την δύναμη της ομάδας. Αν ένα τέτοιο υποκείμενο το πετάξεις σε ένα σχολείο μόνο με πρωτοδιοριζόμενους (αν υποθέσουμε πως υπάρχει κάτι τέτοιο) δεν μπορούσε να επιβάλει την συμπεριφορά του.
-
Το σχολείο και ο σύλλογος των καθηγητών ή των δασκάλων είναι σαν μια μικρή κοινωνία, θα βρεις ανθρώπους έντιμους, σοβαρούς, ηθικούς, ανέντιμους, γελοίους, επικίνδυνους κι ό,τι άλλο θες. δυστυχώς η ανεντιμότητα δεν έχει κέρατα για να ξεχωρίζεις ποιος είναι τι και μέχρι να το καταλάβεις την έχεις πατήσει. αυτό που έμαθα φέτος είναι να ε.ίμαι πολύ επιφυλακτική με τους άλλους και να ΜΗ μιλάω, κοινώς να το βουλώνω, γιατί άκρη δεν βρίσκεις. όσο για την άσχημη συμπεριφορά, αυτή δεν είναι προνόμιο μόνο των παλι'ων, είδα και πολλούς νέους να φέρονται εξίσου άσχημα. Πιστεύω πως όλα είναι θέμα αρχών, ήθους και νοοτροπίας, απλώς εμείς οι νέοι δεν ξέρουμε ακόμη τα τερτίπια της δουλειάς, σιγά σιγά θα μάθουμε να κάνουμε τις επιλογές μας, θα προσαρμοστούμε, θα ξεγλιστράμε πιο εύκολα από τις κακοτοπιές...ελπίζω μόνο να μη χάσω ποτέ την αγάπη μου για το σχολείο και τα παιδια που σε σε τελική ανάλυση δε φταίνε....
-
Είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτές οι τραγελαφικές καταστάσεις το 2008 και να πρωταγωνιστούν καθηγητές;
Ρητορικό το ερώτημα, έτσι;
-
Παλιοί και νέοι.
Μαθήματα
-
Το σχολείο και ο σύλλογος των καθηγητών ή των δασκάλων είναι σαν μια μικρή κοινωνία, θα βρεις ανθρώπους έντιμους, σοβαρούς, ηθικούς, ανέντιμους, γελοίους, επικίνδυνους κι ό,τι άλλο θες. δυστυχώς η ανεντιμότητα δεν έχει κέρατα για να ξεχωρίζεις ποιος είναι τι και μέχρι να το καταλάβεις την έχεις πατήσει. αυτό που έμαθα φέτος είναι να ε.ίμαι πολύ επιφυλακτική με τους άλλους και να ΜΗ μιλάω, κοινώς να το βουλώνω, γιατί άκρη δεν βρίσκεις. όσο για την άσχημη συμπεριφορά, αυτή δεν είναι προνόμιο μόνο των παλι'ων, είδα και πολλούς νέους να φέρονται εξίσου άσχημα. Πιστεύω πως όλα είναι θέμα αρχών, ήθους και νοοτροπίας, απλώς εμείς οι νέοι δεν ξέρουμε ακόμη τα τερτίπια της δουλειάς, σιγά σιγά θα μάθουμε να κάνουμε τις επιλογές μας, θα προσαρμοστούμε, θα ξεγλιστράμε πιο εύκολα από τις κακοτοπιές...ελπίζω μόνο να μη χάσω ποτέ την αγάπη μου για το σχολείο και τα παιδια που σε σε τελική ανάλυση δε φταίνε....
Συμφωνώ με bella ;)