Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Wizard στις Ιουνίου 19, 2008, 07:13:56 pm
-
Ω ρε γλέντια! Έχει να πέσει αλληλογραφία τρελή!
Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου για τα Γυμνάσια, τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ για το σχολικό έτος 2008-2009 : http://users.sch.gr/vandr/files/progr_gymn_lyk.pdf (http://users.sch.gr/vandr/files/progr_gymn_lyk.pdf)
Απόσπασμα 1ο:
"Οι διδάσκοντες θα πρέπει να συντάξουν πριν από την έναρξη των μαθημάτων αναλυτικό σχέδιο προγραμματισμού της ύλης, ανά τρίμηνο για το Γυμνάσιο και ανά τετράμηνο για το Λύκειο και το ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ, σύμφωνα με το συνημμένο πίνακα.
Αντίγραφα των σχεδίων προγραμματισμού της ύλης θα πρέπει να αποσταλούν στο Γραφείο Σχολικών Συμβούλων της οικείας Διεύθυνσης και στη συνέχεια στον Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης."
Απόσπασμα 2ο:
"Αντίγραφα των θεμάτων των τεστ, των πρόχειρων διαγωνισμάτων καθώς και της ύλης στην οποία εξετάστηκαν οι μαθητές θα κοινοποιούνται στο Σχολικό Σύμβουλο ειδικότητας, ο οποίος θα συντάσσει μηνιαία έκθεση με τις παρατηρήσεις, τα σχόλια και τις πιθανές παρεμβάσεις του, την οποία και θα διαβιβάζει στον Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης. Ο Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, αφού λάβει γνώση των εκθέσεων,θα τις διαβιβάζει στον Περιφερειακό Διευθυντή."
-
.........αρχιζει η αξιολογηση!............
-
Επιτέλους οι εκπαιδευτικοί θα δουλέψουν γιατί μέχρι τώρα κάθονταν............. ;D ;D.Σε λίγο καιρό θα μας υποχρεώνουν να τους προαποστέλλουμε και τα σχέδια των μαθημάτων που θα διδάξουμε....Έχει να πέσει πολύ δουλειά το καλοκαίρι .Φαντάζομαι πως αυτό είναι το προοίμιο ,ωστε να μετρηθούν οι αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας .
-
στα νηπιαγωγεια ειχαν ζητησει και τα project που θα καναμε!και φανταστειτε ότι τα project βγαινουν απο τα παιδια μια καποια μερα μεσα στο χρονο!θα διαβαζουμε και τη σκεψη τους;;
-
kathyk μου η μαντική τέχνη ήταν από τα υποχρεωτικά μαθήματα των σχολών..... :P
Σιγά τον Piaget και τον Vygotsky..........η Πυθία θα πέσει στον ΑΣΕΠ....
-
Ω ρε γλέντια! Έχει να πέσει αλληλογραφία τρελή!
Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου για τα Γυμνάσια, τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ για το σχολικό έτος 2008-2009 : http://users.sch.gr/vandr/files/progr_gymn_lyk.pdf (http://users.sch.gr/vandr/files/progr_gymn_lyk.pdf)
Απόσπασμα 1ο:
"Οι διδάσκοντες θα πρέπει να συντάξουν πριν από την έναρξη των μαθημάτων αναλυτικό σχέδιο προγραμματισμού της ύλης, ανά τρίμηνο για το Γυμνάσιο και ανά τετράμηνο για το Λύκειο και το ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ, σύμφωνα με το συνημμένο πίνακα.
Αντίγραφα των σχεδίων προγραμματισμού της ύλης θα πρέπει να αποσταλούν στο Γραφείο Σχολικών Συμβούλων της οικείας Διεύθυνσης και στη συνέχεια στον Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης."
Απόσπασμα 2ο:
"Αντίγραφα των θεμάτων των τεστ, των πρόχειρων διαγωνισμάτων καθώς και της ύλης στην οποία εξετάστηκαν οι μαθητές θα κοινοποιούνται στο Σχολικό Σύμβουλο ειδικότητας, ο οποίος θα συντάσσει μηνιαία έκθεση με τις παρατηρήσεις, τα σχόλια και τις πιθανές παρεμβάσεις του, την οποία και θα διαβιβάζει στον Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης. Ο Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, αφού λάβει γνώση των εκθέσεων,θα τις διαβιβάζει στον Περιφερειακό Διευθυντή."
Κι εγώ το διάβασα κι έκανα καινούριο συκώτι από τα γέλια! Γιατί το άλλο, ότι πρέπει μέχρι τις 5/9 να έχει βγει ωρολόγιο πρόγραμμα και να σταλεί στη Διεύθυνση για να ... διαπιστωθούν οι ελλείψεις σε προσωπικό; Ή ότι θα πρέπει να γίνει προγραμματισμός των διαγωνισμάτων και των εκδρομών; Αν το διαβάσεις αναλυτικά το έγγραφο έχει πολλή πλάκα.... ;D
-
παντως σε αρκετα ιδιωτικα σχολεια κατα ενα μεγαλο μερος υπαρχει παρομοιος προγραμματισμος και μαλλον, τουλαχιστον για τους μαθητες και τους γονεις, δουλευει καλα. αρκει να μην παραμεινει στειρος, γραφειοκρατικος και γραφικος
-
Την Παρασκευή είχαμε σύλλογο καθηγητών .Επειδή υπηρεσιακά το χαρτί αυτό θα έφτανε την άλλη βδομάδα, το εκτύπωσα και το έδωσα στο διευθυντή. Εννοείται πως έγινε χαμός όταν στο σύλλογο αναφέρθηκε σε μερικά σημεία του. Ο προβληματισμός ήταν έντονος αλλά ως σχολείο πρέπει να είμαστε συνεπείς απέναντι στις οδηγίες όσο κι αν μας ξενίζουν...........
-
Ο προβληματισμός ήταν έντονος αλλά ως σχολείο πρέπει να είμαστε συνεπείς απέναντι στις οδηγίες όσο κι αν μας ξενίζουν...........
όχι βέβαια. υπάρχει ένα άνω όριο στο πόσο μας "ξενίζει" ένας νόμος/οδηγία. δεν είμαστε στρατιωτάκια (μέχρι και οι στρατιώτες δεν είναι 100% άβουλοι). οι νόμοι εδραιώνονται μόνο όταν γίνονται αποδεκτοί από την συνείδηση των πολιτών.
-
οι νόμοι εδραιώνονται μόνο όταν γίνονται αποδεκτοί από την συνείδηση των πολιτών.
+1
-
Το διάβασα κι εγώ όλο αυτό περί προγραμματισμού και όσο κι αν προκαλέσω τις αντιδράσεις σας οφείλω να πω το εξής: Δεν το βρίσκω κακό. Αντίθετα πιστεύω πως όσο κι αν μοιάζει να μας προσθέτει επιπλέον δουλειά στο τέλος το όφελος θα είναι πολύ μεγαλύτερο έχοντας κάνει τον προγραμματισμό μας. Με άλλα λόγια νομίζω ότι για εσάς που είστε "παλιοί" νομίζω πως δεν είναι τόσο τραγικό το ζήτημα. Έχετε ήδη την εμπειρία των προηγούμενων χρόνων και ξέρετε τι και πως θα το διδάξετε στη διάρκεια της χρονιάς, λαμβάνοντας υπόψη πόσες περίπου μπορεί να είναι οι ώρες που θα χαθούν κι όλα τα σχετικά απρόοπτα της χρονιάς. Γενικά νομίζω πως εσείς που έχετε δουλέψει δεν πρέπει να σας φοβίζει ότι ζητά του ΥΠΕΠΘ γιατί είναι θέματα που ήδη τα γνωρίζεται.
Έχω όμως μερικές απορίες ως "στραβάδι" μιας και τον Σεπτέμβρη θα είμαι νεοδιόριστη.
Οι νεοδιόριστοι που θα βρεθούν για πρώτη φορά σε σχολείο και δεν θα είναι ενήμεροι για πολλά θέματα όπως διδακτέα ύλη, αριθμό διαγωνισμάτων που πρέπει να βάλουν, ή ακόμη τι μαθήματα θα αναλάβουν κι εννοώ τα δεύτερης ανάθεσης, πόσες ώρες θα έχουν κτλ κτλ πως θα ανταποκριθούν σε αυτά που ζητάνε? Μήπως λέω τώρα εγώ το ΥΠΕΠΘ θα έπρεπε να έχει φροντίσει λίγο καλύτερα και τον δικό του προγραμματισμό? Πχ να μας έχει επιμορφώσει και ενημερώσει για όλα τα διαδικαστικά θέματα πολύ πριν φτάσουμε στα σχολεία την 1η Σεπτεμβρίου?
-
Έχω όμως μερικές απορίες ως "στραβάδι" μιας και τον Σεπτέμβρη θα είμαι νεοδιόριστη.
Οι νεοδιόριστοι που θα βρεθούν για πρώτη φορά σε σχολείο και δεν θα είναι ενήμεροι για πολλά θέματα όπως διδακτέα ύλη, αριθμό διαγωνισμάτων που πρέπει να βάλουν, ή ακόμη τι μαθήματα θα αναλάβουν κι εννοώ τα δεύτερης ανάθεσης, πόσες ώρες θα έχουν κτλ κτλ πως θα ανταποκριθούν σε αυτά που ζητάνε? Μήπως λέω τώρα εγώ το ΥΠΕΠΘ θα έπρεπε να έχει φροντίσει λίγο καλύτερα και τον δικό του προγραμματισμό? Πχ να μας έχει επιμορφώσει και ενημερώσει για όλα τα διαδικαστικά θέματα πολύ πριν φτάσουμε στα σχολεία την 1η Σεπτεμβρίου?
Μη στεναχωριέσαι!
Έχουν σκόπο να το κάνουν και αυτο!
Το νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει ... απλά ειναι ανενεργό.
Με τους αναπληρωτές και τους ωρομίσθιους τι θα κάνουν?
-
mat, δεν είναι τόσο το θέμα της επιπλέον δουλειάς. Είναι ότι αυτοί που συνέταξαν το συγκεκριμένο έγγραφο είναι εμφανώς άσχετοι με τη σχολική πραγματικότητα...
Μήπως λέω τώρα εγώ το ΥΠΕΠΘ θα έπρεπε να έχει φροντίσει λίγο καλύτερα και τον δικό του προγραμματισμό?
Αυτό ακριβώς. Και μόνο το ότι το έγγραφο εκδόθηκε στις 19/6 (όταν δηλαδή τα περισσότερα σχολεία είχαν βγάλει ήδη αποτελέσματα και κάποια είχαν δώσει και βαθμούς) με οδηγίες για κάποια πράγματα που υποτίθεται ότι πρέπει να γίνουν πριν την έκδοση των αποτελεσμάτων, τα λέει όλα...
-
Συμφωνώ μαζί σου ioanna89.
Το θέμα cpap δεν είναι αν στεναχωριέμαι εγώ, αλλά πως θα γίνει σωστά κάτι που έπρεπε να είναι στα αυτονόητα κι όχι στα ζητούμενα.
-
Νομίζω ότι πρόκειται για μια καθαρά γραφειοκρατική ρύθμιση. Όσοι έχουμε δουλέψει σε σχολείο με οποιοδήποτε καθεστώς (μόνιμου, αναπληρωτή, ωρομισθίου κλπ) ξέρουμε ότι κάποια στιγμή κατά το Νοέμβριο πρέπει να κάνουμε έναν προγραμματισμό της ύλης, για τη δική μας οργάνωση της δουλειάς, λαμβάνοντας υπόψη και το επίπεδο των μαθητών και αυτά που θέλουμε να διδάξουμε, αλλά πάντα πέφτουμε έξω, γιατί είναι πολλοί οι αστάθμητοι παράγοντες που δεν μπορούμε να προσμετρήσουμε: εκδρομές, εκδηλώσεις, έκτακτοι σύλλογοι, έκτακτα περιστατικά κλπ. Κατά συνέπεια, ο προγραμματισμός μας σπάνια έχει σχέση με την πραγματικότητα. Προγραμματίζεις να κάνεις 10 πράγματα και είσαι ευχαριστημένος αν καταφέρεις τελικά να κάνεις τα 5.
Άρα, αυτό που ζητάει το υπουργείο τι είναι ουσιαστικά; Η οργάνωση των προθέσεών μας; Η θεωρία; Πάντα πίστευα ότι στο υπουργείο δουλεύουν άνθρωποι που είτε δεν έχουν μπει ποτέ σε σχολική τάξη είτε δε θέλουν να θυμούνται τη σχολική τάξη. Σίγουρα δεν είναι κακό ή παράλογο το φιρμάνι που ζητάει τον προγραμματισμό της ύλης, αλλά είναι εκτός τόπου, χρόνου και πραγματικότητας. Δεν μπορείς να προγραμματίσεις την πορεία σου από το καλοκαίρι, πολύ απλά γιατί δεν ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις στο σχολείο. Ακόμα και στην ίδια τάξη, δύο τμήματα μπορεί να είναι διαφορετικά. Μπορεί για παράδειγμα το α5 να έχει μαθητές που "φυσάνε" και με τους οποίους μπορείς να προχωρήσεις γρήγορα, και το α4 να έχει μπούφους ή παιδιά που δεν έχουν γερές βάσεις και να χρειαστεί να παραμείνεις περισσότερο χρόνο σε ένα μέρος της ύλης προκειμένου να το εμπεδώσουν. Αυτό όμως δεν μπορεί να προγραμματιστεί από τον Ιούνιο. Εκτός κι αν το υπουργείο εννοεί να κάνουμε σχέδια επί χάρτου, να δεσμευτούμε ότι θα τα τηρήσουμε και τελικά να κάνουμε πασαλείμματα προκειμένου να μη χαλάσει η στατιστική (νομίζω ότι αυτή είναι η ουσιαστική σκοπιμότητα του φιρμανίου). Τους έχω βαρεθεί πια αυτούς τους φιλελεύθερους νεογιάπηδες που νομίζουν ότι είμαστε η Γερμανία ή η Αγγλία. Εκείνοι δεν έχουν βαρεθεί να τα κάνουν κουλουβάχατα και να διαψεύδονται συνέχεια;
-
Μα ς ειχε ζητήσει κάτι αντίστοιχο η σύμβουλος μας, και το ήθελε γρήγορα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς που μόλις μας πέρασε.
Λόγω έλλειψης χρόνου , πήρα το ημερολόγιο και τα βιβλία , μέτρησα τις σελίδες και τις διάιρεσα με τις εργάσιμες ημέρες. Ε ρε φτύσιμο που τους χρειάζεται ....
Δεν γίνονται αυτά ρε παιδιά . ... Μας δουλεύουνε ;;;;