Ρίξε μια ματιά εδώ.Επίσης κάποιος άλλος απάντησε σε άλλη ερώτηση σχετική με τις πανελλήνιες εξετάσεις στο φορούμ διάβασε και εκεί.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=829&Itemid=232
Ποιοι και πως επιλεγουν τα θεματα των πανελληνίων εξετασεων????? Παντα το χα απορία..... ???
Ποιοι και πως επιλεγουν τα θεματα των πανελληνίων εξετασεων????? Παντα το χα απορία..... ???
π.χ καθηγητές Πανεπιστημίων (σχετικοί με το αντικείμενο που εξετάζεται)
μας το είχαν αναφέρει και οι ίδιοι όταν σπούδαζα ότι είχαν βάλει θέματα σε Πανελλαδικές
(βέβαια αυτοί που έχω στο μυαλό μου δεν είχαν ιδέα της ύλης και τα θέματα που βάλαν τότε είχαν προκαλέσει αρκετά προβλήματα ...αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)
Είχε ακουστεί κάτι για β' 15νθήμερο του Μάη. Δεν ισχύει λοιπόν;
Είναι πολύ νωρίς η 12η Μαίου
Το καλύτερο σενάριο θα ήταν η 16η
Άντε και του χρόνου να ξεκινήσουν τα Χριστούγεννα!;D ;D ;D ;D ;D ;D σωστόοοος!!
Για πρώτη φορά (για λόγους οικονομίας;) εξαναγκάζουν και τους μαθητές των εσπερινών λυκείων να εξεταστούν το πρωί μαζί με τους συμμαθητές τους των ημερησίων[/size].Καλά, μη μου πείτε ότι δεν γνωρίζουν πως οι εσπερινοί μαθητές εργάζονται το πρωι. Αλλά μάλλον τους γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια...
...απορω που δεν τον αναγνωρισες ακομα !!!!! ...ειναι ο Eddie ,βρε ... περασαν και 25 χρονακια απο τοτε που εμφανιστηκε -τερας ομορφιας-!Άντε και του χρόνου να ξεκινήσουν τα Χριστούγεννα!;D ;D ;D ;D ;D ;D σωστόοοος!!
άσχετο: πώς συνδέεται ο μουσοφόρος κύριος στο αβατάρ σου με τους iron maiden στίχο τραγουδιού των οποίων αναφέρεις παρακάτω; Ομολογώ εντυπωσιάστηκα!!!
O "μουσοφόρος κύριος" είναι ο Κάρολος Δαρβίνος, άγγλος φυσιοδίφης που το 1859 θεμελίωσε την θεωρίας της εξέλιξης των ειδών μέσω του μηχανισμού της φυσικής επιλογής...ο Δαρβίνος υποστήριξε ότι μεταξύ των οργανισμών στη φύση διεξάγεται ένας αγώνας για επιβίωση...πάνω κάτω το ίδιο λένε και οι Maiden στους στίχους αυτού του τραγουδιού...Άντε και του χρόνου να ξεκινήσουν τα Χριστούγεννα!;D ;D ;D ;D ;D ;D σωστόοοος!!
άσχετο: πώς συνδέεται ο μουσοφόρος κύριος στο αβατάρ σου με τους iron maiden στίχο τραγουδιού των οποίων αναφέρεις παρακάτω; Ομολογώ εντυπωσιάστηκα!!!
O "μουσοφόρος κύριος" είναι ο Κάρολος Δαρβίνος, άγγλος φυσιοδίφης που το 1859 θεμελίωσε την θεωρίας της εξέλιξης των ειδών μέσω του μηχανισμού της φυσικής επιλογής...ο Δαρβίνος υποστήριξε ότι μεταξύ των οργανισμών στη φύση διεξάγεται ένας αγώνας για επιβίωση...πάνω κάτω το ίδιο λένε και οι Maiden στους στίχους αυτού του τραγουδιού...Άντε και του χρόνου να ξεκινήσουν τα Χριστούγεννα!;D ;D ;D ;D ;D ;D σωστόοοος!!
άσχετο: πώς συνδέεται ο μουσοφόρος κύριος στο αβατάρ σου με τους iron maiden στίχο τραγουδιού των οποίων αναφέρεις παρακάτω; Ομολογώ εντυπωσιάστηκα!!!
Ε βάλε κάτι σχετικό στο θέμα Μουσικής. Γεμίσαμε φλωριές εκεί μέσα :D
.
Ε βάλε κάτι σχετικό στο θέμα Μουσικής. Γεμίσαμε φλωριές εκεί μέσα :D
.
εμ γιατί νομίζεις δε βάζω ποτέ τίποτα; Είδα το βράδυ τους Saxon στο Ράδιο Αρβύλα και το φχαριστήθηκα!!! Ποτέ δεν ήμουν του ...εντέχνου και η παρέα στη Μουσική είναι..οπότε... ;D
Ε βάλε κάτι σχετικό στο θέμα Μουσικής. Γεμίσαμε φλωριές εκεί μέσα :D
.
εμ γιατί νομίζεις δε βάζω ποτέ τίποτα; Είδα το βράδυ τους Saxon στο Ράδιο Αρβύλα και το φχαριστήθηκα!!! Ποτέ δεν ήμουν του ...εντέχνου και η παρέα στη Μουσική είναι..οπότε... ;D
Σας βλέπω μουσικά πρακατειλημμένους. Στη ΜΟΥΣΙΚΗ ο καθένας προτείνει ό,τι θέλει (από τεκετζίδικα, λαϊκά και ροκ μέχρι ύμνους, νανουρίσματα και...Ε
Προσπαθούν να ξεμπερδεύουν νωρίς-νωρίς με τις Πανελλήνιες, γιατί μετά ακολουθεί η ανακοίνωση και εφαρμογή του Ενιαίου Μισθολογίου και προφανώς θέλουν να αποφύγουν απεργίες μέσα στις εξετάσεις... Καταλαβαίνετε λοιπόν τί "αυξήσεις" θα πάρουμε!
τί ωραια που τα εχετε εσεις οι καθηγητες? Να δινω το πανελλαδικως εξεταζομενο και μετα την επομενη το ενδοσχολικο? !!! γιατι? για να μη χαλασετε τις ωραιες διακοπουλες σας ?
και μετα λετε πως νοιαζεστε για μας τους μαθητες!!! :P
Να μη λέμε και ανακρίβειες, οτι πάντα οι πανελλήνιες εξετάσεις ξεκινούσαν νωρίς. Μέχρι και το 2008, αν θυμάμαι καλά, άρχιζαν μετά τις 20 Μάη. Τα τελευταία δύο χρόνια αρχίζουν τόσο νωρίς, μια με τις εκλογές, μια με την πιθανότητα απεργίας μέσα στις πανελλήνιες να έχουν χρόνο να τις μετακυλίσουν και η τρίτη φορά είναι η φετινή. Πώς να μην πονηρευόμαστε μέρες που είναι;ειπα οτι σχεδον αρχιζαν την ιδια ημερομηνια...οχι αυτο που λες εσυ..!!!οσον αφορα τη ληξη του σχολικου ετους...δες..!!!2006-16 Μαιου, 2007-17 Μαιου, 2008-16 Μαιου, 2009-13 Μαιου, 2010-12 Μαιου, 2011-10 Μαιου....!!!!δε νομιζω τελικα οτι εγινε κατι τοσο τραγικα διαφορετικο φετος για να δικαιολογειται τετοια ανησυχια..!!!
Και ναι είναι και τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα που θα δοθούν και ενδοσχολικά, αυτό όμως λύνεται με το να δίνεται ακριβώς την επόμενη ημέρα της εξέτασης του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος.
Ε βάλε κάτι σχετικό στο θέμα Μουσικής. Γεμίσαμε φλωριές εκεί μέσα :D
Αυτό με την ημερομηνία.. βρήκαμε και νέο θέμα να γκρινιάξουμε! Χαλαρώστε βρε.. πηγαίντε μια βόλτα τώρα που έφτιαξε και ο καιρός. Γκρίνια γκρίνια γκρίνια...
εντάξει, δε θέλουμε να βλέπουμε τα σχολεία εξεταστικά κέντρα για δύο μήνες- σύμφωνοι!! Αλλά υπάρχει σχολείο που λειτουργεί κανονικά ως σχολείο μετά το Πάσχα ούτως ή άλλως; Ακόμα και η Α και
Επειδή, λοιπόν, μετά το Πάσχα συνήθως υπάρχει κατάσταση διάλυσης στα σχολεία.. προτείνω να αλλάξει η ημερομηνία έναρξης της σχολικής χρονιάς. Αντί για 11/9 να πάει 1/9. Στη Γερμανία, ίσως και σε άλλες χώρες, αν δεν κάνω λάθος (αν κάνω ας με διορθώσει κάποιος) ξεκινάνε και τέλη Αυγούστου.. δεν πάθανε τίποτα! Όποτε, αν ξεκινάει η σχολική χρονιά 1/9, αμέσως κερδίζεται ένα 10ήμερο μαθημάτων. Αν γίνουν και περικοπές σε κάτι ανούσιες αργίες, άλλο ένα 5ήμερο μπορεί να εξοικονομηθεί.Επειδη γνωριζω το γερμανικο σχολειο ..επιβεβαιωνω πως ξεκινουν τελη αυγουστου..αλλα εχουν 2 βδομαδες διακοπες τον οκτωβριο..αρα ειμαστε παλι στα ιδια..!!
Θέληση να υπάρχει.. Λέω να το εισηγηθώ στο υπουργείο (Μάρκο, αν προλάβεις, πες το κατ ιδίαν στην ΑΔ, μιας και έχεις τα κονέ.. ξέρεις εσύ ;) )
Επειδή, λοιπόν, μετά το Πάσχα συνήθως υπάρχει κατάσταση διάλυσης στα σχολεία.. προτείνω να αλλάξει η ημερομηνία έναρξης της σχολικής χρονιάς. Αντί για 11/9 να πάει 1/9. Στη Γερμανία, ίσως και σε άλλες χώρες, αν δεν κάνω λάθος (αν κάνω ας με διορθώσει κάποιος) ξεκινάνε και τέλη Αυγούστου.. δεν πάθανε τίποτα! Όποτε, αν ξεκινάει η σχολική χρονιά 1/9, αμέσως κερδίζεται ένα 10ήμερο μαθημάτων. Αν γίνουν και περικοπές σε κάτι ανούσιες αργίες, άλλο ένα 5ήμερο μπορεί να εξοικονομηθεί.
Θέληση να υπάρχει.. Λέω να το εισηγηθώ στο υπουργείο (Μάρκο, αν προλάβεις, πες το κατ ιδίαν στην ΑΔ, μιας και έχεις τα κονέ.. ξέρεις εσύ ;) )
Επειδή, λοιπόν, μετά το Πάσχα συνήθως υπάρχει κατάσταση διάλυσης στα σχολεία.. προτείνω να αλλάξει η ημερομηνία έναρξης της σχολικής χρονιάς. Αντί για 11/9 να πάει 1/9. Στη Γερμανία, ίσως και σε άλλες χώρες, αν δεν κάνω λάθος (αν κάνω ας με διορθώσει κάποιος) ξεκινάνε και τέλη Αυγούστου.. δεν πάθανε τίποτα! Όποτε, αν ξεκινάει η σχολική χρονιά 1/9, αμέσως κερδίζεται ένα 10ήμερο μαθημάτων. Αν γίνουν και περικοπές σε κάτι ανούσιες αργίες, άλλο ένα 5ήμερο μπορεί να εξοικονομηθεί.
Θέληση να υπάρχει.. Λέω να το εισηγηθώ στο υπουργείο (Μάρκο, αν προλάβεις, πες το κατ ιδίαν στην ΑΔ, μιας και έχεις τα κονέ.. ξέρεις εσύ ;) )
Όταν λες "ανούσιες αργίες", ποιες εννοείς;
Επειδή, λοιπόν, μετά το Πάσχα συνήθως υπάρχει κατάσταση διάλυσης στα σχολεία.. προτείνω να αλλάξει η ημερομηνία έναρξης της σχολικής χρονιάς. Αντί για 11/9 να πάει 1/9. Στη Γερμανία, ίσως και σε άλλες χώρες, αν δεν κάνω λάθος (αν κάνω ας με διορθώσει κάποιος) ξεκινάνε και τέλη Αυγούστου.. δεν πάθανε τίποτα! Όποτε, αν ξεκινάει η σχολική χρονιά 1/9, αμέσως κερδίζεται ένα 10ήμερο μαθημάτων. Αν γίνουν και περικοπές σε κάτι ανούσιες αργίες, άλλο ένα 5ήμερο μπορεί να εξοικονομηθεί.
Θέληση να υπάρχει.. Λέω να το εισηγηθώ στο υπουργείο (Μάρκο, αν προλάβεις, πες το κατ ιδίαν στην ΑΔ, μιας και έχεις τα κονέ.. ξέρεις εσύ ;) )
Όταν λες "ανούσιες αργίες", ποιες εννοείς;
28 Οκτωβρίου, 25 Μαρτίου...
Πλάκα κάνω :P
Σοβάρα τώρα, αν κάτσουμε και μετρήσουμε τις διάφορες σχολικές γιορτές κλπ.. θα μπορούμε να εξοικονομήσουμε αρκετές μέρες. Π.χ. τριών ιεραρχών, τις παραμονές των εθνικών εορτών (να γίνεται η σχολική γιορτή ανήμερα), αγίου πνεύματος (έστω κι αν πέφτει συνήθως σε περίοδο εξεταστικής).
Λίγο άσχετο, απλά μια διευκρίνηση γιατί επαθα αμνησία...
Η λήξη του σχολικού έτους ( 10 Μαϊου) είναι κοινή και για γυμνάσιο;
Επειδή, λοιπόν, μετά το Πάσχα συνήθως υπάρχει κατάσταση διάλυσης στα σχολεία.. προτείνω να αλλάξει η ημερομηνία έναρξης της σχολικής χρονιάς. Αντί για 11/9 να πάει 1/9. Στη Γερμανία, ίσως και σε άλλες χώρες, αν δεν κάνω λάθος (αν κάνω ας με διορθώσει κάποιος) ξεκινάνε και τέλη Αυγούστου.. δεν πάθανε τίποτα! Όποτε, αν ξεκινάει η σχολική χρονιά 1/9, αμέσως κερδίζεται ένα 10ήμερο μαθημάτων. Αν γίνουν και περικοπές σε κάτι ανούσιες αργίες, άλλο ένα 5ήμερο μπορεί να εξοικονομηθεί.
Θέληση να υπάρχει.. Λέω να το εισηγηθώ στο υπουργείο (Μάρκο, αν προλάβεις, πες το κατ ιδίαν στην ΑΔ, μιας και έχεις τα κονέ.. ξέρεις εσύ ;) )
Όταν λες "ανούσιες αργίες", ποιες εννοείς;
28 Οκτωβρίου, 25 Μαρτίου...
Πλάκα κάνω :P
Σοβάρα τώρα, αν κάτσουμε και μετρήσουμε τις διάφορες σχολικές γιορτές κλπ.. θα μπορούμε να εξοικονομήσουμε αρκετές μέρες. Π.χ. τριών ιεραρχών, τις παραμονές των εθνικών εορτών (να γίνεται η σχολική γιορτή ανήμερα), αγίου πνεύματος (έστω κι αν πέφτει συνήθως σε περίοδο εξεταστικής).
Eγώ πάλι ως μαθήτρια αυτές τις ημέρες τις περίμενα πως και πως... ;D ;D
Ειδικά του Αγίου Πνεύματος που έπεφτε μέσα στις εξετάσεις και κέρδιζα μια ημέρα.
Κάτω τα χέρια από τις αργίες των μαθητών. ???;D ;D ;D
Αν ήμουν μαθητής (σαν τον Μάρκο) θα συμφωνούσα κι εγώ ;D
Αλλά τους καλομάθαμε. Ας πιεστούν και λίγο..
Αν ήμουν μαθητής (σαν τον Μάρκο) θα συμφωνούσα κι εγώ ;D
Αλλά τους καλομάθαμε. Ας πιεστούν και λίγο..
ναι, αυτα βλεπει και η μαμα μου και ο μπαμπας μου και η θεια μου η Μελένια και η νυφη του κουμπαρου της ξαδελφης μου και λενε πως οι καθηγητες καθονται.....αλλα αν μπουν στο pde θα δουν πως δεν ειναι ετσι!
θα δουν ποση γρινια και μιζερια κουβαλα αυτο το επαγγελμα!
δικιο εχεις farmas! Και το ακουσε η μαμα μου και μου λεει: "ευτυχως που θα κλεισετε νωριτερα για να φυλάς τη μικρη σου αδελφη, να τη ξεκουρασουμε και λιγο τη γιαγια".
"αυτοι οι καθηγητες μονο απαιτησεις εχουν και αυξησεις θελουν, αλλα απο δουλεια μη τους πιέσεις! τα ακουω εγω απο το Mega ..."
-Ασε μας καλε μανα!!! καλα κανουν,να ξεκουραστουμε και μεις!
-Απο τι βρε να ξεκουραστεις? ολο "δεν εχουμε τιποτα", ολο τα ιδια εχουμε και παει λεγοντας...
εγω apri μου, δεν μπορω να καταλαβω γιατι μας ενοχλησε τοσο ? θα συμφωνησω με την ELEN LIA και αλλους, πως ειμαστε μες τη μουρμουρα.
apri, τα γραφω ετσι για να χαλαρωνουμε και λιγο.... ;)
γιαυτο και γω το γυρισα μαθητης για να βρω την ησυχια μου ;D ;D ;D
ετσι κι αλλιως τα μηχανογραφικα τους τα υποβαλλουν τελος Ιουλιου. Μεχρι τοτε θα εχουμε και τους εισακτεους. Αυτο δεν επηρρεαζει την προσπαθεια των μαθητων.
ετσι κι αλλιως τα μηχανογραφικα τους τα υποβαλλουν τελος Ιουλιου. Μεχρι τοτε θα εχουμε και τους εισακτεους. Αυτο δεν επηρρεαζει την προσπαθεια των μαθητων.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω
Είναι διαφορετικό να ξέρει το παιδί ότι έχει να περάσει σε μια σχολή που έχει επί χρόνια βάση γύρω στο 16 με 120 εισακτέους, και διαφορετικό να μειωθούν οι εισακτέοι της σχολής στους 80
Όλοι λέμε στα παιδιά ότι πρέπει να κάνουν το μέγιστο δυνατό, αλλά αν υπάρξουν σημαντικές μειώσεις των εισακτέων, μιλάμε για μεγάλη ανακατάταξη στον χάρτη των βάσεων
MARKO συμφωνώ με αυτά που λες ότι τα παιδιά θα πρέπει να προετοιμαστούν σωστά και να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό στις εξετάσεις αλλά, σίγουρα θα ήταν καλύτερα να ξέρουν των αρίθμο των παιδιών που εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Τότε γιατι μας πειράζει που στον επόμενο ΑΣΕΠ δεν θα γνωρίζουμε των αριθμό των θέσεων? το ίδιο δεν είναι?
καθολου το ιδιο. γιατι αν θελω φιλοσοφικη Αθηνας και δεν πιασω τη βαση, εχω ομως εναλλακτικες της Πατρας, των Ιωαννινων, της Κρητης, της Θεσσαλιας, του Ιονιου κλπ κλπ ενω παραλληλα εχω και απο 3,4 τμηματα σε καθε σχολη (φιλολογιας, ιστοριας-αρχαιολογιας, Φιλοσοφιας κλπ κλπ).
καθολου το ιδιο. γιατι αν θελω φιλοσοφικη Αθηνας και δεν πιασω τη βαση, εχω ομως εναλλακτικες της Πατρας, των Ιωαννινων, της Κρητης, της Θεσσαλιας, του Ιονιου κλπ κλπ ενω παραλληλα εχω και απο 3,4 τμηματα σε καθε σχολη (φιλολογιας, ιστοριας-αρχαιολογιας, Φιλοσοφιας κλπ κλπ).
Κι αν στην Ελλάδα του μνημονίου δεν έχω τα χρήματα για άλλη πόλη;
Αν η μείωση των εισακτέων αυξήσει την βάση 1500 μόρια στην σχολή μου, εσείς πείτε ότι αυτό δεν επηρεάζει την προσπάθεια μου
Όπως και το ίδιο unfair είναι και η ανακοίνωση της ημερομηνίας έναρξης των πανελλαδικών 35 μέρες πρινΝαι αλλά αυτός είναι ο κορμός του εκπαιδευτικού μας συστήματος. ΟΛΑ την τελευταία στιγμή.
Ακόμα και οι 4-5 μέρες κάνουν την διαφορά όταν είμαστε τόσο κοντά
Άλλο να ανακοινώνεται τον Φλεβάρη ότι οι εξετάσεις ξεκινούν στις 12 Μαϊου, κι άλλο να ανακοινώνεται στις 6 Απρίλη
Πολλά παιδιά δεν έχουν πάει εκδρομή ακόμα!
Μα καλά, αυτό με το ανεβοκατέβασμα των μορίων και τόσα χρόνια δεν γινόταν? Γιατί η γκρίνια, επείδη φέτος μπορεί να το ξέρουν από την αρχή και δεν θα τους έρθει κεραμίδα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων; Και εγώ όταν έδινα πανελλήνιες υπήρχαν τμήματα νηπιαγωγών που ανέβηκαν 1500 μόρια και χωρίς να γίνει κάτι με τους εισακτέους. Τότε φώναξε κανείς; Τόσος κόσμος δεν έπεσε εκτός προγραμματισμού; Εντάξει και τι έγινε, συμβαίνουν αυτά. Το θέμα είναι να παλεύουμε να γίνονται σωστά πιο σοβαρά πράγματα και όχι αν ανακοινώθηκε 2-3 μέρες πιο αργά το πρόγραμμα.
Και όσον αφορά το αν θα μπορούν να σπουδάσουν, γιατί δεν κάθεται κανένας να κάνει λίγο πιο σωστό και αξιοκρατικό σύστημα μετεγγραφών; Να τις παίρνουν αυτοί που πραγματικά το έχουν ανάγκη και το αξίζουν και όχι μόνο και μόνο επειδή λέγεσαι πολύτεκνος (αλλά οι καταθέσεις στην τράπεζα πάνε σύννεφο...). Να γίνει ένα πιο αξιοκρατικό σύστημα υποτροφιών μήπως;;;
Υ.Γ.1: Σχετικά με τις εκδρομές, τι θα πει πολλοί δεν πήγαν ακόμη; Μια βδομάδα είναι μέχρι το Πάσχα. Πότε δηλαδή περίμεναν όλοι αυτοί να πάνε;
Υ.Γ.2: petrosp_13, 4-5 μέρες κάνουν τι διαφορά; Αυτές θα σώσουν κάποιον; Όλον τον υπόλοιπο καιρό τι έκανε; Εντάξει, όλοι δώσαμε πανελλήνιες, μην δουλευόμαστε μεταξύ μας.
Πρόταση: οι 5ήμερες εκδρομές να γίνονται μέσα στη μεγάλη βδομάδα (να ξεκινούν από Παρασκευή ή Σάββατο πριν τη μεγάλη βδομάδα), ώστε να μην χάνονται άδικα ώρες. Ε; ;)
Υ.Γ. Πράγματι, αυτό το "επιχείρημα" ότι δεν πρόλαβαν να πάνε ακόμα εκδρομές.. τι σχέση έχει;;; Στα χρόνια μας, όταν γίνονταν μεγάλες καταλήψεις και χάνονταν πολλές βδομάδες διδασκαλίας, απλά ο σύλλογος αποφάσιζε να μην γίνει εκείνη τη χρονιά η 5ήμερη εκδρομή. Τώρα θα ανησυχούμε μήπως και δεν προλάβουν να πάνε; Φαντάζομαι στα περισσότερα σχολεία θα φρόντισαν ήδη να τις οργανώσουν πριν το Πάσχα. Σε αντίθετη περίπτωση απλά ας μην πάνε.
Πρόταση: οι 5ήμερες εκδρομές να γίνονται μέσα στη μεγάλη βδομάδα (να ξεκινούν από Παρασκευή ή Σάββατο πριν τη μεγάλη βδομάδα), ώστε να μην χάνονται άδικα ώρες. Ε; ;)
Ακόμη, όποιος θέλει πενταήμερη, ξέρει ότι θα χάσει αυτές τις μέρες από το διάβασμά του και ας φροντίσει να το οργανώσει κατάλληλα. ............. Η μια βδομάδα δεν σώζει την κατάσταση. Και όσον αφορά τις δυνατότητες που έχουν για διάβασμα, ας κοιτάξει ο καθένας τις προτεραιότητες και τις αντοχές του και πως ξοδεύει το χρόνο του.
MARKOS πρεπει να εχεις μέρες να την δειςΑκόμη, όποιος θέλει πενταήμερη, ξέρει ότι θα χάσει αυτές τις μέρες από το διάβασμά του και ας φροντίσει να το οργανώσει κατάλληλα. ............. Η μια βδομάδα δεν σώζει την κατάσταση. Και όσον αφορά τις δυνατότητες που έχουν για διάβασμα, ας κοιτάξει ο καθένας τις προτεραιότητες και τις αντοχές του και πως ξοδεύει το χρόνο του.
απο τη Α΄γυμνασιου ξερω πως στην Γ'Λυκειου θα εχω 5ημερη εκδρομη. αρα μπορω να διαβασω ανετα. Μια συμμαθητρια μου η Χαρικλεια, δεν θα ερθει 5ημερη γιατι λεει εχει πολυ αγχος και θελει να τα κανει παλι επαναληψη, αν και τα εχει διβασει ολη τη χρονια (για να μη πω απο προπερσυ το καλοκαιρι) αλλα ειναι ανασφαλης. Εγω ομως δε χαλαλίζω την εκδρομουλα μου. Η μαμα μου λεει οτι "κανε οτι θες, μυαλα δεν αλλαζεις εσυ, αρκετα μπουχτισα φετος με σενα, μεγαλος εισαι!" (οπου τη συμφερει ειμαι μεγαλος!!)
κανεις δεν μας σκεφτεται, ουτε οι γονεις, ουτε οι καθηγητες μας, που τη βολη τους κοιταζουν μονο, ουτε ακν η ιδια η υπουργος που λεει "πρωτα ο μαθητης"! Αη σιχτιρι πια.... ;D
Ε τότε αφού η Χαρίκλεια έχει τόσο πολύ άγχος (παρόλο που τα έχει διαβάσει) ας γίνει η πενταήμερη μετά τις Πανελλήνιες και έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι.. ;D ;D 8) 8)
Ε τότε αφού η Χαρίκλεια έχει τόσο πολύ άγχος (παρόλο που τα έχει διαβάσει) ας γίνει η πενταήμερη μετά τις Πανελλήνιες και έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι.. ;D ;D 8) 8)
συγγνωμη βρε παιδια, εκτος απο εναν που το ανεφερε και δεν το σχολιασε κανεις, εσεις οι υπολοιποι δεν εχετε ακουσει τιποτα για εκλογες;; γιατι εγω απο τεσσερις διαφορετικες πηγες, οι δυο μεσα απο τα σχολεια που δουλευω λενε ξεκαθαρα οτι ειναι προφανες οτι οι πανελληνιες φετος γινονται με γοργο ρυθμο και σχετικα νωρις διοτι αρχες ιουνη θα εχουμε εκλογες... γιατι διαβαζω το θεμα και νομιζω οτι ζω σε αλλο κοσμο... δεν ειναι καμια θεωρια συνωμοσιας, ουτε κινδυνολογια, ειναι οσα εχω ακουσει... εσεις δεν εχετε ακουσει τιποτα;; περιεργο μου φαινεται... επισης εχει ακουσει κανεις αυτο που λενε οτι η αννουλα ειπε οτι φετος δεν θα πληρωθουν ουτε επιτηρητες ουτε διορθωτες γιατι θεωρει οτι ειναι μεσα στα καθηκοντα τους να κανουν αυτες τις δουλεις δουλειες;;
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/106771/Default.aspx
Για πρόωρες εκλογές λένε εδώ και σχεδόν ένα χρόνο. Τι πάει να πει αυτό; Επειδή ξαναγίνεται θόρυβος για το θέμα, πρέπει να αγχωνόμαστε; Ας κάνουν όποτε θέλουν τις ψευτοεκλογές τους στο κάτω-κάτω.
Και πέρισυ θυμάμαι "βούιζε ο τόπος" για επιστροφή σε δραχμές, και μάλιστα με "αποκλειστικές πληροφορίες" ότι τα βράδια στο νομισματοκοπείο τυπώνουν ξανά δραχμές, και άλλα τέτοια ωραία.. Ακόμα ευρώ έχω στο πορτοφόλι μου (κι ας είναι και λίγα :P)
Με λίγα λόγια, το ότι οι πανελλήνιες ξεκινούν 2 μέρες νωρίτερα σε σχέση με πέρισυ (14/5/2010) δεν λέει απολύτως Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α!
Η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο για μια ακόμα φορά (τώρα θυμήθηκα και για τις 25 Μαρτίου, ότι και καλά θα δηλώναμε επίσημα χρεωκοπία κλπ). Ακόμα και αν γίνουν πρόωρες εκλογές, αφοδεύτηκε η φοράδα στο αλώνι! Πως κάνουν έτσι ορισμένοι πια.. Άλλωστε, όπως είχε γραφτεί κάποτε σε τοίχο.. "αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα, θα ήταν παράνομες" ;)
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/10-0.html
Εντάξει, νομίζω τα παραλέει λίγο το άρθρο. Το γιατί οι μαθητές απαξιώνουν το δημόσιο σχολείο και τρέχουν στα φροντιστήρια είναι πιο περίπλοκο θέμα πιστεύω, που για αναλυθεί χρειάζεται καινούργιο topic ;D
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/10-0.html (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/10-0.html)
Για να κρατήσουμε ένα στοιχειώδες επίπεδο στο φόρουμ, ας αποφεύγουμε συνδέσουμε από τρομακτικά και λοιπά ποταπά μπλογκς.
Όσον αφορά τη φήμη ότι δεν θα πληρώνονται οι επιτηρητές, αν το καλοσκεφτούμε, εμπίπτει στα εκπαιδευτικά καθήκοντα. Τι επιτηρητής σε ενδοσχολικές εξετάσεις, τι επιτηρητής σε πανελλήνιες εξετάσεις. Δεν το κάνουν σε άλλο ωράριο. Οπότε λογικότατο θα ήταν. Αντί να πιέσουμε για αυξήσεις μισθών (αν και εδώ που φτάσαμε, μάλλον συζητάμε για αποφυγή και άλλων μειώσεων), ασχολούμαστε με τα ψίχουλα από τις επιτηρήσεις (που κακώς πληρώνοντας από την αρχή βέβαια).
γεια σε ολους.μηπως εχεις καποιος τα θεματα των πανελληνιων της σχ.περιοδου 1998-1999 για την τριτη δεσμη?δεν μπορω να τα βρω πουθενα.ευχαριστω!
για τα υπολοιπα μαθηματα της δεσμης εχεις κατι?
σε ευχαριστω πολυ
μα έτσι κι αλλιώς στο τέλος που οι επιτηρητές παραδίδουν στην λυκειακή επιτροπή τα γραπτά, τα θέματα τα ξεχωρίζουν και τα βάζουν όλα μαζί και από κει στην πυρά!! δεν φαίνονται πουθενα μετά. το θέμα είναι τι θα πουμε στους μαθητές που θα δουν αυτην την οδηγία και θα αρχίσουν να ρωτάνε αν μπορουν να σημειώνουν πάνω στα θέματα
μα έτσι κι αλλιώς στο τέλος που οι επιτηρητές παραδίδουν στην λυκειακή επιτροπή τα γραπτά, τα θέματα τα ξεχωρίζουν και τα βάζουν όλα μαζί και από κει στην πυρά!! δεν φαίνονται πουθενα μετά. το θέμα είναι τι θα πουμε στους μαθητές που θα δουν αυτην την οδηγία και θα αρχίσουν να ρωτάνε αν μπορουν να σημειώνουν πάνω στα θέματα
καποιος που ηταν επιτηρητης και παλιοτερα μου εξηγει λιγο κατι... οι πανελληνιες φετος αρχιζουν 8:30 και διαβασα οτι τα παιδια θα μπαινουν ως τις 8, οι επιτηρητες τι ωρα οφειλουν να ειναι εκει; καμια ωρα πριν; τι καθηκοντα εχουν πλην του προφανους; γενικα ποση ωρα περνουσατε στο σχολειο που εισασταν;
καποιος που ηταν επιτηρητης και παλιοτερα μου εξηγει λιγο κατι... οι πανελληνιες φετος αρχιζουν 8:30 και διαβασα οτι τα παιδια θα μπαινουν ως τις 8, οι επιτηρητες τι ωρα οφειλουν να ειναι εκει; καμια ωρα πριν; τι καθηκοντα εχουν πλην του προφανους; γενικα ποση ωρα περνουσατε στο σχολειο που εισασταν;
οι καθηγητές πάνω κάτω την ίδια ώρα με τα παιδιά πάνε.. άντε κανά τέταρτο νωρίτερα μόνο και μόνο μην τυχόν υπάρξει καμιά απουσία να προλάβουν να φέρουν αντικαταστάτη.
κατά τα άλλα ανάλογα αν είσαι σε αίθουσα, στην είσοδο ή στο διάδρομο εξαρτάται τη ώρα θα φύγεις... από αίθουσα θα φύγεις ότι ώρα τελειώσει ο τελευταίος και αφού παραδώσεις τα γραπτά.. από διάδρομο και από είσοδο θα φύγεις όταν τελειώσει η τελευταία αίθουσα... :) μην αγχώνεσαι δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, απλά ανοιχτά τα μάτια για να υπάρχει καλό κλίμα στην αίθουσα και να μπορούν να γράψουν τα παιδιά.
αχ αυτο με το διαδρομο και την εισοδο δεν το ηξερα... λες να με βαλουν για πορτα;; :D :D καλο κι αυτο, αλλα πολλη ορθοστασια...
αχ αυτο με το διαδρομο και την εισοδο δεν το ηξερα... λες να με βαλουν για πορτα;; :D :D καλο κι αυτο, αλλα πολλη ορθοστασια...
καμιά ορθοστασία. θα πάρεις μια καρέκλα κοντά... βέβαια θα σηκώνεσαι κιόλας, αλλά δεν θα φας 3-4 ώρες στο πόδι.
επίσης, συνήθως στα εξεταστικά κέντρα, κοιτάζουν να υπάρχει κάποια δικαιοσύνη να κάνουν όλοι (όσο αυτό γίνεται) και αίθουσα και διάδρομο και κεντρική είσοδο.
μπορείς και να αλλάζεις με αυτόν που είναι στο διάδρομο αν πιαστείς στην αίθουσα - για να μην πω αποκοιμηθείς ;D ;D
εεε ρε τι γινεται στις εξετασεις και δεν το ειχα παρει πρεφα τοτε που εδινα.. και να πεις οτι ειναι και τοσο παλια, μπα!! το 2004 εδωσα! θα με περνανε τα παιδια για παλια μαθητρια που δινει!! :D :D
Έχει ανακοινωθεί το πρόγραμμα των επαναληπτικών εξετάσεων;
Κάποιοι συνάδελφοι στο ειδικό εξεταστικό εξέφρασαν την άποψη ότι όλα γίνονται με σκοπό να απαξιωθεί το τωρινό σύστημα εξετάσεων, ενόψει του νέου σχολείου...
Κάποιοι συνάδελφοι στο ειδικό εξεταστικό εξέφρασαν την άποψη ότι όλα γίνονται με σκοπό να απαξιωθεί το τωρινό σύστημα εξετάσεων, ενόψει του νέου σχολείου...
Μακάρι να μην είναι έτσι. Θα είναι πάρα πολύ κρίμα για όλους τους υποψήφιους που τόσο πολύ κουράζονται.
Δεν είναι πειραματόζωα τα παιδιά και τα όνειρά τους δεν είναι οι κουδουνίστρες τις κυρίας Διαμαντοπούλου για να παίζει μαζί τους!!!
...και με μια ύποπτη «σύμπτωση» το Θέμα Δ να περιέχεται με ελάχιστες διαφορές στα νούμερα σε φυλλάδιο που είχε διανεμηθεί σε «επώνυμο» Σχολείο, ...
Δυστυχώς ισχύει. Δείτε στο παρακάτω link το θέμα 13 και συγκρίνετέ το με το σημερινό θέμα Δ των πανελληνίων....και με μια ύποπτη «σύμπτωση» το Θέμα Δ να περιέχεται με ελάχιστες διαφορές στα νούμερα σε φυλλάδιο που είχε διανεμηθεί σε «επώνυμο» Σχολείο, ...
ΑΥΤΟ όμως, αν όντως ισχύει, είναι χοντρό!
Με αφορμή την απόσυρση και αναδιανομή με καθυστέρηση των θεμάτων, ένας συνάδελφος εγείρει και θέμα διαβλητότητας των εξετάσεων. Νομίζω ότι έχει δίκιο.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=32589
πρακτικά δεν ξέρω αν είναι παράνομο αυτό.
η επιτροπή - απ' όσο ξέρω - απαγορεύεται να βάλει θέματα που έχουν δημοσιευτεί στον τύπο.
με τη διάδοση και τη δύναμη που έχει πλέον το διαδίκτυο, φοβάμαι ότι τέτοια θέματα θα μας απασχολήσουν ξανά.
το ερώτημα για μένα είναι αν είναι κάποιος εκ της επιτροπής συνδέεται με το σχολείο στο οποίο ετέθη το θέμα.
βέβαια, το 'συνδέεται' δεν είναι απλό θέμα...
αυτο που λες DM είναι ένα "θέμα" με όλα τα παιδιά της τεχνολογικής κατ/νσης αναρωτιούντε αν θα είναι τα θέματα βατά, όσο για τα παιδιά που δεν έγραψαν χθες έχουν μπροστά τους άλλα τέσσερα μαθήματα τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη. Εσείς τι λέτε για αύριο ποιές είναι οι δικές σας προβλέψεις? σε κανονικά επίπεδα ή πάρα πολύ δύσκολα?Κάθε χρόνο στα μαθηματικά κατεύθυνσης βάζουν ορισμένα θέματα με κάποια ερωτήματα αρκετά "τσιμπημένα". Αυτό το γνωρίζουν όλοι οι υποψήφιοι και, εδώ που τα λέμε, έτσι πρέπει να γίνεται για να μπορέσουν να διακριθούν όσοι είναι πολύ καλά προετοιμασμένοι και έχουν αναπτύξει σε μεγάλο βαθμό τη μαθηματική σκέψη. Αυτό που όλοι ευχόμαστε είναι τα θέματα να έχουν σαφήνεια, άρτια διατύπωση, ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας και να μη κρύβουν λάθη και παγίδες. Ας ελπίσουμε να προσέξει αυτή τη φορά η επιτροπή εξετάσεων ώστε να μην επαναληφθούν οι προχειρότητες των χθεσινών θεμάτων και οι κακοί χειρισμοί που ταλαιπώρησαν τους μαθητές.
Στα Μαθηματικά θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης τα θέματα χαρακτηρίζονται τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών σύμφωνα με τους καθηγητές του Ομίλου Φροντιστηρίων Πουκαμισάς.Τώρα αυτό το θεωρείς αξιόπιστη πηγή; ;)
www.skai.gr
Με μια πρώτη ματιά.. τα πρώτα 3 θέματα μου φάνηκαν κανονικά έως εύκολα, ενώ το 4ο (ως συνήθως) πιο δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο για κάποιον πολύ καλά προετοιμασμένο (εκεί ξεχωρίζει το άριστα άλλωστε).
Απορία: Από που έβγαλαν αυτό το συμπέρασμα οι του συγκεκριμένου φροντιστηριακού ομίλου...;!
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Τα θέματα είναι πολύ δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά.
Γεια σας,
θα ήθελα να ρωτήσω τι μπορεί να κάνει ένας επιτηρητης ή και η επιτροπή αν έχουν υπόνοιες ότι κάποιος κλέβει στις Πανελλήνιες χρησιμοποιώντας bluetooth;
Ξέρω πως είναι λέπτη η θέση τους και πως δεν επιτρέπεται να κάνεις σωματικό έλεγχο.
Δηλαδή θα μπορούσαν να ζητήσουν π.χ. να σηκώσει τα μαλλια αν ήταν κορίτσι ή όταν πάει στην τουαλέτα να κάνουν έλεγχο?
Όταν αναφέρω υπόννοιες, εννοώ πως στην ουσία δεν έχουν πιάσει το άτομο αλλά π.χ. έχει φανει περίεργο το γεγονος ότι την πρώτη ώρα δεν γράφει τίποτα και ξεκινάει μετά.
στις οδηγίες της Φυσικής αναγράφεται ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μολύβι για διαγράμματα και πίνακες. Στα μαθηματικά γενικής δεν θα έπρεπε να υπήρχε αντίστοιχη οδηγία;Υπήρχε αυτή η οδηγία και στα Μαθηματικά γενικής. Ρίξε μια ματιά στην τελευταία σελίδα των θεμάτων:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
...
Θέμα 3
Το θέμα Γ καλύπτει μεγάλο μέρος της ύλης του Διαφορικού λογισμού. Το ερώτημα Γ1 είναι αυξημένης δυσκολίας και ειδικής τεχνικής. Η σωστή επεξεργασία του προϋποθέτει ιδιαίτερη εξάσκηση σε θέματα αυτής της μορφής από τους υποψηφίους. Δίνεται, όμως, η απάντηση του ερωτήματος με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η λύση των επόμενων ερωτημάτων Γ2, Γ3, Γ4.
...
Για την ιστορία, πιο πολλά μόρια χαθήκανε στο
Καλησπέρα,
Έχω διορθώσει 5 πακέτα. Η εκτίμησή μου είναι ότι το ποσοστό άριστα (18-20) είναι 5-8%, ενώ κάτω από τη βάση περίπου το 30%. Τα περισσότερα γραπτά κυμαίνονται σε βαθμολογίες από 10 έως 15. Τουλάχιστον αυτά συνάντησα εγώ.
κά γενικής , 36% κάτω από τη βάση είχε πέρσι ( αν δεν κάνω λάθος ) .
Οπότε φέτος δεν θα πάει 40% τουλάχιστον ?
η περίοδος επαναληπτικών είναι 3 με 10 Ιουνίου. Παράλληλα σε αυτές τις ημερομηνίες τα παιδιά της Γ εξετάζονται ενδοσχολικά. Τι γίνεται ειδικά με αυτούς που θα μετακινηθούν εκτός έδρας; (γιατί οι επαναληπτικες φέτος γίνονται μόνο Αθήνα και Θεσσαλονικη)
ξέρετε κάτι νεότερο για το χρόνο ανακοίνωσης των βαθμών;;Οι συνάδελφοι στο βαθμολογικό κέντρο που πηγαίνω εκτιμούν ότι η πιθανότερες ημερομηνίες είναι από 20 έως 25 του μήνα.
Στις 14.
Στις 14.
Μαλλον μας δουλευει για 14...Δεν θα βγουν 14 ή 15Στις 14.
Κάποιοι θα δουλέψουν σκληρά το 3ήμερο ε ?
ή εσύ μας δουλεύεις ?
Στις 14.ειναι σιγουρο?
ειναι σιγουρο για τις 14?Στις 14.ειναι σιγουρο?
Τα αποτελέσματα θα βγουν ή 14 ή 15 ή 16 ή 17 ή 18 ή 19 ή 20 ή 21 ή 22 ή 23 ή 24 ή 25 ή 26 ή 27 ή 28 ή 29 ή 30 Ιουνίου. Και γι΄αυτό που λέω είμαι εντελώς σίγουρη. :P :P :P Να δείτε που θα βγω αληθινή στο τέλος. ;D ;D ;D
Εμένα έτσι μου είπανε στο υπουργείο έτσι λέω... :P ;DΤα αποτελέσματα θα βγουν ή 14 ή 15 ή 16 ή 17 ή 18 ή 19 ή 20 ή 21 ή 22 ή 23 ή 24 ή 25 ή 26 ή 27 ή 28 ή 29 ή 30 Ιουνίου. Και γι΄αυτό που λέω είμαι εντελώς σίγουρη. :P :P :P Να δείτε που θα βγω αληθινή στο τέλος. ;D ;D ;D
Εγω αποκλειω 18, 19, 25, 26 γιατι ειναι σαβ/κο ;D ;D ;D ;D ;D
Στο σχολείο μας ο διευυντής έχει αναρτήσει ανακοίνωση ότι στις 15 βγαίνουν τα αποτελέσματα της Γ' Λυκείου για να αρχίσουμε μετά να εκδίδουμε τα απολυτήρια.
η άποψη μου είναι, πως αν δεν ξέρουμε κάτι σίγουρα, να μην παίζουμε με την αγωνία των παιδιών ;)
Τα αποτελέσματα θα βγουν ή 14 ή 15 ή 16 ή 17 ή 18 ή 19 ή 20 ή 21 ή 22 ή 23 ή 24 ή 25 ή 26 ή 27 ή 28 ή 29 ή 30 Ιουνίου. Και γι΄αυτό που λέω είμαι εντελώς σίγουρη. :P :P :P Να δείτε που θα βγω αληθινή στο τέλος. ;D ;D ;D
17/6 ξεκινά οπότε μάλλον πάμε για πέμπτηΣε μερικά βαθμολογικά κέντρα οι διορθώσεις γραπτών δεν έχουν τελειώσει ακόμα. Σήμερα το μεσημέρι πήγε συνάδελφος από το σχολείο μας για διόρθωση γραπτών βιολογίας. Εγώ βλέπω το νωρίτερο Παρασκευή ...
Μηχανογραφικά χωρίς... βαθμολογίες καταθέτουν από την Παρασκευή οι υποψήφιοι \Δυστυχώς, επαληθεύτηκα όταν έλεγα ότι σε ορισμένα βαθμολογικά κέντρα υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά. Τώρα, ο καθένας βγαίνει και λέει ό,τι του κατέβει, αλλά αυτό που μου προκάλεσε έκπληξη ήταν η παραπληροφόρηση από την κρατική τηλεόραση.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231113565
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Την άλλη εβδομάδα οι βαθμολογίες
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13128:ipourgeio-paideias-tin-alli-ebdomada-oi-bathmologies
από σήμερα το απόγευμα μπορούν τα παιδιά να τα δουν με τους κωδικούς τους στην ιστοσελίδα του υπουργείου.
Οχι, απο περισυ οι μαθητες μπορεσαν να δουν ηλεκτρονικα τους βαθμους τους την ιδια μερα αναρτησης των βαθμων στα σχολεια.
Μου κάνει εντύπωση αυτό με το διαδίκτυο και μένα. Στη δευτεροβάθμια μου είπαν από Δευτέρα. AntreaEirini, από πού το άκουσες αυτό;
άντε με το καλό από Δευτέρα.Καλά απότελέσματα σε όλα τα παιδιά!!!
firiki πού?κοζανη εδινε ο ξαδερφος μου και το ξερω
Μα γι' αυτό δεν αναγράφεται το όνομα του υποψηφίου αλλά ο προσωπικός κωδικός του, για να διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα... :-\Επειδή είναι λίγα τα παιδιά θεωρεί ότι όλοι θα καταλαβαίνουν ποιός έχει πάρει τι :P
Ε, τότε μικρό το κακό. Δε θα πάρει πολύ ώρα η διαδικασία ;)Φαντάσου βέβαια να είσαι μαθητής, να έχεις το άγχος σου και να έχεις την διευθύντρια να σε πρίζει γιατί έχεις πάρει 14 και όχι 17 ή 20 :P!!!!
καποιος μπορει να μου εξηγησει πως στο δ....... στα αρχαια ελληνικα (και οχι στην Εκθεση και στην Λογοτεχνια) ενας βαθμολογητης βαθμολογει 96 και ο αλλος 72 ;παρόμοια περίπτωση και για εμάς στο φροντιστήριο. κείμενα κατεύθυνσης ο ένας βαθμολογητής 93 και ο άλλος 68. αυτό δεν είναι έχουμε διαφορετικό τρόπο βαθμολόγησης είναι βαθμολογούμε άλλο γραπτό.
απο την "αυστηρότητα" του βαθμολογητη στις ερωτησεις αναπτυξης και κυριως απο τη μεταφραση του αγνωστου κειμενου. Δε μπορω να σκεφτω κατι αλλο....
Τι μυστικό το έχουν?
Το ΓΕΛ Αριδαίας τα έβγαλε ΟΛΑ στο διαδίκτυο> http://www.scribd.com/doc/58280975/PDF-Output
Έπαθα την πλάκα μου με τους βαθμούς... ΕΛΕΟΣ!! Τα καυμένα τα παιδιά!! :( :(
Παίζουν τέτοιοι βαθμοί σε μαθητές που έχουν κάνει μια άλφα προσπάθεια;...Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει.
Σίγουρα είναι επίσημη ανάρτηση του σχολείου; Μου δίνει την εντύπωση ότι τα τράβηξε κάποιος άσχετος φωτογραφία και τα ανέβασε στο internet.Δεν πιστεύω ούτε και εγώ να είναι επίσημη ανάρτηση του σχολείου! Ήταν σε ένα Blog του νομού.....
Παίζουν τέτοιοι βαθμοί σε μαθητές που έχουν κάνει μια άλφα προσπάθεια;...Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει.
Δεν πρεπει να απορουμε καθολου! Φταιμε εμεις κυριως που τα αγχωνουμε ολο το χρονο και μαλιστα πολλες φορες χωρις να το καταλαβαινουμε. Μπορει να ειμαστε οι "τελειοι" καθηγητες, δεν φτανει ομως.... πρεπει να ειμαστε και παιδοψυχολογοι-παιδαγωγοι!
Η ψυχολογια ειναι παρα πολυ διαφορετικη στο θρανίο των εξετάσεων και τουλαχιστον εμεις (και με τον ΑΣΕΠ) το εχουμε νιωσει πολυ εντονα!
Δηλαδή, τί λέμε τωρα? Πώς ολοι εγραψαν καλά και αδικήθηκαν?
Το πολυ που μπορω να δεχτω ειναι να ηταν λιγο τσιμπημενα τα θεματα και το αγχος των παιδιων.
και αν το παω λιγο παρακατω, ισως να θελουν να μας πουν πως ,τελικα, το συστημα αυτο δημιουργει αδικιες και αρα χρειαζεται αλλαγή.
Τι λένε λοιπόν τα στατιστικά. Πως από συστάσεως του θεσµού των Πανελληνίων ή άλλως Πανελλαδικών Εξετάσεων φέτος το 20% των γραπτών χρειάστηκε να πάνε για αναβαθµολόγηση. Αυτό σηµαίνει πως υπήρχε αγεφύρωτο και αδικαιολόγητοχάσµα ανάµεσα στους δύο βαθµολογητές. Αντιλαµβάνεστε τι λέω; Ο ένας να βαθµολογεί το γραπτό µε 15 και ο άλλος µε 10, ο ένας µε 11 και ο άλλος µε 6!! Και σε ποιαµαθήµατα παρακαλώ; Στα Μαθηµατικά, τη Φυσική και τα Νέα Ελληνικά κυρίως.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΟΙΧ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗ |
Παιδιά, θα ήθελα να σας ρωτήσω πότε μπαίνει και τρίτος βαθμολογητής. Συγκεκριμένα, η κόρη μου πήρε στην
έκθεση 61 και ο αναβαθμολογητής της έβαλε 49. Νομίζετε ότι η αυτή η διαφορά προϋποθέτει και άλλη αναβαθμολόγηση;
η μία και μοναδική μαθητρια μου ( εδινε για 2η φορα) εγραψε ΑΡΧΑΙΑ : "ΑΡΙΣΤΑ" !!!
Το περιμενα, καναμε καλη δουλεια ολη τη χρονια, χωρις πολλες ωρες αλλα με μεθοδο, συνεπεια και αυστηρη πειθαρχια!!
** ξαμολήθηκε λεει στα μαγαζια να μου παρει δωρο, εγω ομως το "δωρο" μου ,της λεω, το πηρα τωρα μόλις και σε ευχαριστω, δεν χρειαζεται τιποτα παραπανω!**
τις αναβαθμολογήσεις τις κάνουν οι εισηγητές του κάθε μαθήματος. Τι σημαίνει εισηγητής: το κάθε μάθημα έχει κάποιον από τον οποιο δίνονται όλες οι οδηγίες που αφορούν στην βαθμολόγηση των επί μέρους ερωτημάτων. Ως επί το πλείστον, ειναι έμπειροι καθηγητές και για το λόγο αυτό και ορίζονται ως εισηγητές.
Συνηθως, οι εισηγητές βαθμολογούν κάπου στο ενδιάμεσο των δύο βαθμολογητών ( εννοείται βέβαια πως δεν ξερουν τις βαθμολογίες των δυο προηγούμενων βαθμολογητών αλλά στατιστικά βαθμολογούν εκεί περίπου).
Στατιστικά επισης, συμβαίνει οι νεώτεροι σε ηλικία ή εμπειρία βαθμολογητές να βαθμολογούν αυστηρότερα από τους πιο παλιούς.
Στο βαθμολογικό που ήμουν φέτος και πέρισυ, παραδοσιακά τα φιλολογικά είχαν μεγαλύτερο ποσοστό αναβαθμολόγησης αλλά αυτό είναι φυσικό γιατί πολλές απαντήσεις εμπεριέχουν το υποκειμενικό. Στα λεγόμενα θετικά οι αναβαθμολογήσεις είναι σαφώς λιγότερες. Ωστόσο, περισυ ας πούμε είχαμε αρκετές αναβαθμολογήσεις στα ....λατινικά πράγμα το οποίο μας προκάλεσε έκπληξη γιατί είναι λίγο πολύ δεδομένες και συγκεκριμένες οι απαντήσεις στο μάθημα αυτό. Είχαμε ας πούμε βαθμολογία 45 και 82!!! αυτές ήταν σίγουρα μεγάλες διαφορές.
Επισης, είχαμε περίπτωση στην αναπτυξη εφαρμογών όπου στα 25 γραπτά ενός βαθμολογητή τα 22 δόθηκαν για αναβαθμολόγηση!! Στην περίπτωση αυτή ο βαθμολογητής αυτός απαμακρύνθηκε πάραυτα.
φέτος τα πράγματα πήγαν σαφώς καλύτερα αλλά οι μαθητές δεν τα πήγαν και τόσο καλά. :(
τέλος mariaaa αυτά που χρησιμοποιούσα εγώ ως μαθήτρια βέβαια - με τις δέσμες τότε - τα οποία όμως ως εκδοσεις υπάρχουν και σήμερα και ακούω πολλούς φιλολόγους να λένε πολύ καλά σχόλια - είναι οι εκδόσεις Τσουρέα. Εμένα σας μαθήτρια μου άρεσαν τα βιβλία εκείνα γιατί ανέλυαν με λεπτομερειες τα πάντα. Αν θες, ρίξε τους μια ματιά. :)
Ρε παιδιά θα τρελαθούμε εντελώς;Αφαίρεσαν από τη διδακτέα-εξεταστέα ύλη της
Καμία αλλαγή αν δεν κάνω λάθος!!
εγώ πάντως αν πρόσεξα καλά αφαίρεσαν από τη Φυσική κατεύθυνσης το φαινόμενο Doppler
Καμία αλλαγή αν δεν κάνω λάθος!!
για κανένα μάθημα; τα έλεξες όλα; ή αναφέρεσαι σε κάποιο συγκεκριμένο μάθημα;
Συμπληρώνω τον κωδικό και τα αρχικά υποψηφίου ,αλλά το σύστημα δε βρίσκει τα αποτελέσματά του. Ξέρει κανείς τί συμβαίνει ;
Ναι, βέβαια ! Το κατάφερα. Σ'ευχαριστώ πολύ !Συμπληρώνω τον κωδικό και τα αρχικά υποψηφίου ,αλλά το σύστημα δε βρίσκει τα αποτελέσματά του. Ξέρει κανείς τί συμβαίνει ;
Έλεγξε ότι πληκτρολογείς σωστά (γλώσσα πληκτρολογίου, κεφαλαία). Υπάρχει περίπτωση ο υποψήφιος/α να μην έχει περάσει σε κάποια σχολή;
Ναι, βέβαια ! Το κατάφερα. Σ'ευχαριστώ πολύ !Συμπληρώνω τον κωδικό και τα αρχικά υποψηφίου ,αλλά το σύστημα δε βρίσκει τα αποτελέσματά του. Ξέρει κανείς τί συμβαίνει ;
Έλεγξε ότι πληκτρολογείς σωστά (γλώσσα πληκτρολογίου, κεφαλαία). Υπάρχει περίπτωση ο υποψήφιος/α να μην έχει περάσει σε κάποια σχολή;
Ειδικές κατηγορίες? Δηλαδή κάτι σαν αυτό που ίσχυε για τις στρατιωτικές/αστυνομικές σχολές, ισχύει σε όλες τις σχολές τώρα? :o
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Από τη σημερινή εικόνα των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων προκύπτει η μεγαλύτερη γκάφα του υπουργείου Παιδείας την ευθύνση της οποίας φέρει ο πρώην υφ. Παιδείας Γ. Πανάρετος.Θέσπισε Ειδικές Κατηγορίες φέτος , με αποτέλεσμα να σισαχθούν σε περιζήτητες σχολές, όπως Νομικές και άλλες με βαθμούς κάτω του δέκα. Μάλιστα ορισμένοι εισήχθησαν σε πανεπιστημιακές σχολές και με βαθμό 3. ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΓΚΑΦΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ
μέχρι και παραίτηση σηκώνει το θέμα!!!
δεν έχει "φύγει" ήδη ο Πανάρετος;εντάξει αυτό δεν δίνει το αλάθητο στους υπόλοιπους. να μην το εφάρμοζαν! τι να πω?
σου χω καλύτερο: οι ιδιαιτεράδες θα σκοτώνονται να πάρουν τρίτεκνους/ πολύτεκνους και να δηλώνουν μετά....100% επιτυχία!!! ;D ;Dκοίτα οι πολύτεκνοι είναι καλή φάση γιατί λογικά θα κάνει κάποιος και ολα τα παιδιά μάθημα στο μέλλον, οπότε μια χαρά εξασφάλιση!!!! ;D
Πάντως, συνάδελφε sixtir, νομίζω ότι σε αυτή την κατάσταση πάει γάντι το όνομά σου! ;);D ;)
Ενδεικτικά μερικές βάσεις που σε αφήνουν άφωνο:μαθηματικών αθηνας πολυτεκνοι 2664. σε έφαγα!!!!!
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΡΟΔΟΥ (ΑΣΤΕΡ): 2,91
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΡΗΤΗΣ(ΑΣΤΕΑΝ): 3,50
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ: 6,03
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ: 7,52
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ: 6,92
ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣ. ΜΕΤΑΦP & ΔΙΕPΜ.ΙΟΝΙΟ-ΕΙΔ. ΙΣΠΑΝ.ΓΛΩΣΣ.ΚΑΙ ΠΟΛΙΤ.(ΚΕΡΚΥΡΑ): 6,98
Θέλω να δω το μαθητή που μπήκε με 2 να γράφει Ησίοδο και Λυρική καθ΄υπαγόρευση! ;D
Το βρήκα...πολυτέκνων Φιλολογία Αθήνας! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτο που γινεται! Θα πρεπει να αντιδρασουν οι ιδιες οι Σχολες.
Το γεγονός ότι κάποιος δεν ήταν τόσο επιμελής μαθητής στο σχολείο, δεν συνεπάγεται οτι δεν μπορεί να στρωθεί σε ένα αντικείμενο κάποιας σχολής μετά.
Δεν πρέπει να αποκλείουμε αυτά τα παιδιά αλλά πρέπει το σύστημα να λειτουργεί έξυπνα, ας τον να πάει και αν δεν μπορεί να ανταποκριθεί τον βγάζει εκτός ή καλύτερα του δείχνει το δρόμο προς κάποια σχολή με καλύτερη βατότητα, αν δεν γίνει πχ αν ξεκινήσει για ιατρός και δεν τα βγάζει πέρα να τον στέλνει για νοσηλευτή κλπ.
αυτος που ηταν παιδι πολύτεκνης οικογένειας και μπήκε στη Φιλολογία με 2,
πες οτι τελειώνει το πανεπιστημιο
και γινεται και αυτός πολύτεκνος και διοριζεται αμέσως και χωρις ασεπ διπλα στο σπιτι του και με μειωμενο ωραριο.......
( τρεχατε τωρα εσεις να παλευετε με συνεχεις εξετασεις με πολλαπλες επιτυχιες ασεπ και μεταπτυχιακα και 18 με 19 βαθμο εισαγωγης -στα χρονια μου- να φτανετε στα 40 και να σας λεει η εξυπνη Υπουργος μας στο παρα πεντε αλλαζω το συστημα και ξαναδωσε για να σε παρω......... αναπληρωτη!!! :-X)
...Με την εφαρμογή του νέου νόμου (δηλ μόλις γίνει ΑΣΕΠ) παύει να ισχύει αυτό.
και διοριζεται αμέσως και χωρις ασεπ διπλα στο σπιτι του.......
...
Ενδεικτικά μερικές βάσεις που σε αφήνουν άφωνο:μαθηματικών αθηνας πολυτεκνοι 2664. σε έφαγα!!!!!
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΡΟΔΟΥ (ΑΣΤΕΡ): 2,91
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΡΗΤΗΣ(ΑΣΤΕΑΝ): 3,50
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ: 6,03
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ: 7,52
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ: 6,92
ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣ. ΜΕΤΑΦP & ΔΙΕPΜ.ΙΟΝΙΟ-ΕΙΔ. ΙΣΠΑΝ.ΓΛΩΣΣ.ΚΑΙ ΠΟΛΙΤ.(ΚΕΡΚΥΡΑ): 6,98
ε ρε γέλια που θα κάνει αυτός που μπήκε με αυτή τη βάση! και με το δίκιο του!
αυτος που ηταν παιδι πολύτεκνης οικογένειας και μπήκε στη Φιλολογία με 2,
πες οτι τελειώνει το πανεπιστημιο
και γινεται και αυτός πολύτεκνος και διοριζεται αμέσως και χωρις ασεπ διπλα στο σπιτι του και με μειωμενο ωραριο.......
( τρεχατε τωρα εσεις να παλευετε με συνεχεις εξετασεις με πολλαπλες επιτυχιες ασεπ και μεταπτυχιακα και 18 με 19 βαθμο εισαγωγης -στα χρονια μου- να φτανετε στα 40 και να σας λεει η εξυπνη Υπουργος μας στο παρα πεντε αλλαζω το συστημα και ξαναδωσε για να σε παρω......... αναπληρωτη!!! :-X)
Εντάξει, μην πάμε τώρα σε ακραία σενάρια.. επειδή οι γονείς του είναι πολύτεκνοι, δεν σημαίνει ότι κι αυτός θα γίνει πολύτεκνος. Μην υπερβάλλουμε 8)