Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μεταθέσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: sophie στις Σεπτεμβρίου 08, 2006, 03:30:23 pm
-
Πού συστήνονται νέες θέσεις εκπαιδευτικών (8/9/06)
Aθήνα 8.9.2006, 13:10
Με αποφάσεις του το υπουργείο Παιδείας συστήνει νέες οργανικές θέσεις εκπαιδευτκών στα δημόσια σχολεία και μεταφέρει σε άλλο κλάδο ορισμένες θέσεις.
Συγκεκριμένα:
- Συστήνονται νέες οργανικές θέσεις Νηπιαγωγών και Εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας.
- Συστήνονται οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
- Συστήνονται οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας.
- Συστήνονται νέες οργανικές θέσεις νηπιαγωγών στα ολοήμερα Νηπιαγωγεία.
- Μεταφέρονται θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από κλάδο σε κλάδο.
Ακολουθούν αναλυτικοί πίνακες.
http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=58&cm_prdid=2306
???...Και η ερώτησή μου:Αυτές οι νέες οργανικές πώς θα καλυφθούν?Όσοι διορίστηκαν έχουν ήδη τοποθετηθεί.Είναι δυνατό να κάνουν κι άλλους συμπληρωματικούς διορισμούς?
PS.Δεν ήξερα πού ακριβώς να το δημοσιεύσω το μήνυμα,ελπίζω να μην έκανα "κοτσάνα" Dr... :-\
-
Αυτό που είναι περίεργο και απαράδεκτο :o είναι οι 60 θέσεις Οικιακής Οικονομίας, οι οποίες μεταφέρονται στον κλάδο των Φυσικών! Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε...
-
Εν όψει των μεταθέσεων του Απριλίου, τα (προς πλήρωση) οργανικά κενά της κάθε ειδικότητας ξαναϋπολογίζονται και επαναπροσδιορίζονται κατά περιοχή (νομό), ή είναι ήδη (από τη προγούμενη χρονιά) δεδομένα;
::)
-
Εν όψει των μεταθέσεων του Απριλίου, τα (προς πλήρωση) οργανικά κενά της κάθε ειδικότητας ξαναϋπολογίζονται και επαναπροσδιορίζονται κατά περιοχή (νομό), ή είναι ήδη (από τη προγούμενη χρονιά) δεδομένα;
::)
αν δεν κανω λαθος επαναπροσδιοριζοναται αφου εξετασουν τις μεταθεσεις. φανταζομαι οτι αν παρει καποιος με οργανικη μεταθεση αφηνει ενα οργανικο κενο πισω του...θα ρωτησω τη διαυθυνση και θα σου πω...
-
Η Φθιώτιδα έβγαλε τα κενά της. Ας δούμε αν μπορέσουμε κι από άλλες περιοχές να βρούμε τι κενά υπάρχουν.
-
Ματίνα, πώς μαθαίνει κανείς τα κενά που βγάζει κάθε περιοχή ; Μπορώ να τηλεφωνήσω στη Διεύθυνση, που με ενδιαφέρει και να ρωτήσω; Είναι υποχρεωμένοι να μου τα πούνε ή μόνο μέσω γνωστού μπορώ να μάθω;
-
Έχω ΄και γω μια ερώτηση για το πως διαβάζουμε τον πίνακα.Κοίταξα πχ. αυτόν που έβγαλε η Φθιωτιδα..και λέει
1 ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 2
2 ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ -7
3 ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ -6
4 ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΟΙ-ΧΗΜΙΚΟΙ-
-
Συνήθως κάποια στιγμή τα ανακοινώνουν τα κενά. Αν πάρεις τηλέφωνο και ρωτήσεις μπορεί να σου πουν. Δεν είμαι σίγουρη αν είναι υποχρεωμένοι αλλά νομίζω πως ναι. Δεν είναι δηλαδή κάτι κρυφό, πρέπει να τα ανακοινώσουν, απλά μπορεί ο υπάλληλος να μην ξέρει. Κάποιες θέσεις βέβαια είναι και κρυφές οπότε εκείνες τις μαθαίνεις μόνο μέσω γνωστού.
-
Το 2 και το +2 είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Απλά άλλος συμβολισμός, όπως 3.4 και 3,4 είναι το ίδιο.
-
Έχετε υπόψη σας ότι το ΥΠΕΠΘ μπορεί πάντα να κάνει διάφορες εκπλήξεις. Πχ εγώ διαπίστωσα (ίσως όσοι τα παρακολουθούν αυτά στενά να το γνωρίζουν) ότι φέτος το Σεπτέμβρη (06/09/2006) το ΥΠΕΠΘ έβγαλε εγκύκλιο συμπληρωματικών διορισμών σε διάφορες ειδικότητες
"από τον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ του διαγωνισμού έτους 2004 και 2005 και κατά σειρά επιτυχίας", και "από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών του Ν. 3255/2004, ελλείψει επιτυχόντων στον ανωτέρω διαγωνισμό στους οικείους κλάδους, για τη συμπλήρωση του ποσοστού 60% των κενών οργανικών θέσεων που προέκυψαν σε περιοχές διορισμού και σε δυσπρόσιτα σχολεία της Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης, καθώς και στην Α/θμια Εκπ/ση σε εκπ/κό προσωπικό ειδικοτήτων, για το σχολ. έτος 2006-2007' Έτσι βγάζω το συμπέρασμα ότι κενά μπορεί να βγαίνουν μέχρι το παρα πέντε... ???
-
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΜΕΤΑΘΕΣΗ;
-
Στον Έβρο δεν έχουν βγει. Πάραυτα αιτήσεις για τοποθέτησει γίνονται από σήμερα 15/5 μέχρι Παρασκευή 18/5 ??? ??? ??? ???
-
Για Ροδόπη μάλλον τέλος του μηνός μου είπανε.
-
Καλησπέρα και από μένα!! Τις αιτήσεις τοποθέτησης μπορούμε να τις κάνουμε και από απόσταση μέσω fax ή πρέπει να παρουσιαστούμε στις διευθύνσεις οι ίδιοι;
-
Καλησπέρα και από μένα!! Τις αιτήσεις τοποθέτησης μπορούμε να τις κάνουμε και από απόσταση μέσω fax ή πρέπει να παρουσιαστούμε στις διευθύνσεις οι ίδιοι;
Αφού σου πούνε τα κενά από το τηλ., μπορείς να στείλεις ένα φαξ με τις προτιμήσεις σου για τοποθέτηση. Τουλάχιστο έτσι γίνεται Κόρινθο.
Μια που είπα για Κόρινθο, ξέρεις κανείς που είναι Κόρινθο αν βγήκαν οι ημερομηνίες για τοποθετήσεις;
-
Στον Έβρο δεν έχουν βγει. Πάραυτα αιτήσεις για τοποθέτησει γίνονται από σήμερα 15/5 μέχρι Παρασκευή 18/5 ??? ??? ??? ???
Χωρίς να γνωρίζω τη νομοθεσία, θεωρώ περίεργο που συμβαίνει αυτό χωρίς την ταυτόχρονη δημοσιοποίηση των οργανικών κενών. Και μόνο 3 μέρες διορία. Αφήνονται έτσι να πλανώνται υπόνοιες...
-
Στο ΠΥΣΔΕ της Αθήνας που επικοινώνησα τα κενά και γενικότερα η διαδικασία θα αρχίσει την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου!.....
-
Η Πρωτοβάθμια Ανατολικής Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε οργανικά κενά (23-05-2007)
http://dipe-a.thess.sch.gr/DNSI/dnsi/pyspe/met/metatheseis/2007/organ_a.htm
και http://dipe-a.thess.sch.gr/DNSI/dnsi/pyspe/met/metatheseis/2007/organ_v.htm
Είναι δυο διαφορετικές σελίδες.
-
Η Πρωτοβάθμια Δυτικής Θεσσαλονίκης επίσης ανακοίνωσε οργανικά κενά
-
ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΡΑΜΑΣ
http://dipe.dra.sch.gr/news/kena_2007.doc
-
Κενές οργανικές θέσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων Νομού Πιερίας
-
Νομός Φλώρινας Οργανικά κενά http://dipe.flo.sch.gr/PDFiles/05-07MetatheseisEntos.pdf
-
Τα κενά και οι υπεραριθμίες σε σχολεία δευτεροβάθμιας http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070602f.php
-
Παιδιά έχω μια ερώτηση:
Έχω οργανική σε μια περιοχή όπου σε όλα τα σχολεία υπάρχουν υπεράριθμοι ΠΕ19-20. Αυτοί οι υπεράριθμοι πέρυσι διατέθηκαν σε άλλες περιοχές του ίδιου νομού για συμπληρώσουν ωράριο. Φέτος με τις μεταθέσεις έφυγαν αρκετοί υπεράριθμοι αλλά και πάλι περισσεύουμε... :( Το αποτέλεσμα είναι να μην εμφανιστεί κανένα οργανικό κενό στην προκύρηξη για βελτίωση θέσης. Αυτό σημαίνει πως δεν είναι δυνατόν να γίνει βελτίωση;;;; Εγώ παρόλα αυτά έκανα την αίτησή μου γιατί προτιμάω να περισσεύω σε ένα χωριό που απέχει 20 χλμ από την πρωτεύουσα του νομού (και από το οποίο έφυγε ένας με μετάθεση) παρά να περισσεύω στο χωριό που βρίσκομαι τώρα και έιναι 40 χλμ από την πρωτεύουσα....
Προσπάθησα να βρω τη νομοθεσία για τις βελτιώσεις χωρίς όμως καμία τύχη :'(
Μπορεί μήπως κάποιος να βοηθήσει;;;
-
Ποιός είναι ο ελάχιστος αριθμός ωρών για να υπάρχει οργανικό κενό σε ένα σχολείο; Από ποιο νόμο καθορίζεται;
-
11 ώρες. Μαζί με τα "λειτουργικό κενό=8 ώρες" και "1 ώρα μαθήματος προσαυξάνεται κατά 1/3 σαν γραμματειακή υποστήριξη" είναι τα μόνα που δεν μπορώ να βρω σαν νομοθεσία...
-
Δευτεροβάθμια Διεύθυνση Πειραιά: ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-
-
Μπορεί να δημιουργηθεί οργανική θέση σε ένα σχολείο όταν υπάχρχουν 8 ώρες κενό; Αν όχι υπάρχει νομοθεσία που το απαγορεύει;
-
Από όσο ξέρω κάθε ΠΥΣΔΕ λειτουργεί "αυτόνομα" όσον αφορά τον αριθμό των ωρών που δίνουν οργανική θέση. Περίεργο μεν αλλά ......... :( :( :(
-
Γειά χαρά
Νομίζω ότι ο dkerami έχει δίκιο. Στη Μαγνησία για παράδειγμα το ΠΥΣΔΕ έδωσε οργανικές θέσεις με 9 ώρες. Στη
-
Παιδιά η δική μου διεύθυνση β/θμιας έβγαλε οργανικά και λειτουργικά κενά (από άλλη διεύθυνση μου είπαν ότι δεν είναι σωστό ναβγάλει λειτουργικά ααλλά τέλος πάντων η κατάσταση έτσι έχει. Έγώ να δηλώσω και τα σχολεία που λέει ότι έχουν λειτουργικά κενά ή κινδυνεύω να με πάρουν σε αυτά και έτσι να μην αποκτήσω οργανική θέση φέτος??? (είμαι από μετάθεση).
-
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: είναι δυνατόν να υπάρχουν κενά σε μια περιοχή και όμως αυτά να μην δοθούν από το υπουργείο στην εγκύκλιο διορισμών; Αν κάνω λάθος διορθώστε με (τώρα μαθαίνω :D), αλλά οι μεταθέσεις δεν έχουν βγει από καιρό; Θέλω να πω όποια κενά υπήρχαν τον Ιούλιο δεν θα έπρεπε να δοθούν για διορισμούς; Ευχαριστώ! :)
-
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: είναι δυνατόν να υπάρχουν κενά σε μια περιοχή και όμως αυτά να μην δοθούν από το υπουργείο στην εγκύκλιο διορισμών; Αν κάνω λάθος διορθώστε με (τώρα μαθαίνω :D), αλλά οι μεταθέσεις δεν έχουν βγει από καιρό; Θέλω να πω όποια κενά υπήρχαν τον Ιούλιο δεν θα έπρεπε να δοθούν για διορισμούς; Ευχαριστώ! :)
Τα κενά σε κάθε διεύθυνση-γραφείο είναι κάτι ρευστό μέχρι και το σεπτέμβρη. Καταρχάς πρέπει να κατανοήσει κάποιος οτι υπάρχουν δύο είδη κενών, τα οργανικά και τα λειτουργικά. π.χ. αν μια καθηγήτρια μείνει έγκυος τον ιούνιο και πάρει άδεια τέλη αυγούστου προκύπτει το σεπτέμβρη ένα λειτουργικό κενό.
Τώρα σε ένα γραφείο εκτός αυτών που έχουν καλύψει οργανικές θέσεις υπάρχουν και άλλοι τόσοι που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ οι οποίοι με τη σείρα τους θα καλύψουν τα λειτουργικά κένα. Για να κατάλαβεις εγώ που ήμουν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ την περασμένη χρονιά έκανα αίτηση τοποθέτησης τον Ιούνιο, δε πήρα λειτουργικό κενό και θα ξανακάνω νεα αίτηση το σεπτέμβρη για όσα έχουν προκύψει ως τότε.
Εν ολίγοις τόσο το υπουργείο όσο και οι διευθύνσεις στηρίζονται περισσότερο σε στατιστικά και σε προβλέψεις. Δεν έχει νόημα να βγάλεις θέσεις διορισμού στην Αθήνα που ξέρεις ότι θα σφαχτούν 2000 άτομα για να πάρουν απόσπαση και να μη βγάλεις στη Κάλυμνο που θα σφαχτούν οι 20 ήρωες του νησιού να πάρουν απόσπαση στην Αθήνα.
-
Σε ευχαριστώ για την απάντηση :). Ήξερα την διαφορά μεταξύ λειτουργικών και οργανικών κενών αλλά μου διέφευγε αυτό περί διάθεσης. Πάντως ο λόγος που έθεσα την ερώτηση (η οποία μάλλον ήταν λανθασμένη :-[) είναι γιατί υπάλληλος σε κάποια δευτεροβάβθμια μου είπε ότι επρόκειτο να δώσουν στο υπουργείο 4 κενά και μετά όταν βγήκε η εγκύκλιος η περιοχή αυτή δεν υπήρχε ανάμεσα στις περιοχές επιλογής. Μάλλον θέλω λίγο χρόνο για να τα καταλάβω όλα αυτά :)
-
Σήμερα το πρωί επιβεβαίωσα ότι σε συγκεκριμένη περιοχή είναι γνωστά στους διορισμένους συναδέλφους και φυσικά στη διεύθυνση κενά λόγω συνταξιοδότησης και όχι μόνο...Η περιοχή αυτή δεν είναι διαθέσιμη στους διοριστέους ΠΕ02 από ΑΣΕΠ...
-
Τι σημαίνει αυτό; Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί ή είναι κάτι "περίεργο";
-
Είναι κάτι που συμβαίνει κάθε χρόνο .
-
Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τη διαφορά ανάμεσα σε λειτουργικά και οργανικά κενά, επίσης αντιστοίχως τί είναι η οργανική/λειτουργική θέση και τέλος τί σημαίνει να είναι κάποιος στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ;
Ευχαριστώ
-
Οργανικές είναι οι θέσεις που αντιστοιχούν σε κάθε σχολείο ανάλογα με τα τμήματα που έχει, π.χ. ένα Γυμνάσιο με 6 τμήματα έχει θέσεις 10 φιλολόγων, 5 μαθηματικών, κ.ο.κ. Οργανικά κενά προκύπτουν από αύξηση των τμημάτων, συνταξιοδοτήσεις, παραιτήσεις και μεταθέσεις (αν αυτός που μετατέθηκε είχε οργανική θέση). Λειτουργικά είναι τα κενά που προκύπτουν από αποσπάσεις, άδειες κλπ, δηλαδή αυτοί που τοποθετούνται σε αυτά αναπληρώνουν τους αποσπασμένους που έχουν οργανική θέση στο συγκεκριμένο σχολείο. Η τοποθέτηση σε λειτουργικό κενό είναι προσωρινή, ενώ όταν πάρει κάποιος οργανική θέση μετακινείται μόνο αν ο ίδιος ζητήσει μετάθεση ή απόσπαση.
Όσοι "περισσεύουν" στις τοποθετήσεις (δηλαδή δεν υπάρχει κενό στα σχολεία που έχουν δηλώσει) τίθενται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ και τους στέλνουν όπου υπάρχει λειτουργικό κενό στην περιοχή.
-
Σύμφωνα με το νόμο 4024/2011 καταργούνται οι κενές οργανικές θέσεις με εξαίρεση ορισμένες περιπτώσεις.
Αυτή η κατάργηση φαίνεται να πιάνει και εμάς, δηλαδή αν σε ένα σχολείο π.χ. στο τάδε Γυμνάσια της Αθήνας υπάρχει σήμερα κενή οργανική θέση για Μαθηματικό που θα δινόταν με τις φετινές μεταθέσεις δεν θα δοθεί. Με άλλα λόγια μεταθέσεις ΤΕΛΟΣ ??? ίσως μόνο αμοιβαίες ?
Συνέπειες απίστευτες αν ισχύει το παραπάνω. Αν δεν πάρεις αμοιβαία μετάθεση μόνο η απόσπαση θα είναι λύση για να πας κοντά στο σπίτι σου και αυτό για ένα χρόνο..... πάει η ελπίδα που υπήρχε για κόσμο στην παραμεθόριο....
Εσείς τι λέτε ?
Άρθρο 33
Κατάργηση κενών οργανικών θέσεων
και προσυνταξιοδοτική διαθεσιµότητα
1. α. Οι κενές, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος
νόµου, οργανικές θέσεις πολιτικών δηµοσίων υπαλλή-
λων, υπαλλήλων των Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθ-
µού και των λοιπών νοµικών προσώπων δηµοσίου δικαί-
ου, καταργούνται µε την επιφύλαξη των διατάξεων των
επόµενων εδαφίων της παρούσας παραγράφου. Εξαι-
ρούνται οι κενές οργανικές θέσεις:
α) για τις οποίες έχει εκδοθεί κατά το χρόνο έναρξης ι-
σχύος του παρόντος νόµου έγκριση πρόσληψης προσω-
πικού σύµφωνα µε το άρθρο 2 της ΠΥΣ 33/2006 (Α΄ 280),
β) για την πλήρωση των οποίων έχει εκδοθεί πράξη
προκήρυξης µέχρι τη δηµοσίευση του παρόντος νόµου,
γ) του νοσηλευτικού προσωπικού και του παραϊατρι-
κού προσωπικού των δηµοσίων νοσηλευτικών ιδρυµά-
των,
δ) του κλάδου των ιατρών του Ε.Σ.Υ., των φορέων κοι-
νωνικής πρόνοιας και του Ε.Κ.Α.
-
Αυτό που γράφεις δεν ισχύει γιατί ο κλάδος των εκπαιδευτικών εξαιρείται από την προσυνταξιοδοτική διαθεσιµότητα. Συνεπώς οι οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών που αποχωρούν με σύνταξη ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ.
-
δεν μιλάει για εφεδρεία η παράγραφος αυτή, μιλάει γενικά ότι καταργούνται ΟΛΕΣ οι οργανικές θέσεις που είναι κενές με την έναρξη του νόμου
η περίπτωση που λες μιλάει για τις οργανικές που παύουν να καλύπτονται όταν βγουν σε εφεδρεία οι κατέχοντες
άλλο το ένα άλλο το άλλο
Αυτό που δεν φαίνεται να απαντάτε με τον νόμο είναι αν μπορεί να προκηρυχθούν νέες οργανικές θέσεις. Π.χ. ένα νέο σχολείο θα μπορεί να δώσει οργανικές ? ή θα έχουμε πια μόνο λειτουργικά κενά από εδώ και πέρα και όσοι έχουν οργανική θέση έχουν και οι νέοι δεν θα πάρουν ποτέ ?
-
Κατ' αρχάς, δεν καταργούνται μόνο οι κενές θέσεις που προκύπτουν από την εφεδρεία ή την προσυνταξιοδοτική κατάσταση (εδώ η εκπαίδευση εξαιρείται προς το παρόν).
Καταργούνται όλες οι οργανικές θέσεις του δημοσίου που έχουν μείνει κενές από συνταξιοδότηση (εδώ εξαιρείται μόνο η ανώτερη εκπαίδευση), εκτός αν έχουν ήδη προκηρυχθεί.
Ωστόσο, διατηρώ επιφυλάξεις για το αν αυτό θα εφαρμοστεί στις υπόλοιπες βαθμίδες.
Φαντάζομαι ότι από τη στιγμή που όλες οι προκηρύξεις του ΑΣΕΠ αναφέρονταν σε κενές οργανικές θέσεις, δεν μπορεί να καταργηθεί οργανική θέση, εφόσον υπάρχει αντίστοιχα διοριστέος που δεν έχει ακόμα οργανική.
Από εκεί και πέρα, αν υπάρξουν και άλλες κενές οργανικές θέσεις, το πράγμα περιπλέκεται γιατί στην εκπαίδευση αυτήν τη στιγμή υπάρχει μια ιδιόρρυθμη κατάσταση κατά την οποία υπάρχει και ένας σεβαστός αριθμός ατόμων που έχουν διοριστεί λόγω προϋπηρεσίας, δεν έχουν ακόμα οργανική και θεωρούνται κατά κάποιον τρόπο κι αυτοί πλεονάζοντες.
Λογικά, αν υπάρξει κενή οργανική θέση, θα δοθεί σε κάποιον που δεν έχει.
Ενδεχομένως, να δοθεί η δυνατότητα να συμβεί αυτό και μέσα από τη διαδικασία της μετάθεσης.
Θα μπορούσες π.χ να μεταταθείς σε μια κενή οργανική θέση και κάποιος που δεν έχει οργανική, να πάρει αυτήν που έχεις αυτήν τη στιγμή.
Ωστόσο, πιστεύω ότι γενικά οι μεταθέσεις θα μειωθούν από τη στιγμή που θα μειωθεί δραστικά ο αριθμός των αναπληρωτών. Πώς θα πάρει κάποιος μετάθεση, αν δεν υπάρχει άλλος να καλύψει το κενό του;
-
το αρ. 33 αναφέρεται σε
Οι κενές, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος
νόµου, οργανικές θέσεις πολιτικών δηµοσίων υπαλλή-
λων, υπαλλήλων των Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθ-
µού και των λοιπών νοµικών προσώπων δηµοσίου δικαί-
ου,
τίποτα απο τα οποία δεν ειναι οι εκπ/κοί καθώς τα σχολεία δεν είναι ΟΤΑ α και β βαθμού ή λοιπά ΝΠΔΔ. Και οι εκπ/κοί δεν είναι πολιτικοί διοικητικοί δημόσιοι υπάλληλοι αλλά τακτικοί πολιτικοί δ.υ. ( λειτουργοί).
βέβαια από δω και πέρα όλοι θα ειμαστε κρατικοί υπάλληλοι οπότε αυτό το σημείο από δω και πέρα θα περάσει στα αζήτητα.... ισχύει μόνο για όσες θέσεις υπάρχουν κατά την έναρξη ισχύος του νόμου - μετά θα έχουμε ΚΥΑ ανά διετία (δηλαδή οι θέσεις που θα "βγαίνουν" από δω και πέρα θα έχουν διετή ημερομηνία λήξης.... γλέντιααααααααααααααα
οι μεταθέσεις θα μειωθούν γιατί θα αυξηθεί το ωράριο. εκει λοιπόν που ήθελες πχ δύο άτομα τώρα θα θες ....εναμιση.... άρα μισό κενο απο δω μισό από κει....πάπαλα και οι μεταθέσεις...
-
bitch δεν είμαστε πολιτικοί δημόσιοι υπάλληλοι ? είσαι σίγουρη ? γιατί αν ήταν έτσι δεν θα έβγαζε εξαίρεση την τριτοβάθμια και μάλιστα το εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά δεν θα την ανέφερε καθόλου
ε) του εκπαιδευτικού προσωπικού της ανώτατης βαθµί-
δας εκπαίδευσης,
-
τα μέλη ΔΕΠ και με τον παλιο νομο μισθοδοσιας ( 3207) πάλι εκτος ήταν ( μαζί με τους διπλωματικούς, δικαστές και λοιπές κατηγορίες ) Αν δεις αυτούς που εξαιρούνται με το νέο και αυτούς που τότε εξαιρούντο ( με το παλιό μισθολόγιο ) είναι με ελάχιστες εξαιρέσεις οι ίδιες κατηγορίες. Συν του ότι τα πανεπιστήμια από το καταστατικό τους ειναι αυτοτελή ιδρύματα που δεν τελούν υπό την επιστασία του ΥΠΔ
-
Oι δημόσιοι υπάλληλοι διακρίνονται στους πολιτικούς υπαλλήλους και στους στρατιωτικούς.
Οι τακτικοί είναι οι μόνιμοι και οι αορίστου χρόνου και οι έκτακτοι οι λοιπές κατηγορίες συμβασιούχων.
Κρατικοί λειτουργοί θεωρούνται μόνο οι δικαστικοί, οι υπουργοί και οι βουλευτές (δηλ. οι εκπρόσωποι των τριών εξουσιών).
-
bitch: όπως και να έχει θα μπορούσε να μην τους αναφέρει εφόσον και αυτοί είναι λειτουργοί
επίσης εφόσον έχουν και κάποιο μόνιμο διοικητικό προσωπικό στην τριτοβάθμια αυτό φαίνεται ότι ΔΕΝ εξαιρείται
αν κατά επέκταση και αναλογία λοιπόν δεν εξαιρείσαι εσύ που είσαι διοικητικός π.χ. σε ένα Γυμνάσιο δεν θα έπρεπε να αναφέρει ότι εξαιρείται το εκπαιδευτικό προσωπικό της β/θμιας ? δεν το κάνει όμως
-
Oι δημόσιοι υπάλληλοι διακρίνονται στους πολιτικούς υπαλλήλους και στους στρατιωτικούς.
Οι τακτικοί είναι οι μόνιμοι και οι αορίστου χρόνου και οι έκτακτοι οι λοιπές κατηγορίες συμβασιούχων.
σωστά apri - ωστοσο οι εκπ/κοί διέπονται απο ειδικές διατάξεις. Και η μετακίνησή τους επίσης. Εξ ου και δεν είναι το ίδιο με τους υπόλοιπους δ.υ. ( τουλάχιστον με το παλιό μισθολόγιο/ βαθμολόγιο).
bitch: όπως και να έχει θα μπορούσε να μην τους αναφέρει εφόσον και αυτοί είναι λειτουργοί
επίσης εφόσον έχουν και κάποιο μόνιμο διοικητικό προσωπικό στην τριτοβάθμια αυτό φαίνεται ότι ΔΕΝ εξαιρείται
αν κατά επέκταση και αναλογία λοιπόν δεν εξαιρείσαι εσύ που είσαι διοικητικός π.χ. σε ένα Γυμνάσιο δεν θα έπρεπε να αναφέρει ότι εξαιρείται το εκπαιδευτικό προσωπικό της β/θμιας ? δεν το κάνει όμως
μα σου είπα ήδη, τους αναφέρει και στον παλιό νόμο - και ας είναι λειτουργοί.
Οι διοικητικοί που υπηρετούν σε σχολεία είναι το πολύ ως ΔΕ ( δεν υπάρχουν ΠΕ διοικητικοί σε σχολεία) και ανήκουν οργανικά στη ΔΔΕ αλλά έχουν τοποθετηθεί στα σχολεία - ως αποκεντρωμένες μονάδες διοίκησης. Δεν διορίζονται δηλαδή στα σχολεία οι επιστάτες πχ. Διορίζονται ως επιστάτες στο υπουργείο παιδείας, τοποθετουνται σε μια διεύθυνση και απο κει επανατοποθετουνται σε σχολείο. γιαυτό και δεν εξαιρούνται και γιαυτό και δεν αναφέρονται ξεχωριστά. Γιατί "διοικητικά" ανήκουν στο υπουργειο όπως όλοι οι υπόλοιποι διοικητικοί του υπουργείου.
-
Λες λοιπόν ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί εξαιρούνται αν και αναφέρει μόνο για τους εκπαιδευτικούς τριτοβάθμιας ?
Μακάρι να έχεις δίκιο, αλλά πρέπει να είναι πολύ βλάκας αυτός που το έγραψε έτσι και επειδή δεν νομίζω να ήταν βλάκας εγώ προσωπικά πιστεύω ότι μας πιάνει.
-
Oι δημόσιοι υπάλληλοι διακρίνονται στους πολιτικούς υπαλλήλους και στους στρατιωτικούς.
Οι τακτικοί είναι οι μόνιμοι και οι αορίστου χρόνου και οι έκτακτοι οι λοιπές κατηγορίες συμβασιούχων.
σωστά apri - ωστοσο οι εκπ/κοί διέπονται απο ειδικές διατάξεις. Και η μετακίνησή τους επίσης. Εξ ου και δεν είναι το ίδιο με τους υπόλοιπους δ.υ. ( τουλάχιστον με το παλιό μισθολόγιο/ βαθμολόγιο).
Και οι γιατροί ή οι υπάλληλοι της
-
οι εκπ/κοί δεν ακολουθούν τον δ.υ κώδικα σε όλες του τις διατάξεις ( βλ.άδειες, συνταξιοδότηση κτλ)
και αφού εν προκειμένω μιλαμε για κενές οργανικές θέσεις - και άρα κινητικόητητα, διορισμούς κτλ - και πάλι οι εκπ/κοί διέπονται από άλλες διατάξεις σε σχέση με τους υπαλλήλους της βουλής ή τους γιατρούς που διέπονται ακριβώς από τις ίδιες διατάξεις σε ό,τι αφορά την κινητικότητά τους όπως και οι λοιποί δ.υ.
Τονιζω αυτό : την κινητικότητα των εκπ/κών που αφορά και τις κενές οργανικές θέσεις - που για άλλους υπαλλήλους καταργούνται. Σ αυτό οι εκπ/κοι διαφοροποιούνται. γιαυτό και λέω " μην μπερδεύουμε αυτό το συγκεκριμένο με ό,τιδήποτε άλλο ισχύει γενικά για τους δ.υ. όπως πχ το πειθαρχικο δίκαιο"
Ελπίζω τώρα να έγινα περισσότερο κατανοητή. ;)
-
Εγώ αυτό που θέλω να πω είναι ότι υπάρχουν διάφορες κατηγορίες που έχουν κάποιες δικές τους διατάξεις, αλλά ακολουθούν σε κάποια σημεία τον υπαλληλικό κώδικα και θεωρούνται πολιτικοί δημόσιοι υπάλληλοι.
Οι εκπαιδευτικοί θεωρώ ότι είναι πολιτικοί δημόσιοι υπάλληλοι. Άλλωστε, όταν συνταξιοδοτούνται παίρνουν και μέρισμα από το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων.
Θεωρώ ότι αν ήθελαν να τους εξαιρέσουν, θα τους είχαν αναφέρει στις εξαιρέσεις.
Πιστεύω ότι δεν το έκαναν, γιατί ούτως ή άλλως είναι τέτοια η εκπαιδευτική πραγματικότητα που δεν μπορεί να εφαρμοστεί σ' αυτούς. Μείωση του μόνιμου προσωπικού στην εκπαίδευση θα ξεκινούσε από τη μείωση των πλεοναζόντων (αν και είναι λίγο ιδιότυπη κατάσταση αυτών που δεν έχουν οργανική), όχι από τη μείωση των ήδη υπαρχουσών οργανικών. Θα ήταν παράλογο να μειώσουν οργανικές θέσεις και να αυξήσουν έτσι τον αριθμό των πλεοναζόντων (εφόσον συνεχιστούν οι προσλήψεις). Δεν κερδίζουν τίποτα.
-
Λες λοιπόν ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί εξαιρούνται αν και αναφέρει μόνο για τους εκπαιδευτικούς τριτοβάθμιας ?
Μακάρι να έχεις δίκιο, αλλά πρέπει να είναι πολύ βλάκας αυτός που το έγραψε έτσι και επειδή δεν νομίζω να ήταν βλάκας εγώ προσωπικά πιστεύω ότι μας πιάνει.
οι εκπαιδευτικοί της τριτοβάθμιας υπηρετουν σε μια υπηρεσία που διέπεται απο πολύ περίεργες διατάξεις (αυτονομία, εποπτεία κτλ) εξ ου και αναφέρονται.
Οι διπλωματικοί επίσης καθώς πολλοί από αυτούς πληρώνονται απο τα λεγόμενα "μυστικά" κονδύλια και επομένως, οι θέσεις τους δεν είναι δυνατό να φαινονται ως καταργηθείσες.
εξάλλου, οι μεταθέσεις - υπάρχει η βούληση - να γίνονται όχι σε περιοχές αλλά σε συγκεκριμένα σχολεία ( πχ από το γ/σιο ρόδου στο 6ο γυμνάσιο αθήνας. ) Επομένως, εκεί δε γίνεται να μην υπάρξουν οργανικές θέσεις ( έτσι γινοταν οι μεταθέσεις και παλαιότερα - απο σχολείο σε σχολείο, μετά προέκυψε το "μπάχαλο" της "διάθεσης ΠΥΣΔΕ" )
το γιατί δεν το γράφει μάλλον εναπόκειται στην ποταπή σκέψη του " για να κάνει παιχνίδι".... καλύπτεται εξάλλου απο την τελευταία παράγραφο : με ΚΥΑ ορίζονται πόσες και ποιές οργανικές θέσεις καταργούνται.... άρα θα αφήσει μόνο όσες είναι πραγματικά ή "πραγματικά" απαραίτητες.... ;) ;) ;)
apri οι εκπ/κοί σου θυμίζω δεν συνταξιοδοτούνται εν μέσω του έτους παρά μόνο για λόγους υγείας, ενώ οι υπόλοιποι δυ. μπορούν να αποχωρήσουν όποτε θέλουν εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις. Δεν λέω ότι δεν είναι πολιτικοί δ.υ. Αλλά δεν είναι με τον ίδιο τρόπο που είναι ένας διοικητικός πχ. Εξ ου και είναι ξεκάθαρο ότι κενές θέσεις διοικητικών σαφώς και καταργούνται ενώ για τους εκπ/κούς αυτό δεν είναι ξεκάθαρο - για τους λόγους που ανεφερα και πιο πάνω....
-
Κερδίζουν apri
αν δεν υπάρχουν οργανικές στα σχολεία τότε αυξάνεται η κινητικότητα των υπαλλήλων, ευκολότερες απολύσεις πλεονάζοντος προσωπικού. Επίσης χωρίς οργανικά κενά ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΣΕΠ παίρνεις μόνο αναπληρωτές και σου βγαίνει φτηνότερα.
-
Κερδίζουν apri
αν δεν υπάρχουν οργανικές στα σχολεία τότε αυξάνεται η κινητικότητα των υπαλλήλων, ευκολότερες απολύσεις πλεονάζοντος προσωπικού. Επίσης χωρίς οργανικά κενά ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΣΕΠ παίρνεις μόνο αναπληρωτές και σου βγαίνει φτηνότερα.
Έχουν πει ότι θα μειώσουν δραστικά τους αναπληρωτές. Άρα, το σενάριο αντικατάστασης μονίμων από αναπληρωτές προς το παρόν τουλάχιστον δεν παίζει.
Απολύσεις πλεονάζοντος προσωπικού μπορούν να κάνουν άνετα και τώρα, αν θέλουν. Δεν χρειάζεται να μειώσουν τις κενές οργανικές θέσεις, γιατί ούτως ή άλλως δεν νομίζω ότι φθάνουν για όλους τους πλεονάζοντες.
Εκτός αν έχουν σκοπό να διώξουν όλους τους πλεονάζοντες. Αλλά τότε πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία;
Τι να πω... Δεν ξέρω και εγώ. ???
bitch, νομίζω ότι κατ' ουσίαν λέμε το ίδιο πράγμα, ότι είναι τέτοια η κατάσταση στην εκπαίδευση που είναι δύσκολο λόγω συνθηκών να εφαρμοστεί.
Αλλά από την άλλη, προσωπικά δεν μπορώ να παρακολουθήσω απόλυτα τα νοσηρά μυαλά τους, γιατί είναι απρόβλεπτοι, οπότε κρατώ επιφυλάξεις.
-
Apri μην πιστεύεις αυτά για τις μειώσεις αναπληρωτών επειδή το είπαν. Έτσι είχαν πει και για φέτος και έγινε χαμός και κλάμα και οδυρμός και αποσυντονίστηκαν όλοι και ξαφνικά έβγαλαν τις ίδιες και περισσότερες πιστώσεις από πέρσι.
Το κόλπο είναι απλό. Μηδέν προσλήψεις, συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων, ίσως αύξηση του ωραρίου. κατάργηση όσο περισσότερων οργανικών θέσεων. Επέκταση της κινητικότητας με μεγαλύτερη άνεση από ότι μέχρι τώρα αφού θα υπάρχουν λειτουργικά κενά που θα βαίνουν αυξανόμενα και δεν θα μπλοκάρουν από μεταθέσεις. Χωρίς οργανικά κενά δεν κάνει ΑΣΕΠ και παίρνει αναπληρωτές. Όμως αναπληρωτές με ψίχουλα δεν πάνε σε παραμεθόριο οπότε αναθέτει στους δήμους ή σε ΜΚΟ να προσλαμβάνουν τοπικά "αναπληρωτές" από τους ντόπιους, ενώ όπου δεν έχει στέλνει με την κινητικότητα και τους μόνιμους πλεονάζοντες.
Οι πλεονάζοντες θα αυξηθούν με τις καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων αφού δεν θα βρίσκουν κενές οργανικές θέσεις να καλύψουν αφού έχουν με τον νόμο καταργηθεί και έτσι η δεξαμενή με πλεονάζοντες αυξάνει. Αν θέλει απολύει και μερικούς από κάποιες ειδικότητες που είναι και με το παραπάνω και έτσι βοηθάει και στην μείωση των δαπανών.
Πρέπει να βλέπουμε το όλο θέμα ως καθαρά στρατηγική μείωσης δαπανών και αν το δούμε έτσι ΟΛΑ εξηγούνται.
-
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 35 του νόμου, από την έναρξη ισχύος αυτού, και κατά τη διάρκεια εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής, επιτρέπεται η μετάθεση ή μετάταξη υπαλλήλου, περιλαμβανομένων των μετατάξεων των άρθρων 69, 70 και 72 του υπαλληλικού κώδικα και χωρίς να υπάρχει κενή οργανική θέση στην υπηρεσία, τον κλάδο ή τον φορέα που μετατάσσεται ή μετατίθεται, με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης που κατέχει ο υπάλληλος.
ΑΑΑΑΑΑ καλό εεεεέ ??????????
-
Άρχισαν να ανακοινώνονται τα οργανικά κενά σε Μουσικά και ΣΜΕΑ. Παρατήρησα ότι δεν δόθηκαν περσινές κενές οργανικές θέσεις για κάποιες ειδικότητες και μάλιστα δόθηκαν νέες για κάποιες άλλες ειδικότητες.
Γνωρίζει κανείς γιατί γίνεται αυτό;
-
το ξαναρωτησα και αλλου αλλα δεν πηρα απαντηση (μαλλον ειναι αυτονοητο)
οποιος ειναι πιο σχετικος απο μενα ας μου απαντησει παρακαλω
σε περιοχες που εγιναν πολλες συγχωνευσεις σχολειων θα προκυψουν υπεραριθμοι οποτε δε θα βγουν και κενα για μεταθεσεις σε εκεινες τις περιοχες σωστα;;;
η μηπως υπολογιστηκαν απο πέρισυ αυτα τα κενα και γι αυτο πέρισυ δεν ειχαμε πολλες μεταθεσεις;;;
δεν ξερω αν σας μπέρδεψα
απλά ρωταω το εξής : κοιταξα τις περιοχες οπου εχουν γινει συγχωνευσεις π.χ β σερρων
αυτη την περιοχη ήθελα να τη συμπεριλάβω στις 15 περιοχες στην αιτηση μεταθεσης
τωρα να τη βγάλω;;;;
ειμαι καινουργια συναδελφοι και ασχετη και δεν ξερω πως να συμπληρωσω τις περιοχες
ευχαριστω για την κατανοηση
-
το ξαναρωτησα και αλλου αλλα δεν πηρα απαντηση (μαλλον ειναι αυτονοητο)
οποιος ειναι πιο σχετικος απο μενα ας μου απαντησει παρακαλω
σε περιοχες που εγιναν πολλες συγχωνευσεις σχολειων θα προκυψουν υπεραριθμοι οποτε δε θα βγουν και κενα για μεταθεσεις σε εκεινες τις περιοχες σωστα;;;
η μηπως υπολογιστηκαν απο πέρισυ αυτα τα κενα και γι αυτο πέρισυ δεν ειχαμε πολλες μεταθεσεις;;;
δεν ξερω αν σας μπέρδεψα
απλά ρωταω το εξής : κοιταξα τις περιοχες οπου εχουν γινει συγχωνευσεις π.χ β σερρων
αυτη την περιοχη ήθελα να τη συμπεριλάβω στις 15 περιοχες στην αιτηση μεταθεσης
τωρα να τη βγάλω;;;;
ειμαι καινουργια συναδελφοι και ασχετη και δεν ξερω πως να συμπληρωσω τις περιοχες
ευχαριστω για την κατανοηση
Η αγωνία σου είναι δικαιολογημένη, γιατί πραγματικά είναι τζακ ποτ. Πάντως στις περσινές μεταθέσεις είχαν (υποτίθεται) υπολογιστεί και οι αλλαγές λόγω συγχωνεύσεων. Αυτό που ακόμα δεν έχουμε δει είναι ποιες θα είναι οι φετινές συγχωνεύσεις (γιατί αναμένεται νέο κύμα)!!! Υπό τη λογική αυτή, πραγματικά κάθε επιλογή είναι αμφίβολη...
-
Εδώ προτείνω να συγκεντρωθούν τα κενά της ΠΕ από όποιον μπόρεσε να "μαζέψει" κάτι από το διαδίκτυο ή από "πηγές" του σε κάποιες διευθύνσεις. Έτσι μπορούμε να έχουμε μια εικόνα σχετικά με τον αριθμό των μεταθέσεων. Θα συγκεντρώνονται μετά όλα στο πρώτο post.
Κάνω την αρχή:
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ (πηγή:http://www.alfavita.gr/artro.php?id=60246)
ΚΕΝΑ ΥΠΕΡ/ΘΜΙΕΣ
ΔΑΣΚΑΛΟΙ 93 6
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ 33
ΑΓΓΛΙΚΗΣ 10
ΦΥΣ ΑΓΩΓΗΣ 3
ΜΟΥΣΙΚΗΣ 0
ΡΟΔΟΠΗ 0
ΣΥΝΟΛΟ:
ΚΕΝΑ ΥΠΕΡ/ΘΜΙΕΣ
ΔΑΣΚΑΛΟΙ 93 6
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ 33
ΑΓΓΛΙΚΗΣ 10
ΦΥΣ ΑΓΩΓΗΣ 3
ΜΟΥΣΙΚΗΣ 0
-
ΡΟΔΟΠΗ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΚΕΝΟ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ..
-
κανενα νεο για τα οργανικα κενα Αιτωλοακαρνανιας;
-
Τηλεφώνησα στη δευτεροβαθμιας
-
Καλησπέρα
γνωρίζει κάποιος για τα οργανικά κενά στις Κυκλάδες ;(νηπιαγωγών;)
-
Ισχύει παντού οτι τοποθετούνται πρώτα όσοι είναι στη διάθεση και μετά οι μετατιθέμενοι, ή είναι θέμα του κάθε ΠΥΣΔΕ;
-
Οργανικα κενα για ευβοια παιδια??? Ξερουμε τιποτα?
και μια ερωτηση...παρακαλω οποιος μπορει να με διαφωτισει.....Εμεις που πηραμε μεταθεση τωρα, θα πρεπει να μεινουμε στην περιοχη μεταθεσης για 2 χρονια....υπαρχει περιπτωση αυτα τα 2 χρονια να μην βρεθει οργανικη? και αν ναι...μετα τι κανουμε?
ευχαριστω εκ των προτερων... :)
..