Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ρηνιώ στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 03:47:32 pm
-
οσοι συναδελφοι κανετε ιδιαιτερα μαθηματα,
με ποια κριτηρια επιλεγετε την τιμη μιας ωρας μαθηματος;
ειναι η ταξη,το επιπεδο του μαθητη,η οικονομικη κατασταση της οικογενειας,ο συνολικος αριθμων ωρων/βδομαδα σημαντικοι παραγοντες που επηρεαζουν την αποφαση σας;
ποικιλουν οι τιμες απο μαθητη σε μαθητη ή εχετε για ολους τις ιδιες;
πχ. για εναν μαθητη α' γυμνασιου που του κανετε ιδιαιτερα σε ολα τα φιλολογικα (πχ. συνολικα 6 ώρες/βδομαδα) ποια θα ηταν μια "καλη τιμή";
-
Εξαρτάται: άλλο Αθήνα & Θεσ/νίκη κι άλλο επαρχία. Και στην επαρχία και παλι υπάρχουν διαφορές. Εσύ πού μένεις;
-
Ηράκλειο Κρητης
απορια βεβαια μου προκαλει το γεγονος οτι δεν εχουν απαντησει αλλοι συναδελφοι.
δεν υπαρχουν φιλολογοι εδώ ή μηπως δεν κανετε ιδιαιτερα;
-
Καλησπέρα! Εγώ προσωπικά κυνηγάω να κάνω ιδιαίτερα και προσπαθώ να ενημερώνομαι. Έτσι θα σου αναφέρω τα εξής: τα τελευταία χρόνια μένω Κέρκυρα και έχω διαπιστώσει πως τα παιδιά στα νησιά δεν κάνουν πολλά ιδιαίτερα γι΄αυτό οι γονείς όσων κάνουν είναι διατεθειμένοι να δώσουν αρκετά χρήματα απο 25-30 ευρώ. Στον τόπο καταγωγής μου γνωρίζω ότι τα χρήματα κυμαίνονται ανάλογα με τα χρόνια που διδάσκεις, αν είσαι διορισμένος κ.λ.π. Μια φίλη μου ξεκίνησε με 12 ευρώ τα πρώτα τις δυο παιδάκια (Α΄ Γυμνασίου και
-
Καλησπέρα!Η εμπειρία την οποία έχω αποκομίσει από τα δυο χρόνια τα οποία κάνω ιδιαίτερα μαθήματα σε μια επαρχιακή πόλη είναι θλιβερή!Μπήκα κατευθείαν στα βαθιά προετοιμάζοντας παιδιά Γ΄Λυκείου και το μόνο το οποίο έχω να αναφέρω είναι ότι οι τιμές με τις οποίες έκανα μάθημα ήταν εξευτελιστικές!!Ντρέπομαι και να αναφέρω πόσα έπαιρνα!!Πλέον, έχω καταλήξει να παίρνω τόσο στο Λύκειο όσο και στο Γυμνάσιο 10 ευρώ την ώρα.΄
-
Δεν συμφωνώ μ' αυτό. Σε καταλαβαίνω απόλυτα αλλά δεν συμφωνώ. Εσύ πρωτίστως θα εκτιμήσεις τον εαυτό σου, τη δουλειά, σου, τα χρόνια που έφαγες και το ξενύχτι που έριχνες στις εξεταστικές και θα απαιτήσεις μία τιμή ανάλογη με τον κόπο και τις γνώσεις σου. Και γιατί κύριε διορισμένε να παίρνεις από το ένα χέρι το μηνιάτικο κι από το άλλο τα μαύρα κι εμείς που δεν έχουμε άλλους πόρους να δεχόμαστε τέτοιον εξευτελισμό; Κι εγώ σε νησί μένω και πάνω - κάτω τα ίδια γίνονται. Εγώ παίρνω 15 την ώρα αλλά αν αναλάβω Γ' ΛΥκείου ιδιαίτερο θα απαιτήσω 30 ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ. Και τα 15 λίγα είναι αν αναλογιστείς ότι στο φροντ. δίνουν 10 την ώρα, εσύ πρέπει να ζητήσεις τουλάχιστον τα διπλά! Αλλά δεν τα δίνουν. Το ιδιαίτερο είναι είδος πολυτελείας, κύριε, λοιπόν πλήρωνε! Ενώ στον άλλο που είναι πλέον καθεστώς εδώ και μια 20ετία και είναι και διορισμένος δίνουν τη 50άρα (ναι, ναι!!!) και δεν λένε κουβέντα. Άλλο επίπεδο ασφάλειας σου λέει...Έχω δουλέψει και σε φροντιστήριο με 7,5 ευρώ την ώρα κάνοντας Γ' ΛΥκείου Θεωρητική και διαβάζοντας επί 3 μήνες στην αρχή 12-15 ώρες τη μέρα, ξέχωρα το κόστος που είχα για εκτυπώσεις, κλπ... Τώρα δουλεύω σε φροντ. με 10 την ώρα και κάνω τουμπεκί αλλά για το ιδιαίτερο είμαι ανυποχώρητη.
-
Λοιπον, φιλοι συναδελφοι εγω εχω το εξης σκεπτικο.
Ο "απλος ανειδικευτος εργατης" εδω στη θεσσαλονικη που θα σταθει μουγκα μπροστα στην εισοδο της φιλοσοφικης με απλωμενο το χερι για να μοιραζει διαφημιστικα παιρνει 4 ευρω την ωρα!
Ενας ΠΕ στο δημοσιο παιρνει τα διπλα απο εναν ΥΕ, αρα ελαχιστο ποσο μιας ωρας εργασιας ειναι οκτω ευρω! Και να πειναω ποτε δε θα παρω πιο κατω απο οχτω ευρω για μια ωρα μαθηματος.
Θα αναρωτηθει κανεις πως φτανουμε απο τα οχτω στα εικοσαευρα?
Με τη λογικη της προετοιμασιας.
Δηλαδη, αν εχω ενα παιδακι δημοτικου δε σκαω κι ουτε προετοιμαζομαι ιδιαιτερα αφιερωνοντας χρονο αρα θα παρω κανονικα αυτο μου αναλογει για μια ωρα ->8 ευρω.
Αν εχω να διδαξω πχ β γυμνασιου για καθε ωρα μαθηματος διαβαζω απο πριν τουλαχιστον μιση ωριτσα οποτε συνολικα θα αμειφθω για προσπαθεια μιαμισης ωρας αρα 12 ευρω.
Φτανοντας στη γ' λυκειου οπου η προετοιμασια υλικου, φωτοτυπιων, διαβασματος- προετοιμασιας μπορει να φτανει και στη μιαμιση με δυο ωρες για καθε ωρα μαθηματος φτανουμε να χρεωνουμε 20 - 24 ευρω.
ΑΠΛΟ!
Απο κει και περα παιζει στο διευρο επιβαρυνση μεταφορικων και οι εκπτωσεις.
Σιγουρα ο ασταθμητος παραγοντας ειναι αυτος της διδακτικης εμπειριας οπου ο καθενας βαραει οσο θελει.
Αλλα και οι απελπισμενοι που χαλανε την πιατσα και ακουμε που και που κατι μανες να λενε οτι ψαχνουν καθηγητη με 5-6 ευρω και βρισκουν.
Τι να κανουμε, καλα να ειμαστε, και οσοι κανουν ποιοτικη δουλεια και αγαπανε τα παιδια (πανω απ'ολα!) θα ανταμειφθουν και θα εκτιμηθουν αργα η γρηγορα!
-
geo83: Αν γνωρίζεις συγκεκριμένους καθηγητές, διορισμένους στο δημόσιο που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα, πιστεύω ότι πρέπει να τους καταγγείλεις. Η κατάσταση έχει γίνει πολύ δύσκολη, καθώς οι απόφοιτοι πτυχιούχοι συσσωρεύονται και η ανεργία αυξάνεται. Τουλάχιστον να περιοριστεί το φαινόμενο των διορισμένων που κάνουν και ιδιαίτερα. Μόνο αν κινδυνεύσουν θα σταματήσουν. Το ξέρω ότι δεν είναι εύκολο, γιατί είναι δύσκολο να αποδειχτεί. Όταν τους πιάνουν επ' αυτοφώρω λένε ότι το κάνουν τσάμπα. Με τη συνεχή παρενόχληση όμως κάτι μπορεί να βγει, ενώ μόνο με το παράπονο και τη γκρίνια δε γίνεται τίποτα. Έτσι κι αλλιώς εσύ (κι εμείς που είμαστε σαν εσένα) δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα.
-
geo83: Αν γνωρίζεις συγκεκριμένους καθηγητές, διορισμένους στο δημόσιο που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα, πιστεύω ότι πρέπει να τους καταγγείλεις. Η κατάσταση έχει γίνει πολύ δύσκολη, καθώς οι απόφοιτοι πτυχιούχοι συσσωρεύονται και η ανεργία αυξάνεται. Τουλάχιστον να περιοριστεί το φαινόμενο των διορισμένων που κάνουν και ιδιαίτερα. Μόνο αν κινδυνεύσουν θα σταματήσουν. Το ξέρω ότι δεν είναι εύκολο, γιατί είναι δύσκολο να αποδειχτεί. Όταν τους πιάνουν επ' αυτοφώρω λένε ότι το κάνουν τσάμπα. Με τη συνεχή παρενόχληση όμως κάτι μπορεί να βγει, ενώ μόνο με το παράπονο και τη γκρίνια δε γίνεται τίποτα. Έτσι κι αλλιώς εσύ (κι εμείς που είμαστε σαν εσένα) δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα.
Το μόνο που μας λείπει σαν κοινωνία είναι να αρχίσουμε να τρεφόμαστε από τις σάρκες των άλλων.
Αυτό είναι μάλλον μια κοινωνία βρικολάκων.
Με τον ίδιο τρόπο μπορεί κάποιος να σε καταγγείλει και σένα olgalia γιατί δεν δίνεις αποδείξεις σε ένα ιδιαίτερο μάθημα ή, γιατί όχι, γιατί δεν πήρες απόδειξη από μια τυρόπιτα που αγόρασες, γιατί καθυστέρησες μία μέρα να βγάλεις την κάρτα καυσαερίων, γιατί σου έπεσε κατά λάθος ένα χαρτάκι κάτω, γιατί μία από τις σαρδέλες που έφαγες σε ένα ταβερνάκι είχει μήκος 11 και όχι 12 πόντους.
-
geo83: Αν γνωρίζεις συγκεκριμένους καθηγητές, διορισμένους στο δημόσιο που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα, πιστεύω ότι πρέπει να τους καταγγείλεις. Η κατάσταση έχει γίνει πολύ δύσκολη, καθώς οι απόφοιτοι πτυχιούχοι συσσωρεύονται και η ανεργία αυξάνεται. Τουλάχιστον να περιοριστεί το φαινόμενο των διορισμένων που κάνουν και ιδιαίτερα. Μόνο αν κινδυνεύσουν θα σταματήσουν. Το ξέρω ότι δεν είναι εύκολο, γιατί είναι δύσκολο να αποδειχτεί. Όταν τους πιάνουν επ' αυτοφώρω λένε ότι το κάνουν τσάμπα. Με τη συνεχή παρενόχληση όμως κάτι μπορεί να βγει, ενώ μόνο με το παράπονο και τη γκρίνια δε γίνεται τίποτα. Έτσι κι αλλιώς εσύ (κι εμείς που είμαστε σαν εσένα) δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα.
Το μόνο που μας λείπει σαν κοινωνία είναι να αρχίσουμε να τρεφόμαστε από τις σάρκες των άλλων.
Αυτό είναι μάλλον μια κοινωνία βρικολάκων.
Με τον ίδιο τρόπο μπορεί κάποιος να σε καταγγείλει και σένα olgalia γιατί δεν δίνεις αποδείξεις σε ένα ιδιαίτερο μάθημα ή, γιατί όχι, γιατί δεν πήρες απόδειξη από μια τυρόπιτα που αγόρασες, γιατί καθυστέρησες μία μέρα να βγάλεις την κάρτα καυσαερίων, γιατί σου έπεσε κατά λάθος ένα χαρτάκι κάτω, γιατί μία από τις σαρδέλες που έφαγες σε ένα ταβερνάκι είχει μήκος 11 και όχι 12 πόντους.
Mavoglou συγνωμη,αλλά δε συμφωνω.Ναι ενταξει να τα κονωμανε οι καθηγητες που το αξιζουν με τα ιδιαιτερα,ναχουνε και επιπεδο ζωης,και εγω να γινω καθηγητης θελω και να ζω ανετα.Σκκεφτητε ρε παιδια και το εξης,αν αξιολογουνε τους καθηγητες από το υπουργειο,οι μονοι που δε θα χουνε καλες αξιολογισεις από τα παιδια θανε οσοι δεν κανουν ιδιαίτερα,ολοι οι αλλοι θα `βγουνε λαδι.Τωρα αυτό θα είναι η αρχη του τελους, χαφιεδηλίκια μεταξύ των συναδελφων για τι ποιος θα προτοπαρει τους μαθητες,χαμος θα γινει………… :P
-
dinos_ δεν είπα ότι είναι σωστό να κάνουνε οι καθηγητές ιδιαίτερα.
Η θέση μου είναι ότι η παιδεία πρέπει να έχει τέτοια μορφή ώστε να μη γίνονται ιδιαίτερα ή αν χρειαστεί, σε ειδικές περιπτώσεις, να γίνουν, τότε να γίνουν με δαπάνη του κράτους.
Στην πράξη, στο σχολείο ποτέ δεν έχω αρνηθεί βοήθεια σε μαθητή, χωρίς να υπολογίζω χρόνο που αφιερώνω.
Ειδικά φέτος έλεγα στους μαθητές μου (και κυρίως στη Γ Γυμνασίου) κανένας δεν μπορεί να σας βοηθήσει με φροντιστήριο, γιατί αυτά που κάνουμε
δεν τα ξέρει κανένας από αυτούς που δουλεύουν στα φροντιστήρια. Οπότε για οτιδήποτε θέλετε ζητήστε βοήθεια από μένα.
Άλλο όμως είναι το: "είναι κακό το ιδιαίτερο" και άλλο "καρφώνω όσους κάνουν ιδιαίτερα και δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν".
Εκτός και συμφωνήσουμε σαν κοινωνία ότι θα πάμε μπροστά αλληλοκαρφωνόμενοι. Οπότε να το κάνουμε οργανωμένα όλοι μαζί, χωρίς εξαιρέσεις για όλα.
-
Συμφωνω για τη Γ γυμνασιου,είναι η πιο σιμαντικη ταξη,αμα δε ψαρεψεις για ιδιαιτερα από το γυμνασιο,πολύ δίσκολο μετα στο λυκειο ναχεις καποια της προκοπης.Οσοι καθηγητες του σχολειου ητανε πηασμενοι με ιδιαιτερα,ξεκηνουσαν το ψισιμο από το γυμνασσιο,οσοι το θυμοτουσταν στη Γ λυκειου μενανε με αρπαχτες (μαθητες που δε μπορουναν να πληρωσουν καλα) :'(
-
dinos _ επειδή θεωρώ ότι αναφέρεσε προσωπικά σε μένα, επειδή το σχόλιό σου με προσβάλει, επειδή δεν με γνωρίζεις καθόλου, σε ζητώ άμεσα και επιτακτικά να ανακαλέσεις.
Δεν ξέρω αν το όνειρό σου είναι να πράξεις όσα περιγράφεις, αλλά δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Είναι στη διάθεσή σου, αν το επιθυμείς, να σου δώσω στοιχεία και να ρωτήσεις σε όλα τα σχολεία που έχω διδάξει τι γνώμη έχουν οι μαθητές μου για μένα.
Αλλά η ευκολία που εκφράζεσαι για άλλους που δεν ξέρεις, και ούτε ζήτησες να μάθεις, δείχνουν περισσότερο άνθρωπο που επιθυμεί να κάνει όσα αναθεματίζει, αλλά δεν μπορεί.
Συμφωνω για τη Γ γυμνασιου,είναι η πιο σιμαντικη ταξη,αμα δε ψαρεψεις για ιδιαιτερα από το γυμνασιο,πολύ δίσκολο μετα στο λυκειο ναχεις καποια της προκοπης.Οσοι καθηγητες του σχολειου ητανε πηασμενοι με ιδιαιτερα,ξεκηνουσαν το ψισιμο από το γυμνασσιο,οσοι το θυμοτουσταν στη Γ λυκειου μενανε με αρπαχτες (μαθητες που δε μπορουναν να πληρωσουν καλα) :'(
-
Φιλε δεν αναφερομε προσωπικα για σενα,για ολους μας μιλαω,αν εισαι τοσο εθικτος τοτε να μη μιλας, γιαυτο τοθεμα.Γινετε να βγαλεις εσυ κακο ονομα από κατι, που σκεφτομε εγώ;Λιγο προτογονο να σκεφτεσε ετσι.
-
Φιλε δεν αναφερομε προσωπικα για σενα,για ολους μας μιλαω,...
και συ ρε φιλε,να λες ότι διδασκεις στα παιδια, πραγματα που δε τα ξερουν ο φροντηστες.Γιατι τους προσβαλεις ετσι τους αθρωπους; δηλαδη αυτοι κλεφτες θα γίνουν;Οσοι καθηγητες μου το κανανε αυτό στο σχολειο,ητανε για να πιασουνε ιδιαιτερα.Αφου σε νιαζει η εικονα σου γιατι δε προσεχεις, γιλακι τι γραφει;ςΤι ζωδιο εισαι;
Αυτό είπα δεν μπορείς να μιλάς για όλους. Δεν είναι όλοι το ίδιο και δεν μπορεί να είναι όλοι το ίδιο.
Διάβασε λίγο τη νέα ύλη και το νέο βιβλίο της Πληροφορικής Γυμνασίου και θα καταλάβεις τι εννοώ κανένας φροντιστής δεν μπορεί να κάνει φροντιστήριο στη Γ Γυμνασίου Πληροφορική.
Και γιατί πρέπει πάντα το φροντιστήριο να συνοδεύει το σχολείο; Το φροντιστήριο είναι άχρηστο αν το σχολείο κάνει σωστά τη δουλειά του.
Και έτσι πρέπει να γίνεται. Αρέσει δεν αρέσει.
-
Κανεις δεν είναι το ιδιο με κανενα,ενοείται.Πάρε παραδήγμα το φορουμ,εγώ ειμαι ΠΕ20, ανορθώγραφος, η sorimavat είναι χημικός, επίσης και αυτή και δεν τη παλευει καθόλου,η mat κοινονιολόγος,είναι και αυτή κάπως,αλλά την παλεύει,εσύ νομίζω δεν εχεις προβλημα.Ο καθενας μια ξεχωριστη προσοπικοτητα σεβαστή όμως,αυτό είναι που μετραει.Γιαυτο είναι και ψιλό το επιπεδο. ;)
Καλά δε θα τσακοθούμε κόλας.Ο καθένας με τη γνωμη του και τη πραματεια του,σεβαστό είναι αυτό.Δεν είναι σκοπος του σχολειου να γινει φροντιστιριο,ουτε του φροντιστιριου να γινει σχολείο.Εγω σε φροντιστιριο δε θελω να δουλεψω,γιατι οι καθηγητες του σχοληιου,εχουν μεγαλη περιφρόνιση και ανταγονισμό με τους φροντιστες γιατί βγάζουν παραπάνω λεφτά και την εχουνδει πολύ ψιλά.
-
mavoglou πολύ στραβά το πήρες αυτό που έγραψα. Καθηγητές είμαστε όλοι και λίγο πολύ στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Αλλά ειλικρινά μου τη δίνουν οι διορισμένοι που 1.00 η ώρα είναι στα σπιτάκια τους και μετά τα απογεύματα πλακώνονται στα ιδιαίτερα και πολλοί απ' αυτούς βγάζουν τρελά λεφτά, όλα αφορολόγητα. Ξέρω τι λέω γιατί είμαι από επαρχία, μια μικρή πόλη 13.000 κατοίκων, όπου όλοι ξέρουν και το πότε φταρνίζεσαι. Έχω φύγει από κει πολλά χρόνια και ζω στην Αθήνα, οπότε προσωπικά καταγγελία δεν έχω κάνει ποτέ σε κανένα, αλλά αν ζούσα ακόμα στον τόπο που γεννήθηκα και δεν είχα δουλειά μπορεί και να το έκανα. Πες με παράξενη αν θέλεις, αλλά έχω βρίσει και τον άντρα της καλύτερης μου φίλης που είναι μαθηματικός, ασχολείται αποκλειστικά με ιδιαίτερα, δεν τον ενδιαφέρει το δημόσιο, βγάζει το μήνα καθαρά 3000 ευρώ και κάνει δήλωση στην εφορία ως άνεργος (όχι -σας προλαβαίνω- δε σκοπεύω να τον καταγγείλω). Και μετά βρίζουμε το κράτος για την υψηλή φορολογία, την ανύπαρκτη πρόνοια και τους χαμηλούς μισθούς.
-
Τι να κανουν και αυτοι,ανάγκες εχουν οι άνθρωποι, να ψοφισουν απ΄τη πίνα;Διορήσου και εσυ και θα τα κανεις και εσυ,ποιος θα σε εμποδήσει; ;)
-
olgalia: Συμφωνώ σε αυτά που είπες μαζί σου σε όλα.
Ξέρω πολύ χειρότερες ιστορίες από αυτές που ανέφερες. Και αν αρχίσω να τις εξιστορώ θα φρίξετε.
Αλλά ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα...
Εγώ από τη μεριά μου προσπαθώ να διορθώσω ότι περνάει από το χέρι μου.
Φέτος έμαθα ότι για τις εξετάσεις της Γ Γυμνασίου στο σχολείο μου, σε μια μικρή επαρχιακή πόλη, δύο καθηγητές αδιόριστοι έκαναν μαθήματα σε μαθητές μου στο μάθημα της Πληροφορικής! Μου ήρθε κάπως απότομο! Δεν το περίμενα.
Ότι και να κάνει κάποιος, αυτά τα φαινόμενα θα υπάρχουν όσο δεν αλλάζει η νοοτροπία.
Από τη μεριά μου πολύ απλά, έχω αποφασίσει ότι τους μαθητές που θα μείνουν για Σεπτέμβριο (αφού όλη τη χρονιά ήταν αδιάφοροι - μπορεί να έχω κι εγώ μέρος της ευθύνης) θα τους μαζέψω στο σχολείο και θα τους κάνω μερικά μαθήματα, προφανώς δωρεάν.
Αν θέλουν να μάθουν, ή έστω να προσπαθήσουν, για να πάρουν το απολυτήριο εγώ θα τους βοηθήσω όσο μπορώ. Όχι, όμως, δίνοντάς τους ένα απολυτήριο που δεν το αξίζουν, αλλά δίνοντάς τους όση βοήθεια χρειάζονται για να φτάσουν το επίπεδο που πρέπει.
-
Χμ! τι προτημαω για να σκεφτω,ναμαι αδιοριστος και να τα κονομαω, η να διοριστω και να δουλεύω τζαμπα;Νομιζω οι αδιοριστοι καλα την εχουν,μ’αρεσει όμως και ο διορησμενος αλλά με χαλάειτο τζάμπα.Σωστο είναι να δουλευει τζαμπα ο αδιόριστος,που εχει και την ανάγκη και δε μπορεί να εκβιάσει για πολλά λεφτά και να αφήνει το διοριςμένο να βγάλει τα φράγκα που εκβηάζει και με το βαθμό.Και ετσι και αλλιώς σημφωνω σε όλα με όλουςείναι από ποια πλευρα θα το κητάξεις ;)
-
mavoglou συμφωνώ και κατανοώ απόλυτα όσα λες.
dinos νομίζω ότι είσαι λίγο μπερδεμένος, θεωρώ τους εκβιασμούς κάθε είδους γελοίους και ότι κάθε άνθρωπος σε οποιαδήποτε στιγμή της ζωής του μπορεί απλά να πει "όχι".
-
Τι ψάχνουμε να βρούμε τώρα;
Έχετε δίκιο σε όσα γράφετε, αλλά αυτό είναι μια κατάσταση που "βολεύει" και το κράτος. Και να σας πω γιατί...
Έχουμε καταρχήν τους υποψήφιους ακόμα εκπαιδευτικούς. Τους τυραννάει αυτό το κράτος μια ζωή μέχρι να τους διορίσει σε μια απροσδιόριστη ηλικία και σε ένα "εξωτικό" μέρος. Χώρια που αυτός ο εκπαιδευτικός ίσως και να χρειαζόταν να δουλέψει καθόσον χρόνο σπούδαζε στο Πανεπιστήμιο για να τα φέρει βόλτα όπως λέμε. Αργότερα θα τον κάνει να τρέχει σαν τον
-
Πες τα Χρυσόστομε!
Θα τα μαζεψω,και θα παω στη Σουηδεία,τελια και παυλα!
-
-
Γεια σας παιδια!ειμαι νεα στο επαγγελμα κ σκεφτομαι να βαλω αγγελια για παραδοση φιλολογικων μαθηματων σ εφημεριδα κ χαρτακια εξω απο σχολεια.τι με συμβουλευετε,να ξεκινησω τωρα ή με την εναρξη του σχολικου ετους?επισης,να πω οτι απευθυνομαι σε παιδια Γυμνασιου ή να μην αναφερθω καθολου?να συμπεριλαβω κ παιδια Δημοτικου? ???
-
Pennaki, εκτός από αυτά που γράφεις, καλό θα είναι να τυπώσεις κάρτες με τον όνομα σου και την ειδικότητα σου(θα φαίνεσαι πιο επαγγελματίας έτσι) και να τις μοιράσεις κυρίως σε βιβλιοπωλεία, γιατί από εκεί πολλοί γονείς ρωτούν για καθηγητές. Αλλά και σε γνωστούς σου και φίλους μπορείς να δώσεις ή και σε άλλα μαγαζιά, που ενδέχεται να ξέρεις κάποιον και θα πει δυο καλές κουβέντες για σένα (π.χ φούρνο, φαρμακείο κ.τ.λ). Μπορείς άνετα να ξεκινήσεις από τώρα.
-
Ευχαριστω πολυ Joanne!