Τι λέτε ρε παιδιά θα μας τρελάνετε? Αρκετοί καθηγητές στη
Μα μιλάς για το 6ο κριτήριο. Τα κριτήρια πάνε κατά σειρά. Αν π.χ. δεν έχετε οργανική θέση κι εσύ έχεις μεταπτυχιακό Πληροφορικής, εσύ γίνεσαι υπεύθυνη κι ας ήταν ο άλλος 5 χρόνια υπεύθυνος.
Μήπως ξέρει κανείς σε ποιο βοήθημα υπάρχουν οι παρακάτω ασκήσεις;
1. Ένας υπάλληλος σε μια εταιρία χρηματιστηριακή μισθοδοτείται ως εξής: Στο βασικό μισθό του γίνονται κρατήσεις 10 % αλλά σε αυτόν προστίθενται τα έσοδα από τις υπερωρίες που πληρώνονται προς 15 ευρώ την ώρα και το bonus που του δίνει η εταιρία. Τα έσοδα από τις υπερωρίες φορολογούνται με 15% ενώ το bonus είναι αφορολόγητο. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος:
α) θα διαβάζει το βασικό μισθό, τις ώρες των υπερωριών και το bonus του υπαλλήλου, και
β) θα υπολογίζει τα μικτά χρήματα που παίρνει, τους φόρους που πληρώνει και τα χρήματα που τελικά φτάνουν στα χέρια του.
2. Η ημερήσια πίεση ενός ασθενή υπολογίζεται στο νοσοκομείο ως ο μέσος όρος τριών μετρήσεων
(πρωί, μεσημέρι, βράδυ). Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος:
α) Θα διαβάζει το επώνυμο του ασθενή εμφανίζοντας το μήνυμα ‘Δώσε επώνυμο', και την ημέρα που έγιναν οι μετρήσεις εμφανίζοντας το μήνυμα' Δώσε ημέρα'.
β) Θα υπολογίζει την ημερήσιά του πίεση και θα την εμφανίζει μαζί με την ημέρα και το επώνυμο του ασθενή.
Φοιτήτρια είμαι, ξέρω να τα επιλύσω, απλά ο αδελφός μου είναι μαθητής και ο καθηγητής τους εβαλε αυτές τις ασκήσεις και θέλω να δω μήπως τις παίρνει από κάποιο συγκεκριμένο βοήθημα...
ο καθηγητής τους εβαλε αυτές τις ασκήσεις και θέλω να δω μήπως τις παίρνει από κάποιο συγκεκριμένο βοήθημα...
Με ποιά σειρά είναι καλύτερο να διδάξουμε τα κεφάλαια στην Ανάπτυξη εφαρμογών;
Ευχαριστώ!!!
Με ποιά σειρά είναι καλύτερο να διδάξουμε τα κεφάλαια στην Ανάπτυξη εφαρμογών;
Ευχαριστώ!!!
ακριβώς υπάρχει 1 εργαστήριο αλλά επειδη το λυκειο ειναι μεγάλο και εχει πολλά παιδιά κάποια τμήματα κάνουν μέσα σε αιθουσα
10 σίγουρα
Η συνάρτηση δεν μπορεί να αλλάξει το Α
Σοβαρά? μήπως μπορείς να μας πεις και που το λέει αυτό στο βιβλίο??? Γιατί στο βιβλίο εξηγεί μόνο έναν τρόπο περάσματος ορισμάτων που είναι στην παράγραφο 10.5.3
Η άσκηση είναι λάθος!!!!!!
Ποτέ δεν πειράζεις την παράμετρο μέσα σε συνάρτηση, αν ήθελες να της αλλάξεις τιμή έπρεπε να κάνεις διαδικασία
Οποιος βάζει τέτοια θέματα είναι άσχετος με το μάθημα10 σίγουρα
Η συνάρτηση δεν μπορεί να αλλάξει το Α
Σοβαρά? μήπως μπορείς να μας πεις και που το λέει αυτό στο βιβλίο??? Γιατί στο βιβλίο εξηγεί μόνο έναν τρόπο περάσματος ορισμάτων που είναι στην παράγραφο 10.5.3
Η άσκηση είναι λάθος!!!!!!
Ποτέ δεν πειράζεις την παράμετρο μέσα σε συνάρτηση, αν ήθελες να της αλλάξεις τιμή έπρεπε να κάνεις διαδικασία
Οποιος βάζει τέτοια θέματα είναι άσχετος με το μάθημα10 σίγουρα
Η συνάρτηση δεν μπορεί να αλλάξει το Α
Η απάντηση είναι 10.
Η άσκηση είναι παγίδα, αλλά έχουν ξαναβάλει παγίδες στις Πανελλήνιες.
Μπορούμε να πειράξουμε τις παραμέτρους σε μια συνάρτηση. Δεν απαγορεύεται. Απλά είναι κακός προγραμματισμός.
Γιατί να είναι άσχετος με το μάθημα; Δεν το κατάλαβα
Οι παράμετροι μιας συνάρτησης μπορούν να αλλάζουν τιμή, αλλά οι αλλαγές δεν θα μεταφερθούν στο πρόγραμμα
Όποιος βάζει τέτοιου τύπου ασκήσεις, όχι μόνο δεν είναι άσχετος, αλλά κάνει και πολύ καλά την δουλειά του, αφού δεν δίνει τυποποιημένα μια συνάρτηση και ζητάει τι θα εμφανίσει, αλλά εξετάζει την κρίση των μαθητών και πώς μπορούν να εφαρμόσουν αυτό που έμαθαν
Όταν ο ορισμός της συνάρτησης είναι αυστηρός ότι η μόνη τιμή που επιστρέφεται στο πρόγραμμα είναι η τιμή της συνάρτησης, τι ψάχνεις παραπάνω; Το σχολικό βιβλίο είναι κάκιστο, οπότε ο καθένας κάνει ότι μπορεί, ανάλογα με τις γνώσεις προγραμματισμού που έχει.
Σε πείραξε αυτό το πράγμα, το οποίο είναι προφανές σε κάθε γλώσσα προγραμματισμού και δεν σε πειράζουν άλλοι συνάδελφοι που δεν ξέρουν ότι μπορούμε να κλείσουμε ένα Αλλιώς_αν χωρίς Αλλιώς, ή που υποχρεώνουν τους μαθητές να βάζουν "Ναι" δεξιά και "Όχι" αριστερά στις συνθήκες των διαγραμμάτων ροής;
Το θέμα των συναρτήσεων είναι καθαρό, όχι επειδή το λέει το βιβλίο, αλλά επειδή θα πρέπει να υπάρχει υποπρόγραμμα που να επιστρέφει τιμή με call by value και όχι με call by reference.
Πιστεύω ότι συμφωνείς πώς όποιος διδάσκει προγραμματισμό (δεν μιλάω στενά για μάθημα) πρέπει να ξεφεύγει από τα στενά όρια ενός άχρηστου βιβλίου..
αν είχα, θα ρώταγα;Ναι ε;
Αντικειμενοστραφής ή αντικειμενοστρεφής;
Υπάρχει τμήμα Πληροφορικής (όλα, από ΠΕ19 και ΠΕ20) που όντως να μην έχει κάνει C++;
Έχω την εντύπωση ότι το τρίπτυχο C/C++/Java το έχουν όλοι λίγο πολύ.
Εκτός κι αν ο συνάδελφος έχει απωλέσει τα βιβλία...
Υ.Γ. ΔΕΝ θέλω να κάνω κανένα flamewar τώρα με το πιο τμήμα είναι καλύτερο, απλά μου κάνει εντύπωση...
Επειδή εσύ το έχεις ακούσει έτσι σημαίνει ότι έτσι λέγεται? ήμαρτον δηλαδή τόση βεβαιότητα για κάτι που είναι λάθος? απλά ελληνικά ρε παιδιά
στρέφεται προς το αντικείμενο = αντικειμενοστρεφής ,
να φανταστώ ότι εσύ λες εσωστραφής και όχι εσωστρεφής έτσι?
Αλλά έτσι είμαστε, δεν δεχόμαστε το λάθος μας , σίγουρα κάνει λάθος ο άλλος. και επειδή μου αρέσει να μιλάω με επιχειρήματα παραθέτω το παρακάτω
Το 'αντικειμενοστραφής' είναι μετοχή του παθητικού αορίστου
Στο βιβλίο της Γ' Λυκείου κατεύθυνσης αναφέρεται ως "αντικειμενοστραφής". Επίσης, ο άνθρωπος ζήτησε βοήθεια, όχι ειρωνείες και ποικίλα άλλα σχόλια... Δεν καταλαβαίνω αυτή τη νοοτροπία να μειώνουμε τον άλλο. :-X
Παρότι άσχετη με την ουσία του θέματός σας (γλωσσολόγος γαρ), μια μικρή παρατήρηση ως προς το γλωσσικό κομμάτι.
Το "αντικειμενοστραφής" και το " αντικειμενοστρεφής" δεν είναι μετοχές (θα έπρεπε να γράφονται με ει), αλλά επίθετα. Το πρώτο όντως έχει θέμα παθητικού αορίστου β' και το δεύτερο θέμα ενεστώτα (ενεργητικού ή μέσου). Στην πρώτη περίπτωση έχει τη σημασία του "στραμμένος από κάποιον/κάτι", στη δεύτερη "κάποιος που στρέφει κάτι ή στρέφεται προς κάτι".
Γι'αυτό και λέμε " εσωστρεφής" (στρέφομαι εγώ ο ίδιος προς τα έσω) και όχι "εσωστραφής" (στρέφομαι από κάποιον άλλο προς τα έσω). Αλλάζει το νόημα. Λέμε "γαλλοτραφής" (θρεμμένος από τη γαλλική κουλτούρα) και όχι "γαλλοτρεφής" ή "γαλλοτρόφος".
Οπότε στην προκειμένη περίπτωση το θέμα είναι τι ακριβώς σημαίνει ο όρος "object oriented programming": α. Προγραμματισμός που στρέφεται από μόνος του προς στα αντικείμενα ή β. Προγραμματισμός που στρέφεται από τα αντικείμενα; Στην πρώτη περίπτωση θα είναι "αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός" και στη δεύτερη " αντικειμενοστραφής προγραμματισμός". Ανάλογα με το τι εννοείτε, διαλέξτε ένα από τα δύο.
Και να ήταν μόνο οι της πληροφορικής,πάει στα κομμάτια,εδώ σου έβαλαν χέρι και οι άσχετοι.
οι ερωτήσεις είναι 4 και απαντάνε υποχρεωτικά σε όλες τις ερωτήσεις (και τις 4)
ξέρει κανείς τη δομή των ενδοσχολικών εξετάσεων για το μάθημα "Ανάπτυξη Εφαρμογών" - Γ Λυκείου είναι:
- 6 από 9?
- 4 από 4?
- ή κάτι άλλο...?
Το γνωριζω αυτο αλλα απτην στιγμη που δεν μου οριζε τι ακριβως θελει θεωρησα οτι δεν υπαρχει προβλημα.Πιστευεις οτι θα μου το παρουν για λαθος?
Το γνωριζω αυτο αλλα απτην στιγμη που δεν μου οριζε τι ακριβως θελει θεωρησα οτι δεν υπαρχει προβλημα.Πιστευεις οτι θα μου το παρουν για λαθος?
Χαιρετώ τους συναδέλφους της Πληροφορικής,
Θα ήθελα εάν κάποιος συνάδελφος έχει διδάξει το συγκεκριμένο μάθημα της Γ' Λυκείου να μου προτείνει κάποιο καλό βοήθημα.
Είναι η πρώτη χρονιά που ανέλαβα την διδασκαλία του, σε φροντ. μέσης εκπ/σης και θέλω να οργανωθώ λιγάκι.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τι κακό και αυτό? Νόμιζα στο Λύκειο γίνεται σοβαρή δουλειά? Είναι δυνατόν να πρέπει μόνος μου να αποφασίσω τί θα διδάξω? Τόσο καιρό σκεστόμουνα "πώς", όχι "τί"...ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Είναι συνδιασμός παραγόντων. Κατά την γνώμη μου ο σημαντικότερος παράγοντας έιναι ο τρόπος με τον οποίο είναι δομημένο το μάθημα , καθώς και το καθεστώς των "μαθημάτων επιλογής". Που μόνο μάθημα "επιλογής" δεν είναι καθώς είναι το μόνο για το οποίο διατίθεται 1ον στοιχειώδης υλικοτεχνική υποδομή (εργαστήριο υπολογιστών) και 2ον πληθώρα καθηγητών. Οπότε...κουτσοί στραβοί στον άγιο πληροφορικάριο ;D
Δεν μπορω να καταλαβω ποιος φταιει. Οι καθηγητες, τα παιδια? Εμεις, οι προηγουμενοι συναδελφοι, τα μαθαμε ετσι? Μα, να χτυπιουνται γιατι θα κανουμε μαθημα και δεν θα μπουμε στο internet? Καθε φορα που ανοιγουν το στομα τους ρωτανε: Δλδ, κυρία, φετος δεν θα μπαινουμε στο internet? Και να η μουρη μεχρι το πατωμα.
Δυστυχώς ισχύει, το συγκεκριμένο βιβλίο γράφτηκε το 1991 από τον Mark Sanders και μεταφράστηκε μάλλον το 1993. Είναι άθλιο αφού είναι πολύ παλιό.
Αννέτα δεν μας είπες από που τα βρήκες τα "χαλασμένα".
Εγώ το είχα κατεβάσει από το λινκ αυτό και όσο το έχω "ξεφυλλίσει" δεν έχω δει κάτι παράξενο:
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_book.htm
Cheers!
Στο συνημμένο διόρθωσα τα κινέζικα σε αυτό το κεφάλαιο.
;)
Αύριο λέω να πάω ν αγοράσω του Λαζαρίνη, αφού απ ότι κατάλαβα οι πιο πολλοί αυτό προτείνουν!Τον είχα καθηγητή ;D
Αύριο λέω να πάω ν αγοράσω του Λαζαρίνη, αφού απ ότι κατάλαβα οι πιο πολλοί αυτό προτείνουν!Τον είχα καθηγητή ;D
Άστο, δε θέλω να σχολιάσω δημόσια
Τα βιβλία του κου Τσιωτάκη έχουν πολλές ερωτήσεις θεωρίας, ερωτήσεις κρίσεως, σωστού λάθους, κτλ. Κατά την γνώμη μου όμως (και συγγώμη κιόλας γιατί σας εκτιμώ πάρα πολύ. Έχετε μοχθήσει γι αυτά τα βιβλία και είστε ενεργός σε διάφορα forum όπως εδώ και στο Στέκι) τα βιβλία του κου Τσιωτάκη δεν έχουν πολές ασκήσεις. Έχουμε φτάσει στο σημείο οι ασκήσεις να έχουν τυποποιηθεί κάπως και να κάνουμε συνέχεια τις ίδιες και τις ίδιες με μικρές διαφορές χρόνο με τον χρόνο