Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dr_Michael στις Φεβρουαρίου 26, 2006, 06:46:24 pm
-
Φημολογείται ότι στο μέλλον η Εκπαίδευση σιγά σιγά θα φύγει από το Υπουργείο Παιδείας και θα αναλάβει κατά τόπους η κάθε Δημαρχία. Ήδη λέει έγινε αυτό με τα νηπιαγωγεία. Και αργότερα θα γίνει και στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση με ιδιωτικά όλα τα σχολεία και πανεπιστήμια. Κατά πόσο αληθεύει αυτό;
-
Δεν γνωρίζω αν όντως κάποια στιγμή θα αναλάβει η κάθε Δημαρχία τα σχολεία, ξέρω όμως ότι σίγουρα δεν ισχύει κάτι τέτοια για τα νηπιαγωγεία. Εκτός κι αν εννοείς τους παιδικούς σταθμούς των δήμων.
-
Απορώ πως κυκλοφορούν τέτοιες φήμες, καθώς και η ευκολία με την οποία αναπαράγωνται. Το ζήτημα δεν τίθεται, προς το παρόν πάντα. Τα διάφορα μοντέλα που ακούγονται (Φιλανδίας, κλπ) εχουν κάποια τέτοια στοιχεία, αλλά στα δικά μας τα δεδομένα χλωμό βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο στο κοντινό μέλλον. Γιατί απαιτούνται τράστιες αλλαγές στο επίπεδο της τοπικής αυτοδικοίκησης για να συζητηθεί έστω μια τέτοια αλλαγή. Όποτε είναι πολύ πρόωρη οποιαδήποτε τέτοια συζήτηση.
-
και να που μετα απο 3 χρονια ξαναερχεται στην επικαιροτητα το θεμα...μονο που εγω ακουσα για νομαρχιες και οχι δημαρχια...
-
να θυμίσω στη Διαμαντοπούλου πως οι προηγούμενοι νύχτα έφυγαν, ας πάρει παράδειγμα
-
Παιδιά τη Διαμαντοπούλου δε τη νοιάζει αν θα φύγει νύχτα ή μερα!Αν την ενδιέφερε θα είχε μαζέψει και τις δηλώσεις της!Μάλλον το πολιτικό κόστος της είναι αδιάφορο.
-
Φημολογείται ότι στο μέλλον η Εκπαίδευση σιγά σιγά θα φύγει από το Υπουργείο Παιδείας και θα αναλάβει κατά τόπους η κάθε Δημαρχία. Ήδη λέει έγινε αυτό με τα νηπιαγωγεία. Και αργότερα θα γίνει και στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση με ιδιωτικά όλα τα σχολεία και πανεπιστήμια. Κατά πόσο αληθεύει αυτό;
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΥΕΙ
ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Ο Καποδίστριας ΙΙ απειλεί τα σχολεία
Σταθερός στόχος της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας παραμένει η λεγόμενη αποκέντρωση/περιφερειοποίηση της σχολικής εκπαίδευσης, με λίγα λόγια το πέρασμα των σχολείων στους δήμους.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα πληθαίνουν οι πρωτοβουλίες της νέας πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που έρχονται ακριβώς να εξυπηρετήσουν αυτό το στόχο. Έτσι στις 5/11/2009 μετά τη συνάντηση με την ΚΕΔΚΕ η Αννα Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι υπάρχουν «μείζονα ζητήματα που αφορούν το ρόλο των δημάρχων στη χωροθέτηση των σχολείων, στη σχολική στέγη, στη λειτουργία του σχολείου. Αυτά αφορούν τη μεγάλη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας στην οποία η αυτοδιοίκηση και στο χώρο της εκπαίδευσης θα πρέπει να παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο».
Στο Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς 2007 – 2013 (ΕΣΠΑ – Δ΄ ΚΠΑ) στον τομέα εκπαίδευση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια
-
Παιδιά τη Διαμαντοπούλου δε τη νοιάζει αν θα φύγει νύχτα ή μερα!Αν την ενδιέφερε θα είχε μαζέψει και τις δηλώσεις της!Μάλλον το πολιτικό κόστος της είναι αδιάφορο.
λυπάμαι αλλά, νομίζω, ότι σε επίπεδο ευρύτερης κοινωνίας η Διαμαντοπούλου με τις δηλώσεις που κάνει έχει πολιτικό κέρδος και όχι κόστος. Το όποιο κόστος αφορά την κοινότητα των εκπαιδευτικών και μάλιστα όχι στο σύνολό της. το θέμα το χειρίζεται ιδιαίτερα έξυπνα επικοινωνιακά με αποτέλεσμα όσοι παρακαλουθούν να συμφωνούν μαζί της ότι δεν ειναι δυνατόν πχ οι μισοί εκπαιδευτικοί που έχουν διοριστεί σε ένα νησί της παραμεθορίουν να βρισκονται στην Αθήνα και να απολαμβάνουν τα όποια πλεονεκτήματα προβλέπονται για όποιον πράγματι βρίσκεται στην παραμεθόριο.
-
Χμ, το είχα ακούσει αυτό το πράγμα πριν κανά χρόνο σαν πρόταση.
Οι παιδικοί άνηκαν κάποτε στο υγείας και πέρασαν στους δήμους.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλουν να μεταφέρουν α βαθμια και β βαθμια στους δήμους.
-
Παιδιά τη Διαμαντοπούλου δε τη νοιάζει αν θα φύγει νύχτα ή μερα!Αν την ενδιέφερε θα είχε μαζέψει και τις δηλώσεις της!Μάλλον το πολιτικό κόστος της είναι αδιάφορο.
λυπάμαι αλλά, νομίζω, ότι σε επίπεδο ευρύτερης κοινωνίας η Διαμαντοπούλου με τις δηλώσεις που κάνει έχει πολιτικό κέρδος και όχι κόστος. Το όποιο κόστος αφορά την κοινότητα των εκπαιδευτικών και μάλιστα όχι στο σύνολό της. το θέμα το χειρίζεται ιδιαίτερα έξυπνα επικοινωνιακά με αποτέλεσμα όσοι παρακαλουθούν να συμφωνούν μαζί της ότι δεν ειναι δυνατόν πχ οι μισοί εκπαιδευτικοί που έχουν διοριστεί σε ένα νησί της παραμεθορίουν να βρισκονται στην Αθήνα και να απολαμβάνουν τα όποια πλεονεκτήματα προβλέπονται για όποιον πράγματι βρίσκεται στην παραμεθόριο.
συμφωνω μαζι σου..γιαυτο και στις δημοσκοπησεις εμφανιζεται να ειναι ιδιαιτερα δημοφιλες προσωπο..οταν ο απλος κοσμος ακουει οτι θα καθιερωσει π.χ την αξιολογηση των εκπαιδευτικων φυσικα και θα την εχει σε εκτιμηση...
-
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΥΕΙ
ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Ο Καποδίστριας ΙΙ απειλεί τα σχολεία
Σταθερός στόχος της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας παραμένει η λεγόμενη αποκέντρωση/περιφερειοποίηση της σχολικής εκπαίδευσης, με λίγα λόγια το πέρασμα των σχολείων στους δήμους.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα πληθαίνουν οι πρωτοβουλίες της νέας πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που έρχονται ακριβώς να εξυπηρετήσουν αυτό το στόχο. Έτσι στις 5/11/2009 μετά τη συνάντηση με την ΚΕΔΚΕ η Αννα Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι υπάρχουν «μείζονα ζητήματα που αφορούν το ρόλο των δημάρχων στη χωροθέτηση των σχολείων, στη σχολική στέγη, στη λειτουργία του σχολείου. Αυτά αφορούν τη μεγάλη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας στην οποία η αυτοδιοίκηση και στο χώρο της εκπαίδευσης θα πρέπει να παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο».
Στο Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς 2007 – 2013 (ΕΣΠΑ – Δ΄ ΚΠΑ) στον τομέα εκπαίδευση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια
-
καλησπερα βρε παιδια γιατι εγω εχω την αισθηση οτι αν γινει κατι τετοιο θα ειναι μικροτερη η πορτα και μεγαλυτερα τα παραθυρα;;;;;;;; ??? ???αυτο ειναι αξιοκρατια η εγω εχω προβλημα με τα ελληνικα μου;; ??? :P
-
καλησπερα βρε παιδια γιατι εγω εχω την αισθηση οτι αν γινει κατι τετοιο θα ειναι μικροτερη η πορτα και μεγαλυτερα τα παραθυρα;;;;;;;; ??? ???αυτο ειναι αξιοκρατια η εγω εχω προβλημα με τα ελληνικα μου;; ??? :P
΄συμφωνώ θα ανοιχθούν μεγααααλααααα παράθυρα!
-
καλησπερα βρε παιδια γιατι εγω εχω την αισθηση οτι αν γινει κατι τετοιο θα ειναι μικροτερη η πορτα και μεγαλυτερα τα παραθυρα;;;;;;;; ??? ???αυτο ειναι αξιοκρατια η εγω εχω προβλημα με τα ελληνικα μου;; ??? :P
΄συμφωνώ θα ανοιχθούν μεγααααλααααα παράθυρα!
με τετοια ΣΧΕΔΙΑ (μεγαλα παραθυρα μικρες πορτες) μηπως να πηγαινε στοΥΠΕΧΩΔΕ;; ;D
-
Ωραία φέτα!!!!! ::) ::) Δηλαδή, θα σταματήσουμε να κρεμόμαστε από τα... αυτά του εκάστοτε υπουργού και θα το κάνουμε από του κάθε δημάρχου ή νομάρχη! Τουλάχιστον, θα είναι ... παπούτσι από τον τόπο μας! Κάτι είναι και αυτό! :P ::) Τι να πεις!
-
Οι παιδικοί σταθμοί δεν είχαν ποτέ κάποια σχέση με το Υπουργείο Παιδείας οπότε οι Δήμοι είχαν και έχουν τέτοιες υπηρεσίες για του δημότες τους.
Όσο για τα Νηπιαγωγεία-τα οποία ανήκουν στη Α/βάθμια- και παλαιότερα ήθελαν να τα εντάξουν στους δήμους και μετά σειρά θα είχαν τα Δημοτικά, ωστόσο αυτό το "σχεδιο" είχε εγκαταληφθεί και δεν παίζει να εφαρμοστεί ούτε και στο μέλλον γιατί θα ξεσηκωθούν και οι πέτρες...(που θα "πάει" η αξιοκρατία οεο;; ;D)
-
Φημολογείται ότι στο μέλλον η Εκπαίδευση σιγά σιγά θα φύγει από το Υπουργείο Παιδείας και θα αναλάβει κατά τόπους η κάθε Δημαρχία. Ήδη λέει έγινε αυτό με τα νηπιαγωγεία. Και αργότερα θα γίνει και στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση με ιδιωτικά όλα τα σχολεία και πανεπιστήμια. Κατά πόσο αληθεύει αυτό;
Τα νηπιαγωγεία ανήκουν στην πρωτοβάθμια, από εκεί και πέρα δεν μπορώ ούτε να επιβεβαιώσω ούτε να διαψεύσω τα υπόλοιπα...
-
Φημολογείται ότι στο μέλλον η Εκπαίδευση σιγά σιγά θα φύγει από το Υπουργείο Παιδείας και θα αναλάβει κατά τόπους η κάθε Δημαρχία. Ήδη λέει έγινε αυτό με τα νηπιαγωγεία. Και αργότερα θα γίνει και στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση με ιδιωτικά όλα τα σχολεία και πανεπιστήμια. Κατά πόσο αληθεύει αυτό;
Τα νηπιαγωγεία ανήκουν στην πρωτοβάθμια, από εκεί και πέρα δεν μπορώ ούτε να επιβεβαιώσω ούτε να διαψεύσω τα υπόλοιπα...
Μεχρι σημερα οι δημοι διανεμουν τα χρηματα για τις λειτουργικες δαπανες των σχολικων μοναδων(τα χρηματα δεν ειναι απο τα ταμεια των δημων).
Την οικονομικη διαχειριση εχει η εκαστοτε σχ.επιτροπη που ειναι 5/μελης και απαρτιζεται απο την προισταμενη/ο η διευθυντρια/διευθυντη της σχ. μοναδας,εκπροσωπους του συλλογου γονεων και του δημου.
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι η προισταμενη/ο προισταμενος να βγαζει το φιδι απο την τρυπα δηλαδη:να ειναι εργοδοτρια της καθαριστριας(συμβαση εργου)να ειναι ταμιας,γραμματεας,φαρισαιος και οτι αλλο.
Προσωπικα οι σπουδες μου αφορουν την Παιδαγωγικη και οχι οικονομικα,λογιστικα η οργανωση κ διοικηση σχ. μοναδας.
Παντως η ισχυουσα κατασταση με τους δημους ειναι ηδη προβληματικη(τους κυνηγας για να υπογραψουν τα πρακτικα)αν εμπλακουν περισσοτερο πιστευω οτι θα γινει χαοτικη.
-
Δείτε αυτό:
Επισπεύστε την πληρωμή των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=58&cm_prdid=9111
Τι σχέση έχουν οι Νομάρχες με την πληρωμή μας; ??? ??? ???
-
Τι σχέση έχουν οι Νομάρχες με την πληρωμή μας; ??? ??? ???
Καμία αλλά πού ξέρεις; Μπορεί να αποκτήσουν...
Επικοινωνιακά πάντως σκίζει, τίποτα δεν αφήνει να πέσει κάτω, όλα τα φροντίζει, για όλα έχει απαντήσεις.
Προτείνω μαζικές συναντήσεις έξω από τις νομαρχίες με ... πανώ και σύνθημα "δε θα μας τρελάνεις εσύ, ΕΜΕΙΣ θα σε τρελάνουμε"
-
καλησπερα βρε παιδια γιατι εγω εχω την αισθηση οτι αν γινει κατι τετοιο θα ειναι μικροτερη η πορτα και μεγαλυτερα τα παραθυρα;;;;;;;; ??? ???αυτο ειναι αξιοκρατια η εγω εχω προβλημα με τα ελληνικα μου;; ??? :P
Ακριβώς.
Δείτε αυτό:
Επισπεύστε την πληρωμή των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=58&cm_prdid=9111
Τι σχέση έχουν οι Νομάρχες με την πληρωμή μας; ??? ??? ???
Όλοι οι μη μονιμοι συνάδελφοι πληρώνονται μέσω νομαρχίας. Π.χ. Οι αναπληρωτές είναι θέμα μονάδας ή διεύθυνσης το πως ακριβώς θα πληρώνονται , αν δηλ. θα γίνεται κατάθεση στο λογαριασμό τους ή αν θα πληρώνονται από την οικονομική υπηρεσία στην νομαρχία με φυσική παρουσία.
-
Οι φημες εχουν βαση, οπως εμαθα απο εκπροσωπο της ΠΑΣΚ, αλλά οχι δημαρχιες:
οι προσληψεις θα γινονται κεντρικα απο το Υπουργειο αλλά σε επιπεδο Περιφερειας, δηλ. θα καταργηθει η οργανικη θεση. (μπορει να δουλευεις 3 χρονια σ'ενα σχολειο και την 4η χρονια να σε πανε αλλου ή να ερθει ενας νεοτερος συναδελφος και να σε "διωξει")
Φυσικα, αν πει στους μονιμους για καταργηση της οργανικης, θα πιασει φωτια το συμπαν, οπότε το μετρο θα ισχυσει μονο για τους νεοτερους.
-
Οι φημες εχουν βαση, οπως εμαθα απο εκπροσωπο της ΠΑΣΚ, αλλά οχι δημαρχιες:
οι προσληψεις θα γινονται κεντρικα απο το Υπουργειο αλλά σε επιπεδο Περιφερειας, δηλ. θα καταργηθει η οργανικη θεση. (μπορει να δουλευεις 3 χρονια σ'ενα σχολειο και την 4η χρονια να σε πανε αλλου ή να ερθει ενας νεοτερος συναδελφος και να σε "διωξει")
Φυσικα, αν πει στους μονιμους για καταργηση της οργανικης, θα πιασει φωτια το συμπαν, οπότε το μετρο θα ισχυσει μονο για τους νεοτερους.
για ποιο λόγο είναι τόσο σημαντική η διατήρηση της οργανικής;;;;;;;;
-
Οι φημες εχουν βαση, οπως εμαθα απο εκπροσωπο της ΠΑΣΚ, αλλά οχι δημαρχιες:
οι προσληψεις θα γινονται κεντρικα απο το Υπουργειο αλλά σε επιπεδο Περιφερειας, δηλ. θα καταργηθει η οργανικη θεση. (μπορει να δουλευεις 3 χρονια σ'ενα σχολειο και την 4η χρονια να σε πανε αλλου ή να ερθει ενας νεοτερος συναδελφος και να σε "διωξει")
Φυσικα, αν πει στους μονιμους για καταργηση της οργανικης, θα πιασει φωτια το συμπαν, οπότε το μετρο θα ισχυσει μονο για τους νεοτερους.
για ποιο λόγο είναι τόσο σημαντική η διατήρηση της οργανικής;;;;;;;;
Είναι σημαντική γιατί όταν την πάρεις σταματάς πλέον να γυρνάς σαν τον τσιγγάνο....
-
Θα εκφράσω και τις δύο πλευρές.
1.Οι περισσότεροι θέλουν να έχουν την οργανική τους δίπλα στο σπίτι τους. (μην τυχόν και κάνουμε λίγα λεπτά παραπάνω να γυρίσουμε στο σπίτι)
2.
-
Οι φημες εχουν βαση, οπως εμαθα απο εκπροσωπο της ΠΑΣΚ, αλλά οχι δημαρχιες:
οι προσληψεις θα γινονται κεντρικα απο το Υπουργειο αλλά σε επιπεδο Περιφερειας, δηλ. θα καταργηθει η οργανικη θεση. (μπορει να δουλευεις 3 χρονια σ'ενα σχολειο και την 4η χρονια να σε πανε αλλου ή να ερθει ενας νεοτερος συναδελφος και να σε "διωξει")
Φυσικα, αν πει στους μονιμους για καταργηση της οργανικης, θα πιασει φωτια το συμπαν, οπότε το μετρο θα ισχυσει μονο για τους νεοτερους.
για ποιο λόγο είναι τόσο σημαντική η διατήρηση της οργανικής;;;;;;;;
κατάργηση της οργανικής πρακτικά σημαίνει άρση της μονιμότητας. ;)
-
Οι φημες εχουν βαση, οπως εμαθα απο εκπροσωπο της ΠΑΣΚ, αλλά οχι δημαρχιες:
οι προσληψεις θα γινονται κεντρικα απο το Υπουργειο αλλά σε επιπεδο Περιφερειας, δηλ. θα καταργηθει η οργανικη θεση. (μπορει να δουλευεις 3 χρονια σ'ενα σχολειο και την 4η χρονια να σε πανε αλλου ή να ερθει ενας νεοτερος συναδελφος και να σε "διωξει")
Φυσικα, αν πει στους μονιμους για καταργηση της οργανικης, θα πιασει φωτια το συμπαν, οπότε το μετρο θα ισχυσει μονο για τους νεοτερους.
για ποιο λόγο είναι τόσο σημαντική η διατήρηση της οργανικής;;;;;;;;
οργανική θέση = βιδωμένη καρέκλα
-
Οι φημες εχουν βαση, οπως εμαθα απο εκπροσωπο της ΠΑΣΚ, αλλά οχι δημαρχιες:
οι προσληψεις θα γινονται κεντρικα απο το Υπουργειο αλλά σε επιπεδο Περιφερειας, δηλ. θα καταργηθει η οργανικη θεση. (μπορει να δουλευεις 3 χρονια σ'ενα σχολειο και την 4η χρονια να σε πανε αλλου ή να ερθει ενας νεοτερος συναδελφος και να σε "διωξει")
Φυσικα, αν πει στους μονιμους για καταργηση της οργανικης, θα πιασει φωτια το συμπαν, οπότε το μετρο θα ισχυσει μονο για τους νεοτερους.
για ποιο λόγο είναι τόσο σημαντική η διατήρηση της οργανικής;;;;;;;;
κατάργηση της οργανικής πρακτικά σημαίνει άρση της μονιμότητας. ;)
εαν είναι έτσι τα πράγματα τότε είμαστε σε πολύ άσχημη κατάσταση :-X
-
Οι φημες εχουν βαση, οπως εμαθα απο εκπροσωπο της ΠΑΣΚ, αλλά οχι δημαρχιες:
οι προσληψεις θα γινονται κεντρικα απο το Υπουργειο αλλά σε επιπεδο Περιφερειας, δηλ. θα καταργηθει η οργανικη θεση. (μπορει να δουλευεις 3 χρονια σ'ενα σχολειο και την 4η χρονια να σε πανε αλλου ή να ερθει ενας νεοτερος συναδελφος και να σε "διωξει")
Φυσικα, αν πει στους μονιμους για καταργηση της οργανικης, θα πιασει φωτια το συμπαν, οπότε το μετρο θα ισχυσει μονο για τους νεοτερους.
για ποιο λόγο είναι τόσο σημαντική η διατήρηση της οργανικής;;;;;;;;
κατάργηση της οργανικής πρακτικά σημαίνει άρση της μονιμότητας. ;)
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο ???
-
Οι φημες εχουν βαση, οπως εμαθα απο εκπροσωπο της ΠΑΣΚ, αλλά οχι δημαρχιες:
οι προσληψεις θα γινονται κεντρικα απο το Υπουργειο αλλά σε επιπεδο Περιφερειας, δηλ. θα καταργηθει η οργανικη θεση. (μπορει να δουλευεις 3 χρονια σ'ενα σχολειο και την 4η χρονια να σε πανε αλλου ή να ερθει ενας νεοτερος συναδελφος και να σε "διωξει")
Φυσικα, αν πει στους μονιμους για καταργηση της οργανικης, θα πιασει φωτια το συμπαν, οπότε το μετρο θα ισχυσει μονο για τους νεοτερους.
για ποιο λόγο είναι τόσο σημαντική η διατήρηση της οργανικής;;;;;;;;
κατάργηση της οργανικής πρακτικά σημαίνει άρση της μονιμότητας. ;)
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο ???
Δεν έχει. Απλά δεν θα υπάρχει σταθερή θέση..; Θα είναι πάντως αρκετά ηλίθιο να το αλλάξει το υπουργείο, γιατί θα αλλάζουν οι καθηγητές σε ένα σχολείο πολύ συχνά και αυτό δεν είναι πάντα καλό για τους μαθητές (πρώτα ο μαθητής δεν έχει πει η Αννούλα; )
-
Σήμερα και μετά την κατάργηση της επετηρίδας, λόγω διορισμών μέσω πολλών πινάκων αλλά και με το σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων που επικρατεί, πολλοί συνάδελφοι βρίσκονται για μακρό χρονικό διάστημα στη διάθεση της Δ/νσης.
Τίθεται μεν έτσι, σε αμφισβήτηση έμμεσα η οργανική θέση αλλά με βάση τη νομοθεσία οφείλει το κράτος, το Δημόσιο, να τους βρει κάποια στιγμή οργανική θέση.
Η κατάργηση της οργανικής, αρχικά, θα νομιμοποιήσει την παραμονή στη διάθεση και τις μετακινήσεις σε περιοχές εντός νομαρχίας ή/και περιφέρειας αλλά και θα δημιουργήσει νέου τύπου πελατειακές σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και Διεύθυνσης...
Όπως όμως ξέρουμε, οι διορισμοί στο δημόσιο γίνονται είτε σε νέες οργανικές θέσεις, που δημιουργούνται, είτε σε κενές οργανικές θέσεις, που προκύπτουν από συνταξιοδοτήσεις κλπ. Δηλαδή ο διορισμός συνδέεται ή καλύτερα ταυτίζεται με μια οργανική θέση. Αν λοιπόν, η οργανική καταργηθεί τότε πλήττεται άμεσα και ο διορισμός. Ανοίγει έτσι, κατά τη γνώμη μου, ο δρόμος για την άρση της μονιμότητας.
-
Σήμερα και μετά την κατάργηση της επετηρίδας, λόγω διορισμών μέσω πολλών πινάκων αλλά και με το σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων που επικρατεί, πολλοί συνάδελφοι βρίσκονται για μακρό χρονικό διάστημα στη διάθεση της Δ/νσης.
Τίθεται μεν έτσι, σε αμφισβήτηση έμμεσα η οργανική θέση αλλά με βάση τη νομοθεσία οφείλει το κράτος, το Δημόσιο, να τους βρει κάποια στιγμή οργανική θέση.
Η κατάργηση της οργανικής, αρχικά, θα νομιμοποιήσει την παραμονή στη διάθεση και τις μετακινήσεις σε περιοχές εντός νομαρχίας ή/και περιφέρειας αλλά και θα δημιουργήσει νέου τύπου πελατειακές σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και Διεύθυνσης...
Όπως όμως ξέρουμε, οι διορισμοί στο δημόσιο γίνονται είτε σε νέες οργανικές θέσεις, που δημιουργούνται, είτε σε κενές οργανικές θέσεις, που προκύπτουν από συνταξιοδοτήσεις κλπ. Δηλαδή ο διορισμός συνδέεται ή καλύτερα ταυτίζεται με μια οργανική θέση. Αν λοιπόν, η οργανική καταργηθεί τότε πλήττεται άμεσα και ο διορισμός. Ανοίγει έτσι, κατά τη γνώμη μου, ο δρόμος για την άρση της μονιμότητας.
Σχετικά με τις "νέου τύπου πελατειακές σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και Διεύθυνσης" που αναφέρεις, θα έλεγα ότι δεν προκύπτει από πουθενά αυτό (εκτός ίσως από τη συνήθη ελληνική νοσηρή πραγματικότητα) και δεν θα πρέπει να σκεφτόμαστε ότι όλα θα συνεχίσουν να γίνονται όπως πάντα.. (αν και ακόμα απέχουμε πολύ από το να απαλλαγούμε από τέτοιες νοοτροπίες).
Διαφωνώ στο ότι με την κατάργηση της οργανικής θέσης ανοίγει ο δρόμος για την άρση της μονιμότητας. Απλά, αν τελικά γίνει αυτή η αλλαγή με τις οργανικές, τότε ΙΣΩΣ θα γίνει πιο ευέλικτος (ως προς το χειρότερο βέβαια) ο τρόπος διάθεσης των εκπαιδευτικών ανά περιοχή. Το μόνο που ΠΙΘΑΝΟΝ (αλλά όχι σίγουρο) να αλλάξει έτσι, είναι η μείωση των προσλήψεων (που αυτό επιδιώκουν άλλωστε).
-
κατάργηση της οργανικής σημαίνει: "ξεβίδωσε τη καρέκλα και κουβάλησε την σε άλλο μέρος, αλλά μην τη βιδώσεις πάλι"
άρση της μονιμότητας σημαίνει: "σήκω από την καρέκλα (είτε είναι βιδωμένη, είτε όχι) και φύγε να κάτσει κάποιος άλλος (ή και κανένας)"
-
Όπως όμως ξέρουμε, οι διορισμοί στο δημόσιο γίνονται είτε σε νέες οργανικές θέσεις, που δημιουργούνται, είτε σε κενές οργανικές θέσεις, που προκύπτουν από συνταξιοδοτήσεις κλπ. Δηλαδή ο διορισμός συνδέεται ή καλύτερα ταυτίζεται με μια οργανική θέση. Αν λοιπόν, η οργανική καταργηθεί τότε πλήττεται άμεσα και ο διορισμός. Ανοίγει έτσι, κατά τη γνώμη μου, ο δρόμος για την άρση της μονιμότητας.
Σχετικά με τις "νέου τύπου πελατειακές σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και Διεύθυνσης" που αναφέρεις, θα έλεγα ότι δεν προκύπτει από πουθενά αυτό (εκτός ίσως από τη συνήθη ελληνική νοσηρή πραγματικότητα) και δεν θα πρέπει να σκεφτόμαστε ότι όλα θα συνεχίσουν να γίνονται όπως πάντα.. (αν και ακόμα απέχουμε πολύ από το να απαλλαγούμε από τέτοιες νοοτροπίες).
Διαφωνώ στο ότι με την κατάργηση της οργανικής θέσης ανοίγει ο δρόμος για την άρση της μονιμότητας. Απλά, αν τελικά γίνει αυτή η αλλαγή με τις οργανικές, τότε ΙΣΩΣ θα γίνει πιο ευέλικτος (ως προς το χειρότερο βέβαια) ο τρόπος διάθεσης των εκπαιδευτικών ανά περιοχή. Το μόνο που ΠΙΘΑΝΟΝ (αλλά όχι σίγουρο) να αλλάξει έτσι, είναι η μείωση των προσλήψεων (που αυτό επιδιώκουν άλλωστε).
Δεν μπορει να γινει αρση της μονιμοτητας, διοτι ο καθηγητης ειναι "ισοβιος" υπαλληλος, οπως οι δικαστες κι οι στρατιωτικοι - παντα η χωρα θα εχει εκπαιδευτικο, δικαστικο και στρατιωτικο συστημα. Ακομη και να κλεισει το σχολειο στο οποιο κατεχει οργανικη θεση, το Υπουργειο ειναι υποχρεωμενο να του βρει θεση σε αλλο.
Αντιθετα ομως με τους δικαστικους και στρατιωτικους, ο καθηγητης δεν υποκειται σε συνεχεις μεταθεσεις, ακριβως λογω του οτι εχει οργανικη θεση σ'ενα σχολειο! Αν δεν εχει πλεον οργανικη θεση, θα μπορει να μετακινειται μεσα στην Περιφερεια κατα βουληση του εργοδοτη. Ποιος οικογενειαρχης θα ειναι διατεθειμενος να υποστει κατι τετοιο, απο τη στιγμη που περασε τοσα χρονια μαζευοντας μορια για μεταθεση διπλα στο σπιτι του? Οι πελατειακες σχεσεις φυσικα και θ'ανθισουν, διοτι κανεις δε θα ειναι διατεθειμενος να μετακινηθει απο το σχολειο που ειναι κοντινοτερα στο σπιτι του. Σημερα, ακριβως χαρη στην κατοχη οργανικης θεσης, δεν μπορει να ερθει καποιος του χρονου και να σε "διωξει".
Ενα αλλο ερωτημα ειναι: τ'οτι οι διορισμοι θα γινονται σ'επιπεδο περιφερειας, μηπως σημαινει οτι δε θα μπορεις να μετακινηθεις σ'αλλη Περιφερεια? Δηλαδη αν διοριστεις στο Αιγαιο, θα εισαι καταδικασμενος να μεινεις στο Αιγαιο? Αυτο θα ειναι ευνοϊκο για τους ντοπιους, αλλά σε καμια περιπτωση για τους οικογενειαρχες κατοικους μεγαλων αστικων κεντρων που διοριζονται στο Αιγαιο με μοναδικο σκοπο να μαζεψουν μορια μεταθεσης στο σπιτι τους! Ειναι ομως ενας ιδανικος τροπος για να επιτευχθει αποκεντρωση. (σου δινω μονιμη δουλεια, αρκει να ερθεις στην επαρχια να ζησεις - αν εσαι οικογενειαρχης και δε θελεις, καποιος νεοτερος απο εσενα θα βρεθει!)
Συνεπως, το μελλον διαγραφεται μελανο οχι μονο για τον αριθμο διορισμων που μειωνεται κατακορυφα, αλλά και για το "μετα".
-
τρίβω τη γυάλα μου, και μασώ φύλλα (πικρο)δάφνης, (είναι δηλητήριο, νομίζω) και δίνω τον χρησμό μου για σήμερα, ευγενική προσφορά προς την ασθμαίνουσα εκπαιδευτική κοινότητα:
"διορισμός σε επίπεδο περιφέρειας" σημαίνει οτι δεν θα διορίζεσαι στην πχ Γ'Ευρυτανίας, ώστε να τοποθετηθείς σε σχολείο της συγκεκριμένης περιοχής, αλλά διορίζεσαι στη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (ώστε να γίνεσαι πιό εύκολα μπαλάκι του πινγκ-πονγκ, επειδή οι καρεκολοκένταυροι ανευθυνουπέυθυνοι δεν γνωρίζουν τα κενά που έχουν στα σχολεία της αρμοδιότητας τους)
-
φημες για προσχωρηση της...
ελπιζα της Ντορας στο ΠαΣοΚ
εστω της Αννας στη ΝΔ
αλλα να προσχωρησει η εκπαιδευση...
ας το αλλαξει οποιος ειναι αρμοδιος να γλιτωσουμε το δουλεμα
φημες για παραχωρηση της ευθυνης
-
"διορισμός σε επίπεδο περιφέρειας" σημαίνει οτι δεν θα διορίζεσαι στην πχ Γ'Ευρυτανίας, ώστε να τοποθετηθείς σε σχολείο της συγκεκριμένης περιοχής, αλλά διορίζεσαι στη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (ώστε να γίνεσαι πιό εύκολα μπαλάκι του πινγκ-πονγκ
Αυτο ακριβως ειπε ο συναδελφος της ΠΑΣΚ. Συν οτι για τους νεοτερους θα καταργηθει η οργανικη θεση.
Εχει κανεις στατιστικα στοιχεια για το αν υπαρχουν κενες οργανικες θεσεις αυτη τη στιγμη και πού? Απο τη στιγμη που παρα πολλοι εκπαιδευτικοι ειναι αυτη τη στιγμη στη "διαθεση ΠΥΣΔΕ", αυτοι μπορουν ν'αντικαταστησουν τους συνταξιοδοτουμενους στις οργανικες τους θεσεις.
-
Όχι απλά παράθυρα θα ανοίξουν,μέχρι και οι τοίχοι θα πέσουν με όλους που περιμένουν για μια θέση στο δημόσιο!!Να δείτε που αν γίνει αυτό οι δήμαρχοι και οι νομάρχες μέχρι και νέες κατηγορίες ΠΕ θα βγάλουν στην εκπαίδευση για να βολέψουν κόσμο!!!!!
Τι άλλο θα ακούσουμε πια σε αυτή τη χώρα...Έλεος δηλαδή!!!
-
τρίβω τη γυάλα μου, και μασώ φύλλα (πικρο)δάφνης, (είναι δηλητήριο, νομίζω) και δίνω τον χρησμό μου για σήμερα, ευγενική προσφορά προς την ασθμαίνουσα εκπαιδευτική κοινότητα:
"διορισμός σε επίπεδο περιφέρειας" σημαίνει οτι δεν θα διορίζεσαι στην πχ Γ'Ευρυτανίας, ώστε να τοποθετηθείς σε σχολείο της συγκεκριμένης περιοχής, αλλά διορίζεσαι στη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (ώστε να γίνεσαι πιό εύκολα μπαλάκι του πινγκ-πονγκ, επειδή οι καρεκολοκένταυροι ανευθυνουπέυθυνοι δεν γνωρίζουν τα κενά που έχουν στα σχολεία της αρμοδιότητας τους)
μια χαρα την κανει την δουλεια της η δαφνη....και υπαρχει και σε ποσοτητα στην ελληνικη φυση.. ;D ;D
-
Σήμερα και μετά την κατάργηση της επετηρίδας, λόγω διορισμών μέσω πολλών πινάκων αλλά και με το σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων που επικρατεί, πολλοί συνάδελφοι βρίσκονται για μακρό χρονικό διάστημα στη διάθεση της Δ/νσης.
Τίθεται μεν έτσι, σε αμφισβήτηση έμμεσα η οργανική θέση αλλά με βάση τη νομοθεσία οφείλει το κράτος, το Δημόσιο, να τους βρει κάποια στιγμή οργανική θέση.
Η κατάργηση της οργανικής, αρχικά, θα νομιμοποιήσει την παραμονή στη διάθεση και τις μετακινήσεις σε περιοχές εντός νομαρχίας ή/και περιφέρειας αλλά και θα δημιουργήσει νέου τύπου πελατειακές σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και Διεύθυνσης...
Όπως όμως ξέρουμε, οι διορισμοί στο δημόσιο γίνονται είτε σε νέες οργανικές θέσεις, που δημιουργούνται, είτε σε κενές οργανικές θέσεις, που προκύπτουν από συνταξιοδοτήσεις κλπ. Δηλαδή ο διορισμός συνδέεται ή καλύτερα ταυτίζεται με μια οργανική θέση. Αν λοιπόν, η οργανική καταργηθεί τότε πλήττεται άμεσα και ο διορισμός. Ανοίγει έτσι, κατά τη γνώμη μου, ο δρόμος για την άρση της μονιμότητας.
http://www.youtube.com/watch?v=XAddKFW5Cuc&feature=related
;D
-
http://www.youtube.com/watch?v=XAddKFW5Cuc&feature=related
;D
[/quote]
χαχαχα!
Απίστευτο!
-
Σύνταγμα της Ελλάδας
Άρθρο 103
2.Κανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι νομοθετημένη. Εξαιρέσεις μπορεί να προβλέπονται από ειδικό νόμο για να καλυφθούν απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες με προσωπικό που προσλαμβάνεται με σχέση ιδιωτικού δικαίου. Νόμος ορίζει τους όρους για την πρόσληψη, καθώς και τις ειδικότερες εγγυήσεις τις οποίες έχει το προσωπικό που προσλαμβάνεται.
4. Οι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν
-
Σήμερα και μετά την κατάργηση της επετηρίδας, λόγω διορισμών μέσω πολλών πινάκων αλλά και με το σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων που επικρατεί, πολλοί συνάδελφοι βρίσκονται για μακρό χρονικό διάστημα στη διάθεση της Δ/νσης.
Τίθεται μεν έτσι, σε αμφισβήτηση έμμεσα η οργανική θέση αλλά με βάση τη νομοθεσία οφείλει το κράτος, το Δημόσιο, να τους βρει κάποια στιγμή οργανική θέση.
Η κατάργηση της οργανικής, αρχικά, θα νομιμοποιήσει την παραμονή στη διάθεση και τις μετακινήσεις σε περιοχές εντός νομαρχίας ή/και περιφέρειας αλλά και θα δημιουργήσει νέου τύπου πελατειακές σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και Διεύθυνσης...
Όπως όμως ξέρουμε, οι διορισμοί στο δημόσιο γίνονται είτε σε νέες οργανικές θέσεις, που δημιουργούνται, είτε σε κενές οργανικές θέσεις, που προκύπτουν από συνταξιοδοτήσεις κλπ. Δηλαδή ο διορισμός συνδέεται ή καλύτερα ταυτίζεται με μια οργανική θέση. Αν λοιπόν, η οργανική καταργηθεί τότε πλήττεται άμεσα και ο διορισμός. Ανοίγει έτσι, κατά τη γνώμη μου, ο δρόμος για την άρση της μονιμότητας.
http://www.youtube.com/watch?v=XAddKFW5Cuc&feature=related
;D
Πολύ καλό! ;D ;D
Άντε να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας, γιατί με όσα ακούμε τον τελευταίο καιρό... οι μύες του προσώπου μας έχουν αδρανήσει!
-
Και μόλις πραγματοποιηθούν οι φήμες, θα γίνουμε έρμαια στα χέρια του κάθε κοινοταρχοδημαρχονομάρχη και θα 'χουμε φαινόμενα όπως αυτό που συνέβη στη συνάδελφο στην Αγγλία :
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/bristol/somerset/8423265.stm
Και για όσους το θέλουν στα ελληνικά :
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2009/12/blog-post_4335.html
-
Χαζή η καθηγήτρια, ηλίθιοι και οι γονείς του παιδιού και γενικά καθυστερημένοι Άγγλοι!
Όχι ότι εδώ πάμε πίσω... :D
-
Και μόλις πραγματοποιηθούν οι φήμες, θα γίνουμε έρμαια στα χέρια του κάθε κοινοταρχοδημαρχονομάρχη και θα 'χουμε φαινόμενα όπως αυτό που συνέβη στη συνάδελφο στην Αγγλία :
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/bristol/somerset/8423265.stm
Και για όσους το θέλουν στα ελληνικά :
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2009/12/blog-post_4335.html
Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι αν κάποιος χριστιανός γονέας αν ο μουσουλμάνος καθηγητής του παιδιού του, ερχόταν στο σπίτι του για μάθημα,έβλεπε ότι το παιδί ήταν άρρωστο και ξεκίνουσε να προσεύχεται (με το δικό του μη χριστιανικό τρόπο!) δεν θα έκανε το ίδιο?
Όσο κ να μην το θέλουμε ζούμε σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία και πρέπει να προσέχουμε να μην προσβάλουμε την πίστη κανενός!
-
Και μόλις πραγματοποιηθούν οι φήμες, θα γίνουμε έρμαια στα χέρια του κάθε κοινοταρχοδημαρχονομάρχη και θα 'χουμε φαινόμενα όπως αυτό που συνέβη στη συνάδελφο στην Αγγλία :
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/bristol/somerset/8423265.stm
Και για όσους το θέλουν στα ελληνικά :
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2009/12/blog-post_4335.html
Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι αν κάποιος χριστιανός γονέας αν ο μουσουλμάνος καθηγητής του παιδιού του, ερχόταν στο σπίτι του για μάθημα,έβλεπε ότι το παιδί ήταν άρρωστο και ξεκίνουσε να προσεύχεται (με το δικό του μη χριστιανικό τρόπο!) δεν θα έκανε το ίδιο?
Όσο κ να μην το θέλουμε ζούμε σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία και πρέπει να προσέχουμε να μην προσβάλουμε την πίστη κανενός!
Διαβασε το πρωτοτυπο κι οχι την ακροδεξια μεταφραση: η μαθηματικος δεν ξεκινησε να προσευχεται κι οι γονεις δεν ηταν μουσουλμανοι. Απλά δεν ηταν πιστοι.
Η δουλεια της ηταν να διδασκει στο σπιτι παιδια που ειναι πολυ αρρωστα για το σχολειο (π.χ. με λευχαιμια - εχουμε και στην Ελλαδα τη διδασκαλια κατ'οικον) κι εκεινη τη μερα το παιδι ηταν χειροτερα και δεν μπορουσε να κανει μαθημα, οπότε αυτη μιλησε για την πιστη της στα θαυματα και προσφερθηκε να προσευχηθουν.
Απο τη μια, δεν εκανε καποιο εγκλημα, αλλά απο την αλλη, η συμπεριφορα της ηταν αντι-επαγγελματικη. Αφησε το συναισθημα και τα προσωπικα της πιστευω να υπερισχυσουν του επαγγελματισμου της.
Ενδιαφερον που στο τελος του αρθρου λεει οτι μια φιλη της, νοσοκομα, επισης διωχθηκε απο τη δουλεια της επειδη προσφερθηκε να προσευχηθει για εναν ασθενη. Το lobby των πιστων!
-
Η μετάφραση είναι ακριβής αγαπητέ και δεν είναι ελεύθερη απόδοση.
Παρόμοια φαινόμενα έχω ξανακούσει για την 'προοδευτική' Αγγλία στο παρελθόν :
http://news.bbc.co.uk/2/hi/6326277.stm
Απολύθηκει ο συνάδελφος με βάση τα λεγόμενα των ανήλικων (άραγε τόσο ευρεία ηθικοπλαστική επίδραση έχουν στα παιδιά τα συγκεκριμένα λόγια του ; )
Να δεχτούμε ότι δεν ήταν καλός στη δουλειά του και ν' απολυθεί κατόπιν επανειλημμένων συστάσεων και μη συμμόρφωσης ασφαλώς, αλλά αυτό ... !
Είναι τραγική η κατάσταση που με τόση ευκολία συνάδελφοι χάνουν τη δουλειά τους με το καθεστώς προσλήψεων μέσω δημοτικού συμβουλίου που ισχύει εκεί.
Γι' αυτό και μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών προτιμάει να πηγαίνει κυρίως στις κοινοπολιτείες για δουλειά καθώς οι συνθήκες στην εκπαίδευση δεν είναι τόσο άσχημες όπως στην Αγγλία.Η Guardian κάνει λόγο για 26 % περισσότερες αποχωρήσεις σε 3 χρόνια (http://www.guardian.co.uk/education/2009/jan/25/teachers-work-abroad).
Δεν είναι παράξενη η έλλειψη δασκάλων με τις παρούσες συνθήκες εκεί.Όπως γράφει και η 'Independent' είναι τόσοι λίγοι οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που αναγκάζονται τα σχολεία να προσλάβουν μη πιστοποιημένους εκπαιδευτικούς - στην Αγγλία απαιτείται το πιστοποιητικό 'Qualified Teacher Status' πέρα από το πτυχίο (http://www.independent.co.uk/news/education/education-news/lack-of-teachers-harming-education-ofsted-reports-606463.html).
-
Δεν είναι παράξενη η έλλειψη δασκάλων με τις παρούσες συνθήκες εκεί.Όπως γράφει και η 'Independent' είναι τόσοι λίγοι οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που αναγκάζονται τα σχολεία να προσλάβουν μη πιστοποιημένους εκπαιδευτικούς
Δεν υπαρχει ελλειψη δασκαλων στην Αγγλια με την εννοια των κενων θεσεων, υπαρχει ελλειψη μεγαλης προσφορας. Αυτη η ελλειψη προσφορας δεν οφειλεται στο καθεστως προσληψης αλλά στ'οτι το επαγγελμα θεωρειται κακοπληρωμενο και οι συνθηκες εργασιας δυσκολες, γι'αυτο οι φοιτητες δε στρεφονται επαγγελματικα προς τα εκει αν μπορουν να κανουν κατι αλλο. (ας κανουμε και στην Ελλαδα το ωραριο 8-4, ας μειωσουμε τις καλοκαιρινες διακοπες κι ας αρουμε τη μονιμοτητα, να δουμε ποσοι αδιοριστοι θα ενδιαφερονται ακομη να διοριστουν στο δημοσιο σχολειο! ::))
Οσο για το αρθρο περι "Εξοδου" των δασκαλων απο τα σχολεια της
-
"Aλλαγές και στα σχολεία θα φέρει ο Καποδίστριας II"
"Μεγάλη συζήτηση γίνεται και στην Ήπειρο για το πώς θα γίνει τους προσεχείς μήνες η διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας. Ένα ζήτημα, όμως, που δεν έχει αναδειχθεί μέχρι στιγμής ιδιαίτερα στην περιοχή μας, είναι ότι ο «Καποδίστριας ΙΙ» θα προκαλέσει ανατροπές στα σχολεία, κάποια από τα οποία θα βάλουν λουκέτο.Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό αναλυτή Χρήστο Κάτσικα, «μακροπρόθεσμα το αποτελέσματα θα είναι ο μαρασμός και το κλείσιμο πολλών σχολείων, κυρίως των αγροτικών περιοχών, αφού οι μικρότεροι δήμοι δεν θα μπορούν ν’ ανταπεξέλθουν στα...
έξοδα λειτουργίας τους, την ώρα που οι ποικιλώνυμοι «τοπικοί παράγοντες» θα ενδιαφέρονται για τη βιτρίνα τους, τα «καλά» σχολεία της περιοχής.
Ανάλογα προβλήματα θ’ αντιμετωπίσουν και πολλά σχολεία των αστικών κέντρων, ιδιαίτερα των υποβαθμισμένων περιοχών, που θα εξελιχθούν σε σχολεία αλλοδαπών, μεταναστών και φτωχών Ελλήνων, κατά τα πρότυπα των ΗΠΑ ή της Αγγλίας. Στον ανελέητο ανταγωνισμό που θα ξεσπάσει μεταξύ των σχολείων, οι μαθητές, με πρόσχημα το δικαίωμα επιλογής του σχολείου που θα φοιτήσουν, αντιμετωπίζονται ως πελάτες και παραγόμενα εμπορεύματα αφού θα προετοιμάζονται έτσι ώστε να κυκλοφορήσουν στην αγορά με καλύτερους όρους.Ακόμη ο κ. Κάτσικας επισημαίνει ότι το προχώρημα της πολιτικής της αποκέντρωσης της εκπαίδευσης συνδέεται άμεσα με την επικείμενη «διοικητική μεταρρύθμιση» «Καποδίστριας 2» που προωθεί το υπουργείο Εσωτερικών. Οι δήμοι και οι νομαρχίες θα μειωθούν και θα μετεξελιχθούν σε μικρά ευέλικτα σχήματα, στα πρότυπα των άλλων ευρωπαϊκών κρατών, με αυξημένη επιχειρησιακή ικανότητα, λειτουργική και οι οικονομική αυτοδυναμία.Ήδη με τις θεσμικές αλλαγές που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, επιφυλάσσεται για την «Τ.Α.» ένας διαμεσολαβητικός ρόλος ανάμεσα στο κράτος και τις επιχειρήσεις, που θα ελέγχουν και θα ρυθμίζουν την εκπαίδευση σύμφωνα με τις επιδιώξεις τους, περιορίζοντας έτσι την ελευθερία των άλλων φορέων της εκπαίδευσης και των άλλων δυνάμεων της «τοπικής κοινωνίας».
Τα αρνητικά σημεία
Ο κ. Κάτσικας εκτιμά ότι ο Καποδίστρας ΙΙ θα λειτουργήσει αρνητικά για τα σχολεία στα εξής σημεία:
• Η καθήλωση των κρατικών δαπανών για την εκπαίδευση και τη μετάθεση του κόστους λειτουργίας των σχολικών μονάδων στους δήμους και ουσιαστικά στους εργαζόμενους, με την επιβολή τοπικής φορολογίας.Με άλλα λόγια, η χρηματοδότηση κάθε σχολικής μονάδας θα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις οικονομικές δυνατότητες κάθε δήμου. Οι δήμοι με τη σειρά τους θα μεταθέτουν την οικονομική επιβάρυνση στους πολίτες, είτε επιβάλλοντας δίδακτρα είτε άλλες εισφορές ή φόρους. Αν δεν μπορούν να ανταποκριθούν, τότε τα σχολεία θα υπολειτουργούν ή θα αναγκαστούν να δεχτούν τις «ευεργεσίες» των «χορηγών».
• Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων, όπως καθορίζεται από τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλάζουν τη φυσιογνωμία του νηπιαγωγείου και επιδιώκουν τη «σχολειοποίηση», μεταφέροντας γνωστικά αντικείμενα και διδακτέα ύλη του δημοτικού σχολείου. Η «προσχολική αγωγή» ακόμα και ως έννοια παύει να υπάρχει και αντικαθίσταται από την «προσχολική εκπαίδευση».
• H ανάθεση μεγάλου μέρους της ευθύνης για τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία, τους προσανατολισμούς κάθε εκπαιδευτικού ιδρύματος στο εκπαιδευτικό προσωπικό, τους εκπαιδευόμενους, τους γονείς, την «τοπική κοινωνία» και τους «παραγωγικούς φορείς», είναι φανερό ότι καλλιεργεί την τάση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να υποχωρήσουν στις απαιτήσεις των «πελατών», αφού η συντήρηση ή η ανάπτυξή τους εξαρτώνται άμεσα από τη «ζήτηση» των εκπαιδευτικών «προϊόντων» τους.Τα «αποκεντρωμένα» σχολεία για παράδειγμα θα παραμερίζουν πιο εύκολα τη γενική μόρφωση σε όφελος των δεξιοτήτων που ζητά η αγορά, για να γίνονται πιο προσφιλή στις επιχειρήσεις, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη χρηματοδότηση. Η παιδαγωγική και η διδακτική, οφείλουν να υποταχθούν σε μια νέα αντίληψη που έχει σχέση περισσότερο με την επιχειρηματική λογική αφού το σχολείο θα λειτουργεί κριτήριο την εξεύρεση κονδυλίων και θα προσαρμόζει τη λειτουργία του σ’ αυτή την προοπτική.
proinoslogos
-
"Aλλαγές και στα σχολεία θα φέρει ο Καποδίστριας II"
"Μεγάλη συζήτηση γίνεται και στην Ήπειρο για το πώς θα γίνει τους προσεχείς μήνες η διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας. Ένα ζήτημα, όμως, που δεν έχει αναδειχθεί μέχρι στιγμής ιδιαίτερα στην περιοχή μας, είναι ότι ο «Καποδίστριας ΙΙ» θα προκαλέσει ανατροπές στα σχολεία, κάποια από τα οποία θα βάλουν λουκέτο.Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό αναλυτή Χρήστο Κάτσικα, «μακροπρόθεσμα το αποτελέσματα θα είναι ο μαρασμός και το κλείσιμο πολλών σχολείων, κυρίως των αγροτικών περιοχών, αφού οι μικρότεροι δήμοι δεν θα μπορούν ν’ ανταπεξέλθουν στα...
έξοδα λειτουργίας τους, την ώρα που οι ποικιλώνυμοι «τοπικοί παράγοντες» θα ενδιαφέρονται για τη βιτρίνα τους, τα «καλά» σχολεία της περιοχής.
Ετσι ειναι! Αυτο ισχυει ηδη σε μεγαλο βαθμο γι'αυτα τα σχολεια (ειναι παραμελημενα, τοσο απο υποδομη οσο και απο καθηγητες: ενω σωρο μονιμοι ειναι αποσπασμενοι) και τωρα τα πραγματα θα γινουν χειροτερα...
-
http://www.alfavita.gr/worldnews/des.php?id=1229
Λέτε να αργήσει να γίνει κάτι παρόμοιο και για τους εκπαιδευτικούς; ::)
-
Από μια φίλη και μια γνωστή που έζησαν χρόνια Αγγλία και είχαν ενδιαφερθει για τον κλάδο της εκπαίδευσης είχα ακούσει τα εξής.Επειδή θεωρείται ότι τα παιδιά εκεί ελέγχονται πολύ δύσκολα,ζητούν άτομα με πολύ..δυναμική παρουσία.Την μία την κοπέλα την είχαν απορρίψει όχι επειδή δεν είχε τα προσόντα αλλά επειδή ήταν χαμηλών τόνων και συνεσταλμένη.Θεώρησαν δηλαδή ότι δεν θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα.Από αλλο γνωστο,άγγλο, που η μητέρα του δούλευε στην εκπαίδευση μας έλεγε ότι τα λεφτά ήταν καλά.
-
α καλα αν αυτο ποτε γινοταν εδω θα επαιρνε ποδι πολυς κοσμος...κυριως θηλυκος(χωρις παρεξηγηση ;D)
-
Αααα συνάδελφε, θα σε μαλώσω! Έχεις δει... καρχαρία μέσα στην τάξη; ;D ;D