Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής => Μήνυμα ξεκίνησε από: sissi στις Αυγούστου 26, 2008, 09:26:27 am
-
ΜΕΙΩΣΗ 102 ΘΕΣΕΩΝ!!!!!
-
Και πολλες είναι.
Υπάρχει ΥΠΕΡπλεόνασμα παντού
-
Εκτός από υπερ-πλεόνασμα, υπάρχει και αντίστοιχο θέμα:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=7970.0
-
Και πολλες είναι.
Υπάρχει ΥΠΕΡπλεόνασμα παντού
vasilis1 , αν δεν κάνω λάθος, είσαι μέλος του απερχόμενου ΔΣ της ΠΕΑ?
Είδες τι καταφέρατε για τους... συναδέλφους σας?
Ρύθμιση Γιαννάκου 76 θέσεις ΠΕ11 στον ΑΣΕΠ 2007
Ρύθμιση STEALιανίδη 48 θέσεις ΠΕ11 στον ΑΣΕΠ 2009
Ασφαλώς θα είστε ιδιαιτέρως ικανοποιημένοι με τους "αγώνες" σας,
εξ αυτού, φαντάζομαι, και το "συναδερφικό" σας αντίδωρο: «Και πολλες είναι»?
-
Όχι πως έχω καμία σχέση με τη ΠΕΑ, αλλά δεν συμφωνώ με το Dotore.
Έχω την εντύπωση ότι οι αγώνες της ΠΕΑ ήταν που θεσμοθέτησαν το 30μηνο (δις) και το 24μηνο.
Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.
-
Καλα δε γινονται αυτα τα πραγματα...Κ μου φαινοταν πολυ καλο για να ειναι αληθινο οι 150 θεσεις...Αλλα να δω ξανα ανακοινωση του υπουργειου για περικοπη,δε το περιμενα!!!
Οσο για την ΠΕΑ αφου το χει δηλωσει οτι ειναι κατα του Ασεπ.Αυτοι δε νοιαζονται για μας.Ακου 30μηνο χωρις Ασεπ...
Κ απ'τη στιγμη που δεν υπαρχει καποιος μοχλος πιεσης τοτε θα μας ξεσκισουν στις θεσεις του Ασεπ.Δλδ απ'τη μια το υπουργειο βαζει σαν ορο τον Ασεπ στη ρυθμιση κ απ'την αλλη το ιδιο τον απαξιωνει.
-
μην μασάς ,να δώσεις ... και να διαβάσεις πολύ καλά και άσε τους άλλους να κουρεύονται...
εγώ στον προηγούμενο ήμουνα μέσα στις 250 θέσεις και έχω και δύο παιδιά ,και δουλεύω (δεν με τρέφει ο άνδρας μου ή οι γονείς μου) .είμαι τρεις φορές επιτυχούσα και είμαι σίγουρη ότι θα είμαι και τέταρτη !
θέσεις υπάρχουν πολλές και κενά σε όλη την ελλάδα...
-
Ευχαριστω να σαι καλα.Κ γω ημουν στους 500 στον προηγουμενο.Απλα ειναι σπασιμο νευρων.Κ ξερεις κατι παντα υποστηριζα τον Ασεπ παρα τα λαθη του.Απλα ετσι τον απαξιωνουν ακομα παραπανω.Διοτι εγω που θα ξεσκιστω παλι να διαβασω κ να ειμαι επιτυχων θα παρω παλι τον Πουλο.Με το ζορι κ αν, ωρομισθιος δλδ.Ενω ο εξυπνος του ΤΑΔ με μερικα χρονακια αναπληρωσης διοριστηκε.
Συμπερασμα 1ο Καλα κανω που δεν στηριζω την Πεα
Συμπερασμα 2ο θα ειμαστε παντα διαιρεμενοι κ καφροι.
-
καλά τα ταδ είναι μεγάλη ιστορία... θα το δεχόμουνα αρκεί να είχαν και αυτοί περάσει στον ασεπ(τη βάση)
όσο για την πεα ,μόνο η βολή τους τους ενδιαφέρει (θυμήσου πως το 40μηνο "για κοινωνικούς λόγους" έγινε 30μηνο)
-
Και πολλες είναι.
Υπάρχει ΥΠΕΡπλεόνασμα παντού
vasilis1 , αν δεν κάνω λάθος, είσαι μέλος του απερχόμενου ΔΣ της ΠΕΑ?
Είδες τι καταφέρατε για τους... συναδέλφους σας?
Ρύθμιση Γιαννάκου 76 θέσεις ΠΕ11 στον ΑΣΕΠ 2007
Ρύθμιση STEALιανίδη 48 θέσεις ΠΕ11 στον ΑΣΕΠ 2009
Ασφαλώς θα είστε ιδιαιτέρως ικανοποιημένοι με τους "αγώνες" σας,
εξ αυτού, φαντάζομαι, και το "συναδερφικό" σας αντίδωρο: «Και πολλες είναι»?
ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΙΣ
Απολύτως καμία σχέση,μια φορα το 2004 έδωσα συνδρομή στην ΠΕΑ και το σκυλομετάνιωσα.Οι γυμναστες μόνοι σας βγάλατε τα μάτια σας με τα χέρια σας.
Ετσι τα θέλατε (βυσματοΤΑΔ-ΕΤΑΔ,καλλιπάτειρες,ολυμπιακή παιδεία και άλλες ανακαλύψεις υπέρ του κλαδου σας ΚΑΙ ΕΙΣ
-
ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΙΣ
Απολύτως καμία σχέση,μια φορα το 2004 έδωσα συνδρομή στην ΠΕΑ και το σκυλομετάνιωσα.Οι γυμναστες μόνοι σας βγάλατε τα μάτια σας με τα χέρια σας.
Ετσι τα θέλατε (βυσματοΤΑΔ-ΕΤΑΔ,καλλιπάτειρες,ολυμπιακή παιδεία και άλλες ανακαλύψεις υπέρ του κλαδου σας ΚΑΙ ΕΙΣ
-
-
Απλά και ξεκάθαρα:
Πόσες ειναι οι αναγκες σε γυμναστές?
Πόσους αναπληρωτές ειχε ο κλαδος ΠΕ11?
Σε ποια άλλη ειδικότητα δουλευαν αναπληρωτες με 12 ωρες ωράριο?
Έχω άπειρα να γράψω και τα γράφω εν γνώσει.
Και δεν ειμαι χθεσινός στον χώρο,ουτε ζω σε άλλο πλανητη.
-
Καμία αντίρρηση.
Σε βάρος των άλλων εκπαιδευτικών όμως; Τι εννοείς; Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.
-
Η δεν γνωρίζεις τον τρόπο απόδοσης πιστωσεων του κρατικού προϋπολογισμού ή δεν θελεις.
Οταν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός αυτών και τελικά μεσα απο τους τρόπους που ανέφερα πιο πάνω,οι αναπληρωτες αυτού του κλάδου τραβανε αναλογικα περισσότερες τοτε αυτό τι είναι?
-
Ευχαριστώ για την απάντηση.
-
Πραγματικά απογοητευση, είναι σίγουρο ρε παιδιά αυτό;
Εγώ έχω ξεκινησει εδώ και δυό μήνες καθημερινό διάβασμα , με αυτό που διαβάζω όμως για 48 θέσεις απο τις 150 που ήταν ,μου κόπηκαν τα πόδια.
Μου είναι αδύνατο να συνεχίσω το διάβασμα έτσι... τι άλλο να πω , ....
Είναι επίσημο; :(
-
Nai >:(
-
Αυτό μόνο στην Ελλάδα γίνονται , θέλησα και εγώ να πιστέψω οτι είναι μάταιοι οι γενικοί αφορισμοί για την ψωροκώσταινα , για την αναξιοπιστία ,για την ζωή στο ελλαδιστάν, να σταματήσω να γκρινιάζω δηλαδή και να στρώσω κώλο να διαβάσω επιμελώς πράγματα τα οποία ήδη ξέρω - αλλα που θα πρέπει να ανταγωνιστώ με άλλους συνάδελφους. Τελικά όμως πρέπει να είμαστε η μοναδική χώρα που βγάζει ΦΕΚ και αναλόγως τα τροποποιεί. Εχω σταματήσει να δουλεύω εδώ και μήνες για να επιδοθώ αποκλειστικά στο αντικείμενό μου και έχω κρατήσει κάποια χρήματα απο τις εποχιακές δουλειές που έκανα για να τα επενδύσω σε βιβλία και φροντιστήρια , γιατί είχα σκοπό πλέον να προσπαθήσω να υπηρετήσω την εκπαίδευση μιας και προέρχομαι απο την ελληνική αγορά εργασίας και είδα πόσο μάταιο είναι και εκεί για να κάνεις κάτι ολιστικό ή δημιουργικό στην χώρα μας. Τι μας έμεινε δηλαδή; σκέφτηκα , αφού δεν μας παεί το επιχειρείν, το κακώς εννοούμενο επιχειρείν; να διδάξουμε αυτό μας έμεινε , να διδάξουμε αυτό που αγαπήσαμε σε παιδιά , σε μαθητές μιας και ο καταναλωτικός τρόπος ζωής δεν μας ταιριάζει και να ζήσουμε αξιοπρεπώς.
Αλλά εντάξει , για 48 θέσεις ; ...λες και με τις 150 είχαμε σοβαρές πιθανότητες θα μου πεις , λες και αμα γράφω όλες αυτές τις παπαριές θα αλλάξει κάτι , πίσω στην μιζέρια λοιπον που τόλμησα ο μαλάκας εγώ ο ρομαντικός να πιστέψω πως εμείς οι άχρηστοι Πι Εψιλον έντεκα του εκπαιδευτικού κλάδου, χρειαζόμαστε κάπου... Τι να πω , ειλικρινά, είναι σαν να θέλουν μερικούς να μας οδηγήσουν σε πλήρη κατάθλιψη....
-
Συνάδελφοι γυμναστές ξυπνήστε. Το πρόβλημα στον κλάδο μας ήταν είναι και θα είναι τα ΤΑΔ. Οι Ταδίτες έρχονται από το πουθενά στον πίνακα αναπληρωτών μαζεύουν μόρια ξεκούραστα και διορίζονται. Γι’ αυτούς γίνονται οι εκάστοτε ρυθμίσεις (30μηνο ως το 2004, 30μηνο ως το 2008), και γι’ αυτούς θα γίνονται πάντα αν δεν κάνουμε κάτι. Καταλάβετε το πριν είναι αργά. Μην ελπίζετε ούτε σε Τρίτη ώρα Φυσικής Αγωγής στα δημοτικά και γυμνάσια ούτε να εισαχθεί στο νηπιαγωγείο. Πρέπει να αντιδράσουμε και άμεσα.
-
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ FORUM AlfaVita
Re: TAD-ETAD
Απάντηση #12 - Σήμερα στις 20:34
Οι θέσεις των 800 και βαλε που δούλευαν πέρυσι αναπληρωτές στο Καλλιπάτειρα υπάρχουν ακόμα συνάδελφοι…. Φτάνει να ζητήσουμε να μας τις ξαναδώσουν και φέτος , με μια μεγάλη και δυναμική παρουσία έξω από το υπουργείο τη Τετάρτη στις 9 το πρωί..
Είτε με ένα πρόγραμμα αντίστοιχο του καλιπάτειρα με επιχορήγηση από τη ευρωπαϊκή ένωση . Είτε σαν φυσική αγωγή μέχρι να καθιερωθεί η τρίτη ώρα που αυτόματα θα σημάνει και περισσότερους μόνιμους διορισμούς..
Αν δε γίνει τίποτα φέτος η ώρα μας θα πάει σε άλλη ειδικότητα…..
Αν είμαστε μεγάλος αριθμός στη συγκέντρωση θα το σκεφτούν περισσότερο…τώρα που είναι ακόμα νωρίς.
Ας μη ρωτάμε για ποιους από μας χτυπάει η καμπάνα για φέτος .
Η καμπάνα χτυπά για όλους μας….
Η αναπλήρωση φεύγει…..η ωρομισθία έρχεται….
-
Να χαίρεστε την εκπαιδευτική σας ιδιότητα:
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΠΕΙΓΩΝ
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ 27/11/08[/color] (ο ανθρωπος μάλλον ζει σε παράλληλο συμπαν)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. ΔΙΑ
-
mporei kapoios na moy pei an exoyn kalesei fetos orosmisthious pe11 opoudipote stin ellada? eyxaristw poly
-
1.Ωρομίσθιους έχουν καλέσει σε όλη την Ελλάδα.
2.Την εκπαιδευτική μας κοινότητα την χαιρόμαστε πάρα πολύ και ακόμα περισσότερο γιατί δεν έχουμε τύπους σαν και εσένα. Πριν λοιπόν κάνεις μάθημα ορθογραφίας σε συναδέλφους, που είναι άκρως αγενές και στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για λάθη εκ' παραδρομής ή βιασύνης, μάθε και εσύ να βάζεις τόνους, γιατί είναι απαραίτητοι.
Πραγματικά είναι απορίας άξιον ο βαθμός της προσωπικής υπεροψίας που κουβαλάνε κάποιοι "εκπαιδευτικοί" θεωρώντας τον εαυτό τους ως καλύτερο ή πιο μορφωμένο ανάλογα την ειδικότητα στην οποία ανήκουν. Τα λόγια είναι περιττά, το κόμπλεξ που κουβαλάνε δεν έχει μέτρο. Ασχολήσου λοιπόν εσύ με την τελειότητα του κλάδου και άσε τους ΠΕ-11 εκεί που είναι.
Όταν βέβαια θα μας πεις και την ειδικότητα στην οποία ανήκεις, θα σου πω και εγώ για τα στραβά και τα αστεία αυτής, γιατί αν νομίζεις ότι τα ορθογραφικά λάθη των ΠΕ-11 είναι τα μοναδικά στραβά της εκπαίδευσης, μάλλον είσαι μακριά νυχτωμένος.
Προς το παρόν το μόνο που αξίζει είναι συγχαρητήρια για την απαξίωση και αδιαφορία που έδωσαν όλα τα μέλη του PDE στα βλακώδη μηνύματα που παραθέτεις.
-
Εγω ως ωρομίσθιος παλιότερα ειχα ψηφήσει και πέρυσι φίλη νοσηλεύτρια ειχε ψηφήσει και αυτη ωρομίσθια (για την δευτεροβάμια μιλώ)
Ορίστε και ο αλάνθαστος γραμματιζούμενος κριτής. Σε μια σειρά έχει κάνει 5 λάθη εκ' των οποίων τα 2 είναι επαναλαμβανόμενα.
Ειδικότερα:
Λάθος -> Σωστό
Εγω = Εγώ
ειχα = είχα
ψηφήσει = ψηφίσει
αυτη = αυτή
δευτεροβάμια = δεν υπάρχει σε κανένα λεξικό
Έχουμε που έχουμε τα προβλήματά μας, ασχολούμαστε τώρα και με αυτά.
Να σε χαίρεται η εκπαιδευτική σου κοινότητα.
Σταματάω εδώ. Αρκετά.
-
Σιγά μην σκίσεις το καλσόν
Εγω δεν δημοσίευσα άρθρο κάτι σαν δελτίο τύπου αρα άστοχη η σύγκριση.
Αυτοί εισαστε σχεδόν όλοι σου αρέσει δεν σου αρέσει.
εγώ τουλάχιστον δεν γράφω δύο λέξεις το λεπτό σε πληκτρολόγιο
Εντάξει giota5?
-
Τι να πεις τώρα, άστο καλύτερα.
Πριν κρίνεις τους άλλους όμως κοίτα τον εαυτό σου. Τα ορθογραφικά λάθη είναι λάθη και αν θέλεις να το παίζεις γραμματιζούμενος και αλάνθαστος θα πρέπει να είσαι εσύ πρώτα να γράφεις σωστά, παντού.
Το μόνο που είναι άστοχο είναι οι γενικεύσεις και τα αστεία συμπεράσματα που εξάγεις. Όχι μόνο αστεία, αλλά και βλακώδη. Γιατί αν δεν είναι βλακώδη, τότε και ο δικός σου ο κλάδος να σε χαίρεται και η δική σου εκπαιδευτική ιδιότητα είναι για... να την χαιρόμαστε.
Τώρα σχετικά με το πόσες λέξεις το λεπτό γράφεις, δεν απασχολεί κανέναν ιδιαίτερα. Γράφε και 100, κοίτα όμως και κανένα λεξικό πρώτα ή τουλάχιστον μην το παίζεις γνωστικός και μορφωμένος.
Σχετικά με το giota5, ήταν αναμενόμενο αφού δεν έχεις τι άλλο να πεις να αρχίσεις και χαρακτηρισμούς άσχετους με το θέμα. Λυπάμαι, αλλά εκεί δεν πρόκειται να σε ακολουθήσω, είναι δικό σου το πεδίο οπότε γράψε ότι θέλεις.
Δεν νομίζω ότι επιτρέπεται ανάμεσα σε συναδέλφους να υπάρχει απαξίωση και κατηγοριοποίηση λόγω της κατεύθυνσης εις την οποία ανήκουν. Θεωρώ, ότι όλοι, ο καθένας από την πλευρά του έχουμε ως αποστολή την εκπαίδευση των νέων, όπου το κύριο "ΜΑΘΗΜΑ" , είναι η καλλιέργεια των ανθρώπων. Ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να παράγει έργο, ανεξάρτητα από την ειδικότητα στην οποία ανήκει. Πιστεύω, ότι η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών και οι κοινές προσπάθειες είναι μονόδρομος για την αποτελεσματικότερη απόδοση του βασανισμένου πια σχολείου.
-
Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα.
Ανθρωπέ μου στην ουσία:
Κοιτάξτε πως θα βελτιωθείτε και δεν θα είστε στην θέση που έχετε βρεθεί και ακούστε καμία αντίθετη άποψη.
Όσο για το θέμα των γενικεύσεων διάβασε τα μηνύματά σου και κρίνε τους υπόλοιπους μετά
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟ
ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΦΡΟΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΤΩΝ ΤΑΔ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΑΠΛΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ αλλά μετά θέλουν με τα μόρια που αποκτούν να διοριστούν ως γυμναστές και όχι ΩΣ ΤΑΔΙΤΕΣ ειναι λογικό?
Μηπως να διώξουμε και κανένα άλλο εκπαιδευτικό μη ΠΕ11 για να σας βολέψουμε ακόμα περισσότερο.
Δυστυχώς δεν είμαστε όλοι χαζοί,μπορούμε να κρίνουμε και να ΣΑΣ κρινουμε
(Ξέρω τον τρόπο του Word αλλά προτιμώ να ξεχνώ τους τόνους από το να ξεχνώ την πραγματικότητα)
-
Είσαι εκτός θέματος.
Τα περί ΠΕ-11 και το τι γίνεται στον κλάδο είναι για άλλη συζήτηση. Όμως τώρα τι να πεις; Ξεκίνησες από την ορθογραφία και επειδή εκεί δεν τραβάει χρησιμοποίησες επιστημονικές ρήσεις τύπου
Σιγά μην σκίσεις το καλσόν
...που φανερώνουν το υψηλό επίπεδο διαλόγου και χρήσης των λέξεων που κυριαρχεί στην ειδικότητά σου.
Στη συνέχεια...
εγώ τουλάχιστον δεν γράφω δύο λέξεις το λεπτό σε πληκτρολόγιο
Εντάξει giota5?
...έδειξες την ικανότητά σου στην χρήση του υπολογιστή, λες και ενδιαφέρει κανέναν και τελείωσες με την υπογραφή σου, που δείχνει ακόμα μια φορά το υψηλό επίπεδο μόρφωσης που διαθέτεις αποκαλώντας κάποιον που δεν γνωρίζεις giota5. Η ένδεια επιχειρημάτων είναι μονόδρομος στους αδαής για την προσωπική προσβολή.
Εντάξει giota5?
Εσύ λοιπόν είσαι το κομμάτι της κοινωνίας που θα αγκαλιάσει και θα δείξει το σωστό δρόμο στα παιδιά, όταν θα έρθουν στα χέρια σου. Θα τους αποκαλείς giota5 και θα γελάς (με τον εαυτό σου βέβαια).
υγ. Δυστυχώς το Word δεν μπορεί να ξεχωρίσει το ΔΙΚΑΙΟ από το ΔΙΚΙΟ. Και μάλλον κάποιος θα πρέπει να σου μάθει εκτός από χρήση της ορθογραφίας και τη σωστή χρήση των λέξεων.
-
Μπλα μπλα μπλα και για την ταμπακέρα ουδέν
Το επίπεδο του διαλόγου είναι στην ουσία και όχι στο πως τον εκφράζεις αλλά εσύ μάλλον ξέρεις ότι ευγένεια είναι μόνο ο πληθυντικός (δεν μου κάνει εντύπωση)
Αλλά ειναι πιο εύκολο να μιλάμε για στοίχημα,προπό κλπ παρά για την ουσία.
Όσο για τις σχέσεις μου με τα παιδιά (δεν τα υποδέχομαι με τον φραπέ στην αυλή πίστεψέ το) τα αφήνω να τα κρίνουν αυτά τα τελευταία 6 χρόνια που είμαι στην εκπαίδευση.
Συγχαρητήρια για την άριστη γνώση του word (βλέπω ξέρεις πολλές λεπτομέρειες,αν θέλεις στείλε μου την διεύθυνση σου να σου δώσω ένα ECDL)
Προσωπικά δεν έχω μαζί σου αλλά δυστυχώς εσύ το έκανες προσωπικό το ζήτημα
-
Προσέξτε τις εκφράσεις σας γιατί τα λουκέτα και οι κάδοι είναι προ των πυλών...
-
Προσωπικό το κάνεις εσύ όταν επειδή για χάρη των απαράδεκτων (μερικών) συναδέλφων ΠΕ-11 γενικεύεις και προσβάλλεις ανθρώπους που δεν έχουν σχέση με αυτά.
Επειδή λοιπόν στο σχολείο μου οι μαθηματικοί είναι για γέλια και οι πλήροφορικάριοι για κλάματα, θα πρέπει εγώ να απαξιώνω το κλάδο τους; Αυτό κάνεις όμως εσύ.
Η ταμπακιέρα δεν είναι αντικείμενο αυτής της συζήτησης, έτσι τουλάχιστον όπως εσύ θέλεις. Για εσένα οι ΠΕ-11 είναι αυτοί που αντί για εσένα παίρνουν άδικα θέσεις αναπλήρωσης και για το λόγο αυτό δεν δουλεύεις. Δεν σε ενδιαφέρουν τα προβλήματα του κλάδου παρά μόνον το δικό σου και της ειδικότητάς σου. Μην περιμένεις λοιπόν να συζητάμε περί αυτών όταν τα κίνητρα είναι άλλα. Άσε που οι παρεμβάσεις μου ήταν καθαρά στο απαξιωτικό κομμάτι των λόγων σου περί ορθογραφίας κλπ που και εσύ ο ίδιος δεν τηρείς. Μην κρίνεις λοιπόν για να μην κριθείς και μείνε στην ουσία.
Γίνε εσύ καλύτερος και χρησιμότερος για τη κοινωνία και αυτό θα είναι ένα καλό βήμα.
ECDL , στοίχημα, προ-πο και φραπέ, δεν μπορώ να σου πω. Ως γνώστης θα ξέρεις καλύτερα. Αν όμως θέλεις κάποιο καλό ορθογραφικό ή εννοιολογικό λεξικό, μπορώ να σου προτείνω μερικά.
-
Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα.
Ανθρωπέ μου στην ουσία:
Κοιτάξτε πως θα βελτιωθείτε και δεν θα είστε στην θέση που έχετε βρεθεί και ακούστε καμία αντίθετη άποψη.
Όσο για το θέμα των γενικεύσεων διάβασε τα μηνύματά σου και κρίνε τους υπόλοιπους μετά
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟ
ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΦΡΟΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΤΩΝ ΤΑΔ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΑΠΛΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ αλλά μετά θέλουν με τα μόρια που αποκτούν να διοριστούν ως γυμναστές και όχι ΩΣ ΤΑΔΙΤΕΣ ειναι λογικό?
Μηπως να διώξουμε και κανένα άλλο εκπαιδευτικό μη ΠΕ11 για να σας βολέψουμε ακόμα περισσότερο.
Δυστυχώς δεν είμαστε όλοι χαζοί,μπορούμε να κρίνουμε και να ΣΑΣ κρινουμε
[/color](Ξέρω τον τρόπο του Word αλλά προτιμώ να ξεχνώ τους τόνους από το να ξεχνώ την πραγματικότητα)
Έλεος πια με τους άεργους (διορισμένους ή μη) γυμναστές!!!
Είστε αχρείαστοι στην εκπαίδευση,
ας βρείτε, λοιπόν, κάποια ΑΛΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ!!!
-
Προσέξτε τις εκφράσεις σας γιατί τα λουκέτα και οι κάδοι είναι προ των πυλών...
Δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω. Νομίζω ότι έγινα κατανοητός.
Αφήνω στη διαχείριση να κλειδώσει αν θέλει το θέμα. Θεωρώ, όμως ότι γράφω σε κόσμιο επίπεδο χωρίς ύβρεις για κανέναν.
Φιλικά.
-
?????
Καλέ τι πάθατε;;;
??? ???
Εδώ ο κόσμος καίγεται και εσείς τσακώνεστε, γιατί;
-
Προσωπικό το κάνεις εσύ όταν επειδή για χάρη των απαράδεκτων (μερικών) συναδέλφων ΠΕ-11 γενικεύεις και προσβάλλεις ανθρώπους που δεν έχουν σχέση με αυτά.
Επειδή λοιπόν στο σχολείο μου οι μαθηματικοί είναι για γέλια και οι πλήροφορικάριοι για κλάματα, θα πρέπει εγώ να απαξιώνω το κλάδο τους; Αυτό κάνεις όμως εσύ.
Η ταμπακιέρα δεν είναι αντικείμενο αυτής της συζήτησης, έτσι τουλάχιστον όπως εσύ θέλεις. Για εσένα οι ΠΕ-11 είναι αυτοί που αντί για εσένα παίρνουν άδικα θέσεις αναπλήρωσης και για το λόγο αυτό δεν δουλεύεις. Δεν σε ενδιαφέρουν τα προβλήματα του κλάδου παρά μόνον το δικό σου και της ειδικότητάς σου. Μην περιμένεις λοιπόν να συζητάμε περί αυτών όταν τα κίνητρα είναι άλλα. Άσε που οι παρεμβάσεις μου ήταν καθαρά στο απαξιωτικό κομμάτι των λόγων σου περί ορθογραφίας κλπ που και εσύ ο ίδιος δεν τηρείς. Μην κρίνεις λοιπόν για να μην κριθείς και μείνε στην ουσία.
Γίνε εσύ καλύτερος και χρησιμότερος για τη κοινωνία και αυτό θα είναι ένα καλό βήμα.
ECDL , στοίχημα, προ-πο και φραπέ, δεν μπορώ να σου πω. Ως γνώστης θα ξέρεις καλύτερα. Αν όμως θέλεις κάποιο καλό ορθογραφικό ή εννοιολογικό λεξικό, μπορώ να σου προτείνω μερικά.
Δυστυχώς δεν μπορεις να σταματήσεις,το συνδρομο Νικος Ξανθόπουλος σε κυνηγάει.
Η ταμπακιέρα γιατι να μην ειναι?δεν ξεκίνησε με απαξίωση για τον αριθμό των διορισμών μέσω ασεπ?
Φαντάσου ότι δεν εχεις καταλάβει ότι εχω κάποια χρόνια διορισμένος αλλά με τις παρωπίδες σου συνεχίζεις.
Και όσο να θελεις να πεισεις για το αντίθετο,εγω ζω καθημερινά με τους γυμναστες (είμαι φέτος σε 2 σχολεια) και μπρω ευθαρσώς να πώ ότι η εξαίρεση ειναι οι σωστοί.
Αν θέλετε να κλειδώσετε το νημα καντε το αλλά αν κάποιος έχει να μου προσάψει ανακρίβειες στα γραφόμενά μου.Αλλιως καλό ειναι να υπάρχει για να μαθαίνουν και όσοι διαβάζουν μόνο τους αποπροσανατολισμους που εκφέρει η διαμαρτυρία του κάθε βολεμένου γυμναστή.-
-
O μόνος που έχει παρωπίδες εδώ είσαι εσύ και φυσικά το κόμπλεξ που έχεις για τους γυμναστές.
Τα σχόλιά μου είναι επάνω στο κείμενο που παραθέτεις και προσπαθείς μάταια να απαξιώσεις έναν κλάδο για κάποια ορθογραφικά λάθη, που όπως σου απέδειξα εσύ κάνεις χειρότερα.
Δεν με απασχολεί το τι κάνει ο κάθε ένας απαράδεκτος εκπαιδευτικός και πίστεψέ με έχω δει πάρα πολλούς την τελευταία δεκαετία που είμαι στην εκπαίδευση. Πόσο μάλλον την αδιαφορία του κάθε ένα που έχω συναντήσει και τις πελατειακές σχέσεις που πολλοί έχουν με τους μαθητές τους. Αυτό το εκλαμβάνω ως ατομικό πρόβλημα και όχι συλλογικό. Είναι 100% λάθος, επειδή κάποιος πληροφορικάριος δεν ξέρει την ορθή χρήση και ερμηνεία των λέξεων να είναι αυτό η αφορμή για να λέμε ότι όλοι οι συνάδελφοι της πληροφορικής ή κάποιας άλλης ειδικότητας είναι αγράμματοι. Έστω και αν κάποιοι είναι.
Αυτή είναι η ταμπακιέρα και σε αυτά σου απάντησα. Όλα τα άλλα είναι άσχετα με αυτά που σου έγραψα και εκτός θέματος.
υγ. Ο μόνος βολεμένος εδώ είσαι εσύ.
-
Προσέξτε τις εκφράσεις σας γιατί τα λουκέτα και οι κάδοι είναι προ των πυλών...
Δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω. Νομίζω ότι έγινα κατανοητός.
Αφήνω στη διαχείριση να κλειδώσει αν θέλει το θέμα. Θεωρώ, όμως ότι γράφω σε κόσμιο επίπεδο χωρίς ύβρεις για κανέναν.
Φιλικά.
Και επειδή δεν θέλω άλλα να λέω και άλλα να κάνω, νομίζω ότι είναι αρκετά όσα γράφτηκαν. Δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω από εμένα, θεωρώ ότι είμαι απόλυτα κατανοητός σε αυτά που έγραψα και στο σημείο που τοποθετήθηκα.
Από εδώ και πέρα...μόνοι σας.