Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: Gi@ στις Αυγούστου 27, 2008, 09:30:08 am
-
Άνοδος των βάσεων στις σχολές μας ΠΕ60 παρατηρείται τα τελευταία χρόνια. Πολλά παιδιά επιλέγουν τις σχολές νηπιαγωγών και μάλιστα είναι από τις σχολές με μεγαλύτερη άνοδο. Πέρυσι (2007) παρατηρήθηκε άνοδος των βάσεων. Έφτασε μέχρι και 1600 μόρια... Φέτος και για άλλημια χρονιά οι σχολές των νηπιαγωγών παρουσιασαν άυξηση των βάσεων.
Πιο συγκεκριμένα...
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 17528 με άνοδο 746
ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧ. ΗΛΙΚΙΑ ΑΘΗΝΑΣ 17442 με άνοδο 725
ΠAIΔ/KO ΠΡΟΣΧ.ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (
-
Γιατί έχω την εντύπωση ότι όλοι όσοι συμβουλεύουν τα παιδιά (π.χ. ΚΕΣΥΠ, καθηγητές ΣΕΠ, γονείς) σκέφτονται με βάση τη λογική και όχι με βάση την πολιτική. Πράγματι πρέπει να ανοίξουν καινούριες θέσεις (λόγω συνταξιοδότησης κ.λ.π.), λέει η λογική. Έρχεται, όμως το Υπουργείο και λέει τα δικά του. Σημείο επαφής; κανένα!
Άσχετο το mail που σου έστειλα το πήρες ή να το ξαναστείλω;
-
Καλά είναι γεγονός πως η λογική δεν χωράει στην πολιτική και το αντιστρόφως ανάλογο.
Η εκπαίδευση αποτελεί ένα κεφάλαιο και η επαγγελματική αποκατάσταση ένα άλλο.
Φυσικά λογική σε αυτό δεν υπάρχει, όπως δέν υπάρχει λογική όταν τα τμήματα των οποίων οι απόφοιτοι είναι άνεργοι να συνεχίζουν να δέχονται 200 φοιτητές το χρόνο.
-
Πάντως ακούω πως σιγά σιγά θα πάρουν τα πάνω τους και οι νηπιαγωγοί με τα ολοήμερα! Μήπως, λέω μήπως, αρχίσουν από φέτος ή του χρόνου να παίρνουν πολλούς; ???
-
Κι εγώ γι' αυτό άνοιξα αυτό το θέμα...
Κάτι θα συμβεί... Κάποια στιγμή θα γίνει το ΜΠΑΜ... Αλλά πότε???
-
Γεια σας κορίτσια! Από δύο γνωστούς μου δασκάλους, που είναι χρόνια στην εκπαίδευση και τα ψάχνουν αυτά, έμαθα ότι ο θεσμός των ολοήμερων στα δημοτικά δεν έπιασε, επειδή τα παιδιά προτιμούν εκείνες τις ώρες να παίζουν παρά να είναι στο σχολείο και τα ολοήμερα έχουν αρχίσει να αδειάζουν σιγά σιγά. Εν αντιθέσει με τα νηπιαγωγεία όπου, σύμφωνα μ' αυτούς, θα ανοίξουν οι θέσεις στα ολοήμερα, επειδή οι γονείς θα πρέπει να αφήνουν κάπου τα παιδιά τους όταν δουλεύουν. Συμβούλεψαν μάλιστα και μια φίλη τους που έδωσε φέτος Πανελλήνιες και περνούσε Δασκάλων, να δηλώσει Νηπιαγωγών πρώτα επειδή οι θέσεις των δασκάλων θα αρχίσουν να κλείνουν σε κανα δυο χρόνια, ενώ των νηπιαγωγών θα ανοίξουν.
-
Εν αντιθέσει με τα νηπιαγωγεία όπου, σύμφωνα μ' αυτούς, θα ανοίξουν οι θέσεις στα ολοήμερα, επειδή οι γονείς θα πρέπει να αφήνουν κάπου τα παιδιά τους όταν δουλεύουν.
Αυτό περιμένουμε όλοι. Από το στόμα σου και στου ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ το αυτί!!!!
Μακάρι...
-
Γεια σας κορίτσια! Από δύο γνωστούς μου δασκάλους, που είναι χρόνια στην εκπαίδευση και τα ψάχνουν αυτά, έμαθα ότι ο θεσμός των ολοήμερων στα δημοτικά δεν έπιασε, επειδή τα παιδιά προτιμούν εκείνες τις ώρες να παίζουν παρά να είναι στο σχολείο και τα ολοήμερα έχουν αρχίσει να αδειάζουν σιγά σιγά. Εν αντιθέσει με τα νηπιαγωγεία όπου, σύμφωνα μ' αυτούς, θα ανοίξουν οι θέσεις στα ολοήμερα, επειδή οι γονείς θα πρέπει να αφήνουν κάπου τα παιδιά τους όταν δουλεύουν. Συμβούλεψαν μάλιστα και μια φίλη τους που έδωσε φέτος Πανελλήνιες και περνούσε Δασκάλων, να δηλώσει Νηπιαγωγών πρώτα επειδή οι θέσεις των δασκάλων θα αρχίσουν να κλείνουν σε κανα δυο χρόνια, ενώ των νηπιαγωγών θα ανοίξουν.
Δε θα συμφωνήσω σε όλα! Δε θεωρώ πως το ολοήμερο δεν έπιασε! Είναι καθαρά θέμα σχολείου και δασκάλων! Σε πολλά σχολεία δουλεύει κανονικότατα και γίνεται πολύ καλή δουλειά και σε άλλα γίνεται το έλα να δεις! Όπως και να έχει είναι μια ''λύση'' που βολεύει τούς γονείς και δεν το βλέπουν φυσικά σαν ''βοήθεια'' για το σχολείο αλλά σαν ''φύλαξη''! Έτσι το αποκαλούν!
-
Ναταλί θα συμφωνήσω μαζί σου! Τα ολοήμερα θεωρούνται η καλύτερη λύση για να βρίσκεται το παιδί ¨κάπου¨, χωρίς να ταλαιπωρούν τη γιαγιά ή τον παππού. Και φυσικά δεν λειτούργουν έτσι όπως οφείλουν να λειτουργήσουν, αφού δεν υπάρχουν οι ανάλογες εγκαταστάσεις. Αλλά και ποιο δημόσιο νηπιαγωγείο λειτουργεί έτσι όπως "πρέπει" να λειτουργήσει;!
Όσο για τους νεοεισακτέους στις σχολές... δυστυχώς θα συνεχίσουν να υπάρχουν και θα γεμίζουν τις σχολές, αλλά το βασικό για να μπεις σε μια σχολή είναι και να βγεις! Από αυτούς που μπαίνουν, πόσοι πιστεύετε ότι θα βγουν με το πτυχίο του νηπιαγωγού και θα ΘΕΛΟΥΝ δουλέψουν πάνω σε αυτό;! Σίγουρα λιγότεροι από αυτοί που μπαίνουν...
Φυσικά θα συμφωνήσω και με την runaway, άλλο η εκπαίδευση και άλλο η επαγγελματική αποκατάσταση. Δυστυχώς όπως πάει η ελληνική πολιτική ποντάρει περισσότερο στους αμόρφωτους παρά στους μορφωμένους (ο καθένας φυσικά στον τομέα του) και περισσότερο προτιμάει να επενδύει την τσέπη του παρά το κράτος! Αν δεν αλλάξει αυτή η πολιτική νοοτροπία, δεν βλέπω να ζει για πολύ καιρό το ελληνικό δημόσιο....
-
Το ελληνικό δημόσιο θα ζει και θα βασιλεύει και θα απαξιώνεται.
Εμείς και τα παιδιά τι θα κάνουμε μου λες;
Οι αδιόριστοι θα ψάχνονται και οι μόνιμοι θα ψάχνουμε τρόπο να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά, χωρίς επαρκείς συνεργάτες...
Όσο για τα ιδιωτικά, ας μη το πιάαω καθόλου! >:( >:(
-
Πάντως ακούω πως σιγά σιγά θα πάρουν τα πάνω τους και οι νηπιαγωγοί με τα ολοήμερα! Μήπως, λέω μήπως, αρχίσουν από φέτος ή του χρόνου να παίρνουν πολλούς; ???
Συμφωνώ ότι θα αρχίσουν να απορροφούνται όπως με τους δασκάλους το 2001-2002 θυμάστε? Με τα ολοήμερα και τα τμήματα ένταξης θα αλλάξει το πράγμα θα δείτε..............
-
Αυτό όλοι το λέμε!!! Και όλοι το θέλουμε...
Πότε όμως θα γίνει???? Θα γίνει τα επόμενα δύο χρόνια ή όχι???
-
προτιμότερο θα ήταν να μειωθεί ο αριθμός τως εισακτέων στο συγκεκριμένο κλάδο. δεν οφελεί να υπάρχουν τόσοι άνεργοι στο χώρο. στο κάτω κάτω υπάρχουν πολλές σχολές αξιόλογες.
το θέμα είναι η νοοτροπία που δημιουργείτε γύρω από κάποιες σχολές όταν αρχίζουν να έχουν πέραση. αρχίζουν την πλύση εγκεφάλου οι γονείς και οι καθηγητές και πολλοί από αυτούς που περνάνε δε το θέλουν. το κάνουν καθαρά για επαγγελματικούς σκοπούς, χωρίς να αγαπάνε το επάγγελμάτα και δημιουργείται σύγχυση στην εκπάιδευση.
-
το κακο της υποθεσης ειναι οτι οι ιδιοι οι νηπιαγωγοι δεν προωθουν το θεσμό του ολοήμερου νηπιαγωγειου.σε συζητήσεις με τους γονεις τους αποθαρρύνουν λεγοντας πως ειναι καλο για τα παιδια λογω ηλικιας να βρισκονται περισσοτερες ωρες στο δικο τους χωρο καθως το νηπιαγ τα κουραζει.οποτε την δουλεια αναλαμβανουν οι γιαγιαδες. αυτο ομως δεν εννοω οτι αποτελει κανονα καθως τα ολοήμερα ειναι θεσμος με βαση τα νεα κοινωνικα δεδομένα.επιπλεον οι ενεργειες του υπουργειου μας δημιουργουν μεγαλη συνχυση καθως ειναι ακρως αντιφατικες δηλ μεχρι σημερα εχουν καλεσει 1200 περιπου αναπληρωτες αν δεν κανω λαθος ενω περυσι μεχρι σημερα ειχαν καλεσει περιπου 750 αρ α αυτο δειχνει οι υπαρχουν μεγαλες αναγκες με τα ολοημερα νηπιαγωγεια που ολο κ αυξάνονται . γιατι ομως μας εχουν μειώσει τις θεσεις μεσω ασεπ στους 600? καποιοι ισχυριζονται οτι οφειλεται στο 24μηνο ομως κ παλι ο αριθμος των 24μηνιτων δεν ήταν μεγαλος ωστε να καλύψει τις αναγκες.
ελπιζω να αλλαξουν τα πραγματα αμεσα κ να ληθει το προβλημα της αδιοριστιας κ της εσωτερικης μεταναστευσης για τους αναπληρωτες
-
το κακο της υποθεσης ειναι οτι οι ιδιοι οι νηπιαγωγοι δεν προωθουν το θεσμό του ολοήμερου νηπιαγωγειου.σε συζητήσεις με τους γονεις τους αποθαρρύνουν λεγοντας πως ειναι καλο για τα παιδια λογω ηλικιας να βρισκονται περισσοτερες ωρες στο δικο τους χωρο καθως το νηπιαγ τα κουραζει.
κι ομως βρε παιδια,παρολο που δεν αμφιβαλλω ότι κουραζονται,παλι καλυτερα στο ολοημερο παρεα με αλλα παιδια παρα στο σπιτι με την τηλεοραση.αν και θεωρω ότι μετα απο 2 μηνες τα παιδια..ειναι ντουρασελ και αντεχουν!τι λετε γιαυτο;
-
Συμφωνώ! Οι ώρες στο σχολείο είναι πιο δημιουργικές!
-
Κι εγώ συμφωνώ, αλλά είναι και ορισμένα ολοήμερα σε άθλια κατάσταση, οπότε είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι.
Για το θέμα, τώρα, πέρσι είχα πάει σε ένα συνέδριο για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια και όλοι έλεγαν ότι ο περιορισμός του αριθμού των εισακτέων δεν είναι λύση, γιατί τότε θα στραφούν σε άλλου τύπου εκπαίδευση για την ίδια (λέμε τώρα) ειδικότητα.
ίσως η λύση να είναι στο ΣΕΠ και στην γενικότερη αποσύνδεση του Πανεπιστημιακού πτυχίου από την εξασφάλιση δουλειάς.
Ούτως ή άλλως είναι λίγο βεμπεριανή η λογική του συστήματος (δεν ήξερες δε ρώταγες;)
Τουλάχιστον τώρα ας ενημερώνει κανείς τα παιδιά από πριν να ξέρουν τι τα περιμένει όταν πάρουν πτυχίο.
Συζητώντας με κοντινό μου πρόσωπο που δουλεύει σε ΚΕΣΥΠ μου είπε ότι αυτά τα ξεκαθαρίζουν στα παιδιά, αλλά ότι στην τελική οι προοπτικές μιας νηπιαγωγού για το διορισμό συνεχίζουν να είναι καλύτερες από της φιλολόγου.
-
στην τελική οι προοπτικές μιας νηπιαγωγού για το διορισμό συνεχίζουν να είναι καλύτερες από της φιλολόγου.
Σε αυτό το πράγμα κι εγώ το ίδιο έχω ακούσει. Και πιο συγκεκριμένα το είχαν πει στην αδερφή μου...
Η αδερφή μου ήταν μεταξύ βιολογίας, νηπιαγωγων και χημικό. Και η σειρά προτίμησης που της πρότειναν ήταν νηπιαγωγός, χημικός και βιολόγος!
Η ίδια τα ήθελε κάπως αλλιώς, αλλά η γνώμη των πολλών νίκησε!!! Περνούσε μοριακή βιολογία στην Αλεξανδρούπολη έχοντας πολλά μόρια πάνω από τη βάση, και τελικά δηλώσαμε το Νηπιαγωγών πιο πάνω. Το αποτελεσμα στο αν ήταν καλή η επιλογή ή όχι... θα φανεί σε τέσσερα χρόνια.
Τώρα έχω αδερφή φοιτήτρια νηπιαγωγό και μελλοντική συνάδελφο!!! Α ρε και να δίνουμε ΑΣΕΠ μαζί σε λίγα χρόνια ... θα έχει πολύ γέλιο!!!
-
Και εγω στις ιδιες σχολες ηθελα να μπω...Συγκεκριμενα στο
-
Και εγω στις ιδιες σχολες ηθελα να μπω...Συγκεκριμενα στο