Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Κουνούπι στις Σεπτέμβριος 13, 2008, 11:23:02 πμ
-
ποια είναι η γνώμη σας για τις ερωτήσεις που δεν ξέρουμε; Έχετε καταλήξει υπέρ του να αφήσετε κενό ή θα προσπαθήσετε όπως και νάχει;
Αν π.χ. έχω στην Ιστορία 64,17 πώς έγινε η βαθμολόγηση; μόνο από τις λάθος απαντήσεις; τα κενά κουτιά τι ρόλο έπαιξαν; πώς μπορώ να υπολογίσω την αρνητική βαθμολογία; όποιος λιγότερο αδαής από εμένα ας πει τη γνώμη του. Ευχαριστώ. Καλή δύναμη στο διάβασμα.
??? ??? ???
-
Στην ιστορία του περασμένου ΑΣΕΠ το 64,17 προκύπτει από 21 σωστές απαντήσεις, 7 λαθεμένες και 2 αναπάντητες(κενές) .
Αναλυτικότερα:
Το σύνολο των ερωτήσεων της ιστορίας ήταν 30 .
Το άριστα είναι οι 100 μονάδες.
Κάθε σωστή απάντηση δίνει 100/30=3,333 μονάδες.
Για κάθε λαθεμένη απάντηση "χάνεις" 3,333 μονάδες + 0.833 μονάδες (=3,333*1/4) = 4.166 μονάδες
Για κάθε αναπάντητη ερώτηση "χάνεις" μόνο τις 3.333 μονάδες .
-
θα με ξαναδείτε λίαν συντομώς με το ίδιο θέμα σε παραλλαγή, διότι είναι ο μεγαλύτερος προβληματισμός μου: απαντώ ή δεν απαντώ;;; !!!!!!!!! Λες και έχω λύσει τα υπόλοιπα...
νάσαι καλά :D :D :D
-
Για κάθε λαθεμένη απάντηση "χάνεις" 3,333 μονάδες + 0.833 μονάδες (=3,333*1/4) = 4.166 μονάδες
Aυτό είναι βέβαιο; Μέχρι τώρα νόμιζα οτι χάνεις το 1/4 του 3,333, δηλ. 0,8 μονάδες. Αν είναι όπως τα λες, τότε δε συμφέρει καθόλου να διακινδυνεύσεις μια απάντηση για την οποία δεν είσαι σίγουρος!
-
Για κάθε λαθεμένη απάντηση "χάνεις" 3,333 μονάδες + 0.833 μονάδες (=3,333*1/4) = 4.166 μονάδες
Aυτό είναι βέβαιο; Μέχρι τώρα νόμιζα οτι χάνεις το 1/4 του 3,333, δηλ. 0,8 μονάδες. Αν είναι όπως τα λες, τότε δε συμφέρει καθόλου να διακινδυνεύσεις μια απάντηση για την οποία δεν είσαι σίγουρος!
Για την ακρίβεια δεν κερδίζεις τις 3,333 μονάδες ,τις οποίες θα κέρδιζες αν απαντούσες σωστά, και ακόμη χάνεις το 1/4 του 3,333 ,δηλ. 0,833 μονάδες . Ή αφαιρούνται ,με άλλα λόγια, 4,166(=3,333+0,833) μονάδες ξεκινώντας τους υπολογισμούς από το 100 , που είναι το άριστα .
Στο παράδειγμα που δόθηκε στο πρώτο μήνυμα, βαθμολογία 64,17 στην Ιστορία σημαίνει ότι στις 30 ερωτήσεις δόθηκαν 21 σωστές απαντήσεις , 7 λάθος και 2 αναπάντητες .
-
Επειδή πάλι μπερδεύτηκα (συγχωρήστε με είμαι μια πτωχή φιλόλογος), για να καταλάβω...
Έστω ότι στις 30 ερωτήσεις έχω απαντήσει σωστά τις 29 και την 30η λάθος.
Τι βαθμό θα πάρω; 100-0,833=99,1 ή 100-4,166=95,8
-
θα παρεις 96.67 αν την ερωτηση δεν την απαντησεις καθολου (δηλ μαρκαρεις το δεν γνωριζω)
ή 95.84 αν την απαντησεις αλλα ειναι λαθος η απαντηση σου.
αν κανω λαθος ας με διορθωσουν
-
Για να καταλάβω..Τί μας συμφέρει? Μία λάθος απάντηση ή "δεν ξέρω"?
-
Aνεπιφυλακτα, το " δεν γνωριζω"
-
Εξαρτάτα πιστεύωι. Αν δεν το ξέρεις καθόλου καλύτερα να την αφήσεις αναπάντητη. Αν πάλι κάτι σου λέει ότι μάλλον η τάδε απάντηση είναι σωστή ίσως αξίζει να το διακινδυνεύσεις, ειδικά αν είναι αρκετές οι ερωτήσεις που άφησες πριν αναπάντητες.
-
να μαι και γω!!οτι που ηθελα να ρωτησω και γω για την βαθμολογηση.λοιπον,η βαση ποια ειναι??περνας οταν εχεις γραψει 55 σε καθε αντικειμενο??το χω ξαναρωτησει αλλα με πιασαν παλι οι αμφιβολιες μου :-\και κατι ακομα,εγω ηξερα οτι για καθε 4 λαθος απαντησεις χανεις μια σωστη,ααα τι ναι παλι τουτα που μου λετε για 3,333.ασε που ως γνησια φιλολογος οταν βλεπω αριθμους και προσθαφαιρεσεις κατι παθαινω :oτελικα τι ισχυει???ποσο χανεις για καθε λαθος??αυτο που μου παν ισχυει??? ???
-
Αυτός ο τρόπος βαθμολόγησης ισχύει μόνο για τα νέα και την ιστορία; Στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής των αρχαίων υπάρχει αρνητική βαθμολογία;
-
Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος και στα αρχαία ισχύει η αρνητική βαθμολογία.
Vania αυτό που λες πρώτη φορά το ακούω. Εννοείται πως σωστό είναι αυτό που είπε ο συνάδερφος πιο πάνω. Χάνεις 4.166 μονάδες για κάθε εσφαλμένη απάντηση(αν οι ερωτήσεις είναι 30).
-
Πάντως εμένα γνωστοί μου που έχουν ξαναδώσει μου είπαν ότι για κάθε ασφαλμένη απάντηση χάνεις 3,33x1/3 (όχι 1/4 δηλαδή). Μάλλον και αυτοί δεν τα είχαν καταλάβει πλήρως, εσάς σας βλέπω πολύ πιο ενημερωμένους!
Ευχαριστώ πάντως για τις διευκρινήσεις!
-
Αυτός ο τρόπος βαθμολόγησης ισχύει μόνο για τα νέα και την ιστορία; Στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής των αρχαίων υπάρχει αρνητική βαθμολογία;
ω ναί ισχύει και στα αρχαία!παρόλο που δεν το λέει...
-
Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος και στα αρχαία ισχύει η αρνητική βαθμολογία.
Vania αυτό που λες πρώτη φορά το ακούω. Εννοείται πως σωστό είναι αυτό που είπε ο συνάδερφος πιο πάνω. Χάνεις 4.166 μονάδες για κάθε εσφαλμένη απάντηση(αν οι ερωτήσεις είναι 30).
α μου τα χαν πει τελειως λαθος δλδ :-\αλλα δεν ανησυχω αφου εγω θα τα απαντησω ολα σωστα ;D ;D ;Dθα το ηθελα δλδ... ;D
-
Αυτός ο τρόπος βαθμολόγησης ισχύει μόνο για τα νέα και την ιστορία; Στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής των αρχαίων υπάρχει αρνητική βαθμολογία;
ω ναί ισχύει και στα αρχαία!παρόλο που δεν το λέει...
αυτο απο που το καταλαβες;
-
Δεν ισχύει...εξάλλου για τα αρχαία απαντάμε στο τετράδιο μία από τις 4 ερωτήσεις ενώ για νέα-ιστορία στο ειδικό φύλλο το οποίο έχει την επιλογή "δεν γνωρίζω".Έτσι έγινε τουλάχιστον στον τελευταίο διαγωνισμό.
ω ναί ισχύει και στα αρχαία!παρόλο που δεν το λέει...
Ο ΑΣΕΠ είναι από μόνος του επικίνδυνος οπότε καλό θα ήταν να μην κινδυνολογούμε και εμείς.
-
Παιδια για καθε λαθος απαντηση χανεις το 1/4 μιας σωστης.δηλαδη αν βαλεις στην τυχη 4 ερωτησεις,τοτε με βαση τη στατιστικη,θα πιασεις την 1 απ τις 4.οποτε αν δεν εισαι τελειως γκαντεμης να μην πιασεις καμια,τοτε πανω κατω το ιδιο ειναι...βεβαια ειναι κ αναλογα τις προσδοκιες σου κ το τι νομιζεις οτι εχεις γραψει...πχ αν βλεπεις οτι με αυτες που ξερεις πιανεις γυρω στο 80,εννοειται πως δε ρισκαρεις...αν πιανεις 45,τοτε ρισκαρε το κ με λιγη η πολυ τυχη ισως να σαι επιτυχων....εγω ετσι το βλεπω....για τα αρχαια δεν θυμαμαι αν ισχυει,νομιζω παντως πως ναι,γιατι υπηρχε κουτακι δεν απαντω
-
και βεβαια δεν υπηρχε κουτακι δεν απαντω στα αρχαια. οταν δεν ξερουμε σιωπουμε.
-
Παιδια για καθε λαθος απαντηση χανεις το 1/4 μιας σωστης.δηλαδη αν βαλεις στην τυχη 4 ερωτησεις,τοτε με βαση τη στατιστικη,θα πιασεις την 1 απ τις 4.οποτε αν δεν εισαι τελειως γκαντεμης να μην πιασεις καμια,τοτε πανω κατω το ιδιο ειναι...βεβαια ειναι κ αναλογα τις προσδοκιες σου κ το τι νομιζεις οτι εχεις γραψει...πχ αν βλεπεις οτι με αυτες που ξερεις πιανεις γυρω στο 80,εννοειται πως δε ρισκαρεις...αν πιανεις 45,τοτε ρισκαρε το κ με λιγη η πολυ τυχη ισως να σαι επιτυχων....εγω ετσι το βλεπω....για τα αρχαια δεν θυμαμαι αν ισχυει,νομιζω παντως πως ναι,γιατι υπηρχε κουτακι δεν απαντω
νομίζω κι εγώ ότι αυτό ισχύει...
-
Παιδια για καθε λαθος απαντηση χανεις το 1/4 μιας σωστης.δηλαδη αν βαλεις στην τυχη 4 ερωτησεις,τοτε με βαση τη στατιστικη,θα πιασεις την 1 απ τις 4.οποτε αν δεν εισαι τελειως γκαντεμης να μην πιασεις καμια,τοτε πανω κατω το ιδιο ειναι...βεβαια ειναι κ αναλογα τις προσδοκιες σου κ το τι νομιζεις οτι εχεις γραψει...πχ αν βλεπεις οτι με αυτες που ξερεις πιανεις γυρω στο 80,εννοειται πως δε ρισκαρεις...αν πιανεις 45,τοτε ρισκαρε το κ με λιγη η πολυ τυχη ισως να σαι επιτυχων....εγω ετσι το βλεπω....για τα αρχαια δεν θυμαμαι αν ισχυει,νομιζω παντως πως ναι,γιατι υπηρχε κουτακι δεν απαντω
Να σημειώσω οτι οι νόμοι της στατιστικής και των πιθανοτήτων επιβεβαιώνονται όταν το στατιστικό δείγμα είναι αρκετά μεγάλο, ας πουμε 1000 ερωτήσεις (που θα απαντήσεις στην τύχη). Μην έχετε την "απαίτηση" να πετύχετε 2 στις 8 ερωτήσεις λόγω πιθανοτήτων. Οποιοδήποτε "σκορ" πετύχετε σ'αυτές τις 8 ερώτησεις είναι εντελώς άσχετο με μαθηματικά.
Γι'αυτό άλλωστε και η εξέταση (στο σχολείο πχ) με ερωτήσεις σωστού-λάθους είναι παντελώς αναποτελεσματική αν το τεστ έχει λιγότερες απο 60-70 τέτοιες ερωτήσεις (και μάλιστα να μην ειναι μισες σωστές και μισές λάθος, αλλά να υπάρχει σημαντική ασυμμετρία).
Κατά τη γνώμη μου αξίζει το ρίσκο μόνο αν σε μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής καταλήξετε με σιγουριά σε 2 από τις 4 πιθανές απαντήσεις.
-
δεν ξερω vifo,τελικα ισως εχεις δικιο για τα αρχαια...οσο για το οτι οταν δεν ξερουμε σιωπουμε,πιστευω οτι οταν γραφω ξεκαθαρα <δε θυμαμαι> η <νομιζω> πριν γραψω κατι,αυτο δε μπαινει τυχαια....
τωρα για το αν ειναι καλυτερο να βαζεις στην τυχη,αυτο ειναι επιλογη του καθενα αναλογα με τον τροπο που σκεφτεται κ αναλογα με τους στοχους του...δεν νομιζω οτι υπαρχει σωστο κ λαθος...