Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: suliet στις Σεπτεμβρίου 15, 2008, 04:22:50 pm
-
καλησπέρα σε όλους!αυτό που θέλω είναι αν μπορείτε να μου πείτε καμιά ιδέα για να κάνω και εγώ τον άχαρο χώρο της τάξης μου λίγο πιο ευχάριστο, η τάξη γενικά είναι πολύ χάλια, στους τοίχους έχει σημάδια,τρύπες, κάτι ράφια που έχω είναι γδαρμένα. έχω κάποια πράγματα κατά νου, αλλά μερικές ακόμα ιδέες θα ήταν χρήσιμες.ευχαριστώ!
-
Πρώτη ιδέα, ΓΩΝΙΑ
-
έχω τετάρτη δημοτικού,σου έρχεται καμιά ιδέα τώρα?
-
ξέρεις καμιά ιστοσελίδα τουλάχιστον, να μην σε παιδεύω κιόλας να σκεφτείς.
-
μποορείς να βάλεις και τα παιδιά στη διαδικασία του στολισμού. για παράδειγμα μπορείτε να πάρετε χρωματιστά χαρτόνια και να κολλήσετε πάνω ζωγραφιές των παιδιών που θα κάνουν στο σπίτι τους ή στην ώρα των τεχνικών. αν έχεις microsoft publisher έχει στα πρότυπα οριγκάμι, εμέις πέρσι είχαμε φτιάξει μια γιρλάντα με γερανούς και καραβάκια και την είχαμε κρεμάσει απ' τη μια ακρη της τάξης στην άλλη. επίσης κοίταξε αν έχει το σχολείο κανέναν ωραίο χάρτη. ένα βάζο με λουλούδια που θα ανανεώνεις συχνά ή μερικές γλάστρες στα παράθυρα είναι μια καλή λύση. τις γλάστρες μπορούν να τις φροντίζουν και τα ίδια τα παιδιά κι έτσι θα νιώθουν κι ότι συμμετέχουν και τα εμπιστεύεσαι.
τα χαλασμένα ράφια είναι δύσκολη υπόθεση, αν έχεις χρόνο και δεν είναι λουστραρισμένα ώστε να θέλουν τρίψιμο μπορείς να τα βαψεις σε διάφορα χρώματα. διαφορετικά μπορείς απλά να τα στολίσεις με κατασκευές των παιδιών και να έχεις τακτοποιημένα τα βιβλία. ή αν σου περισσεύουν κάποια χρήματα μπορείς να πάρεις ξύλα και να κάνεις πόρτες (στο ικεα έχει και έτοιμες), χρειαζεσαι μόνο μεντεσέδες και πόμολα και κάποιον να τις κρατάει όσο θα τις βιδώνεις.
επίσης μια συνάδελφος είχε βάλει κάποτε την ώρα των τεχνικών τα παιδιά να κάνουν το αποτύπωμα της παλάμης τους στον τοίχο με μη τοξικές μπογιές σε διάφορα χρώματα. το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο και ήταν μάλιστα σε εξωτερικό τοιχο του σχολείου.
-
υπαρχουν καποια μεγαλα αυτοκολητα,σαν αυτα που βαζανε καποτε στα ντουλαπια της κουζινας(!). εγω τα χρησιμοποιω συχνα και κοβω λουλουδακια κ οτι αλλο και κανω περικοκλαδες στα παραθυρα.μπορουν να κοψουν τα παιδια με πατρον.αν βαζετε εργασιες στους τοιχους φτιαξε κατι πανω στο οποιο θα μπαινουν-καστρο,αυτοκινητο.. με κανσον γινονται ευκολα.γιατι δεν βαφετε με τα παιδια;κανε το σκιτσο εσυ αν θες κ ζητα να το βαψουν .μια αναπαρασταση απο παραμυθι η δασος καλο θα ηταν.μπορουν να βαλουν και τα ονοματα τους και να ειναι περηφανα!
-
αν κάνετε σκίτσα στον τοίχο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προβολέα και υπολογιστή για να κάνετε το περίγραμμα
-
παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ!Πολύ ωραίες οι ιδέες σας, ομολογώ πως αυτά δεν τα είχα σκεφτεί.Αν σας έρθει καμία άλλη ιδέα πείτε μου οκ?ευχαριστώ
-
παιδιά ειλικρινά αρχίζω και απογοητεύομαι, όσο και να στολίζω τη τάξη μου πάντα άχαρη και άδεια φαίνεται μπροστά στις άλλες.Πέρασα απο την έκτη και έπαθα τη πλάκα μου!και τι δεν είχε μέσα!ενώ στη πέμπτη έφεραν ακόμα και γυάλα με ψάρια. Δεν θέλω να έχω τα ίδια με τις άλλες δασκάλες, αλλά αυτή τη στιγν\μή νιώθω οτι έχω στερέψει απο ιδέες.καμιά ιστοσελίδα δεν υπάρχει?
-
Μίλα με τα παιδιά μήπως σου προτείνουν εκείνα κάτι. Επίσης μίλα με τους συναδέλφους του σχολείου μήπως μπουν στη διαδικασία να σε βοηθήσουν.
Ωραία είναι και η εφημερίδα τοίχου, με άρθρα και φωτογραφίες από τα παιδιά, γαι θέματα που αφορούν το σχολείο και τη ζωή τους.
-
κανε και κανενα μεγαλο κολαζ με φωτο των παιδιων και καλυψε μεγαλο μερος μ αυτο.ωραιο θα ειναι.καμια φορα κατι λεπτομερειες ομορφαινουν.βαλε και κανενα λουλουδι..
-
Αν έχεις περβάζι βάλτε γλαστράκια με μυρωδικά, να τα φροντίζουν τα παιδιά.
-
Δημιούργησε μια γωνιά παρατήρησης σε μια άκρη της αίθουσας που τη χτυπάει ο ήλιος το πρωί. Πάνω σ' ένα θρανίο τα παιδιά μπορούν να βάλουν γλάστρες με φυτά και μυρωδικά, μπορείτε να βάλετε και μια γυάλα με μια χελωνίτσα την οποία θα περιποιούνται τα παιδιά. Τα παιδιά θα κάνουν και εικασίες για την ανάπτυξη των φυτών και πολλές φορές θα καταφεύγετε εκεί κατά τη διδασκαλία της Φυσικής.
Επίσης, μπορείς να βάλεις και μια ανοιχτόχρωμη μοκέτα σε μια γωνιά με μαξιλάρια για τα παιδιά όπου εκεί θα κάθεστε σε κύκλο και θα μπορείς να διδάσκεις μαθήματα όπως τα θρησκευτικά, η ιστορία, κ.λπ. που θέλουν συζήτηση με τα παιδιά. Έτσι, το έργο σου θα γίνει ευκολότερο σ' αυτά τα μαθήματα.
Κατά τη γνώμη μου πάντως πρέπει να βάψεις την τάξη μαζί με τα παιδιά σα ανοιχτά χρώματα διαφορετικά σε κάθε τοίχο, που θα τα διαλέξουν τα παιδιά. Έτσι, η τάξη θα δείχνει ομορφότερη και πιο καθαρή.
Ψάξε στο Internet για βιβλία με θέμα τη διαμόρφωση του χώρου στο δημοτικό.
-
Μπες στο μπλογκ μου από το προφίλ μου. Αν και εγώ κάνω στολισμό τάξης παιδικού σταθμού, δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά.
-
παιδιά ειλικρινά αρχίζω και απογοητεύομαι, όσο και να στολίζω τη τάξη μου πάντα άχαρη και άδεια φαίνεται μπροστά στις άλλες.Πέρασα απο την έκτη και έπαθα τη πλάκα μου!και τι δεν είχε μέσα!ενώ στη πέμπτη έφεραν ακόμα και γυάλα με ψάρια. Δεν θέλω να έχω τα ίδια με τις άλλες δασκάλες, αλλά αυτή τη στιγν\μή νιώθω οτι έχω στερέψει απο ιδέες.καμιά ιστοσελίδα δεν υπάρχει?
Tώρα θα φταίω εγώ αν βάλω στη δική μου αίθουσα ένα γάτο????? Πείτε μου θα φταίω???? ;)
Πάντως γράψτε γράψτε μου δίνετε κι εμένα ιδέες!!!!!
-
Ο γάτος δεν ξέρω πώς θα το πάρει με όλα τα τερατίδια γύρω γύρω! ;D ;D
Μια χρονιά σ' ένα παιδικό είχαμε χελώνες και τα παιδιά τις έκαναν αυτοκινητάκια. Ασχολίαστο!
-
και εμένα μου φαίνεται λίγο περίεργο όλο αυτό με τα ψάρια, αλλά ξέρετε πως είναι...τα παιδιά στεναχωριούνται." κυρία η τάξη μας δεν είναι στολισμένη όπως οι άλλες" και έχουν κάτι φάτσες θλιιμμένες.όταν οι άλλες τάξεις έχουν τα άρτα με τα γιάννενα η δικιά σου φαίνεται ένα τίποτα!
-
και εμένα μου φαίνεται λίγο περίεργο όλο αυτό με τα ψάρια, αλλά ξέρετε πως είναι...τα παιδιά στεναχωριούνται." κυρία η τάξη μας δεν είναι στολισμένη όπως οι άλλες" και έχουν κάτι φάτσες θλιιμμένες.όταν οι άλλες τάξεις έχουν τα άρτα με τα γιάννενα η δικιά σου φαίνεται ένα τίποτα!
Να μη σου φαίνεται καθόλου περίεργο! Και γω πέρσυ είχα ψαράκια στην τάξη μου, σε ένα μικρούλι ενυδριάκι. Κάθε Παρασκευή ήταν καιη σειρά ενός παιδιού να το πάρει σπίτι του και να το φέρει την Δευτέρα πάλι πίσω στο σχολείο. Φυσικά αυτό προϋποθέτει συγκατάθεση και από τους γονείς. Δεν μπορούν όλοι να τα παίρνουν σπίτι τους γιατί συχνά τα Σαβ-κα λείπουν.
Απλά από ένα σημείο και μετά γίνεται λίγο κουραστικό από την άποψη ότι αν δεν υπάρχει κάποιος να τα πάρει σπίτι του, αναγκαστικά θα τα πάρεις εσύ! Εμάς τα δικά μας ψόφησαν και ούτε καν σκέφτομαι ξανά για ψαράκια τουλάχιστον. Ίσως ένα καναρίνι, να κελαϊδάει κιόλας...
-
Ο γάτος δεν ξέρω πώς θα το πάρει με όλα τα τερατίδια γύρω γύρω! ;D ;D
Μια χρονιά σ' ένα παιδικό είχαμε χελώνες και τα παιδιά τις έκαναν αυτοκινητάκια. Ασχολίαστο!
;D ;D ;D ;D ;D
-
παιδιά, μιας και αναφέρατε το γάτο....: Πριν 4 χρόνια που εργαζόμουν σε μικρό παιδικό σταθμό ( να επισημάνω πως η ιδιοκτήτρια ήταν πολύ συνεργάσιμη και δεν επενέβαινε στις τάξεις μας), στη γιορτή των ζώων είχα πάει στο σχολείο τη γάτα μου τη Φρουφρου (μια γατούλα Περσίας), η οποία είναι πολύ φιλική με τα παιδιά ( αυτή η ράτσα είναι πολύ ήρεμη) και τα πιτσιρικάκια μου ξετρελάθηκαν!! Εκείνη καθόταν και την χαιδεύαν, τους γουργούριζε κιόλας!! Έτσι καθιέρωσα κάθε Παρασκευή να πηγαίνω τη Φρουφρού στο σχολείο και να αναλαμβάνει διαφορετική ομάδα κάθε εβδομάδα, τη φροντίδα της!
-
καλησπέρα σε όλους!υπάρχει καμία ιδέα για το τι θα μπορούσα να κολλήσω έξω απο τη πόρτα της τάξης μου?Απο τη μέσα μεριά έχω βάλει ομπρελίτσες, αλλά απο την έξω δεν ξέρω τι να βάλω. Εβαλα φυσικά το όνομα της τάξης, αλλά σε κάποια σημεία έχει σημάδια που δε βγαίνουν απο αυτά που είχε βάλει η προηγούμενη δασκάλα!
-
παιδιά, μιας και αναφέρατε το γάτο....: Πριν 4 χρόνια που εργαζόμουν σε μικρό παιδικό σταθμό ( να επισημάνω πως η ιδιοκτήτρια ήταν πολύ συνεργάσιμη και δεν επενέβαινε στις τάξεις μας), στη γιορτή των ζώων είχα πάει στο σχολείο τη γάτα μου τη Φρουφρου (μια γατούλα Περσίας), η οποία είναι πολύ φιλική με τα παιδιά ( αυτή η ράτσα είναι πολύ ήρεμη) και τα πιτσιρικάκια μου ξετρελάθηκαν!! Εκείνη καθόταν και την χαιδεύαν, τους γουργούριζε κιόλας!! Έτσι καθιέρωσα κάθε Παρασκευή να πηγαίνω τη Φρουφρού στο σχολείο και να αναλαμβάνει διαφορετική ομάδα κάθε εβδομάδα, τη φροντίδα της!
Oι γονεις πως εβλεπαν την παρουσια της γατας στο σχολειο;;;δεν ειχατε αντιδρασεις;;;
-
εγω περυσι εβαλα μπαλονακια και εγραψα το καλημερα σε ολες τις γλωσσες των παιδιων
-
Τέλειο!
-
Καλησπέρα σε όλους!ε λοιπον τόσα πολλά καρφιά σε τοίχο δεν έχω ξανα δει. Η προηγούμενη δασκάλα πρέπει να ήταν με ένα σφυρί στο χέρι. δε τη κρίνω, το θέμα όμως είναι οτι όποτε πάω να βάλω ένα κολλάζ τσουπ εμφανίζεται μπροστά μου ένα καρφί!πως μπορώ να τα αξιοποιήσω αυτά τα καρφιά, υπάρχει καμιά ιδέα?
-
Μπήξε από πάνω μεγάλα φύλλα φελιζόλ (τα μπλε που χρησιμοποιούν για μόνωση στις οικοδομές) και θα έχεις τεράστια ταμπλώ στερεωμένα. Εναλλακτικά πάρε μια πένσα....
-
αυτό με τη πένσα δε το σκέφτηκα, καλή ιδέα!
-
καλησπέρα!καμία καινούρια ιδέα για διακόσμηση τάξησ υπάρχει?
-
τι ακριβως θελεις;
-
προσπαθώ να κάνω τη τάξη μου λίγο πιο γεμάτη αλλά είναι πολύ μεγάλη και δε ξέρω τι άλλο να προσθέσω για νατη κάνω πιο ζεστή και όμορφη!λουούδια έχω, χάρτες έχω,φθινοπωρινό τοπίο έχω αλλά και πάλι δεν είναι αρκετά.Οι τοίχοι είναι γδαρμένοι, ξεβαμμένη και φαίνονται χάλια, οπότε κάπως πρέπει να τα καλύψω...
-
Μηπως να παρεις περιοδικα(πχ δημιουργ εργαστηρι) ή βιβλια με κατασκευες και τις ωρες των καλλιτεχνκων να φτιαξουν τα ιδια τα παιδια κατασκευουλες που να τα ενδιαφερουν;;;;
-
εχει λιγο κουραση αυτο που θα σου προτεινω αλλα γινεται ωραιο!μπορεις να βαψεις τον εναν τοιχο με βουρτσα(κυλινδρικη),ριχνοντας απλα πινελιες-σταγονες πανω στη βουρτσα.περνωντας τωρα ,τη βουρτσα στον τοιχο,αφηνει κυματισμους,μονο εκει που εχει μπει το χρωμα.εγω ειχα κανει το μισο κιτρινο-πρασινο σαν γρασιδι και πανω γαλαζιο-ασπρο.φγηκε πολυ καλο(μετα εκανα και το σπιτι της αδερφης μου ;D ;D).πανω μπορεις να βαλεις θεματα εποχιακα.
-
εχει λιγο κουραση αυτο που θα σου προτεινω αλλα γινεται ωραιο!μπορεις να βαψεις τον εναν τοιχο με βουρτσα(κυλινδρικη),ριχνοντας απλα πινελιες-σταγονες πανω στη βουρτσα.περνωντας τωρα ,τη βουρτσα στον τοιχο,αφηνει κυματισμους,μονο εκει που εχει μπει το χρωμα.εγω ειχα κανει το μισο κιτρινο-πρασινο σαν γρασιδι και πανω γαλαζιο-ασπρο.φγηκε πολυ καλο(μετα εκανα και το σπιτι της αδερφης μου ;D ;D).πανω μπορεις να βαλεις θεματα εποχιακα.
Bαψε ενα τοιχο ετσι και εναν αλλο με τη μεθοδο"μπαλονακια με χρωμα!" παιρνεις μπαλονακια τα γεμιζεις χρωμα (οτι σ' αρεσει) και κανεις μια τρυπιτσα, στη συνεχεια τα πετας στον τοιχο βγαινει ωραιο και δεν σε κουραζει..
-
ωραιο!φανταζομαι οτι θα λερωνει λιγο;;
-
ωραιο!φανταζομαι οτι θα λερωνει λιγο;;
Πολυυυ! Απλα ξεχασα να αναφερω οτι στρωνουμε κατω...και οτι η αιθουσα πρεπει να ειναι αδεια ;D αλλιως...
-
-
Πάντως σε βλέπω πολύ αγχωμένη. Δεν χρειάζεται να συγκρίνεις τον εαυτό σου τόσο πολύ με το τι κάνουν οι άλλες δασκάλες. Αυτό είναι λάθος γιατι ο καθένας είναι μοναδικός και ανεπανάληπτος!!!
Όσο για το στολισμό της τάξης, θα μπορούσες να κρεμάσεις μια μισινέζα και να απλώνεις πάνω της ζωγραφιές ή ότι άλλο από εργασίες των παιδιών. Επίσης θα μπορούσατε να φτιάξετε διάφορα κολλάζ με αφορμή κάποια μαθήματα. Π.χ για ζώα υπό εξαφάνιση κτλ. Εμείς είχαμε ζωγραφίσει για την παγκόσμια ημέρα χωρίς αυτοκίνητο και τα δώσαμε για να μας τα κάνουν αφίσα.
-
καλησπέρα!καμία καινούρια ιδέα για διακόσμηση τάξησ υπάρχει?
http://astropeleki.wordpress.com/
-
astropeleki με έχεισ σώσει άπειρες φορές!αύτα που παρουσιάζεις στην ιστοσελίδα σου είναι πάρα πολύ ωραία και έξυπνα!ειλικρινά σε ευχαριστώ!μου έχεις δώσει πολλές ιδέες!συνέχισε έτσι!
-
Να είσαι καλά iona, χαίρομαι πολύ πολύ να βοηθαω!!!
-
η γατούλα η φρουφρου μου αρεσε πολυ !!!! ;) ;)
iona ολες , ολοι σου εδωσαν υπεροχες ιδεες οποτε τι παραπανω να πω εκτος του οτι κανεις να το αντλεις απο τα ιδια τα παιδια ρωτησε τα μαθε τους αγαπημενους τους ηρωες μπορουν να τους ζωγραφισουν η να φτιαξουν κολλαζ με ολους τους ηρωες μαζι του καθε παιδιου....καλη επιτυχια σε οτι και αν κανεις !(http://dl.glitter-graphics.net/pub/824/824241tpvj70j7a0.gif) (http://www.glitter-graphics.com)
-
Καλά αστροπελέκι δεν παίζεσαι!!!!
-
Κάτι πάρα πολύ ωραίο που μόλις κάναμε με αφορμή μια άσκηση στην ενότητα 11 της γλώσσας ΣΤ' Δημοτικού. Έχει τίτλο παρουσιάζω τον εαυτό μου. Έβαλα τα παιδιά να γράψουν την άσκηση σε χρωματιστό χάρτι και να κολλησουν μια φωτογραφια τους. Στη συνέχεια κόψαμε σε συννεφάκια τα κείμενα και τις φωτογραφίες τους και τα κολλήσαμε σε μια μεριά του τοίχου διάσπαρτα. Από πάνω βάλαμε σαν επικεφαλιδα το "παρουσιαζω τον εαυτό μου" με πολύχρωμα γράμματα που φτιάξαμε σε χαρτόνια. Άρεσε πολύ στα παιδιά και επιπλέον είναι ένας ωραίος τρόπος να γνωριστούν καλύτερα. Μάλιστα έκανα κι εγώ την άσκηση αυτή και εβαλα μια φωτογραφια μου οταν ημουν μαθητρια της εκτης.
Σας επισυνάπτω την άσκηση αυτούσια από το τετράδιο εργασιών, β'τευχος.