Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: N.Π. στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 11:22:40 am
-
Για εμάς που θα δώσουμε πρώτη φορά και έχουμε άγνοια (μερική ή ολική.. ::)) θα ήταν καλό να ξέρουμε τον τρόπο βαθμολόγησης..Τα 5 μαθήματα είναι ισότιμα βαθμολογικά? Νομίζω, ότι το 60% κατέχουν τα παιδαγωγικά? Το κάθε γνωστικό, πόσες ερωτήσεις ανάπτυξης έχει? Το άγνωστο κείμενο στα αρχαία? Άν κάποιος δεν γράψει καλά στο άγνωστο, αλλά πολύ καλά στο υπόλοιπο μέρος των αρχαίων τί γίνεται? ???
-
αχ ναι ας μας πει καποιος το γινεται με το αγνωστο γιατι και μενα αυτο ειναι αχιλλειος πτερνα μου.... :'(
-
25 μόρια πιάνει τα άγνωστο.Εγώ δεν είχα γράψει καλά άγνωστο,ανέπτυξα αρκετά καλά τις 2 νοηματικές -χωρίς να γράψω κάτι το φοβερό και από γραμματολογία απάντησα σωστά τις 2.Πήρα 55.
-
εχουμε ελπιδες δλδ εε? ???και κατι ακομα,η βαση τελικα φετος ποια θα ειναι?????? ??? ??? ??? ???
-
Στον προηγούμενο διαγωνισμό εμένα το άγνωστο μου φάνηκε πιο εύκολο απ'το γνωστό..
Αν ισχύσουν οι βάσεις του προηγούμενου διαγωνισμού πρέπει να συμπληρώσουμε 50 σε κάθε θεματική ενότητα και 55 στο σύνολο!
-
Τα μόρια υπολογίζονται πάνω από το 50 ή το 55?
-
Ως βάση θεωρείται το 55. Στα αρχαία τα ερωτήματα είναι τέσσερα και ισοδύναμα μεταξύ τους, δηλ το καθένα πιάνει από 25 μόρια. Τα θέματα της ιστορίας και των νέων ελληνικών αποτελούνται από 30 ερωτήματα πολλαπλής επιλογής επίσης ισοδύναμα μεταξύ τους. Τέλος η ειδική διδακτική μετέχει κατά 60% στη διαμόρφωση του βαθμού της
-
στα αρχαια δεν υπαρχουν ερωτησεις πολλαπλης επιλογης???ρωταω γιατι δεν εχω δει ακομα παλια θεματα στα αρχαια και γενικα αφηνω τα προηγουμενα θεματα αφου θα εχω βγαλει την υλη. που θα μπορουσα να βρω τα παλια θεματα σε ολα τα αντικειμενα με τις απαντησεις τους???εχω καποια βιβλια αλλα δεν εχουν απαντησεις και οχι ολα τα μαθηματα.
-
-
στα αρχαια δεν υπαρχουν ερωτησεις πολλαπλης επιλογης???ρωταω γιατι δεν εχω δει ακομα παλια θεματα στα αρχαια και γενικα αφηνω τα προηγουμενα θεματα αφου θα εχω βγαλει την υλη. που θα μπορουσα να βρω τα παλια θεματα σε ολα τα αντικειμενα με τις απαντησεις τους???εχω καποια βιβλια αλλα δεν εχουν απαντησεις και οχι ολα τα μαθηματα.
Ένα από τα τέσσερα θέματα των αρχαίων είναι 10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Όσον αφορά τα θέματα των προηγούμενων διαγωνισμών θα τα βρεις εύκολα αν τα αναζητήσεις στο google.
-
ευχαριστω για τις πληροφοριες!! :)
-
αν θυμαμαι καλα,οι 10 πολλαπλης των αρχαιων δινουν το 25% του βαθμου των αρχαιων..
επισης γενικη διδακτικη μπηκαν 32 ερωτησεις πολλαπλης που ειναι το 40% του βαθμου των παιδαγωγικων...
επισης να διευκρινησω σ αυτους που δινουν πρωτη φορα,οτι η βαση για τον συνολικο βαθμο ειναι 55 με την προυποθεση οτι εχετε γραψει πανω απο 50 στις 2 θεματικες ενοτητες(γνωστικο κ παιδαγωγικα).αυτο σημαινει οτι αν πχ γραψετε 30 στα αρχαια αλλα 60 ιστορια κ 60 νεα,τοτε ο μεσος ορος του γνωστικου ειναι 50.Αν εχετε κ 60 στα παιδαγωγικα τοτε ο γενικος μεσος ορος ειναι η βαση το 55 κ ειστε επιτυχοντες.Για τα παιδαγωγικα πρεπει ο μεσος ορος γενικης κ ειδικης να ειναι 50(δεν υπαρχει προβλημα δηλ αν ενα απ τα 2 ειναι κατω απ τη βαση..)
-
ασ σημειωθει οτι για τα παιδαγωγικα(γενικη κ ειδικη),ο μεσος ορος βγαινει με την αναλογια 60/40 με το 60 να ειναι για την ειδικη
-
Εγώ νόμιζα πως πρέπει να πιάσεις το 50 σε κάθε γνωστικό χωριστά..
-
οχι,ο μεσος ορος των 3 πρεπει να ειναι 50
-
οχι,ο μεσος ορος των 3 πρεπει να ειναι 50
Αυτό είναι πολύ ευχάριστο... :D Η καλύτερη είδηση που άκουσα σήμερα.. ;)
-
μηπως ξερετε ποιοι βαθμολογουν τα θεματα αναπτυξης?
-
Νικη,ειμαστε που ειμαστε πολλοι οι αποτυχοντες,αν χρειαζοταν η βαση κ στα 3 του γνωστικου σκεψου τι θα γινοταν......Απλα μπορει ο καθενας να πονταρει σε οποιο θεωρει οτι ειναι καλος κ να καλυψει τη ζημια σε καποιο που δεν ειναι...εγω πονταρω στην ιστορια,αλλα ελπιζω να μην μπουν θεματα οπως στον προηγουμενο,γιατι..............
-
dog μου εφτιαξες τη μερα!!!να σε φιλησω :-X :-X :-X :-X :-Xαληθεια ετσι παει η βαθμολογηση????τοσο κσιρο και το μαθαινουμε τωρα?????δεν μας κανεις πλακα ε???αχχχχχχχχχ χαρηκα τωρα ;D ;D ;D ;D
-
Θα δώσεις δεύτερη φορά? Πώς τα πήγες στο προηγούμενο διαγωνισμό?
-
Όπως είδες doq έφτιαξες τη διάθεση κι άλλων.. ;D
-
;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
πω πω με πνιξατε στα φιλια!!χαχα :)
ετσι ηταν κ στον προηγουμενο ασεπ..αν δεις στο τους πινακες των επιτυχοντων,πολλοι εχουν ενα βαθμο κατω απ τη βαση.
χαιρομαι που σας εφτιαξα τη διαθεση!!
θα δωσω τριτη φορα,οχι δευτερη! ???η πρωτη ομως ειναι που το χω παρει αρκετα σοβαρα...
vania,μια κ ειμαστε απ οτι βλεπω απ το ιδιο μερος,σ εχουν καλεσει καθολου για ενισχυτικη η ακομα??
μακαρι να αργησουμε παλι φετος....δεν μπορω απο τωρα!!
-
οχι ακομα τιποτα :(καλε τι μου λες τωρα??πλακα μου κανεις??εδω αγωνιω εγω για ενα 2ωρο και συ μου λες να αργησουμε???? ::)σε ποια σχολεια σε εχουν παρει αν επιτρεπεται??στειλε αν θες σε προσωπικο μνμα.
-
ολοι αγωνιουμε..εμενα δε με βολυει τωρα,εσας ευχομαι να σας παρουν το συντομοτερο!
-
Πώς υπολογίζεται ο βαθμός προσαύξησης?
-
Πώς υπολογίζεται ο βαθμός προσαύξησης?
Αν εννοείς την προσαύξηση του πτυχίου έστω οτι έχεις βαθμό 8,2 παίρνεις 8,2-5=3,2.
Τώρα για τη βαθμολογία του διαγωνισμού παίρνεις τις μονάδες που έχεις πάνω από τη βάση εννοείτε αν είσαι επιτυχούσα.
-
Πώς υπολογίζεται ο βαθμός προσαύξησης?
Αν εννοείς την προσαύξηση του πτυχίου έστω οτι έχεις βαθμό 8,2 παίρνεις 8,2-5=3,2.
Τώρα για τη βαθμολογία του διαγωνισμού παίρνεις τις μονάδες που έχεις πάνω από τη βάση εννοείτε αν είσαι επιτυχούσα.
Ευχαριστώ Maryk! Την προσαύξηση πτυχίου εννοούσα..Το -5 είναι στάνταρ? Και τί σημαίνει?
-
Είναι στάνταρ...5 είναι η βάση (που την έχουν όλοι όσοι έχουν πτυχίο) και μετράνε οι μονάδες πάνω από τη βάση...
-
Κατάλαβα...ευχαριστώ πολύ!! :D
-
Δλδ αν κατάλαβα καλά, εγώ που έχω βαθμό πτυχίου 7,31 θα έχω +2,31 μόρια σε αυτά που θα πάρω από ΑΣΕΠ?
-
Δλδ αν κατάλαβα καλά, εγώ που έχω βαθμό πτυχίου 7,31 θα έχω +2,31 μόρια σε αυτά που θα πάρω από ΑΣΕΠ?
Ακριβώς Παναγιώτα.
-
Τα μόρια που αποκτάει κανείς δηλαδή είναι: 1 μόριο για κάθε μία βαθμολογική μονάδα πάνω από το 55 +
-
Τα μόρια που αποκτάει κανείς δηλαδή είναι: 1 μόριο για κάθε μία βαθμολογική μονάδα πάνω από το 55 +
-
η μάλλον,για να είμαι ακόμη πιο ακριβής,στην περίπτωση αυτή θα έχεις:55+16,45=71,45 τελικό βαθμό στο διαγωνισμό ασέπ.για αναπληρώτρια-ωρομίσθια όμως θα έχεις 15 μόρια,γιατί εκεί ο βαθμός πτυχίου δε μετράει.
-
η μάλλον,για να είμαι ακόμη πιο ακριβής,στην περίπτωση αυτή θα έχεις:55+16,45=71,45 τελικό βαθμό στο διαγωνισμό ασέπ.για αναπληρώτρια-ωρομίσθια όμως θα έχεις 15 μόρια,γιατί εκεί ο βαθμός πτυχίου δε μετράει.
55+16,45? Μήπως έχεις κάνει λάθος? ??? Μακάρι να ισχύει αυτό.. :D Ο βαθμός πτυχίου δεν μετράει ούτε για ωρομισθίους? Εφόσον φέτος θα πάρουν μόνο 480 >:( μπορεί κανείς να εκτιμήσει ποιά μπορεί να είναι η βάση διορισμού?
-
Μα, αν μπορουσαμε να ξερουμε σημερα 6/10/08 ή να υπολογισουμε τη βαση διορισμου ΝΙΚΗ μου,δεν θα ειμαστε φιλολογοι, αλλα μαλλον καφετζουδες,ταρούδες,αστρολογοι,μεντιουμ.
θα πρεπει πρωτα να γινει ο διαγωνισμος για να δουμε τι ειδους θεματα εβαλαν,τι περιπου θα εχουμε γραψει, δηλ πως πηγαμε και παλι με δυσκολια θα μπορουσαμε να το εκτιμησουμε.
-
Αυτό που είπε η Shania σχετικά με τον υπολογισμό των μορίων μπορείτε να μου πείτε αν ισχύει?
-
Μήπως να πηγαίναμε σε καμιά καφετζού για τα θέματα? ;D ;D Μάρκο ωραία ιδέα μου έδωσες.. ;D
-
ΝΙΚΗ, εκεινο που θα μας πει η καφετζου ειναι αν μεσα σε 3 τερμηνα μας βλεπει να περναμε μεγαλη πορτα που εχει μεσα βιβλια, θρανια,και μια μεγαλη αυλη.
-
το θεμα ειναι να μας πει αν θα τη περασουμε την πορτα απ εξω ή αν θα τη διαβουμε ??? ???
-
Vania, σωστηηηηη!!!!
-
ναι ναι ;D ;Dπου και που πεταω και την εξυπναδα μου!!! ;D ;D
-
η μάλλον,για να είμαι ακόμη πιο ακριβής,στην περίπτωση αυτή θα έχεις:55+16,45=71,45 τελικό βαθμό στο διαγωνισμό ασέπ.για αναπληρώτρια-ωρομίσθια όμως θα έχεις 15 μόρια,γιατί εκεί ο βαθμός πτυχίου δε μετράει.
55+16,45? Μήπως έχεις κάνει λάθος? ??? Μακάρι να ισχύει αυτό.. :D Ο βαθμός πτυχίου δεν μετράει ούτε για ωρομισθίους? Εφόσον φέτος θα πάρουν μόνο 480 >:( μπορεί κανείς να εκτιμήσει ποιά μπορεί να είναι η βάση διορισμού?
Θα βρεθεί ένας χριστιανός να μου απαντήσει σε αυτό το ερώτημα και να αφήσουμε τις καφετζούδες να κάνουν τη δουλειά τους? >:( ;D
-
Μα, ΝΙΚΗ τι να σου απαντησουμε ακριβως?
ποια θα ειναι η βαση διορισμου στον ασεπ 2008?
ειναι δυνατον?!!!!!!!!
-
Να σας πω εγώ ποια θα είναι. Το 80, άντε 79.
Στον τελευταίο πάντως διαγωνισμό με τη σφαγή στην ιστορία και στα αρχαία ο 480 είχε 77.22 νομίζω μόρια.
-
-
η μάλλον,για να είμαι ακόμη πιο ακριβής,στην περίπτωση αυτή θα έχεις:55+16,45=71,45 τελικό βαθμό στο διαγωνισμό ασέπ.για αναπληρώτρια-ωρομίσθια όμως θα έχεις 15 μόρια,γιατί εκεί ο βαθμός πτυχίου δε μετράει.
Σας παραθέτω την απάντηση της Shania..
-
συγνωμη,ΝΙΚΗ μου, ετσι την καταλαβα.
να κανουμε τις ερωτησεις καπως πιο ξεκαθαρες,ας χρειαστει ακομα να γραψουμε και 2,3 λεξεις παραπανω. εγω καταλαβα ποια η βαση για το φετινο διαγωνισμο!
και επειδη ισως και αλλοι να το καταλαβαν ετσι, καλα εκανες και διορθωσες.
-
Και εγώ νομίζω ότι η βάση θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα. Κάπου θα δυσκολέψουν τα θέματα (γνωστικό ή παιδαγωγικά). Η ύλη είναι τεράστια και όλοι πρέπει να δώσουμε εξετάσεις σε αντικείμενα που έχουμε διδαχθεί ακροθιγώς. Εμένα προσωπικά πιο πολύ με έχει βοηθήσει η πείρα μου στα φροντιστήρια παρά το Πανεπιστήμιο.
-
Να σας πω εγώ ποια θα είναι. Το 80, άντε 79.
Στον τελευταίο πάντως διαγωνισμό με τη σφαγή στην ιστορία και στα αρχαία ο 480 είχε 77.22 νομίζω μόρια.
Ο 480ος στον ΑΣΕΠ του 2006 (που έγινε Ιανουάριος του 2007) είχε 77.25 Μ.Ο. συνολική βαθμολογία.
Ο 1ος είχε 90.88 Μ.Ο. συνολική βαθμολογία.
Μόλις τα συγκέντρωσα από τον πίνακα τον επιτυχόντων...
77-80 πιστεύω ότι θα πάει φέτος...
Υ.Γ.: Ωρέ γλέντιαααααααααααααααααα !!! ;D ;D ;D ;D
-
η μάλλον,για να είμαι ακόμη πιο ακριβής,στην περίπτωση αυτή θα έχεις:55+16,45=71,45 τελικό βαθμό στο διαγωνισμό ασέπ.για αναπληρώτρια-ωρομίσθια όμως θα έχεις 15 μόρια,γιατί εκεί ο βαθμός πτυχίου δε μετράει.
Σας παραθέτω την απάντηση της Shania..
Τελικά αυτό ξέρετε αν ισχύει? 55 η βάση διορισμού και 6,45 πτυχίο..Πιάνεται για 16,45 ή για 1,45? Πολύ τρελλό μου φαίνεται το πρώτο.. ::)
-
η μάλλον,για να είμαι ακόμη πιο ακριβής,στην περίπτωση αυτή θα έχεις:55+16,45=71,45 τελικό βαθμό στο διαγωνισμό ασέπ.για αναπληρώτρια-ωρομίσθια όμως θα έχεις 15 μόρια,γιατί εκεί ο βαθμός πτυχίου δε μετράει.
Σας παραθέτω την απάντηση της Shania..
Τελικά αυτό ξέρετε αν ισχύει? 55 η βάση διορισμού και 6,45 πτυχίο..Πιάνεται για 16,45 ή για 1,45? Πολύ τρελλό μου φαίνεται το πρώτο.. ::)
6,45 στο πτυχίο σου δίνει 1,45 μόρια.
-
η μάλλον,για να είμαι ακόμη πιο ακριβής,στην περίπτωση αυτή θα έχεις:55+16,45=71,45 τελικό βαθμό στο διαγωνισμό ασέπ.για αναπληρώτρια-ωρομίσθια όμως θα έχεις 15 μόρια,γιατί εκεί ο βαθμός πτυχίου δε μετράει.
Σας παραθέτω την απάντηση της Shania..
Τελικά αυτό ξέρετε αν ισχύει? 55 η βάση διορισμού και 6,45 πτυχίο..Πιάνεται για 16,45 ή για 1,45? Πολύ τρελλό μου φαίνεται το πρώτο.. ::)
Πρώτον δεν είναι η βάση διορισμού 55 αλλά η βάση του διαγωνισμού.Η βάση διορισμού διαμορφώνεται μετά τα αποτελέσματα.
Δεύτερον η shania έχει δίκιο.Ο βαθμός πτυχίου μετράει μόνο στον διορισμό και όχι στον πίνακα αναπληρωτών ωρομισθίων
-
55 βάση διορισμού? ::) Μου ξέφυγε και το έγραψα..Μακάρι να ίσχυε.. ;D ;D Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση σχετικά με βαθμό πτυχίου..
-
από αυτά που άκουσα πάντως επειδή μειώσανε πολύ φέτος τους φιλολόγους θα πέσει σφαγή ώστε να μην υπάρχουν ούτε καν πολλοί επιτυγχόντες για να μπορούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. αλλιώς να εχεις 75 κ να μη διορίζεσαι κ αλλιώς 50. οποτε στοχος τους είναι να βάλουν πολύ δύσκολα για να μην υπάρξουν διαμαρτυρίες. έπειτα με το νέο νομοσχέδιο αν είσαι μία φορα επιτυχων κ εχεις 24 μήνες προυπηρεσία διορίζεσαι, οποτε δε θέλουν πολλούς επιτυγχόντες. καταλαβαίνετε λοιπον........
-
παντα σφαγη γινεται κι επειτα δινουμε τοσοι πολλοι που και 75αρια θα ειναι πολλα και θα ειναι απ εξω. και στον προηγουμενο που η βαση ηταν 74,81 ξερεις ποσοι με 73,5 κι 8 κι 9 η 74 μειναμε απ εξω? δυστυχως ειναι αδικο ολο το συστημα απλως φετος που ειναι τοσοι λιγοι οι διοριστεοι θα μετρησει ο παραγοντας τυχη πολυ, εκτος κι αν καποιος μπορει να ειναι στο 90 οποτε μαλλον ξεχωριζει!
-
:( :( :( :( :( :(
-
Από το λίγο που το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω και λάθος δηλαδή, κανείς δεν έχει γράψει 90 από μόνος του. Φτάνουν στο 90 με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας.
-
Από το λίγο που το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω και λάθος δηλαδή, κανείς δεν έχει γράψει 90 από μόνος του. Φτάνουν στο 90 με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας.
Έτσι είναι. Ποιος μπορεί να φθάσει στο 90, μόνο από τα θέματα.
-
Από το λίγο που το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω και λάθος δηλαδή, κανείς δεν έχει γράψει 90 από μόνος του. Φτάνουν στο 90 με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας.
Έτσι είναι. Ποιος μπορεί να φθάσει στο 90, μόνο από τα θέματα.
Αυτός που ξέρει τα θέματα ;)
-
συμφωνω με αριαδνη. υπαρχουν καποιοι υποψηφιοι (οχι δα και πολλοι,αλλα υπαρχουν)
που γνωριζουν τα θεματα και γραφουν 100 ή που ειναι γνωστοι και "διορθωνουν" τη βαθμολογια στο κομπιουτερ.
εδω,καλα που διερρευσε τοτε η υλη και αναγκαστηκαν να την μειωσουν καπως, τα θεματα δεν θα διαρρεουν?
Αλλα, ναι,οχι δεν διαρρεουν αυτα κι αυτο ειναι σιγουρο, γιατι ακομα κι αν τους τα εδιναν 2 μερες νωριτερα, πιστευετε οτι θα ηξεραν να απαντησουν τετοιες ερωτησεις και να παρουν το 100? μεσα απο το ηλεκτρονικο συστημα γινεται η δουλεια.
-
συμφωνω με αριαδνη. υπαρχουν καποιοι υποψηφιοι (οχι δα και πολλοι,αλλα υπαρχουν)
που γνωριζουν τα θεματα και γραφουν 100 ή που ειναι γνωστοι και "διορθωνουν" τη βαθμολογια στο κομπιουτερ.
εδω,καλα που διερρευσε τοτε η υλη και αναγκαστηκαν να την μειωσουν καπως, τα θεματα δεν θα διαρρεουν?
Αλλα, ναι,οχι δεν διαρρεουν αυτα κι αυτο ειναι σιγουρο, γιατι ακομα κι αν τους τα εδιναν 2 μερες νωριτερα, πιστευετε οτι θα ηξεραν να απαντησουν τετοιες ερωτησεις και να παρουν το 100? μεσα απο το ηλεκτρονικο συστημα γινεται η δουλεια.
Eννοείται 100 και 90 σ' ένα από τα γνωστικά, γιατί εγώ στα αποτελέσματα δε θυμάμαι κάποιον στο γνωστικό με 90 ή 100. Πιστεύω ότι τα παιδαγωγικά ανέβασαν πέρυσι το Μ.Ο και όχι το γνωστικό.
-
ειτε ηταν στο γνωστικο ειτα στα ψχ-πδ δεν εχει να λεει. νομιζω ομως οτι υπηρχε καποιος/α που αγγιξε το αριστα στην τελικη βαθμολογια (μπορει και να κανω λαθος).
παντως υπαρχει το μεσο εντος της ηλεκτρονικης υπηρεσιας επεξεργασιας αποτελεσματων. αλλα ας μη σκεπτομαστε τετοια. αισιοδοξια χρειαζεται και ΤΥΧΗ.
-
ειτε ηταν στο γνωστικο ειτα στα ψχ-πδ δεν εχει να λεει. νομιζω ομως οτι υπηρχε καποιος/α που αγγιξε το αριστα στην τελικη βαθμολογια (μπορει και να κανω λαθος).
παντως υπαρχει το μεσο εντος της ηλεκτρονικης υπηρεσιας επεξεργασιας αποτελεσματων. αλλα ας μη σκεπτομαστε τετοια. αισιοδοξια χρειαζεται και ΤΥΧΗ.
Αναμφίβολα υπάρχουν και αυτά, αλλά είναι λίγα. Όλοι έχουμε κάποιον γνωστό που προσπάθησε και κουράστηκε και τα κατάφερε. Όμως κοιτώντας τα αποτελέσματα, επιβεβαίωσα αυτό που άρχισα σταδιακά να καταλαβαίνω:δηλαδή, όσοι είχαν γράψει καλά, βασίστηκαν στα παιδαγωγικά και σε δύο αντικείμενα του γνωστικού. Για να είσαι εξίσου διαβασμένος σε όλα είναι ακατόρθωτο
-
Πάντως εγώ και να ήξερα τα θέματα δεν θα έγραφα 100% και να καρφωθώ!!!!!!! ;)
Θα ήμουν κάπου στη μέση.... των διορισθέντων!!!! ;)
-
Διάβασα στην Α
-
Είμαι περίεργη..εκείνοι που γράφουν σχεδόν άριστα..τί έκαναν? Ξέρει κανείς πόσες ώρες διάβαζαν, ποιάς ηλικίας είναι, αν ήταν η 1η,2η,3η συμμετοχή ατον ασέπ, αν έκαναν φροντιστήρια, αν πήγαν σε Μπόνια κ.λ.π.? Δηλαδή, για να γράψεις πάνω από 75 τί χρειάζεται? ??? Είναι τρελλό να ελπίζει κανείς μία από τις 480 θέσεις..με την 1η-2η συμμετοχή και με όχι το εξαντλητικό διάβασμα?
-
Έχω δύο τέτοιες περιπτώσεις. Η μία κοπέλα δίδασκε χρόνια σε φροντιστήρια, ιδιαίτερα κτλ (πάνω από δεκαετία) αλλά δεν είχε δώσει ποτέ, ούτε έκανε χαρτιά για αναπληρώτρια, ωρομίσθια κτλ, δεν την ενδιέφερε.Κάποια στιγμή της ηρθε κι έδωσε, κάτω απο τη βάση. Την επόμενη ήταν επιτυχούσα. Την τρίτη διορίστηκε με 98 νέα, 9...δε θυμάμαι παιδαγωνικα, 67 ειδική διδ, γύρω στο 70-75 αρχαία, 68 ιστορία. Δεν ειμαι σίγουρη για τους βαθμούς, πάντως διορίστηκε στην πρώτη φουρνιά. Νομίζω ότι η μεγάλη εμπειρία, τα μαθήματα έπαιξαν σημαντικό ρόλο.
Η δεύτερη περίπτωση είναι αξιοθαύμαστη. Συμφοιτήτρια, άριστη, με γνώσεις, διάβασμα κτλ, έδωσε αμέσως μετά την αποφοίτηση, νομίζω ήταν στους 50 πρώτους. Αλλά ήταν φοβερή, γνώσεις και μυαλό!
Πάντως σκεπτόμενη αυτές τις περιπτώσεις και των συναδέλφων εδώ στο φόρουμ που πέτυχαν είμαι αισιόδοξη. Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι όλα είναι στημένα γιατί με χαλάει. Τουλάχιστον με τα πολλαπλής επιλογής δεν γίνεται να σε αδικήσουν εντελώς, Να ρωτήσω κάτι άσχετο; Την προηγούμενη φορά βγήκα και από την ταραχή ξέχασα σε πολλές ερωτήσεις τι απάντησα και μετά δεν μπορούσα να δω πώς πήγα. Θα μου πουν τίποτε αν σημειώσω κάπου (ή έστω στο χέρι μου!) τι απαντώ (α,β,γ,δ) για να τσεκάρω μετά; ???
-
Όχι φυσικά, δεν μπορούν να σου πουν τίποτα.
Ξέρω κι εγώ κάποιον που διορίστηκε γράφοντας 95+ ιστορία και 90 διδακτική ιστορίας, αλλά η μάνα του (φιλόλογος) κρατούσε το βιβλίο της ιστορίας και αυτός την έλεγε απέξω (στο διαγωνισμό του 2005 που ήταν στην ύλη συγκεκριμένα σχολικά βιβλία). Κι αυτό το έκανε συνολικά 7! ναι, ναι, 7 φορές!!!
-
zlapaki δε θελω να σε στεναχωρησω, αλλα αν βγαινεις απο την εξεταση και δεν ξερεις τι εχεις γραψει σημαινει η οτι εισαι πολυ αγχωμενη η οτι απαντας στην τυχη. γνωμη μου ειναι οτι η ψυχραιμια ειναι βασικος παραγοντας επιτυχιας.
-
zlapaki δε θελω να σε στεναχωρησω, αλλα αν βγαινεις απο την εξεταση και δεν ξερεις τι εχεις γραψει σημαινει η οτι εισαι πολυ αγχωμενη η οτι απαντας στην τυχη. γνωμη μου ειναι οτι η ψυχραιμια ειναι βασικος παραγοντας επιτυχιας.
Μου συμβαίνει το εξής: Την ώρα που γράφω είμαι 100% συγκεντρωμένη, δεν έχω καθόλου άγχος, το ελέγχω. Αλλά μόλις βγω με πιάνει κάτι, πώς να το πω, υπερένταση και δεν είμαι σίγουρη τι έβαλα, ειδικά όταν ήμουν μεταξύ δυο απαντήσεων ή σε αυτές που έβαλα το α και μετά το άλλαξα κτλ.
Εκτός αυτού μια φίλη που είχε υπολογήσει ακριβώς πόσες σωστές, λάθος κτλ και ήταν σίγουρη όταν πήγε να δει το γραπτό της σε δυο ερωτήσεις ο υπάλληλος της έλεγε ότι τα έβαλε αλλιώς. Δεν της έδειχνε το απαντητικό φύλλο, ούτε το αποτέλεσμα από το scanner, αλλά επέμενε. Και η φίλη μου άρχισε να αμφιβάλλει για τον εαυτό της. Δεν θυμόταν καλά αυτή ή έγινε λάθος με το scanner και δεν ήθελε να το παραδεχτεί η υπαλληλος, ότι το σκάνερ διάβασε λάθος;
-
Το σκάνερ δεν μπορεί να κάνει λάθος. Το πιο πιθανό είναι η φίλη σου στην αντιγραφή μπερδεύτηκε κι ενώ σκεφτόταν το β πχ τσεκάρησε το γ. Το έχω πάθει κι εγώ στον προηγούμενο.
-
Κι εγώ κάτι τέτοιο θέλω να πιστεύω, δεν γίνεται να βλέπω παντού εμπόδια! Και το σκάνερ να κάνει λαθη;!!!!έλεος. Δεν μας φτάνουν όλα τ' άλλα!
-
στον προηγουμενο ασεπ στα πολλαπλης επιλογης ειχα υπολογισει ακριβως τη βαθμολογια μου και δεν υπηρξε καμια διαφορα με τη βαθμολογηση. στα αλλα που πηγα και ειδα τα γραπτα μου ειχα διαφορα στους 2 βαθμολογητες οριακη για αναβαθμολογηση.
-
Όχι φυσικά, δεν μπορούν να σου πουν τίποτα.
Ξέρω κι εγώ κάποιον που διορίστηκε γράφοντας 95+ ιστορία και 90 διδακτική ιστορίας, αλλά η μάνα του (φιλόλογος) κρατούσε το βιβλίο της ιστορίας και αυτός την έλεγε απέξω (στο διαγωνισμό του 2005 που ήταν στην ύλη συγκεκριμένα σχολικά βιβλία). Κι αυτό το έκανε συνολικά 7! ναι, ναι, 7 φορές!!!
::) ::) Θα παίρνει και στο σχολείο, τη μάνα του? Να δεί, αν θα κάνει καλά το μάθημα? ::) ::)
-
καλα το λεω εγω οτι οι γονεις "χαλουν"τα παιδια. και εχω παρατηρησει οτι οσο πιο μορφωμενος ειναι ο γονιος τοσο πιο πολυ προστατευτικος και πιεστικος ειναι προς το παιδι.
-
παιδια το προβλημα δεν ειναι που καποιος διαβαζει με τη μαμα του , αλλα που μας βαζουν (η τουλαχιστον καποιους απο εμας) στη λογικη να διαβασουμε σαν να δινουμε πανελληνιες , ακυρωνοντας ετσι την αξια των πτυχιων μας και τις ικανοτητες μας ως εκπαιδευτικων που δεν υπολογιζονται με παπαγαλιες, ουτε ατελειωτα διαβασματα χρονων , αλλα με κριτικη ικανοτητα , ετοιμοτητα , ευθυνη απεναντι στο μαθητη και εμπειρια που ειναι ανυπολογιστη και κερδιζεται με το χρονο.
-
εγω παλι πιστευω οτι δεν χωραει παπαγαλια σε αυτο το διαγωνισμο.ουτε μπορει καποιος να παπαγαλισει ουτε ζητανε θεματα με βαση την παπαγαλια. η υλη δεν ειναι συγκεκριμενη, ειναι απεριοριστη και απροσδιοριστη. οποιος λοιπον προσπαθει με παπαγαλια να μαθει κατι, εχασε το παιχνιδι.
μπορει αυτο να ισχυε σε μεγαλο βαθμο πριν 4 χρονια που ηταν καθορισμενα τα βιβλια και ειχες τη δυνατοτητα επιλογης 2 απο τα 3 γνωστικα αντικειμενα.
-
οσο και να λεμε οτι η υλη ειναι απροσδιοριστη αυτο δεν ανταποκρινεται απολυτα στην πραγματικοτητα. ειναι βεβαια αχανης, αλλα ακομα και στην ιστορια που δεν ειναι συγκεκριμενα βιβλια ειναι ορισμενες οι περιοδοι και υπαρχει η δυνατοτητα να τις καλυψεις. το προβλημα ειναι οτι σου ζητουν απομνημονευση ( αυτο εννοω παπαγαλια) και οχι κριτικη ικανοτητα - δεν κρινεις, δε σχολιαζεις πηγες, απλως μαθαινεις γεγονοτα και ημερομηνιες που θα ξεχασεις λιγες μερες μετα το διαγωνισμο.
-
και παλι διαφωνω. τι δηλ θελουμε? κριτικη και μονο κριτικη? αλλα και αντικειμενικη βαθμολογηση και μονο αντικειμενικη? δεν πανε συναδελφε/ισσα αυτα μαζι.οσο και να το "σπρωξω"
αυτο ειναι το αντικειμενο μας και σε αυτο θα εξεταστουμε, ειτε μας αρεσει ειτε οχι.
πως να το κανουμε? ειναι γεματο ημερομηνιες,εργα,γεγονοτα κλπ κλπ.
καλο θα ηταν να μην υπηρχε καθολου το γνωστικο ή ακομα καλυτερα να μην υπηρχε ο διαγωνισμος, αλλα αφου ετσι εχει το πραγμα σημερα ειμαστε υποχρεωμενοι να ακολουθησουμε. επειτα δεν βαζουνμονο ημερομηνιες ή μονο εργα ή ονοματα.
προσεξες ομως οτι στις κρισεως ερωτησεις πολλαπλης επιλογης γινεται το "ελα να δεις"?
-
κρισεως και πολλαπλης επιλογης δε γινεται! δε διαφωνω οτι το συστημα των ερωτησεων πολλαπλων επιλογων διευκολυνει την αντικειμενικοτητα της βαθμολογησης. οχι ομως οτι δεν "παπαγαλιζουμε" και οχι μονο στην ιστορια...
-
κοιταξε καλυτερα τις ερωτησεις της γλωσσας και της ιστοριας και θα το διαπιστωσεις.
(δεν ξερω, αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος)
επειτα, το να μαθω καποια γεγονοτα, εργα κλπ δεν νομιζω οτι ειναι παπαγαλια.
ετσι ειναι το μαθημα, πως να το κανω, θα το αλλαξω? (ας γινομουν...ταξιτζης να μην ειχα ουτε αρχαια ουτε νεα ουτε ιστορια)
και παντως εγω δεν παπαγαλιζω ουτε ή αλλως,γιατι δεν το μπορω.κι αν αυτος ειναι ο λογος που δεν θα διοριστω ποτε, ε ας μη διοριστω! καταφερνω να ειμαι στους επιτυχοντες σε μια καλη σειρα κι απο κει κατι θα γινει.
-
κοιταξε καλυτερα τις ερωτησεις της γλωσσας και της ιστοριας και θα το διαπιστωσεις.
(δεν ξερω, αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος)
επειτα, το να μαθω καποια γεγονοτα, εργα κλπ δεν νομιζω οτι ειναι παπαγαλια.
ετσι ειναι το μαθημα, πως να το κανω, θα το αλλαξω? (ας γινομουν...ταξιτζης να μην ειχα ουτε αρχαια ουτε νεα ουτε ιστορια)
και παντως εγω δεν παπαγαλιζω ουτε ή αλλως,γιατι δεν το μπορω.κι αν αυτος ειναι ο λογος που δεν θα διοριστω ποτε, ε ας μη διοριστω! καταφερνω να ειμαι στους επιτυχοντες σε μια καλη σειρα κι απο κει κατι θα γινει.
Είναι αδύνατη η παπαγαλία στο διαγωνισμό, συμφωνω, γιατί η ύλη είναι τεράστια. Στα νέα ελληνικά π.χ. οι ερωτήσεις της γλώσσας απαιτούν κρίση. Εγώ, όταν ξεκίνησα να διαβάζω για τον ΑΣΕΠ, ΄κανε μόνη μου τις ερωτήσεις του γνωστικού, για να δω πού βρίσκομαι. Ε, στη γλώσσα, έπιασα 60/100, χωρίς διάβασμα, στηριζόμενη φυσικά στις ερωτήσεις της γλώσσας. Ακόμη και στην ιστορία είναι έτσι τα πράγματα.
-
δε θα διαφωνησω μαζι σας! μαλλον αντιλαμβανομαστε αλλιως τα ιδια πραγματα!
-
δε θα διαφωνησω μαζι σας! μαλλον αντιλαμβανομαστε αλλιως τα ιδια πραγματα!
Σίγουρα, ο καθένας μας τα βλέπει διαφορετικά. Πάντοτε αυτά που ζητάνε είναι λίγο απ' όλα, δηλαδή και κρίσεως και στείρας απομνημόνευσης. Απλώς, ο καθένας μας ας διαβάσει όπως του βγαίνει, γιατί κάποτε, όταν είχα τελειώσει τη σχολή, προσπάθησα να μάθω την ιστορία παπαγαλία και μετά από ένα μήνα τα παράτησα., πριν τρελαθώ. Αυτό το λάθος δε θα το ξανακάνω. Ακούω τις συμβουλές των άλλων, αλλά τις προσαρμόζω στις δικές μου δυνατότητες. Αυτό που λέμε είναι ότι και να μπορούσαμε να παπαγαλίσουμε, προλαβαίνουμε άραγε; Είναι αδύνατον. Καλό διάβασμα Zizoulis και φιλιά στο μωρό σου.
-
ευχαριστω, να χαιρεσαι κι εσυ το γιο σου!
-
ψαχνω τις απαντησεις του γνωστικου (πολλαπλες στα αρχαια) του 2002 και δεν τις βρισκω στον ασεπ. ξερει κανεις που να ψαξω?
-
Α! Κι εγώ είχα κάνει την ίδια ερώτηση προ καιρού! Πες μου για ποιες ερωτήσεις θες την απάντηση. Όλες των πολλαπλών; Τις είχα και τις πέταξα αλλά θυμάμαι τις απαντήσεις.
-
Να ξερετε οτι οι ερωτησεις πολλαπλης στα αρχαια δεν εχουν αρνητικη βαθμολογηση,οποτε αξιζει να ρισκαρεις.
-
Δεν το ήξερα και άφησα κάποιες αναπάντητες,τις 2 θα τις είχα απαντήσει σωστά. Σίγουρα ισχύει αυτό; Επειδή δεν είναι σε απαντητικό φύλλο λες;
-
Φυσικα λογω του φυλλου εκτος αν αλλαξει κατι φετος,οποτε προσοχη μη σας παρω στο λαιμο μου!
-
Δεν έχετε την εντύπωση ότι τα γραπτά διορθώνονται σε άλλες πόλεις; πχ της Αθήνας στη Θεσ/νικη και αντίστροφα; Έχω την υποψία ότι δεν συμβαίνει αυτό που νόμιζα κι εγώ..Όταν είχα πάει να δω το γραπτό μου σημείωσα και τις υπογραφές των διορθωτών.Από περιέργεια μόλις έψαξα στο google τα ονόματά τους και βγήκαν σύμβουλοι στην Αττική, της διδακτικής πιο συγκεκριμένα στον Πειραιά!Κι εγώ έδινα Αθήνα!!!Με κάθε επιφύλαξη βέβαια αλλά από τα 3 ονόματα που έβαλα, βρήκα τα 2 στην Αθήνα(για το 3ο τίποτα) και δεν ήταν συνηθισμένα επίθετα του τύπου Παπαδόπουλος που θα μπορούσε να είναι συνωνυμία..Δεν είναι σημάδι για τη διαβλητότητα του διαγωνισμού κάτι τέτοιο;
-
Δεν έχετε την εντύπωση ότι τα γραπτά διορθώνονται σε άλλες πόλεις; πχ της Αθήνας στη Θεσ/νικη και αντίστροφα; Έχω την υποψία ότι δεν συμβαίνει αυτό που νόμιζα κι εγώ..Όταν είχα πάει να δω το γραπτό μου σημείωσα και τις υπογραφές των διορθωτών.Από περιέργεια μόλις έψαξα στο google τα ονόματά τους και βγήκαν σύμβουλοι στην Αττική, της διδακτικής πιο συγκεκριμένα στον Πειραιά!Κι εγώ έδινα Αθήνα!!!Με κάθε επιφύλαξη βέβαια αλλά από τα 3 ονόματα που έβαλα, βρήκα τα 2 στην Αθήνα(για το 3ο τίποτα) και δεν ήταν συνηθισμένα επίθετα του τύπου Παπαδόπουλος που θα μπορούσε να είναι συνωνυμία..Δεν είναι σημάδι για τη διαβλητότητα του διαγωνισμού κάτι τέτοιο;
οι υπογραφες που ειδες δεν ηταν των διορθωτων, αλλα των επιτηρητων γιατι το ειχα ψαξει κι εγω.
-
αν θυμάται κάποιος ποιά ήταν η βάση διορισμού στον προηγούμενο ΑΣΕΠ και η βαθμολογία του 480 στην κατάταξη
Όχι δεν αρχίσαμε ακόμα τους υπολογισμούς αλλά ...
-
Η βαση ηταν 74,80 και ο 480ειχε 77,25 με τις προσαυξησεις.
-
Δεν έχετε την εντύπωση ότι τα γραπτά διορθώνονται σε άλλες πόλεις; πχ της Αθήνας στη Θεσ/νικη και αντίστροφα; Έχω την υποψία ότι δεν συμβαίνει αυτό που νόμιζα κι εγώ..Όταν είχα πάει να δω το γραπτό μου σημείωσα και τις υπογραφές των διορθωτών.Από περιέργεια μόλις έψαξα στο google τα ονόματά τους και βγήκαν σύμβουλοι στην Αττική, της διδακτικής πιο συγκεκριμένα στον Πειραιά!Κι εγώ έδινα Αθήνα!!!Με κάθε επιφύλαξη βέβαια αλλά από τα 3 ονόματα που έβαλα, βρήκα τα 2 στην Αθήνα(για το 3ο τίποτα) και δεν ήταν συνηθισμένα επίθετα του τύπου Παπαδόπουλος που θα μπορούσε να είναι συνωνυμία..Δεν είναι σημάδι για τη διαβλητότητα του διαγωνισμού κάτι τέτοιο;
καλημέρα , κι εγώ ειχα παει να δω το γραπτό μου για ΠΕ60 αλλά στις υπογραφες ονοματα δεν ειχε....
εχω ακουσει οτι στην επαρχια ζητανε να βαθμολογησουν με αριστα το 70 για να γινεται ξεκαθαρισμα αλλα δεν μπορω να το πιστεψω...... :-\ :-\ :-\
-
και ουτε πρεπει να πιστευεις σε τετοια. καλα κανεις γιατι εκεινο που εχει μεγαλη σημασια ειναι να εισαι σε καλη ψυχολογικη κατασταση και να μην ακους τα οσα λεγονται.
-
συναδελφοι επειδη δεν τα ξερω αυτα,απανταμε σε φυλλο που μας δινουν οπως στο λοουερ τις πολλαπλης??τι χρωμα στιλο??μην με βρισετε αλλα δεν μπορω να μην τα ρωτησω :-[ :-[
-
λοιπον βανια στα θεματα που ειναι πολλαπλης(νεα-ιστορια-γεν διδακτικη) εχει ενα απαντητικο φυλλο με νουμερα κ διπλα στο καθε νουμερο κουτακια αβγδε(ε=δεν γνωριζω)μαυριζεις με μπλε η μαυρο στυλο
προσοχη ομως γιατι σ αυτο το απαντητικο φυλλο δεν σβηνει τιποτα!μην τυχει δηλ κ μπερδευτεις,περασεις ενα νουμερο,κ πανε ολα μετα λαθος....καηκες!
ιδιαιτερη προσοχη χρειαζεται κ κρατησε χρονο για τη μεταφορα των απαντησεων στο απαντητικο φυλλο
ειναι το ιδιο με αυτο του τεστ δεξιοτητων(αν εδωσες)
νομιζω επισης οτι υπαρχει οπως κ στο τεστ στην σελιδα αριστερα του απαντητικου φυλλου ενα προχειρο που κυκλωνεις τις απαντησεις για να σε βοηθησει να τις περασεις στο απαντητικο μετα
αν θυμαμαι καλα(αν οχι ας με διορθωσει καποιος),στα αρχαια δεν εχουμε τετοιο φυλλο(για τις 10 ερωτ πολλαπλης),αλλα απαντας κατευθειαν στο τετραδιο(πχ. 1δ)
ελπιζω να σε βοηθησα
-
λοιπον βανια στα θεματα που ειναι πολλαπλης(νεα-ιστορια-γεν διδακτικη) εχει ενα απαντητικο φυλλο με νουμερα κ διπλα στο καθε νουμερο κουτακια αβγδε(ε=δεν γνωριζω)μαυριζεις με μπλε η μαυρο στυλο
προσοχη ομως γιατι σ αυτο το απαντητικο φυλλο δεν σβηνει τιποτα!μην τυχει δηλ κ μπερδευτεις,περασεις ενα νουμερο,κ πανε ολα μετα λαθος....καηκες!
ιδιαιτερη προσοχη χρειαζεται κ κρατησε χρονο για τη μεταφορα των απαντησεων στο απαντητικο φυλλο
ειναι το ιδιο με αυτο του τεστ δεξιοτητων(αν εδωσες)
νομιζω επισης οτι υπαρχει οπως κ στο τεστ στην σελιδα αριστερα του απαντητικου φυλλου ενα προχειρο που κυκλωνεις τις απαντησεις για να σε βοηθησει να τις περασεις στο απαντητικο μετα
αν θυμαμαι καλα(αν οχι ας με διορθωσει καποιος),στα αρχαια δεν εχουμε τετοιο φυλλο(για τις 10 ερωτ πολλαπλης),αλλα απαντας κατευθειαν στο τετραδιο(πχ. 1δ)
ελπιζω να σε βοηθησα
Όντως, για το μάθημα των Α.Ε. δε δίδεται απαντητικό φύλλο.
-
αρα κ οι πολλαπλης στα αρχαια δεν εχουν αρνητικη, σωστα?
αν ρωτησουμε την ωρα εκεινη θα ξερουν να μας απαντησουν?
το λεω αυτο επειδη οι αποψεις δυιστανται...
-
οριζεται η βαθμολογια σαφως κ γραπτα πανω στα θεματα
ετσι κ κατι να αλλαξε σε αριθμο ερωτησεων-τροπο βαθμολογησης η κατι αλλο θα το δεις εκει
τωαρα για τα αρχαια οι αποψεις δεν συμφωνουν,δε θυμομαστε ολοι καλα
παντως εγω νομιζω οτι απαντηθηκαν στο τετραδιο κ δεν ειχαν αρνητικη..αλλα δεν ειμαι σιγουρος οπως ειπα.
-
οριζεται η βαθμολογια σαφως κ γραπτα πανω στα θεματα
ετσι κ κατι να αλλαξε σε αριθμο ερωτησεων-τροπο βαθμολογησης η κατι αλλο θα το δεις εκει
τωαρα για τα αρχαια οι αποψεις δεν συμφωνουν,δε θυμομαστε ολοι καλα
παντως εγω νομιζω οτι απαντηθηκαν στο τετραδιο κ δεν ειχαν αρνητικη..αλλα δεν ειμαι σιγουρος οπως ειπα.
δεν ειχαν αρνητικη, το λεω με σιγουρια!
-
οριζεται η βαθμολογια σαφως κ γραπτα πανω στα θεματα
ετσι κ κατι να αλλαξε σε αριθμο ερωτησεων-τροπο βαθμολογησης η κατι αλλο θα το δεις εκει
τωαρα για τα αρχαια οι αποψεις δεν συμφωνουν,δε θυμομαστε ολοι καλα
παντως εγω νομιζω οτι απαντηθηκαν στο τετραδιο κ δεν ειχαν αρνητικη..αλλα δεν ειμαι σιγουρος οπως ειπα.
δεν ειχαν αρνητικη, το λεω με σιγουρια!
+ :)
-
ευχαριστω για τις πληροφοριες :) :)