Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: gogo85 στις Σεπτεμβρίου 20, 2008, 05:31:37 pm
-
Γειά σας!!θά ήθελα να ρώτησω πως είναι ο πιό προσιτός και κατανοητός τρόπος να μάθουν τα παιδιά τα γραμματάκια και τις συλλαβούλες? π.χ στις συλλαβές ειναι καλό να λες που ΚΑΙ α=πα?? η το και τους μπερδεύει?
-
Εγώ που το έλεγα δεν μπερδεύτηκαν! Είχα πει στους γονείς, για τα πρώτα μαθήματα, να φτιάξουν σε χαρτονάκια τα πρώτα γράμματα και τις συλλαβές και παίζαμε παιχνίδια στην τάξη με βραβεία! Σε μένα δούλεψε!
-
καλύτερα π α = πα χωρίς το και ανάμεσα. Ετσι θα καταλαβουν τα παιδια οτι τα δυο αυτά γραμματακια μας κανουν τη φωνουλα πα. Ειδάλλως θα απορουν πως π και α κανει πα και οχι πκα. Νομιζω πως το λεει και το λεει και το βιβλιο του δασκαλου της πρωτης, το οποιο είναι πολυ καλο και κατατοπιστικο. Μου το ειχε πει και η σχολικη συμβουλος οτι δεν πρεπει να βαζουμε το και αναμεσα. Και εννοειται οτι δε λεμε τα γραμματα αλφα, βητα, γαμα κτλ αλλά α, β, γ. (Τουλαχιστον οχι μεχρι να μαθουν την αλφαβητα) Δεν υπονοώ οτι το κάνεις, απλά έχουν δει πολλά τα μάτια μου και είπα να το αναφερω κι αυτο.
-
Έχει δίκιο η elenikark! Εγώ απλά από συνήθεια το έλεγα και εφόσον δεν είδα κάποιο πρόβλημα, το συνέχισα! Θέλει και προσοχή πως θα λες το που και το α γιατί υπάρχουν και περιπτώσεις που θα σου πουν...πουά... ;D
-
Να σε ρωτήσω πως ακριβώς επαιζες το παιχνιδάκι?
-
Είχαν όλα τα καρτελάκια τους μπροστά τους! Και έλεγα στο καθένα να μου βρει κάποια γράμματα ή κάποιες συλλαβές και να μου φτιάξει συγκεκριμένες συλλαβές ή λέξεις αντίστοιχα! Στην πορεία που ψιλαέμαθαν, βάζαμε και χρόνο! Όποιος το έβρισκε πιο γρήγορα έπαιρνε καραμελίτσα! Ακόμα τους έλεγα μέσα σε 5' π.χ. να πάρουν 4 π.χ. γράμματα από διαφορετικά παιδιά και να φτιάξουν μια δική τους λέξη! Για να κινούνται μέσα στην τάξη και να τους φαίνεται πιο ενδιαφέρον! Μπορείς να βρεις ένα σωρό τέτοιες δραστηριότητες να τους κάνεις!
-
Επίσης μπορείτε να φτιάξετε καρτελίτσες με διάφορα αντικείμενα, που θα έχετε μόνο εσείς, και θα δείχνετε μια καρτέλα πχ ένα παπί και τα παιδιά θα πρέπει να βρούν στις καρτέλες τους τις αντίστοιχες συλλαβές...
-
να σας ρωτησω κ γω κατι για την κορη μου. Ειναι 6 χρονων κ παει Α δημοτικου. Η μικρη εχει μαθει να διαβαζει αδω κ 1 χρονο ανετα. Τωρα στο σχολειο ασχολουνται με συλλαβες. Π + Α = ΠΑ κτλ. Εγω δεν πολυασχολουμαι καθως θεωρω ότι αφου διαβαζει δεν υπαρχει λογος να επιμεινω σε αυτα. Τις εργασιες στο σπιτι τις κανει αλλα αυτα που λεει ο δασκαλος πχ, να γραψουμε σπιτι τα γραματακια και τις συλλαβες , να κανουμε φωνητικη εξασκηση κτλ. δεν τα κανουμε. Μηπως θα επρεπε να το κανουμε και αυτο? Η δεν εχει νοημα κ θα ταλαιπωρησω το παιδι?
-
Εφόσον τα ξέρει θεωρώ πως μια επαναληψούλα 1-2 φορές τη βδομάδα είναι αρκετή!
-
ναι, νομιζω εχεις δικαιο Thanks
-
Γεια σας!θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον που εχει α δημοτικού!Τα παιδιά σε αυτή την φαση είναι έτοιμα να γράφουν ορθογραφία λεξούλες??π.χ πατατα,πιτα κτλ.?Επίσης ο στόχος μου είναι να μπορούν τα παιδια να διαβάζουν και να γράφουν τις λεξούλες η τις συλλαβες που μαθαίνουμε,μόνα τους? Χωρίς την βοήθειά μου?Ή αυτό να το περιμένω αργότερα?Ευχαριστώ πολύ!!! :) :) :)
-
Είχα πέρσι πρώτη! Τα παιδιά γράφουν από την αρχή λέξεις αλλά όχι μόνα τους! Δηλ, στην αρχή θα τους λες ένα ένα γράμμα (θα ανακοινώνεις βέβαια ποια λέξη πρόκειται να γράψετε) και να αφήνουν κενό αν είναι φράση, αργότερα θα τους λες τις λέξεις συλλαβή-συλλαβή και μετά ολόκληρη τη λέξη! Σταδιακά! Στην αρχή θα τα βοηθάς στο να διαβάσουν αλλά με προσοχή! Μη συνηθίσουν και ξέρουν πως θα τους τα λες εσύ αν δεν τα καταφέρνουν! Εγώ στο διάβασμα δεν είχα ευτυχώς ιδιαίτερες δυσκολίες! Μάθανε πολύ γρήγορα (ήταν καλό το τμήμα) άσε που 5-6 ήξεραν ήδη να διαβάζουν κανονικότατα!
-
Συγχωνεύτηκαν δύο παρόμοια θέματα για την καλύτερη οργάνωση και λειτουγία του forum.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
-
Θα ήθελα να κάνω δύο ερωτησούλες.Αν έχει κάποιος πρώτη θα ήθελα να με ενημερώσει που βρίσκεται στην γλωσσα και στα μαθηματικά. Εχω την υποψία ότι ειδικά στα μαθηματικά είμαι πολύ πίσω.Επίσης σκεφόμουν να δώσω στα πρωτάκια μου δίστιχα ποιηματάκια για την 28η Οκτωβρίου.Είναι καλή ιδέα ή τζάμπα ο κόπος?Ευχαριστώ πολυ!!!!!!! :) :) :)
-
Στο νηπιαγωγείο μαθαίνουν κατεβατά ολόκληρα για Χριστούγεννα και καλοκαίρι, οπότε μην ανησυχείς για τα δίστιχα. Θα τα μάθουν τα δύστυχα ;D ;D
Για την ύλη δεν μπορώ να σου πω κάτι γιατί είμαι νηπιαγωγός. :-X
-
Θα ήθελα να κάνω δύο ερωτησούλες.Αν έχει κάποιος πρώτη θα ήθελα να με ενημερώσει που βρίσκεται στην γλωσσα και στα μαθηματικά. Εχω την υποψία ότι ειδικά στα μαθηματικά είμαι πολύ πίσω.Επίσης σκεφόμουν να δώσω στα πρωτάκια μου δίστιχα ποιηματάκια για την 28η Οκτωβρίου.Είναι καλή ιδέα ή τζάμπα ο κόπος?Ευχαριστώ πολυ!!!!!!! :) :) :)
Στη γλώσσα μόλις τελείωσα την ενότητα ''Πού είναι ο Άρης;''. Θα αφιερώσω όμως ακόμα άλλο 1 ή 2 δίωρα για να κάνω επανάληψη τις λέξεις που έχουμε μάθει. Στα μαθηματικά σήμερα τελειώσαμε τη σύγκριση μεγεθών. Εσύ που βρίσκεσαι;
Σχετικά με τα ποιηματάκια και εγώ τους έδωσα.
-
Γειά σας!!Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτησούλες σε δασκάλους τις πρώτης.Πού βρίσκεστε στα μαθηματικά και στη γλώσσα και σε τι επίπεδο είναι οι μαθητές;Είμαι σε ολιγοθέσιο σχολείο..Έχω 8 παιδάκια...τα 4 έχουν την δυνατότητα να γράφουν και να διαβάζουν σχεδόν άνετα..τα δύο με βοήθεια κάπως τα καταφέρνουν αλλα τα άλλα 2 δεν μπορούν ακόμα να ξεχωρίζουν τα γράμματα..Αναρωτιέμαι τι θα κάνω με αυτά τα παιδιά... και αν κάνω κάποιο λάθος...
-
Γειά σας!!Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτησούλες σε δασκάλους τις πρώτης.Πού βρίσκεστε στα μαθηματικά και στη γλώσσα και σε τι επίπεδο είναι οι μαθητές;Είμαι σε ολιγοθέσιο σχολείο..Έχω 8 παιδάκια...τα 4 έχουν την δυνατότητα να γράφουν και να διαβάζουν σχεδόν άνετα..τα δύο με βοήθεια κάπως τα καταφέρνουν αλλα τα άλλα 2 δεν μπορούν ακόμα να ξεχωρίζουν τα γράμματα..Αναρωτιέμαι τι θα κάνω με αυτά τα παιδιά... και αν κάνω κάποιο λάθος...
Εμείς στη γλώσσα έχουμε τελειωσει το Α τεύχος και ήδη έχουμε κάνει και το "ει" .
-
Eυχαριστώ πολύ.Εγω ειμαι πιο πίσω αρκετά.Αν υπαρχει κάποιος απο δημόσιο ας απαντήσει....και όσο αφορα το δευτερο ερώτημα μου?
-
Eυχαριστώ πολύ.Εγω ειμαι πιο πίσω αρκετά.Αν υπαρχει κάποιος απο δημόσιο ας απαντήσει....και όσο αφορα το δευτερο ερώτημα μου?
Και γω σε μονοθέσιο είμαι, βέβαια έχω μόνο 2 παιδάκια... Το ένα είναι αρκετά προχωρημένο, μπορεί να διαβάζει (χωρίς πάντα να λέει πχ. κ α = κα) και να γράφει λεξούλες. Το άλλο πάλι λόγω του ότι δεν έχει καμιά βοήθεια απτο σπίτι, διαβάζει καλά μεν, αλλά δυσκολεύεται στην γραφή λέξεων. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι να κάνεις υπομονή και ας ελπίσουμε ότι με καλή δουλειά τα πράγματα θα βελτιωθούν!!!
Εγώ στη γλώσσα αύριο θα κάνω το Δδ και στα μαθηματικά πάω στο 22. Λένε ότι η ύλη βγαίνει, έχω κάνει και γω προγραμματισμό και πιστεύω πως είμαι σε καλό δρόμο..
Εσύ που βρίσκεσαι;;
-
Κορίτσια...Μην αγχώνεστε! :) Εγώ δουλεύω τρίτη φορά την πρώτη δημοτικού.
-
Εγω τώρα θα μπω στο 19 μαθηματικά και στη γλωσσα θα κάνω το Ωω..
-
Εγω τώρα θα μπω στο 19 μαθηματικά και στη γλωσσα θα κάνω το Ωω..