Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Lara Croft στις Σεπτεμβρίου 24, 2008, 03:35:25 pm
-
Καλησπέρα.Ξέρει κάποιος που μπορώ να βρώ υποδείιξεις για τη βαθμολογία?(με ποιά κριτήρια βαθμολογά και πόσες μονάδες έχει το κάθε θέμα).Μ ενδιαφέρει για έκθεση και αρχαία. ???
-
κανείς? αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει,διδάσκω πρώτη φορα.Ευχαριστώ
-
Δες τα σχετικά προεδρικά διατάγματα για την Αξιολόγηση όλων των μαθημάτων:
http://www.de.sch.gr/~anpapad/EKPNOMOI.htm#%CE%91%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97 (http://www.de.sch.gr/~anpapad/EKPNOMOI.htm#%CE%91%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97)
-
LARA CROFT γίνε λίγι πιο σαφής.Αναφέρεσαι σε γυμνάσιο ή λύκειο;
Αν αναφέρεσαι σε γυμνάσιο,ρωτάς για αρχαία ελληνική γλώσσα ή αρχαία ελληνική γραμματεία και για ποια τάξη;
Επίσης όταν μιλάς για έκθεση,εννοείς πως βαθμολογείς την εκθέση ή αναφέρεσαι γενικα πώς μπαινουν και πώς βαθμολογουνται τα θέματα στην Νεοελληνική γλώσσα;
Αν θέλεις απαντησε μου και θα σε βοηθήσω.
Και κυρίως μην αγχώνεσαι.όλο και κάποιος πιο έμπειρος θα υπάρχει πάντα για να βοηθάει.όλοι από εκεί που είσαι ξεκινήσαμε.
-
Δες τα σχετικά προεδρικά διατάγματα για την Αξιολόγηση όλων των μαθημάτων:
http://www.de.sch.gr/~anpapad/EKPNOMOI.htm#%CE%91%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97 (http://www.de.sch.gr/~anpapad/EKPNOMOI.htm#%CE%91%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97)
Πολύ χρήσιμη ιστοσελίδα αλλά ως προς την αξιολόγηση των μαθητών γυμνασίου έχει το π.δ. του 1994. Ισχύει το ίδιο ή έχει αντικατασταθεί με νεότερο;
-
SOS.
Τι από τα παρακάτω ισχύει για τους μαθητές Λυκείου που παραπέμπονται σε κάποια μαθήματα για Σεπτέμβρη;
1. έστω και σε ένα μάθημα απο αυτά που παραπέμφθηκε αν γράψει κάτω από 9.5 , επαναλαμβάνει την τάξη
2. αν μέσος όρος των γραπτών βαθμών όλων των μαθημάτων που παραπέμφθηκε για Σεπτέμβρη είναι κάτω από 9.5 τότε επαναλαμβάνει την τάξη
3. Θα γίνει υπολογισμός ξανά του μέσου όρου του μαθητή, λαμβάνοντας υπόψη τους προφορικούς βαθμούς των δύο τετραμήνων, και στη θέση των γραπτών βαθμών των μαθημάτων που παραπέμθηκε μπαίνει ο γραπτός του Σεπτεμβρίου ενώ στα άλλα παραμένει ο γραπτός του Ιουνίου. Αν ο νέος μέσος όρος είναι κάτω από 9.5, τότε επαναλαμβάνει την τάξη
ή ισχύει κάτι άλλο;
-
το 3
-
γνωρίζω ότι ένας καθηγητής έχει το δικαίωμα να μην βάλει βαθμό σε μαθητή στο Α τετράμηνο αν αυτός πχ απουσίαζε (δικαιολογημένα) για μεγάλο διάστημα και ο καθηγη΄της δεν έχει εικόνα για αυτόν. Σε αυτήν την περίπτωση βάζει βαθμό μόνο στο
-
Moυ συνέβη ακριβώς αυτό πέρυσι. Τον βαθμό
-
ευχαριστώ. Υπάρχει πουθενά σχετική νομοθεσία για να πατήσω στον σύλλογο που θα κάνουμε;
επίσης έχω μια ερώτηση που είναι και επίκαιρη τώρα που πλησιάζουν εξετάσεις. Ένας μαθητής της Γ Λυκείου που δεν καταφέρνει να πάρει απολυτήριο λόγω βαθμολογίας, τι κάνει του χρόνου;
Α. παρακολουθεί ξανά τα μαθήματα, παίρνει νέους προφορικούς βαθμούς και δίνει ξανά γραπτά ενδοσχολικά & πανελλαδικά
-
ευχαριστώ. Υπάρχει πουθενά σχετική νομοθεσία για να πατήσω στον σύλλογο που θα κάνουμε;
επίσης έχω μια ερώτηση που είναι και επίκαιρη τώρα που πλησιάζουν εξετάσεις. Ένας μαθητής της Γ Λυκείου που δεν καταφέρνει να πάρει απολυτήριο λόγω βαθμολογίας, τι κάνει του χρόνου;
Α. παρακολουθεί ξανά τα μαθήματα, παίρνει νέους προφορικούς βαθμούς και δίνει ξανά γραπτά ενδοσχολικά & πανελλαδικά
-
Οι βαθμοί από 1-100 στα γραπτα των ενδοσχολικών εξετάσεων πρέπει να είναι φυσικοί αριθμοί ή μπορεί να είναι και δεκαδικοί; Ναι μεν οι μονάδες που δίνω στα υποερωτήματα είναι πάντα φυσικοί αριθμοί, όμως αν κάτι έχει χάσει ο μαθητής θα μπορούσα να βάλω δεκαδικό; πχ ένα υποερώτημα παίρνει 10 μονάδες, θα μπορούσα να δώσω 9,5 μονάδες σε αυτό στον μαθητή επειδή έχασε κάτι; ή πρέπει να είναι υποχρεωτικά φυσικός αριθμός;
και κατι ακόμα που απαντήθηκε πρόσφατα αλλά δεν το βρίσκω: στο Γυμνάσιο η βαθμολογία ξεκινάει από 0, ενώ στο Λύκειο από 1; ή αντίστροφα;
-
Οι βαθμοί από 1-100 στα γραπτα των ενδοσχολικών εξετάσεων πρέπει να είναι φυσικοί αριθμοί ή μπορεί να είναι και δεκαδικοί; Ναι μεν οι μονάδες που δίνω στα υποερωτήματα είναι πάντα φυσικοί αριθμοί, όμως αν κάτι έχει χάσει ο μαθητής θα μπορούσα να βάλω δεκαδικό; πχ ένα υποερώτημα παίρνει 10 μονάδες, θα μπορούσα να δώσω 9,5 μονάδες σε αυτό στον μαθητή επειδή έχασε κάτι; ή πρέπει να είναι υποχρεωτικά φυσικός αριθμός;
και κατι ακόμα που απαντήθηκε πρόσφατα αλλά δεν το βρίσκω: στο Γυμνάσιο η βαθμολογία ξεκινάει από 0, ενώ στο Λύκειο από 1; ή αντίστροφα;
"ακέραιο"..... αφού θα κάνεις μια τελική στρογγυλοποίηση(πιθανόν) στον τελικό βαθμό...προς τα πάνω! ξέρω συνάδελφο που κάνει μέχρι και στρογγυλοποίηση 50/100 προς τα πάνω....πρώτα ο μαθητής σου λέει...πιστός στη βλακεία του υπουργείου! και σε μια μαθήτρια το 98% το άφησε εκεί....δεν της έδωσε τα 2 μόρια.... χθες καθώς περνούσα στο Νέστορα τους βαθμούς. δηλαδή στους μαθητές που μας τιμούν καθημερινά μέσα στην τάξη και στα γραπτά εξαντλούμε την ακεραιότητα μας ως βαθμολογητές.... ενώ στα καλά μας αγγελούδια που μας πρήζουν το συκώτι...από 2 μόρια τα πάμε στο 55 άνετα , μη τυχόν και κοπούν! :-\
-
οπότε είναι λάθος να παραδώσω βαθμολογία στην κλίμακα του 20 και να έχω βάλει πχ 17,1 ή 17,3 ή 17,5 ή 17,7 ή 17,9 σωστά; αφού δεν υπάρχει ακέραιος στην κλίμακα του 100 που με αναγωγή στα 20 να προκύψει κάποιος από τους παραπάνω αριθμούς (το δεκαδικό μέρος πρέπει να είναι πάντα άρτιος).
-
στο λύκειο από 0
-
οπότε είναι λάθος να παραδώσω βαθμολογία στην κλίμακα του 20 και να έχω βάλει πχ 17,1 ή 17,3 ή 17,5 ή 17,7 ή 17,9 σωστά; αφού δεν υπάρχει ακέραιος στην κλίμακα του 100 που με αναγωγή στα 20 να προκύψει κάποιος από τους παραπάνω αριθμούς (το δεκαδικό μέρος πρέπει να είναι πάντα άρτιος).
Έτσι όπως τα λες είναι. Στην κλίμακα του εκατό δεν βαθμολογείς με δεκαδικό, π.χ. δεν βαθμολογείς με 23,5 αλλά με 23 ή 24...
-
όταν όμως εξετάζουμε προφορικά μαθητές (δυσλεκτικούς κλπ) όπου εκεί είμαστε δύο βαθμολογητές, αν ο ένας βάλει 90 και ο άλλος 91 τότε έχουμε δεκαδικό στην κλίμακα του 100!
-
όταν όμως εξετάζουμε προφορικά μαθητές (δυσλεκτικούς κλπ) όπου εκεί είμαστε δύο βαθμολογητές, αν ο ένας βάλει 90 και ο άλλος 91 τότε έχουμε δεκαδικό στην κλίμακα του 100!
Αν και συχνά οι δύο βαθμολογητές βάζουν ίδιο βαθμό! ;D
-
Ο καθηγητής του τον εξετάζει τον βαθμολογεί. Στην ουσία ο δεύτερος εκπαιδευτικός επιβλέπει την διαδικασία και παίρνει την ευθύνη υπογράφοντας.
Για όλες τις περιπτώσεις υπάρχει και η διόρθωση του βαθμού προς όφελος του μαθητή...
-
όχι δεν είναι έτσι. Μπαίνουν δύο βαθμοί, από τους 2 εισηγητές που έχουν οριστεί ως επιτροπή για τους προφορικά εξεταζόμενους. Έχουν το δικαίωμα να υποβάλουν και οι δύο ερωτήσεις και φυσικά ο καθένας να βάλει τον βαθμό σύμφωνα με την κρίση του. Ο διευθυντής παραδίδει στην επιτροπή δύο καταστάσεις προφορικής βαθμολογίας, μια για τον κάθε βαθμολογητή
-
ευχαριστώ. Υπάρχει πουθενά σχετική νομοθεσία για να πατήσω στον σύλλογο που θα κάνουμε;
επίσης έχω μια ερώτηση που είναι και επίκαιρη τώρα που πλησιάζουν εξετάσεις. Ένας μαθητής της Γ Λυκείου που δεν καταφέρνει να πάρει απολυτήριο λόγω βαθμολογίας, τι κάνει του χρόνου;
Α. παρακολουθεί ξανά τα μαθήματα, παίρνει νέους προφορικούς βαθμούς και δίνει ξανά γραπτά ενδοσχολικά & πανελλαδικά
-
ευχαριστώ. Υπάρχει πουθενά σχετική νομοθεσία για να πατήσω στον σύλλογο που θα κάνουμε;
επίσης έχω μια ερώτηση που είναι και επίκαιρη τώρα που πλησιάζουν εξετάσεις. Ένας μαθητής της Γ Λυκείου που δεν καταφέρνει να πάρει απολυτήριο λόγω βαθμολογίας, τι κάνει του χρόνου;
Α. παρακολουθεί ξανά τα μαθήματα, παίρνει νέους προφορικούς βαθμούς και δίνει ξανά γραπτά ενδοσχολικά & πανελλαδικά