Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stratilio στις Σεπτεμβρίου 30, 2008, 10:12:12 am
-
Όσο πλησιάζει η ώρα και η στιγμή της ανακοίνωσης της προκήρυξης για το νέο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ,τόσο απαιτείται η συντονισμένη φωνή και διαμαρτυρία για τον απαράδεκτα χαμηλό αριθμό διοριστέων σε όλους τους κλάδους. Το εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται μαζικές προσλήψεις και όχι ξεροκόμματα τύπου αναπληρωτή και ωρομισθίου. Ας μην επαναπαυόμαστε λοιπόν στην πρόσληψή μας ως αναπληρωτές και ως ωρομίσθιοι! Ας απαιτήσουμε μαζικούς διορισμούς Μόνιμων Εκπαιδευτικών !
-
Παρόμοιο θέμα υπάρχει εδώ..:http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=8333.msg109579;topicseen#new
-
Παρόμοιο θέμα υπάρχει εδώ..:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=8333.msg109579;topicseen#new
-
Δε ννομίζω ! Το θέμα στο οποίο παραπέμπεις είναι πολύ ...γενικό. Αυτό επικεντρώνεται στην ουσία του προβλήματος. Νομίζω...
-
Η γνώμη μου είναι να πάρουμε τα ΜΜΕ με το μέρος μας...Επιστολές από το Σύλλογο Αδιόριστων Εκπαιδευτικών πρός όλα τα κανάλια & τις εφημερίδες..
-
Συμφωνώ απολύτως ! Αλλά αυτό πρέπει να γίνει συντονισμένα ,γιατί η αδικία σε βάρος των αδιόριστων εκπαιδευτικών ξεπερνά κάθε όριο...
-
Ο Σύλλογος λοιπόν θα έπρεπε ήδη να απαιτήσει :
Κατάργηση της ωρομισθίας (ή έστω αύξηση των αποδοχών και έγκαιρη πληρωμή τους)
Κάλυψη των κενών από αναπληρωτές και όχι με 3 ωρομισθίους!
Ανάθεση των φιλολογικών μαθημάτων μόνο σε φιλολόγους
Ολοήμερα γυμνάσια
Αύξηση του αριθμού των διοριστέων
Πρέπει να πάρουμε τα ΜΜΕ & τη κοινή γνώμη με το μέρος μας....
-
Απο την άλλη μεριά όμως, είναι λίγο επικίνδυνο να θεωρούμε ότι θα πετύχουμε το στόχο μας με τη βοήθεια του μπαμπούλα των ΜΜΕ.Το υπουργείο και η εκάστοτε κυβέρνηση θα πρέπει να αντιληφθούν το πρόβλημα και να δώσουν λύση . Και η κοινωνία ολόκληρη να καταλάβει ότι η αδιοριστία αφορά όλους και κυρίως τα οικονομικά της οικογένειας. Γιατί όταν θα αναρωτιέται ο γονιός γιατί ξοδεύει εκατομμύρια σε φροντιστήρια ,τότε θα είναι αργά. Τότε θα καταλάβει ότι το παιδί του κάνει μάθημα σε τμήμα 30 παιδιών με ωρομίσθιο που το μόνο που τον νοιάζει είναι να περάσει η ώρα του ,για να πάει να συμπληρώσει με ιδιαίτερα το μισθό πείνας των 300 ευρώ που παιρνει...
-
Η οικογένεια δεν γνωρίζει ότι ο εκπαιδευτικός που κάνει μάθημα στο παιδί του είναι ωρομίσθιος και ζεί με ψίχουλα τα οποία λαμβάνει μετά από μήνες! Πώς θα το μάθει? Οι δάσκαλοι έχουν καταφέρει πολλά γιατί ο σύλλογός τους φροντίζει να πάρει τους περισσότερους με το μέρος τους!
-
Ας το κάνουμε λοιπόν κι εμείς ! Εγώ φέτος δουλέυω ως αναπληρωτής ,αλλά δε σταματώ να επισημαίνω το πρόβλημα σεόλους -γονείς και μη-γιατί δεν ξεχνώ τί πέρασα ως εδώ...
-
Μπράβο! Οι περισσότεροι μόλις τακτοποιούνται.....τα ξεχνούν όλα! Μπράβο που ενδιαφέρεσαι! :-*
Τί να κάνουμε? Ο Σύλλογος γιατί δεν παίρνει μία θέση σε αυτά?
-
Δεν ξέρω γιατί δεν παίρνει θέση ,αλλά το σίγουρο είναι πως πρέπει να το κάνει άμεσα. Πρέπει επίσης όλοι να ενώσουμε τις φωνές μας όπου και όπως μπορούμε. Σε όλα τα φόρουμ ,στις ιστοσελίδες στα ΜΜΕ ,στην καθημερινότητα μας ,παντού.
[Μπράβο και σε σένα που ανταποκρίνεσαι!]
-
Ο δικός μας σύλλογος δεν ενδιαφέρεται...γι'αυτό και έχουν υποτιμηθεί τόσο οι σχολές μας.... >:( Εγώ κι εσύ τί μπορούμε να κάνουμε? Οργανωμένα πρέπει να αντιδράσουμε..
-
Καλή ιδέα της ιντερνετικής διάδοσης των αιτημάτων μας και πολύ καλή ιδέα η ενημέρωση της κοινής γνώμης. Θα πρέπει στον μέσο οικογενειάρχη που δεν έχει σχέση με την παιδεία να τον ενημερώσουμε και να του δώσουμε να καταλάβει ότι ένας σημαντικός λόγος που το παιδί του δεν έχει παιδεία και εκπαίδευση είναι ότι δεν επαρκεί το διδακτικό προσωπικό εξαιτίας της αδράνειας των κυβερνήσεων. είναι πολύ σημαντικό να αποκτήσουμε ερείσματα και στον μέσο πολίτη. Αρκεί να τον πληροφορήσουμε για να καταλάβει τι γίνεται. Όταν αυτά τα συζητάμε μεταξύ μας χωρίς η κοινωνία να αντιλαμβάνεται το μέγεθος του προβλήματος, τότε αποτύχαμε. Τότε κανένα υπουργείο και κανένας υπουργός δεν θα μας ακούσει.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία. Πρέπει πρώτα εμείς να μάθουμε να μην διεκδικούμε μόνο τα "δικά μας" πατώντας την πεπονόφλουδα των κυβερνήσεων για πολυδιάσπαση συμφερόντων στον κλάδο μας. Γιατί αν αυτοπεριοριστούμε στα μικροσυμφέροντά μας, τότε υποσκάπτουμε την ενότητα του κλάδου και γινόμαστε έρμαια της βούλησης της κάθε κυβέρνησης και του κάθε υπουργού. Και πάλι συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!
-
Δεν βλέπω όμως καμία οργανωμένη αντίδραση Pano από την ΟΛΜΕ και απογοητεύομαι....Για τα νηπιαγωγεία βγήκαν στους δρόμους με τους δασκάλους.. >:(
-
Να μην υπάρχει τάξη άνω των 15-17 ατόμων.Αν γίνει αυτό οι μαθητές δε θα έχουν την ανάγκη φροντιστηρίων. Οι τάξεις των 30 ατόμων ωφελούν μόνο για να βάλεις μουσική και οι μαθητές να αρχίσουν να χορεύουν,με άλλα λόγια ωφελούν μόνο για κλάμπ... yeah!!.. listen to the music!..yeah!!!
-
Συμφωνώ αλλά για να γίνει αυτό, χρειάζονται νέα κτίρια και άρα.........λεφτά! Δεν τους περισσεύουν όμως για τη παιδεία...Η Μονή
-
Σήμερα αρχίζει ο Λαζόπουλος!!! :D Μήπως να του στέλναμε κανένα e-mail? ???
-
Δεν βλέπω όμως καμία οργανωμένη αντίδραση Pano από την ΟΛΜΕ και απογοητεύομαι....Για τα νηπιαγωγεία βγήκαν στους δρόμους με τους δασκάλους.. >:(
Η ΟΛΜΕ κοιμάται όρθια Νίκη δυστυχώς! Δεν διεκδικεί τίποτα. Απλά θαυμάζω τα συνδικαλιστικά όργανα των δασκάλων όπου στηρίζουν υποδειγματικά τον κλάδο. Ίσως οι μη μόνιμοι (αδιόριστοι, ωρομίσθιοι, αναπληρωτές) θα πρέπει επιτέλους να κάνουμε έναν δικό μας ενιαία συνδικαλιστικό φορά γιατί αν περιμένουμε από την ΟΛΜΕ....σωθήκαμε!!!
-
Αν η Μονή
-
Δεν βλέπω όμως καμία οργανωμένη αντίδραση Pano από την ΟΛΜΕ και απογοητεύομαι....Για τα νηπιαγωγεία βγήκαν στους δρόμους με τους δασκάλους.. >:(
Η ΟΛΜΕ κοιμάται όρθια Νίκη δυστυχώς! Δεν διεκδικεί τίποτα. Απλά θαυμάζω τα συνδικαλιστικά όργανα των δασκάλων όπου στηρίζουν υποδειγματικά τον κλάδο. Ίσως οι μη μόνιμοι (αδιόριστοι, ωρομίσθιοι, αναπληρωτές) θα πρέπει επιτέλους να κάνουμε έναν δικό μας ενιαία συνδικαλιστικό φορά γιατί αν περιμένουμε από την ΟΛΜΕ....σωθήκαμε!!!
Υποτίθεται ότι ο Σύλλογος Αδιόριστων διεκδικεί τα αυτονόητα....
-
Αν η Μονή
-
"ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ"
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε? ;D ;D
-
Αν με βάλουν να κάνω μάθημα σε τμήμα 30 παιδιών προσωπικά εγώ θα τοποθετήσω ηχεία και θα βάλω τα αγαπημένα cd τους.Κι ας τιμωρηθώ μετά... σιγά τί θα μου κάνουν??το πολύ πολύ να με στείλουν με απόσπαση στο υπεπθ κι αν πάω εκεί θα σας ενημερώνω για τις φάσεις και τον αριθμό των αναπληρωτών :D
-
Η ΟΛΜΕ κοιμάται όρθια Νίκη δυστυχώς! Δεν διεκδικεί τίποτα. Απλά θαυμάζω τα συνδικαλιστικά όργανα των δασκάλων όπου στηρίζουν υποδειγματικά τον κλάδο. [/quote]
Οι δάσκαλοι με το που πήρε το αυτί τους για διορισμό φιλολόγων στα δημοτικά, αντέδρασε και έκοψε τη φόρα του υπουργείου..Το οποίο τα είχε έτοιμα τα ονόματα!
-
Αν με βάλουν να κάνω μάθημα σε τμήμα 30 παιδιών προσωπικά εγώ θα τοποθετήσω ηχεία και θα βάλω τα αγαπημένα cd τους.Κι ας τιμωρηθώ μετά... σιγά τί θα μου κάνουν??το πολύ πολύ να με στείλουν με απόσπαση στο υπεπθ κι αν πάω εκεί θα σας ενημερώνω για τις φάσεις και τον αριθμό των αναπληρωτών :D
Δίκιο έχεις !
-
Η ΟΛΜΕ κοιμάται όρθια Νίκη δυστυχώς! Δεν διεκδικεί τίποτα. Απλά θαυμάζω τα συνδικαλιστικά όργανα των δασκάλων όπου στηρίζουν υποδειγματικά τον κλάδο.
Οι δάσκαλοι με το που πήρε το αυτί τους για διορισμό φιλολόγων στα δημοτικά, αντέδρασε και έκοψε τη φόρα του υπουργείου..Το οποίο τα είχε έτοιμα τα ονόματα!
[/quote]
!!!!!!!! Αυτό θα πει αντίδραση. Εδώ η ΟΛΜΕ, για να πάρω την δική μας περίπτωση των θεολόγων, ζήτησε κατάργηση των θρησκευτικών!!!! Και τι θά κάνουν οι συνάδελφοι ρε τεράστιοι;;;; Ταξιτζήδες θα γίνουν; προοδευτισμός του κω....ου.....Είναι συναδελφική αλληλεγγύη αυτό; Ας ζητούσαν να γίνεται όπως στην Ευρώπη: ή θα διδάσκονται θρησκευτικά ή όσα παιδιά θέλουν θα διδάσκονται γενικές αρχές ηθικής (σχετικά με θεσμούς όπως οικογένεια κλπ). Οπότε βλέποντας αυτή την κατάσταση πως ζητάμε οι συνάδελφοι να βγουν από τα μικροσυμφέροντά τους και να διεκδικήσουν κάτι ευρύτερο για τον κλάδο;
-
Πραγματικά, πιό πολύ αντέδρασε η Εκκλησία παρά ο κλάδος των Θεολόγων!
-
Μα είχαμε Νίκη την ΟΛΜΕ εναντίον μας! Θέλουμε την στήριξη των συναδέλφων και όχι της ιεραρχίας. Μαζί σας είμαστε στα σχολεία, έχουμε κοινές αγωνίες και στόχους. Αλλά όταν η ΟΛΜΕ συμπεριφέρεται έτσι....πως να ζητηθεί συμμετοχή αυτού του κλάδου στα κοινά όταν οι ίδιοι οι συνάδελφοι το λένε ορθα-κοφτά "δεν σας θέλουμε". Οπότε φυσιολογικά και οι θεολόγοι κλείνονται στις επιδιώξεις τους γιατί από την ίδια την ΟΛΜΕ κινδυνεύουν να χάσουν την δουλειά τους!!!
-
(Γιατί τους ενοχλεί το μάθημα των θρησκευτικών? Έχουν λύσει τα δικά τους προβλήματα και ασχολούνται με τους άλλους? Δεν το καταλαβαίνω!) Εγώ νομίζω τελικά πως παθαίνουμε ό,τι μας αξίζει! Εμείς οι ίδιοι υποτιμήσαμε τον εαυτό μας! Περιμένω να με σεβαστεί το υπουργείο όταν εγώ δεν σέβομαι τον εαυτό μου? Πάρε τώρα την ωρομισθία και 340 ευρώ το μήνα και πολλά σου είναι! >:(
-
(Γιατί τους ενοχλεί το μάθημα των θρησκευτικών? Έχουν λύσει τα δικά τους προβλήματα και ασχολούνται με τους άλλους? Δεν το καταλαβαίνω!) Εγώ νομίζω τελικά πως παθαίνουμε ό,τι μας αξίζει! Εμείς οι ίδιοι υποτιμήσαμε τον εαυτό μας! Περιμένω να με σεβαστεί το υπουργείο όταν εγώ δεν σέβομαι τον εαυτό μου? Πάρε τώρα την ωρομισθία και 340 ευρώ το μήνα και πολλά σου είναι! >:(
Ακριβώς!!!!!!!! Σε τρεις γραμμές τα είπες όλα!!!!
-
Ενδιαφέρον θέμα θίγετε όσο και πολύπλοκο στην επίλυσή του. Πιστεύω πως το ζήτημα του πλήθους των διορισμών είναι δευτερεύων και κατά τη γνώμη μου πιο σημαντική είναι η διαδικασία διορισμού.
Σήμερα υπάρχουν 3 βασικοί τρόποι να διοριστεί κανείς. Με ΑΣΕΠ ή με προϋπηρεσία ή με προυπηρεσία+ΑΣΕΠ. Οι διαφορετικές αυτές μέθοδοι δηλώνουν και ισάριθμες κατηγορίες "συμφερόντων" ανάμεσα στους αδιόριστους εκπαδευτικούς. "ΑΣΕΠίτες", "μοριάκηδες" και ΑΣΕΠίτες¨" που μετεξελήχθηκαν σε "μοριάκηδες" (οι χαρακτηρισμοί αυτοί είναι προσδιοριστικοί και δεν δίνω κανέναν απαξιωτικό τόνο σε αυτούς).
Το αποτέλεσμα είναι η πολυδιάσπαση του συνόλου των αδιορίστων σε υποσύνολα (ΠΕΑΕ-ΠΕΑ κλπ) τα οποία εξυπηρετούν τα "στενά" τους συμφέροντα, πολλές φορές εις βάρος των άλλων υποσυνόλων. Να σημειώσω πως η "πίτα" (=σύνολο διορισμών) είναι προκαθορισμένη, οπότε οι διορισμοί με βάση την 3η κατηγορία έχει άμεσο αντίκτυπο στους διορισμούς με βάση τις 2 πρώτες κατηγορίες.
Τι και προπαντώς ποιόν εξυπηρετεί αυτή η κατάσταση? Προφανώς αυτούς που έχουν το μαχαίρι και κόβουν την πίτα, δηλαδή την εκάστοτε κυβέρνηση. Χρησιμοποιουν την κατάσταση για να χειραγωγούν τους αδιόριστους και απ'ότι φαίνεται το καταφέρνουν καλά.
Το λέω ξεκάθαρα και έξω από τα δόντια. Πηγή του προβλήματος είναι η μέθοδος του 40% (και όχι φυσικά οι αδιόριστοι που διορίζονται με τη μέθοδο αυτή, μην παρεξηγήσετε). Η προυπηρεσία που συσσωρεύεται στον πίνακα αυτό προέρχεται από διάφορά "κανάλια", αδιαφανή τα περισσότερα (ξέρετε εσείς, δεν θα σας τα πω εγώ).
Αρα η μέθοδος του 60% είναι καλύτερη? ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Η εξέταση στο γνωστικό αντικείμενο είναι απαράδεκτη και εξευτελιστική καθώς ακυρώνει τους κόπους ετών για την απόκτηση του πτυχίου. Μπορώ να διακρίνω μια λογική βάση στην εξέταση των παιδαγωγικών και της ειδικής διδακτικής, αλλά βρίσκω εντελώς παράλογη την εξέταση του γνωστικού αντικειμένου.
Και πως θα γίνεται η επιλογή των εκπαιδευτικών? Πιστεύω πως πρέπει να υπάρξει μια και μοναδική μέθοδος. Ποιά θα είναι αυτή η μέθοδος? Δεν ξέρω ποιά ακριβώς αλλά σίγουρα θα πρέπει να είναι τέτοια ωστε να μην μπορεί η κάθε κυβέρνηση να επηρεάζει τη διαδικασία διορισμού. θα μπορούσα να σκεφτώ ένα διαγωνισμό με αντικείμενο την διδακτική και τα παιδαγωγικά, όπου θα μοριοδοτείται κατάλληλα και η προϋπηρεσία, και όποια άλλα κριτήρια κρίνονται σκόπιμα. Ο διαγωνισμός να γίνεται κάθε 5 χρόνια. Από τους πίνακες του διαγωνισμού να γίνονται και οι διορισμοί των αναπληρωτών. Να καταργηθεί η ωρομισθία, αυτή η νοσηρή κατάσταση συλλογής μορίων "πάση θυσία". Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας σφύζουν από υπεράριθμους και "στη διάθεση" εκπαιδευτικούς.
Να ενωθούν όλοι οι αδιόριστοι και να διεκδικήσουν καλύτερους όρους προσλήψεων.
-
Πολύ καλή και στη σωστή βάση προσέγγιση
-
Dimstella θα συμφωνήσω μαζί σου...Το θέμα είναι τί μπορούμε να κάνουμε? Πώς θα τους πιέσουμε?
-
Πιστεύω ότι ακόμη και η συζήτηση που γίνεται εδώ ,όταν μάλιστα ακούγονται εποικοδομητικές προτάσεις, είναι ένα πρώτο και σημαντικό μέσο πίεσης. Κάποιοι ευαισθητοποιούνται περισσότερο .
-
Τουλάχιστον ας διαμαρτυρηθούμε τώρα, έτσι ώστε στον επόμενο διαγωνισμό να γίνουν αλλαγές! Αλλά το θέμα των ωρομισθίων μπορεί να αλλάξει πιό νωρίς! Γιατί να μην καλύπτονται τα κενά με αναπληρωτές αντί 2-3 ωρομισθίων?
-
Είναι φανερό : οι Ωρομίσθιοι "κοστίζουν" λιγότερο και δίνουν την αίσθηση σ'αυτούς και στους οικείους τους ότι...δουλέυουν στο δημόσιο σχολείο. Έτσι,όλοι είναι ...ευχαριστημένοι...