Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Γενικό Λύκειο => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ak στις Οκτωβρίου 02, 2008, 01:27:31 pm
-
Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με την ΠΔΣ,όσον αφορά τους Φιλολόγους, και συγκεκριμένα την εμπειρία όσων έχουν ασχοληθεί με πρόσθετη και διάφορες συμβουλές.
Τι αντιμετωπίζει κανείς μέσα στην τάξη, πώς εργάζεται με τους μαθητές, με τί ασχολούνται(αντικείμενο), το κλίμα γενικώς(διευθυντής-μαθητές) τι πρέπει να προσέξει κάποιος/α που ξεκινά για πρώτη φορά ΠΔΣ, τρόποι προετοιμασίας και γενικώς σε τι πρέπει να εστιάσει πιο πολύ την προσοχή κανείς ώστε να ανταπεξέλθει ικανοποιητικά.
Οι συμβουλές σας θα μου είναι πολύ χρήσιμες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση
-
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΚ. ΠΕΡΥΣΙ ΕΚΑΝΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΔΣ ΣΕ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΣΤΟ ΕΝΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ. ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΠΟΙΚΙΛΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Κ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΜΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΧΑΛΑΡΗ, ΥΠΗΡΧΕ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΙΜΑ ΕΝΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΟΧΙ. ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Κ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΩΡΑ. ΑΝ ΣΟΥ ΜΕΙΝΟΥΝ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ. ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΤΑ 90% ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΑΝΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ. ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Κ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Κ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Κ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΠΕΡΥΣΙ ΑΡΧΑΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Κ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ 4 ΜΕΤΑ 2) Κ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Κ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ Κ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
ΓΕΝΙΚΑ Η ΠΔΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΧΩΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ Κ ΠΑΡΕΙΣ ΩΡΕΣ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!!!!
-
Αν και δεν είμαι φιλόλογος κι εγώ έχω να σου πω πως δεν είναι τίποτα δύσκολο η ΠΔΣ...
Είμαι μαθηματικός και τουλάχιστον στο μάθημα μου το ζητούμενο από τα παιδιά είναι να λύνουμε τις ασκήσεις που έχουν για το σχολείο...δηλαδή γίνεσαι ένα κινητό-ομιλών-επεξηγηματικό λυσάρι....αν μπορέσεις να τα πείσεις τα παιδιά να το δουν σαν μάθημα σε φροντιστήριο, ίσως είναι καλύτερα για σένα για να μπορέσεις να ρυθμίσεις εσύ το μαθημα σου καλύτερα....
Πάντως κι από συναδέλφους ακούω το ίδιο πράγμα, ότι στην ουσία τα διαβάζουν τα παιδιά για το σχολείο....
Δεν ξέρω αν έχεις εμπειρία από φροντιστήριο, κάπως έτι είναι και η ΠΔΣ αλλά ίσως πιο χαλαρά...εξάλλου δε θα σε κρίνει κανένας, ούτε θα εξαρτηθει από σένα αν θα μείνουν ευχαριστημένοι για να μη σε "διώξουν"(όπως θα γινόταν σε ένα φροντιστήριο)....εξαρτάται από το αν θα έχεις τον ίδιο γνωστό πάλι να σε βοηθήσει να πάρεις ώρες!!
Καλή αρχή...όλα καλά θα πάνε.
-
Γιατί τη βλέπετε έτσι ΠΔΣ;Εγώ θα έλεγα να βλέπαμε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και λίγο ανταγωνιστικά.Και βέβαια αν δε κάνω καλή δουλειά δε θα με ξανακαλέσουν στο σχολείο.Το βλέπω αυτό κάθε χρονιά πόσο οι διευθυντές αναγνωρίζουν τη προσπάθεια και ειδικά στα εσπερινά.
-
Ak ρώτα τους φιλολόγους του σχολείου και τους μαθητές τι θέλουν από σενα. π.χ στην α λυκείου έχουν το εγχειρίδιο κάνε επιπλέον ασκήσεις , αν έχουν κανένα τεστ ή διαγώνισμα βοήθησέ τους όπως θα έκανες και σε ένα φροντιστήριο.
Τι αντιμετωπίζει κανείς μέσα στην τάξη, πώς εργάζεται με τους μαθητές, με τί ασχολούνται(αντικείμενο), το κλίμα γενικώς(διευθυντής-μαθητές)
Νομίζω ότι δεν θα βλέπεις τους άλλους καθηγητές γιατί εσύ θα πηγαίνεις το μεσημέρι. Και δεν χρειάζεται να πιάσεις φιλίες εκεί. Κάνε τη δουλειά σου όσο πιο σωστά μπορείς και μη σε νοιάζει τίποτα. Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω όπου δουλεύω.
-
Γιατί τη βλέπετε έτσι ΠΔΣ;Εγώ θα έλεγα να βλέπαμε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και λίγο ανταγωνιστικά.Και βέβαια αν δε κάνω καλή δουλειά δε θα με ξανακαλέσουν στο σχολείο.Το βλέπω αυτό κάθε χρονιά πόσο οι διευθυντές αναγνωρίζουν τη προσπάθεια και ειδικά στα εσπερινά.
Θα ήθελα να τη δω διαφορετικά την ΠΔΣ, αλλά αυτό που είδα είναι ότι ενώ πήγαινα 1 ώρα νωρίτερα κάθε φορά σχεδόν για να βγάλω φωτοτυπίες στα παιδιά, σημειώσεις, ασκήσεις κ.λ.π και ενώ με ζήτησαν να με έχουν και του χρόνου, δε με ξαναπήραν!!!
Γι'αυτό δυστυχώς το βλέπω έτσι το θέμα.
Παρολαυτά, εξακολουθώ κι εγώ να κάνω τη δουλειά μου σωστά και καλά,χωρίς να λουφάρω, γιατί πάνω από όλα πρέπει να προσφέρουμε σστα παιδιά ό,τι καλύτερο μπορούμε.
-
Παίζει ρόλο ο χαρακτήρας του διευθυντή πόσα περιθώρια αφήνει για επικοινωνία με το καθηγητή.Τί να κάνουμε;Είναι όλα θέμα ''marketing'' ακόμα και στα δημόσια σχολεία.
-
Σχετικά με τη μέρα που θα γίνεται το μάθημα εξαρτάται από τα παιδιά ή μπορώ να καθορίσω εγώ τη μέρα;
-
Μπορεις στον Σχεδιαστή να του προτείνεις τις ημέρες που μπορεις και αυτός αν έχει καλή θέληση θα σε εξυπηρετήσει
Θυμάμαι πριν χρόνια κάποιος σχεδιαστής ήταν του στυλ εγω αποφασίζω.Κάποιοι συνάδελφοι ζητούσαν επίμονα συγκεκριμένες ημέρες και αυτός άρχισε να φωνάζει και να λέει θα κάνω το πρόγραμμα οπως θέλω εγω.Εγω δεν μίλησα καθόλου
Οπότε γυρίζει και με ρωτάει:εσυ ποιες ημέρες θέλεις; του ζήτησα αυτές που δεν με βόλευαν.Το αποτέλεσμα ήταν να μου κάτσουν οπως ήθελα εγω
-
όσο να ναι περνάει και απο το χέρι των καθηγητών αν θα μείνουν στη θέση τους και για το επόμενο σχολικό έτος..
οι ευχαριστημένοι μαθητές δεν το κρατάνε κρυφό..και συνήθως ζητούν ξανά τους καθηγητές-συμπάθειες..
-
Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με την ΠΔΣ,όσον αφορά τους Φιλολόγους, και συγκεκριμένα την εμπειρία όσων έχουν ασχοληθεί με πρόσθετη και διάφορες συμβουλές.
Τι αντιμετωπίζει κανείς μέσα στην τάξη, πώς εργάζεται με τους μαθητές, με τί ασχολούνται(αντικείμενο), το κλίμα γενικώς(διευθυντής-μαθητές) τι πρέπει να προσέξει κάποιος/α που ξεκινά για πρώτη φορά ΠΔΣ, τρόποι προετοιμασίας και γενικώς σε τι πρέπει να εστιάσει πιο πολύ την προσοχή κανείς ώστε να ανταπεξέλθει ικανοποιητικά.
Οι συμβουλές σας θα μου είναι πολύ χρήσιμες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση
Καλησπέρα.Κι εγώ φέτος κάνω για πρώτη φορά ΠΔΣ και οφείλω να πω ότι ήμουν πολύ αγχωμένη ειδικά με το μάθημα της γλώσσας στη β λυκείου.Δε νομίζω ότι εκείνο το πρώτο μου μάθημα ήταν καλό!!!!Αλλά στο επόμενο μου 2ωρο των αρχαίων και ενώ είχα προετοιμαστεί για το κείμενο και όλα όσα συναντούσα μέσα σε αυτό κατάλαβα τι πρέπει να κάνω.Σκέψου ότι σου δίνουν βιβλίο ύλης οπότε και κατάλαβα ότι το μάθημα μου είναι σε κάποιο βαθμό ανεξάρτητο από το σχολείο.Όχι τελείως, σε κάποιο βαθμό.Και επίσης μετά από συζήτηση με τα παιδιά, ζήτησα να μου πουν τι θέλουν να κάνουμε , που έχουν ή΄νομίζουν ότι έχουν κενό ώστε να ξεκινήσω από εκεί.
Ναι , δεν είναι κάτι που πρέπει να σε αγχώνει , είναι όμως κάτι που σίγουρα θέλει δουλειά και οργάνωση!!
Ελπίζω να σε βοήθησα η πρωτάρα!!! ;)
Καλή αρχή!!