Ο νόμοςω λέει ότι πρέπει να είσαι στο σχολείο καθ' όλη τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου.Για πολλοστή φορά...ΟΧΙ. Αυτό δεν ισχύει! Ο νόμος υποχρεώνει τους καθηγητές να είναι στο σχολείο για όσες ώρες έχουν μάθημα, συν όσες ώρες χρειάζονται για να διακπεραιώσουν τις εξωδιδακτικές τους αναθέσεις. Το ΜΕΓΙΣΤΟ των ωρών που μπορεί να είναι ένας καθηγητής στο σχολείο είναι 6 συνεχόμενες (συνήθως 8πμ-2μμ).
καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας. Φέτος η διεύθυνση του σχολείου μου ανέθεσε να φτιάξω το πρόγραμμα του σχολείου. Θα ήθελα να μου πείτε που μπορώ να κατεβάσω ένα ΔΩΡΕΑΝ πρόγραμμα για την "κατασκευή" του προγράμματος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Windows..ή να ψάξεις λίγο παραπάνω!
το ASC timetables, είναι πολύ καλο. ;)
Πολλες παραμέτρους, ομορφο "περιβάλλον". Μπορείς να το κατεβάσεις απο το internet, αλλά δεν αποθηκεύει
το πρόγραμμα που φτιαχνει. Για πληρη λειτουργια, χρειαζεται να το αγοράσεις. :-\
Ισχύει ότι στο ωρολόγιο πρόγραμμα δεν επιτρέπεται από το νόμο η Γυμναστική να είναι 1η και 7η ώρα;
αν ναι θα ήθελα ναπαραθέσει κάποιος αν είναι εφικτό την αντίστοιχη νομοθεσία
σε ευχαριστώ πολύ.
πάντως τα 4 & 5 άρθρα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση.
Στο 4 λέει "να αποφεύγεται η 1η ώρα", και στο 5 λέει "αν έχει την 1η ώρα μάθημα"...
Μα πως να εχει την 1η ώρα μάθημα αφού αυτό πρέπει να αποφεύγεται;
Επομένως οι Γυμναστές δικαιολογημένα και με τον νόμο γκρινιάζουν γιατί με έβαλες 1η και γιατί με έβαλες 7η;
Άρα το ωράριό τους περιορίζεται 2η-6η. Μια χαρά για αυτούς!!
αυτα τα θεωρώ απαράδεκτα.
Εξάλλου ένας γυμναστής εκτός από το πάρτε μια μπάλα και παίξτε, μπορεί να κάνει πολλά πράγματα ακόμα και μέσα στην τάξη, όπως να μιλήσει στα παιδιά για θέματα διατροφής, άθλησης, υγείας, να τους δείξει ντοκυμαντέρ κλπ
Πάω πάσο τότε
Μιας και αύριο θα γίνει η ανάθεση καθηκόντων στον σύλλογο διδασκόντων, θέλω να ρωτήσω το εξής:
Γιατί συνηθίζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα να το αναλαμβάνει κάποιος συνάδελφος αφού ανήκει στα καθήκοντα των διευθυντών και όχι του συλλόγου διδασκόντων;
σε εσάς τι συνηθίζεται στο σχολείο σας;
μπορώ να επιμείνω στο ότι είναι καθήκον του διευθυντή και να μην το πάρω;
Συμφωνώ 100% με το ότι πρέπει να το αναλαμβάνει αυτός που θα καταβάλει το μικρότερο κόπο, επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα.
Δεν έχει νόημα να το πάρει ένας φιλόλογος (π.χ. το λέω - μην πέσετε να με φάτε) και να έχουμε χάλια πρόγραμμα σε 1 μήνα, όπως ακριβώς δεν έχει νόημα να αναλάβει τη γιορτή ένας μαθηματικός (πάλι π.χ.), να δουλεύει 1 μήνα και να βγει μια μπούρδα.
¨Ενα φοβερό και ελεύθερο λογισμικό για πρόγραμμα είναι τo FET. Έχει μονάδα προγραμματισμού το μάθημα και όχι το τμήμα και αυτό σου λύνει τα χέρια.Υστερεί μόνο στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων.Σε αποζημιώνει όμως με το παραπάνω γιατί τρέχει με άπειρους περιορισμούς.Μόλις το κατέβασα και το δοκιμάζω! Φαίνεται ενδιαφέρον με μία πρώτη ματιά!
Συμφωνώ 100% με το ότι πρέπει να το αναλαμβάνει αυτός που θα καταβάλει το μικρότερο κόπο, επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα.
Δεν έχει νόημα να το πάρει ένας φιλόλογος (π.χ. το λέω - μην πέσετε να με φάτε) και να έχουμε χάλια πρόγραμμα σε 1 μήνα, όπως ακριβώς δεν έχει νόημα να αναλάβει τη γιορτή ένας μαθηματικός (πάλι π.χ.), να δουλεύει 1 μήνα και να βγει μια μπούρδα.
σωστά όσα λες, αλλά δεν λαμβάνεις υπόψη τον παράγοντα κόπωση.
Αν το παίρνεις καιρό το πρόγραμμα και έχεις κουραστεί από τις γκρίνιες, τις αλλαγές, το υπουργείο, την δδε, τις άδειες, τις αναπληρώσεις, την αχαριστία, την μη αναγνώριση από τον δ/ντη τότε ακόμα και αν ήσουν κάποτε αποτελεσματικός με μικρό κόπο μπορεί να έχει γυρίσει τούμπα η κατάσταση και να μην μπορείς άλλο.
Οπότε προσθέτω ως σημαντικό παράγοντα σε όσα είπες την καλή διάθεση
ΥΓ.
Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω σε κάτι που έγραψες παραπάνω, γιατί έχω δει και φιλόλογο να βγάζει άριστα το πρόγραμμα αλλά και μαθηματικό να κάνει άψογες σχολικές γιορτές!! ;D
"Π.χ." έγραψα...Ωραίος!! το έχω κάνει και εγώ γιαυτό σου μίλησα εκ πείρας πριν!!
Κι εγώ έκανα γιορτή 25 Μάρτη σε ΕΠΑΛ παλιότερα και ο υποδιευθυντής είπε "Είναι η πρώτη γιορτή μετά από 15 χρόνια στην οποία δεν κοιμάμαι".
Τώρα, για το πρόγραμμα, δεν ξέρω τι κάνει ο καθένας, αλλά και να αφιερώσεις κάποια απογεύματα δεν είναι και τίποτα τραγικό.Τραγικό δεν είναι. Τραγικό καταντάει όταν έχεις παράλογες απαιτήσεις σε έντονο ύφος και αφιερώνεις τον χρόνο σου για τους γκρινιάριδες χωρίς λόγο.
.....Θα το κάνω με βιντεοπροβολέα στην αίθουσα καθηγητών!!
3) Πατάς το κουμπί.
Προσωπικά, προτιμώ να χάσω το Σ-Κ μου και να το ξαναχάσω σε 15 μέρες που θα μας έρθει ένας καινούριος φιλόλογος, από το να μετράω απουσίες κάθε μέρα και να στέλνω γράμματα στους γονείς.ναι βρε συ έτσι σκέφτομαι και εγώ. Εξάλλου Μαθηματικοί είμαστε, μας αρέσουν τα καθήκοντα που σου σπάνε το μυαλό.
Επιτρέπεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα να μπουν την ίδια μέρα δύο ώρες από το ίδιο μάθημα;
Για παράδειγμα Μαθηματικά στην Α τάξη που είναι 5 ώρες (ή Αρχαία), μέσα στην ίδια μέρα (ή κάποιες μέρες) οι μαθητές να έχουν 2 ώρες συνεχόμενες (ή και διαφορετικές);
ορίζει ο νόμος οτι πρέπει να είναι υποχρεωτικά 1 ώρα σε μια μέρα;
Να ρωτήσω κατι: μπορεί ένα τμήμα να κάνει ένα μάθημα Γενικής Παιδείας 2 ώρες μέσα σε μια μέρα; πχ Μαθηματικά Γενικής Γ τάξης, ή Θρησκευτικά μπορεί να είναι 2ωρο στην ίδια μέρα; ή αυτό απαγορεύεται από τον νόμο; δεν έχω βρει κάτιΚαι να μην απαγορεύεται από το νόμο, καλό είναι να αποφεύγεται από τον προγραμματιστή γιατί, αν για κάποιο λόγο, χαθούν οι ώρες της συγκεκριμένης ημέρας του 2-ώρου (π.χ. ημερήσιος περίπατος, αργία, κλπ), τότε εκείνη τη βδομάδα δεν θα γίνει καμία ώρα από το μάθημα αυτό.
Επιτρέπεται μάθημα Γ Λυκείου Πανελλαδικά εξεταζόμενο να γίνει σε μια μέρα ή θα πρέπει κάθε ώρα να είναι σε διαφορετική ημέρα; Θα ήθελα τη σχετική νομοθεσία αν γνωρίζει κανείς.
κάτι που βρήκα είναι το παρακάτω...
Γ2/4889/21-09-2001 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Ρύθμιση για την εφαρμογή του Ω.Π. στα Γυμνάσια και Λύκεια
Παρακαλούμε τους Διευθυντές των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, κατά την κατάρτιση του Ωρολογίου Προγράμματος, η κατανομή των ωρών να γίνει με τρόπο ώστε κανένα μάθημα να μη διδάσκεται παραπάνω από μία (1) φορά την εβδομάδα την τελευταία ώρα. Θα πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα, ειδικότερα στο Λύκειο, τα μονόωρα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο να μη διδάσκονται την τελευταία ώρα.
Τα παραπάνω προτείνονται διότι την τελευταία διδακτική ώρα, αφ` ενός μειώνεται αισθητά ο συνολικός χρόνος διδασκαλίας, αφ` ετέρου δεν επιτυγχάνονται τα επιθυμητά αποτελέσματα εξαιτίας της φυσικής και πνευματικής κόπωσης των μαθητών.
Ευχαριστώ πολύ. Δεν λέει όμως αν μπορεί πχ ένα δίωρο μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο να γίνει μέσα σε μια ημέρα πχ 2η και 3η ώρα.
αυτό για Γυμνάσιο στα μαθηματικά.... ίσως να δίνει το κλίμα.... δεν μπορώ να βρω κάτι άλλο...
Ισχύει ότι ο καθηγήτης που είναι υπεύθυνος για το ωρολόγιο πρόγραμμα δεν κάνει εφημερίες; Το σχολείο έχει 15 καθηγητές και 3 δεν συμπληρώνουν το ωράριο τους
Η εφημερία είναι εξωδιδακτική εργασία;;;
Εφημερίες δεν κάνουν όσοι είναι σε πάνω από δύο σχολεία. Όσοι είναι σε δύο σχολεία κάνουν στο σχολείο οργανικής τους ή σε αυτό που έχουν τις περισσότερες ωρες
Όχι δεν ισχύει, υποχρέωση έχουν όλοι να κάνουν εκτός και αν υπάρχει λόγος υγείας οπότε ο Σύλλογος μπορεί να απαλλάξει. Από την άλλη δεν είναι υποχρεωτικό να κάνουν όλοι τις ίδιες. Οπότε όσοι έχουν πάρει παραπάνω εξωδιδακτικά μπορούν να ελαφρυνθούν, αντίστοιχα όσοι δεν συμπληρώνουν να πάρουν παραπάνω. Αυτά φυσικά τα συζητάμε στο σύλλογο και σε πνεύμα ομόνοιας και λογικής γίνονται αποδεκτά.