Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: pd στις Οκτωβρίου 24, 2008, 02:11:15 pm
-
μπορει σας παρακαλω καποιος να μου αποσαφηνισει το ρολο της αρνητικης βαθμολογιας στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογης¨? τι συμφερει το κενο η' το ' δεν ξερω' ¨?
-
Η αρνητική ισοδυναμεί με το 1/4 του βαθμού κάθε ερώτησης. Π.χ. στις 30 πολλαπλής νέων, ο βαθμός για κάθε ερώτηση είναι 3.33 και το 1/4 αυτής περ. 0.83. Στην αναπάντητη ερώτηση χάνεις 3.33, σε περίπτωση λανθασμένης απάντησης όμως χάνεις 3.33+0.83=4.16. Πρακτικά αυτό σημαίνει, ότι εκτός και αν είσαι απελπισμένος και εξαναγκασμένος να παίξεις λόττο, μη ρισκάρεις γιατί η αρνητική μειώνει το βαθμό σημαντικά. Εγώ για παράδειγμα, στα νέα θα είχα γράψει 4 μονάδες παραπάνω στον τελικό βαθμό, αν τις λάθος απαντήσεις μου τις άφηνα απλώς αναπάντητες.
-
Ναι αλλα αν για κάποιες ερωτήσεις είσαι μεταξύ δύο απαντήσεων δε συμφέρει να τις απαντήσεις, αφού π.χ. αν δεν ξέρεις 4 και δεν τις απαντήσεις θα έχεις χάσει απλώς 4 ερωτήσεις. Αν προσπαθήσεις να τις απαντήσεις η στατιστική λέει ότι κάποια θα πετύχεις, αλλά και να μην πετύχεις θα είναι σαν να έχασες 5 ερωτήσεις, δηλαδή μικρό το κακό. Δε λέμε αυτό να το κάνεις για πάνω από 4 γιατί τότε καταστράφηκες.
-
βασικα,το ποσοστο που σου αφαιρει η αρνητικη ισουται με το ποσοστο της πιθανοτητας που εχεις να το βρεις απο τυχη.ειναι θεμα τυχης αν σε παει πανω η κατω (με πιθανοτητες 50-50 το αν σε ανεβασει η κατεβασει).το κατα ποσο ρισκαρεις εξαρταται απ τη λογικη του καθενος.αν πχ υπολογιζεις οτι εχεις γραψει περιπου 75,εννοειται πως δε ρισκαρεις...αν εισαι γυρω στο 40-45,ρισκαρεις κ αν βγει,βγηκε...ετσι κ αλλιως δε χανεις τιποτα.....
-
Λοιπόν, μόλις ξύπνησα και ακούστε καταπληκτικό σύστημα που σκέφτηκα για τις ερωτήσεις με πολλαπλές απαντήσεις. Θυμάστε μια διαφήμιση του ΟΠΑΠ που ένας παππούς πειραματιζόταν με την τύχη του; Λοιπόν, αρκεί να προσέχεις τα σημάδια. Χτυπάει π.χ. το τηλέφωνο του επιτηρητή, το σημειώνεις. Ξεφυσάει ο διπλανός σου. Παρατηρείς πόσες φορές ξεφύσηξε και το σημειώνεις. Εντάξει, ενέχει κίνδυνο όλο αυτό, αλλά αν σου κάτσει!!!! ;D ;D ;D ;D Πάμε στοίχημα ΑΣΕΠ: δοκίμασε την τύχη σου
-
Κι εγώ δεν είχα υπολογίσει ότι τόσες πολλές μονάδες αφαιρούνται από μια λάθος απάντηση...
-
Δηλαδή η τύχη υπερτερεί του διαβάσματος;;;... ??? ::)
-
μονο αν εισαι αδιαβαστος συμφερει να απαντησεις στην τυχη. το κακο ειναι οτι παρασυρεσαι και ρισκαρεις εκεινη τη στιγμη. εγω το εζησα στον προηγουμενο διαγωνισμο που εδωσα καποιες αψυχολογητες απαντησεις σε ερωτηματα που ειχα πει απο την αρχη οτι εαν πεσουν δε θα απαντησω πχ. μετρο, με το οποιο ποτε δεν τα ειχα καλα. οταν λοιπον βγηκαν τα αποτελεσματα και ειδα οτι εμεινα για 1 περ. μοριο απεξω καταλαβα οτι ειχα κανει βλακεια. γι αυτο φετος λεω οτι θα απαντησω μονο αυτα που ξερω.
-
ειναι δίκοπο μαχαιρι ομως....
-
Καλησπέρα. Στα αρχαία(γνωστό) στις ερωτήσεις γραμματολογίας που είναι πολλαπλής επιλογής υπάρχει αρνητική βαθμολογία?
-
Λοιπόν, μόλις ξύπνησα και ακούστε καταπληκτικό σύστημα που σκέφτηκα για τις ερωτήσεις με πολλαπλές απαντήσεις. Θυμάστε μια διαφήμιση του ΟΠΑΠ που ένας παππούς πειραματιζόταν με την τύχη του; Λοιπόν, αρκεί να προσέχεις τα σημάδια. Χτυπάει π.χ. το τηλέφωνο του επιτηρητή, το σημειώνεις. Ξεφυσάει ο διπλανός σου. Παρατηρείς πόσες φορές ξεφύσηξε και το σημειώνεις. Εντάξει, ενέχει κίνδυνο όλο αυτό, αλλά αν σου κάτσει!!!! ;D ;D ;D ;D Πάμε στοίχημα ΑΣΕΠ: δοκίμασε την τύχη σου
Καλύτερα μην παίξεις με τη τύχη σου!!!!!!!!! :-X
Δε ξέρω-δεν απαντώ!!!!
-
Καλησπέρα. Στα αρχαία(γνωστό) στις ερωτήσεις γραμματολογίας που είναι πολλαπλής επιλογής υπάρχει αρνητική βαθμολογία?
στον προηγουμενο ασεπ αυτες δεν ειχαν αρνητικη.
-
Σε ευχαριστώ. Επομένως έχουν αρνητική βαθμολογία οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν σε ειδικό φύλλο,ε?
-
ναι!!
-
ερώτησις πρακτικού τύπου...
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος έχει από τις 30 ερωτήσεις των Νέων Ελλ. τις 20 απαντημένες σωστά. (άρα 20 Χ 3.33= 66,6). 5 απαντήσεις λάθος (5 Χ 4.16= 20.80) και 5 αναπάντητες (5 Χ 3.33= 16,65). Η συνολική βαθμολογία του στο συγκεκριμένο μάθημα θα είναι 66,6 - (20.8+16.65)= 28.55 ??? :o :o :o
Μπορεί κάποιος να απαντήσει?
Ευχαριστώ!
-
ερώτησις πρακτικού τύπου...
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος έχει από τις 30 ερωτήσεις των Νέων Ελλ. τις 20 απαντημένες σωστά. (άρα 20 Χ 3.33= 66,6). 5 απαντήσεις λάθος (5 Χ 4.16= 20.80) και 5 αναπάντητες (5 Χ 3.33= 16,65). Η συνολική βαθμολογία του στο συγκεκριμένο μάθημα θα είναι 66,6 - (20.8+16.65)= 28.55 ??? :o :o :o
Μπορεί κάποιος να απαντήσει?
Ευχαριστώ!
λοιπον για να μην μπερδευεσαι. πες οτι πιανεις 20 στις 30. αν εχεις 5 λανθασμενες κ 5 αναπαντητες το ποσοστο σου θα παει:
5*0,25=1,25. αρα 20-1,25=18,75. (τις 5 αναπαντητες δεν τις βαζουμε αφου δεν εχουν αρνητικη).
18,75/30=0,625
0,625*100=62,5 %
αν τωρα ειχες 20 σωστες κ 10 αναπαντητες (για να δεις τη διαφορα κ να αποφασισεις τι σε συμφερει) θα λεγαμε 20/30=0,66666
0,66666*100=66,666%
ελπιζω τωρα να καταλαβες. δεν χρειαζεται να μπλεκεσαι με το ποσο παιρνει καθε ερωτηση γιατι αν πχ τελικα εχουμε 25 ερωτησεις τοτε δεν θα παιρνει καθε ερωτηση 3,33 αλλα περισσοτερο. κανε το ετσι, ειναι πιο ευκολο ;)
-
ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση και τη βοήθεια! :)
-
παρακαλω κ εγω στην αρχη προσπαθουσα να το κανω οπως εσυ κ μπερδευομουν. ελπιζω να τα ξεκαθαρισες
καλη επιτυχια!!!!
-
ΝΑΙ σωστα , αλλα maryvas , ποιος μας εγγυαται οτι σ' αυτον το διαγωνισμο θα λειτουργησει ετσι οπως περιγραφεις την αρνητικη βαθμολογια? οι αναπαντητεσ οπως τις περιγραφεις λειτουργουν θετικα ... σε παρακαλω εξηγησε.... :) :) αν ειναι απο προσωπικη εμπειρια η' υποθετεις οτι ετσι ειναι?
-
ΝΑΙ σωστα , αλλα maryvas , ποιος μας εγγυαται οτι σ' αυτον το διαγωνισμο θα λειτουργησει ετσι οπως περιγραφεις την αρνητικη βαθμολογια? οι αναπαντητεσ οπως τις περιγραφεις λειτουργουν θετικα ... σε παρακαλω εξηγησε.... :) :) αν ειναι απο προσωπικη εμπειρια η' υποθετεις οτι ετσι ειναι?
δεν καταλαβαινω γιατι οι αναπαντητες λειτουργουν θετικα. αν δεν απαντησεις τις ερωτησεις απλα δεν παιρνεις το βαθμο της ερωτησης. αν εχεις 3 αναπαντητες στις 30 απλα εχεις 27 ερωτησεις. δε λειτουργουν ουτε θετικα ουτε αρνητικα.
για να μη μπερδευεσαι θα σου δωσω ενα παραδειγμα κ με τους 2 τροπους για να δεις οτι ειναι το ιδιο.ας το παρουμε συμφωνα με αυτα που ισχυουν.
εχουμε 30 ερωτησεις. αυτο σημαινει οτι καθε ερωτηση παιρνει 100/30=3,333. καθε λαθος απαντηση παιρνει 3,333/4=0,83333+3,3333=4,166.
επομενως με μια σωστη παιρνεις 3,333, με μια αναπαντητα χανεις 3,3333 δλδ ουτε κερδιζεις αλλα ουτε χανεις τιποτα κ με μια λαθος χανεις 4,166.
πες οτι εχεις 20 σωστες, 4 λαθος κ 6 αναπαντητες. τοτε λες 4*0,24=1. δηλαδη με τεσσερις λαθος σου αφαιρειται μια σωστη. αρα απο τις 20 σωστες πηγες στις 19. τις 6 αναπαντητες απλα δεν τις πηρες. τελος. δεν χανεις τιποτα. αρα η βαθμολογια σου ειναι: 19*3,333=63,327.
ή για να γινω πιο αναλυτικη ακομα αφου το θελεις λεμε: 30*3,333- (4*1,166)-6*3,333= 100-(16,664+19,9998)=100-36,666=63,33
η μικροδιαφορα που προκυπτει ειναι απο τους δεκαδικους
αυτο ειναι η πολυπλοκη λυση. υπαρχει ομως η πολυ πιο απλη που ειπα την προηγουμενη φορα.δηλαδη:
στις 30 ερωτησεις εχουμε 20 σωστες, 4 λαθος κ 6 αναπαντητες. οι 20 σωστες αυτοματα γινονται 19 αφου 4 λαθος= 1 σωστη (4*0,25=1)
αρα λεμε 19/30=0,6333.
0,6333*100=63,333%
οπως βλεπεις βγαινει ακριβως το ιδιο αποτελεσμα με πολυ πιο απλο τροπο.στο εξηγησα οσο πιο αναλυτικα μπορουσα. ελπιζω να το καταλαβες
-
ευχαριστω πολυ....
-
αν ειπωθουν μπουρδες στις ερωτησεις αναπτυξης υπαρχει αρνητικη βαθμολογια???ειχα ξαναρωτησει και μου ειπαν οχι αλλα μου κανει εντυπωση :-\
-
αρνητική με την έννοια να σου αφαιρέσουν βαθμούς απο τις υπόλοιπες ερωτήσεις δεν υπάρχει. τωρα αν στην ερώτηση έχεις γράψει 2 σωστά πράγματα και 10 βλακείες, και στην αφαιρέσουν σχεδόν ολόκληρη (σε σχέση με το να είχες γράψει μόνο τα 2 σωστά) αυτό είναι άλλο πράγμα.
-
καταλαβα..ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου.
-
Τελικά στις ερωτήσεις πολλαπλής των αρχαίων που δεν είναι σε ειδικό απαντητικό φύλλο υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση; Ξέρουμε κάτι επίσημα;
-
νομιζω πως οχι, δεν υπαρχει αρνητικη βαθμολογια στις πολλαπλων των αρχαιων.
ας με διορθωσει καποιος,αν κανω λαθος....
-
δεν ξερω αν βοηθα αλλα σε εμας υπαρχει αρνητικη βαθμολογια
και νομιζω σε ολες τις πολλαπλης υπαρχει
-
νομιζω πως οχι, δεν υπαρχει αρνητικη βαθμολογια στις πολλαπλων των αρχαιων.
ας με διορθωσει καποιος,αν κανω λαθος....
Kαι εγώ την ίδια εντύπωση έχω!
-
Τελικά στις ερωτήσεις πολλαπλής των αρχαίων που δεν είναι σε ειδικό απαντητικό φύλλο υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση; Ξέρουμε κάτι επίσημα;
δεν υπαρχει αρνητικη σε αυτες τις 10 ερωτησεις και δε θα υπαρχει οσο παραμενουν εκτος ειδικου απαντητικου φυλλαδιου.
-
ομως αν τωρα τις απαντησουμε στο ειδικο φυλλο που σκαναρονται,
το πιθανοτερο ειναι να εχουν αρνητικη.
Παρ'όλα αυτά όμως πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στο "ζωγράφισμα" των απαντήσεων....
Έχω μάθει για περιπτώσεις που το σκάνερ έδωσε σωστές απαντήσεις ως λάθος!
-
Παντως τραγικο να συμβει σε σωστες απαντησεις
Όντως...δε χάνεις μόνο μια σωστή απάντηση αλλά έχεις και την αρνητική βαθμολογία της λάθος!Εγώ πάντα (αφού έχω απαντήσει όλα τα υπόλοιπα) τις απαντάω στο πρόχειρο φύλλο που μας δίνουν και μετά αφήνω χρόνο και επιδίδομαι στην "καλλιτεχνική" αυτή δραστηριότητα...
-
Eίχα αποφασίσει να παίξω λίγο τζόγο με 4 ερωτήσεις, η στατιστική λέει ότι κάποια θα πετύχω. Αν όμως οι ερωτήσεις είναι όντως λιγότερες το κάνεις; Καλά, αν είναι 25, αν είναι 20; Αλήθεια κομπιουτεράκι επιτρέπεται να έχουμε εμείς οι φιλόλογοι, να κάνουμε σαν τους μπακάληδες καμιά πράξη να δούμε αν μας συμφέρει να ρισκάρουμε; Κουφή ερώτηση, αλλά εγω μαθηματικές πράξεις θα κάνω να δω πού βρίσκομαι και πόσο με παίρνει να τολμήσω.
-
με αγχωνετε... :'(
εγω επειδη δεν εχω καταλαβει γιατι στα μαθηματικα ειμαι σκραπας,πως πηγαινει η αρνητικη βαθμολογια???δλδ πως υπολογιζουμε το ποσα μορια θα χασουμε αναλογα με τον αριθμο ερωτησεων???
-
παιδια σας παρακολουθω αρκετη ωρα
με ολο το θαρρος
και με καλοσυνη το λεω
γιατι αναλωνεστε τοσο πολυ μην το σκεφτεστε
καταναλωνετε ενεργεια πολυτιμη
χαλαρωστε και ασχολειθειτε με το διαβασμα η κατι αλλο
το ξερω σας καιει και εμενα μια που σε λιγες μερες δινουμε
και παλι μην το παρετε στραβα για καλο το πα
καλο σας απογευμα
-
ένας απλός τύπος, ειδικά για φιλολόγους ( ;D ;D ;D) για να βρίσκουν εύκολα τη βαθμολογία τους.
Ανά 4 λάθος ερωτήσεις λάθος αφαιρείς μία σωστή
Ανά 3 λάθος 75% μια σωστής κτλ.
Μετράς τις σωστές, βάζεις δύο μηδενικά και διαιρείς με το πλήθος των απαντήσεων. Ένα παράδειγμα. Έχω σωστές 15,5 ερωτήσεις και συνολικά οι ερωτήσεις είναι 20. Άρα, βάζω δύο μηδενικά 1550 (εδώ έβαλα ένα, γιατί μετακινώ υποδιαστολή) και διαιρώ με το 20, άρα 1550/20=77.5.
Ελπίζω να είναι κατανοητό. Από κει και πέρα βλέπεις για ποιες είσαι σίγουρη και ρισκάρεις ή όχι, αναλόγως τι θες
-
Πώς είναι δυνατόν να έχεις σωστές 15,5 ερωτήσεις; Ή 15 θα έχεις ή 16!!!
Εννοείς κάτι άλλο που δεν κατάλαβα;
-
Δηλαδή στις ερωτήσεις πολλαπλής αρχαίων, αξίζει να ρισκάρουμε..εκτός κι αν απαντηθούν στο ειδικό φύλλο? Αυτά θα μας τα πούν εκεί?
LK, ήσουν κατατοπιστικότατη! ;)
-
Πώς είναι δυνατόν να έχεις σωστές 15,5 ερωτήσεις; Ή 15 θα έχεις ή 16!!!
Εννοείς κάτι άλλο που δεν κατάλαβα;
Εννοεί μάλλον τις σωστές που προκύπτουν αφού αφαιρέσεις την αρνητική βαθμολογία με τον τρόπο που περιγράφει: αν έχεις δηλ. 2 λάθος ερωτήσεις, μαζί με την αρνητική είναι σα να έχεις 2.5 λάθος άρα 87,5 σωστές!
-
Αφού υπάρχει η αρνητική, γι αυτό μπορεί να βγει δεκαδικός. Δηλαδή από τις 20 έχω τις 18 σωστές, ποια είναι η βαθμολογία μου, 18/20, όχι 17,5/20 και προχωρώ στη γνωστή μέθοδο. Αν θα ρισκάρεις, εξαρτάται τι ξέρεις και πού θες να φτάσεις. Είναι προσωπικό θέμα. Εγώ 4 σκοπεύω να τις ρισκάρω, όχι περισσότερες. Αυτό είναι προσωπική αντίληψη. Αν δω ότι ξέρω 26/30 (λέμε τώρα), φυσικά και θα κάνω το σταυρό μου και θα φύγω, σιγά που θα ρισκάρω.
-
το ζήτημα είναι βέβαια, τι γίνεται με τις απαντήσεις που θεωρεί κανείς ότι τις ξέρει σίγουρα, και οι οποίες πάραυτα είναι λάθος.. Τότε και το μέτρημα μέσα στην αίθουσα, και οι υπολογισμοί πάνε στράφι.. ;) (αφήστε με να κάνω και λίγο χιούμορ, γιατί "τέτοια ώρα, τέτοια λόγια.." :)
-
Και κάτι άλλο σχετικά με τη στατιστική, για να σας φτιάξω το κέφι. Κοιτούσα τα αποτελέσματα του 2007 και μόνο 5000 και λιγότεροι είχαν πιάσει τη βάση και λιγότεροι. Συνεπώς, θεωρώ δύσκολο όποιος ασχολείται σοβαρά να μην πιάσει τη βάση, άρα έχουμε τα εξής αποτελέσματα 1/10 διοριστέος και 1/5 αναπληρωτής Αττικής. :D. Δεν είναι και ακατόρθωτο, από το 1/40 πολύ καλύτερο. Τα περί ωρομισθίων με βάση τα φετινά δεδομένα
-
το ζήτημα είναι βέβαια, τι γίνεται με τις απαντήσεις που θεωρεί κανείς ότι τις ξέρει σίγουρα, και οι οποίες πάραυτα είναι λάθος.. Τότε και το μέτρημα μέσα στην αίθουσα, και οι υπολογισμοί πάνε στράφι.. ;) (αφήστε με να κάνω και λίγο χιούμορ, γιατί "τέτοια ώρα, τέτοια λόγια.." :)
Μιλάμε για αυτές που βάζεις το χέρι σου στη φωτιά, όπως ο στίχος από τη "Μαρίνα των βράχων" του Ελύτη, αυτές είναι περίπου το 60%, για καποιες είσαι ανάμεσα σε δύο και αυτές παίζεις λόττο. Δε θα πας να παίξεις λόττο μία που δεν την έχεις ξανακούσει ποτέ, π.χ ποια τα αποτελέσματα της όγδοης σταυροφορίας. Στα αρχαία απαντάς σε όλες τις πολλαπλής φυσικά
-
μου ειπε κοπελα που στον προηγουμενο διαγωνισμο δεν ηταν καν επιτυχουσα τα εξης" ειχε 27 ερωτησεις λαθος. αν στις 17 απαντουσε δεν ξερω αντι να τις βαλει την τυχη, θα ηταν διοριστεα αφου παιδαγωγικα-ειδικη ειχε μεσο ορο 80 κ υψηλο βαθμο πτυχιου κ μεταπτυχιακο!!"
οποτε θελει πολλη προσοχη για το αν θα τις ρισκαρουμε ή οχι
-
Μέχρι τρεις σκέφτομαι να ρισκάρω,παραπάνω όχι.
-
μου ειπε κοπελα που στον προηγουμενο διαγωνισμο δεν ηταν καν επιτυχουσα τα εξης" ειχε 27 ερωτησεις λαθος. αν στις 17 απαντουσε δεν ξερω αντι να τις βαλει την τυχη, θα ηταν διοριστεα αφου παιδαγωγικα-ειδικη ειχε μεσο ορο 80 κ υψηλο βαθμο πτυχιου κ μεταπτυχιακο!!"
οποτε θελει πολλη προσοχη για το αν θα τις ρισκαρουμε ή οχι
Αν πας να απαντήσεις 17 πας γυρεύοντας, είπαμε όχι περισσότερες από τα δάχτυλα του ενός χεριού και βέβαια αν τα έχεις πάει πολύ καλά κάνεις το σταυρό σου και φεύγεις
-
μου ειπε κοπελα που στον προηγουμενο διαγωνισμο δεν ηταν καν επιτυχουσα τα εξης" ειχε 27 ερωτησεις λαθος. αν στις 17 απαντουσε δεν ξερω αντι να τις βαλει την τυχη, θα ηταν διοριστεα αφου παιδαγωγικα-ειδικη ειχε μεσο ορο 80 κ υψηλο βαθμο πτυχιου κ μεταπτυχιακο!!"
οποτε θελει πολλη προσοχη για το αν θα τις ρισκαρουμε ή οχι
Αν πας να απαντήσεις 17 πας γυρεύοντας, είπαμε όχι περισσότερες από τα δάχτυλα του ενός χεριού και βέβαια αν τα έχεις πάει πολύ καλά κάνεις το σταυρό σου και φεύγεις
+++++++++++
-
Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι εκείνες οι ερωτήσεις στις οποίες είσαι και δεν είσαι σίγουρος, όπωσ αυτές στη γλώσσα με την ανάπτυξη των παραγράφων. Νομίζω ότι είναι λίγο παγίδες.
-
Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι εκείνες οι ερωτήσεις στις οποίες είσαι και δεν είσαι σίγουρος, όπωσ αυτές στη γλώσσα με την ανάπτυξη των παραγράφων. Νομίζω ότι είναι λίγο παγίδες.
συμφωνω απολυτα!!!!εκει πραγματικα δε μπορεις να ξερεις με σιγουρια αν εχεις απαντησεις σωστα
-
Το 2007 μία ερώτηση στη γλώσσα ήταν παγίδα, απλώς αυτές οι ερωτήσεις θέλουν πολλή εξάσκηση, πρέπει να έχεις εμπειρία, ειδικά από Γ λυκείου, αυτό πιστεύω
-
Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι εκείνες οι ερωτήσεις στις οποίες είσαι και δεν είσαι σίγουρος, όπωσ αυτές στη γλώσσα με την ανάπτυξη των παραγράφων. Νομίζω ότι είναι λίγο παγίδες.
συμφωνω απολυτα!!!!εκει πραγματικα δε μπορεις να ξερεις με σιγουρια αν εχεις απαντησεις σωστα
Άρα, δεν μπορείς να κάνεις και τους υπολογισμούς σου εκείνη την ώρα και μοιραία να παρασυρθείς και να απαντήσεις και κάποιες άλλες στην τύχη.
-
Αν δουλεύεις γ΄ Λυκείου, αυτές οι ασκήσεις με παραγράφους -συλλογισμούς είναι μια χαρά.Αν δεν ξέρεις όμως μετρική ή συλλογές ,έργα κτλ εκεί σκούρα τα πράγματα....
-
η μετρική, αν ξέρεις 5 βασικά πράγματα και τα εφαρμόσεις, έχω την εντύπωση ότι "βγαίνει". Εκείνα που δεν "παίζονται" κατά τη γνώμη μου είναι τα υπόλοιπα (έργα, συλλογές..). Εκτός αν έχεις μεταπτυχιακό στη νεότερη - σύγχρονη λογοτεχνία.
-
ΛΚ αυτο που μου πες το καταλαβα οσον αφορα τις σωστες απαντησεις αλλα στις λαθος μπερδευομαι.βεβαια τωρα εχω ενα μπουσουλα.να σαι καλα παντως!με βοηθησες αρκετα!
-
Απο εμπειρια λεω οτι εκεινη τη στιγμη παρασυρεσαι και λειτουργεις παρορμητικα, οποτε παιρνεις μεγαλυτερο ρισκο απο αυτο που πρεπει. Καλο ειναι να απαντας μονο τις ερωτησεις που ξερεις ή εισαι σχεδον σιγουρος οτι ξερεις γιατι θα υπαρξουν και λαθη που δεν τα υπολογιζεις. Οσο για τον υπολογισμο δε νομιζω οτι ειναι η στιγμη καταλληλη να γινει εκει. Παντως καθε σωστη απαντηση πολλαπλασιαζεται με 3,33 και καθε λαθος ειναι μειον 0,83 για το γνωστικο, ενω για τα παιδαγωγικα 3,125 η σωστη, μειον 0,78 η λαθος.
-
Στις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών στα αρχαία δεν υπάρχει αρνητική ε; ??? ??? ??? ???
-
Στα υπόλοιπα θέματα που υπάρχει αναφέρεται στο φύλλο ερωτήσεων, άρα.........
-
Υπάρχει επίσημη ανακοίνωση ή είναι συγκεχυμένο το θέμα; Γιατί αν δεν υπάρχει μπορούμε να τις απαντήσουμε όλες άφοβα.
-
Υπάρχει επίσημη ανακοίνωση ή είναι συγκεχυμένο το θέμα; Γιατί αν δεν υπάρχει μπορούμε να τις απαντήσουμε όλες άφοβα.
Πριν τα θέματα τη μέρα των εξετάσεων θα δώσουν ένα φύλλο με οδηγίες. Εκεί θα γράφει ποιες ερωτήσεις έχουν αρνητική βαθμολογία. Στον προηγούμενο ασέπ δεν είχαν αρνητική βαθμολογία...
-
Σ ευχαριστώ... :)
-
Οπότε αξίζει να ρισκάρεις σε αυτές, εφόσον δεν έχουν αρνητική.. :-\
-
ερώτησις πρακτικού τύπου...
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος έχει από τις 30 ερωτήσεις των Νέων Ελλ. τις 20 απαντημένες σωστά. (άρα 20 Χ 3.33= 66,6). 5 απαντήσεις λάθος (5 Χ 4.16= 20.80) και 5 αναπάντητες (5 Χ 3.33= 16,65). Η συνολική βαθμολογία του στο συγκεκριμένο μάθημα θα είναι 66,6 - (20.8+16.65)= 28.55 ??? :o :o :o
Μπορεί κάποιος να απαντήσει?
Ευχαριστώ!
Apo oti kalabainw h synolikh arnhtikh ba8mologia afaireitei apo to 100 kai oti to 66,6.
Dhladh 8a einai 100 - (20.8+16.85) = 62.35
-
ερώτησις πρακτικού τύπου...
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος έχει από τις 30 ερωτήσεις των Νέων Ελλ. τις 20 απαντημένες σωστά. (άρα 20 Χ 3.33= 66,6). 5 απαντήσεις λάθος (5 Χ 4.16= 20.80) και 5 αναπάντητες (5 Χ 3.33= 16,65). Η συνολική βαθμολογία του στο συγκεκριμένο μάθημα θα είναι 66,6 - (20.8+16.65)= 28.55 ??? :o :o :o
Μπορεί κάποιος να απαντήσει?
Ευχαριστώ!
20x3.33=66.6, 5x0,83=4,15 αρα 66,6-4,15 =62,45. ενω αν αφησει και τις 10 αναπαντητες 66,6.