Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: mellie στις Οκτωβρίου 27, 2008, 12:23:06 am

Τίτλος: Ερώτηση
Αποστολή από: mellie στις Οκτωβρίου 27, 2008, 12:23:06 am
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: dimstella στις Οκτωβρίου 27, 2008, 12:37:38 am
καλά, ανακάλυψες τον .... τροχό!!

ασε, κι εγώ τα βλέπω αυτά και είναι νόμιμα παράθυρα-πόρτες.

Το ζήτημα είναι κατά πόσο είμαστε διατεθειμένοι να τα ανεχόμαστε αυτά. 100.000 υποψήφιοι του ΑΣΕΠ έχουν (πρέπει να έχουν) μεγαλύτερη επιρροή από μερικές 10άδες παραθυροπορτάκηδες. Τώρα, γιατί οι 100.000 υποψήφιοι δεν έχουν την δύναμη που θα έπρεπε, ας όψεται η εσωστρέφεια τους (μας). Αμα αντιληφθεί ο Στυλιανίδης το "ειδικό βάρος" των ψήφων 100.000 οικογενειών ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Στο χέρι μας είναι να του δώσουμε να το καταλάβει

ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: mellie στις Οκτωβρίου 27, 2008, 12:44:27 am
Μωρέ το ξέρω, δεν έκανα καμιά σπουδαία ανακάλυψη, ούτε καν την Αμερική...τον τροχό. Απλά ρωτάω αν ξέρατε πραγματικές καταστάσεις, ονόματα κλπ και όχι υποψίες, οι οποίες δυσκολεύουν την τεκμηρίωση, τι θα κάνατε! Γιατί νιώθω ότι εφόσον κι εμείς οι ίδιοι δεν κάνουμε τίποτε για να σταματήσει αυτή η κατάσταση, με τον τρόπο μας την ευλογούμε. Και ναι, σαφώς πρέπει να γίνουν μαζικοί έλεγχοι αλλά μήπως κάποτε πρέπει να γίνει η αρχή με τον πρώτο;
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: Dotore στις Οκτωβρίου 27, 2008, 06:05:05 am
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;

το 40 % ποιους εξυπηρετεί? δεν είναι προφανές το τι παίζεται?

Απ' τα ωραία του STEALιανίδη

ΠΕ04.02 πτυχίο 1999

Με τρεις παταγώδεις αποτυχίες σε ισάριθμους ΑΣΕΠ 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2003-2004:  0.789
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2004-2005:  7,967 (αναπλήρωση σε μουσικό σχολ.)
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006:  1,737
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2006-2007:  1,943
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2007-2008:  8,033 (αναπλήρωση σε εκκλησιαστικό σχολ.)

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2008-2009: Διορισμός μέσω 40% σε περιοχή Α’ Νομού (σπίτι της!)

Το ελάχιστο;
Θα υπέγραφα το παρακάτω κείμενο/ ψήφισμα:

Όσοι συμφωνούν ας στείλλουν email με το όνομα τους στο:  bilstef@gmail.com
και όσοι για τους δικούς τους λόγους δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους, ας μας το πουν στο email που θα μας στείλουν ,θα περιλάβουμε το όνομά τους όταν έρθει η ώρα να το στείλουμε στους τελικούς αποδέκτες.


ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

Εμείς οι υπογραφόμενοι εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.

Ζητάμε δε:

α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο και γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .

β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.

γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .

δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%

ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί).
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: irene.a στις Οκτωβρίου 27, 2008, 08:38:42 am
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;

Συγνωμη αν ειμαι λιγο ασχετη, αλλα πως μπορουν να το κανουν αυτο; Δεν προηγουνται αλλοι με επιτυχια στο ΑΣΕΠ;
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: Georgia s στις Οκτωβρίου 27, 2008, 09:33:32 am
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;

Συγνωμη αν ειμαι λιγο ασχετη, αλλα πως μπορουν να το κανουν αυτο; Δεν προηγουνται αλλοι με επιτυχια στο ΑΣΕΠ;

irene  ο ασεπ έτσι όπως πάει θα καταργηθει...η τουλάχιστον εκει στοχεύουν..τι τον θεσπίσανε ήθελα να ξερα..δεν είδες τις θέσεις που προκηρύχτηκαν φέτο;; σε μερικές ειδικότητες, είναι γελοιος ο αριθμός...
την ίδια στιγμή σε πληροφορώ υπάρχουν άτομα με πτυχίο 2002 που δεν έχουν δώσει ποτέ ασεπ κ τώρα εργάζονται ως αναπληρωτές γτ έχουν ήδη μαζέψει 20 μόρια προυπηρεσίας...πως γίνεται αυτο;;; αμα έχεις μέσον κ παίρνεις ώρες χίλιες δυο γίνεται...κ τα χέρια μας δεμένα να μη μπορούμε κ να κάνουμε τίποτα..γι αυτο κατά τη γνωμη μου, πρέπει να σκεφτουμε σοβαρά πάνω στο θέμα..γιατί όταν έρθει η ώρα ο καθένας μας να τα βρει αυτά μπροστά του ( εγώ ήδη τα έχω βρει ) είναι συνήθως αργα...
 τώρα , ότι θέλει μεγάλη συζήτηση κ σκέψη το αν ο διαγωνισμος ασεπ επιλέγει τους καταλληλότερους εκπαιδευτικούς είναι κ αυτο κατα τη γνώμη μου μεγάλο θέμα..
τουλάχιστον θα υπήρχε μεγαλύτερη αντικειμενικότητα κ σαφως πολύ περισσότερες θέσεις κ άρα ευκαιρίες για περισσότερους ανθρώπους..
κ ενα ερώτημα σε όσους ασχολούνται βαθύτερα με αυτά τα θεματα κ τα κατέχουν καλύτερα: φαντάζομαι πως σταδιακά απαιτουν να καθιερωθεί ο ασεπ ως μοναδικο κριτήριο διορισμου..γιατί διαφορετικά τι θα γίνει με όσους  παλεύουν χρόνια διδάσκοντας κ έχουν προυπηρεσία;; δεν γίνεται φαντάζομαι να τους ακυρώσουμε..
εγώ επιτυχούσα του ασεπ είμαι 2 φορές κ σίγουρα ψηφίζω ασεπ, αλλά θα πρεπει να λαμβάνουμε υποψη μας κ τους αλλους..
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: Georgia s στις Οκτωβρίου 27, 2008, 03:05:14 pm
Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι υπάρχουν κάποιοι που κινούνται πλαγίως και συγκεντρώνουν μόρια τα οποία θα τους επιτρέψουν σε 1-2 χρόνια να διοριστούν, απλά και μόνο πιάνοντας την βάση στον ΑΣΕΠ, τι θα κάνατε;

Συγνωμη αν ειμαι λιγο ασχετη, αλλα πως μπορουν να το κανουν αυτο; Δεν προηγουνται αλλοι με επιτυχια στο ΑΣΕΠ;

irene  ο ασεπ έτσι όπως πάει θα καταργηθει...η τουλάχιστον εκει στοχεύουν..τι τον θεσπίσανε ήθελα να ξερα..δεν είδες τις θέσεις που προκηρύχτηκαν φέτο;; σε μερικές ειδικότητες, είναι γελοιος ο αριθμός...
την ίδια στιγμή σε πληροφορώ υπάρχουν άτομα με πτυχίο 2002 που δεν έχουν δώσει ποτέ ασεπ κ τώρα εργάζονται ως αναπληρωτές γτ έχουν ήδη μαζέψει 20 μόρια προυπηρεσίας...πως γίνεται αυτο;;; αμα έχεις μέσον κ παίρνεις ώρες χίλιες δυο γίνεται...κ τα χέρια μας δεμένα να μη μπορούμε κ να κάνουμε τίποτα..γι αυτο κατά τη γνωμη μου, πρέπει να σκεφτουμε σοβαρά πάνω στο θέμα..γιατί όταν έρθει η ώρα ο καθένας μας να τα βρει αυτά μπροστά του ( εγώ ήδη τα έχω βρει ) είναι συνήθως αργα...
 τώρα , ότι θέλει μεγάλη συζήτηση κ σκέψη το αν ο διαγωνισμος ασεπ επιλέγει τους καταλληλότερους εκπαιδευτικούς είναι κ αυτο κατα τη γνώμη μου μεγάλο θέμα..
τουλάχιστον θα υπήρχε μεγαλύτερη αντικειμενικότητα κ σαφως πολύ περισσότερες θέσεις κ άρα ευκαιρίες για περισσότερους ανθρώπους..
κ ενα ερώτημα σε όσους ασχολούνται βαθύτερα με αυτά τα θεματα κ τα κατέχουν καλύτερα: φαντάζομαι πως σταδιακά απαιτουν να καθιερωθεί ο ασεπ ως μοναδικο κριτήριο διορισμου..γιατί διαφορετικά τι θα γίνει με όσους  παλεύουν χρόνια διδάσκοντας κ έχουν προυπηρεσία;; δεν γίνεται φαντάζομαι να τους ακυρώσουμε..
εγώ επιτυχούσα του ασεπ είμαι 2 φορές κ σίγουρα ψηφίζω ασεπ, αλλά θα πρεπει να λαμβάνουμε υποψη μας κ τους αλλους..
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: Georgia s στις Οκτωβρίου 27, 2008, 05:05:56 pm
θα ήθελα τη γνωμη ανθρώπων που γνωρίζουν καλύτερα, για τα παραπάνω...
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: Katerina Kfd στις Οκτωβρίου 27, 2008, 09:39:36 pm
Εγώ πάντως προτείνω ανώνυμη καταγγελία αν κάποιος ξέρει περίπτωση παράνομου....με τα πλήρη στοιχεία του όνομα ειδικότητα κ αιτιολογία της καταγγελίας στον εισαγγελέα της περιοχής.Ξέρω περίπτωση που δήλωσε ψευδώς ειδική κατηγορία και με καταγγελία τον έβγαλαν.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: mellie στις Οκτωβρίου 29, 2008, 08:59:23 pm
Μπορείς να κάνεις ανώνυμη;;; Θα μου πεις δεν έχεις τα κότσια να την κάνεις με το όνομά σου;Τα έχω αλλά δεν έχω αυτή τη στιγμή την όρεξη να μπλέξω με κάτι τέτοιο και να τρέχω!
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: Georgia s στις Οκτωβρίου 29, 2008, 09:24:49 pm
Μπορείς να κάνεις ανώνυμη;;; Θα μου πεις δεν έχεις τα κότσια να την κάνεις με το όνομά σου;Τα έχω αλλά δεν έχω αυτή τη στιγμή την όρεξη να μπλέξω με κάτι τέτοιο και να τρέχω!
μπορει να γίνομαι κουραστική, αλλά θα εκφράσω ξανά την απορία μου..γιατί βρε παιδιά να μπλέκουμε σε τέτοιες ιστορίες κ να αισθανόμαστε καταδότες για να υπερασπίσουμε τη δικαιοσύνη κ την ισότητα, απο τη στιγμή που υπάρχουν συλλογικα όργανα που μπορούν όσο πιο ισχυρά είναι κ πολυμελή τόσο περισσότερη ισχύ να έχουν για να διασφαλίζεται η στοιχειώδης έστω αξιοκρατία;;   ???
γιατί όπως οι διορισμένοι έχουν τα συνδικαλιστικά τους όργανα να μην δώσουμε κ εμεις δύναμη στο σύλλογο αδιορίστων ( σε όλους τους νομούς υπαρχουν παραρτήματα..), παρά να καθόμαστε να γκρινιάζουμε εδω για τη μια κ την αλλη περιπτωση παρανομίας κ τσαμπουκα;; πολλές τέτοιες υπάρχουν, κ όσο ο καθένας μας κοιτάζει την παρτη του,  περισσότερες θα γίνονται..
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: mellie στις Οκτωβρίου 29, 2008, 09:31:01 pm
Έλα μου ντε....Γιατί να μας βάζουνε σε αυτές τις διαδικασίες;
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: korina76 στις Οκτωβρίου 30, 2008, 11:22:10 am
Καλημέρα συνάδελφοι,
σωστά είναι όλα αυτά που λέμε αλλά πρέπει να κινητοποιηθούμε μαζικά. Ο σύλλογος των αδιόριστων εκπαιδευτικών θα συνεδριάσει την Κυριακή 2/11 στο αμφ.20 στο Πολυτεχνείο 11.30 το πρωί για όλα τα φλέγοντα ζητήματα και τις μελλοντικές κινητοποιήσεις μας.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση
Αποστολή από: MANNI στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 01:31:12 pm
Ξέρετε αν στον Επιτάφιο Γ Λυκείου εξετάζονται και τα γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα;