Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: brunos στις Νοεμβρίου 03, 2008, 05:47:59 pm
-
Δείτε όλα τα θέματα με τις λύσεις τους, του Πανελληνίου Διαγωνισμού Μαθηματικών "Ο ΘΑΛΗΣ", εδώ: www.sxoleio.eu (http://www.sxoleio.eu)
-
Δεν ξέρω αν είδατε τη νέα ύλη των Μαθηματικών έτσι όπως την έδωσε το υπουργείο, γι αυτό την παρουσιάζω αναλυτικά παρακάτω και με έντονα βάζω τις νέες παραγράφους που προστίθενται και εκεί θέλω τα σχόλια σας!!
Α΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Προτείνουμε ως διδακτέα ύλη για τα μαθήματα της Άλγεβρας και της Γεωμετρίας κατά το σχολικό έτος 2009 – 2010 την ακόλουθη:
ΑΛΓΕ
-
1. Θα κάνουμε στην Κατεύθυνση β Λυκείου την Αx2+By2+Γx+Δy+E=0 που είναι η μεταφορά των αξόνων.
2. Στην Γεωμετρία
-
προσωπικά πιστεύω ότι μετά από αυτό πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές στην ύλη της γ΄λυκείου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ωχ ωχ πέστε με φοβιτσιάρα αλλά θα την αυξήσουν κατά πολύ!!!!!!!!!!!!
-
Λες να βάλουν πίνακες και ορίζουσες???
-
προς τα εκεί το πάνε!
θα βάλουν και όρισμα μιαδικού αριθμού!
θυμάσαι το 2003-2004 που είχαμε ξεκινήσει με την παλιά ύλη στα φροντιστήρια και μετα το αφαιρέσανε?
εμένα αυτό που με φοβήζει περισσότερο είναι ότι θα αλλάξουν το βιβλίο της γ΄λυκείου!
-
προς τα εκεί το πάνε!
θα βάλουν και όρισμα μιαδικού αριθμού!
θυμάσαι το 2003-2004 που είχαμε ξεκινήσει με την παλιά ύλη στα φροντιστήρια και μετα το αφαιρέσανε?
εμένα αυτό που με φοβήζει περισσότερο είναι ότι θα αλλάξουν το βιβλίο της γ΄λυκείου!
Έχεις δίκιο, το όρισμα είναι πιο πιθανό από το να βάλουν ένα ολόκληρο κεφάλαιο
-
Το καλοκαίρι είχε κυκλοφορήσει η φήμη οτι θα βγάλουν τους Μιγαδικούς
Είχε συζητηθει και στο mathematica
H 1.6 Η συνάρτηση f(x)=αημx+βσυνx για την
-
4. Στην Ά λυκείου βάλανε οι αθεόφοβοι και την τριγωνομετρία (5ο κεφάλαιο) εδώ δεν προλαβαίνουμε την ύλη με τα 4 κεφάλαια που υπήρχαν, θα την προλάβουμε τώρα με ένα συν?
Μήπως αλλάξουν τον αριθμό των ωρών Άλγεβρας-Γεωμετρίας στην Α Λυκείου, από 2 Άλγεβρα, 3 Γεωμετρία εβδομαδιαίως σε 3 Άλγεβρα, 2 Γεωμετρία, δηλ. όπως ήταν παλιότερα, προ του '99. Στην περίπτωση αυτή η ύλη βγαίνει, αλλά θα πρέπει να γίνει μείωση της ύλης της Γεωμετρίας.
Υποθετικά μιλάω πάντα, αλλά αυτό το ενδεχόμενο νομίζω θα διόρθωνε το πρόβλημα που δημιουργείται, με το να διδάσκεται η τριγωνομετρία από το βιβλίο της Α Λυκείου στην αρχή της χρονιάς της
-
Στις οδηγίες που είναι η νέα ύλη , δεν μιλάει για αύξηση των ωρών διδασκαλίας στο ΑΠ?
Καλά, οι ώρες δεν αρκούσαν πριν, τώρα τί θα γίνει με μεγαλύτερη ύλη???
Οι μαθητές της θεωρητικής θα τα π...!!!!
-
Παιδιά δεν υπάρχει αύξηση των ωρών Άλγεβρας και γεωμετρίας, και ούτε μετατόπιση ωρών από το ένα μάθημα στο άλλο, ιδίως στην Ά Λυκείου που η Γεωμετρία έχει ως ύλη από το πρώτο κεφάλαιο μέχρι το 8!!!!! Απίστευτα πράγματα... αλλά ξέρετε τι θα γίνει;; Κανείς δεν θα τα διδάξη και στο τέλος θα βάλουμε ως ύλης εξετάσεων, την διδακτέα ύλη!
Τυπικά τα βάλανε, τυπικά δεν θα τα κάνουμε, έτσι πιστεύω ότι θα γίνει...
-
Τυπικά τα βάλανε, τυπικά δεν θα τα κάνουμε, έτσι πιστεύω ότι θα γίνει...
Κι εγώ αυτό πιστεύω οτι θα γίνει! ;D
-
Μα η στερεομετρία (Κεφάλαια 11-12) πάντα ήταν στην ύλη σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι. Ήταν και πέρυσι εξάλλου http://www.pi-schools.gr/lessons/mathematics/odigies_did_math_lyk.pdf (http://www.pi-schools.gr/lessons/mathematics/odigies_did_math_lyk.pdf).
Πάντα υπήρχε, και πάντα δεν την διδάσκαμε!
Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτός ο θόρυβος φέτος. Πέρυσι κάηκε φέτος μύρισε;
**(Επίσης η συζήτηση έχει τοποθετηθεί σε λάθος θέμα. Θα έπρεπε να μεταφερθεί στο Σχολικά Μαθήματα αντί για το Μόνιμοι), αλλά τέλος πάντων
-
Μα η στερεομετρία (Κεφάλαια 11-12) πάντα ήταν στην ύλη σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι. Ήταν και πέρυσι εξάλλου http://www.pi-schools.gr/lessons/mathematics/odigies_did_math_lyk.pdf (http://www.pi-schools.gr/lessons/mathematics/odigies_did_math_lyk.pdf).
Πάντα υπήρχε, και πάντα δεν την διδάσκαμε!
Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτός ο θόρυβος φέτος. Πέρυσι κάηκε φέτος μύρισε;
**(Επίσης η συζήτηση έχει τοποθετηθεί σε λάθος θέμα. Θα έπρεπε να μεταφερθεί στο Σχολικά Μαθήματα αντί για το Μόνιμοι), αλλά τέλος πάντων
Η στερεομετρία δεν είναι αρχικά το 11 κ 12 κεφάλαιο. Είναι το 12 - 13, άρα λόγω της σύγχυσης σου μήπως δεν είδες και τα άλλα που είπαμε;; Ότι βάλανε και άλλα σε σχέση με πέρυσι; Αυτό γιατί δε το σχολιάζεις;; Η ύλη, υποστηρίζεις είναι ίδια με την περσινή; Και με την προπέρσινη;;
-
Η στερεομετρία δεν είναι αρχικά το 11 κ 12 κεφάλαιο. Είναι το 12 - 13, άρα λόγω της σύγχυσης σου μήπως δεν είδες και τα άλλα που είπαμε;; Ότι βάλανε και άλλα σε σχέση με πέρυσι; Αυτό γιατί δε το σχολιάζεις;; Η ύλη, υποστηρίζεις είναι ίδια με την περσινή; Και με την προπέρσινη;;
Σιγά βρε συνάδελφε. Ηρέμησε λίγο. Επειδή έκανα ένα λάθος στους αριθμούς των κεφαλαίων θα μας την πεις κιόλας ότι έχω πάθει σύγχυση? Να προσέχεις τα λόγια σου όταν μιλάς στο forum και ειδικά όταν απευθύνεσαι σε συνάδελφο. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μιλάς προσβλητικά σε κανέναν.
Το σχόλιό μου αφορούσε αποκλειστικά και μόνο το θέμα της Στερεομετρίας. Για αυτό μιλησα μόνο για την στερεομετρία και για τίποτα άλλο. Τα άλλα φυσικά και τα διάβασα και συμφωνώ. Άρα γιατί να σχολιάσω κάτι για το οποίο συμφωνώ; Αυτό λέει η κοινή λογική! Εκτός αν η δική σου λέει άλλα. Απορώ πως συμπέρανες ότι δεν διάβασα τίποτα άλλο...
-
Τώρα εκνευρίστηκες ή προσβλήθηκες; Δεν είχα πρόθεση για τίποτα από τα δύο, απλά το δικαίωμα για καλύτερη αντιμετώπιση το κερδίζεις δεν το απαιτείς! Αντί να επιχειρηματολογήσεις περί του αντιθέτου, για την διευρυμένη (ή όχι) ύλη, έμεινες σε αυτό που σου βρώμαγε και το κατέκρινες αντί να το σχολιάσεις. Ασκείς επίθεση και δεν θες να υπάρχει άμυνα; Οι παρατηρήσεις ήταν σε δασκαλοκεντρικό ύφος; Γιατί δεν κατάλαβα ότι ήσουν ο συντονιστής… φυσικά συμφωνώ ότι το θέμα είναι σε λάθος σημείο, αλλά ο τρόπος που το έθεσες (κατά εμένα) δεν ήταν ο κατάλληλος, αφού είσαι καθηγητής, άρα και παιδαγωγός πρέπει να γνωρίζεις πως θέτεις κάποια θέματα. Σωστά;
Καμία παρεξήγηση δεν υπάρχει από την μεριά μου, απλά στον γραπτό λόγο απουσιάζει το ύφος που χαρακτηρίζει πολλές φορές και την πρόθεση αυτών που λέμε.
Y.G: Hapiness αν μπορείς μετακίνησε το θέμα στο σχολικά μαθήματα, αφού εκ παραδρομής τοποθετήθηκε λάθος!
-
Μπορείς να δώσεις το link με τις φετινές οδηγίες;
'Ακυρο βρήκα http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od5_9_9_40809.php
-
Μπορείτε να το κατεβάσετε από την ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=12&ep=93&c_id=867 (http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=12&ep=93&c_id=867) ανά κεφάλαιο
ή σε ένα αρχείο pdf εδώ : http://ifile.it/dl (http://ifile.it/dl)
Ουσιαστικά είναι μια αναδιαμόρφωση του παλιού .
Μερικά καινούργια στοιχεία:
1. Εισαγωγικές έννοιες της λογικής - συνεπαγωγή - διπλή συνεπαγωγή
2. Έμφαση στην γεωμετρική ερμηνεία της απολύτου τιμής (απόσταση δύο αριθμών - κέντρο διαστήματος)
Γνώμες - σχόλια ;
-
δεν το τσεκαρα ακομη, αλλα καλο μου ακουγεται.
καιρος να μαθουν να ξεχωριζουν το "συνεπαγεται" με το "ισοδυναμει".
-
ξερει κανεις αν προκειται να εχουμε αναθεωρημενες εκδοσεις και στα φιλολογικα μαθηματα του λυκειου ;
-
Προτείνω να αρχίσουμε να γράφουμε σιγά σιγά τις διαφορές με το προηγούμενο βιβλίο, ώστε να βοηθηθούμε όλοι οι συνάδελφοι από την νέα χρονιά. Το θεωρώ πολύ σημαντικό να γίνει κάτι τέτοιο γιατί αντιλαμβανόμαστε όλοι την δυσκολία φαντάζομαι να μην πρέπει να διδάξεις κάποια πράγματα που δίδασκες μέχρι τώρα.
Να αναφέρουμε σημεία που έχουν προστεθεί ή αφαιρεθεί σε σχέση με τα όσα διδάσκαμε μέχρι τώρα. Έχω αρχίσει και το "ξεφυλλίζω" ηλεκτρονικά και έχω εντοπίσει κάποιες διαφορές. Επειδή το "ηλεκρονικό" ξεφύλλισμα δεν είναι και τόσο ξεκούραστο, παρακαλώ αν αναφέρω κάτι που δεν ισχύει να με διορθώσετε.
Ήδη το μέλος peri2005 ανέφερε παραπάνω κάποια σημεία.
Οι παρατηρήσεις να γράφονται σύμφωνα με τον τρόπο που γράφω παρακάτω, ώστε να είναι εύκολο να τις εντοπίσουμε στο νέο βιβλίο, γιατί έχουν γίνει πολλές μετακινήσεις παραγράφων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
σελίδα 41: Δεν υπάρχει η απόδειξη των |χ|<θ και |χ|>θ όπως υπήρχε στο παλιό. Οι σχέσεις αυτές αναφέρονται μόνο ως ειδικές περιπτώσεις της έννοιας της σχέσης |Χ-Χο|<θ για Χο=0, η οποία πάλι αναφέρεται χωρίς απόδειξη αλλά μέσα από παρατήρηση από παραδείγματα με αριθμούς
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
βλέπω να έχει αφαιρεθεί η εφαρμογή 4 σελίδας 139 του παλιού βιβλίου, που αναφαιρόταν στην γραφική επίλυση εξίσωσης 2ου βαθμού ως το σημείο τομής παραβολής και ευθείας (εκτός αν έχει μπει κάπου και δεν την βλέπω!!)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
σελίδα 114: Δεν υπάρχει πουθενά αναφορά στη συνθήκη καθετότητας δύο ευθειών. Γίνεται λόγος μόνο για παραλληλία. στο παλιό βιβλίο υπήρχε, αλλα οι οδηγίες του ΠΙ στα ψιλά γράμματα λέγανε να μην διδαχθεί...
έχουν αφαιρεθεί οι σελίδες που αναφερόνταν στα περί συνόλων (στο παλιό βιβλίο πριν από την έννοια της συνάρτησης): υποσύνολα, ένωση, τομή, συμπλήρωμα, σύνολο Ω, διαγράμματα Venn κλπ . Οπότε του χρόνου προσοχή, δεν χάνουμε χρόνο με αυτά. Θεωρούνται γνωστά από το Γυμνάσιο! ΑΚΥΡΟ
-
έχουν αφαιρεθεί οι σελίδες που αναφερόνταν στα περί συνόλων (στο παλιό βιβλίο πριν από την έννοια της συνάρτησης): υποσύνολα, ένωση, τομή, συμπλήρωμα, σύνολο Ω, διαγράμματα Venn κλπ . Οπότε του χρόνου προσοχή, δεν χάνουμε χρόνο με αυτά. Θεωρούνται γνωστά από το Γυμνάσιο!
Δεν έχουν αφαιρεθεί.
-
Ευχαριστώ, δεν το είχα προσέξει. διόρθωσα το μήνυμά μου παραπάνω
Φαντάζομαι θα έρθουν και νέες οδηγίες από το ΠΙ μιας και οι παλιές δεν ισχύουν.
-
Σε κάποιο άλλο θέμα αναφέρθηκε ότι σκοπεύουν να μειώσουν την ύλη στα μαθήματα θετικών επιστημών.
Οπότε καλύτερα να περιμένουμε να δούμε τι μας περιμένει.
Πάντως το βιβλίο χρειαζότανε μια αναδιάταξη, γιατί είχε παραγίνει το κακό με το μπρος-πίσω.
Να πω μια γνώμη : αντί για οδηγίες που να αντιγράφουν τους στόχους από τις παλιές και αναφέρουν απλά ενδεικτικές ώρες ανά κεφάλαιο, θα ήθελα ένα βιβλίο καθηγητή με προτεινόμενες δραστηριότητες ανά ενότητα. Έλεος με τις οδηγίες που ανά 5 χρόνια τις αντιγράφουν και αλλάζουν το χρώμα του εξωφύλλου. Αφού τους πληρώνει που τους πληρώνει τόσους συμβούλους χωρίς ουσιαστικό έργο, γιατί δεν τους βάζει να κάνουν μια τέτοια δουλειά; Εξάλλου, ως ειδικοί δεν έχουν μπει σε αυτές τις θέσεις;
-
Συμφωνώ 100% μαζί σου. Το βιβλίο όχι μόνο χρειαζότανε, αλλά και χρειάζεται ακόμα βελτίωση. Πάντως τουλάχιστον κάτι είναι και αυτό. Σίγουρα είναι καλύτερο από το παλιό και η ύλη είναι πιο καλά δομημένη με το σπάσιμο σε 7 κεφάλαια.
Όσον αφορά τις οδηγίες του ΠΙ, είναι επιεικώς απαράδεκτες και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα:
--στην Γεωμετρία ορίζουν ότι στην Α Λυκείου πρέπει να διδαχθούν τα κεφάλαια 1-8 όταν με το ζόρι τελειώνει κανείς το 5.
--Στην Γ κατεύθυνση ορίζονται οι ώρες διδασκαλίας έτσι ώστε να συμπεριληθφούν η τριγωνομετρική μορφή μιγαδικού που είναι εκτός ύλης μια 10ετία τώρα.
--στα μαθηματικά γενικής Γ τάξης οι οδηγίες και η κατανομή των ωρών είναι έτσι ώστε να διδάσκεται και η παλινδρόμηση και ο συντελεστής γραμμικής συσχέτισης που είναι εκτός ύλης.
--Επίσης τα 3/4 των οδηγιών αναφέρονται στην Άλγεβρα Α Λυκείου ενώ για τα άλλα μαθήματα αναφέρονται ελάχιστα πράγματα. Αυτό δείχνει ότι ξεκίνησαν με όρεξη, και στη συνέχεια βαρέθηκαν!
Όντως μόνο το εξώφυλλο αλλάζουν και ξεχνάνε την ύλη !!
Εγώ έχω να προτείνω και το εξής: αφού γίνεται τόσος ντόρος για μοντέρνες μεθόδους διδασκαλίας με σχέδια μαθήματος, γιατί δεν φτιάχνουν ένα τετράδιο εργασιών (workbook) μαθητή το οποίο θα είναι αποκλειστικά με σχέδια μαθήματος για κάθε κεφάλαιο και κάθε παράγραφο, και το οποίο θα δουλεύεται στην τάξη αντί για την κλασσική παράδοση μαθήματος από τον καθηγητη. Το βιβλίο καθηγητή γεωμετρίας έχει κάποια τέτοια σχέδια μαθήματος. Έτσι θα διευκολύνεται και ο καθηγητής. Πιο χρήσιμο είναι να γίνει κάτι τέτοιο παρά από τις άθλιες οδηγίες που γράψανε μια φορά και τις παρατήσανε
Και κάτι ακόμα: γιατί δεν μοιράζεται και υλικό (DVD κλπ) όχι μόνο για τα μαθηματικά αλλά για κάθε μάθημα; Τι κάνουν τόσα χρόνια οι σύμβουλοι; Εδώ θα εξοπλιστούν τα σχολεία με διαδραστικούς πίνακες και projectors. Τι υλικό θα δείξουμε το σκέφτηκαν; Αλλά βλέπετε βρήκαν την έξυπνη λύση να προσκαλέσουν τους εκπαιδευτικούς να καταθέσουν δικό τους ψηφιακό υλικό (http://www.ypepth.gr/digi_content/ (http://www.ypepth.gr/digi_content/)). Αυτό και μόνο αποδεικνύει ότι εκεί στο ΠΙ δεν κάνουν απολύτως τίποτα παρα μόνο κάθονται στο γραφείο τους και τους πληρώνει το κράτος και καλούμαστε εμείς να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα!
Και ερωτώ: Γιατί δεν μας προσκαλούν να καταθέσουμε πως πρέπει να είναι γραμμένα τα βιβλία και πως να διαμορφωθεί η ύλη. Οι πιο κατάλληλοι είμαστε εμείς που τα ζούμε και τα δουλεύουμε καθημερινά μεσα στην τάξη!
Πάντως, σχετικά με την πρόταση που είπα πιο πριν, προβλέπω ότι σύντομα θα ακολουθήσει και πρόσκληση για κατάθεση σχεδίων μαθήματος, αφού αυτοί βαριούνται να τα φτιάξουν!
-
Παιδιά καλησπέρα.
Εχει ανακοινωθεί κάπου η διδακτέα ύλη των Μαθηματικών Α και
-
Παιδιά καλησπέρα.
Εχει ανακοινωθεί κάπου η διδακτέα ύλη των Μαθηματικών Α και
-
Πολύ αόριστο το κείμενο του Υπουργείου (τι πρωτότυπο) :-\. Δηλαδή στην τριγωνομετρία
-
Πιστευω πως είναι ζήτημα ημερών να σταλούν στα σχολεία οι οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων .Σίγουρα τότε κάποιος απο εμας θα τις "ανεβάσει" στο αντίστοιχο θέμα.
-
Παιδιά καλησπέρα.
Εχει ανακοινωθεί κάπου η διδακτέα ύλη των Μαθηματικών Α και
-
Παιδιά καλησπέρα.
Εχει ανακοινωθεί κάπου η διδακτέα ύλη των Μαθηματικών Α και
-
Παιδιά καλησπέρα.
Εχει ανακοινωθεί κάπου η διδακτέα ύλη των Μαθηματικών Α και
-
ποσο 5.000 ευρω τοκιζεται ανα βδομαδα με επιτοκιο 2%(ετησιο επιτοκιο)..οι τοκοι καθε βδομαδα προστιθενται στο αρχικο κεφαλαιο και επανατοκιζονται...ποιο ποσο θα συγκεντρωθει σε 12 μηνες ;
-
Και φιλόλογος να ήμουν, 5.100
-
Και φιλόλογος να ήμουν, 5.100
-
Ισχύει ο συλλογισμός σου. Αλλά μετά από 12 μήνες όμως το ποσο που θα συγκεντρωθεί θα είναι κατά την γνώμη μου 5.100
-
φυσικός είμαι αλλά όταν οι τόκοι δίνονται κάθε εβδομάδα αυτό σημαίνει ότι αυτοί προστήθενται στο κεφάλαιο και τοκίζονται και αυτοί μην φανταστείς ότι θα βγεί καμιά μεγάλη διαφορά από τα 100 ευρώ που είναι αν δεν κεφαλοποιείς τους τόκους.
-
Πάω πάσο! Δεν κατάλαβα το πρόβλημα. Μάλλον ο ΤΕΟ FYSIKOS έχει δίκιο γιατί εγώ δεν πρόσθεσα τους τόκους ανά εβδομάδα στο κεφάλαιο.
-
-
ευχαριστω...
-
Υπάρχει κάποιος μαθηματικός που θα ήθελε να δουλέψει σε φροντιστήριο σε χωριό της Καβάλας την νέα χρονιά;
-
Το βιβλίο αλλάζει ξανά για το έτος 2011-2012?
Σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών για τα Μαθηματικά Α Λυκείου που ανακοινώθηκε εδώ http://www.pde.gr/index.php?page=2747 (http://www.pde.gr/index.php?page=2747) βλέπω ότι έχουν μπει οι πρόοδοι στην ύλη της Α Λυκείου (σελ 16678 του ΦΕΚ)
ΕΠίσης η Α λυκείου είναι η 1η τάξη που θα ακολουθήσει το νέο πρόγραμμα σπουδών του Νέου Λυκείου. Οπότε μάλλον και για αυτό θαέχουμε αλλαγή του σχολικού βιβλίου, και το ίδιο θα ακολουθήσει για τις επόμενες τάξεις τα επόμενα χρόνια αντίστοιχα
-
Όχι μόνο οι πρόοδοι, που μέχρι στιγμής αποτελούσε ύλη της
-
Εγώ έχω να προτείνω και το εξής: αφού γίνεται τόσος ντόρος για μοντέρνες μεθόδους διδασκαλίας με σχέδια μαθήματος, γιατί δεν φτιάχνουν ένα τετράδιο εργασιών (workbook) μαθητή το οποίο θα είναι αποκλειστικά με σχέδια μαθήματος για κάθε κεφάλαιο και κάθε παράγραφο, και το οποίο θα δουλεύεται στην τάξη αντί για την κλασσική παράδοση μαθήματος από τον καθηγητη. Το βιβλίο καθηγητή γεωμετρίας έχει κάποια τέτοια σχέδια μαθήματος. Έτσι θα διευκολύνεται και ο καθηγητής. Πιο χρήσιμο είναι να γίνει κάτι τέτοιο παρά από τις άθλιες οδηγίες που γράψανε μια φορά και τις παρατήσανε
Killbill συμφωνώ απόλυτα με την ιδέα σου!!! Το έχω αναρωτηθεί κι εγώ τόσες φορές! Επειδή αυτά τα ρημάδια τα σχέδια μαθήματος και τα φύλλα εργασίας τα έχω ακούσει χιλιάδες φορές από στόματα καθηγητών, συμβούλων, υπουργών, γιατί στο καλό δεν μας διευκολύνουν;;; Να πεις οτι δεν υπάρχουν; Να φτιάξουν!
Όσο για το καινούριο πρόγραμμα μαθηματικών; Μια από τα ίδια. Αντί να μειώσουν ύλη, αυξάνουν. Στο άρπα κόλα θα φτιάξουν και ένα καινούριο βιβλίο, κάνοντας copy paste από τα παλιά βιβλία των τριών τάξεων, και όλα καλά. Άντε να δούμε τι θα ακολουθήσει και με τις άλλες τάξεις!
-
Άλλο είναι το σχέδιο μαθήματος (που ουσιαστικά έχει αντικατασταθεί από τον όρο "σενάριο διδασκαλίας"), άλλο είναι το φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας είναι το πιο απλό.
Ας μου φτιάξει εμένα ο σύμβουλος (ή οι συγγραφείς των βιβλίων) τις δραστηριότητες και τα συμπληρώνω εγώ τα υπόλοιπα!
Πάντως έχω μεγάλη περιέργεια για το πώς θα γίνει το σχολείο με το νέο σύστημα...
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=37346 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=37346)
Τι εννοεί ότι τα Μαθηματικά Α Λυκείου είναι ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους;
Θα εξετάζεται Άλγεβρα-Γωμετρία μαζί;
θα εξετάζονται χώρια αλλά θα συμψηφίζονται;
-
Επανέρχομαι στο θέμα της Άλγεβρας Α λυκείου γιατί ήδη έχουμε καινούργιο βιβλίο (από πέρισυ) αλλά η νέα ύλη είναι σκόρπια και στις 3 τάξεις... Μήπως ξέρει λοιπόν κανείς συνάδελφος από πού θα διδαχθεί το μάθημα φέτος ; Να περιμένουμε νέο βιβλίο ή θα δίνουμε φωτοτυπίες ;
-
αυτό αποτελεί ένα μυστήριο.
Στο site του ΟΕΔ
-
Συνεπώς ως φαίνεται θα κοψωράψουν το παρόν βιβλίο....Ας περιμένουμε
-
Από μια πρόχειρη ματιά που έριξα :
α) έβγαλαν συστήματα και τριγωνομετρία
β) έβαλαν πιθανότητες και προόδους
Θα ακολουθήσουν ( λογικά ) του χρόνου αλλαγές και στο βιβλίο της Άλγεβρας
-
Πάλι καινούργιο βιβλίο για την Άλγεβρα Α' ? Πέρυσι δεν είχαμε το καινούργιο, κάθε χρόνο η Άλγεβρα θα αλλάζει βιβλίο?
Και η τριγωνομετρία στην
-
Λογικά το 7ο Κεφάλαιο του βιβλίου της Α Λυκείου θα ενσωματωθεί στο νέο βιβλίο της
-
όχι μόνο το βιβλίο της Άλγεβρας της Α Λυκείου έχει αλλάξει, αλλά όλων των μαθηματικών!
κατεβάστε όλα τα νέα βιβλία από το Ψηφιακό Σχολείο του Υπουργειου (digitalschool.minedu.gov.gr (http://digitalschool.minedu.gov.gr)) και ενημερωθείτε για τις πολύ σημαντικές αλλαγές! ( πχ οι Μιγαδικοί πήγαν στην
-
Να 'σαι καλά killbill, ευχαριστούμε.
Έχουμε δουλειά: εκτυπώσεις, βιβλιοδεσίες...
-
Όλη η ύλη στην Γ΄ θετ είναι στις συναρτήσεις και τα παιδιά δεν έχουν ιδέα τι είναι συνάρτηση.
Αλλά ,ας κάνουμε ξανά νέα Άλγεβρα στην Α΄ :P
-
εγώ φέτος πάντως αρνούμαι να διδάξω πιθανότητες και προόδους στην Α Λυκείου , και να μην προλάβω να πω για συναρτήσεις!
Θα ξεκινήσω την ύλη από τα κεφάλαια 6 & 7! πέρυσι δεν πρόλαβα να πω τίποτα για αυτά
Προόδους και πιθανόητες ΔΕΝ θα κάνω. και ας με απολύσουν!
-
όχι μόνο το βιβλίο της Άλγεβρας της Α Λυκείου έχει αλλάξει, αλλά όλων των μαθηματικών!
κατεβάστε όλα τα νέα βιβλία από το Ψηφιακό Σχολείο του Υπουργειου (digitalschool.minedu.gov.gr (http://digitalschool.minedu.gov.gr)) και ενημερωθείτε για τις πολύ σημαντικές αλλαγές! ( πχ οι Μιγαδικοί πήγαν στην
-
για ποιό λόγο πιστεύεις τότε οι Μιγαδικοί θα τυπωθούν φέτος στο βιβλίο της
-
για ποιό λόγο πιστεύεις τότε οι Μιγαδικοί θα τυπωθούν φέτος στο βιβλίο της
-
Καμία ουσιαστική επιμόρφωση θα μας κάνουν για το Νέο Λύκειο; (Εκτός των project, που έκανε όποιος πρόλαβε...)
-
Απόφαση για τις ώρες διδασκαλίας Μαθηματικών Α Λυκείου-Το Π.Ι δεν απάντησε στο υπ. Παιδείας (http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14191:apofasi-gia-tis-ores-didaskalias-mathimatikon-a-likeiou-to-pi-den-apantise-sto-ip-paideias)
Το υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με το με αριθ. πρωτ. 72350/Γ2/29−06−2011 έγγραφό του ζήτησε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο την εισήγησή του σχετικά με την τροποποίηση της με αρ. πρωτ. 59609/Γ2/25−05−2011 (ΦΕΚ
-
Μιά χαρά μου φαίνεται!
το 2 Άλγεβρα και 3 Γεωμετρία όλη τη χρονιά δεν ήταν και ότι καλύτερο. Πιο σημαντική είναι η Αλγεβρα και με αρκετή ύλη που οι 2 ώρες δεν θα έφταναν.
Μπράβο στην υφυπουργο!
-
Απόφαση για τις ώρες διδασκαλίας Μαθηματικών Α Λυκείου-Το Π.Ι δεν απάντησε στο υπ. Παιδείας (http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14191:apofasi-gia-tis-ores-didaskalias-mathimatikon-a-likeiou-to-pi-den-apantise-sto-ip-paideias)
Το υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με το με αριθ. πρωτ. 72350/Γ2/29−06−2011 έγγραφό του ζήτησε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο την εισήγησή του σχετικά με την τροποποίηση της με αρ. πρωτ. 59609/Γ2/25−05−2011 (ΦΕΚ
-
Είναι σίγουρο
http://didefth.gr/lows/fek_2011_1966b.pdf
-
Είναι σίγουρο
http://didefth.gr/lows/fek_2011_1966b.pdf
Ευχαριστώ γιατί έψαχνα στο site του Υπουργείου και δεν το έβρισκα :)
-
Να είσαι καλα
Δυστυχώς δεν έχει έρθει στα σχολεία τίποτα ακόμη και πολλοί έχουν άγνοια
-
παιδιά θα ακολουθείσετε το βιβλίο; δηλαδη θα διδάξετε κανονικά πιθανότητες και προόδους;
έβγαλαν την τριγωνομετρία και τα συστήματα, κάτι που πέρυσι ούτως ή άλλως δεν προλαβα να τα διδάξω, και πέρα από αυτό είπα συναρτήσεις πολύ βιαστικά.
Σκέφτεστε να ακολουθήσετε την περσυνή σειρά και να αφήσετε στο τέλος τις πιθανότητες και τις προόδους, ή και να μην τις κάνετε καθόλου;
Πέρυσι μέχρι τα Χριστούγεννα πολλά σχολεία ήταν στο 1ο κεφάλαιο. Μετά εξισώσεις, ανισώσεις που χρόνος για συναρτήσεις..
Θεωρώ τελείως ασυνάρτητο και άσχετο το κεφάλαιο των πιθανοτήτων πόσο μάλλον των προόδων που ούτε και στην
-
Μου φαίνεται πάλι θα παρανομήσω του χρόνου και θα διδάξω ότι γουστάρω και με όποια σειρα θέλω!
like!!
οντως. το σκεφτομαι και γω.
-
τις προηγούμενες χρονιές εμείς λαμβάναμε μια οδηγία από τον σχολικό σύμβουλο που έλεγε στην
-
κοιτα, εαν δεις τις προτεινομενες ωρες διδασκαλιας στο http://evripidis.freebsdgr.org/files/alikiou/anewlikio.rar (http://evripidis.freebsdgr.org/files/alikiou/anewlikio.rar), δεν αφιερωνεις παρα πολλες ωρες σ'αυτα.. καπως θα τα βολεψουμε...
-
Πάντως οι πιθανότητες, που είναι copy/paste του αντίστοιχου κεφαλαίου της Γ τάξης, έχει πολύ πράμα.
Και αν σκεφτείς ότι περυσι τα Χριστούγεννα είμασταν ακομα στο 1ο κεφάλαιο, αν κάτσω να κάνω πιθανότητες και προόδους και να πω ότι τα κατάλαβαν τότε δεν θα προλάβω να κάνω άλλα σημαντικότερα
Ειδικά φέτος που προμηνύονται καταλήψεις και απώλεια πολλών ωρών!!
Ειναι κανείς που δεν θα κάνει καθόλου πιθανότητες και προόδους και θα τα αφήσει για το τέλος αν τον βγάλει ο χρονος;
-
Οι ώρες είναι 3Α/2Γ στο πρώτο και 2Α/3Γ στο δεύτερο;
Αν είναι έτσι, έχει περισσότερες ώρες
-
οι ώρες μπορεί να είναι περισσότερες, αλλά τι βάζεις προτεραιότητα; Είναι καλύτερα να τους λες προόδους και όχι για το τριώνυμο πρώτα;
ήθελα νάξερα που κολλάνε οι Πιθανότητες και οι πρόοδοι με την υπόλοιπη ύλη της Α λυκείου. Είναι σαν την μύγα μέσα στο γάλα!
-
Γιατί με την παράγωγο που κολλούσαν οι Πιθανότητες και η Στατιστική;
Στο βάθος που τα κάνει, είναι πολύ μικρά κεφάλαια και δεν μπορούν να σταθούν σαν ξεχωριστό μάθημα.
Μίλα με τον σύμβουλο της περιοχής σου. Αν σου πει "κάνε ότι νομίζεις", όπως μας έλεγε ο δικός μας τότε που βγήκαν τα νέα βιβλία του Γυμνασίου, τότε κάνε ότι νομίζεις. Εγώ θα πάω με τη σειρά και άμα δεν μου φτάσουν οι ώρες θα κλέψω από Γεωμετρία.
-
Είδατε το cd που μοιράστηκε στους μαθητές από το υπουργείο παιδείας και περιέχει τα σχολικά βιβλία; Το βιβλίο Άλγεβρας Α λυκείου που περιέχεται στο cd είναι το περσινό, δηλ. χωρίς τα κεφάλαια των πιθανοτήτων και προόδων. Τελικά ποιο βιβλίο θα διδάξουμε;
-
Γιατί με την παράγωγο που κολλούσαν οι Πιθανότητες και η Στατιστική;
μα κανείς δεν είπε ότι αυτό ήταν σωστό στη Γ τάξη γενικής παιδείας. Όλοι φαντάζομαι συμφωνούμε ότι το βιβλίο είναι απαράδεκτο.
Εγώ θα πάω με τη σειρά και άμα δεν μου φτάσουν οι ώρες θα κλέψω από Γεωμετρία.
Κάτω τα χέρια από τη Γεωμετρία!! :P :P Ουδείς αγεωμέτρητος εισείτω έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγωνοι!!
Πλάκα κάνω.
Εμείς στο σχολείο μας συμφωνήσαμε να τα προσπεράσουμε και αν δεν μας βγάζει ο χρόνος τότε... απλά δεν θα τα κάνουμε!! Απλά πράγματα!
-
Σιγά μην σκάσω για τη Γεωμετρία.
Ελάχιστη προστιθέμενη αξία και όχι μόνο για τις εξετάσεις, αλλά και για την ακαδημαϊκή καριέρα των παιδιών.
Επίσης, το βιβλίο της Γ γενικής δεν είναι καθόλου απαράδεκτο.
Έχει ακριβώς τα κεφάλαια που χρειάζονται (μια πρώτη ιδέα) όσοι πάνε σε οικονομικές σχολές.
Επίσης, στην Α', μόλις θα τους έχεις κάνει τα διαγράμματα Venn (ή Sven που έγραψε ένας στις πανελλήνιες).
Πολύ καλή ιδέα να γίνονται οι Πιθανότητες κολλητά.
-
το "απαράδεκτο" που έχει χρεωθεί και καταγγελθεί κατά καιρούς από συναδελφους, στο βιβλίο της Γ τάξης γενικής παιδείας, είναι το 1ο κεφάλαιο όπου σου έχει όλη την ανάλυση μέσα σε λίγες σελίδες. Αυτό το κεφάλαιο δεν κολλάει πουθενά με τα υπόλοιπα (Στατιστική & Πιθανότητες) που συμφωνώ ότι είναι πολύ χρήσιμα.
Όμως το κεφάλαιο του διαφορικού λογισμού είναι άστοχο για γενικής παιδείας μάθημα.
Διαφωνώ τέλος με την λογική της ποσότητας και του όγκου της ύλης που παρατηρούμε στα σχολικά βιβλία τωνμαθηματικών. Η λογική να τα μαθαίνουν όλα σε όλες τις τάξεις από το Γυμνάσιο ακόμα, με βρίσκει αντίθετο.
Έχουν μπει στο Γυμνάσιο διανύσματα, πιθανότητες, στατιστική και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Δεν λέω ότι δεν είναι χρήσιμα, αλλά κάθετι να διδάσκεται στην ώρα του. Όχι όλα στριμωγμένα μαζί και τελικά τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα.
Υπό αυτή την έννοια θεωρώ άστοχο το κεφάλαιο των πιθανοτήτων στην Α Λυκείου, και όχι ότι δεν είναι χρήσιμο. Όλα χρήσιμα είναι.
Άντε να δούμε να μπαίνουν οι παράγωγοι και τα ολοκληρώματα στην Α Λυκείου, ή μάλλον γιατί όχι και στο Γυμνάσιο!
-
Κατεβάζοντας το βιβλίο της Γεωμετρίας από το ψηφιακό σχολείο, το κεφάλαιο 1 υπάρχει δύο φορές μέσα στο βιβλίο. Υπάρχει και στο τέλος!!
Ο δαίμονας του τυπογραφείου;
από το βιβλίο της Άλγεβρας Α Λυκείου έχει φύγει το κεφάλαιο της τριγωνομετρίας, χωρίς όμως αυτό να έχει πάει κάπου αλλού , πχ στο βιβλίο της Άλγεβρας της
-
Κι όμως, η παράγωγος είναι απολύτως απαραίτητη για τις οικονομικές σχολές.
Το να κατέβουν οι Πιθανότητες στην Άλγεβρα της Α' δεν είναι και τόσο τραγικό. Είναι πολύ εύπεπτο και μικρό κεφάλαιο.
-
ε ας μην τα μάθουν όλα στο Λύκειο. Ας μάθουν και τίποτα στο πανεπιστήμιο
-
Συγγνώμη βρε παιδιά, αλλά μήπως με γελούν τα μάτια μου; Στο dvd που μοιράστηκε στα παιδιά υπάρχει το ΠΑΛΙΟ βιβλίο της Άλγεβρας Α Λυκείου. Ούτε πρόοδοι, ούτε πιθανότητες. (Το καινούριο το βρήκα μόνο στο http://digitalschool.minedu.gov.gr). Φαίνεται ότι κάποιος το κατέβασε από το pi-schools.gr, όπου υπάρχει ακόμα το παλιό.
Υπάρχει κανείς που έλαβε dvd με το καινούριο;
-
δηλαδή άλλες σελίδες θα λέει ο καθηγητής (που το κατέβασε από το digitalschool) και αλλες σελίδες θα έχει ο μαθητής που πήρε το dvd;
ωραία συνενόηση
-
Μέσα στα τόσα περίεργα αυτής της ...Ελληνικής γης και των ανθρώπων της, θα ήταν περίεργο να είναι όλα άψογα !
Είναι όντως έτσι: δόθηκε λάθος βιβλίο : Η Άλβεβρα είναι η περυσινή !
Και να σκεφτείς ότι ακριβώς αυτό το βιβλίο είναι που θέλαμε ! Γεωμετρίες είχαμε πολλές από πέρυσι και δώσαμε σε όλα τα παιδιά !
Δεν μπορώ όμως άλλο να είμαι ψύχραιμος με αυτά που βλέπω, οπότε σας χαιρετώ !!!
Καλή σχολική χρονιά σε όλους και ας κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δώσουμε μια νότα αισιοδοξίας και δημιουργικής πνοής στους μαθητές μας ! Γι αυτό δεν είμαστε κυρίως ;
Μπάμπης
-
Πάντως και στα pdf της Γεωμετρίας που κατέβασα από το digitalschool, τα κεφάλαια είναι ανακατεμένα με αντίστροφη σειρά. Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο για τα αρχεία του DVD
όπως δημοσίευσα και εδώ (http://www.pde.gr/index.php?topic=23749.msg502359#msg502359 (http://www.pde.gr/index.php?topic=23749.msg502359#msg502359)) σήμερα (25 Σεπτ) με το
-
θα ακολουθείσετε την σειρά των κεφαλαίων όπως είναι στο βιβλίο ή θα βάλετε προτεραιότητες;
πχ θα αφήσετε για το τέλος τις Πιθανότητες και τις προόδους;
-
Υποτίθεται ότι του χρόνου το βιβλίο της Γ Λυκείου Γενικής δεν θα έχει το κεφάλαιο με τις Πιθανότητες; Αφού υπάρχει ήδη το κεφάλαιο στην Α Λυκείου...
Αν όχι , τότε μήπως θα έπρεπε να μην δώσουμε τόση έμφαση στο κεφάλαιο αυτό;
-
στο πρόγραμμα σπουδών οι οδηγίες λένε ότι στο κεφάλαιο αυτό να αφιερωθούν 6 ώρες. άρα πόση έμφαση να δώσεις;
επίσης το γεγονός ότι υπάρχει στην Α Λυκείου δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει στην Γ. πχ στην Άλγεβρα Α Λυκείου το 6ο κεφάλαιο οι δύο τελευταίες παράγραφοι υπάρχουν και στο βιβλίο της
-
Γεια σας,
οδηγίες διδασκαλίας των μαθηματικών για το γυμνάσιο φετινές έχω βρει για το λύκειο δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη; Αν κάποιος τις έχει βρει ας γράψει το link.
-
Με μια πρόχειρη καταμέτρηση:
Για τα 4α θέματα της Τράπεζας θεμάτων της Άλγεβρας:
Περίπου:
59 αναφέρονται σε εξισώσεις - πρόσημο τριωνύμων
44 αναφέρονται σε συναρτήσεις
19 αναφέρονται σε προόδους
6 αναφέρονται σε πιθανότητες
και 14 σε διάφορα (κυρίως απόλυτες τιμές, διάταξη)
με αρκετά από τα παραπάνω, πάντως να είναι συνδιαστικά.
-
Για τα ΕΠΑΛ, με μία πρόχειρη ματιά και χωρίς καταμέτρηση, είδα αρκετές ασκήσεις με εξισώσεις ή ανισώσεις 2ου βαθμού καθώς και με άθροισμα/γινόμενο ριζών, πολλές εύκολες πιθανοτήτων, αρκετές με απόλυτες τιμές και πολλές εύκολες με εξισώσεις/ανισώσεις 1ου βαθμού.
-
18 νέα θέματα στην Τράπεζα θεμάτων της Άλγεβρας Α Λυκείου:
http://exams-repo.cti.gr/category/21-algebra?Itemid
-
Όσοι διδάσκετε στην Α λυκείου, θα βάλετε διαγνωστικό τεστ; Απ' ότι γνωρίζω είναι υποχρεωτικό, αλλά με τις τόσες ώρες που χάνονται κάθε χρονιά και τη μεγάλη έκταση της ύλης, εγώ σκέπτομαι να μην το βάλω. Ακόμα και μία χαμένη ώρα μάθημα είναι υπολογίσιμη...
-
Κοίτα εγώ θα το βάλω, χωρίς όμως να αφιερώσω παραπάνω από 1 ώρα για αυτό. Δηλαδή δεν θα κάτσω να το λύσω και να το εξηγήσω και να χάσω έτσι 2-3 ώρες.
Είναι καλό να το βάλεις γιατί τα παιδιά δεν τα ξέρεις και θα δεις τι παίζει στο τμήμα, ποιος ξέρει και ποιος δεν ξέρει και θα σε κατατοπίσει καλύτερα στην αξιολόγηση των μαθητών σου και θα έχεις μια εικόνα από την αρχή.
Εγώ σκέφτομαι να τους δώσω 10-15 θέματα και να διαλέξουν να λύσουν όποια και όσα θέλουν.
Δεν την θεωρώ χαμένη ώρα
Να ρωτήσω και εγώ κάτι. Θα ξεκινήσετε από το 1ο κεφάλαιο κανονικά και το εισαγωγικό; Επειδή οι πιθανότητες είναι ξεκάρφωτο στην ύλη της Α και κακώς έχει μπει αφού επαναλαμβάνεται στην Γ γενικής, σκεφτόμουν να το αφήσω για το τέλος της χρονιάς ή και να μην το κάνω και καθόλου. Δεν κολλάει πουθενά.
Εδώ από το διαγνωστικό τεστ διαπιστώνω ελλείψεις βασικές έννοιες, θα κάτσω να ασχοληθώ με τις πιθανότητες;
Εγώ αγαπητή Κυκλάμινο θεωρώ ειλικρινά χάσιμο ωρών στην Α τις Πιθανότητες παρά το διαγνωστικό τεστ!
-
Εγώ ρώτησα το σχολικό σύμβουλο και μου είπε ότι το διαγνωστικό τεστ είναι υποχρεωτικό στην Α λυκείου από τη νομοθεσία και πρέπει ο καθηγητής να το βάλει μέσα στις 2 πρώτες βδομάδες του σχ. έτους. Μάλιστα, εκτός από τους μαθητές θα πρέπει να ενημερωθούν και οι γονείς για την επίδοσή τους στο τεστ κατά τις πρώτες επισκέψεις τους στο σχολείο.
Για τις πιθανότητες, καλό είναι να διδαχτεί το κεφάλαιο και ας μη δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα. Δεν είναι σίγουρο ότι οι μαθητές θα ξαναδιδαχτούν το κεφάλαιο αυτό στα μαθηματικά γεν. παιδείας Γ λυκείου. Μπορεί, όταν θα πάνε στη Γ τάξη, να έχει αλλάξει το βιβλίο και η ύλη. Ακόμα χειρότερα, μπορεί σε επόμενη τάξη να μπει στην ύλη κάποιο κεφάλαιο που να είναι συνέχεια του κεφ. των πιθανοτήτων της Α τάξης. Σε αυτή την περίπτωση τι θα κάνει ο μαθητής που δε διδάχτηκε τις πιθανότητες της Α;
Πιστεύω ότι ένας λόγος που μπήκαν οι πιθανότητες στο πρώτο κεφ. του βιβλίου Άλγεβρας Α είναι να μην έρθει ο μαθητής από την αρχή αντιμέτωπος με κομμάτια της ύλης των μαθηματικών που τον "ταλαιπώρησαν" στο Γυμνάσιο (π.χ. ταυτότητες, παραγοντοποίηση, εξισώσεις κλπ).
-
Να θέσω ένα ερώτημα:Δίνεται το άθροισμα 3+33+333....+333....33 όπου έχουμε 18 αριθμούς με τον τελευταίο να έχει 18 ψηφία.Στο άθροισμα που προκύπτει ποιό είναι το ψηφίο των μονάδων και ποιό των δεκάτων.Ποιός ξέρει τη λύση;
-
Θα χρωστώ χάρη σε όποιον απαντήσει.Δεν ξέρω καθόλου.Help
-
το ψηφίο των μονάδων είναι το 4, προκύπτει επειδή αθροίζουμε 18 φόρες το 3 (18*3=54)
και των δεκάδων το 6, προκύπτει επειδή αθροίζουμε 17 φόρες το 3 (17*3=51) + 5 που είναι το κρατούμενο από την προηγούμενη άθροιση (51+5=56)
-
Χίλια ευχαριστώ επειδή έχω deadline για παρουσίαση.
-
Και αυτό που είπα το εννοώ.Ο,τι βοήθεια θες.
-
Διασαφηνίζω.Είμαι κλασική φιλόλογος με μεταπτυχιακό στη
-
Στο τμήμα Νηπιαγωγών στη Θεσσαλονίκη, στα μαθηματικά μας ζητούν να παρουσιάσουμε ένα μαθηματικό φαινόμενο. π.χ. τη μέτρηση όγκου. Ποιά θα είναι η διδακτική πρόταση. Ένα project_δραστηριότητα βασικά απαιτείται με τα εξής στοιχεία.
Συγκεκριμένα η εργασία θα περιλαμβάνει το εξής περιεχόμενο:
1. Μαθηματικό περιεχόμενο του θέματος, με στοιχεία από την ιστορική του εξέλιξη (σε γενικές γραμμές).
2. Μαθησιακοί στόχοι από το προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών.
3. Διδακτικός σχεδιασμός
3.1 Τι επιδιώκουμε να μάθουν τα παιδιά με βάση τους στόχους;
3.2 Ποια προηγούμενη γνώση έχουν τα παιδιά στο θέμα (αν έχουν);
3.3 Με ποιες δραστηριότητες θα το προσεγγίσουμε (παρουσίαση – περιγραφή, χρήση υλικού, γενικά);
4. Σχεδιασμός της υλοποίησης
4.1. Στη διάρκεια της υλοποίησης (2 ή 3 από τις παραπάνω δραστηριότητες), πώς θα λειτουργήσει η τάξη και τι θα κάνει το κάθε παιδί,
4.2. Στη διάρκεια τη υλοποίησης (όμοια), τι θα κάνει η νηπιαγωγός;
5. Σχεδιασμός της αξιολόγησης όπου ελέγχεται η επίτευξη των αρχικών μαθησιακών στόχων που τέθηκαν στο 2 (στην εφαρμογή στις 2 ή 3 δραστηριότητες).
Παιδιά το 3 με απασχολεί, Έχετε προτάσεις;;;