Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: evage στις Νοέμβριος 06, 2008, 05:28:54 μμ
-
Φίλοι Μαθηματικοί,
πώς λύνετε η παρακάτω άσκηση που απευθύνεται σε μαθητές Α' Γυμνασίου:
Να γράψεις όλους τους αριθμούς που διαιρούνται ταυτόχρονα με το 3 και το 5.
-
Άρα τα πολλαπλάσια του 3 και ταυτόχρονα του 5, δηλαδή του 15.
15, 30, 45, 60, 75,....
-
Προφανώς ο evage προβληματίζεται, φαντάζομαι, που η εκφώνηση λέει όλους και όχι μερικούς. Στο βιβλίο του καθηγητή αν το ψάξεις θα δείς ότι συστήνει να διδαχθεί η άσκηση να γράψετε όλους τους άρτιους (μορφή 2κ) και να γράψετε και όλους τους περιττούς (2κ+1). Άρα μπορείς να τους διδάξεις αυτήν την άσκηση πρώτα και μετά να κάνουν με παρόμοιο τρόπο αυτή που λές (δηλαδή μόνοι τους να οδηγηθούν στο συμπέρασμα 15κ)
-
Είπα και γω. Τόσο γελοίο για Α Γυμνασίου.
Σωστό. Άρα 15κ με κ ακέραιο ή φυσικό; Μάλλον με κ φυσικό αφού δεν ξέρουν τους ακέραιους.
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους.
-
καλησπερα σας, ενδιαφερομαι να μαθω ποια ειναι η υλη για τα μαθηματικα α γυμνασιου που δινει το υπουργειο στην αρχη της χρονιας..
ευχαριστω!
-
Όλο το βιβλίο από ότι γνωρίζω.
-
diladi sta paidia to kanete olo?
thelo na kano mia kritiki pano sto vivlio, kata poso kaluptei tin uli k tetoia alla thelo na 3ero akrivos tin uli pou dinei to upourgeio!
-
diladi sta paidia to kanete olo?
thelo na kano mia kritiki pano sto vivlio, kata poso kaluptei tin uli k tetoia alla thelo na 3ero akrivos tin uli pou dinei to upourgeio!
Στο νομό μου προσπαθούμε να καλύψουμε όλα τα κεφάλαια. Όμως δες και εδώ:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=4832.0
Μην γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες γιατί δεν επιτρέπεται...
-
ζητω συγνωμη για τους λατινικους χαρακτηρες αλλα η δυναμη της συνηθειας..
Δηλαδη αν παω να αγορασω το βιβλιο στις οδηγιες προς τους καθηγητες λεει την υλη?
-
Όχι γιατί η ύλη καθορίζεται από το υπουργείο κάθε χρονιά.
-
Αυτη την υλη θελω να μαθω αν γινεται!
-
Αυτη την υλη θελω να μαθω αν γινεται!
Ολο το βιβλίο πρέπει να διδαχθει
Ωστόσο εκτος απο το βιβλίο του καθηγητή , που δεν νομίζω να το βρεις στο εμπόριο σου δίνω και κάποιες οδηγίες που είχαν σταλεί στα σχολεία
-
Κάθε εκπαιδευτικός έχει την υποχρέωση να διδάξει όλα τα κεφάλαια που υπάρχουν στο βιβλίο. Γιατί πρακτικά είναι δύσκολο (εξαρτάται από τον αριθμό των χαμένων ωρών, από το επίπεδο της τάξης) θα πρέπει σε κάποιες ενότητες οι οποίες είναι λιγότερο σημαντικές να μην αφιερώνει πολύ χρόνο. Δεν γνωρίζω τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος εκπαιδευτικός με δική του υπαιτιότητα δεν διδάσκει την ύλη.
-
Νομίζω θα βοηθήσει το αρχείο που επισυνάπτω,αφορά την ύλη που προτάθηκε για το σχολικό έτος 2009-2010
-
αα νομιζω οτι αυτο θα με βοηθησει πολυ..
Εσας πως σας φαινεται το βιβλιο κ πως φαινεται στους μαθητες σας?
-
Θεωρώ πως είναι δύσκολο για μαθητές Α Γυμνασίου να εμπεδώσουν τόσο σημαντικές έννοιες σε Αλγεβρα και Γωμετρία,μέσα σε μια σχολική χρονιά..
Ξέρω από τα ίδια τα παιδιά ότι δυσκολεύονται στην "παράλληλη" διδασκαλία Αλγεβρας -Γεωμετρίας ,δεν είναι εφικτό να αφομοιώσουν αποτελεσματικά όλο το υλικό που διδάσκονται.
-
Ευχαριστω πολυ,να εισαι καλα..
για οτι αλλο χρειαστω θα σας ρωτησω!
-
Χρειάζεται αρκετή προσωπική έρευνα και μελέτη του υλικού ώστε στην κριτική που θέλεις να γράψεις να παρουσιάσεις τις απόψεις σου επαρκώς τεκμηριωμένες..
Εκτός από την προσωπική ενασχόληση μπορείς να ρίξεις μια ματιά και σε απόψεις που έχουν ήδη εκφρασθεί για τα νέα βιβλία Μαθηματικών Γυμνασίου εδώ:
http://www.alfavita.gr/fakeloi/fakel200702019d.php#a5
http://users.uom.gr/~epysde/epimorfosi2007a.ppt
και στο επισυναπτόμενο αρχείο..
-
Ολο το βιβλίο πρέπει να διδαχθει
Ωστόσο εκτος απο το βιβλίο του καθηγητή , που δεν νομίζω να το βρεις στο εμπόριο σου δίνω και κάποιες οδηγίες που είχαν σταλεί στα σχολεία
Δεν χρειάζεται να ψάξεις στο εμπόριο! Το βιβλίο του μαθητή και του καθηγητή μπορείς να τα κατεβάσεις από εδώ:
http://www.pi-schools.gr/books/gymnasio/ (http://www.pi-schools.gr/books/gymnasio/)
-
ειστε πολυ καλοι ολοι κ ευχαριστω πολυ κ παλι....
-
Και όσον αφορά την ύλη που πρέπει να διδαχθεί συμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου, μην τρελένεσαι. Οι οδηγίες είναι εκτός τόπου και χρόνου. Δεν είναι δυνατόν να διαδαχθεί όλο το βιβλίο. Αυτό ισχύει όχι μόνο για την Α Γυμνασίου αλλά για όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου. Εδώ πχ στην Γεωμετρία Λυκείου οι οδηγίες λένε ότι στην Α Λυκείου πρέπει να διδαχθεί μέχρι και το κεφάλαιο 8 (ομοιότητα), ενώ στην Β τα υπόλοιπα κεφάλαια και η Στερεομετρία δηλαδή. Αν είναι δυνατόν. Με το ζόρι στην Α Λυκείου τελειώνει κανείς το 5. Θα πρέπει επιτέλους αυτοί που ορίζουν τα προγράμματα σπουδών να προσγειωθούν στην πραγματικότητα.
Ειδικά για το γυμνάσιο τι να πω. Έχουν βάλει τεράστια ύλη. Ας πούμε στην Γ Γυμνασίου έχουν μπει μέχρι και πιθανότητες, ομοιότητα, και τριγωνομετρία. Έλεος!! Εδώ τα παιδιά έρχονται στο Λύκειο και δεν ξέρουν ούτε πράξεις να κάνουν.
Σε κάθε τάξη θα έπρεπε να κάνουν λίγα και καλά. Στην Α Γυμνασίου μόνο πράξεις και τίποτα άλλο. Ναι! από το πρωι μέχρι το βράδυ να μαθαίνουν πρόσθεση, αφαίρεση και πολλαπλασιασμό ακεραίων. Και να πουμε εντάξει το μάθανε αυτό για το υπόλοιπο της σχολικής τους (και όχι μόνο) ζωής. Εδώ στο Λύκειο και πάλι πρέπει να εξηγείς τους κανόνες προσήμων, την επιμεριστική κτλπ.
Μήπως να κυρήξουμε μια Μαθηματική απεργία; ;D ;D
-
Και όσον αφορά την ύλη που πρέπει να διδαχθεί συμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου, μην τρελένεσαι. Οι οδηγίες είναι εκτός τόπου και χρόνου. Δεν είναι δυνατόν να διαδαχθεί όλο το βιβλίο. Αυτό ισχύει όχι μόνο για την Α Γυμνασίου αλλά για όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου. Εδώ πχ στην Γεωμετρία Λυκείου οι οδηγίες λένε ότι στην Α Λυκείου πρέπει να διδαχθεί μέχρι και το κεφάλαιο 8 (ομοιότητα), ενώ στην Β τα υπόλοιπα κεφάλαια και η Στερεομετρία δηλαδή. Αν είναι δυνατόν. Με το ζόρι στην Α Λυκείου τελειώνει κανείς το 5. Θα πρέπει επιτέλους αυτοί που ορίζουν τα προγράμματα σπουδών να προσγειωθούν στην πραγματικότητα.
Ειδικά για το γυμνάσιο τι να πω. Έχουν βάλει τεράστια ύλη. Ας πούμε στην Γ Γυμνασίου έχουν μπει μέχρι και πιθανότητες, ομοιότητα, και τριγωνομετρία. Έλεος!! Εδώ τα παιδιά έρχονται στο Λύκειο και δεν ξέρουν ούτε πράξεις να κάνουν.
Σε κάθε τάξη θα έπρεπε να κάνουν λίγα και καλά. Στην Α Γυμνασίου μόνο πράξεις και τίποτα άλλο. Ναι! από το πρωι μέχρι το βράδυ να μαθαίνουν πρόσθεση, αφαίρεση και πολλαπλασιασμό ακεραίων. Και να πουμε εντάξει το μάθανε αυτό για το υπόλοιπο της σχολικής τους (και όχι μόνο) ζωής. Εδώ στο Λύκειο και πάλι πρέπει να εξηγείς τους κανόνες προσήμων, την επιμεριστική κτλπ.
Μήπως να κυρήξουμε μια Μαθηματική απεργία; ;D ;D
Πόσο δίκαιο έχεις !!
;D ;D ;D ;D ;D
-
Κάποια στιγμή είχα δει τις περικοπές της ύλης από τα Μαθηματικά της Α Γυμνασίου. Δεν θυμάμαι όμως σε ποιο link το είχα διαβάσει.
Μήπως κάποιος συνάδελφος μπορεί να με βοηθήσει;
-
Κάποια στιγμή είχα δει τις περικοπές της ύλης από τα Μαθηματικά της Α Γυμνασίου. Δεν θυμάμαι όμως σε ποιο link το είχα διαβάσει.
Μήπως κάποιος συνάδελφος μπορεί να με βοηθήσει;
http://www.alfavita.gr/ank_b/perikopesylis2010.pdf
και εδω στο φόρουμ σχετικό θεμα:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=19513.0
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=3032
Εγώ περικοπές δεν βλέπω.
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=3032
Εγώ περικοπές δεν βλέπω.
Αυτές οι οδηγίες αφορούν το 2009-2010 ενω το αρθρο που αναφερω παραπάνω αφορά τις περικοπές που πρόκειται να ισχύσουν απο αυτό τον Σεπτέμβρη..Προσωπικά θα περιμένω αυτό να επιβεβαιωθεί απο επίσημη αναφορά ,προτιμώ να μην στηρίζομαι σε αρθρα εφημερίδων (όσο αξιόπιστες κι αν είναι οι πηγές τους).
-
Ευχαριστώ πολύ για τις σπαντήσεις.
Θυμάμαι όμως ότι σε ένα link έγραφε συγκεκριμένα τις παραγράφους που αφαιρούνται στα Μαθηματικά και σίγουρα δεν ήταν δημοσίευμα σε εφημερίδα.
Λογικά όμως αν ισχύουν αυτά που έχουν γραφτεί θα πρέπει να έρθει εγκύκλιος και στα σχολεία.
Έχεις δίκαιο που λες ότι θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη ενημέρωση. Όμως έχω ήδη Α Γυμνασίου και θέλω να προγραμματίσω το χρόνο μου, μια και οι περικοπές αφορούν τα πρώτα 3 κεφάλαια που κάνουμε στην αρχή.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις σπαντήσεις.
Θυμάμαι όμως ότι σε ένα link έγραφε συγκεκριμένα τις παραγράφους που αφαιρούνται στα Μαθηματικά και σίγουρα δεν ήταν δημοσίευμα σε εφημερίδα.
Λογικά όμως αν ισχύουν αυτά που έχουν γραφτεί θα πρέπει να έρθει εγκύκλιος και στα σχολεία.
Έχεις δίκαιο που λες ότι θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημα ενημέρωση. Όμως έχω ήδη Α Γυμνασίου και θέλω να προγραμματίσω το χρόνο μου, μια και οι περικοπές αφορούν τα πρώτα 3 κεφάλαια που κάνουμε στην αρχή.
Το πιθανότερο είναι να διάβασες οδηγίες διδασκαλίας που αφορούσαν την περσινή χρονιά..Πιστευω πως είναι ζήτημα ημερών να "φτασουν" στα σχολεία οι νέες οδηγίες..
-
http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=6&t=9288
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ. Αυτό ήταν που έψαχνα.
(Ήδη έχω διδάξει την 1.1 ενώ ήταν εκτός)
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!!!
-
Η τυποποιημένη μορφή μεγάλων αριθμών περιλαμβάνεται στην ύλη τησ α γυμνασιού?
η επίλυση προβλημάτων?
Οταν είναι κατι εκτός ύλησ το διδασκουμε και απλα δεν το συμπεριλαμβανουμε στισ εξετασεις του ιουνιου?
-
Αν και φυσικός δεν βλέπω να είναι στην ύλη οι τυποποιημένοι αριθμοί. Θυμισέ μου το κεφάλαιο στο οποίο αναφέρονται οι τυποποιημένοι αριθμοί για να σου δώσω τις ενότητες που είναι στην ύλη.
Όχι δεν έχει το δικαίωμα να εξετάσει τους μαθητές σε θέματα εκτός ύλης. Να διδάξει και κάτι παραπάνω όμως μπορεί αν φυσικά του επιτρέπει ο χρόνος..
Οι τυποποιημένοι αριθμοί είναι πολύ χρήσιμοι στην φυσική. Αν εσείς οι μαθηματικοί δεν το διδάξετε, αναγκάζεται εμάς να το κάνουμε αυτό.
-
Αφού κανένας μόνιμος ή έμπειρος συνάδελφος δεν απαντάει, ας πω τη γνώμη μου
Η ύλη είναι εδώ:
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs/odhgies_thetikwn_mathhmatwn_gymnasioy_2010_11_100920.doc (http://www.minedu.gov.gr/publications/docs/odhgies_thetikwn_mathhmatwn_gymnasioy_2010_11_100920.doc)
Οι παράγραφοι 7.8 έως 7.10 (Τυποποιημένη μορφή μεγάλων και μικρών αριθμών) διδάσκονται στην αρχή της Β' Γυμνασίου, χωρίς να αποτελούν διδακτέα ύλη.
Δεν ξέρω αν μπορεί να θεωρηθεί εξεταστέα ύλη (αν διδαχθεί) και να "μπει" θέμα στις εξετάσεις.
Αν κάτι είναι εκτός ύλης και βλέπω ότι τα παιδιά αντέχουν, τους το κάνω.
Ίσως να μιλήσεις και με το αφεντικό να τον ενημερώσεις για το θέμα να είσαι καλυμμένη (ειδικά αν δεν πηγαίνουν όλα τα παιδιά στο ίδιο σχολείο)
-
οι ερωτησεις στα μαθηματικα στις εξετασεις ειναι επιλογης η τις απανταμε ολες ?
-
Από τα 2 θέματα θεωρίας απαντάνε το 1
και από τις 3 ασκήσεις απαντάνε στις 2.
Άρα θα γράψουν 3 θέματα (1 θεωρία+2ασκήσεις) τα οποία είναι ισόβαθμα.
-
Θα μπορούσε κάποιος έμπειρος στην Α΄Γυμνασίου συνάδελφος να μού απαντήσει, αν στο ωριαίο διαγώνισμα Α΄τριμήνου, βάζουμε θέματα και από το Α΄μέρος (Άλγεβρα) και από το Β΄μέρος (Γεωμετρία);
(Δοθέντος του ότι στην 'υλη 'τρέχουμε' παράλληλα το Α΄και το Β΄μέρος, σύμφωνα με τις οδηγίες.)
Ρωτάω, γιατί ενώ αυτό θα ήταν το λογικό, σε όσα διαγωνίσματα βρήκα με αναζήτηση στο διαδίκτυο, έχουν θέματα μόνο Άλγεβρας και όχι Γεωμετρίας.
Εκτός αν δεν γίνεται ανάμειξη, γιατί το διαγώνισμα πρέπει να γίνεται πάνω σε μια (αυτοτελή) ενότητα, δηλ. μόνο από το Α΄ή μόνο από το Β΄μέρος, οπότε για κάποιους λόγους όλοι οι συνάδελφοι επιλέγουν την Άλγεβρα και όχι τη Γεωμετρία.
-
Καλησπέρα. Εγώ έκανα το 1ο και το 2ο κεφ από την Άλγεβρα και έβαλα διαγώνισμα στο 2ο κεφ. Τώρα άρχισα το 3ο κεφ Άλγεβρας και το 1ο κεφ Γεωμετρίας. Θα κάνω 3+1 ώρες .
-
Ευχαριστώ efi.
-
Το βιβλίο το διδάσκετε όλο ή μόνο ότι λέει η ύλη του υπουργείου?
-
Κανείς συνάδελφος?
-
Μόνο ότι λέει η ύλη του υπουργείου! Παρόλα αυτά κυρίως σε Β, Γ Γυμνασίου δεν τηρώ επακριβώς τον αριθμό διδακτικών ωρών που προτείνει το υπουργείο, αλλά κάνω περισσότερες ώρες σε "βαριά" και σημαντικά κεφάλαια (εξισώσεις, συστήματα, ταυτότητες, παραγοντοποίηση) και αποφεύγω να πλατειάζω σε κάποια άλλα.
Η Α' τάξη θέλει ιδιαίτερη προσοχή στη αντιμετώπισή της. Πρέπει να αποφεύγουμε (από συνήθεια πολλές φορές) την θεωρητική και αυστηρή αντιμετώπιση κάποιων θεμάτων, αλλά να παραμένουμε στον τρόπο που προτείνει το βιβλίο, πολλές φορές με νοοτροπία δημοτικού. ;)
-
Σ ευχαριστώ πολύ .. Να σαι καλα!! :)
-
Καλημέρα σε όλους :)
Καταρχάς να σας ευχαριστήσω όλους στο forum για τις πληροφορίες, ήταν πραγματικά ανεκτίμητες.
Πρόκειται να ξεκινήσω ιδιαίτερα Μαθηματικών σε παιδάκι Α Γυμνασίου για πρώτη φορά.
Εχω λύσει όλες τις ασκήσεις του βιβλίου και τις ασκήσεις στο βιβλίο καθηγητή.
Σε αυτή τη φάση κάνω επανάληψη και δημιουργώ ασκήσεις, περίπου 10 για κάθε μάθημα.
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
1)Βλέπω ότι Αλγεβρα-Γεωμετρία διδάσκονται παράλληλα σύμφωνα με τις οδηγίες, αλλά από ότι έχω καταλάβει αυτό
εναπόκεται στον καθηγητή. Δεδομένου ότι θα ξεκινήσουμε μαθήματα μια εβδομάδα πριν απο το σχολείο ώστε να είμαστε
ένα βήμα μπροστά, πως να οργανώσω αυτά τα δυο μαθήματα? Να κάνω ενα μάθημα Αλγεβρα και ένα Γεωμετρία? Και αν ο καθηγητής τους κάνει μόνο Αλγεβρα όλη την εβδομάδα?
2)Βρήκα την διδακτέα ύλη του περσινού έτους. Να υποθέσω ότι και για το επόμενο θα ισχύσουν πάνω κάτω τα ίδια?
3)Τα διαγωνίσματα πότε μπαίνουν περίπου? Καποιος απάντησε ότι βάζει ένα μετά τα 2 πρώτα κεφάλαια Αλγεβρας. Γνωρίζει
κάποιος για τα υπόλοιπα? Καταλαβαίνω φυσικά ότι ο καθηγητής του σχολείου αποφασίζει, αλλά θα ήθελα γνώμες από έμπειρους για να έχω μια ιδέα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)
-
Καλημέρα σας υπάρχει κάποιος που μπορεί να λύσει το εξείς:
Ένας αριθμός έχει 27 διαιρέτες απο τους οποίους 3 είναι οι 21, 33, 77. Ποιος είναι ο αριθμός;
-
Είναι ο αριθμός 480249..
Και οι 27 διαιρέτες του είναι οι:
1,3,7,9,11,21,33,63,77,99,147,189,231,693,2079,2541,3267,4851,6237,7623,14553,22869,43659,53361,68607,160083,480249
-
@ntgr
1) Κατ'αρχήν αν κάνεις ένα μάθημα την εβδομάδα, είναι (χρονικά) δύσκολο να είσαι μπροστά από το σχολείο. Σε κάθε περίπτωση, εγώ θα ξεκινούσα από άλγεβρα.
2) Λογικά η ύλη θα είναι ακριβώς η ίδια με πέρυσι.
3) Αυτό μάλλον διαφέρει από σχολείο σε σχολείο, ακόμα και από καθηγητή σε καθηγητή.
@nelli35
Άργησα λίγο, αλλά σου απάντησα στο ΠΜ, με αναλυτική εξήγηση.
@KONSTANTINOS30
Κωνσταντίνε εγώ βρίσκω τον 53361 (που είναι ο δικός σου δια 9).
Ο 480249 έχει και άλλους διαιρέτες (π.χ. τους 27, 17787, 81, 5929,...)
-
Siobaras σε ευχαριστω πολυ! Οχι, ειναι 2 ωρες την εβδομαδα και νομιζω οτι φτανουν. Ξεκινησα ηδη το πρωτο μαθημα και παρεδωσα το πρωτο συνοπτικα, εφοσον μαλλον ειναι εκτος υλης, και το δευτερο.
Αν εχεις την καλοσύνη, μου γραφεις που περιπου μπαινουν τα διαγωνισματα απο τη δικη σου εμπειρια? Και παλι σε ευχαριστω! :)
-
Επειδη αρκετα παιδια εχουν ακομη προβλημα στην προπαιδεια, σας παραθετω συνδεσμο για εξασκουνται μονα τους :)
http://www.mathsisfun.com/timestable.html (http://www.mathsisfun.com/timestable.html)
-
Δυστυχώς δεν έχω πρόσφατη εμπειρία από Α' Γυμνασίου.
Πριν 4-5 χρόνια δίδαξα τελευταία φορά σε Γυμνάσιο, αλλά είχα Β' και πάνω...
Καλύτερα να σου απαντήσει κάποιος που κάνει το μάθημα συστηματικά.
Αυτά που έγραψα πιο πάνω είναι γενικές συμβουλές, και φυσικά όχι απόλυτες.
-
Τα διαγωνίσματα τα βάζεις όποτε κρίνεις εσύ σκόπιμο. Όταν ολοκληρώσεις μια ενότητα.
Εγώ τα έβαζα νωρίς γιατί μετά πλάκωναν όλοι οι συνάδελφοι και ήταν δύσκολο να βρεις ημερομηνία να βάλεις διαγώνισμα, και δεν μπορούσες να τρενάρεις την ύλη, έπρεπε να μπεις σε νέα κεφάλαια παρακάτω. Οπότε, συμβουλή μου, μόλις ολοκληρώσεις μια ενότητα τώρα στην αρχή, βάλε διαγώνισμα.
για μένα το διαγώνισμα είναι μια τυπική διαδικασία εξάλλου. Από την πορεία μέσα στο 3μηνο καταλαβαίνεις ποιος αξίζει τι. Εξάλλου μπορείς να βάλεις και πολλά τεστ
-
Τα διαγωνίσματα τα βάζεις όποτε κρίνεις εσύ σκόπιμο. Όταν ολοκληρώσεις μια ενότητα.
Εγώ τα έβαζα νωρίς γιατί μετά πλάκωναν όλοι οι συνάδελφοι και ήταν δύσκολο να βρεις ημερομηνία να βάλεις διαγώνισμα, και δεν μπορούσες να τρενάρεις την ύλη, έπρεπε να μπεις σε νέα κεφάλαια παρακάτω. Οπότε, συμβουλή μου, μόλις ολοκληρώσεις μια ενότητα τώρα στην αρχή, βάλε διαγώνισμα.
για μένα το διαγώνισμα είναι μια τυπική διαδικασία εξάλλου. Από την πορεία μέσα στο 3μηνο καταλαβαίνεις ποιος αξίζει τι. Εξάλλου μπορείς να βάλεις και πολλά τεστ
Δεν κάνει μάθημα σε σχολείο, προετοιμάζει ένα παιδί Α' Γυμνασίου με μαθήματα στο σπίτι...
-
Οπως το ειχα φανταστει, ο κάθε καθηγητής επιλέγει προσωπικά ποτε θα βαλει διαγωνισμα η τεστ... Τελικα στη δικη μου περιπτωση οσον αφορα τη διδασκαλια Αλγεβρας-Γεωμετριας τα μαθηματα αρχισαν ταυτοχρονα απο την αρχη της χρονιας, το λεω αν ενδιαφερει καποιον.
Παντως σας ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας! Siobaras many thanks :)