Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: MairyLiscious στις Νοεμβρίου 16, 2008, 01:50:12 am
-
έχετε βγάλει την ύλη???
-
Μπορεί κανείς να μιλήσει για συγκεκριμένη ύλη- εκτός βεβαίως των Δ.Ε.Π.Π.Σ. και Οδηγού;...................
Οπότε η απάντηση μου θα ήταν.......-όχι!
-
Eξαρταται τι εννοεις υλη.....Γιατι απ' οτι θυμαμαι εμεις δεν ειμαστε σαν ολους τους αλλους κλαδους! Εμεις πρεπει να ξερουμε τα παντα :P :P
Ας ειχαμε υλη να μη διαβαζουμε οτι βρουμε μπροστα μας! Ασε που εχουμε δωσει μια περιουσια στα βιβλια!
Και κατι ασχετο: την "εννιαια συγκενρωτικη διδασκαλια" μπορει κανεις να μου πει που ακριβως τη βρισκουμε στον οδηγο;;;;;;
Τον εχω διαβασει αλλα τπτ δεν βρηκα :-\ :-\
-
Eξαρταται τι εννοεις υλη.....Γιατι απ' οτι θυμαμαι εμεις δεν ειμαστε σαν ολους τους αλλους κλαδους! Εμεις πρεπει να ξερουμε τα παντα :P :P
Ας ειχαμε υλη να μη διαβαζουμε οτι βρουμε μπροστα μας! Ασε που εχουμε δωσει μια περιουσια στα βιβλια!
Και κατι ασχετο: την "εννιαια συγκενρωτικη διδασκαλια" μπορει κανεις να μου πει που ακριβως τη βρισκουμε στον οδηγο;;;;;;
Τον εχω διαβασει αλλα τπτ δεν βρηκα :-\ :-\
Δεν υπάρχει στον οδηγό..θα τη βρεις σε ένα βιβλίο του Κιτσαρά και αν θες στείλε μου το mail σου σε pm να σου στείλω ένα πινακάκι που μας είχε δώσει η Μπατσούτα σε σεμινάριο της Κουτσουβάνου.Έχει και τις τρεις μεθόδους διδασκαλίας, ΕΣΔ, θεματική και Project..Είναι πολύ καλό..Με βοήθησε κι έγραψα πολύ καλά στον ΑΣΕΠ.. :)Μόνο που θα στο στείλω από βδομάδα, γιατί είμαι εκτός.. :)
-
Με τον όρο ύλη εννοώ (το ξερω οτι πρεπει να ξερουμε τα παντα) αυτα που η καθεμια μας έχει σκοπο να διαβασει μεχρι να δωσουμε ... αν τα έχετε βγαλει και ξεκινησατε επαναληψεις η ακομα δεν τα έχετε τελειώσει ...αυτή ηταν η απορία μου !
-
Επαναλήψεις?? ;DΣίγουρα όχι και σίγουρα όλες οι φίλες και γνωστές μου, που είναι και πολλές θα σου απαντούσαν το ίδιο.. Και πιστεύω πως κάπως έτσι είναι με όλους μας, γιατί είναι πολλά αυτά που έχουμε να διαβάσουμε και καθένας αρχίζει και από διαφορετικό σημείο, οπότε δεν μπορώ να πω πως υπάρχει η πιθανότητα να είσαι με κάποιον στο ίδιο σημείο.Εγώ προσωπικά πάντως ασχολούμαι ακόμα με θεωρίες μάθησης, διάβασα τα βιβλία της σχολής μου και ψάχνω πρόσθετα στο ιντερνετ..Διάβασα πριν καιρό τον οδηγό, αλλά το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι μια πολύ θολή γενικότητα, που μόνο αν ακούσω κάτι θα πω α ναι το αναφέρει στον οδηγό.. Επίσης, έψαξα τα βιβλία της σχολής μου για να βρω ποια λένε κάτι χρήσιμο και ενδιαφέρον και έχω ακόμα δρόμο μέχρι να καλύψω τα κενά που νιώθω ότι έχω, αν και για χρόνο δε ξέρω πόσο, αλλά κάτι θα γίνει και με αυτό. Το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι ότι πάντα κάτι θα υπάρχει που θα ακούς για πρώτη φορά και θα αναρωτιέσαι "μα καλά εγώ γιατί δεν το βρήκα πουθενά?", γι' αυτό προσπαθώ να είμαι ψύχραιμη, το ίδιο συστήνω και σε όλους μας και να μην αγχώνομαι ακούγωντας το πόσο πιο μπροστά είναι κάποιος άλλος από εμένα, γιατί άλλωστε ο καθένας έχει το δικό του ρυθμό και τρόπο διαβάσματος.
Και κατι ασχετο: την "εννιαια συγκενρωτικη διδασκαλια" μπορει κανεις να μου πει που ακριβως τη βρισκουμε στον οδηγο;;;;;;
Τον εχω διαβασει αλλα τπτ δεν βρηκα :-\ :-\
Όντως στο βιβλίο του Κιτσαρά έχει την ΕΣΔ, αλλά κ σε ένα βιβλίο που κάναμε στη σχολή μου αναφέρεται. Στείλε μου πμ αν θέλεις να δω αν μπορώ να σου τα στείλω.
-
Δεν υπάρχει στον οδηγό..θα τη βρεις σε ένα βιβλίο του Κιτσαρά και αν θες στείλε μου το mail σου σε pm να σου στείλω ένα πινακάκι που μας είχε δώσει η Μπατσούτα σε σεμινάριο της Κουτσουβάνου.Έχει και τις τρεις μεθόδους διδασκαλίας, ΕΣΔ, θεματική και Project..Είναι πολύ καλό..Με βοήθησε κι έγραψα πολύ καλά στον ΑΣΕΠ.. :)Μόνο που θα στο στείλω από βδομάδα, γιατί είμαι εκτός.. :)
Nα ευχαριστησω και δημοσια τη Reta για τη βοηθεια της! Ειναι πολυ συγκινητικο που μεταξυ μας υπαρχει τετοια αλληλεγγυη!
Reta σ'ευχαριστω πολυ για τα mail σου, να σαι καλα
:-* :-* :-*
-
Reta εχω μια απορια: Εχεις διοριστει ετσι;;; Εχεις μπει στους πρωτους 10 ίσως;; Εχεις γραψει 100%;;
Αν δεν εχεις διοριστει εσυ, εμενα θα με παρουν σιγουρα...αλλα στο κυλικειο ;D ;D ;D, (Αν μου πεις οχι γραφομαι σε ΤΕΕ με τη νεα χρονια(υδραυλικους βγαζει;;; )
-
Απαντάω εγώ εκ μέρους της Ρέτας γιατί εκείνη σίγουρα θα ντρέπεται! ;D
Reta εχω μια απορια: Εχεις διοριστει ετσι;;;
Ναι, έχει διοριστεί!
Εχεις μπει στους πρωτους 10 ίσως;; Εχεις γραψει 100%;;
-
Κοιτα αν δεν ειχε καταφερει να μπει στις πρωτες (η κοπελα ειναι αστερι)εγω να παρω τη σφουγγαριστρα μου.. :P :P
Μακαρι να διοριστω αλλα χλωμο! Για αυτο σου λεω υδραυλικους βγαζουν τα ΤΕΕ γιατι φοβαμαι το ρευμα;;;;; ;D ;D ;D
-
Nα ευχαριστησω και δημοσια τη Reta για τη βοηθεια της! Ειναι πολυ συγκινητικο που μεταξυ μας υπαρχει τετοια αλληλεγγυη!
Reta σ'ευχαριστω πολυ για τα mail σου, να σαι καλα
:-* :-* :-*
Πω πω τι έγινε ερήμην μου? :-[Όντως ταράχτηκα όταν μπήκα και είδα το όνομά μου..Σόφη εσύ έκανες όλη τη δουλειά..?
Δεν ξέρω τι να γράψω..Όπως έχω ξαναπεί, βοηθάω γιατί θέλω να νιώσουν κι άλλοι αυτό που ένιωσα κι εγώ..Να βγάλουν κι άλλοι αυτό το ουρλιαχτό που έβγαλα κι εγώ όταν είδα το όνομά μου, στη λίστα του Σίντλερ ...ΑΣΕΠ..
Αν δεν εχεις διοριστει εσυ, εμενα θα με παρουν σιγουρα...αλλα στο κυλικειο ;D ;D ;D, (Αν μου πεις οχι γραφομαι σε ΤΕΕ με τη νεα χρονια(υδραυλικους βγαζει;;; )
Μα τι λες τώρα?Σοβαρολογείς?Θα πας και θα γράψεις..Από εδώ και πέρα δεν θα σηκώνεις κεφάλι από το διάβασμα..Αν βλέπεις ότι κάτι δεν μπορείς να το καταλάβεις, θα πεισμώνεις και θα το ξαναδιαβάζεις..Μη νομίζεις ότι εγώ πήγα με σιγουριά και έδωσα.Απλά έτυχε να έχω πολλές σημειώσεις και τα είχα ταξινομήσει σωστά για να μην χαθώ..(Ρώτα και τη Lena που μιλάγαμε για το ίδιο θέμα)
Και ένιωσα αυτό που νιώθουν όλοι.Δεν θυμόμουν τίποτα ::) ???Και μην νομίζεις ότι τα ξέρω όλα..γιατί τώρα στο Νηπιαγωγείο τα έχω βρει λίγο σκούρα.. :PΌ,τι ξέρω και ό,τι έχω θα σας το στέλνω ...Ο καθένας βοηθάει όσο μπορεί.
Να μου στέλνεις pm καλύτερα, γιατί ο DR Michael θα δει ότι ξεφύγαμε από το θέμα..
Σε ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια :)
-
Δεν υπάρχει στον οδηγό..θα τη βρεις σε ένα βιβλίο του Κιτσαρά και αν θες στείλε μου το mail σου σε pm να σου στείλω ένα πινακάκι που μας είχε δώσει η Μπατσούτα σε σεμινάριο της Κουτσουβάνου.Έχει και τις τρεις μεθόδους διδασκαλίας, ΕΣΔ, θεματική και Project..Είναι πολύ καλό..Με βοήθησε κι έγραψα πολύ καλά στον ΑΣΕΠ.. :)Μόνο που θα στο στείλω από βδομάδα, γιατί είμαι εκτός.. :)
Nα ευχαριστησω και δημοσια τη Reta για τη βοηθεια της! Ειναι πολυ συγκινητικο που μεταξυ μας υπαρχει τετοια αλληλεγγυη!
Reta σ'ευχαριστω πολυ για τα mail σου, να σαι καλα
:-* :-* :-*
Η Reta εχει κανει απιστευτη δουλεια!! Η βοηθεια που εχει προσφερει ειναι παρα παρα πολυ μεγαλη!!
Σευχαριστουμε πολυ Retουλα!!! :) :) :)
-
Ευγε Ρέτα !!! :-*
-
Θελω και γω να ευχαριστησω την Ρετα, για ακομη μια φορα, οντως η βοηθεια που μας δινεις ειναι πολυτιμη!!!
-
πρέπει να νιώθουμε πολύ τυχερή που υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι στον κλάδο μας.
Reta σου εύχομαι αυτό που κάνεις να στο ξεπληρώσει ο Θεός με ό,τι ποθείς.
-
Κορίτσια με έχετε όλοι ευχαριστήσει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο..Καλύτερα να μου στέλνετε pm γιατί ειλικρινά ντρέπομαι.. :-[
Απλά στάθηκα τυχερή γιατί και εμένα με είχαν βοηθήσει τότε..όπως και τώρα με βοηθάνε πάλι άλλες κοπέλες που είναι πολύ πιο αστέρια και στη διαχείριση καθημερινών προβλημάτων στην τάξη.. :-\Γιατί πιστέψτε με διαφέρει πολύ η θεωρία από την πράξη και άλλοι συνάδελφοι την έχουν κατακτήσει πολύ πιο πριν από εμένα και σε καλύτερο βαθμό..
Ας επανέλθουμε στο αρχικό μας θέμα..
Τελικά την έχετε βγάλει την "ύλη"? Πόσες φορές τον οδηγό και πόσες το ΔΕΠΠΣ? Γιατί από εκεί ξεκινάμε..
Ακούω..
-
οκ το καταλαβαμε, περα απο αστερι εισαι και προσγηωμενη, μπραβο ;) Εμεις παντως επρεπε να σε ευχαριστησουμε!
Γενικοτερα ο κλαδος μας εχει κρατησει ενα πολυ καλο "επιπεδο" συζητησης υπαρχει τοση βοηθεια και συνεργασια που δεν εχω λογια...
(για μια ακομα φορα σκεφτομαι ποσο τυχαιρη ειμαι που ειμαι νηπιαγωγος!)
-
οκ το καταλαβαμε, περα απο αστερι εισαι και προσγηωμενη, μπραβο ;) Εμεις παντως επρεπε να σε ευχαριστησουμε!
Γενικοτερα ο κλαδος μας εχει κρατησει ενα πολυ καλο "επιπεδο" συζητησης υπαρχει τοση βοηθεια και συνεργασια που δεν εχω λογια...
(για μια ακομα φορα σκεφτομαι ποσο τυχαιρη ειμαι που ειμαι νηπιαγωγος!)
Μπράβο σε όλες μας ΛΟΙΠΟΝ !!!
-
Τελικά την έχετε βγάλει την "ύλη"? Πόσες φορές τον οδηγό και πόσες το ΔΕΠΠΣ? Γιατί από εκεί ξεκινάμε..
Ακούω..
Έχω μια ερώτηση να θέσω... Αυτό το ΔΕΠΠΣ πως διαβάζεται? Ειλικρινά όπως το έπιασα το καλοκαίρι έτσι το άφησα, μου έπαιρνε 3 ώρες να διαβάσω 15 σελίδες και απηύδησα, σκοπεύω όμως μέσα στην εβδομάδα να ασχοληθώ πιο σοβαρά μαζί του.. Αν και θα με ταλαιπωρήσει, το ξέρω, αλλά δεν γίνεται και αλλιώς :( Με τον οδηγό από την άλλη ενθουσιάστηκα και σε 1 εβδομάδα περίπου τον είχα διαβάσει, η μέρα με τη νύχτα!! Ακούω και άλλες απόψεις ή και καμία υπόδειξη για ΔΕΠΠΣ..
-
Σε σχεση με το ΔΕΠΠΣ να ρωτησω και εγω: τις θεμελιωδεις εννοιες τις εχει καταλαβει καμια;;;(το εχουμε ξαναρωτησει αλλα οσο περναει ο καιρος παθαινω πανικο!) Reta, ritalamp εσεις μηπως;;;;;;;;;;;;;
-
Διάβασε καλά τα θεωρητικά στην αρχή (εισαγωγικά). Κι από εκεί και πέρα τους στόχους. Εγώ, επειδή δεν μπορούσα να το διαβάσω έτσι, είχα γράψει ξεχωριστά τους στόχους κάθε γνωστικού αντικειμένου (σε αρχείο .doc με bold τα ρήματα, πχ "να αναγνωρίζουν...", για να χτυπάνε στο μάτι και με αρίθμιση, για να θυμάμαι σε κάθε γνωστικό αντικείμενο πόσοι στόχοι υπάρχουν) και ήξερα πχ σήμερα θα κάνω επάνάληψη τους στόχους της γλώσσας. Έπαιρνα λοιπόν το δισέλιδο και όχι όλο το ΔΕΠΠΣ με τα ψειράκια γράμματα. Είναι ψυχολογικό το θέμα... ;D
ΥΓ. Άσχετο, αλλά αυτή η αποστήθιση αποδείχθηκε εντελώς άχρηστη! :P Στη δραστηριότητα που θα σου ζητήσουν, θα προσαρμόσεις τους στόχους ανάλογα με το θέμα. ;)
-
Τελικά την έχετε βγάλει την "ύλη"? Πόσες φορές τον οδηγό και πόσες το ΔΕΠΠΣ? Γιατί από εκεί ξεκινάμε..
Ακούω..
Έχω μια ερώτηση να θέσω... Αυτό το ΔΕΠΠΣ πως διαβάζεται? Ειλικρινά όπως το έπιασα το καλοκαίρι έτσι το άφησα, μου έπαιρνε 3 ώρες να διαβάσω 15 σελίδες και απηύδησα, σκοπεύω όμως μέσα στην εβδομάδα να ασχοληθώ πιο σοβαρά μαζί του.. Αν και θα με ταλαιπωρήσει, το ξέρω, αλλά δεν γίνεται και αλλιώς :( Με τον οδηγό από την άλλη ενθουσιάστηκα και σε 1 εβδομάδα περίπου τον είχα διαβάσει, η μέρα με τη νύχτα!! Ακούω και άλλες απόψεις ή και καμία υπόδειξη για ΔΕΠΠΣ..
Συμφωνώ απόλυτα! Ο οδηγός είναι από τα πιο ευχάριστα και κατατοπιστικα βιβλία που έχουν πέσει στα χέρια μου. Αντίθετα το ΔΕΠΠΣ είναι ότι πιο δύσκολο έχω πιάσει στα χέρια μου για τον ΑΣΕΠ. Εγώ το ΔΕΠΠΣ το διάβασα (υποτίθεται) μέσα σε μια βδομάδα τώρα όμως δεν θυμάμαι απολύτως τίποτα :-\ Γενικά ο τρόπος με τον οποίο είναι γραμμένος καθιστά δύσκολη την κατανόησή του, πιστεύω πως αν ήταν γραμμένος σε συνεχές κείμενο θα ήταν πολύ πιο εύκολο να το διαβάσουμε, έτσι αυτό που θα κάνω εγώ είναι να προσπαθήσω να το μεταφέρω σε συνεχές κείμενο με "δικά μου λόγια" μήπως και βγάλω άκρη...
-
Σε σχεση με το ΔΕΠΠΣ να ρωτησω και εγω: τις θεμελιωδεις εννοιες τις εχει καταλαβει καμια;;;(το εχουμε ξαναρωτησει αλλα οσο περναει ο καιρος παθαινω πανικο!) Reta, ritalamp εσεις μηπως;;;;;;;;;;;;;
-
Τελικά την έχετε βγάλει την "ύλη"? Πόσες φορές τον οδηγό και πόσες το ΔΕΠΠΣ? Γιατί από εκεί ξεκινάμε..
Ακούω..
Έχω μια ερώτηση να θέσω... Αυτό το ΔΕΠΠΣ πως διαβάζεται? Ειλικρινά όπως το έπιασα το καλοκαίρι έτσι το άφησα, μου έπαιρνε 3 ώρες να διαβάσω 15 σελίδες και απηύδησα, σκοπεύω όμως μέσα στην εβδομάδα να ασχοληθώ πιο σοβαρά μαζί του.. Αν και θα με ταλαιπωρήσει, το ξέρω, αλλά δεν γίνεται και αλλιώς :( Με τον οδηγό από την άλλη ενθουσιάστηκα και σε 1 εβδομάδα περίπου τον είχα διαβάσει, η μέρα με τη νύχτα!! Ακούω και άλλες απόψεις ή και καμία υπόδειξη για ΔΕΠΠΣ..
Από το ΔΕΠΠΣ να διαβάσεις πολύ καλά τα αρχικά.Τις βασικές αρχές νεράκι (αν μπορείς όπως λέει η Σόφη να τις αριθμήσεις γιατί κολλάνε παντού..εγώ είχα κάνει το εξής κόλπο γιατί πέταγα το βιβλίο απέναντι..είχα γράψει τα αρχικά του κάθε ρήματος και το είχα μάθει,ναι,ναι απ'έξω και μετά συμπλήρωνα ό,τι μου κατέβαινε, γιατί αν το προσέξατε, συμπίπουν μερικά με τα λεγόμενα του οδηγού.Έχει δίκιο η Σόφη που λέει ότι είναι ψυχολογικό το θμ επειδή είναι μικρά τα γραμματάκια,δηλαδή : θππβεεπεδεδεσαεεα νομίζω αυτά είναι 17.Μαζοχιστικό αλλά έπρεπε..ή όλα τα ρήματα στο περιθώριο )και τη θεωρία για τα γνωστικά αντικείμενα για να τις κολλάς σαν επιχειρηματολογία στις δραστηριότητες..Όλα τα πρώτα με λίγα λόγια.Τις επιδιώξεις προσπάθησε να τις διαβάσεις.μην ξεχάσεις την Περιβαλλοντική.Την θεωρώ ΣΟΣ..Τα υπόλοιπα μία ανάγνωση..Α και τις αγαπημένες θεμελιώδεις έννοιες..Ο Κιτσαράς σε ένα βιβλίο του εξακτινώνει μερικές..
μην αγχώνεστε με τις θ.ε.Και αυτές εξακτινώνονται..
-
-
Κοριτσάρες πως τα πατε ?
αν εχετε κεφι ελατε να κανουμε γκαλοπ
τι εχετε διαβασει και τι εχετε ακομα να διαβασετε?
εγω εχω ακομα
-περιβαλλοντικη
-διαπολιτισμικη
-ειδικη
-ολοημερο
-ισοτητα
-αγωγη υγειας
και κατι μικρολεπτομερειες
εχω προγραμματισει μεχρι και κυριακη να τα βγαλω για να πιασω τον οδηγο και το δεππς για τις γιορτες να τα ξεκοκκαλλισω ;D ;D ;D
εχω διαβασει
θεωριες μαθησης
αναλυτικα προγραμματα
ρολο εκπαιδευτικου
συνεργασια με οικογενεια
μεταβαση
μαθησιακο περιβαλλον
παιχνιδι
παρατηρηση - καταγραφη
αξιολογηση
μορφες διδασκαλιας
διαθεματικοτητα
σχεδια εργασιας
θεματικες προσεγγισεις
γλωσσα
οργανωση βιβλιοθηκης
μαθηματικα
μελετη περιβαλλοντος
αν εχετε να μου πειτε οτι ξεχασα κατι να διαβασω η κατι που πρεπει να διαβασω σας ακουω
πληροφορικη, εκφραση -δημιουργια, γιορτες , επισκεψεις ειναι οι μικρολεπτομερεις που λεω παραπανω
-
Τα βασικά πιστεύω πως θα τα έχουμε διαβάσει όλες μας..Εγώ έχω αφήσει τον οδηγό για το τέλος και ελπίζω να αρχίσω από Δευτέρα να τον διαβάζω μαζί με ΔΕΠΠΣ(το οποίο υποτίθεται πως το έχω διαβάσει αλλά δεν θυμάμαι τίποτα)..Μέχρι τότε ευελπιστώ να έχω διαβάσει για το βιολογικό φύλο και την ισότητα των φύλων, κάτι άρθρα που έχω για διαπολιτισμική, λίγο για ομαδοσυνεργατική και κοινωνικές δεξιότητες, πρότζεκτ και κάτι ψιλά που μου έχουν μείνει από Κιτσαρά για τη διδασκαλία..Το μόνο που δεν θέλω να μου ξανασυμβεί είναι να χαλαρώσω ή να βαρεθώ λόγω και των τελευταίων γεγονότων που δεν ξέρουμε πότε θα γράψουμε γιατί να αποδώσουμε θέλω λίγη πίεση χρόνου ;D
Αυτάάά....Όχι ότι αν τελειώσω και με αυτά μετά θα έχω τελειώσει, όλο και κάτι νέο θα προκύπτει μιας και αυτά που πρέπει να ξέρουμε είναι πάάάρα πολλά!!Α!Και στον οδηγό του ολοήμερου θα ρίξω μια ματιά όταν βρω χρόνο!
-
Κορίτσια, για την αγωγή υγείας έχει κανείς κάποιο βιβλίο ή κάτι σχετικό?
-
Αν και κάναμε στη σχολή μου τέτοιο μάθημα δεν μας έδωσαν βιβλίο.....
-
Νομίζω εχει πισω ο οδηγος!
ας πουμε στοματικη υγιεινη , σωστη διατροφη κτλ.
οι σημειωσεις που εχω ειναι απο φροντιστηριο και δεν τις εχω περασμενες στο πισι
οταν διαβασω αγωγη υγειας θα σας πω το ρεζουμε ;D
-
Ευχαριστώ Μαίρη
-
τίποτα ζουζου να σαι καλα !
εσυ τι εχεις διαβασει ? και τι εχεις ακομη???
-
Και εγώ αυτά που γράφεις τα έχω ψιλοβγάλει, έχω ταξινομήσει τις σημειώσεις ανά θέμα και προχωράω.
Τώρα θέλω να διαβάσω ένα κομμάτι απο τα προγράμματα του Κιτσαρα που λέει για Διδασκαλία - Μέθοδο Διδασκαλίας κλπ νομίζω οτι μου ξεμπερδεύει κάποιους όρους.
Συμπλήρωσε και ιστορία παιδαγωγικής: Φρέμπελ Μοντεσσόρι κλπ (εκτός αν τα έχεις βάλει στις θεωρίες).
Επίσης ανισότητες στην εκπαιδευση πχ γλωσσικούς κώδικες του Bernstein.
Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα ενημερώσω.
-
γλωσσικούς κώδικες ? μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενη ?
δεν θυμαμαι να εχω συναντησει τον ορο..
-
Για να μην σου λέω άλλα ντ άλλων να το κοιτάξω \και να σου πως ακριβώς? Πάντως γενικά ο Bernsterin μίλησε για τον επεξεργασμένο γλωσσικό κώδικα, που χρησιμοποιούν τα παιδιά της μεσαίας τάξης και επίσης είναι η επίσημη γλώσσα της εκπαίδευσης και τον περιορισμένο γλωσσικός κώδικα που χρησιμοποιούν τα παιδιά των χαμηλών κοινωνικο οικονομικών στρωμάτων, τα οποία και όταν πάνε σχολείο ακούν και τους ζητούν να χρησιμοποιήσουν άλλη γλώσσα από αυτή που μιλούν σπίτι τους και έτσι ξεκινά και η δυσκολία αυτών των παιδιών να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολείου.
Όταν βρώ περισσότερο αναλυτικές πληροφορίες αμα θέλεις στις στέλνω
-
τωρα που μου το ανελυσες θυμηθηκα οτι το χαμε αναφερει στο φροντιστηριο
ευχαριστω !
καλη συνεχεια !