Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: thlemaxos355 στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 11:02:36 am
-
Οι μαθητές του Δημοτικού, δεν γνωρίζουν τον Ελύτη, ξέρουν όμως καλά στην πλειοψηφία τους τον Καρβέλα και την Ρούλα
-
Αν και συμφωνώ απόλυτα για την αποβλάκωση των πιτσιρικάδων στην τηλεόραση, έχω την εντύπωση ότι οπτικη εικόνα των Ελύτη, Χατζηδάκι, και ειδικά της Λαμπέτη δεν είχα ούτε εγώ στο Δημοτικό. Παρόλο που π.χ. ο Χατζιδάκις είναι από τα πρώτα παιδικά ακούσματά μου. Αλλά η έρευνα έχω την εντύπωση ότι βασιζόταν σε ερωτηματολόγιο με εικόνες. Όχι σε έργα.
Κατά τα άλλα, επαναλαμβάνω ότι η κατάσταση με το χαζοκούτι έχει γίνει ανυπόφορη από πολύ μικρή ηλικία (π.χ. νηπιαγωγείο, ΠΕ 60 γαρ...). Τα παιδιά ασχολούνται με το κάθε reality και χαζοσειρά σε σημείο που τα λυπάσαι, όταν σκέφτεσαι τα σκουπίδια που μπαίνουν στο κεφαλάκι τους, την άγνοιά τους για το πόσο άχρηστα είναι όλα αυτά, την αδυναμία τους να τα επεξεργαστούν, σύν το γεγονός ότι μέχρι τα 5 έτη ο εγκέφαλος φτάνει στο 80% περίπου της ανάπτυξής του και η τηλεόραση "κοιμίζει" την εγκεφαλική δραστηριότητα....
-
Εχετε δικιο το θεμα ειναι τι κανει ο καθε εκπαιδευτικος για να το αλλαξει ...
ειχα ακουσει για δασκαλα οταν επαιζε το κολωκοτρωνιτσι εβαζε τα παιδια την επομενη να συζητουν τα λαθη του φατσεα !! ;)
-
Εχετε δικιο το θεμα ειναι τι κανει ο καθε εκπαιδευτικος για να το αλλαξει ...
ειχα ακουσει για δασκαλα οταν επαιζε το κολωκοτρωνιτσι εβαζε τα παιδια την επομενη να συζητουν τα λαθη του φατσεα !! ;)
-
Από ποιά τάξη του Δημοτικού θέλετε οι μαθητές να διαβάζουν Ελύτη;
-
Δεν είναι θέμα ''διαβασματος''
τα παιδια μπορουν να ακουσουν ποιήματα και απο το νηπιαγωγείο.
Είχα εντυπωσιαστει με μια νηπιαγωγο ( η οποια ειχε χασει τον πατέρα της και ενω φορουσε μαυρα εβαζε πανω απο αυτα στο νηπιαγωγειο ρουχα με χρωματα για να μην την βλεπουν τα παιδια συνεχεια με μαύρα)
την ώρα που ταξιδευαμε μαγικά σε νησιά με χρωματιστές κόλλες στο δάπεδο ξαφνικά με τη βοήθεια της νηπ/γου τα παιδιά αντιμετωπισαν φουρτούνες και εμφανίστηκε μια μάγισσα που ήθελε να μας μετατρεψει σε γουρουνια. όπως ολοι καταλαβαινετε οταν τελειώσαμε το μαγικό μας ταξίδι στο οποίο και κάθε παιδί προσθετε και απο ενα δικο του εμποδιο η μαγικο στοιχειο η νηπ/γος τα εβαλε να καθησουν και τους διαβασε την ιθάκη και τους μίλησε για τον Οδυσσέα .
Τα παιδια μετα την αφήγηση ζωγράφισαν οτι βίωσαν μεσω της δραματοποίησης και άκουσαν μεσω της αφήγησης...
λοιπον συνεχιζεις να πιστευεις οτι υπαρχει ηλικια για την ποιηση?
όλα μπορουν να μεταδοθούν στο παιδι αρκει να τα φέρουμε στα μέτρα του και αυτο το πρεσβέυει ο Bruner αν δεν κανω λάθος.
-
Από ποιά τάξη του Δημοτικού θέλετε οι μαθητές να διαβάζουν Ελύτη;
δεν απαιτει κανεις να διαβαζουν τα παιδια του δημοτικου Ελυτη...απαιτει να ξερουν ποιος ειναι και να μην τον θεωρουν ιδρυτη της γνωστης εταιρειας φρυγανιων....
-
οταν εισαι Εκπαιδευτικός δεν απαιτείς
μεταδιδεις τη γνωση βοηθας τα παιδια να την ανακαλυψουν με χαρα!!
-
οταν εισαι Εκπαιδευτικός δεν απαιτείς
μεταδιδεις τη γνωση βοηθας τα παιδια να την ανακαλυψουν με χαρα!!
δεν εννοω οτι απαιτω απο τα παιδια...διαβασε καλυτερα τι γραφω...
-
Από ποιά τάξη του Δημοτικού θέλετε οι μαθητές να διαβάζουν Ελύτη;
απαιτει να ξερουν ποιος ειναι και να μην τον θεωρουν ιδρυτη της γνωστης εταιρειας φρυγανιων....
απαιτεί γραφεις
ακομα κι αυτο το οτι δεν ειναι ιδρυτης της γνωστης εταιρείας ο δασκαλος θα το μεταδωσει θα τα βοηθησει να το ανακαλυψουν θα τα παρακινησει μπορει να ξεκινησει απο καποιο δικο τους βιωμα...θάλασσα...βράχια και να αναφερει τη μαρινα των βραχων να μιλησει μαζι τους για δικες τους επισκεψεις στη θάλασσα και μετα να διαβασουν μαζι τη μαρίνα...
τι ειδικότητα εχεις τηλεμαχε ?
-
απαιτεί γραφεις
ακομα κι αυτο το οτι δεν ειναι ιδρυτης της γνωστης εταιρείας ο δασκαλος θα το μεταδωσει θα τα βοηθησει να το ανακαλυψουν θα τα παρακινησει μπορει να ξεκινησει απο καποιο δικο τους βιωμα...θάλασσα...βράχια και να αναφερει τη μαρινα των βραχων να μιλησει μαζι τους για δικες τους επισκεψεις στη θάλασσα και μετα να διαβασουν μαζι τη μαρίνα...
τι ειδικότητα εχεις τηλεμαχε ?
απαιτω γραφω αλλα οχι απο τα παιδια...το απαιτω απο τον καθενα που εχει την ευθυνη να κανει κατι τετοιο και δεν το κανει.και οχι μονο με τον Ελυτη..εδω παιδια Γ λυκειου θεωρουν οτι στις 25 Μαρτιου γιορταζουμε το ΟΧΙ (στην καλυτερη περιπτωση)
Υ.Γ φιλολογος
-
Εγώ θα ἐλελγα κάθε φορά που προκύπτει ένα τέτοιο θέμα, να πάψουμε να περιοριζόμαστε στο να διαπιστώνουμε με φρίκη, αποτροπιασμό και άλλα γραφικά την κατάσταση των παιδιών, την έλλειψη μόρφωσής τους κλ, και να συνειδητοποιήσουμε ὀτι η ευθύνη για αυτήν την κατάσταση πρέπει πρωτίστως να αποδοθεί σε εμάς! Δική μας ευθύνη είναι να τους μάθουμε τον Ελύτη, τη Λαμπέτη, την 25η Μαρτίου (κι αυτήν στην πραγματική της διάσταση, όχι στολισμένη με μύθους!) και ό,τι άλλο, ούτε της τηλεόρασης, ούτε ακόμα και των γονιών καλά καλά, που μπορεί και οι ίδιοι να μην ξέρουν όχι τη φάτσα, αλλά ούτε ποιος είναι ο Ελύτης! Δική μας δουλειά είναι, κανενός άλλου! Κι αν τα παιδιά δεν τα ξέρουν, καιρός είναι να σκεφτούμε ποιος επιτέλους φταίει γι' αυτό!!!
Προσωπικά με έχει κουράσει αφάνταστα να ακούω συναδέλφους να βρίζουν τα παιδιά, να τα λένε ντουγάνια λες και οι ίδιοι δεν ευθύνονται γι΄ αυτό! Τα σημερινά παιδιά είναι πανέξυπνα, όσα από αυτά έχουν την τύχη να έχουν προικισμένους γονείς ή κάποιους εκπαιδευτικούς (αφού πολλοί εκπαιδευτικοί -και κυρίως παλιοί- δεν κάνουν τη δουλειά τους), έχουν πολλή περισσότερη ευαισθησία και γνώση και ενημέρωση απ' ό,τι είχαμε εμείς. Κι αν υπάρχουν παιδιά (ένα στα εκατό??) που δεν ξέρουν την 25η Μαρτίου εμείς φταιμε!
-
+++φωνω απολυτα με την ειρηνη ..τηλεμαχε πρεπει να παρεις πολλά απο αυτα που γραφει...
Από εμάς η άνοιξη εξαρτάται...Οδυσσέας Ελύτης.
:D ;D 8) ;)