Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: LAaleXXX στις Δεκεμβρίου 04, 2008, 12:21:17 pm
-
Σήμερα έκανα μια λίστα σχετικά με το τι πρέπει να ξέρω όταν θα έρθει η ώρα του διαγωνισμού για να πάω καλά και να μπορώ να ανταπεξέλθω σε όλα τα θέματα. Μόλις την τελείωσα(πριν περίπου 20 λεπτά) μου γεννήθηκε μια ακαταμάχητη επιθυμία να τη μοιραστώ μαζί σας για να ακούσω και γνώμες. Πάντως πιστεύω, όχι για να το παινευτώ ;D, ότι είναι καλή!!
Τι Πρέπει Να Ξέρω
1) ΔΕΠΠΣ --> α) Σκοπός του νηπιαγωγείου
β)
-
1. Ποιες εγκυκλιους???????? :-\
2.Π.Η?( στο 3α)
3.χρηματοδοτηση .....στο ολοημερο ...δλδ τι γραφεις γιαυτο ???
4.ιεραρχια??? που αναφερεσαι ?
προσθεσε
- αγωγη υγειας, περιβαλλοντικη , διαπολιτισμικη
και γλωσσα, μαθηματικα, φυσικό περιβάλλον, εκφραση και δημιουγια κτλ
-
Το υπουργείο στέλνει διάφορες εγκυκλίους στα νηπιαγωγεία που περιέχουν ας πούμε τα τελευταία νέα γύρα από το αντικείμενό μας, δεν ξέρω να σου πω περισσότερα.
Π.Η. είναι η προσχολικη ηλικία
Η αγωγη υγειας, περιβαλλοντικη , γλωσσα, μαθηματικα, φυσικό περιβάλλον, εκφραση και δημιουγια είναι στο ΔΕΠΠΣ γιάυτό δεν τα ανέλυσα, παρα είπα γνωστικά αντικείμενα.
Για τη χρηματοδότηση διάβασα στο βιβλίο της Ντολιοπούλου για το ολοήμερο ότι σε περίπτωση που αυτή καθυστερεί από το κράτος, οι νηπιαγωγοί μπορούν να βρουν λύσεις είτε ζητώντας χρηματοδότηση από τους γονείς, την κοινότητα, είτε κάνοντας εκδηλώσεις με σκοπό να μαζευτούν χρήματα και σε περιπτώσεις έλλειψης επίπλων και υλικού μπορούν να το δανείζονται από άλλα νηπιαγωγεία. Δεν λέει τπτ που δεν γνωρίζουμε, αλλά μπορεί απλά να μην το σκεφτούμε..Αν θέλεις περισσότερη ενημέρωση πες μου να το ψάξω για να σου γράψω και ακριβώς, γιατί τώρα ότι θυμάμαι σου λέω..
-
Οχι ενταξει μου αρκουν αυτα
Σε ευχαριστω για την απαντηση!
Και ευχαριστω που το μοιραστηκες μαζι μας!
-
Ξέχασα την ιεραρχία!!Εννοώ ποιοι είναι από πάνω μας, διευθυντές, σχ. σύμβουλοι, προιστάμενοι Α'βάθμιας, να έχουμε μια εικόνα τι γίνεται τελος πάντων απλά και μόνο για δική μας γνώση όχι ότι θα ρωτήσουν και τπτ τέτοιο, δεν νομίζω..
-
Ξέχασα την ιεραρχία!!Εννοώ ποιοι είναι από πάνω μας, διευθυντές, σχ. σύμβουλοι, προιστάμενοι Α'βάθμιας, να έχουμε μια εικόνα τι γίνεται τελος πάντων απλά και μόνο για δική μας γνώση όχι ότι θα ρωτήσουν και τπτ τέτοιο, δεν νομίζω..
εχεις βρει καποιο link γιαυτο ?????
-
δεν θα σας ρωτήσουν για την ιεραρχια γιατι θα τα μαθετε (λεμε τώρα, ενα 3 ωρο σεμιναριο το πολυ για οοοοοοοοοολα τα διοικητικά θα σας κάνουν) στα Π.Ε.Κ. όταν με το καλό διοριστείτε. Δεν είναι προαπαιτούμενο στον ΑΣΕΠ.. ;)
-
δεν θα σας ρωτήσουν για την ιεραρχια γιατι θα τα μαθετε (λεμε τώρα, ενα 3 ωρο σεμιναριο το πολυ για οοοοοοοοοολα τα διοικητικά θα σας κάνουν) στα Π.Ε.Κ. όταν με το καλό διοριστείτε. Δεν είναι προαπαιτούμενο στον ΑΣΕΠ.. ;)
απλά και μόνο για δική μας γνώση όχι ότι θα ρωτήσουν και τπτ τέτοιο, δεν νομίζω.. γραφει η lalexxxx
-
Δεν βρίσκω κάτι, αλλά από όσα έχω διαβάσει νομίζω είναι ο διευθυντής του σχολείου, οι σχολικοί σύμβουλοι, ο προ'ι'στάμενος της Α'βάθμιας, ο διευθυντής της Α'βάθμιας και μετά πηγαίνει στην περιφέρεια. Μπορεί να λέω και βλακείες δεν ξέρω, ας μας πει κανένας που γνωρίζει..
Ευχαριστούμε selas για την πληροφορία!!
-
Δεν βρίσκω κάτι, αλλά από όσα έχω διαβάσει νομίζω είναι ο διευθυντής του σχολείου, οι σχολικοί σύμβουλοι, ο προ'ι'στάμενος της Α'βάθμιας, ο διευθυντής της Α'βάθμιας και μετά πηγαίνει στην περιφέρεια.
Διευθυντής σχολείου-προϊστάμενος Γραφείου-Διευθυντής Δ/νσης Π.Ε. - Περιφερειάρχης Π.Ε. Οι Σχολικοί σύμβουλοι δεν έχουν διοικητικό ρόλο αλλά συμβουλευτικό. Δλδ, όταν έχεις ένα πρόβλημα σαφώς το αναφέρεις στον Προϊστάμενό σου, αλλά όταν πρόκειται για θέματα διδασκαλίας, προγράμματος, σχέσεων με γονείς κτλ συνήθως ο Προϊστάμενος ή ο Διεθυντής σε παραπέμπουν στον Σχολικό Σύμβουλο για να συζητήσεις. Από την άλλη ο Σχολικός Σύμβουλος δεν ασχολείται καθόλου με υπηρεσιακα-διοικητικά π.χ. άδειες, μετακινήσεις εκπαιδευτικών, πειθαρχικά ("ντάν" ή "καμπάνες"), αποφάσεις κτλ.
(σήμερα δεν έχω δουλειά στο γραφείο, λείπει και ο Προϊστάμενος και βαριέμαιιιιιιιι... Ρωτήστε ότι θέλετε.. ;D)
-
Ξεκάθαρο πλέον!!Να σε ρωτήσω η λίστα πώς σου φαίνεται?Μιας και την έχεις περάσει τη δοκιμασία του ΑΣΕΠ..
-
να ρωτησω και κατι άλλο κοριτσια ποιες απο εσας εχετε παει φροντιστηριο ? μπορειτε να αναφερετε και σε ποιο ? αν δν θελετε πειτε μονο αρχικα θα καταλαβω εχω λογο που ρωτω γιατι θα σας κανω και αλλη ερωτηση μετα την απαντηση kinder εκπληξη ;D
-
Δεν πηγαίνω φροντιστήριο, προτιμώ το δικό μου διάβασμα, βέβαια αν φάω καμιά πατάτα φέτος και πατώσω ίσως στον επόμενο να το σκεφτώ ;D
-
Καλά κανεις !
ετσι εκανα κι εγω αλλα εδωσα 2 φορες χωρις και ειπα να δοκιμασω και μια με
απλα οσες πηγαν φροντιστηριο και συγκεκριμενα σε καποιο θελω να τις ρωτησω κατι σημαντικο ελπιζω να βρω ανταποκριση.
-
Μπραβο Lalexx κατι τετοιο ζητούσα και 'γω. Μας βοήθησες πολυ να ανασυγκρωτηθούμε...
-
nikilak ας πούμε ότι εντάσσονται στις διδακτικές προσεγγίσεις, οπότε ας προστεθεί αυτό που τα περιέχει όλα!!!
-
Ξεκάθαρο πλέον!!Να σε ρωτήσω η λίστα πώς σου φαίνεται?Μιας και την έχεις περάσει τη δοκιμασία του ΑΣΕΠ..
μια χαρά μου φαίνεται.
-
αναλυτικά προγραμματα ειναι
στο βιβλιο της ντολιοπουλου!
-
Η διδακτική προσέγγιση της παιδαγωγικής σχολή Bank Street είναι η πιο σύγχρονη παιδοκεντρική διδακτική προσέγγιση και βρίσκεται στις ΗΠΑ, τώρα για το άλλο κάπου το έχει πάρει το μάτι μου αλλά δεν ξέρω τπτ άλλο...
-
αναλυτικά προγραμματα ειναι
στο βιβλιο της ντολιοπουλου!
αααααααα......(μόνο το κεφάλαιο για το μουσειο είχα διαβάσει από την ντολιοπούλου)... ;D
Η διδακτική προσέγγιση της παιδαγωγικής σχολή Bank Street είναι η πιο σύγχρονη παιδοκεντρική διδακτική προσέγγιση και βρίσκεται στις ΗΠΑ, τώρα για το άλλο κάπου το έχει πάρει το μάτι μου αλλά δεν ξέρω τπτ άλλο...
ξανά-αααααα.... (ΧΑΧΑΧΑ, συνεχίζω να νοιώθω χαζή..)
-
Εγκυκλίους, καθώς και πιθανά σεμινάρια και επιδοτούμενα προγράμματα μπορείτε να βρίσκετε στις ιστοσελίδες των γραφείων εκπαίδευσης π.χ στο
http://1grpe-peiraia.att.sch.gr/
Για την Bank Street έχει βιβλίο η Κουτσουβάνου, ενώ το High Scope και διάφορες άλλες διδακτικές προσεγγίσεις (ακόμη και το Portage γιατον αυτισμό) υπάρχουν στο Ποιοτικά Προγράμματα για την Προσχολική Εκπαίδευση, το οποίο είναι πολύ καλό αλλά τεράστιο και πολύ ακριβό. ίσως κάποια στιγμή και για λόγους επιστημονικης διαστροφής να του ρίξετε μια ματιά, όμως τώρα πάει πολύ.
Επίσης θα πρότεινα, για τη λίστα, διαφοροποιημένη διδασκαλία και προβλήματα διαχείρισης σχολικής τάξης.
-
να ρωτησω και κατι άλλο κοριτσια ποιες απο εσας εχετε παει φροντιστηριο ? μπορειτε να αναφερετε και σε ποιο ? αν δν θελετε πειτε μονο αρχικα θα καταλαβω εχω λογο που ρωτω γιατι θα σας κανω και αλλη ερωτηση μετα την απαντηση kinder εκπληξη ;D
και εγώ αποφάσισα να πάω φέτος φροντιστήριο και πήγα σε αυτό που φημολογείται το καλύτερο..τον μ......και αυτό γιατί φέτος αποφάσισα να δώσω σοβαρά αφού πρώτα τα είδα όλα με τα ιδιωτικά...γιατί?πότε θα πάρω το kinder μου...??? ;D
-
διαφοροποιημένη διδασκαλία ...? δλδ???
-
Σύμφωνα με τη διαφοροποιημένη διδασκαλία δε διδάσκεις σε όλους τα ίδια διαρκώς. Μαθαίνουν τα παιδιά να θέτουν ατομικούς στόχους και να επιλέγουν μαθησιακό υλικό που να ανταποκρίνεται στις δυνατότητες, τις επιθυμίες και τους στόχους τους. Είναι καθαρά μαθητοκεντρική προσέγγιση και χρειάζεται τρελλή δουλειά από μέρους του εκπαιδευτικού ώστε να διαβαθμίσει το υλικό του, αλλά είναι δυνατό να έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Εννοείται βέβαια ότι υπάρχουν και δραστηριότητες για την ολομέλεια δε δουλεύουν μόνα τους μόνο. Διάβασα το σχετικό βιβλίο της Carol Ann Tomlinson( εκδ Γρηγόρη) που είναι σχετικά μικρό.
Η προσέγγιση αυτή είναι ότι πρέπει για το νηπιαγωγείο, αφενός λόγω της χωροταξίας της τάξης (κέντρα ενδιαφέροντος που επιτρέπουν την εργασία ατομικά σε δυάδες και σε μικρές ομάδες) και αφετέρου λόγω της δομής του προγράμματος που βασίζεται στα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες των παιδιών.
-
Ενδιαφερον ριτακι !!!
-
Ritalamp αυτό κατά κάποιο τρόπο δεν προωθεί κ το ΔΕΠΠΣ κ ο οδηγός της νηπιαγωγού, όταν σε κάθε πράγμα που λένε σου κολλάνε τη φρασούλα πως ότι κάνεις πρέπει πάντα να το κάνεις υπολογίζοντας τις προσωπικές ανάγκες του κάθε παιδιού, τους ρυθμους ανάπτυξής του και να τα προσαρμόζεις όλα ανάλογα με τις απαιτήσεις που δημιουργούνται λόγω της διαφορετικότητας του κάθε νηπίου και να προσαρμόζεις τη συμπεριφορά σου και τη διδασκαλία σου ανάλογα με αυτά?Και γενικά νομίζω πως τονίζεται η διαφορετικότητα των παιδιών.
Για τα προβλήματα διαχείρισης της σχολικής τάξης έχεις υλικό να προτείνεις?
-
Λοιπόν κοριτσια! για να μην στελνω σε ολες π.μ
βρηκα ηδη δυο κοριτσια που παρακολουθησαν Μπ....ια(φροντιστηριο)
και το αιτημα ειναι το εξης
βγηκε η ημερομηνια επαναληπτικου για 10-11 /1 ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ !
Θέλουμε να κάνουμε μια εβδομαδα πριν δωσουμε επαναληπτικο ???
ΟΧΙ !
Αν μαζευτούμε πολλές και παιρνουμε τηλ εγω ηδη τους πηρα αλλα μονη μου δεν φτανει να απαιτησουμε να γινει 20 -21/12 ουτως ωστε να μπορεσουμε στις γιορτες να κανουμε τις επαναληψεις μας και οχι να τρεχουμε μια εβδομαδα πριν δωσουμε για επαναληπτικα(ειδικα οσες δεν μενουμε αθηνα!!!!!)
Ελπιζω σε εσας !
Ευχαριστώ!
-
Ritalamp αυτό κατά κάποιο τρόπο δεν προωθεί κ το ΔΕΠΠΣ κ ο οδηγός της νηπιαγωγού,
Ναι και είναι γενικότερο αίτημα της σύγχρονης παιδαγωγικής (αλλά και της λιγάκι παλαιότερης αν θυμηθούμε την προσέγγιση της Montessori).
Για τη διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης έχει κάποιο υλικό το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, γιατί είχε κάνει σεμινάριο πέρσι. Γενικά οι άξονες που κινείσαι αφορούν την παρώθηση του παιδιού για μάθηση, οπότε μπορείς να βρεις διάφορα πράγματα στα σχετικά κεφάλαια.
Να μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματίτσα στην ειδική. Είχα διαβάσει (παλιά τα χρόνια) της Τάφα για τη συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς ειδικές ανάγκες και με είχε βοηθήσει αρετά. Μη μαθαίνετε απέξω όμως ε; Τα βασικά να κρατάτε για να διαμορφώνετε νοοτροπίες όχι για να παπαγαλίζετε.
-
Εγω δεν μπορω να μαθω τπτ απεξω απορω πως το κανουν μερικες!
-
Τώρα που είπες ειδική..Είδα ότι είχε πέσει σε πολλαπλής σύμφωνα με τις νέες τάσεις της ειδικής αγωγής πού πρέπει να εντάσσεται το παιδί με ειδικές ανάγκες.Αυτά πού θα τα βρούμε?Περιέχονται μήπως στο νέο νόμο για την ειδική αγωγή?Λογικά θα μπει ερωτησουλα για ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες, γι'αυτό το βάζω στη λίστα ως μπαλαντέρ!! ;D
-
Από Π.Ι. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟ
-
Επίσης πρόσθεσε στη λίστα ευέλικτη ζώνη και μουσειακή αγωγή.
-
Απ'οτι βλεπω δεν υπαρχει κοσμος για το επαναληπτικο που αναφερω :( :( :( :( :( :( :(
-
LAaleXXX η λίστα σου είναι πολύ καλή και νομίζω ότι θα με βοηθήσει πολύ στο διάβασμά μου γιατί περιέχει όσα είναι σημαντικά και πρέπει να ξέρουμε. Σ' ευχαριστώ πολύ που μου άνοιξες τα μάτια! :)
-
Απ'οτι βλεπω δεν υπαρχει κοσμος για το επαναληπτικο που αναφερω :( :( :( :( :( :( :(
Αληθεια το τμημα σου ειχε πολυ κοσμο;; ???Γιατι στη Θεσσαλονικη ενα ολοκληρο τμημα εφυγε..Και εγω απο τα 2 πρωτα δεν ειχα και τις καλυτερες εντυπωσεις! :-\
-
Απ'οτι βλεπω δεν υπαρχει κοσμος για το επαναληπτικο που αναφερω :( :( :( :( :( :( :(
Αληθεια το τμημα σου ειχε πολυ κοσμο;; ???Γιατι στη Θεσσαλονικη ενα ολοκληρο τμημα εφυγε..Και εγω απο τα 2 πρωτα δεν ειχα και τις καλυτερες εντυπωσεις! :-\
-
Ε καλά όλες οι νηπιαγωγοί δεν μιλάνε στο pde! ::)
Απ΄οτι καταλαβαίνω δεν θα ήταν και πολλά ατομα ???
-
LAaleXXX η λίστα σου είναι πολύ καλή και νομίζω ότι θα με βοηθήσει πολύ στο διάβασμά μου γιατί περιέχει όσα είναι σημαντικά και πρέπει να ξέρουμε. Σ' ευχαριστώ πολύ που μου άνοιξες τα μάτια! :)
Τίποτα βρε σύ!!! :-* :-*
-
Ε καλά όλες οι νηπιαγωγοί δεν μιλάνε στο pde! ::)
Απ΄οτι καταλαβαίνω δεν θα ήταν και πολλά ατομα ???
πολλά ειμασταν το δικο μου μονο τμημα ειχε 40 ατομα!!!!!!