Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: gogo85 στις Δεκεμβρίου 07, 2008, 11:02:47 am
-
Προσπαθω να βρω ενα δάσκαλο που διδάσκει φέτος πρώτη να μου λύσει κάποιες απορίες ως προς που βρίσκονται στην ύλη και επίδοση-επίπεδο μαθητών... Ευχαριστω πολυ... :)
-
να σου απαντησω ως μαμα για την υλη;στο τμημα του γιου μου εφτασαν στη γλωσσα στο μαθημα για τα γραμματα ζ και υ, και στα μαθηματικα στο μαθημα 21(προσθεση αριθμων 6-10).Στο αλλο τμημα της ταξης τους ειναι κατα ενα μαθημα πισω.Επισης στο σχολειο του ανιψιου μου ειναι στα ιδια μ'εμας.Για το επιπεδο δεν μπορω να απαντησω μια που ο γιος μου ηδη ηξερε να διαβαζει απο περυσι και να κανει προσθεση -αφαιρεση με το μυαλο(χωρις να μετρει δαχτυλα κλπ).
-
Στην τάξη του γιου μου βρίσκονται μαθηματικά στο μάθημα 18 και στη Γλώσσα θα μπουν τη Δευτέρα στο γράμμα "Γγ"
-
Λοιπόν, φέτος διδάσκω στην πρώτη και :
στη Γλώσσα τελειώσαμε το Ζζ Υυ ( Ένα ζιζάνιο στη ζύμη) και Μαθηματικά βρισκόμαστε στο κεφάλαιο 21.
-
Ωραία και εγώ κάπου εκεί είμαι!!Τα παιδιά σε τι επίπεδο είναι?Ολα μπορουν να διαβάζουν και να γράφουν άνετα?Εχω 2 που ακόμα δεν ξεχωρίζουν τα γράμματα!
-
να σου απαντησω ως μαμα για την υλη;στο τμημα του γιου μου εφτασαν στη γλωσσα στο μαθημα για τα γραμματα ζ και υ, και στα μαθηματικα στο μαθημα 21(προσθεση αριθμων 6-10).Στο αλλο τμημα της ταξης τους ειναι κατα ενα μαθημα πισω.Επισης στο σχολειο του ανιψιου μου ειναι στα ιδια μ'εμας.Για το επιπεδο δεν μπορω να απαντησω μια που ο γιος μου ηδη ηξερε να διαβαζει απο περυσι και να κανει προσθεση -αφαιρεση με το μυαλο(χωρις να μετρει δαχτυλα κλπ).
Γεια σου,ηθελα να σε ρωτησω καποια πραγματα για αυτο που αναφερεις για το γιο σου.Εμενα ο δικος μου ειναι 5 χρονων,στα νηπια,και εχουμε μαθει ολα τα γραμματα και συλλαβισμο,τωρα μπαινουμε σε δισυλλαβες λεξεις.Επισης,οπως και ο δικος σου,προσθετει και αφαιρει με το μυαλο,στην αρχη οταν ξεκινησαμε πηγε να βγαλει τα δαχτυλα και να μετρησει,ομως δεν τον αφησα,και ετσι εχει αποστηθησει τα αποτελεσματα.Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενη με το παιδι,και προσπαθω να του μαθω καποια πραγματα απο τωρα,ωστε του χρονου στην πρωτη ταξη να μας ερθουν ευκολα.Αλλα σε συζητησεις που κανω με τις συναδελφους δασκαλες,μου λενε να μην το πιεσω,και να μην ικανοποιω αυτη τη φιλομαθεια που εχει τελειως,ωστε να μην κορεστει και μετα δεν θελει να διαβασει.Εσυ πως νιωθεις φετος που το παιδι σου ειναι πιο ανετο απο τους συμμαθητες του,δικαιωνεσαι για τον περσινο σου κοπο;Ο ιδιος πως νιωθει που τα ξερει ολα;Με συγχωρεις αν σε ζαλιζω με τις ερωτησεις μου,αλλα παντα ενιωθα πως πρεπει να τα ''σπρωξω μπροστα'' τα παιδια μου,και τωρα μετα απο αυτες τις συζητησεις ανησυχω..
-
να σου απαντησω ως μαμα για την υλη;στο τμημα του γιου μου εφτασαν στη γλωσσα στο μαθημα για τα γραμματα ζ και υ, και στα μαθηματικα στο μαθημα 21(προσθεση αριθμων 6-10).Στο αλλο τμημα της ταξης τους ειναι κατα ενα μαθημα πισω.Επισης στο σχολειο του ανιψιου μου ειναι στα ιδια μ'εμας.Για το επιπεδο δεν μπορω να απαντησω μια που ο γιος μου ηδη ηξερε να διαβαζει απο περυσι και να κανει προσθεση -αφαιρεση με το μυαλο(χωρις να μετρει δαχτυλα κλπ).
Γεια σου,ηθελα να σε ρωτησω καποια πραγματα για αυτο που αναφερεις για το γιο σου.Εμενα ο δικος μου ειναι 5 χρονων,στα νηπια,και εχουμε μαθει ολα τα γραμματα και συλλαβισμο,τωρα μπαινουμε σε δισυλλαβες λεξεις.Επισης,οπως και ο δικος σου,προσθετει και αφαιρει με το μυαλο,στην αρχη οταν ξεκινησαμε πηγε να βγαλει τα δαχτυλα και να μετρησει,ομως δεν τον αφησα,και ετσι εχει αποστηθησει τα αποτελεσματα.Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενη με το παιδι,και προσπαθω να του μαθω καποια πραγματα απο τωρα,ωστε του χρονου στην πρωτη ταξη να μας ερθουν ευκολα.Αλλα σε συζητησεις που κανω με τις συναδελφους δασκαλες,μου λενε να μην το πιεσω,και να μην ικανοποιω αυτη τη φιλομαθεια που εχει τελειως,ωστε να μην κορεστει και μετα δεν θελει να διαβασει.Εσυ πως νιωθεις φετος που το παιδι σου ειναι πιο ανετο απο τους συμμαθητες του,δικαιωνεσαι για τον περσινο σου κοπο;Ο ιδιος πως νιωθει που τα ξερει ολα;Με συγχωρεις αν σε ζαλιζω με τις ερωτησεις μου,αλλα παντα ενιωθα πως πρεπει να τα ''σπρωξω μπροστα'' τα παιδια μου,και τωρα μετα απο αυτες τις συζητησεις ανησυχω..
Η αληθεια ειναι οτι εγω δεν εκανα πολλα πραγματα,απλα παρειχα στο παιδι τα μεσα ωστε να μαθει.Του παιρναμε πολλα βιβλια(τα ζητουσε ο ιδιος ),αφηγουμασταν ιστοριες κι εβλεπε καποια dvd με μυθολογια κι αλλα εκπαιδευτικα θεματα.Πολλα περισσοτερα εμαθε στο σχολειο.Εχει φοιτησει ως τωρα τρια χρονια στον παιδικο και δυο χρονιες στα νηπια.Οταν ηταν 3,5 χρ επειδη ηδη μιλουσε καθαρα,οι δασκαλες του παιδικου τον εβαλαν στο τμημα με τα προνηπια και νηπια.Εκει ειχε μια πρωτη επαφη με τα γραμματα κι αριθμους.Αργοτερα στο νηπιαγωγειο ειχε πολυ καλες δασκαλες που ασχολουνταν πολυ κι εμαθε απο την αρχη της δευτερης χρονιας να διαβαζει.Δεν τον εβαλα ποτε στο σπιτι να διαβασει,μονος του αρχισε.Συνηθως με ρωτουσε αθροισματα αριθμων,του τα ελεγε και τα μαθαινε ετσι.Φετος στην πρωτη,οπως το περιμενα βαριεται λιγο και μιλαει(γενικα ειναι παιδι που μιλαει πολυ) οποτε πλεον καθεται μονος του.Επισης καμια φορα γινεται υπεροπτικος και μου λεει:μαμα ο ταδε δεν ξερει να διαβαζει,ειναι χαζος.Του εξηγω βεβαια οτι δεν πρεπει να αισθανεται ετσι κι οτι ποτε η μαθηση δεν σταματα,αλλα τα παιδια ειναι σκληρα πολλες φορες και κριτικαρουν το διαφορετικο
-
Ωραία και εγώ κάπου εκεί είμαι!!Τα παιδιά σε τι επίπεδο είναι?Ολα μπορουν να διαβάζουν και να γράφουν άνετα?Εχω 2 που ακόμα δεν ξεχωρίζουν τα γράμματα!
Κοίταξε εγώ βρίσκομαι στο Χχ και στα μαθηματικά στο κεφ.18. Όσον αφορά το επίπεδο των μαθητών σχεδόν ολοι οι μαθητές μου διαβάζουν άνετα με εξαίρεση δύο μαθήτριες οι οποίες όμως δεν έχουν απολύτως καμία βοήθεια απο το σπίτι τους. Ειδικά η μια δεν μπορεί να γνωρίσει ποια είναι τα γράμματα!
-
να σου απαντησω ως μαμα για την υλη;στο τμημα του γιου μου εφτασαν στη γλωσσα στο μαθημα για τα γραμματα ζ και υ, και στα μαθηματικα στο μαθημα 21(προσθεση αριθμων 6-10).Στο αλλο τμημα της ταξης τους ειναι κατα ενα μαθημα πισω.Επισης στο σχολειο του ανιψιου μου ειναι στα ιδια μ'εμας.Για το επιπεδο δεν μπορω να απαντησω μια που ο γιος μου ηδη ηξερε να διαβαζει απο περυσι και να κανει προσθεση -αφαιρεση με το μυαλο(χωρις να μετρει δαχτυλα κλπ).
Γεια σου,ηθελα να σε ρωτησω καποια πραγματα για αυτο που αναφερεις για το γιο σου.Εμενα ο δικος μου ειναι 5 χρονων,στα νηπια,και εχουμε μαθει ολα τα γραμματα και συλλαβισμο,τωρα μπαινουμε σε δισυλλαβες λεξεις.Επισης,οπως και ο δικος σου,προσθετει και αφαιρει με το μυαλο,στην αρχη οταν ξεκινησαμε πηγε να βγαλει τα δαχτυλα και να μετρησει,ομως δεν τον αφησα,και ετσι εχει αποστηθησει τα αποτελεσματα.Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενη με το παιδι,και προσπαθω να του μαθω καποια πραγματα απο τωρα,ωστε του χρονου στην πρωτη ταξη να μας ερθουν ευκολα.Αλλα σε συζητησεις που κανω με τις συναδελφους δασκαλες,μου λενε να μην το πιεσω,και να μην ικανοποιω αυτη τη φιλομαθεια που εχει τελειως,ωστε να μην κορεστει και μετα δεν θελει να διαβασει.Εσυ πως νιωθεις φετος που το παιδι σου ειναι πιο ανετο απο τους συμμαθητες του,δικαιωνεσαι για τον περσινο σου κοπο;Ο ιδιος πως νιωθει που τα ξερει ολα;Με συγχωρεις αν σε ζαλιζω με τις ερωτησεις μου,αλλα παντα ενιωθα πως πρεπει να τα ''σπρωξω μπροστα'' τα παιδια μου,και τωρα μετα απο αυτες τις συζητησεις ανησυχω..
Η αληθεια ειναι οτι εγω δεν εκανα πολλα πραγματα,απλα παρειχα στο παιδι τα μεσα ωστε να μαθει.Του παιρναμε πολλα βιβλια(τα ζητουσε ο ιδιος ),αφηγουμασταν ιστοριες κι εβλεπε καποια dvd με μυθολογια κι αλλα εκπαιδευτικα θεματα.Πολλα περισσοτερα εμαθε στο σχολειο.Εχει φοιτησει ως τωρα τρια χρονια στον παιδικο και δυο χρονιες στα νηπια.Οταν ηταν 3,5 χρ επειδη ηδη μιλουσε καθαρα,οι δασκαλες του παιδικου τον εβαλαν στο τμημα με τα προνηπια και νηπια.Εκει ειχε μια πρωτη επαφη με τα γραμματα κι αριθμους.Αργοτερα στο νηπιαγωγειο ειχε πολυ καλες δασκαλες που ασχολουνταν πολυ κι εμαθε απο την αρχη της δευτερης χρονιας να διαβαζει.Δεν τον εβαλα ποτε στο σπιτι να διαβασει,μονος του αρχισε.Συνηθως με ρωτουσε αθροισματα αριθμων,του τα ελεγε και τα μαθαινε ετσι.Φετος στην πρωτη,οπως το περιμενα βαριεται λιγο και μιλαει(γενικα ειναι παιδι που μιλαει πολυ) οποτε πλεον καθεται μονος του.Επισης καμια φορα γινεται υπεροπτικος και μου λεει:μαμα ο ταδε δεν ξερει να διαβαζει,ειναι χαζος.Του εξηγω βεβαια οτι δεν πρεπει να αισθανεται ετσι κι οτι ποτε η μαθηση δεν σταματα,αλλα τα παιδια ειναι σκληρα πολλες φορες και κριτικαρουν το διαφορετικο
Οποτε μιλαμε και οι δυο για φιλομαθεια,για τα παιδια που παντα ρωτουν η ψαχνουν κατι περισσοτερο απο τα αλλα παιδια της ηλικιας τους..οσο για την υπεροψια,το εχω παρατηρησει και αυτο καποιες φορες,ο δικος μου να κρινει καποιο παιδακι,επειδη δεν ξερει να κανει ο,τι αυτος.Του ζητω βεβαια ποτε να μην πληγωσει κανενα αλλο παιδι..Ας ελπισουμε να εχω δικιο εγω και οχι οι συναδελφισσες,και η ορεξη για μαθηση να μεινει :)
Λενε οτι οι πρωτες επιτυχιες στο σχολειο μπορει να επηρεασουν τοσο θετικα το μαθητη,ωστε να γινουν λαβη για περισσοτερες! Τοσα βιβλια διαβασα για τον ασεπ,πουθενα δεν ειδα να λενε οτι η διψα για μαθηση πρεπει να μεινει ανικανοποιητη για να μην τελειωσει!
-
Μιας και ανοίξατε τέτοια συζήτηση, να σας εκθέσω κι εγώ έναν προβληματισμό μου: ο μεγάλος μου γιος πάει προνήπια. Κάνουν αγγλικά και ως καθηγήτρια αγγλικών ήθελα να δω τι μαθαίνει ή αν χρειάζεται κάποια βοήθεια στο σπίτι για να εμπεδώσει αυτά που έμαθε (χωρίς πίεση, σαν παιχνίδι) αλλά η καθηγήτριά τους στην αρχή της χρονιάς μας έστειλε ένα σημείωμα ζητώντας μας να μην ρωτάμε τα παιδιά τι μαθαίνουν αλλά να τα αφήνουμε μόνα τους να μας λένε. Το αποτέλεσμα είναι, επειδή ο δικός μου δε μου λέει τίποτα από όσα συμβαίνουν στο σχολείο, να μην ξέρω τίποτα παρά μόνο όσα μου λένε οι άλλες μαμάδες. Ποια είναι η γνώμη σας;
Επίσης, του χρόνου που θα πάει νήπια, υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω στο σπίτι με το παιδί έτσι ώστε στο δημοτικό να μην έχουμε προβλήματα; Έχω όρεξη και διάθεση να ασχοληθώ αλλά δεν είναι ο τομέας μου και δεν ξέρω από που ν'αρχίσω. Υπάρχουν βιβλία; Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποιες κατευθυντήριες; Ή απλά να το αφήσω στην δασκάλα; Θα μας πει αυτή τι να κάνουμε ή κι αυτό εξαρτάται από το τι είδος εκπαιδευτικού είναι; Έχω δει στα δικά μου μαθήματα παιδιά να μην έχουν ιδέα πώς να διαβάσουν στο σπίτι. Είναι θέμα γονιού ή εκπαιδευτικού;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και sorry αν σας ζάλισα...
-
η καθηγήτριά τους στην αρχή της χρονιάς μας έστειλε ένα σημείωμα ζητώντας μας να μην ρωτάμε τα παιδιά τι μαθαίνουν αλλά να τα αφήνουμε μόνα τους να μας λένε. Το αποτέλεσμα είναι, επειδή ο δικός μου δε μου λέει τίποτα από όσα συμβαίνουν στο σχολείο, να μην ξέρω τίποτα παρά μόνο όσα μου λένε οι άλλες μαμάδες. Ποια είναι η γνώμη σας;
Επίσης, του χρόνου που θα πάει νήπια, υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω στο σπίτι με το παιδί έτσι ώστε στο δημοτικό να μην έχουμε προβλήματα;
Για το πρωτο δε νομιζω οτι χρειαζεται να ανησυχεις.Σε συζητηση με φιλη μου νηπιαγωγο,μου ελεγε πως καποια παιδια βλεπουν το νηπιαγωγειο κι ο,τι γινεται εκει σαν κατι αποκλειστικα δικο τους και δεν θελουν να μιλησουν γι'αυτο.Εγω εχω την κορη μου στον παιδικο(2,5 χρ) και μεχρι πριν ενα μηνα δεν μου ελεγε τιποτα,ουτε καποιο τραγουδι.Ξαφνικα αρχισε να μας λεει καθε μερα τραγουδακια που κανουν εκει.Ωστοσο η δασκαλα μου ειπε πως απο την αρχη της χρονιας συμμετειχε,απλα δεν ελεγε σ'εμας τιποτα.Για το δευτερο(προετοιμασια για την πρωτη )δεν χρειαζεται κατι ιδιαιτερο,εκει θα κανουν τα γραμματακια.Θα μπορουσες να του διαβαζεις παραμυθακια και να βλεπει τα γραμματα εκει.Ή το πολυ να παρεις ενα βιβλιο που εχει γραμματα με τελιτσες και το παιδι γραφει εκει πανω.Σε αλλο σημειο καποιο μελος προτεινε τη σελιδα www.grafoulis.gr ,ριξε μια ματια κι εκει
-
. Υπάρχουν βιβλία; Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποιες κατευθυντήριες; Ή απλά να το αφήσω στην δασκάλα;
θα σου προτεινα να μην ασχοληθεις με βιβλια ακομα.ειναι καλυτερο να παιζετε παιχνιδια πχ βρες μου λεξεις που αρχιζουν απο Α κτλ..αν το κανεις ευχαριστα θα αρχιζει να ξεχωριζει καλα τους ηχους και αργοτερα απο το ονομα του και απο τα δικα σας παιζοντας με τις καρτελιτσες θα ταυτισει τον ηχο με την εικονα.δουλευει καλα και στο σχολειο αυτο αλλα και απο προσωπικη εμπειρια με τον ανιψιο μου που το ξεκινησα νωρις ειδα οτι του αρεσε.ακομα και αν δεν λεει κανονικες λεξεις αλλα αστειες για να γελατε ειναι μια χαρα.σημασια εχει να "υπακουει"στον κανονα του ηχου.δεν θα λες εννοειται αλφα αλλα μονο τον ηχο.στο νηπιαγωγειο πλεον μαθαινουμε μια χαρα τα γραμματα μην ανησυχεις,αν και το ζητουμενο δεν ειναι να ξερει και τα 24 αλλα να μαθει να αποκωδικοποιει αυτο που βλεπει μπροστα του σαν συμβολο.οταν μαθει να λειτουργει ετσι θα του ειναι ευκολο να προχωραει παραπερα
-
Το νηπιαγωγείο θα προσφέρει την απαραίτητη βοήθεια στο παιδί για να κάνει τα πρώτα του βήματα στην ανάγνωση και στην γραφή,μέσα απο κατάλληλα εκπαιδευτικά προγραμματα. Η νηπιαγωγός και αργότερα η δασκάλα θα δώσουν κατευθύνσεις για το τι μπορεί να γίνει και στο σπίτι Ένα ενδιαφέρον και απλό βιβλίο είναι το " απο την προανάγνωση στην ανάγνωση" της Γιαννικοπούλου, νομίζω περιέχει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες γύρω απο το θέμα.
-
Παιδιά, χίλια ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας! :D Ειλικρινά με ξεαγχώσατε. Και κάτι άλλο να ρωτήσω: δεν ξέρει να ζωγραφίζει καλά (εγώ φταίω γιατί μέχρι πέρσυ που πήγε παιδικό στα 3.5 δεν του έδωσα μπογιές μιας και ο μικρός τις έτρωγε :-\ :-[). Υπάρχει περίπτωση να έχει κάποιο πρόβλημα στην εκμάθηση γραφής;
Εγω εχω την κορη μου στον παιδικο(2,5 χρ) και μεχρι πριν ενα μηνα δεν μου ελεγε τιποτα,ουτε καποιο τραγουδι.Ξαφνικα αρχισε να μας λεει καθε μερα τραγουδακια που κανουν εκει.Ωστοσο η δασκαλα μου ειπε πως απο την αρχη της χρονιας συμμετειχε,απλα δεν ελεγε σ'εμας τιποτα.
Αχ, resident, έθιξες ακόμα ένα θέμα που με αγχώνει: ο μικρός μου (τον Μάρτη γίνεται 3) ακόμα δεν μιλάει ουσιαστικά. Λέει τα δικά του και τα αποκωδικοποιεί ο μεγάλος.
-
Και για τον μεγάλο κα για τον μικρό να διαβάζετε παραμύθια και εγκυκλοπαίδειες και να κάνετε λίστες για το σούπερ μάρκετ. Να σε βλέπει να διαβάζεις και για δουλειά και για ευχαρίστηση. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι μια θετική στάση απέναντι στο γραπτό λόογ, τα υπόλοιπα θα έρθουν στην ώρα τους. Μην πας να προλάβεις, δεν υπάρχει λόγος. Ίσα ίσα μπορεί και να κάνεις χειρότερα τα πράγματα. :-\
Δος του μπογιές και μαρκαδόρους και ψαλίδι και πλαστελίνη (με επίβλεψη πάντα ::)).
Όσο για τον μικρό μήπως απλά είναι ο μικρούλης σας; Φρόντισε να τον ενθαρρύνεις κάθε φορά που λέει μια σωστή λέξη και να μην ενισχύεις καθόλου τις "λάθος" λέξεις (τα μωρουδιακά) γελώντας π.χ. Ενθάρρυνε όλες τις συμπεριφορές ανεξαρτησίας και αυτοεξυπηρέτησης δείχνοντάς του ότι χαίρεσαι που μεγαλώνει και είναι πια "μεγάλο παιδί" και ίσως να πάρει μπρος πιο γρήγορα. Αν δεις ότι ούτε κι αυτό δεν πιάνει τσέκαρε έναν αναπτυξιολόγο, αλλά μάλλον δε θα χρειαστεί. Ίσως το παιδάκι να έχει καταβολευτεί με τον... "μεταφραστή" του και να μη νιώθει την ανάγκη να προσπαθήσει για κάτι περισσότερο. Είσαι πολύ σωστή όμως που προβληματίζεσαι, τυχερά τα πιτσιρίκια σου που σ' έχουν μαμά.. :)
-
Λοιπόν, Ritalamp, πράγματι, μάλλον έχεις δίκιο ότι τον αντιμετωπίζουμε σαν μικρό. Συνέχεια λέμε στον μεγάλο "μην θυμώνεις (πχ) με τον μικρό, είναι "μωρό" ακόμη"!!! Τώρα άρχισε να ψιλοαυτονομείται (θέλει να ξεντύνεται μόνος του κλπ) και να μιμείται ό,τι λέμε. Απλά με ανησύχησε ένας λογοπαθολόγος που μας μίλησε στον παιδικό σταθμό κι είπε ότι τις περισσότερες φορές που κάποιο παιδί αργεί να μιλήσει είναι λόγω ωτίτιδας που δεν διαγνώστηκε. Anyway, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. :-[ :-[ :-[
Πάντως, τώρα τους δίνω πλέον τα πάντα: ξυλομπογιές, νερομπογιές, δαχτυλομπογιές (μπλιαχ...), ψαλίδια, πλαστελίνες ... αλλά φοβάμαι μήπως είναι πλέον αργά γιατί δεν πολυτρελαίνεται. Μήπως απλά ... δεν έχει κλίση; ??? :-\ :P
Anyway, μ'άρεσε η ιδέα με τις εγκυκλοπαίδειες και τις λίστες σουπερ-μάρκετ! Καλόοοοοο... ;)
-
Ρώτα τον παιδίατρο για τα αυτάκια του. Το πολύ πολύ να κάνετε ένα ακουόγραμμα (σιγά τα αυγά)!! Κι επειδή έχω πάρει φόρα τελευταία ( :-[ :-[ :-[) γονείς ασχοληθείτε περισσότερο με το συναίσθημα, τα όρια και την αυτονομία του παιδιού και μην πιέζετε για το γνωστικό. (και τρίψτε μου το μήνυμα μόλις γίνω μανούλα, όπως έχω ξαναπεί)
-
Παιδιά, χίλια ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας! :D Ειλικρινά με ξεαγχώσατε. Και κάτι άλλο να ρωτήσω: δεν ξέρει να ζωγραφίζει καλά (εγώ φταίω γιατί μέχρι πέρσυ που πήγε παιδικό στα 3.5 δεν του έδωσα μπογιές μιας και ο μικρός τις έτρωγε :-\ :-[). Υπάρχει περίπτωση να έχει κάποιο πρόβλημα στην εκμάθηση γραφής;
Εγω εχω την κορη μου στον παιδικο(2,5 χρ) και μεχρι πριν ενα μηνα δεν μου ελεγε τιποτα,ουτε καποιο τραγουδι.Ξαφνικα αρχισε να μας λεει καθε μερα τραγουδακια που κανουν εκει.Ωστοσο η δασκαλα μου ειπε πως απο την αρχη της χρονιας συμμετειχε,απλα δεν ελεγε σ'εμας τιποτα.
Αχ, resident, έθιξες ακόμα ένα θέμα που με αγχώνει: ο μικρός μου (τον Μάρτη γίνεται 3) ακόμα δεν μιλάει ουσιαστικά. Λέει τα δικά του και τα αποκωδικοποιεί ο μεγάλος.
-
++++++++++
-
Ρώτα τον παιδίατρο για τα αυτάκια του. Το πολύ πολύ να κάνετε ένα ακουόγραμμα (σιγά τα αυγά)!! Κι επειδή έχω πάρει φόρα τελευταία ( :-[ :-[ :-[) γονείς ασχοληθείτε περισσότερο με το συναίσθημα, τα όρια και την αυτονομία του παιδιού και μην πιέζετε για το γνωστικό. (και τρίψτε μου το μήνυμα μόλις γίνω μανούλα, όπως έχω ξαναπεί)
Έχεις απόλυτο δίκιο για το συναίσθημα-όρια-αυτονομία. Κι επειδή ακριβώς είμαι "υστερική" μ'αυτά, σκεφτόμουν μήπως πρέπει ν'ασχοληθώ και με το γνωστικό. Για τον μεγάλο μου είμαι περήφανη που πέρσυ ήταν το μοναδικό παιδί στον παιδικό που έτρωγε μόνο του, με σταθερό ρυθμό χωρίς να χαζεύει και να λερώνεται (πολύ χαζομαμά, ε; Μπορώ ώωωωρες να σου μιλάω για τα παιδιά μου και τα "επιτεύγματά" τους ;D). Με τον μικρό λίγο τα χάλασα. Ο καημένος θέλει να κόψει την πάνα κι επειδή δεν έχω καθόλου χρόνο να ασχοληθώ με το θέμα ( :-[) λέω να περιμένω μέχρι το καλοκαίρι που θα χαλαρώσω. Μη βιαστείτε να με κατακρίνετε. Φέτος είμαι σε άθλια κατάσταση... :(
ΔΕΝ υπαρχει κανενα παιδι που ΔΕΝ ξερει να ζωγραφιζει καλα....Η ζωγραφικη ειναι τροπος εκφρασης και η αισθητικη ειναι κατι το υποκειμενικο...Το λεω και σε αλλες μητερες που με ρωτανε στο νηπιαγωγειο...Το καθε παιδι ζωγραφιζει με τον δικο του τροπο και οσο το χερι του ασκειται τοσο θα βελτιωνεται...Οσο για την εκμαθηση της γραφης δεν θεωρω πως θα αντιμετωπιζει προβλημα...Ειχα και στο περσινο μου τμημα αλλα και στο φετινο τμημα προνηπια (4 ετων) που δεν ηξεραν να πιανουν το μαρκαδορο αλλα με την παροδο του χρονου εδειξαν τρομερη προοδο...Αποψη μου, περισσοτερο για να φυγει το αγχος σου, παροτρυνε το παιδι να ασχολειται...επισης οι κατασκευες υποστηριζουν πολυ την αναπτυξη της λεπτης κινητικοτητας, ωστε οταν πλεον παει στην Α Δημοτικου θα διευκολυνθει περισσοτερο καθως θα εχουν ενδυναμωθει ο καρπος κα τα δαχτυλα... Αυτα!
Τα ίδια ακριβώς μου είπε κι η παιδίατρος. Ευτυχώς τρελαίνεται για κατασκευές και παζλ. :) Μάλλον ανησυχώ υπερβολικά κι άδικα, ε; :-\
-
.. :(
ΔΕΝ υπαρχει κανενα παιδι που ΔΕΝ ξερει να ζωγραφιζει καλα....Η ζωγραφικη ειναι τροπος εκφρασης και η αισθητικη ειναι κατι το υποκειμενικο...[/quote]
συμφωνω.βεβαια απο 4-5 και μετα η ζωγραφικη δειχνει το επιπεδο ωριμοτητας του παιδιου και το πως βλεπει τον κοσμο γυρω του. επισης τα κοριτσια ειναι πιο μπροστα στην αποτυπωση των εικονων οποτε μη συγκρινετε τα αγορακια μαζι τους!
-
Ανησυχείς γιατί είσαι σοβαρός άνθρωπος και ενδιαφέρεσαι για τα παιδιά σου.
;) ;)
Γιατί δε ρίχνεις μια ματιά σε κανένα βιβλίο από αυτά που περιγράφουν την ανάπτυξη των παιδιών της προσχολικής ηλικίας; Συνήθως είναι εκλαϊκευμένα, οπότε έναν εκπαιδευτικό που έχει διαβάσει κι έχει ακούσει τόσα περί παιδαγωγικής και ψυχολογίας, ίσως να τον εκνευρίσουν λίγο, όμως έχουν κάποιες καλές πληροφορίες που θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις αυτά που αντιμετωπίζεις. Εύχομαι να πάνε καλύτερα για σένα τα πράγματα ούτως ή άλλως. :) :)