Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ01 Θεολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Theologius στις Φεβρουάριος 02, 2009, 01:36:49 πμ

Τίτλος: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Theologius στις Φεβρουάριος 02, 2009, 01:36:49 πμ
  Γνωρίζει κανείς, τι ισχύει για την πολυθεσία, τους ιερείς και τυχόν υποψηφιότητα τους στον ΑΣΕΠ??
  Στο δικό μου εξεταστικό κέντρο υπήρχαν τουλάχιστον 3! Κανονικά δεν απαγορεύεται;;;
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: giose στις Φεβρουάριος 02, 2009, 03:11:01 μμ
Οι ιερεις δινουν κανονικα αν έχουν πτυχίο Θεολογίας.Δεν θεωρουνται διπλοθεσίτες σε περίπτωση διορισμού
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: Theologius στις Φεβρουάριος 02, 2009, 09:55:19 μμ
Κάκιστα!!!!
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: giose στις Φεβρουάριος 03, 2009, 04:23:43 μμ
Η απομάκρυνση τους από τα σχολεία αποτελεί αίτημα του κλάδου τουλάχιστον 20 χρόνια
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: Theologius στις Φεβρουάριος 04, 2009, 02:21:09 πμ
Το πρόβλημα είναι η απουσία συγκροτημένης, ενιαίας, δυναμικής και ενεργούς επαγγελματικής ένωσης αποφοίτων, η οποία θα στηρίζει τα αιτήματα και θα ενημερώνει τους συναδέλφους για τις εξελίξεις. Δυστυχώς να ιδιωτεύσουμε δεν μπορούμε, και το κράτος διαρκώς συρρικνώνει τα πεδία άσκησης της τέχνης μας, (οι απαντήσεις φορέων στα ερωτήματα της Πρωτοβουλίας Θεολόγων ΑΠΘ -που είμαι μέλος- είναι αποκαρδιωτικές) μέσα σε όλα αυτά οι συγκεκριμένοι ιερείς (που συμμετέχουν στην όλη διαδικασία) χωρίς κανένα αίσθημα ευθύνης, επιδεινώνουν την όλη κατάσταση...
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: emmaki στις Φεβρουάριος 04, 2009, 10:24:38 πμ
Δηλαδή οι ιερείς μπορούν να είναι διπλοθεσίτες; Απαράδεκτο για μένα από τη στιγμή που σε καμία άλλη επαγγελματική κατηγορία δεν μπορεί να συμβεί αυτό, να κατέχεις δηλαδή 2 θέσεις δημοσίου υπαλλήλου
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: tonik στις Φεβρουάριος 07, 2009, 04:41:57 μμ
Αν και φιλόλογος, θα ήθελα να καταθέσω και τη δική μου άποψη: ναι, οι ιερείς έχουν το δικαίωμα να είναι διπλοθεσίτες. Στον τόπο που κατοικώ ο ιερέας της ενορίας είναι παράλληλα και δάσκαλος στο δημοτικό σχολείο, με αποτέλεσμα να έχει "τσεκουρώσει" στη βαθμολογία στο μάθημα των θρησκευτικών την κόρη μου, επειδή δεν τη βλέπει κάθε Κυριακή στην εκκλησία και στο κατηχητικό! Το θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, από τη στιγμή που όλοι εμείς οι υπόλοιποι καθηγητές είμαστε παιδιά κατώτερου Θεού και δεν μπορούμε να δουλέψουμε σε φροντιστήριο, όταν είμαστε ωρομίσθιοι, αλλά πρέπει να επιβιώσουμε με τα 300 ευρώ της ωρομισθίας που θα τα πάρουμε την επόμενη χρονιά!
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: giose στις Φεβρουάριος 07, 2009, 06:20:55 μμ
  Σε διαγωνισμο του ΑΣΕΠ που εδινα μαζι με ιερεα και συζητουσαμε για το κατα ποσο ειναι θεμιτο να εργαζονται και στα σχολεια τη στιγμη που οι αδιοριστοι ειναι χιλιαδες, πήρα την εξης απαντηση:αν μπορουσες δεν θα εκανες και εσύ το ίδιο τέκνον μου:
Και ύστερα συζητάμε αν το μάθημα πρέπει να είναι ομολογιακό ή όχι,λες και ζούμε σε άλλο πλανήτη.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: stasi στις Φεβρουάριος 07, 2009, 06:44:34 μμ
Πάντως εγώ γνωρίζω ιερέα ο οποίος ακριβώς για αυτό το λόγο δεν πήγε και σε σχολείο λέγοντας "ας διοριστεί και κανένας άλλος".
Πιστεύω ότι είναι και άλλοι που το έχουν κάνει αυτό.

Δεν μπορούμε να τους βάλλουμε όλους στο ίδιο σακί.

Πάντως και εγώ δεν συμφωνώ με την διπλοθεσία.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: giose στις Φεβρουάριος 08, 2009, 02:06:53 μμ
Σίγουρα δεν μπορούν να μπουν όλοι στο ίδιο σακί.Πιθανόν μάλιστα να είναι περισσότεροι όσοι σκέφτονται όπως το δικό σου γνωστό.Παρ'όλα αυτά δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται εξάρχης
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: batman στις Φεβρουάριος 08, 2009, 04:19:13 μμ

  Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας ενοχλεί που ιερείς δίνουν εξετάσεις. Αν είστε πιο ικανοί γράψτε καλύτερα και όχι να προσπαθείτε με πλάγιους τρόπους να αποκλείσετε όσο πιο πολλούς μπορείτε από τον ΑΣΕΠ για να έχετε καλύτερες πιθανότητες. Θα ήθελα ωστόσο να μου απαντήσετε αν θέλετε και μπορείτε στα παρακάτω ερωτήματα:

1) Τι προσφέρει η διδασκαλία των θρησκευτικών στο σχολείο? Τα μαθαίνει να σκέφτονται? Τους προσφέρει κάποιες γνώσεις ή δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην κοινωνία?
2) Τα θρησκευτικά οξύνουν την κριτική σκέψη των μαθητών ή τους μαθαίνουν να δέχονται πιο εύκολα πράγματα ως δόγματα ή αξιώματα χωρίς να  τα ελέγχουν πρώτα?
3) Είναι σωστό στο Γυμνάσιο να διδάσκονται 2 ώρες θρησκευτικά και μια ώρα πληροφορική?
4) Αλήθεια σε πόσες ευρωπαϊκές χώρες διδάσκονται στα σχολεία τα θρησκευτικά?
5) Πως αντιμετωπίζεται ένας μαθητής που διαφωνεί με αυτά που λέει το βιβλίο? Για παράδειγμα στο λύκειο το βιβλίο αν θυμάμαι καλά λέει ότι δεν είναι σωστό τα παιδιά να έχουν προγαμιαίες σχέσεις!!!!!!  Είναι αυτό υγιές?

Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: Kilgore στις Φεβρουάριος 08, 2009, 04:44:44 μμ
Δεν έχεις άδικο...
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: vasp στις Φεβρουάριος 08, 2009, 05:38:14 μμ
1) Τι προσφέρει η διδασκαλία των θρησκευτικών στο σχολείο? Τα μαθαίνει να σκέφτονται? Τους προσφέρει κάποιες γνώσεις ή δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην κοινωνία?
Aν τα θρησκευτικά αντι για κατήχηση μετατρέπονταν σε "θρησκειολογια" και τα παιδιά μάθαιναν στοιχεία για τις διάφορες θρησκείες και τα ιδιαίτερα "χαρακτηριστικά" που συνοδεύουν τους πιστούς της κάθε θρησκείας θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο μάθημα (με δεδομένες τις κοινωνικοπολιτισμικές- θρησκευτικές διαφορές που έχει σήμερα η κοινωνία μας θα οδηγούσε σε άρση των προκαταλήψεων μας που κατ' εμε στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στην άγνοια μας για κάθε τι "διαφορετικό")
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: emmaki στις Φεβρουάριος 08, 2009, 08:03:21 μμ
Δεν νομίζω ότι το ζήτημα είναι η ουσία του μαθήματος των θρησκευτικών και να θα πρέπει να υπάρχει και με ποια μορφή στο πρόγραμμα των σχολείων. Αυτό είναι μια τεράστια συζήτηση όπου σίγουρα υπ΄ρχουν πολλές και αντικρουόμενες απόψεις (δεν θα σας πω τη δική μου για να μη συνεχιστεί αυτή η συζήτηση).
Το ζήτημα είναι αν δημόσιοι υπάλληλοι, όπως είναι οι ιερείς, θα πρέεπι να έχουν το δικάιωμα να διεκδικούν εκ παραλλήλου και άλλη μία δημόσια θέση, όπως είναι η διδασκαλία στα σχολέια. Αν είναι σωστό δηλαδή ιερείς να κατέχουν 2 θέσεις δημοσίου υπάλλήλου και φυσικά, να παίρνουν και 2 μισθούς! Όπως είπα και παραπάνω για μένα αυτό είναι παράδεκτο από τη στιγμή που δεν μπορεί κανένας άλλος κλάδος να το κάνει και από τη στιγμή που υπάρχουν τόσι θεολόγοι, μη ιερείς, άνεργοι που αγωμίζονται για μια θέση σε ένα σχολέιο. 
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: sophie στις Φεβρουάριος 08, 2009, 08:15:15 μμ
Συμφωνώ απόλυτα!
Υπάρχει όμως κι ένα άλλο ενδεχόμενο...Κάποιοι από αυτούς να είναι άνθρωποι που βαρέθηκαν ή σιχάθηκαν (όπως το πάρει κανείς...με αυτά που ακούμε και βλέπουμε καθημερινά να συμβαίνουν!  :P) το χώρο και απλά δοκιμάζουν να αλλάξουν δουλειά. Αν τους "κάτσει" πιθανόν να παραιτηθούν από τα ιερατικά τους καθήκοντα. Ήξερα (όχι προσωπικά) μία τέτοια περίπτωση... :-\
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: emmaki στις Φεβρουάριος 08, 2009, 08:21:32 μμ
Ίσως να υπάρχουν και αυτοί, αλλά σίγουρα είναι ο εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: stasi στις Φεβρουάριος 08, 2009, 09:57:12 μμ

  Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας ενοχλεί που ιερείς δίνουν εξετάσεις. Αν είστε πιο ικανοί γράψτε καλύτερα και όχι να προσπαθείτε με πλάγιους τρόπους να αποκλείσετε όσο πιο πολλούς μπορείτε από τον ΑΣΕΠ για να έχετε καλύτερες πιθανότητες. Θα ήθελα ωστόσο να μου απαντήσετε αν θέλετε και μπορείτε στα παρακάτω ερωτήματα:

1) Τι προσφέρει η διδασκαλία των θρησκευτικών στο σχολείο? Τα μαθαίνει να σκέφτονται? Τους προσφέρει κάποιες γνώσεις ή δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην κοινωνία?
2) Τα θρησκευτικά οξύνουν την κριτική σκέψη των μαθητών ή τους μαθαίνουν να δέχονται πιο εύκολα πράγματα ως δόγματα ή αξιώματα χωρίς να  τα ελέγχουν πρώτα?
3) Είναι σωστό στο Γυμνάσιο να διδάσκονται 2 ώρες θρησκευτικά και μια ώρα πληροφορική?
4) Αλήθεια σε πόσες ευρωπαϊκές χώρες διδάσκονται στα σχολεία τα θρησκευτικά?
5) Πως αντιμετωπίζεται ένας μαθητής που διαφωνεί με αυτά που λέει το βιβλίο? Για παράδειγμα στο λύκειο το βιβλίο αν θυμάμαι καλά λέει ότι δεν είναι σωστό τα παιδιά να έχουν προγαμιαίες σχέσεις!!!!!!  Είναι αυτό υγιές?



Παρόλο που εδώ συζητείται η διπλοθεσία από ιερείς που θέλουν να γίνουν και καθηγητές θα ήθελα να απαντήσω στον αγαπητό batman.


Κοίτα, με το δικό σου σκεπτικό κακώς υπάρχουν τα θρησκευτικά στο σχολείο.

Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω σε καθένα από τα ερωτήματα σου. Οι απαντήσεις είναι προσωπική μου γνώμη.

1) Προσφέρει την αυθεντική αλήθεια της ορθοδοξίας μας η οποία μεταφέρθηκε από γενιά σε γενιά εδώ και αιώνες. Δυστυχώς όμως εχάθει το πνεύμα και έμεινε μόνο το γράμμα. Αυτό δεν αλλάζει όμως τίποτα στο ότι αποτελεί χρυσάφι για το οποίο κάποιοι στο παρελθόν θυσίασαν την ζωή σου (άρα σκεφτήκαμε ποτέ γιατί το έκαναν; Μήπως δεν ήξεραν τι έκαναν; Δεν μιλάω μόνο για τους εθνομάρτυρες αλλά τα εκατομμύρια των μαρτύρων που προτιμούσαν να πεθάνουν παρά να αρνηθούν την ορθοδοξία). Ναι, μαθαίνει στα παιδιά να σκέφτονται όπως "σκέφτεται" ο Θεός. Ναι, τους προσφέρει τις γνώσεις για μια πραγματική ζωή εν ελευθερία. 

2) Όχι, δεν τους μαθαίνει να τα δέχονται χωρίς έλεγχο (τουλάχιστον δεν θα έπρεπε). Μάλιστα το σωστό είναι να προτρέπονται προς αναζήτηση. Επειδή η ορθοδοξία είναι κυρίως εμπειρία και βίωμα και όχι μπλα, μπλα. Μόνο αυτός που αναζητά θα βρει.

3) Θα σου φανεί παράξενο, αλλά εγώ πιστεύω ότι είναι σωστό. Αν μαθαίνουμε μόνο να χειριζόμαστε τις μηχανές και εμείς τέτοιες θα γίνουμε. Δεν λέω ότι δεν είναι καλή η γνώση της τεχνολογίας, αλλά πιο σημαντικό είναι να μορφωθει ο άνθρωπος πνευματικά. Άλλωστε με τους υπολογιστές ασχολούμαστε όλη την ημέρα, αλλά ποιος παίρνει από μόνος του να διαβάσει ένα βιβλίο με πνευματικό περιεχόμενο; Σήμερα άλλωστε δεν λείπουν οι επιστήμονες, δεν βρίσκεις ποια "ανθρώπους" (ανθρωπιά). 

4) Προφανώς σε λίγες. Έζησες όμως καθόλου στην Ευρώπη για να δεις τα αποτελέσματα. Κοίτα τα ποσοστά αυτοκτονίας, διάλυσης οικογενειών κτλ. και θα καταλάβεις τι εννοώ. Κοίτα μετά και τα ποσοστά αυτά στην Ελλάδα και θα δεις ότι σε εμάς είναι πολύ μικρότερα. Δυστυχώς όμως αν τα συγκρίνεις με προηγούμενες χρονιές θα δεις ότι και εδώ αυξάνονται, επειδή αρχίσαμε να υιοθετούμε έναν δυτικό τρόπο ζωής.

5) Το παιδί αντιμετωπίζετε κανονικά. Η πράξη είναι αυτή που δεν γίνεται δεκτή. Όσον αφορά τις προγαμιαίες σχέσεις: Σε όλο το σύμπαν υπάρχει μια αρμονία και τάξη. Έτσι και σε αυτό το σημείο υπάρχει μια τάξη στην ζωή του ανθρώπου. Πρώτα θα σπουδάσει ή θα μάθει μια δουλειά (έχοντας το μυαλό του μαζεμένο, ώστε να την μάθει καλά και να έχει αργότερα επιτυχία στο επάγγελμα του). Μετά θα δει αν μπορέσει να αποκατασταθεί επαγγελματικά και παράλληλα κοιτάει να γνωρίσει και κάποιο άτομο για να προχωρήσει ΣΟΒΑΡΑ στην ζωή του. Οι προγαμιαίες σχέσεις μόνο σοβαρότητα δεν έχουν, απλά είναι ένα κυνήγι της ηδονής. Και μην μου πεις ότι αν αρχίσει κανείς θα μείνει μόνο σε μια....

(Άλλωστε μετά από κάθε σχέση υπάρχει και ένα ψυχολογικό τραύμα που μένει, γιατί κάποιος από τους δύο αποφάσισε να σταματήσει την σχέση. Πόσοι δεν κατάφεραν να το ξεπεράσουν αυτό;)

Έτσι δεν μαθαίνεις να κάνεις υπομονή στην σχέση σου, ούτε να θυσιάζεσαι. Βαρέθηκες; Φεύγεις. Ναι, αλλά πως θα κάνεις έτσι οικογένεια αργότερα; Πως θα αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες; Γιατί νομίζεις ότι σήμερα τα διαζύγια πάνε σύννεφο. 10 χρόνια σχέση, αποφάσισαν να παντρευτούνε και μετά απο ένα μήνα χώρισαν: Ασυμφωνία χαρακτήρων, λέει. Τόσα χρόνια μαζί και τώρα το κατάλαβαν; Όχι, απλά άλλο πράγμα να βγαίνεις για καφέ, να κυνηγάς την ηδονή και άλλο πράγμα να τον έχεις τον άλλον συνέχεια δίπλα σου, με τα κουσούρια του κτλ. 

Όσον αφορά αυτό: τώρα τελευταία και η επιστήμη λέει ότι η πρώτη αγάπη είναι η πιο ισχυρή και ότι αν κάποιος προβεί σε περισσότερες σχέσεις, τις συγκρίνει όλο με την πρώτη. Δεν θα ήταν το καλύτερο η πρώτη αγάπη να είναι και η παντοντινή και μοναδική;

Το τελευταίο με το "υγιές" το παίρνω λεκτικά και θα σου απαντήσω: Πιστεύεις ότι η υγεία σου εξαρτάται από το αν θα έχει ερωτικές σχέσεις ή όχι;

Οι μεγαλύτεροι επιστήμονες είχαν περιορισμένες ως καθόλου ερωτικές σχέσεις και το μυαλό τους ήταν ξουράφι. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι οι πολλές ερωτικές επαφές αποδυναμώμουν την μνήμη, μέχρι που γίνεται κουρκούτι.

Συγνώμη για την πολυλογία μου....
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: stasi στις Φεβρουάριος 08, 2009, 10:07:44 μμ
1) Τι προσφέρει η διδασκαλία των θρησκευτικών στο σχολείο? Τα μαθαίνει να σκέφτονται? Τους προσφέρει κάποιες γνώσεις ή δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην κοινωνία?
Aν τα θρησκευτικά αντι για κατήχηση μετατρέπονταν σε "θρησκειολογια" και τα παιδιά μάθαιναν στοιχεία για τις διάφορες θρησκείες και τα ιδιαίτερα "χαρακτηριστικά" που συνοδεύουν τους πιστούς της κάθε θρησκείας θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο μάθημα (με δεδομένες τις κοινωνικοπολιτισμικές- θρησκευτικές διαφορές που έχει σήμερα η κοινωνία μας θα οδηγούσε σε άρση των προκαταλήψεων μας που κατ' εμε στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στην άγνοια μας για κάθε τι "διαφορετικό")

Παίρνεις το θέμα ορθολογιστικά.
Η θρησκεία μας δεν είναι μια θεωρία: Έγινε αυτό, έγινε εκείνο, πιστεύουμε αυτό κτλ. είναι ένας δρόμος που οδηγεί κάπου. Αν αρχίσεις να ασχολείσαι με άλλους δρόμους και μονοπάτια δεν θα φτάσεις ποτέ στον προορισμό σου ή αν φτάσεις θα έχεις ξεστρατίσει πολλές φορές απο τον δρόμο. Θα κάνεις παρακάμψεις και θα παίρνεις τα βουνά και τα λαγκάδια. Ποιος ο λόγος να κουραστείς με κίνδυνο να μην φτάσεις στον προορισμό σου; 

(Φαντάζεσαι να δείνεις εξετάσεις π.χ. στα μαθηματικά και να αρχίσεις να διαβάζεις άλλα άσχετα βιβλία. Τι όφελος θα έχεις;)

Δεν είναι ανάγκη να μάθω την θρησκεία του άλλου για να τον δεχτώ. Στην ορθοδοξία "Ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ πάντες γαρ υμείς είς εστέ εν Χριστώ Ιησού". Καμιά άλλη θρησκεία δεν δέχεται τον άλλο τόσο απροκατάληπτα. 
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: Theologius στις Φεβρουάριος 08, 2009, 10:20:02 μμ
Αγαπητή Stasi,
  δεν ξέρω αν είσαι συνάδελφος θεολόγος, πάντως μπράβο σου για την τοποθέτηση σου, με υπερκαλύπτει γιατί ακριβώς είναι αληθής και εύστοχη (πλην όμως το ΜτΘ διδάσκεται σε αρκετές χώρες της Ευρώπης σε διάφορες μορφές). Ο δε χρήστης batman, είναι γνωστός για τις εμπρηστικές τοποθετήσεις του, δεν δίστασε να εκτροχιάσει την όλη συζήτηση, αν και νομίζω ότι δεν το κάνει από κακή πρόθεση (σίγουρα είναι άσχετος από θεολογία βέβαια).
  Στο θέμα μας όμως, το πρόβλημα είναι εκρηκτικό, η εκκλησιαστική διοίκηση οφείλει να αναλάβει κι αυτή τις ειδικές ευθύνες της απέναντι στο όλο ζήτημα, δεν φταίει για όλα το ΥΠΕΠΘ...
  Και κάτι ειδικότερα για συναδέλφους θεολόγους:
http://www.facebook.com/people/Athanasios-Devetzidis/1009685866#/group.php?gid=48669733587&ref=ts
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: batman στις Φεβρουάριος 08, 2009, 11:35:43 μμ
Αν αυτά είναι τα επιχειρήματα που έχεις να παραθέσεις στα δικά μου τότε πραγματικά με αποστόμωσες. Δεν έχω να πω τίποτα.
Έχω δεν χαρακτήρισα κανέναν προσωπικά, εσύ το κάνεις.
Απλά ήθελα να μάθω που στηρίζεις το ότι είμαι άσχετος από θεολογία? Με ξέρεις προσωπικά ή θεωρείς ότι εσύ έχεις το μοναδικό προνόμιο της γνώσης ενώ όλοι οι υπόλοιποι οι κοινοί θνητοί είναι άσχετοι?
Αν γίνεις καθηγητής (ή είσαι δεν ξέρω) με αυτά τα επιχειρήματα απαντάς στους μαθητές που διαφωνούν μαζί σου? Τους λες άσχετους?

Ο δε χρήστης batman, είναι γνωστός για τις εμπρηστικές τοποθετήσεις του, δεν δίστασε να εκτροχιάσει την όλη συζήτηση, αν και νομίζω ότι δεν το κάνει από κακή πρόθεση (σίγουρα είναι άσχετος από θεολογία βέβαια).
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: batman στις Φεβρουάριος 08, 2009, 11:52:10 μμ
1) Προσφέρει την αυθεντική αλήθεια της ορθοδοξίας μας η οποία μεταφέρθηκε από γενιά σε γενιά εδώ και αιώνες.
Μπορείς να αποδέιξεις την αυθεντική αλήθεια που λες? Δε νομίζω ότι μπορείς όχι εσύ αλλά κανένας. Οπότε αφού δεν μπορείς τότε κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί μια αλήθεια κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των οικουμενικών συνόδων και των ιερέων που έστηναν την ιστορία όπως τους συνέφερε

Παράθεση
Αυτό δεν αλλάζει όμως τίποτα στο ότι αποτελεί χρυσάφι για το οποίο κάποιοι στο παρελθόν θυσίασαν την ζωή σου (άρα σκεφτήκαμε ποτέ γιατί το έκαναν; Μήπως δεν ήξεραν τι έκαναν; Δεν μιλάω μόνο για τους εθνομάρτυρες αλλά τα εκατομμύρια των μαρτύρων που προτιμούσαν να πεθάνουν παρά να αρνηθούν την ορθοδοξία). Ναι, μαθαίνει στα παιδιά να σκέφτονται όπως "σκέφτεται" ο Θεός. Ναι, τους προσφέρει τις γνώσεις για μια πραγματική ζωή εν ελευθερία
Όταν αναφέρεσαι σε μάρτυρες εννοείς την Υπάτια ας πούμε? γιατί αν θυμάμαι καλά αυτή τη μεγάλη μαθηματικό την κομμάτιασαν χριστιανοί. ή μήπως αναφέρεσαι σε όσους εκτέλεσαν οι ιερές σύνοδοι στον μεσαίωνα επειδή είχαν άλλη γνώμη? και αυτοί χριστιανοί δεν ήταν?
ή μήπως και σήμερα όλοι αυτοί που σκοτώνουν παιδάκια στην Γάζα χριστιανοί δεν είναι? οπότε μη μιλάς για μάρτυρες γιατί τα μεγαλύτερα εγκλήματα στον κόσμο έχουν γίνει από χριστιανούς.

Επίσης απίστευτο αυτό που λες. Ο Θεός προσφέρει τις γνώσεις???? και μιλάς για ελευθερία!!! Μα αυτό ειναι σκλαβιά. Μάλλον στο πανεπιστήμιο δεν έχετε μάθει ότι η γνώση δεν προσφέρεται ούτε χαρίζεται, αλλά κατακτιέται με κόπο. Και ελευθερία σημαίνει επιλογή και όχι να μαθαίνουν τα παιδιά μόνο τις γνώσεις που κάποιοι θέλουν να μάθουν.

Παράθεση
4) Προφανώς σε λίγες. Έζησες όμως καθόλου στην Ευρώπη για να δεις τα αποτελέσματα. Κοίτα τα ποσοστά αυτοκτονίας, διάλυσης οικογενειών κτλ. και θα καταλάβεις τι εννοώ. Κοίτα μετά και τα ποσοστά αυτά στην Ελλάδα και θα δεις ότι σε εμάς είναι πολύ μικρότερα. Δυστυχώς όμως αν τα συγκρίνεις με προηγούμενες χρονιές θα δεις ότι και εδώ αυξάνονται, επειδή αρχίσαμε να υιοθετούμε έναν δυτικό τρόπο ζωής.
Μπορείς να μου εξηγήσεις το επιχείρημα με το οποίο συνδέεις τις αυτοκτονίες με το μάθημα θρησκευτικών γιατί πραγματικά έχω μείνει άφωνος!! Με το δικό σου λοιπόν σκεπτικό η χώρα μας είναι περισσότερο διεφθαρμένη από τις άλλες επειδή εδώ κάνουμε θρησκευτικά ενώ οι άλλοι δεν κάνουν. Πως σου φαίνεται αυτό το επιχείρημα? Χρησιμοποίησα την ίδια ακριβώς λογική με την δική σου.

Παράθεση
Πρώτα θα σπουδάσει ή θα μάθει μια δουλειά (έχοντας το μυαλό του μαζεμένο, ώστε να την μάθει καλά και να έχει αργότερα επιτυχία στο επάγγελμα του). Μετά θα δει αν μπορέσει να αποκατασταθεί επαγγελματικά και παράλληλα κοιτάει να γνωρίσει και κάποιο άτομο για να προχωρήσει ΣΟΒΑΡΑ στην ζωή του. Οι προγαμιαίες σχέσεις μόνο σοβαρότητα δεν έχουν, απλά είναι ένα κυνήγι της ηδονής. Και μην μου πεις ότι αν αρχίσει κανείς θα μείνει μόνο σε μια....
Είχα την εντύπωση ότι ζούσαμε σε δημοκρατία στην οποία ο κάθε ένας έχει το δικαίωμα της επιλογής. Εσύ από αυτά που λες έχεις προδιαγράψει για κάθε έναν , πότε θα ερωτευτεί , πότε θα βρει δουλειά ακόμα και πότε θα πάει στην τουαλέτα. Αυτή είναι η ελευθερία που ευαγγελίζεσαι? Ο απόλυτος έλεγχος?

Παράθεση
Γιατί νομίζεις ότι σήμερα τα διαζύγια πάνε σύννεφο. 10 χρόνια σχέση, αποφάσισαν να παντρευτούνε και μετά απο ένα μήνα χώρισαν: Ασυμφωνία χαρακτήρων, λέει. Τόσα χρόνια μαζί και τώρα το κατάλαβαν; Όχι, απλά άλλο πράγμα να βγαίνεις για καφέ, να κυνηγάς την ηδονή και άλλο πράγμα να τον έχεις τον άλλον συνέχεια δίπλα σου, με τα κουσούρια του κτλ. 
Άρα πρέπει οι άνθρωποι να παντρεύονται αμέσως για να μην χωρίσουν, να παντρεύονται πριν ακόμα γνωρίσουν ο ένας τον άλλον, έτσι θα έχουν καλύτερες πιθανότητες!!!! Φαντάζομαι πως και εσύ καταλαβαίνεις πως αυτό που λες είναι μια λογική αντίφαση. Οι λόγοι που έχουμε πολλά διαζύγια είναι άλλοι και όχι φυσικά οι προγαμιαίες σχέσεις. Απλά αυτό σε συμφέρει να το θεωρείς δεδομένο γιατί βολεύει τον συλλογισμό σου

Παράθεση
Το τελευταίο με το "υγιές" το παίρνω λεκτικά και θα σου απαντήσω: Πιστεύεις ότι η υγεία σου εξαρτάται από το αν θα έχει ερωτικές σχέσεις ή όχι;
Μιλάω για την ψυχική υγεία αν δεν το κατάλαβες. Εσύ θεωρείς ότι ένας άνδρας 27-28 χωρίς προγαμιαίες σχέσεις είναι φυσιολογικός????

Παράθεση
Οι μεγαλύτεροι επιστήμονες είχαν περιορισμένες ως καθόλου ερωτικές σχέσεις και το μυαλό τους ήταν ξουράφι. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι οι πολλές ερωτικές επαφές αποδυναμώμουν την μνήμη, μέχρι που γίνεται κουρκούτι.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: happiness στις Φεβρουάριος 09, 2009, 01:09:07 πμ
Δε φτάνει που αναλώνεστε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, το κάνετε και για άσχετο με την συζήτηση θέμα. Σα να λέμε διπλή παραβίαση των κανόνων του φόρουμ.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: rozy4 στις Φεβρουάριος 09, 2009, 08:40:31 πμ
ο Χριστός δεν είπε "ο έχων δύο χιτώνια να χαρίζει το ένα";
πάντως αμείβονται από τη μία εργασία τους. την άλλη την εξασκούν από χόμπυ.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: stasi στις Φεβρουάριος 09, 2009, 03:49:07 μμ
Batman, αν θέλεις να συνεχίσουμε την συζήτηση μας πήγαινε στο καινούργιο θέμα "το μάθημα των θρησκευτικών στην εκπαίδευση" όπου σου απαντάω.

Τα λέμε....
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: batman στις Φεβρουάριος 09, 2009, 05:03:12 μμ
Δε φτάνει που αναλώνεστε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, το κάνετε και για άσχετο με την συζήτηση θέμα. Σα να λέμε διπλή παραβίαση των κανόνων του φόρουμ.

Πράγματι , η αλήθεια είναι ότι το θέμα πήρε άλλο δρόμο και φταίω κατά το μεγαλύτερο κομμάτι εγώ, οκ το δέχομαι

αλλά για μια στιγμή μήπως οι παρακάτω προσωπικοί χαρακτηρισμοί αποτελούν και αυτοί παραβίαση των κανόνων του φόρουμ? δεν είδα να τους σβήσει κανένας

Ο δε χρήστης batman, είναι γνωστός για τις εμπρηστικές τοποθετήσεις του, δεν δίστασε να εκτροχιάσει την όλη συζήτηση, αν και νομίζω ότι δεν το κάνει από κακή πρόθεση (σίγουρα είναι άσχετος από θεολογία βέβαια).

Από ότι φαίνεται μάλλον ενοχλείσαι επιλεκτικά και δεν έχεις ενιαία στάση απέναντι σε όλες τις παραβιάσεις που γίνονται.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: batman στις Φεβρουάριος 09, 2009, 06:08:53 μμ
Μα εκεί είναι το θέμα, εγώ δεν δέχομαι τίποτα , προσπαθώ να τα διερευνήσω όλα, εσύ δέχεσαι κάποια πράγματα
τα οποία θεωρείς αυτονόητα, τα "πιστεύεις" και δεν δέχεσαι να τα θέσεις υπό κρίση.

Όσο για τον σωστό δρόμο δεν αμφιβάλλω ότι είναι δύσκολος. Το πρόβλημα όμως δεν είναι μόνο να μπορείς να τον ακολουθήσεις αλλά και
να ξέρεις ποιος είναι.


Ψάξτο ρε παιδί, και μην δέχεσαι χωρίς κρίση ότι σου προσφέρει το περιβάλλον σου.

Ο σωστός δρόμος είνα πάντοτε δύσκολος (θυμάσαι τον Ηρακλή στο σταυροδρόμι; )

Σταματάω εδώ για να μην το παρακάνω.....
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: Theologius στις Φεβρουάριος 09, 2009, 10:31:01 μμ
Το θέμα είναι batman, ότι δεν καταλαβαίνεις ότι το θέμα του τόπικ εδώ είναι ειδικό, θέλω να το σηκώσω σε υπερσυνδέσμους, για θέματα που αφορούν την επαγγελματική αποκατάσταση των θεολόγων, κι εσύ επιμένεις να μου χαλάς το τόπικ. Μετά έχεις την απαίτηση να μην σε χαρακτηρίσω επί προσωπικού;;;
Υπάρχουν δεκάδες φόρουμ και δεκάδες άλλα τόπικ για τις υπαρξιακές αναζητήσεις σου. Αν θέλεις μπορώ να σου προτείνω μερικά...
Αναφορικά με το ζήτημα των ιερέων ως υποψηφίων εκπαιδευτικών έχει να επισημάνει κάποιος - κάτι επί της ουσίας ρε παιδιά;;;
 
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: blueswire στις Φεβρουάριος 25, 2009, 03:44:24 μμ
συνάδελφοι με έχει αποσχολήσει πολύ το θέμα. Μία λύση ρεαλιστική θα ήταν να πιέσουν οι τοπίκές ενώσεις τις μητροπόλεις (στην ουσία τους μητροπολίτες) να λένε στους ιερείς-εκπαιδευτικούς τί προτιμούν από τα δύο. Είχα περίπτωση φίλου μου που ήταν ιερέας και διορίστηκε. πριν όμως αποδεχτεί τον διορισμό έμαθα ότι ήταν υποχρεωμένος να πάρει άδεια από τον μητροπολίτη του. αν αυτός αρνιόταν νομίζω δεν είχε δικαίωμα να διοριστεί, εκτός βέβαια αν εγκατέλειπε τη θέση του στην ενορία
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: αλεξης στις Μάρτιος 31, 2009, 10:54:37 πμ
ακρως απαραδεκτο.αφου εγιναν ιερεις με σκοπο την διακονια γιατι μπαινουν κ σε σχολεια.ας αφησουν και καμμια θεση για μας τους αδιοριστους?αποψη μου γιατι το εψαξα να πατε να γινετε κομμωτες εχει σιγουρο διορισμο........
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: marianV στις Απρίλιος 06, 2009, 03:12:16 μμ
      EINAI ΘΕΜΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΥ! O εκπ/κος είναι παιδαγωγός και σκοπό έχει να διδάξει και να βοηθήσει τα παιδιά να κατακτήσουν τον δρόμο για την γνώση.
Ο ιερέας είναι εκπρόσωπος της εκκλησίας και σκοπό έχει να προσηλυτίσει και να τονώσει την επαφή του ανθρώπου με τον Θεό.

Μπορεί ένας άνθρωπος να είναι και τα δύο;;;; Αμφιβάλλω........... Εκτός αν είμαστε στο επίπεδο που έχουμε μπερδέψει τους ρόλους .....

Για να μην θίξω τα πλεονεκτήματα που έχουν οι ιερείς σε σχέση με άλλους δημοσίους υπαλλήλους!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: alexis στις Ιούλιος 04, 2009, 12:35:49 μμ
Είστε πολύ άδικοι και σκληροι με τους ιερείς.Εγώ είμαι με το παλαιό ημερολόγιο και δέν έχω μισθό απο το κράτος γιατί να μήν δουλέψω ως θεολόγος σε σχολείο ? Τί να πούμε και για τους αθεολόγητους θεολόγους που διδάσκουν αδιαφορία και χασμουρητό στα παιδιά μας ?
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: Εξαίφνης στις Ιούλιος 04, 2009, 08:06:24 μμ
Δεν έχουν καμιά δουλειά οι παπάδες στα σχολεία. Δεν χρειάζονται τα παιδιά πλύση εγκεφάλου. Το σχολείο πρέπει να είναι ουδέτερο.
Οι παπάδες στην εκκλησία! Ούτε το κράτος πρέπει να πληρώνει τους παπάδες. Πόσοι θα γίνονταν παπάδες αν δεν έπαιρναν μισθό;
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: alexis στις Ιούλιος 07, 2009, 06:30:44 μμ
 Θαυμάσια, είμαι τότε υπέρ της πλύσεως εγκεφάλου μπάς και σώσουμε και κανέναν απο την πολλή ουδετερότητα/ αντιχριστιανισμό / αντιπατριωτισμό της διεθνιστικης σούπας που σερβίρεται στα σχολεία. > Λές στην αποβάθρα της Σμύρνης το 1922 να  υπήρχε λίγο συνωστισμός ?]
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: geo33 στις Μάρτιος 01, 2010, 07:11:30 μμ
Το ότι ένας ιερέας διδάσκει σε σχολείο δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι κάνει προσηλυτισμό. Υπάρχουν νέοι ιερείς που αγαπούν την εκπαίδευση και το σχολείο και κάνουν πολύ καλή δουλειά. Αν ένας εκπαιδευτικός έχει κλίση για την ιερωσύνη, πρέπει κατά τη γνώμη σας να διαλέξει ένα από τα δύο; Θα μπορούσε βέβαια να πληρώνεται μόνο ως εκπαιδευτικός, για να μην υπάρχει θέμα διπλού μισθού.Τα θέτω απλώς ως προβληματισμό, δε νομίζω ότι το θέμα είναι άσπρο-μαύρο.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: korinad στις Απρίλιος 06, 2011, 05:19:38 μμ
Αν κ τα έχουμε πει πολλές φορές νοιωθω την ανάγκη είδικά τώρα που το μάθημα περνάει δύσκολες ώρες να εκφράσω 2 "απορίες" :α) Οι ιερείς εξακολουθούν να μπαίνουν στις θεολογικές σχολές με διαφορετική(χαμηλότερη) βαθμολογία, όπως κ όλοι όσοι προέρχονται απο τα εκκλησιαστικά λύκεια, σε σχέση με τους αποφοίτους του ενιαίου;
β) Παίρνουν 2 μισθούς όταν εμείς ως ωρομίσθιοι, αναπληρωτές, μόνιμοι παίρνουμε με το ζόρι τα πετσοκομένα ευρουλάκια ή τα παίρνουμε μετά απο 3 μήνες; Ξεσηκώθηκαν οι ιεράρχες για τις μειώσεις στις προσλήψεις νεων ιερέων κ δε κοιτάζουν τα χάλια μας, αλλά γίνονται κ προκλητικοί, όταν ο κόσμος προσπαθεί να ζήσει με το τίποτα!
 >:( >:( >:( :-\ :-\ 
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: panos01 στις Οκτώβριος 04, 2012, 06:15:43 μμ

  Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας ενοχλεί που ιερείς δίνουν εξετάσεις. Αν είστε πιο ικανοί γράψτε καλύτερα και όχι να προσπαθείτε με πλάγιους τρόπους να αποκλείσετε όσο πιο πολλούς μπορείτε από τον ΑΣΕΠ για να έχετε καλύτερες πιθανότητες. Θα ήθελα ωστόσο να μου απαντήσετε αν θέλετε και μπορείτε στα παρακάτω ερωτήματα:

1) Τι προσφέρει η διδασκαλία των θρησκευτικών στο σχολείο? Τα μαθαίνει να σκέφτονται? Τους προσφέρει κάποιες γνώσεις ή δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην κοινωνία?
2) Τα θρησκευτικά οξύνουν την κριτική σκέψη των μαθητών ή τους μαθαίνουν να δέχονται πιο εύκολα πράγματα ως δόγματα ή αξιώματα χωρίς να  τα ελέγχουν πρώτα?
3) Είναι σωστό στο Γυμνάσιο να διδάσκονται 2 ώρες θρησκευτικά και μια ώρα πληροφορική?
4) Αλήθεια σε πόσες ευρωπαϊκές χώρες διδάσκονται στα σχολεία τα θρησκευτικά?
5) Πως αντιμετωπίζεται ένας μαθητής που διαφωνεί με αυτά που λέει το βιβλίο? Για παράδειγμα στο λύκειο το βιβλίο αν θυμάμαι καλά λέει ότι δεν είναι σωστό τα παιδιά να έχουν προγαμιαίες σχέσεις!!!!!!  Είναι αυτό υγιές?



Αν μου απαντήσεις σε τι χρησιμεύουν τα μαθηματικά στην καθημερινή ζωή όπου αν δεν θέλεις να γίνεις μαθηματικός σου αρκεί να ξέρεις πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση, θα σου απαντήσω κι εγώ. Εξάλλου και οι θετικές επιστήμες είναι φουλ στα "αξιώματα" δηλαδή στα δόγματα που δεν αποδεικνύονται! Μη τρελαθούμε εντελώς!
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: Aris81 στις Οκτώβριος 04, 2012, 06:35:44 μμ

  Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας ενοχλεί που ιερείς δίνουν εξετάσεις. Αν είστε πιο ικανοί γράψτε καλύτερα και όχι να προσπαθείτε με πλάγιους τρόπους να αποκλείσετε όσο πιο πολλούς μπορείτε από τον ΑΣΕΠ για να έχετε καλύτερες πιθανότητες. Θα ήθελα ωστόσο να μου απαντήσετε αν θέλετε και μπορείτε στα παρακάτω ερωτήματα:

1) Τι προσφέρει η διδασκαλία των θρησκευτικών στο σχολείο? Τα μαθαίνει να σκέφτονται? Τους προσφέρει κάποιες γνώσεις ή δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην κοινωνία?
2) Τα θρησκευτικά οξύνουν την κριτική σκέψη των μαθητών ή τους μαθαίνουν να δέχονται πιο εύκολα πράγματα ως δόγματα ή αξιώματα χωρίς να  τα ελέγχουν πρώτα?
3) Είναι σωστό στο Γυμνάσιο να διδάσκονται 2 ώρες θρησκευτικά και μια ώρα πληροφορική?
4) Αλήθεια σε πόσες ευρωπαϊκές χώρες διδάσκονται στα σχολεία τα θρησκευτικά?
5) Πως αντιμετωπίζεται ένας μαθητής που διαφωνεί με αυτά που λέει το βιβλίο? Για παράδειγμα στο λύκειο το βιβλίο αν θυμάμαι καλά λέει ότι δεν είναι σωστό τα παιδιά να έχουν προγαμιαίες σχέσεις!!!!!!  Είναι αυτό υγιές?


Αν μου απαντήσεις σε τι χρησιμεύουν τα μαθηματικά στην καθημερινή ζωή όπου αν δεν θέλεις να γίνεις μαθηματικός σου αρκεί να ξέρεις πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση, θα σου απαντήσω κι εγώ. Εξάλλου και οι θετικές επιστήμες είναι φουλ στα "αξιώματα" δηλαδή στα δόγματα που δεν αποδεικνύονται! Μη τρελαθούμε εντελώς!


Λίγο δύσκολο να σου απαντήσει κάποιος μετά από 3ήμισυ χρόνια και μάλιστα με διαγραμμένο account...
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: MARKOS στις Οκτώβριος 04, 2012, 07:02:14 μμ
Προσωπικα αισθάνομαι ντροπή να γινονται τετοιες ερωτησεις απο ανθρωπους μορφωμένους!!!! 
Τί θα πει τί προσφερουν τα θρησκευτικά?
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: jak_13 στις Οκτώβριος 04, 2012, 10:09:20 μμ

Αν δεν το συνειδητοποιήσουμε πρώτα εμείς οι εκπαιδευτικοί ότι όλα τα μαθήματα είναι χρήσιμα, πώς θα μπορέσουμε να το μεταδώσουμε στους μαθητές μας;
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: happiness στις Οκτώβριος 05, 2012, 11:24:11 μμ
Προσωπικα αισθάνομαι ντροπή να γινονται τετοιες ερωτησεις απο ανθρωπους μορφωμένους!!!! 
Τί θα πει τί προσφερουν τα θρησκευτικά?
Εγώ δεν ξέρω πόσο μορφωμένη είμαι, αλλά την ερώτηση αυτή την θέτω για τα θρησκευτικά και όχι μόνον. Για όλα τα μαθήματα. Μερικά με πείθουν. Μερικά άλλα θέλουν αλλαγή ως προς τον στόχο τους. Και μερικά άλλα δεν με πείθουν καθόλου. Τα θρησκευτικά  είναι στην τελευταία κατηγορία.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ
Αποστολή από: kouts στις Οκτώβριος 05, 2012, 11:30:05 μμ
Και μένα, επειδή μπορεί να είμαι αλλοδαπός και να μη χωνεύω την Ελλάδα, δεν με πείθει η ιστορία και τα αρχαία.
Σε τί μου χρησιμεύουν λοιπόν;
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ
Αποστολή από: jak_13 στις Οκτώβριος 05, 2012, 11:33:33 μμ

Επομένως, ας κάνουμε προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε το θέμα αντικειμενικά και με λιγότερη υποκειμενικότητα.

Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: Aris81 στις Οκτώβριος 05, 2012, 11:35:52 μμ
Προσωπικα αισθάνομαι ντροπή να γινονται τετοιες ερωτησεις απο ανθρωπους μορφωμένους!!!! 
Τί θα πει τί προσφερουν τα θρησκευτικά?

Εγώ πάλι αισθάνομαι ντροπή διαβάζοντας τον τίτλο του thread.

Τί θα πει τί προσφερουν τα θρησκευτικά?

Θα πει ότι κάθε μάθημα(όχι μόνο το μάθημα των θρησκευτικών),θα πρέπει να τίθεται υπό εξέταση κατά καιρούς,αναφορικά με τον τρόπο διδασκαλίας του,τον εγχρονισμό του στο σήμερα,την συμβολή του στην καλλιέργεια και εκπαίδευση του μαθητή,κ.λ.π.

Φυσικά όχι από εμένα..
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ
Αποστολή από: kouts στις Οκτώβριος 05, 2012, 11:36:20 μμ
Το πάθος που διώκεται
δε πα΄να επιδιώκετε,
εσείς θα βγείτε λάθος.
Στο βάθος το ζηλεύουμε
αυτό που ρεζιλεύουμε
και μάρτυράς μου ο Άθως!
(Μ.Μητσιάς)
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Stelios στις Οκτώβριος 05, 2012, 11:37:47 μμ
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον jak_13. Σε ένα άλλο/νέο θέμα όμως :D Ας πάρει κάποιος την πρωτοβουλία να το δημιουργήσει ή να ψάξει αν υπάρχει. Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ
Αποστολή από: panos01 στις Οκτώβριος 05, 2012, 11:47:19 μμ
Απλώς να μεταφέρω έναν σχολιασμό του Χρήστου Γιανναρά. Η Εκκλησία παρήγαγε πολιτισμό. Μουσική, αρχιτεκτονική, ζωγραφική. Και ως πολιτισμικό γεγονός έχει αξία να μελετάται. Πέραν τούτου πως θα ερμηνεύσεις και πως θα μελετήσεις την εξωτερική πολιτική στο βυζάντιο (ως αντικειμενικος ερευνητής) αν δεν γνωρίζεις το θεολογικό υπόβαθρο. Καλώς ή κακώς στήθηκε μια ολόκληρη αυτοκρατορία όχι στη βάση ης Κόικα κόλα αλλά στη βάση της θεολογίας. Είναι σαν λέμε ότι μελετάω την ιστορια της πρωην ΕΣΣΔ αλλά δεν μελετάω μαρξιστικά κείμενμα επειδή δεν ασπάζομαι αυτη τη θεωρία. Στην περείπτωση αυτή μάλλον ως αγράμματος θα χαρακτηρισατεί κάποιος παρά ως ουδέτερος ή αντικειμενικός. Καιρός να σοβαρευτούμε και οι μεν και οι ΔΕΝ στη μικρή μας αποικία το Ελλαδιστάν
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ!!!
Αποστολή από: apri στις Οκτώβριος 05, 2012, 11:51:06 μμ
Προσωπικα αισθάνομαι ντροπή να γινονται τετοιες ερωτησεις απο ανθρωπους μορφωμένους!!!! 
Τί θα πει τί προσφερουν τα θρησκευτικά?
Εγώ δεν ξέρω πόσο μορφωμένη είμαι, αλλά την ερώτηση αυτή την θέτω για τα θρησκευτικά και όχι μόνον. Για όλα τα μαθήματα. Μερικά με πείθουν. Μερικά άλλα θέλουν αλλαγή ως προς τον στόχο τους. Και μερικά άλλα δεν με πείθουν καθόλου. Τα θρησκευτικά  είναι στην τελευταία κατηγορία.

Η θρησκεία είναι σημαντικό κομμάτι του πολιτισμού που προσδιορίζει την ταυτότητα και τη συμπεριφορά πολλών ανθρώπων, καθώς τους προσφέρει μια φιλοσοφία ζωής. Επομένως, τα θρησκευτικά ως μάθημα σκοπό έχουν ή μάλλον θα έπρεπε να έχουν, να σε πληροφορήσουν για το περιεχόμενο των υπαρχουσών θρησκειών και πρώτα και κύρια για την κυρίαρχη θρησκεία της χώρας που διαμένεις, καθώς αυτή διαμορφώνει τη νοοτροπία της κοινωνίας που ζεις ή των κοινωνιών με τις οποίες έρχεσαι σ' επαφή, ασχέτως των προσωπικών σου προτιμήσεων.

Με την ίδια λογική διδάσκεσαι λ.χ αρχαία τραγωδία, βασικός καμβάς της οποίας ήταν η σχέση του ανθρώπου με το υπερφυσικό στοιχείο και ο βαθμός επίδρασης αυτού στην ανθρώπινη ζωή, άσχετα αν σήμερα αποδέχεται κάποιος ή όχι την ύπαρξη υπερφυσικού στοιχείου.
Με την ίδια λογική μαθαίνεις τα διάφορα είδη πολιτευμάτων (με έμφαση στη δημοκρατία που είναι το κυρίαρχο) ή  τα διάφορα φιλοσοφικά ρεύματα ανεξαρτήτως των προτιμήσεων του καθενός στην προσωπική του ζωή.

Σκοπός της παιδείας είναι με λίγα λόγια να βοηθήσει, μεταξύ άλλων, τον άνθρωπο να ξεπεράσει τον εγωκεντρισμό του κάνοντάς τον να κατανοήσει τον τρόπο που σκέπτονται τα υπόλοιπα μέλη της κοινωνίας ή οι άλλοι λαοί.
Το μάθημα των θρησκευτικών σ' αυτό το πλαίσιο θα έπρεπε να εντάσσεται και μ' αυτό το πνεύμα δεν θα έπρεπε να δικαιολογείται, κατά τη γνώμη μου, και καμία απαλλαγή από αυτό.

Είναι αλήθεια, ωστόσο, ότι τόσο τα βιβλία όσο και ο τρόπος διδασκαλίας των θρησκευτικών στο παρελθόν δεν ήταν και ο καλύτερος.
Άλλοτε γιατί κάποιοι έβλεπαν το μάθημα ως ευκαιρία κατήχησης, άλλοτε γιατί το μάθημα δίδασκαν άνθρωποι που τυχαία βρέθηκαν στη Θεολογική Σχολή ή διαπνέονταν από υπέρμετρο συντηρητισμό, άλλοτε γιατί το μάθημα θεωρούνταν δευτερεύον ή τριτεύον και δεν δινόταν η πρέπουσα σημασία στην οργάνωσή του.
Άλλο όμως αυτό και άλλο να αμφισβητούμε την αξία του μαθήματος λόγω της θεματικής του.
Τίτλος: Απ: Ιερείς ως υποψήφιοι στον διαγωνισμό εκπ/κών του ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Κατερίνα78 στις Οκτώβριος 06, 2012, 12:01:54 πμ
συναδελφοι ΘΕΟΛΟΓΟΙ ειμαστε με τα καλα μας??
αφησαμε το γαμο να παμε για πουρναρια?
τι καθεστε και ασχολειστε ,ενω εχουμε χιλια αλλα πραγματα να κανουμε...
εαν προκειται ν αναλωνεστε σε τετοιου ειδους αντιπαραθεσεις,δουλεια δεν κανουμε...
θερμη παρακληση:ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚ ΑΥΤΟ.
focus στο στοχος μας.... ;)