Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: fivo στις Μάιος 21, 2009, 04:50:28 μμ

Τίτλος: ενισχυτικη διδασκαλια απο διευθυνσεις και οχι απο ενιαιο πινακα ωρομισθιων;
Αποστολή από: fivo στις Μάιος 21, 2009, 04:50:28 μμ
ακουσατε κατι; ακομη χειτοτερα, ειδατε καποια εγκυκλιο;
 >:(

υγ.τι ειπε παλι ο ΓΛυκουρετζος;  :o >:(
Τίτλος: Απ: ενισχυτικη διδασκαλια απο διευθυνσεις και οχι απο ενιαιο πινακα ωρομισθιων;
Αποστολή από: rozy4 στις Μάιος 21, 2009, 10:08:37 μμ
……
Περιγραφή του φυσικού αντικειμένου των πράξεων:
Για την υποβολή των προτάσεων θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το ισχύον θεσμικό και νομικό πλαίσιο και συγκεκριμένα:
•   Τις διατάξεις του άρθρου 14 του νόμου 1566/1985 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
•   Τις διατάξεις του άρθρου 4 του Ν. 1824/1988 «Ρύθμιση θεμάτων εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
•   Τις διατάξεις του άρθρου 40 του ν. 849/78 όπως συμπληρώθηκαν με το άρθρο 8 του νόμου 2129/93.
•   Τις διατάξεις της παραγράφου 41 του άρθρου 13 του νόμου  3149/2003  (ΦΕΚ 141 τ.Α΄10-6-2003) «Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας, Δημόσιες Βιβλιοθήκες και άλλες διατάξεις».
•   Τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 429/91.
•   Την Υπουργική Απόφαση 96734/Γ7/11-9-2003 (ΦΕΚ 1301 Τβ 12-9-2003)

Σκοπός της Ενισχυτικής Διδασκαλίας (ΕΔ) είναι η επανένταξη των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, η μείωση της μαθητικής διαρροής, η ενίσχυση της πρόσβασης και της συμμετοχής όλων στο εκπαιδευτικό σύστημα και η βελτίωση της απόδοσής τους. Οι μαθητές που συμμετέχουν στην πρώτη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσιο), πρέπει να είναι σε θέση χωρίς επιπλέον δαπάνες σε συμπληρωματικά εξωσχολικά μαθήματα να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση και να έχουν πρόσβαση στη δεύτερη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Λύκειο).

Η Ενισχυτική Διδασκαλία, ως υποστηρικτικός θεσμός της εκπαίδευσης, μπορεί να αποτελέσει μία από τις ειδικά στοχευμένες παρεμβάσεις στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της ισότητας των ευκαιριών και της δυνατότητας πρόσβασης για όλους στο εκπαιδευτικό σύστημα. 
Με τον όρο «ενισχυτική διδασκαλία» Γυμνασίου νοείται η παρακολούθηση αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας σε μαθήματα όπως η Γλωσσική διδασκαλία (Αρχαία και Νέα Ελληνικά), τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Χημεία, οι Ξένες Γλώσσες κλπ. Στο πρόγραμμα της ΕΔ συμμετέχουν μαθητές όλων των τάξεων του γυμνασίου, που υστερούν στους παραπάνω τομείς γνώσης. 
Το σχετικό πρόγραμμα αρχίζει να λειτουργεί με την έναρξη του σχολικού έτους και λήγει με το πέρας των εξετάσεων. Η συμμετοχή των μαθητών στο πρόγραμμα αποφασίζεται από τον σύλλογο των διδασκόντων, ύστερα από σχετική εισήγηση του διδάσκοντος καθηγητή, σε συνδυασμό με τις αιτήσεις των μαθητών, οι οποίες συμπληρώνονται με την έναρξη του σχολικού έτους και μέσω αυτών, οι μαθητές εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στο πρόγραμμα.
Το ημερήσιο πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας καλύπτει 1-3 διδακτικές ώρες την ημέρα. Κάθε μαθητής μπορεί να παρακολουθήσει από ένα έως και όλα τα μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας και μέχρι 15 ώρες εβδομαδιαίως.
Το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων, συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται τα αρμόδια όργανα και τις υπηρεσίες του ΥπΕΠΘ.
Το πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας υλοποιείται σε κάθε Γυμνάσιο ή και κατά ομάδες Γυμνασίων της ίδιας εκπαιδευτικής περιφέρειας με Απόφαση του Διευθυντή Διεύθυνσης ή Προϊστάμενου Γραφείου της οικείας Διεύθυνσης ή Γραφείου.


Το πλήρες έγγραφο-πρόσκληση υποβολής προτάσεων στο πρόγραμμα εκπαίδευση και δια βίου μάθηση:
http://www.edulll.gr/UserFiles/File/proskliseis/151759_Prosklhsh_22102008_enisxutiki.doc



Τίτλος: Απ: ενισχυτικη διδασκαλια απο διευθυνσεις και οχι απο ενιαιο πινακα ωρομισθιων;
Αποστολή από: fivo στις Μάιος 28, 2009, 01:18:36 μμ
thanks rozy. απο το παραπανω κειμενο δεν επιβεβαιωνεται η κακη φημη. το νου μας παιδια!  ;)
υγ. ταζουν φαινεται λογω εκλογων...