Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ08 Εικαστικής αγωγής => Μήνυμα ξεκίνησε από: iole στις Ιούνιος 14, 2009, 03:59:29 μμ

Τίτλος: Βαθμολόγηση ΑΣΕΠ
Αποστολή από: iole στις Ιούνιος 14, 2009, 03:59:29 μμ
Καλησπέρα συναδελφοι, δυστυχως δεν βλεπω κινηση στην ειδικοτητα μας...
μα που πηγαν οι εικαστικοι ...? ???
 και θα ηθελα να μοιραστω μαζι τους το λιγοστο ανχος που εχω πριν την ανακοινωση των αποτελεσματων, μιας και εδωσα πρωτη φορα ασεπ φετος.
Γνωριζω οτι ο παραγοντας τυχη ειναι ο σημαντικοτερος λογος για να γραψει αρκετα καλα καποιος...
Στο γνωστικο αντικειμενο αν και απαντησα σχεδον σε ολα τα ερωτηματα ιστορια της τεχνης συνολο 9,
 οπου οι 4 ωρες εμοιαζαν πολυ λιγες για να μπορεσεις να τα αναπτυξεις οσο καλυτερα μπορεις, και γι αυτο ανησυχω,
 διοτι δεν γνωριζω τι ειναι σημαντικοτερο σ ενα γραπτο, το να εισαι ευστοχος και ουσιαστικος μεσα σε μια μιαμιση σελιδα , ή να γραφεις πολλα 2, 3 σελιδες μια απαντηση , που πιθανον να καταντα κουραστικη , και βαρετη για τους διορθωτες...
και εαν οντως εχεις απαντησει μονο αυτα που ζηταει , διχως σαλτσες , μπορει το γραπτο να παρει μια σχετικα καλη βαθμολογια απο τους κριτες? 
Τίτλος: Απ: μια βοήθεια, πε08??? κανείς?
Αποστολή από: eli eli στις Ιούλιος 07, 2009, 11:37:58 μμ
Γεια σου Ιόλη.Ειμαι άλλης ειδικότητας αλλά επειδη έδωσα τρεις ασεπ μεχρι να διοριστώ, αυτό που κατάλαβα είναι ότι ζητούν συγκεκριμένα πράγματα και όχι αερολογίες. Τώρα αν μπορέσεις να δώσεις στο κείμενο μια  μορφή και χρησιμοποιήσεις ωραίο λόγο, πάντα είναι υπέρ!καλή επιτυχία.
Τίτλος: Απ: μια βοήθεια, πε08??? κανείς?
Αποστολή από: OceansPrince στις Σεπτέμβριος 11, 2011, 09:58:24 πμ
εξαρταται απο τον εξεταστη που θα πεσεις... Σιγουρα πρεπει να εισαι ουσιαστικός και να μην επαναλαμβανεσαι, σίγουρα δεν πρέπει να ξεχάσεις να αναφερθείς σε ολα οσα περιλαμβανουν την αναπτυξη του θέματος.. Μερικοι εξεταστές δινουν υψηλη βαθμολογία όταν χρησιμοποιείς εκφράσεις ορολογίας που δινουν σαφήνεια και απλότητα στην συνέχεια της αναπτυξης του θεματος.. ή αν δεν εχουν συναντησει ξανα την ιδια γνωστη απαντηση με καινουργιες ομως εκφρασεις..που συνηθως δεν υπαρχουν στα βιβλια αλλα αναφερονται απο καλους καθηγητες..(οπως ο Ιωαννιδης.. - Διδακτικη της Ιστοριας της Τεχνης) και γι αυτο καποιες σημειωσεις τους ειναι σπουδαιες..Για παραδειγμα, οταν εδινα , εβαλαν τις Σχολες Αναγεν. Φλωρεντιας και Βενετιας.. Οι σημειωσεις ειχαν πιο κατανοητη αναπτυξη - κατα την γνωμη μου - απο ολα τα αλλα βιβλια και μαλιστα βοηθουν στη συνοχη των υπολοιπων πληροφοριων απο τα βιβλια...

φλωρεντια = ολοτητα , βενετια= ατομικοτητα..Τι σημαινει αυτο; δειχνεις ποσο εχεις καταλαβει το θεμα βαζοντας δυνατους υποτιτλους που δεν εχουν συναντησει αλλου οι εξεταστες .. Ή μπορεις να αναφερεις συμπερασματικα..: Φλωρεντια, ιδεαλισμος της μορφης του περιγραμματος..