Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: bikini στις Μάιος 09, 2010, 09:01:38 πμ
-
Υπάρχει κάποιο site που να έχει πηγές; ???
Ευχαριστώ. :)
-
Ωραια ερωτηση,ισως θα επρεπε να τη μεταφερεις αλλού για να διαβαστει περισσοτερο
-
Ωραια ερωτηση,ισως θα επρεπε να τη μεταφερεις αλλού για να διαβαστει περισσοτερο
Πού αλλού; ???
Πρόκειται για σχολικό μάθημα. :)
-
Δοκίμασε να ψάξεις εδώ: www.kee.gr
-
Κάτι υπάρχει εδώ:
http://www.netschoolbook.gr/history2007/historyB-menu.html
Κι εδώ:
http://users.otenet.gr/~aker/IstoriaB.htm
(από τη μέση της σελίδας, θέματα 2002 κ.ε.)
Κι εδώ θέματα εξετάσεων (αν και στα περισσότερα έχουν χρησιμοποιηθεί πηγές του σχολικού βιβλίου):
http://stellad.pde.sch.gr/allowindex/TRAPEZA_THEMATON/Themata_2007/FILOLOGIKA/B_LYKEIOY/ISTORIA/
-
επίσης υποστηρικτικο υλικό
http://e-yliko.gr/resource/supportmaterial/suppIstoria.aspx?a=1
-
Ευχαριστώ πολύ όλους σας! :D
Αν κ τα θέματα τα έχω βγάλει... ;) 8)
-
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Ήθελα να ρωτήσω το εξής:η φετινή αλλαγή/αύξηση στη διδακτέα ύλη τις Ιστορίας Β Λυκείου δεν είναι υπερβολική;Ιδίως το 5ο κεφάλαιο για το μεσαιωνικό πολιτισμό/γράμματα/επιστήμες/τέχνη αλλά και αρκετά κομμάτια από το 6ο και 7ο κεφάλαιο νομίζω πως θα δυσκολέψουν πολύ τα παιδιά.Επίσης,είναι αδύνατο να διδαχθούν όλα.
Εσείς πώς σκοπεύετε να κινηθείτε;Παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος/α διότι συνήθως τα θέματα σε αυτή την ενότητα ''θάβονται'' :-\
-
Καλησπέρα,
Είμαι νέα καθηγήτρια και μόλις βρήκα ένα ιδιαίτερο. Θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η ύλη στο μάθημα της ιστορίας γαι την β λυκείου??
-
Αν δεν κάνω λάθος αυτή είναι η ύλη:
Ι. Από το θάνατο του Ιουστινιανού ως την αποκατάσταση των εικόνων και τη συνθήκη του Βερντέν (565-843) (σελ.11-31)
ΙΙ. Η εποχή της ακμής: από τον τερματισμό της Εικονομαχίας ως το Σχίσμα των δύο εκ- κλησιών (843-1054) 1. Προοίμιο της ακμής του Βυζαντινού Κράτους (843-867), (σελ.34-35) 3. Κοινωνία (σελ.38-39) 5. Η διεθνής ακτινοβολία του Βυζαντίου (σελ.42-48) 7.Οικονομία και κοινωνία στη Δυτική Ευρώπη. Το σύστημα της Φεουδαρχίας (σελ.50-51).
ΙΙΙ. Από το Σχίσμα των δύο εκκλησιών ως την άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Σταυροφόρους (1054-1204) 1. Εσωτερική κρίση και εξωτερικοί κίνδυνοι (1054-1081), (σελ.53-55) 2. Η εσωτερική πολιτική των Κομνηνών (1081-1185), (σελ.55-56) 5. Οικονομικές μεταβολές στη Δυτική Ευρώπη (σελ.61-63) 7. Οι Σταυροφορίες: α. Οι αιτίες (σελ.67-αρχή της 69), δ. Η Τέταρτη Σταυροφορία (σελ.69- 70), ε. Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Σταυροφόρους (σελ.70-71).
IV. Η Λατινοκρατία και η Παλαιολόγεια εποχή (1204-1453). Ο Ύστερος Μεσαίωνας στη Δύση 1. Τα Λατινικά κράτη και η αντίσταση των Ελλήνων (σελ.73-75) 2. Τα Ελληνικά κράτη: Τραπεζούς, Ήπειρος, Νίκαια (σελ.76-77) 6. Οι Οθωμανοί και η ραγδαία προέλασή τους (σελ.85-87) 7. Η άλωση της Κωνσταντινούπολης (σελ. 87-89)
V. O Μεσαιωνικός πολιτισμός. Γράμματα, επιστήμες, τεχνολογία, τέχνη (σελ.93-113)
VI. Από την άλωση της Κωνσταντινούπολης και τις Ανακαλύψεις των Νέων Χωρών ως τη συνθήκη της Βεστφαλίας (1453-1648) 2. Αναγέννηση και ανθρωπισμός (σελ.117-121) 3. Ανακαλύψεις (σελ.122-129) 4. Θρησκευτική μεταρρύθμιση (1517-1555), (σελ.129-134) 7. Ο ανταγωνισμός των Ευρωπαϊκών δυνάμεων και ο Τριακονταετής Πόλεμος (1618-1648), (σελ.148-150) 8. Ο πολιτισμός της Αναγέννησης (σελ.151-159)
VII. Από τη συνθήκη της Βεστφαλίας (1648) έως το συνέδριο της Βιέννης (1815), (σελ.161-201)
-
Σε ευχαριστώ πολύ. Που ακριβώς βρήκες την ύλη? Εγώ γενικά έχω ψάξει για όλα τα θεωρητικά να βρω τι ακριβώς διδάσκεται και δεν έχω βρει..
-
έκανα μια διόρθωση οπότε ξανακοίταξέ την ...
σε έγγραφο από το http://edu.klimaka.gr την βρήκα!
-
Οκ, σε ευχαριστώ!!
-
Καλησπέρα!Σε ποιο σημείο της ύλης βρίσκεστε;Αν βλέπετε ότι δε βγαίνει το σύνολο της ύλης ''πηδάτε'' κάποιες ενότητες για να ασχοληθείτε με τις σημαντικότερες ή συνεχίζετε κανονικά και όπου φτάσει;
-
καλοί μου συνάδελφοι, δείτε λίγο στην τράπεζα θεμάτων 2014-2015 κάποια αρχεία. Επιλέξτε τυχαία. Πώς σας φαίνεται το Θέμα 2β; Μήπως βλέπω κάτι λάθος; ;D
-
Επαναφέρω αυτό το θέμα για να θέσω ένα ερώτημα. Σε μία διδακτική ώρα, πόσες σελίδες είναι το λογικό να παραδίδονται από τον καθηγητή; Επίσης, σύμφωνα με τις οδηγίες, ορισμένες ενότητες διδάσκονται συνοπτικά και ορισμένες άλλες αναλυτικά. Αυτές που διδάσκονται συνοπτικά παραδίδονται κανονικά ως μάθημα και απλώς δεν περιλαμβάνονται στην εξεταστέα ύλη στο τέλος ή τις προσπερνάει ο καθηγητής (λέγοντας ίσως απλώς ορισμένα γενικά για να υπάρχει μία νοηματική συνέχεια);
-
Μήπως κάποιος συνάδελφος έχει στην κατοχή του το βιβλίο του Ασσωνιτη Νότιο Ιόνιο στον όψιμο μεσαιωνα ;