Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: michalis στις Μάιος 27, 2010, 12:13:07 μμ

Τίτλος: μείωση ύλης
Αποστολή από: michalis στις Μάιος 27, 2010, 12:13:07 μμ
Μειώνεται η σχολική ύλη από Ε΄Δημοτικού έως Α' Λυκείου

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=333936&dt=27/05/2010

μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται??
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: rorygr στις Μάιος 27, 2010, 12:48:31 μμ
Μειώνεται η σχολική ύλη από Ε΄Δημοτικού έως Α' Λυκείου

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=333936&dt=27/05/2010

μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται??

τα ανακοινωνει αυτη την ωρα η υπουργος σε συνεντευξη τυπου
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: Ανετος στις Μάιος 27, 2010, 01:13:48 μμ
γιατι μειωνουν μονο θετικα μαθηματα οι απατεωνες;τοσα αρχαια κανουν στην Α Λ υκειου ,ΕΛΕΟΣ.Τι κανουν η Ε.Ε.Φ. ΚΑΙ η Ε.Μ.Ε.;
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: vsk στις Μάιος 27, 2010, 01:20:07 μμ
Ας ελπίσουμε ότι αυτή η μείωση της ύλης δεν θα συνοδεύεται κι από μείωση των ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών!
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: peni στις Μάιος 28, 2010, 09:08:54 πμ
Πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται?
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: Ανετος στις Μάιος 28, 2010, 09:41:57 πμ
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη Β Γ.Π. οι ταλαντωσεις και κατι ακομα μαλλον.Το προβλημα ειναι η αμαθεια που θα ερθει σε λιγο.Απο το internet  θα μαθεις φυσικη;Το προβλημα ειναι οτι το καταπιαν ολοι χωρις να ακουστει τιποτα.Και εδω μεσα μαλλον το προβλημα του κοσμου ειναι πως θα διοριστουν και οχι η εκπαιδευση.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: No, not really. στις Μάιος 28, 2010, 10:02:39 πμ
Τι έγινε; Κουράστηκαν τα καμάρια μας;;; Η πληροφορική, φωτισμένοι κύριοι του υπουργείου και το να παίζεις παιχνίδια στο διαδίκτυο δεν είναι το ίδιο πράγμα. Τα μαθηματικά είναι το πρόβλημα;;; Μήπως η φυσική, η χημεία, η βιολογία; Ε, τότε να τα καταργήσουμε τελείως! Σε όλες τις προηγμένες χώρες του κόσμου, οι θετικές επιστήμες αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της εκπαίδευσης. Οι άνθρωποι που αριστεύουν και διακρίνονται σ’ αυτές χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης και επιβράβευσης. Μέσα από αυτό το δυναμικό διαμορφώνεται η πανεπιστημιακή κοινότητα, αναπτύσσεται η έρευνα κι εξαπλώνεται η φήμη της ίδιας της χώρας. Στην αρχαιόπληκτη Ελλάδα όμως, μας διακατέχει μια διάθεση πρωτοπορίας! Εμπρός λοιπόν, όλοι πίσω ολοταχώς! Εμπρός όλοι μαζί για το καλό του μέτριου μαθητή! Πλήρης επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας. Πάμε όλοι ξέγνοιαστοι για freddo, δεν τρέχει τίποτα, με καμμιά ωρίτσα ιδιαιτεράκι της τελευταίας στιγμής, κάνα καλό σκονάκι (βλ. Πανελλήνιες στη Ρόδο) ή και κάνα χρυσοπληρωμένο κονέ να ξέρουμε τι θα πέσει (βλ. διαρροή ΙΒ), τσουπ, περνάμε την κάθε τάξη/εξέταση άνετα. Υπάρχουν όμως και τα παιδιά που σκίζονται στο διάβασμα και το "άριστα" το έχουν για να περνάει η ώρα. Μπορεί να μην τα έχετε δει γιατί και λίγα είναι και δεν "πουλάνε", γι'' αυτό οι δημοσιογράφοι τα θυμούνται μόνο σε ρεπορτάζ για τους "πρώτους των πρώτων". Σας βεβαιώνω λοιπόν ότι αυτοί οι μαθητές το σχολείο το έχουν ξεπεράσει στην ύλη προ πολλού, δεν μαθαίνουν τίποτα από εκείνο και πηγαίνουν μόνο λόγω απουσιών, ενώ αυτό που λένε είναι ότι στην πρώτη δυνατότητα θα εγκαταλείψουν τη χώρα για πάντα. Υπάρχουν και μέρη όπου η σκληρή δουλειά και το ταλέντο ανταμείβονται ακόμα... Τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, εδώ και πολλά χρόνια "μαζεύουν" με πλήρεις υποτροφίες τους καλύτερους, προσφέροντάς τους υποδομές και ευκαιρίες που εδώ δε βλέπουμε ούτε στον ύπνο μας. Ας διώξουμε λοιπόν απ'' την Ελλάδα τα καλύτερα μυαλά, να μείνουμε οι υπόλοιποι να αναρωτιόμαστε, τάχα μου σοκαρισμένοι, από πού ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια τα πάσης φύσεως λαμόγια. Μα, αφού στέλνουμε την αφρόκρεμα της χώρας στο εξωτερικό και αυτοί με τη σειρά τους κρατούν τους καλύτερους εκεί (κορόιδα σαν εμάς είναι;) αυτό που απομένει για δεξαμενή των επιλογών μας δεν είναι άλλο από το συρφετό που γυρίζει στα κανάλια της τηλεόρασης. Ας προσέχαμε κύριοι! ΥΓ: οι περικοπές στην ύλη θα βουλιάξουν τους μαθητές στην αμάθεια, αλλά το πρόγραμμα του ΙΒ ευτυχώς δεν μπορεί κανείς να το αγγίξει, έτσι κυρία Διαμαντοπούλου;
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: vagos44 στις Ιούνιος 02, 2010, 09:19:16 πμ
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη Β Γ.Π. οι ταλαντωσεις και κατι ακομα μαλλον.Το προβλημα ειναι η αμαθεια που θα ερθει σε λιγο.Απο το internet  θα μαθεις φυσικη;Το προβλημα ειναι οτι το καταπιαν ολοι χωρις να ακουστει τιποτα.Και εδω μεσα μαλλον το προβλημα του κοσμου ειναι πως θα διοριστουν και οχι η εκπαιδευση.

Μηπως μπορεις να μας πεις που βρηκες ποια τμηματα της υλης αφαιρούνται?
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: lionile στις Ιούνιος 02, 2010, 10:03:29 πμ
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη Β Γ.Π. οι ταλαντωσεις και κατι ακομα μαλλον.Το προβλημα ειναι η αμαθεια που θα ερθει σε λιγο.Απο το internet  θα μαθεις φυσικη;Το προβλημα ειναι οτι το καταπιαν ολοι χωρις να ακουστει τιποτα.Και εδω μεσα μαλλον το προβλημα του κοσμου ειναι πως θα διοριστουν και οχι η εκπαιδευση.

Δηλαδή ό,τι μας δυσκολεύει πρέπει να πεταχτεί έτσι;Αν δε μάθουν τις αντιδράσεις τί θα μάθουν πια;Η καταστατική εξίσωση δεν είναι κάτι που θα τους φανεί τόσο χρήσιμο...ενώ η εξουδετέρωση...δεν ξέρω τι να πω...τότε ποιο το νόημα να τους λέμε για τον Περιοδικό Πίνακα ή για τον αριθμό οξείδωσης που είναι τα εισαγωγικά για τις χημικές αντιδράσεις;Ας τα βγάλουν κι αυτά τα κεφάλαια!!
Οι θετικές επιστήμες όσο πάνε και υποβιβάζονται...τουλάχιστον να έφτιαχναν τα εργαστήρια για να γίνουν έστω και μαθήματα επίδειξης...που λέει ο λόγος...
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: Τιμόθεος στις Ιούνιος 02, 2010, 10:04:25 πμ
Η ύλη γιατί μειώνεται μέχρι την Α΄ Λυκείου;
Τα στοιχεία που έδωσε το υπουργείο για τα μαθηματικά είναι τα παρακάτω:
Μειώνετε και στις υπόλοιπες τάξεις:


Μαθηματικά

Ποσοστό μεταβολής της διδακτέας ύλης σε σύγκριση με την προτεινόμενη ύλη του σχολικού έτους 2009-2010 με βάση το σχολικό εγχειρίδιο

Τάξη                           Ποσοστό περικοπής (%)

Ε’ Δημοτικού                          30

Στ’ Δημοτικού                         20

Α’ Γυμνασίου                          17

Β΄ Γυμνασίου                          11

Γ΄ Γυμνασίου                          17

Α΄ Λυκείου (Άλγεβρα)              20

Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)            20

Β΄Λυκείου Γεν. Παιδείας             0

Β’ Λυκείου (Γεωμετρία)              20

Β’ Λυκείου κατεύθυνση             20

Γ’ Λυκείου κατεύθυνση              8

Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: Τιμόθεος στις Ιούνιος 02, 2010, 10:07:43 πμ
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;

Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: domenica στις Ιούνιος 02, 2010, 10:15:20 πμ
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;

Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.

Τα τελευταία χρόνια ακούγονται "φήμες" για την αφαίρεση των μιγαδικών αριθμών από την ύλη της Γ Λυκείου...
Πιθανολογώ ότι η εκτίμηση σου είναι σωστή...
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: geopap στις Ιούνιος 02, 2010, 10:42:20 πμ
Χαιρεται.
Το οτι μειώνεται η ύλη δεν σημαίνει οτι ανεβαίνει αλλα ούτε και οτι πεφτει το επίπεδο. Μπορεί κανείς να διδάξει το ίδιο μάθημα σε πολλές βαθμίδες δισκολίας ανάλογα με την εμβάθυνση που θα επιλέξει. Προσωπικά πιστέυω οτι το έχουμε παραξηλώσει τόσο σε ύλη όσο και σε εμβάνθυνση. Οι ασκήσεις τουλάχιστον στην Φυσική καθώς και σε θεωρία δεν καλύπτονται παρα μόνο με φροντηστιριακές ώρες. Είναι αδιανόητο να ανοίξει κανείς βιβλίο φυσικής , να διαβάσει θεωρία και τα λυμένα παραδείγματα και να προσπαθήσει να λύσει άκσηση απο μόνος του. Κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Ο καθηγητής πρέπει να παρέμβει δραστικά ώστε να γίνουν κτήμα των μαθητών οι γνώσεις στο σημερινό σχολείο ενώ η αυτενέργεια των μαθητών είναι στο 0. Αποτέλεσμα είναι οι μαθητές να μην καταλαβαίνουν , να χάνουν την αυτοσυγκέντρωσή τους πολλές φορές γιατι αισθάνονται απογοητευμένοι και να καταλήγουν σε ιδιαίτερα....  . Δεν έχω πάει σε αμερικάνικα σχολεία αλλα απο ταινίες που βλέπω οι μαθητές σε μαθήματα φυσικής ακόμα και τα ποιό εύκολα πράγματα τα διδάσκονται με βιντεο για βασικές εννειες και εργαστήρια. Πολλά δε μαθήματα δεν διδάσκονται σε τίποτα εξειδικευμένα εργαστήρια, το ίδο το μάθημα γίνεται στα εργασήρια πάντα διότι αυτή είναι η φύση των μαθημάτων αυτών. Τι νόημα έχει η χημεία να διδάσκεται σε οποιονδήποτε άλλον χόρο παρά σε ένα πάγκο εργαστηρίου?Η αποψή μου είναι οτι η σωστή κατεύθυνση πρέπει να είναι η στροφή προς την ποιότητα.  Οι μαθητές δηλαδή να μαθαίνουν λίγα πράγματα αλλα να τα μαθαίνουν ποιοτικά. Το αν θα μειωθεί ύλη ή θα αυξηθεί είναι παντελώς αδιάφορο για την εκπαίδευση των μαθητών και όπως είναι τα πράγματα εδώ το συνδέουμε με το αν θα κάνει 2 ώρες παρπάνω ή παρκάτω μια ειδικότητα καθηγητών που συνεπάγεται 50 θέσεις παρπάνω στον επώμενο ΑΣΕΠ. Κρίμα.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: charm_quark στις Ιούνιος 02, 2010, 12:57:05 μμ
Γνωρίζουμε αν υπάρχει μείωση ύλης στη Φυσική κατεύθυνσης Γ λυκείου;
Και αν υπάρχει πιο κομμάτι είναι;
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: miltosmpi στις Ιούνιος 02, 2010, 01:00:06 μμ
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;

Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.

Από φίλο που ήταν στην επιτροπή, είμαι σε θέση να ξέρω ότι, στην πρόταση που έγινε προς το υπουργείο, προτείνεται να βγουν οι μέθοδοι ολοκλήρωσης (κατά παράγοντες και αντικατάσταση) και να διδάσκονται ουσιαστικότερα τα όρια.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: vagos44 στις Ιούνιος 02, 2010, 01:41:22 μμ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΥΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ.
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: Lenazagor στις Ιούνιος 02, 2010, 01:44:06 μμ
vagos44   θα σε παρακαλούσα επίσης να γράφεις με πεζους χαρακτήρες, όπως γράφουν όλοι στο forum και όχι με κεφαλαία

Ευχαριστώ   :)
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: Τιμόθεος στις Ιούνιος 03, 2010, 08:41:30 πμ
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;

Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.

Από φίλο που ήταν στην επιτροπή, είμαι σε θέση να ξέρω ότι, στην πρόταση που έγινε προς το υπουργείο, προτείνεται να βγουν οι μέθοδοι ολοκλήρωσης (κατά παράγοντες και αντικατάσταση) και να διδάσκονται ουσιαστικότερα τα όρια.

Οι μέθοδοι ολοκλήρωσης δεν αποτελούν το 8%, αλλά πολύ λιγότερο.

Μέσα στο χειμώνα, έμαθα ότι θα αφαιρεθούν οι μιγαδικοί και θα προστεθούν οι πίνακες.

Μάλλον το ξανασκέφτηκαν και τελικά θα γίνει μόνο αφαίρεση ύλης και όχι προσθαφαίρεση.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: Τιμόθεος στις Ιούνιος 03, 2010, 08:49:48 πμ
Εάν αφαιρεθούν οι μιγαδικοί και δεν μειωθούν οι διδακτικές ώρες στα μαθηματικά της Γ΄ Λυκείου, θα γίνει και καλύτερη "δουλειά" μέσα στις σχολικές τάξεις. Εάν γίνει και "κάπου - κάπως - κάποτε" και το ολοήμερο Λύκειο, αντίο ιδιαίτερα. Θα πεινάσουμε.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: vagos44 στις Ιούνιος 03, 2010, 09:14:20 πμ
vagos44   θα σε παρακαλούσα επίσης να γράφεις με πεζους χαρακτήρες, όπως γράφουν όλοι στο forum και όχι με κεφαλαία

Ευχαριστώ   :)

sorry ξεχαστηκα
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: No, not really. στις Ιούνιος 09, 2010, 02:36:51 μμ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ

ΜΕ ΘΕΜΑ:

ΓΙΑΤΙ;;;
ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
(Αμφιθέατρο Αντώνη Τρίτση)

Τρίτη 15 Ιουνίου 2010 & Ώρα 18:15 – 22:00

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
18:15 Προσέλευση Κοινού

18:30 Χαιρετισμοί Εκπροσώπων Φορέων

19:00-19:15 Φιλντίσης Παναγιώτης, Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης, Α Αντιπρόεδρος της Ε.Ε.Φ.

Τίτλος Ομιλίας «Οι Ενέργειες της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, μετά τις διακηρύξεις – προθέσεις της Υπουργού κ. Άννας Διαμαντοπούλου για το Νέο Σχολείο – Μείωση της Ύλης των Φ.Ε.»

19:15-19:45 Τριμπέρης Γιώργος, Καθηγητής Τμ. Φυσικής Παν/μίου Αθηνών

Τίτλος Ομιλίας « Η μείωση της ύλης των Θετικών μαθημάτων »

19:45-20:05 Τσεφαλάς Κωνσταντίνος, Μέλος του Δ.Σ. και της Επιτροπής Παιδείας της Ε.Ε.Φ

Τίτλος Ομιλίας « Ολοήμερο Σχολείο και η θέση της Ε.Ε.Φ.»

20:05-20:25 Ψαλίδας Αργύρης, Μέλος της Επιτροπής Παιδείας της Ε.Ε.Φ.

Τίτλος Ομιλίας « Η ύλη της Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και η διεθνής εμπειρία »

20:25-21:00 Καράβολας Βασίλης, Συντονιστής Επιτροπής Παιδείας

Τίτλος Ομιλίας « Η Φυσική στο Ολοήμερο Σχολείο »

21:00 Παρεμβάσεις συναδέλφων

21:30 Συζητήσεις - Ερωτήσεις

22:00 Λήξη Εκδήλωσης
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΚΑΡΑΒΟΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ - ΤΣΕΦΑΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΦΙΛΝΤΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Γριβαίων 6, T.Κ. 106 80, Αθήνα, Τηλ.: 210/3635701,Fax : 210/3610690
e-mail: eef@otenet.gr site :www.eef.gr
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: para5 στις Ιούνιος 09, 2010, 03:01:48 μμ
Πολύ καλή πρωτοβουλία. Αν και εκείνο το Γιατί; στον τίτλο δεν μου πολυάρεσε.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: rorygr στις Ιούνιος 09, 2010, 03:10:56 μμ
Εάν αφαιρεθούν οι μιγαδικοί και δεν μειωθούν οι διδακτικές ώρες στα μαθηματικά της Γ΄ Λυκείου, θα γίνει και καλύτερη "δουλειά" μέσα στις σχολικές τάξεις. Εάν γίνει και "κάπου - κάπως - κάποτε" και το ολοήμερο Λύκειο, αντίο ιδιαίτερα. Θα πεινάσουμε.

αυτο το ανεκδοτο του αιωνα με το ολοημερο λυκειο ποτε θα σταματησει ; αρκετα δεν δουλευομασταν ενα ολοκληρο καλοκαιρι με αυτο το θεμα; εδω δεν ξερουμε καλα καλα αν θα ειναι λειτουργικα τα σχολεια απο τον Σεπτεμβρη το ολοημερο λυκειο μας μαρανε...
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: para5 στις Ιούνιος 09, 2010, 03:32:45 μμ
Αν είναι τα ιδιαίτερα το πρόβλημα, αυτά σίγουρα δεν σταματάν με το ολοήμερο λύκειο. Ο μόνος τρόπος για να κοπούν τα ιδιαίτερα είναι να μην υπάρχει ανάγκη γι' αυτά και αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν το σχολείο αλλάξει προσανατολισμό. Η μείωση της ύλης νομίζω κινείται σε αυτή την κατεύθυνση.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: rorygr στις Ιούνιος 09, 2010, 03:38:59 μμ
Αν είναι τα ιδιαίτερα το πρόβλημα, αυτά σίγουρα δεν σταματάν με το ολοήμερο λύκειο. Ο μόνος τρόπος για να κοπούν τα ιδιαίτερα είναι να μην υπάρχει ανάγκη γι' αυτά και αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν το σχολείο αλλάξει προσανατολισμό. Η μείωση της ύλης νομίζω κινείται σε αυτή την κατεύθυνση.

οσο τα τμηματα στα σχολεια παραμενουν πανω απο 20 ατομα (εδω βεβαια μιλαμε οτι του χρονου θα ειναι 30αρια) η κατασταση θα επιδεινωνεται...και ας μειωθει υλη και 70% ...αφου ο εκπαιδευτικος δεν θα μπορει να δουλεψει , να λυσει αποριες , να δει το καθε παιδι χωριστα τι αναγκες εχει....
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: canella στις Ιούνιος 09, 2010, 04:54:18 μμ
Καιρός ήταν να μειωθεί η ύλη δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν όλα τα παιδιά, ειδικά στα γενικής παιδείας.
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: miltosmpi στις Ιούνιος 09, 2010, 11:27:47 μμ
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;

Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.

Από φίλο που ήταν στην επιτροπή, είμαι σε θέση να ξέρω ότι, στην πρόταση που έγινε προς το υπουργείο, προτείνεται να βγουν οι μέθοδοι ολοκλήρωσης (κατά παράγοντες και αντικατάσταση) και να διδάσκονται ουσιαστικότερα τα όρια.

Οι μέθοδοι ολοκλήρωσης δεν αποτελούν το 8%, αλλά πολύ λιγότερο.

Μέσα στο χειμώνα, έμαθα ότι θα αφαιρεθούν οι μιγαδικοί και θα προστεθούν οι πίνακες.

Μάλλον το ξανασκέφτηκαν και τελικά θα γίνει μόνο αφαίρεση ύλης και όχι προσθαφαίρεση.

Διορθώνω το προηγούμενο post. Βγαίνει έξω η συνάρτηση που ορίζεται από ολοκλήρωμα. Αν θυμάμαι καλά, γιατί είδα την πρόταση της σχετικής επιτροπής στα γρήγορα, από ολοκληρώματα μένουν οι παράγραφοι 1,2,3 και  6. Επίσης βγαινει ο κανόνας του Hopital
Η ύλη της γενικής παιδείας μένει ως έχει.

Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: para5 στις Ιούνιος 10, 2010, 05:47:26 μμ
Καιρός ήταν να μειωθεί η ύλη δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν όλα τα παιδιά, ειδικά στα γενικής παιδείας.
και καλό επίσης θα ήταν να κοπούν όλα τα περισσότερα μη πανελλαδικώς εξεταζόμενα από την ύλη της Γ Λυκείου. Έτσι κι αλλιώς κανείς δεν τα διαβάζει. Στη θέση τους θα μπορούσαν να βάλουν περισσότερες ώρες στα μαθήματα των πανελληνίων ώστε τα παιδιά να μην τρέχουν στα φροντιστήρια, περισσότερη γυμναστική (που έχουν γίνει σαν βουβάλια από το διάβασμα) και εύπεπτα μαθήματα όπως λογοτεχνία, κινηματογράφο, μουσική. Αλλά πού; Με τα κολλημένα συντηρητικά μυαλά του ΠΙ....
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: antipap στις Ιούνιος 24, 2010, 08:43:06 μμ
Καλησπέρα  :) Είμαι καινούρια στο forum και ζητώ συγγνώμη αν επιλέγω λάθος σελίδα για να διατυπώσω την ερώτησή μου! Γνωρίζει κανείς αν αλλάζει τίποτε στην ύλη των αρχαίων ελληνικών και της λογοτεχνίας κατεύθυνσης;
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: drakos13 στις Ιούνιος 26, 2010, 10:31:44 πμ
Υπαρχει κατι επισημο για τη μειωση υλης?
Τίτλος: Απ: μείωση ύλης
Αποστολή από: domenica στις Ιούνιος 26, 2010, 10:35:18 πμ
Υπαρχει κατι επισημο για τη μειωση υλης?

Επίσημο όχι...η τελευταία ενημέρωση μας το άρθρο στα Νέα (18/06)

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=19513.msg324214#new