Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: kolbis στις Ιούνιος 04, 2010, 12:15:16 πμ

Τίτλος: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: kolbis στις Ιούνιος 04, 2010, 12:15:16 πμ
Στις σημερινές διευκρινίσεις λέει : Υπενθυμίζεται ότι σε καμία περίπτωση δεν τροποποιείται το εργασιακό και διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών. Eγώ κατάλαβα οτι θα συνεχίσω να δουλεύω 22 ώρες απλά κάποες μέρες μπορεί να τελειώνω στις 2. Η αιρετός μας δήλωσε οτι ΟΛΟΙ θα μένουμε στο σχολείο από τις 8 έως τις 2. !!!!!! Ξέρει κανείς κάτι σίγουρο ???
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: kyra_daskala στις Ιούνιος 04, 2010, 06:30:58 μμ
Η αιρετός μας δήλωσε οτι ΟΛΟΙ θα μένουμε στο σχολείο από τις 8 έως τις 2. !!!!!!

Αυτό είναι το εργασιακό σου ωράριο, 8-14. Κάτι σίγουρο ίσως η υπουργός και η Δραγώνα ξέρουν. Πάντως και η διεύθυνση του σχολείο μου μας είπαν για καθημερινή παραμονή στο σχολείο μέχρι τις 2, ίσως με μια μέρα εξαίρεση που θα σχολάμε στο πεντάωρο.
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: irene.a στις Ιούνιος 04, 2010, 07:13:07 μμ
Το ωράριο 8-2 θα ισχύει και για τις ειδικότητες;
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: kolbis στις Ιούνιος 04, 2010, 11:45:53 μμ
Aν τελικά ισχύει , θα είναι για όλους. Πάντως ο διευθυντής σήμερα μας είπε οτι θα κάνουμε το ωράριο μας και θα φεύγουμε !!!! Αυτό με το πεντάωρο από που προέκυψε πάλι ??
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: kyra_daskala στις Ιούνιος 05, 2010, 02:20:20 μμ
Αυτό με το πεντάωρο προέκυψε στη λογική του ότι θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα να κατεβαίνουμε στο γραφείο ή στη διεύθυνση πριν τις 2:30, που σχολάνε και αυτοί. Από ό,τι κατάλαβα ήταν πρόταση της συμβούλου.

Δεν αμφιβάλλω ότι ο διευθυντής σου σας είπε ότι θα κάνετε το ωράριό σας και θα σχολάτε. Μόνο που το ωράριό σας θα φτάνει μέχρι την 7η ώρα. Σκέψου με την κοινή λογική...
Στα πιλότικά μπήκαν σχολεία (τουλάχιστον) 12 θέσια, άρα μιλάμε για 12 δασκάλους. Πόσοι συνάδελφοι των ειδικοτήτων θα υπάρχουν; 1,5 Αγγλικών  1,5 γυμναστής, 1 θεατρολόγος, 1 Μουσικής, 1 Γαλλικών 1 Γερμανικών και 1 Πληροφορικής. Και κάθε μέρα να έχουν την 7η ώρα οι ειδικότητες (πράγμα απίθανο, για να μην πω άδικο) 4 δάσκαλοι περισσεύουν και μένουν στο 7ωρο.
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: irene.a στις Ιούνιος 05, 2010, 07:07:22 μμ
Οι ώρες διδασκαλίας δε θα αυξηθούν, άρα δε γίνεται να δουλεύουμε 3 ώρες την εβδομάδα, σωστά;
Επομένως, δε θα είναι το ωράριό μας, 8-2. Εκτός κι αν κάτι δε σκέφτομαι σωστά λόγω έλλειψης εμπειρίας.
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: patsy στις Ιούνιος 05, 2010, 08:04:16 μμ
απ'ότι μου εξήγησε ο διευθυντής του σχολείου μου το διδακτικό μας ωράριο θα είναι όπως κ πριν 24 ωρες την εβδομάδα αλλά θα πρέπει να βρισκόμαστε στο σχολείο από τις 8 εως τις 2 με αρκετά κενά ενδιάμεσα. μου είπε επίσης πως κ τώρα η ώρα αναχώρησης των εκπαιδευτικών απο το σχολείο ειναι στις 2 άσχετο αν φευγουμε όλοι μόλις τελειώσουμε το μαθημα μας.
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: kyra_daskala στις Ιούνιος 06, 2010, 08:40:59 μμ
Οι ώρες διδασκαλίας δε θα αυξηθούν, άρα δε γίνεται να δουλεύουμε 3 ώρες την εβδομάδα, σωστά;
Επομένως, δε θα είναι το ωράριό μας, 8-2. Εκτός κι αν κάτι δε σκέφτομαι σωστά λόγω έλλειψης εμπειρίας.

Το διδακτικό σου ωράριο δεν θα αυξηθεί...(από 24 -21 διδακτικές ώρες την εβδομάδα).
Τα υπόλοιπα που έγραψες, δυστυχώς δεν τα κατάλαβα.
Τι εννοείς δεν γίνεται να δουλεύουμε 3 ώρες την εβδομάδα;
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: emmaki στις Ιούνιος 06, 2010, 08:57:36 μμ
Υπολογίστε και τις 5 ώρες υποχρεωτικής υπερωρίας στον καθένα.....
Όσο για το αν προλαβαίνεις να πας στο γραφείο αν έχεις κάποια δουλειά....δεν νομίζω ότι η υπουργούλα ενδιαφέρεται γι' αυτό! Άλλωστε τώρα που όλα θα γίνονται ηλεκτρονικά..... (και μετά θα ξυπνήσουμε)....
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: irene.a στις Ιούνιος 06, 2010, 09:09:18 μμ
Οι ώρες διδασκαλίας δε θα αυξηθούν, άρα δε γίνεται να δουλεύουμε 3 ώρες την εβδομάδα, σωστά;
Επομένως, δε θα είναι το ωράριό μας, 8-2. Εκτός κι αν κάτι δε σκέφτομαι σωστά λόγω έλλειψης εμπειρίας.

Το διδακτικό σου ωράριο δεν θα αυξηθεί...(από 24 -21 διδακτικές ώρες την εβδομάδα).
Τα υπόλοιπα που έγραψες, δυστυχώς δεν τα κατάλαβα.
Τι εννοείς δεν γίνεται να δουλεύουμε 3 ώρες την εβδομάδα;

30 πήγα να γράψω, συγνώμη.
Οι 5 ώρες υποχρεωτική υπερωρία είναι για όλους, ανεξαρτήτως πχ μωρού κλπ;
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: georgia_cs στις Ιούνιος 06, 2010, 09:45:30 μμ
Για τις 2 ώρες Πληροφορικής σε κάθε τάξη αυτών των δημοτικών σχολείων ειπώθηκε κάτι? Αυτό αυξάνει τις θέσεις των Πληροφορικών σωστά? Ξέρουμε ποια θα είναι αυτά τα 800 Δημοτικά ανά την Ελλάδα?
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: daniel στις Ιούνιος 06, 2010, 09:46:16 μμ

Διαβάστε με προσοχή...

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank6_6_10_1949.php (http://www.alfavita.gr/ank_b/ank6_6_10_1949.php)
  

Για τα 800 Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία

 
Γιώργος Σιγάλας,
Σύμβουλος Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

 

Με την εφαρμογή των 800 Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων, με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα πρέπει να προβλεφθεί και η αξιολόγηση της λειτουργίας τους, εάν υπάρχει η σκέψη της γενίκευσής τους. Όμως ο αριθμός είναι πολύ μεγάλος για μια ποιοτική κυρίως αξιολόγηση, η οποία είναι αναγκαία, καθώς αυτά παρουσιάζουν ορισμένα νέα εκπαιδευτικά δεδομένα.


Κατ΄ αρχάς το υποχρεωτικό τους πρόγραμμα είναι από τις 08:15 ως τις 14:00μμ. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι ολοήμερο. Ολοήμερα μπορούν να θεωρηθούν εφ’ όσον συμμετέχουν μαθητές τους στην προαιρετική μεσημβρινή ζώνη.


Με την επιμήκυνση του υποχρεωτικού ωραρίου αυξάνει και το Ωρολόγιο Πρόγραμμα σε 35 ώρες εβδομαδιαίως, δηλαδή επτάωρο για όλες τις τάξεις. Ο αριθμός των 35 ωρών θεωρείται κουραστικός για την αντοχή και τη διατήρηση της προσοχής των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες είναι βεβαιωμένα μικρότερος. Τα Ολοήμερα Σχολεία έχουν τη λογική να εξυπηρετούν τους εργαζόμενους γονείς, και αυτό είναι αναγκαίο, αλλά δεν πρέπει να ξεχάσουν τον ουσιαστικό τους ρόλο, αυτόν της αγωγής του μαθητή.

 
Αύξηση ωρών δε σημαίνει κατ΄ ανάγκη και παράλληλη αύξηση των γνωστικών αντικειμένων, καθώς πολλά γνωστικά αντικείμενα μπορεί να είναι χρήσιμα, όμως στο Δημοτικό πρέπει να γίνει επιλογή. Εδώ προστίθενται επιπλέον νέα γνωστικά αντικείμενα, όπως τα Αγγλικά στην Α΄-Β΄ τάξη, δίωρο Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις κ.ά. . Έτσι αντί «να ελαφρύνει η τσάντα του μαθητή», θα βαρύνει ακόμη περισσότερο.  Προστίθενται επιπλέον ώρες σε Γλώσσα και Μαθηματικά, χωρίς να διευκρινίζεται αν προστίθεται και επιπλέον ύλη, με αποτέλεσμα ένα ακόμη βαρύτερο γνωσιοκεντρικό πρόγραμμα.

 
Στο προτεινόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα δεν διαφαίνεται με σαφήνεια ο στόχος και το παιδαγωγικό πλαίσιο.  Παρουσιάζεται πυκνό, με ακαδημαϊκό προσανατολισμό, δεν διασφαλίζει τη διαθεματικότητα.


Η επιτακτική καθημερινή ανάγκη της μελέτης στο σχολείο για όλους τους μαθητές δεν αντιμετωπίζεται. Οι μαθητές επιστρέφοντας μετά από ένα βαρύ πρόγραμμα επτά μέχρι δέκα διδακτικών ωρών, θα πρέπει να μελετήσουν και να εκπονήσουν τις εργασίες τους στο σπίτι το απόγευμα μαζί με τους γονείς τους. Κάθε μέρα θα έπρεπε να υπάρχει στο σχολείο τουλάχιστον μία ώρα «Μελέτη» σε όλες τις τάξεις, οπωσδήποτε στην υποχρεωτική πρωινή ζώνη. Μόνο έτσι θα «έμενε η τσάντα στο σχολείο».  «Μελέτη» αναφέρεται τώρα μόνο για την προαιρετική μεσημβρινή ζώνη, δηλαδή όχι για όλους τους μαθητές, αφήνοντάς το στην ευχέρεια του Συλλόγου των διδασκόντων και του Διευθυντή. Δεν διασφαλίζεται όμως η Μελέτη ούτε στην μεσημβρινή ζώνη. Ας δούμε μια περίπτωση μαθητή 6 χρονών, που εργάζονται και οι δύο γονείς του και συμμετέχει από την πρωινή προαιρετική ζώνη (07:00) και σχολάει στην απογευματινή προαιρετική ζώνη (17:00). Αυτός έχει παρακολουθήσει 10 διδακτικές ώρες, και εάν δεν έχει προβλεφθεί μία ή δύο ώρες μελέτη στο σχολείο, θα πρέπει να γυρίσει σπίτι και να μελετήσει και τα μαθήματα της επόμενης ημέρας! Έτσι εντείνονται οι κοινωνικές ανισότητες.


Ας δούμε το θέμα της απαραίτητης κίνησης και σωματικής δραστηριότητας του μαθητή. Το προφίλ του μαθητή που προβάλλουν τα 800 Ολοήμερα είναι εκείνου που κάθεται συνήθως όλη τη μέρα σε ένα θρανίο παρακολουθώντας θεωρητικά μαθήματα, εκτός βεβαίως από τα διαλείμματα. Κάνει ελάχιστη γυμναστική. Στις μικρές τάξεις οι 4 ώρες που προβλέπονται εβδομαδιαίως είναι καλύτερα από τις 2 που γινόντουσαν μέχρι σήμερα, όμως ούτε αυτές αρκούν και δεν καλύπτουν τις 5 ημέρες του σχολείου. Στις μεγάλες τάξεις, οι ώρες της Φυσικής Αγωγής είναι ανεπαρκέστατες. Είναι μόνο 2 ώρες την εβδομάδα. Αυτό δεν είναι προσδοκώμενο μοντέλο του αυριανού έλληνα πολίτη. Εξ αιτίας αυτού, και για άλλους παρόμοιους λόγους είμαστε από τους πιο παχύσαρκους λαούς της Ευρώπης, και με τις περισσότερες καρδιοπάθειες. Οι ώρες της Φυσικής Αγωγής πρέπει να αυξηθούν σε όλες τις τάξεις, οπωσδήποτε στην υποχρεωτική πρωινή ζώνη, και κάθε μέρα οι μαθητές να κάνουν τουλάχιστον μία ώρα γυμναστική,  αθλητισμό, χορό και κίνηση, και να υπάρχουν και επιπλέον ώρες σωματικής δραστηριότητας στην μεσημβρινή προαιρετική ζώνη. Έτσι όμως όπως παρουσιάζεται το Ωρολόγιο Πρόγραμμα, σκεφτείτε το μαθητή του προηγούμενου παραδείγματός μας. Ξεκινά από τις 7, κάθεται σ’ ένα θρανίο,  και φτάνει στο σπίτι του το απόγευμα μετά από 10 ώρες σχολείο χωρίς να έχει κάνει πιθανώς ούτε μια ώρα γυμναστική, ενώ είναι γνωστό πως τα παιδιά έχουν ανάγκη τουλάχιστον τρεις ώρες έντονης σωματικής δραστηριότητας.


Στις μικρές τάξεις εμφανίζονται και οι χοροί. Οι παραδοσιακοί χοροί όμως δεν είναι κάτι νέο, υπάρχουν και στο πρόγραμμα της Φυσικής Αγωγής. Νέο και ουσιαστικό κατά την άποψή μου, θα ήταν αν ο χορός ήταν ξεχωριστό αντικείμενο, περιελάμβανε όπως και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αισθητική της κίνησης, αυτοσχεδιασμό, μοντέρνο, σύγχρονο, κλασσικό και παραδοσιακό χορό. Αυτό το αντικείμενο θα έπρεπε να διδάσκεται από χορευτές-παιδαγωγούς.
 

Ανακατατάξεις υπάρχουν και στην Αισθητική Αγωγή. Οι ώρες των Εικαστικών ακόμη μια φορά συρρικνώνονται. Τα Εικαστικά είναι για τους μαθητές μια δημιουργική ανάσα μέσα στο σχολείο. Ενώ πριν λίγα χρόνια ήταν δίωρο μάθημα σε κάθε τάξη όλου του Δημοτικού Σχολείου, σταδιακά και συστηματικά τους αφαιρούνται ώρες για να προστεθούν νέα γνωστικά αντικείμενα, και στο νέο διδακτικό πρόγραμμα φτάνουν να είναι μόνο μία ώρα πλέον στις τάξεις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄. Τα μονόωρα μαθήματα ως γνωστόν δεν λειτουργούν με τον καλύτερο τρόπο. Το μάθημα για να αποδώσει και να επιτύχει τους στόχους του πρέπει να είναι τουλάχιστον δίωρο. Η μία ώρα που προστίθεται στην Α΄ και Β΄ τάξη δεν αρκεί για να αλλάξει το τοπίο. Είναι γνωστό άλλωστε ότι συνήθως τα Εικαστικά δεν διδάσκονται αφού η ώρα τους παραχωρείται για να διδαχθεί η Γλώσσα ή τα Μαθηματικά, χωρίς με αυτό τελικά να βελτιώνεται η επίδοση των μαθητών σ΄ αυτά τα μαθήματα. Το χρόνιο αίτημα να διδάσκονται τα Εικαστικά από εικαστικούς ως λύση παραμένει ακόμη μετέωρο.

 
Το Θέατρο που εισάγεται ως μονόωρο μάθημα σε όλες τις τάξεις θα μπορούσε να είναι θετικό, και να συνέβαλλε στην Αισθητική Αγωγή. Το Θέατρο όμως δεν είναι νέο αντικείμενο. Υπάρχει εδώ και χρόνια στην Ε΄ και Στ΄ τάξη ως διακριτό διδακτικό αντικείμενο, με σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών και εξαιρετικά διδακτικά πακέτα με βιβλία μαθητή και εκπαιδευτικού. Κανένας σχεδόν όμως δάσκαλος δεν το διδάσκει γιατί θεωρεί ότι δεν κατέχει το αντικείμενο. Στην ώρα του Θεάτρου διδάσκονται άλλα μαθήματα, και αυτό το φαινόμενο πιθανώς να συνεχιστεί. Εάν παρ΄ όλη την οικονομική κρίση, διοριστούν θεατρολόγοι για να το διδάξουν θα πρέπει να επιμορφωθούν ιδιαίτερα για την πρακτική της Θεατρικής Αγωγής και τα Παιδαγωγικά στο Δημοτικό, ώστε να μην καταντήσει άλλο ένα γνωστικό, θεωρητικό μάθημα. Άλλωστε θεατρολογία δε σημαίνει θεατρική πράξη, αλλά «λόγος». Ικανοί να το διδάξουν θα ήταν και παιδαγωγικά μορφωμένοι ηθοποιοί και σκηνοθέτες.

 
Άλλο ένα προβληματικό χαρακτηριστικό του Ωρολογίου  Προγράμματος των 800 Ολοήμερων Δημοτικών είναι η μείωση των ωρών στην Ευέλικτη Ζώνη, αλλά και η αλλοίωση του χαρακτήρα της με την είσοδο σε αυτή τεσσάρων νέων υποχρεωτικών γνωστικών αντικειμένων. Η Ευέλικτη Ζώνη ήρθε ως αντίλογος στην μετωπική και δασκαλοκεντρική διδασκαλία και στην αποστήθιση του ενός βιβλίου, προτείνοντας την αποτελεσματική μεθοδολογία των σχεδίων εργασίας (project) με θέματα και δραστηριότητες που επιλεγόντουσαν βάσει των ενδιαφερόντων των μαθητών. Η Ευέλικτη Ζώνη προέβαλε την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία με ελεύθερης έκτασης και χρονικής διάρκειας εργασιών. Η μείωση των ωρών της και η επιβολή συγκεκριμένων αντικειμένων στην ώρα της όπως Αγωγή Υγείας, Διατροφικών Συνηθειών, Κυκλοφοριακής Αγωγής και  Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με ετήσια υποχρεωτική διάρκεια ακυρώνει το χαρακτήρα της ως ελεύθερης δραστηριότητας, και ανοίγει δρόμους για διεκδίκηση ανάθεσης διδασκαλίας και από άλλες ειδικότητες, π.χ. απόφοιτοι ιατρικών σχολών για την Αγωγή Υγείας. Σήμερα η Ευέλικτη Ζώνη είναι διαπιστωμένο ότι δεν πραγματοποιείται σε μεγάλο ποσοστό σχολείων για διαφόρους λόγους όπως ελλιπή επιμόρφωση και κίνητρα των εκπαιδευτικών, συνήθεια στις παραδοσιακές μεθόδους, αντίδραση πολιτικών και συνδικαλιστικών φορέων κ.ά.. Αυτός όμως δεν είναι λόγος για να προσδιορίζονται υποχρεωτικά δραστηριότητες, γιατί αυτές μεταβάλλονται σε γνωστικά αντικείμενα, επιβαρύνοντας το μαθητή.


Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) που εισάγονται επί δίωρο σε όλες τις τάξεις άραγε μπορούν να λειτουργήσουν σε μια εποχή οικονομικής δυσπραγίας; Για κάθε Ψηφιακή Τάξη και για κάθε σχολείο χρειάζεται ένας δαπανηρός εξοπλισμός και αρκετές προϋποθέσεις, όπως ψηφιακός πίνακας, προτζέκτορας, laptops για όλα τα παιδιά, server για τον εκπαιδευτικό, hardware, πλατφόρμα επικοινωνίας, software συνοδευμένο από νέο διδακτικό ψηφιακό υλικό, σύνδεση με Internet, επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς, σχεδιασμός εξειδικευμένων διδακτικών προγραμμάτων και μεθοδολογιών, άτομα για τεχνική υποστήριξη, και χρηματοδότηση για αναβαθμίσεις, τεχνική υποστήριξη κ.ά. Εξίσου σημαντικό όμως είναι το περιεχόμενο αυτού του μαθήματος. Η Πληροφορική στο σχολείο έχει σα στόχο να χρησιμοποιηθεί ως σύγχρονο μέσο για να επιτευχθούν οι στόχοι και να προσεγγιστούν οι γνώσεις των γνωστικών αντικειμένων του σχολείου γρηγορότερα και από ποικίλες πηγές. Η εκμάθηση μόνο του χειρισμού του μέσου επί δίωρο σε όλες τις τάξεις είναι μια άχρηστη γνωστική εξειδίκευση για το Δημοτικό σχολείο. Ο στόχος της πιστοποίησης μέσα στο δημόσιο σχολείο για τις γνώσεις στην Πληροφορική μπορεί και πρέπει να γίνει στο Γυμνάσιο – Λύκειο.  Πληροφορική και νέες τεχνολογίες πρέπει να χρησιμοποιεί ο δάσκαλος και οι μαθητές του σε ένα ποσοστό διδάσκοντας όλα τα γνωστικά αντικείμενα, και όχι περιχαρακώνοντας την Πληροφορική σαν διακριτό γνωστικό αντικείμενο,  το οποίο προφανώς θα το διδάξει ένας από τους εκατοντάδες διορισμένους ήδη καθηγητές της Πληροφορικής, οι οποίοι είναι σήμερα υπεράριθμοι. Ο καθηγητής Πληροφορικής δεν είναι σε θέση να διδάξει τα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα του Δημοτικού σχολείου μέσω computer. Θα διδάσκει μόνο το αντικείμενό του, αλλά αυτός δεν είναι προφανώς ο σκοπός της Πληροφορικής στο Δημοτικό σχολείο.  Χρειάζεται απλώς να δημιουργηθούν οι Ψηφιακές τάξεις σε κάθε σχολείο και να εκπαιδευτούν οι δάσκαλοι στη χρήση τους. Δε χρειάζεται ούτε μάθημα, ούτε ειδικότητα, ούτε ώρα μέσα στο Δημοτικό σχολείο, όπως γίνεται άλλωστε και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.


Θα αρκούσε μία ώρα μελέτης και μία ώρα αθλοπαιδιές και κίνηση, για όλες τις τάξεις και για όλες τις μέρες, θα αρκούσαν επιμορφώσεις στην αλλαγή της μεθοδολογίας της διδασκαλίας (χρήση πολλαπλών πηγών, ομαδοσυνεργατική, project κτλ, θα αρκούσε το άνοιγμα των σχέσεων του σχολείου με την κοινωνία για να δοθεί ένας νέος χαρακτήρας που θα άνοιγε προοπτικές για ριζικές αλλαγές και εκσυγχρονισμό του σχολείου. Το σχολείο δεν πάσχει από γνωστικά αντικείμενα, από σύγχρονα Αναλυτικά Προγράμματα, από σύγχρονα καλογραμμένα βιβλία. Έχει ανάγκη από χρηματοδότηση, εμπιστοσύνη και επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς, αλλαγή αντίληψης και διδακτικής μεθοδολογίας.
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: geok_salonika στις Ιούνιος 06, 2010, 10:19:55 μμ
Για τις 2 ώρες Πληροφορικής σε κάθε τάξη αυτών των δημοτικών σχολείων ειπώθηκε κάτι? Αυτό αυξάνει τις θέσεις των Πληροφορικών σωστά? Ξέρουμε ποια θα είναι αυτά τα 800 Δημοτικά ανά την Ελλάδα?

Μπορείς να δεις τα σχολεία εδώ: http://esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7950:-800-&catid=378:2009-12-02-07-32-30&Itemid=1078

Σε 1η φάση θα καλυφθούν οι θέσεις από τους υπεράριθμους της Δ/θμιας. Ενδεχομένως να μείνουν κενά και να πάρουν αναπληρωτές
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: georgia_cs στις Ιούνιος 06, 2010, 10:23:16 μμ
Ρε παιδιά πως είναι δυνατόν να μην έχει καθόλου το νομό Λέσβου? Έχει 49 από τους 52 νομούς. Με ποια λογική έκανε την επιλογή και δεν τους έβαλε όλους?Κρίμα γιατί με ενδιέφερε απόσπαση για το νομό Λέσβου και κάτι τέτοιο θα αύξανε τις πιθανότητες...
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: rozy4 στις Ιούνιος 21, 2010, 09:20:52 μμ
ΘΕΜΑ: Τροποποίηση – Συμπλήρωση της Φ. 3/609/6745/Γ1/28-5-2010 (ΦΕΚ 804 /9-6-2010 τ. Β΄) Υπουργικής Απόφασης με θέμα: «ορισμός 800 δημοτικών σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα»

...Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Π.Ε. και Δ.Ε. και μετά από πλήρως αιτιολογημένη πρόταση του οικείου Σχολικού Συμβούλου μπορεί να ανασταλεί η εφαρμογή του ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος σε σχολεία που έχουν ορισθεί να λειτουργούν με αυτό. Τα συγκεκριμένα σχολεία σε περίπτωση αναστολής του ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος εξακολουθούν να λειτουργούν με τα Ωρολόγια και Αναλυτικά Προγράμματα πουισχύουν για τα υπόλοιπα σχολεία της χώρας, όπως αυτά ορίζονται στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8164:2010-06-21-12-07-14&catid=378:2009-12-02-07-32-30&Itemid=1078
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: resident στις Ιούνιος 22, 2010, 12:52:38 πμ
Ρε παιδιά πως είναι δυνατόν να μην έχει καθόλου το νομό Λέσβου? Έχει 49 από τους 52 νομούς. Με ποια λογική έκανε την επιλογή και δεν τους έβαλε όλους?Κρίμα γιατί με ενδιέφερε απόσπαση για το νομό Λέσβου και κάτι τέτοιο θα αύξανε τις πιθανότητες...
το σχολειο του γιου μου ειναι μεσα στα 800.Πριν λιγες μερες μας ενημερωσε σχετικα η συμβουλος.Η επιλογη των σχολειων εγινε απο το υπουργειο,χωρις να γνωμοδοτησουν/προτεινουν κατι οι διευθυντες/συμβουλοι/προϊσταμενοι.Οι προϋποθεσεις για να επιλεγουν τα σχολεια αυτα ηταν:
να ειναι δωδεκαθεσια,να μην εχουν εναλλασσομενο ωραριο,να μην συστεγαζονται με αλλο σχολειο(ουτε κτιριο,ουτε αυλη),να διδασκεται β ξενη γλωσσα,να λειτουργουν ηδη ως ολοημερα.Ισως στη Λεσβο κανενα σχολειο να μην πληρουσε τα κριτηρια αυτα
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: georgia_cs στις Ιούνιος 22, 2010, 09:12:37 πμ
Τελικά από ό,τι είδα χτες βγήκε: Τροποποίηση – Συμπλήρωση της Φ. 3/609/6745/Γ1/28-5-2010 (ΦΕΚ 804 /9-6-2010 τ. Β΄) Υπουργικής Απόφασης με θέμα: «ορισμός 800 δημοτικών σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα», σύμφωνα με την οποία έβαλε μερικά νέα σχολεία (μεταξύ ων οποίων 3 στη λέσβο) και αφάιρεσε κάποια άλλα.
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: mitsy στις Ιούνιος 22, 2010, 09:20:48 πμ
Για τις 2 ώρες Πληροφορικής σε κάθε τάξη αυτών των δημοτικών σχολείων ειπώθηκε κάτι? Αυτό αυξάνει τις θέσεις των Πληροφορικών σωστά? Ξέρουμε ποια θα είναι αυτά τα 800 Δημοτικά ανά την Ελλάδα?

Μπορείς να δεις τα σχολεία εδώ: http://esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7950:-800-&catid=378:2009-12-02-07-32-30&Itemid=1078

Σε 1η φάση θα καλυφθούν οι θέσεις από τους υπεράριθμους της Δ/θμιας. Ενδεχομένως να μείνουν κενά και να πάρουν αναπληρωτές

αυτή η λίστα είναι έγκυρη;
μου είπαν για ένα σχολείο το οποίο δεν το βλέπω στη λίστα.  ???
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: georgia_cs στις Ιούνιος 22, 2010, 09:45:20 πμ
Για δες και αυτές τις αλλαγές που έγιναν. Πρόσθεσε και μερικά άλλα σχολεία στη συνέχεια:
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8164:2010-06-21-12-07-14&catid=378:2009-12-02-07-32-30&Itemid=1078
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: mitsy στις Ιούνιος 22, 2010, 09:46:37 πμ
Για δες και αυτές τις αλλαγές που έγιναν. Πρόσθεσε και μερικά άλλα σχολεία στη συνέχεια:
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8164:2010-06-21-12-07-14&catid=378:2009-12-02-07-32-30&Itemid=1078

;)
το βρήκα !
σ'ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: df478 στις Ιούνιος 22, 2010, 11:18:02 πμ
Τα 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα δηλαδή γίνονται 829; και ο περιφεριακός διευθυντής μπορεί να ακυρώσει κάποιο από αυτά;

Στις διευκρινίσεις έλεγαν

Παράθεση
Για  την  Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση και  αποκλειστικά   για τη διδασκαλία  όλων των γνωστικών  αντικειμένων ,  συστήνονται  κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων  (Π.Ε.05, Π.Ε.07, Π.Ε.08, Π.Ε.19, Π.Ε.20 και ΠΕ 32) και αντίστοιχος αριθμός  οργανικών θέσεων,  με κοινή  Υπουργική  Απόφαση  που  προωθείται.


Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να δημιουργηθούν αυτές οι οργανικές θέσεις ή είναι απλά υποσχέσεις;
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: georgia_cs στις Ιούνιος 22, 2010, 11:22:40 πμ
Όχι γιατί αν δεις λίγο πιο κάτω βγάζει και 25 σχολεία από αυτά που είχε συμπεριλάβει στην αρχή, οπότε 800+29-25=804
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: df478 στις Ιούνιος 23, 2010, 01:09:28 μμ
Όχι γιατί αν δεις λίγο πιο κάτω βγάζει και 25 σχολεία από αυτά που είχε συμπεριλάβει στην αρχή, οπότε 800+29-25=804

Ναι το είδα, έχεις δίκιο!!!

Για το αν θα βγουν οργανικες θέσεις από που θα το μάθουμε;
Τίτλος: Απ: 800 Δημοτικά με αναμορφωμένο πρόγραμμα
Αποστολή από: df478 στις Αύγουστος 31, 2010, 10:18:02 πμ
Παιδιά εχω μια απορία. Σε αυτά τα Δημοτικά στα καινουρια μαθηματα που μπηκαν (και για το μαθημα της πληροφορικής πιο συγκεκριμένα), οι τοποθετήσεις πως θα γίνουν; ξέρει κανένας; Απ' ότι έλεγαν θα πάρουν μόνιμους είτε αποσπασμένους, είτε από το πλεονάζον προσωπικό που υπάρχει στις Δευτεροβάθμιες. Απ' ότι είδα δεν πήρε απόσπαση πολύς κόσμος. Εγώ δεν πήρα απόσπαση αλλά είμαι σ' αυτό το πλεονάζον προσωπικό, θα πρέπει να το ζητήσω ή θα με τοποθετήσουν από μόνοι τους; Αν το ζητήσω εγώ την οργανική θέση την ξεχρεώνω; Ή μήπως τα κενά αυτά θα καλυφθούν μόνο από αναπληρωτές;
Έχει ακούσει κανείς τπτ;
Ευχαριστώ