Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: solidarite στις Ιούνιος 04, 2010, 03:59:50 μμ

Τίτλος: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: solidarite στις Ιούνιος 04, 2010, 03:59:50 μμ
 

Παν. Ένωση Καθ. Γερμανικής: Έκτακτη ανακοίνωση σχετικά με τις διευκρινήσεις του Υπ. Παιδείας για την Α/θμια

 

03.06.2010 Διευκρινήσεις εξέδωσε σήμερα και δημοσίευσε στη νέα του ιστοσελίδα το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τον εφαρμογή του Αναμορφωμένου Προγράμματος της Α/θμιας Εκπ/σης. Παραθέτουμε τρία ενδιαφέροντα σημεία με σχολιασμό δικό μας:

Βασικός στόχος του Αναμορφωμένου Προγράμματος είναι ο περιορισμός και στη συνέχεια, η μείωση στο ελάχιστο των περισσότερων απογευματινών δραστηριοτήτων των μαθητών σε χώρους εκτός σχολείου, περιορίζοντας την ταλαιπωρία των παιδιών και τα έξοδα των γονέων, αφού η διδασκαλία της Πληροφορικής (Τ.Π.Ε.) και των Ξένων Γλωσσών θα οδηγεί σε πιστοποίηση μέσα στο δημόσιο σχολείο.
[Σχόλιο: Το Υπουργείο Παιδείας επαναλαμβάνει το στόχο του για «πιστοποίηση των ξένων γλωσσών μέσα στο δημόσιο σχολείο» χωρίς όμως να μας εξηγεί τον τρόπο. Επίσης, οι ώρες της Β’ Ξένης Γλώσσας παραμένουν 2 ώρες/εβδομάδα στις δύο τελευταίες τάξεις…]

1. Τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία έγινε η επιλογή των 800 σχολείων, που θα εφαρμόσουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα, είναι τα εξής:
• Να είναι «ορισμένα» ως ολοήμερα και να έχουν υποχρεωτικά οργανικότητα 12/θεσίου.
• Να συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό μαθητικού πληθυσμού (αναλογικά με τη Σχολική Περιφέρεια όπου ανήκουν).
• Να μη λειτουργούν με εναλλασσόμενο ωράριο.
• Να διδάσκεται η Β΄ Ξένη Γλώσσα.
• Να μην συστεγάζονται με άλλα σχολεία της ίδιας βαθμίδας και μικρότερης οργανικότητας, για λόγους εύρυθμης λειτουργίας. Αντίθετα, μπορούν να συμμετέχουν Δημοτικά Σχολεία που συστεγάζονται με Νηπιαγωγεία ή Δημοτικά ίδιας οργανικότητας (12/θέσια).
[Σχόλιο: Εφόσον η επιλογή των 800 12/θέσιων Δημοτικών Σχολείων έγινε και με κριτήριο τη διδασκαλία της Β’ Ξένης Γλώσσας, τότε γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν προχωρά στην αύξηση των ωρών Γερμανικής-Γαλλικής του Πρωινού Προγράμματος και στον υποχρεωτικό σχηματισμό τμημάτων Γερμανικής-Γαλλικής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα;]

4. Για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και αποκλειστικά για τη διδασκαλία όλων των γνωστικών αντικειμένων , συστήνονται κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων (Π.Ε.05, Π.Ε.07, Π.Ε.08, Π.Ε.19, Π.Ε.20 και ΠΕ 32) και αντίστοιχος αριθμός οργανικών θέσεων, με κοινή Υπουργική Απόφαση που προωθείται. Το σύνολο των θέσεων ειδικοτήτων θα καλυφθεί από το υπάρχον προσωπικό στα σχολεία αυτά και για τις περιπτώσεις των επιπλέον κενών από το πλεονάζον προσωπικό ειδικοτήτων στη Β/θμια Εκπ/ση, το οποίο ήδη έχει κληθεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για απόσπαση, είτε από προσλήψεις αναπληρωτών έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία ίδρυσης των κλάδων, ώστε να μεταταγούν ή να διοριστούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ήδη, έχει γίνει κάθε προεργασία και προγραμματισμός για την πλήρη λειτουργία των σχολείων αυτών από την 1η Σεπτεμβρίου. Προς τούτο έχει ορισθεί ο αριθμός των 800 συγκεκριμένων σχολείων για τη βέβαιη και ασφαλή επίτευξη του στόχου.
[Σχόλιο: Εδώ το Υπουργείο Παιδείας ομολογεί -και δεσμεύεται- για πρώτη φορά για τη σύσταση κλάδων ΠΕ05 και ΠΕ07 στην Α/θμια Εκπ/ση.]

5. Όσον αφορά τα ερωτήματα που αναφέρονται στη διδασκαλία της Β΄ Ξένης Γλώσσας, διευκρινίζουμε ότι η ρύθμιση δεν ισχύει μόνο για τα σχολεία που θα εφαρμόσουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, αλλά για όλα τα σχολεία από 6/θέσια και άνω, τα οποία εφαρμόζουν το Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Β΄ Ξένης Γλώσσας.
[Σχόλιο: Μένει να δούμε κατά πόσο θα καλυφθούν οι χιλιάδες διδακτικές ώρες Γερμανικής της Ε και ΣΤ τάξης καθώς πολλές περιοχές της περιφέρειας δεν αντιμετωπίζουν μόνο ανεπάρκεια ωρομισθίων αλλά και έλλειψη μονίμων εκπαιδευτικών, συνεπώς η «ρύθμιση» που το Υπουργείο επικαλείται δεν θα λύσει το πρόβλημα]

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: marigen στις Ιούνιος 04, 2010, 05:47:45 μμ
Πολύ σημαντική αυτή η εξέλιξη!

Πώς όμως καταλαβαίνετε αυτό: "Όσον αφορά τα ερωτήματα που αναφέρονται στη διδασκαλία της Β΄ Ξένης Γλώσσας, διευκρινίζουμε ότι η ρύθμιση δεν ισχύει μόνο για τα σχολεία που θα εφαρμόσουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, αλλά για όλα τα σχολεία από 6/θέσια και άνω, τα οποία εφαρμόζουν το Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Β΄ Ξένης Γλώσσας."

θα μπει η β΄ξένη γλώσσα σε όλα τα ολοήμερα που υπάρχουν στα 6/θέσια;

Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: solidarite στις Ιούνιος 04, 2010, 10:02:17 μμ
Εννοεί πως δεν αφορά μόνο τα δημοτικά σχολεία που επελέγησαν να λειτουργήσουν του χρόνου ως πιλοτικά (γύρω στα 150 στην Ελλάδα) αλλά όλα τα σχολεία όπου ήδη διδάσκεται η β' γλώσσα. Βέβαια θα πρέπει να υπάρξει ενδιαφέρον απο τους μαθητές και εύλογος αριθμός μαθητών
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: marigen στις Ιούνιος 05, 2010, 09:47:05 πμ
το αναμορφωμένο πρόγραμμα του ολοημέρου θα εφαρμοστεί σε 800 σχολεία.
εάν τα 150 είναι τα πιλοτικά, αναφέρουν ξεκάθαρα οτι το αναμορφωμένο πρόγραμμα δεν αφορά τα πιλοτικά.
συνεχίζω να μην καταλαβαίνω με σιγουριά το "αλλά για όλα τα σχολεία από 6/θέσια και άνω, τα οποία εφαρμόζουν το Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Β΄ Ξένης Γλώσσας."

   
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: Estella80 στις Ιούλιος 29, 2010, 01:29:10 μμ

Μιας και μιλάτε για τις νέες θέσεις στα δημοτικά, θέλω να ρωτήσω το εξής:

Αν υποθέσουμε, ότι βάλει κάποιος στην αίτηση διορισμού του ότι
επιθυμεί να δουλέψει και στην Πρωτοβάθμια, συμφέρει αυτό;

Δηλαδή, μήπως μπαίνοντας στην Πρωτοβάθμια ως καθηγήτρια Γαλλικών ή Γερμανικών χρειάζεται να τρέχεις σε δύο σχολεία, ενώ στο Γυμνάσιο θα ήσουν σε ένα;

Οι ώρες στο Γυμνάσιο είναι 2 την εβδομάδα, αλλά έχεις τρεις τάξεις.
Οι ώρες στο Δημοτικό είναι 2 την εβδομάδα, αλλά έχεις δύο τάξεις.

Και επισημαίνω και ότι στο Γυμνάσιο μπορείς να πάρεις δεύτερη ανάθεση ιστορία για να συμπληρώσεις ωράριο, στο δημοτικό φαντάζομαι, ότι δεν παίζει κάτι τέτοιο και άρα πας σε άλλο δημοτικό.

Υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει και κάνει το δημοτικό ελκυστικότερο από το Γυμνάσιο;





Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: dimari στις Ιούλιος 29, 2010, 03:27:03 μμ
Το θέμα είναι πως στο Γυμνάσιο δεν υπάρχει...ούτε μια ώρα!!! :-\ :-\ :-\
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: phoebe1 στις Ιούλιος 29, 2010, 03:49:53 μμ

Αν υποθέσουμε, ότι βάλει κάποιος στην αίτηση διορισμού του ότι
επιθυμεί να δουλέψει και στην Πρωτοβάθμια, συμφέρει αυτό;


εξ όσων γνωρίζω στην αίτηση διορισμού δε δίνεται η δυνατότητα επιλογής για πρωτοβάθμια... υποχρεωτικά δευτεροβάθμια και απο κει και πέρα μπορεί να καλύπτεις κενά πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια για να συμπληρώσεις ωράριο  :-\
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: alceste στις Ιούλιος 30, 2010, 12:14:27 μμ
Αυτο που δεν κατανοω ειναι το εξης:Αφου στο γυμνασιο μας δινεται η δυνατοτητα αναθεσης στο μαθημα της ιστοριας,και μιλαμε για Α,Β και Γ γυμνασιου,γιατι δεν γινεται το ιδιο και στο δημοτικο;Ειναι πιο δυσκολη η ιστορια εκει;!
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: maritinaki_zan στις Ιούλιος 30, 2010, 12:27:23 μμ
Αυτο που δεν κατανοω ειναι το εξης:Αφου στο γυμνασιο μας δινεται η δυνατοτητα αναθεσης στο μαθημα της ιστοριας,και μιλαμε για Α,Β και Γ γυμνασιου,γιατι δεν γινεται το ιδιο και στο δημοτικο;Ειναι πιο δυσκολη η ιστορια εκει;!

Αν μπουν ειδικότητες στο δημοτικό τότε οι δάσκαλοι τι θα διδάσκουν???????? Χάνεται η έννοια δάσκαλος! Στο δημοτικό μόνο γυμναστής, μουσικός, ξένης γλώσσας και ίσως πληροφορικής δικαιολογούνται.... Το δημοτικό έχει κυρίως παιδαγωγικό χαρακτήρα, δεν μπορεί να διασπαστεί σε χίλιες ειδικότητες!!!! Αν είναι έτσι να φέρουμε και φιλολόγους και μαθηματικούς στο νηπιαγωγείο!!!!!  ;D  ;D  ;D  ;D  Θα φρικάρουν τα νήπια στην ευαίσθητη ηλικία που βρίσκονται!!!!!  ;D  ;D  ;D   Καλή συνέχεια σε όλους!!!! αγαπητή μου alceste γιατί να διδάξεις ιστορία στο δημοτικό και να μην διδάξεις γαλλική γλώσσα???? Ο καθένας με την ειδικότητά του! Καλό διορισμό σε όλους!!!  ;)
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: marigen στις Ιούλιος 30, 2010, 12:44:32 μμ
συγγνώμη αλλά τα παιδια στο δημοτικό δεν είναι νήπια..
πολύ μου χτύπησε η πρόταση "η έννοια δάσκαλος".. από την εμπειρία μου δυστυχώς δεν το έχω δει αυτό (ακόμα..) ειλικρινά πολύ θα ήθελα να το έβλεπα αυτό που λες, αλλά πιστεψέ με οι ειδικότητες καλούνται όσο και εσείς να παιδαγωγήσουν, που κατά την άποψή μου δεν είναι δουλειά των ειδικοτοτήτων. τα παιδιά που "παραλαμβάνουμε" στην πέμπτη και την έκτη δημοτικού δεν έχουν καμία αντίληψη συνεργατικής εργασίας, ομαδικής συμπεριφοράς, αυτόνομης μάθησης, στρατηγικών μάθησης, αίσθηση σεβασμού και πολλών άλλων (και όσο βαρύγδουπα και να ακούγονται αυτά μιλάω για πολύ απλούς κανόνες συμπεριφοράς μέσα στην τάξη, απέναντι στους συμμαθητές, απέναντι στον καθηγητή, απέναντι στο μάθημα και στον ίδιο τους τον εαυτό).. θα ήθελα πολύ λοιπόν να το δω αυτό το "ο καθένας στην ειδικότητά του" στην πράξη.
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: alceste στις Ιούλιος 30, 2010, 12:52:41 μμ
Μη τρελαινεστε.Τα γαλλογερμανικα ειναι στο δημοτικο απο το 2005.Απλα δεν υπαρχουν οργανικες ακομη,του χρονου θα γινουν.Γι αυτο και η αναθεση ισχυει στην δευτετοβαθμια,οπου τα γαλλικα υπαρχουν απο ιδρυσεως ελληνικου κρατους.Δεν ειπαμε να βαλουμε φιλολογο στο νηπιαγωγειο!Τι να κανει εκει;Ομως ενας μαθηματικος και ενας φιλολογος μπορουν να διδαξουν στο δημοτικο,λογω της σπειρoειδους διαταξης της υλης.Δεν υπαρχει μεταπηδηση σε αλλο γνωστικο αντικειμενο.Μη τα ξαναλεμε.Τα παιδια δε φρικαρουν τοσο ευκολα.Τι θα δουν τα τερατα απο τη δευτεροβαθμια;Εμεις πως διδασκουμε στο δημοτικο;Τα παιδαγωγικα που εχουμε κανει στη Σχολη,και εχουμε διαβασει για ΑΣΕΠ,ξεκινουν απο νηπιακη ηλικια.Δεν μπορω αλλο να διαβαζω και να ακουω για ελλειψη παιδαγωγικης καταρτισης των εκπαιδευτικων δευτεροβαθμιας στην μεταβαση τους στο δημοτικο.Οσο για εμας και την ιστορια,αυτο ειναι αποφαση του υπουργειου.Μια απορια εξεφρασα,ευλογη.Δεν υπαρχουν οργανικες για να δoθει κατι τετοιο.Σαφως θα επρεπε στην δικη μας περιπτωση να εχουμε αυξηση ωρων στο γνωστικο μας αντικειμενο-αντι αυτου εχει γινει μειωση στο γυμνασιο επι Γιαννακου- κι ετσι ουτε υποβαθμιση θα ειχαμε ουτε αλλα θεματα με τους φιλτατους φιλολογους
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: maritinaki_zan στις Ιούλιος 30, 2010, 12:53:35 μμ
συγγνώμη αλλά τα παιδια στο δημοτικό δεν είναι νήπια..
πολύ μου χτύπησε η πρόταση "η έννοια δάσκαλος".. από την εμπειρία μου δυστυχώς δεν το έχω δει αυτό (ακόμα..) ειλικρινά πολύ θα ήθελα να το έβλεπα αυτό που λες, αλλά πιστεψέ με οι ειδικότητες καλούνται όσο και εσείς να παιδαγωγήσουν, που κατά την άποψή μου δεν είναι δουλειά των ειδικοτοτήτων. τα παιδιά που "παραλαμβάνουμε" στην πέμπτη και την έκτη δημοτικού δεν έχουν καμία αντίληψη συνεργατικής εργασίας, ομαδικής συμπεριφοράς, αυτόνομης μάθησης, στρατηγικών μάθησης, αίσθηση σεβασμού και πολλών άλλων (και όσο βαρύγδουπα και να ακούγονται αυτά μιλάω για πολύ απλούς κανόνες συμπεριφοράς μέσα στην τάξη, απέναντι στους συμμαθητές, απέναντι στον καθηγητή, απέναντι στο μάθημα και στον ίδιο τους τον εαυτό).. θα ήθελα πολύ λοιπόν να το δω αυτό το "ο καθένας στην ειδικότητά του" στην πράξη.

Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν και οι άξιοι δάσκαλοι που το προσπαθούν αυτό!!!! Απλώς δεν συμφωνώ με την εισαγωγή πολλών ειδικοτήτων στο Δημοτικό! Θεωρώ πως άλλος είναι ο ρόλος του Δημοτικού και άλλος ο ρόλος του Γυμνασίου και του Λυκείου!!! Δεν μπορούμε να αναιρούμε τον παιδαγωγικό ρόλο των δασκάλων ανεξάρτητα αν είναι πάντα επιτυχής αυτός ή όχι!!!! Είναι πολλές οι ηλικίες στο Δημοτικό και υπάρχουν πολλές διαφορές από τάξη σε τάξη! άλλα είναι τα πρωτάκια και άλλα τα παιδιά της έκτης δημοτικού!!!!  Εσένα συνάδερφε θα σου άρεσε κάποια άλλη ειδικότητα να δίδασκε το μάθημά σου και να σου έπαιρνε τη δουλειά???  ;D  ;D  ;D  Στην Ελλάδα έχουμε "μπλέξει τα μπούτια μας" γι' αυτό καταντήσαμε έτσι!!!!!  >:(  Παριστάνουμε όλοι τους ειδικούς και πως τα ξέρουμε όλα!!!!!  >:(  :(  ;D  Δεν πρέπει να μπλέκει ο ένας στα χωράφια του άλλου, γιατί έτσι δημιουργούνται πολλά προβλήματα και σύγχυση!!!! Ο καθένας στον τομέα του και μόνο!!!!!! Αλλιώς να μην κλαίμε μετά για τις συνέπειες, την ανεργία που υπάρχει και όλο το μπάχαλο που δημιουργείται!!!!!  ::)
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: dorant στις Ιούλιος 30, 2010, 12:58:50 μμ
Τωρα γιατι να φαγωθουμε παλι μεταξυ μας;
Δεν ειναι δυσκολη η ιστορια του δημοτικου...
οπως δεν ειναι δυσκολα και τα μαθηματικα, η ιστορια, τα αρχαια, τα γαλλικα κτλ. του γυμνασιου...ποιος δασκαλος δεν θα μπορουσε να τα διδαξει ή και αντιστροφα ποιος καθηγητης δεν θα μπορουσε να διδαξει στο δημοτικο...
αυτο ειναι το θεμα;Να παρουν τη δουλεια απο τους δασκαλους;Οχι να βρουν ολοι δουλεια; Και σε καθε περιπτωση αν ολοι εμπαιναν στο δημοτικο ο δασκαλος πώς θα συμπληρωνε το ωράριό του;

Μην γινεστε αφοριστες με τους δασκαλους...πραγματικα...μπαινουν οι ειδικοτητες μια ωρα σε μια ταξη κ νομιζουν οτι τα παιδια θα πρεπει να συνεργαστουν να οργανωσουν να... να...οταν δεν σκεφτομαστε οτι στο δημοτικο ερχονται για να τις μαθουν να τις επεξεργαζονται ολες αυτες τις εννοιες...καμια ταξη δεν ειναι ετοιμη να λειτουργησει ομαδοσυνεργατικα ολες προετοιμαζονται κ ο δασκαλος κ καθενας εκπαιδευτικος φτυνει αιμα για να τα καταφερει..
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: alceste στις Ιούλιος 30, 2010, 01:00:41 μμ
Δες τι γραφω απο πανω.Ποια ειδικοτητα να μας παρει τη δουλεια;Δεν ειναι εφικτο αυτο.Εκτος κι αν υπαρχει δευτερη ειδικοτητα,αυτο που εχει περασει τωρα το Υπουργειο.Οι φιλολογοι και μαθηματικοι ομως ΜΠΟΡΟΥΝ να διδαξουν στο δημοτικο,ας λετε ο,τι θελετε.Τα υπολοιπα περι ιστοριας ειναι θεμα αποφασισμενο απο το υπουργειο
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: maritinaki_zan στις Ιούλιος 30, 2010, 01:09:37 μμ
Τωρα γιατι να φαγωθουμε παλι μεταξυ μας;
Δεν ειναι δυσκολη η ιστορια του δημοτικου...
οπως δεν ειναι δυσκολα και τα μαθηματικα, η ιστορια, τα αρχαια, τα γαλλικα κτλ. του γυμνασιου...ποιος δασκαλος δεν θα μπορουσε να τα διδαξει ή και αντιστροφα ποιος καθηγητης δεν θα μπορουσε να διδαξει στο δημοτικο...
αυτο ειναι το θεμα;Να παρουν τη δουλεια απο τους δασκαλους;Οχι να βρουν ολοι δουλεια; Και σε καθε περιπτωση αν ολοι εμπαιναν στο δημοτικο ο δασκαλος πώς θα συμπληρωνε το ωράριό του;

Μην γινεστε αφοριστες με τους δασκαλους...πραγματικα...μπαινουν οι ειδικοτητες μια ωρα σε μια ταξη κ νομιζουν οτι τα παιδια θα πρεπει να συνεργαστουν να οργανωσουν να... να...οταν δεν σκεφτομαστε οτι στο δημοτικο ερχονται για να τις μαθουν να τις επεξεργαζονται ολες αυτες τις εννοιες...καμια ταξη δεν ειναι ετοιμη να λειτουργησει ομαδοσυνεργατικα ολες προετοιμαζονται κ ο δασκαλος κ καθενας εκπαιδευτικος φτυνει αιμα για να τα καταφερει..

Συμφωνώ απόλυτα!!!!

Δες τι γραφω απο πανω.Ποια ειδικοτητα να μας παρει τη δουλεια;Δεν ειναι εφικτο αυτο.Εκτος κι αν υπαρχει δευτερη ειδικοτητα,αυτο που εχει περασει τωρα το Υπουργειο.Οι φιλολογοι και μαθηματικοι ομως ΜΠΟΡΟΥΝ να διδαξουν στο δημοτικο,ας λετε ο,τι θελετε.Τ υπολοιπα περι ιστοριας ειναι θεμα αποφασισμενο απο το υπουργειο

Γιατί κι εγώ ως νηπιαγωγός με 4 χρόνια παιδαγωγικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με πτυχίο Άριστα δεν μπορώ να διδάξω στα παιδάκια του Δημοτικού??? " Κρατημάρα" έχω όπως λένε και στο χωριό μου??? Επίσης με σπουδές στο Χημικό της Αθήνας και από Θετική Κατεύθυνση δεν μπορώ να διδάξω μαθηματικά φυσική χημεία στο Γυμνάσιο??? Ανετότατα!!! Έχω κάνει παλιότερα ως φοιτήτρια στο Χημικό και ιδιαίτερο στη Φυσική σε παιδί πρώτης Λυκείου άνετα!!!!! (τώρα δεν το κάνω για λόγους δεοντολογίας) Δεν είναι λοιπόν το θέμα αυτό!!! Όλοι έχουμε ικανότητες να διδάξουμε ,αλλά το θέμα είναι να σεβόμαστε τα "χωράφια" των άλλων και να μην τα ανακατεύουμε όλα μαζί!!!! Χρειάζεται σεβασμός στη δουλειά του άλλου και ο καθένας να είναι στον τομέα του!!!! Να είστε όλοι καλά!!!!! Καλό διορισμό σε όλους!!!!
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: alceste στις Ιούλιος 30, 2010, 01:18:10 μμ
maritinaki,ειπα κατι διαφορετικο;Βρε χριστιανοι,δε διαβαζετε καλα;Μιλησα για την ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ που ισχυει με αποφαση του Υπουργειου.Κι εγω εχω κανει αρχαια,λατινικα στο Πανεπιστημιο και σε σχολη αργοτερα,τα εχω διδαξει σε ιδιαιτερα απο γυμνασιο εως λυκειο,το εχω ξαναγραψει αυτο,αλλα ΔΕΝ μπορω να τα διδαξω στο σχολειο.Θελει πτυχιο πανεπιστημιου.Η ιστορια,ειναι αλλη ιστορια,θεμα του υπουργειου
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: maritinaki_zan στις Ιούλιος 30, 2010, 01:30:00 μμ
maritinaki,ειπα κατι διαφορετικο;Βρε χριστιανοι,δε διαβαζετε καλα;Μιλησα για την ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ που ισχυει με αποφαση του Υπουργειου.Κι εγω εχω κανει αρχαια,λατινικα στο Πανεπιστημιο και σε σχολη αργοτερα,τα εχω διδαξει σε ιδιαιτερα απο γυμνασιο εως λυκειο,το εχω ξαναγραψει αυτο,αλλα ΔΕΝ μπορω να τα διδαξω στο σχολειο.Θελει πτυχιο πανεπιστημιου.Η ιστορια,ειναι αλλη ιστορια,θεμα του υπουργειου

Δεν διαφωνώ μαζί σου συνάδερφε!!!!  ;)  Απλώς, τα "παίρνω λίγο",  γιατί εδώ στην Ελλάδα το "παίζουν" όλοι ειδικοί και ειδήμονες για τα πάντα!!! Άσε που ο ένας προσπαθεί υποτιμήσει τον άλλον και να του "σκάψει" τον λάκκο!!! Πρέπει να υπάρχει σεβασμός και κατανόηση μεταξύ των εκπ/κών όλων των ειδικοτήτων!!!! Είμαστε ένα ενιαίο σύνολο απαραίτητο για την εκπ/ση! Μου τη δίνει το υφάκι μερικών της Βθμιας που υποτιμούν τον παιδαγωγικό ρόλο της Αβθμιας και από την άλλη δεν θα τους χάλαγε και μία θέση στο Δημοτικό αφού αυτοί είναι υπεράνω όλων!!!!!  >:(  ;D  >:(   Επαναλαμβάνω η κάθε ειδικότητα έχει τον δικό της σημαντικό ρόλο να επιτελέσει!!!! Μην τα μπερδεύουμε όλα και να μην υποτιμάμε τη δουλειά των άλλων! Χρειάζεται συλλογικότητα και αλληλεγγύη! Μην παριστάνουμε τους πολυπράγμονες , τους πολυεπιστήμονες, τους πολυειδικούς και τους υπεράνω όλων!!!! Όλοι μαζί είμαστε χρήσιμοι και ο καθένας έχει τον ρόλο του στο σύνθετο παζλ που λέγεται εκπ/ση και εκπ/κό σύστημα!!!!!! Τα είπα και ησύχασα!!!!!  ;D  ;D  ;D  Και ο νοών νοείτω!!!!  ;D
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: alceste στις Ιούλιος 30, 2010, 01:48:24 μμ
Σωστα,αλλα μην ξεχναμε και τα παιδαγωγικα.Η σπειρoειδης διαταξη της υλης-μαλλιασε η γλωσσα μου-δινει την δυνατοτητα σε φιλολογους,μαθηματικους να διδαξουν στην πρωτοβαθμια.Να μην το αναλυσουμε αλλο εδω,επιγραμματικα το αναφερω μονο.Αντε να διοριστουμε και αρπαζομαστε κι εκει με την ησυχια μας...χα χα
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: kat91 στις Ιούλιος 31, 2010, 12:29:10 πμ
 [/b]Μου τη δίνει το υφάκι μερικών της Βθμιας που υποτιμούν τον παιδαγωγικό ρόλο της Αβθμιας και από την άλλη δεν θα τους χάλαγε και μία θέση στο Δημοτικό αφού αυτοί είναι υπεράνω όλων!!!!!  >
[/quote]


Συνάδελφε Martinaki , εμένα πάλι μου τη δίνει το υφάκι των δασκάλων της Αβθμιας και η συμπεριφορά τους προς τους καθηγητές των ειδικοτήτων. Δίνουν διαλέξεις για το πόσο επιζήμια είναι η β΄ξένη γλώσσα στο Δημοτικό , και το χειρότερο, επεμβαίνουν στο μάθημά μας δίνοντας εντολές στους μαθητές να συνεχίσουν την εργασία που τους έχουν αναθέσει.  Και από παιδαγωγικά; Συνεχώς τιμωρίες, και τρομοκρατία. Οι  ομαδικές εργασίες είναι ανύπαρκτες, τα παιδιά αγνοούν τους βασικούς κανόνες της συνεργασίας. Και δεν είναι τυχαίο που αυτά τα παιδιά περιμένουν με λαχτάρα το μάθημά μας , έστω και τις τελευταίες ώρες, γιατί μαθαίνουν να αναλαμβάνουν  ευθύνες σύμφωνα με τις προσωπικές τους μαθησιακές ανάγκες και αυτό τους γεμίζει με ικανοποίηση και αυτοπεποίθηση.
Αντί λοιπόν να τσακωνόμαστε μεταξύ μας μήπως θα ήταν καλύτερα να ρωτούσαμε τους ίδιους τους μαθητές ;
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: ΛΩΡΑ στις Ιούλιος 31, 2010, 12:45:02 πμ
Αυτο που δεν κατανοω ειναι το εξης:Αφου στο γυμνασιο μας δινεται η δυνατοτητα αναθεσης στο μαθημα της ιστοριας,και μιλαμε για Α,Β και Γ γυμνασιου,γιατι δεν γινεται το ιδιο και στο δημοτικο;Ειναι πιο δυσκολη η ιστορια εκει;!
Mήπως θέλετε να διδάξετε ιστορία και στο Πανεπιστήμιο....; Λέω εγώ τώρα....; Εγω αν ήμουν ήμουν ξενόγλωσση (ΠΕ02 είμαι) θα ντρεπόμουν να αναλάβω μάθημα που δεν γνωρίζω....και που έχω ευθύνη να το διδάξω σωστά!!! Ευτυχώς κάποιοι από σας διαθέτουν αυτήν την υπευθυνότητα και αντιδρούν όταν τους δίνουν την ιστορία....πέρσι μάλιστα ανέθεσαν σε μια άμοιρη ΠΕ06 την ιστορία κατεύθυνσης...αν έχουν τον Θεό τους!!! Την ιστορία που θα δώσουν τα παιδιά στις Πανελλήνιες και ευτυχώς η κοπέλα είχε υπευθυνότητα και έκανε ολόκληρη φασαρία προκειμένου να μην την πάρει....μακάρι να ήταν και κάποιοι απ'αυτό το φόρουμ έτσι και όχι βολεψάκιδες...τα πράγματα στην παιδεία θα ήταν πολύ καλύτερα!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: ΛΩΡΑ στις Ιούλιος 31, 2010, 12:50:57 πμ
Και μια διευκρίνιση....δεν κάνω προσωπική επίθεση στην alceste...ήθελα να θίξω το θέμα....και επίσης όχι να το θεωρούμε απλά θέμα ΑΥπουργείου την δεύτερη ανάθεση.....
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: alceste στις Ιούλιος 31, 2010, 12:40:24 μμ
ΛΩΡΑ,μην εισαι επιθετικη και διαβασε επισης τι εχω γραψει για εσας και για το δημοτικο αλλα σε παραπεμπω και στο τοπικ"ποιοι διδασκουν τα μαθηματα των ΠΕ02"οπου κι εκει εχω γραψει μακροσκελη μηνυματα.Δεν με ενδιαφερει να διδαξω ιστορια,θελω πισω την 3η ωρα που μας αφαιρεσε η Γιαννακου προς οφελος των αρχαιων.Κι εσυ την ιδια απορια θα ειχες,απορια και αναρωτηση ηταν,τιποτε παραπανω:Ποσο εξυπνοι ειναι στο Υπουργειο,να μας δινουν ιστορια γυμνασιου και λυκειου και οχι δημοτικου.Βεβαια,δεν εχουμε οργανικες εκει.Των αγγλικων εχουν ομως οργανικες και ιστορια δημοτικου δεν κανουν!Κανουν ιστορια κατευθυνσης οπως λες κι εσυ!Αλλα δεν ειναι κουφο;Αυτο το σκεπτικο στηλιτευσα,το σουρεαλ.Το ξαναλεω ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΘΕΛΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: phoebe1 στις Ιούλιος 31, 2010, 01:07:23 μμ
Το ξαναλεω ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΘΕΛΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ

Συμφωνώ! Προσωπικά αναμένω πίσω το 3ωρο στο Γυμνάσιο, οργανικές στην πρωτοβάθμια, μάθημα υποχρεωτικό στο Λύκειο και ένταξη της β¨ξένης γλώσσας στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας.

Παράθεση
Εγω αν ήμουν ήμουν ξενόγλωσση θα ντρεπόμουν να αναλάβω μάθημα που δεν γνωρίζω....και που έχω ευθύνη να το διδάξω σωστά!!!

Και εγώ ως ξενόγλωσση, δεν επιθυμώ ούτε και πιστεύω πως μπορώ να διδάξω ιστορία ή κάποιο άλλο αντικείμενο που δεν έχω σπουδάσει. Αν ποτέ μου αναθέσουν ιστορία (πράγμα που απεύχομαι) θα αρνηθώ.

Η alceste συνάδελφοι μια επισήμανση κάνει για το πως έχουν τα πράγματα με τις δεύτερες αναθέσεις και τη δυνατότητα- υπόχρεωση καμμιά φορά θα έλεγα- που τους δίνει το Υπουργείο. Χαλαρώστε...
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: La Joie de vivre στις Ιούλιος 31, 2010, 03:13:06 μμ
Mην ανοιξω το στομα μου καλυτερα!
Ουτε ο πτυχιουχος ελληνικης φιλολογιας δεν ειναι αρμοδιος να διδαξει ιστορια.Μονο ο πτυχιουχος ιστορικου τμηματος,οπως συμβαινει και στο εξωτερικο.
Προσωπικα,περυσι πηρα δευτερη αναθεση ιστορια γυμνασιου και νομιζω πως την διδαξα παραπανω απο αξιοπρεπως(με προβολες powerpoint,ομαδικες εργασιες,διαθεματικα προζεκτ ιστοριας-γαλλικων,φυλλα εργασιας πριν απο επισκεψεις σε μουσεια κλπ).Ο σχολ.συμβ.των φιλολογων με συνεχαρη και μαλιστα μου ειπε επι λεξη:''Μακαρι τη μιση απο τη δουλεια που κανατε να την εκανε ενας φιλολογος''.
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: Estella80 στις Αύγουστος 01, 2010, 12:29:32 πμ
Mην ανοιξω το στομα μου καλυτερα!
Ουτε ο πτυχιουχος ελληνικης φιλολογιας δεν ειναι αρμοδιος να διδαξει ιστορια.Μονο ο πτυχιουχος ιστορικου τμηματος,οπως συμβαινει και στο εξωτερικο.
Προσωπικα,περυσι πηρα δευτερη αναθεση ιστορια γυμνασιου και νομιζω πως την διδαξα παραπανω απο αξιοπρεπως(με προβολες powerpoint,ομαδικες εργασιες,διαθεματικα προζεκτ ιστοριας-γαλλικων,φυλλα εργασιας πριν απο επισκεψεις σε μουσεια κλπ).Ο σχολ.συμβ.των φιλολογων με συνεχαρη και μαλιστα μου ειπε επι λεξη:''Μακαρι τη μιση απο τη δουλεια που κανατε να την εκανε ενας φιλολογος''.


για ποια χώρα του εξωτερικού μιλάς αλήθεια;
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: panos2 στις Αύγουστος 01, 2010, 12:50:07 πμ
Mην ανοιξω το στομα μου καλυτερα!
Ουτε ο πτυχιουχος ελληνικης φιλολογιας δεν ειναι αρμοδιος να διδαξει ιστορια.Μονο ο πτυχιουχος ιστορικου τμηματος,οπως συμβαινει και στο εξωτερικο.
Προσωπικα,περυσι πηρα δευτερη αναθεση ιστορια γυμνασιου και νομιζω πως την διδαξα παραπανω απο αξιοπρεπως(με προβολες powerpoint,ομαδικες εργασιες,διαθεματικα προζεκτ ιστοριας-γαλλικων,φυλλα εργασιας πριν απο επισκεψεις σε μουσεια κλπ).Ο σχολ.συμβ.των φιλολογων με συνεχαρη και μαλιστα μου ειπε επι λεξη:''Μακαρι τη μιση απο τη δουλεια που κανατε να την εκανε ενας φιλολογος''.


Τι προβολές powerpoint, ομαδικές εργασίες, διαθεματικά και άλλες "κοινοτυπίες".
Αν αναλάβουν την ιστορία οι φυσικοί θα έβλεπες τι "παπάδες" θα έκαναν! :D
Δώστε την ιστορία στους φυσικούς!! 8)
Φιλόλογοι, σου λέει μετά. Τζζζζζ....   :-X
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: Estella80 στις Αύγουστος 01, 2010, 01:06:51 πμ
Mην ανοιξω το στομα μου καλυτερα!
Ουτε ο πτυχιουχος ελληνικης φιλολογιας δεν ειναι αρμοδιος να διδαξει ιστορια.Μονο ο πτυχιουχος ιστορικου τμηματος,οπως συμβαινει και στο εξωτερικο.
Προσωπικα,περυσι πηρα δευτερη αναθεση ιστορια γυμνασιου και νομιζω πως την διδαξα παραπανω απο αξιοπρεπως(με προβολες powerpoint,ομαδικες εργασιες,διαθεματικα προζεκτ ιστοριας-γαλλικων,φυλλα εργασιας πριν απο επισκεψεις σε μουσεια κλπ).Ο σχολ.συμβ.των φιλολογων με συνεχαρη και μαλιστα μου ειπε επι λεξη:''Μακαρι τη μιση απο τη δουλεια που κανατε να την εκανε ενας φιλολογος''.


Τι προβολές powerpoint, ομαδικές εργασίες, διαθεματικά και άλλες "κοινοτυπίες".
Αν αναλάβουν την ιστορία οι φυσικοί θα έβλεπες τι "παπάδες" θα έκαναν! :D
Δώστε την ιστορία στους φυσικούς!! 8)
Φιλόλογοι, σου λέει μετά. Τζζζζζ....   :-X

χαχαχαχαχα
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: mare1 στις Αύγουστος 01, 2010, 11:56:32 πμ
Τα γαλλογερμανικα ειναι στο δημοτικο απο το 2005.Απλα δεν υπαρχουν οργανικες ακομη,του χρονου θα γινουν.


Καλημέρα!!!! Του χρόνου θα γίνουν οργανικές στη Α/βάθμια ???????? Το συμπέρασμα αυτό απο που το έβγαλες?????
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: alceste στις Αύγουστος 01, 2010, 12:01:21 μμ
Δεν ειναι συμπερασμα.Ανακοινωση με εγγραφο του υπουργειου,τοτε που εγινε το αναμορφωμενο προγραμμα του δημοτικου.Δεν αφορουν μονο εμας οι οργανικες.Αλλα και τους ΠΕ08,ΠΕ19-20,ΠΕ07 φυσικα,ΠΕ34.Ψαξε θα το βρεις
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: mare1 στις Αύγουστος 01, 2010, 12:08:39 μμ
Δεν ειναι συμπερασμα.Ανακοινωση με εγγραφο του υπουργειου,τοτε που εγινε το αναμορφωμενο προγραμμα του δημοτικου.Δεν αφορουν μονο εμας οι οργανικες.Αλλα και τους ΠΕ08,ΠΕ19-20,ΠΕ07 φυσικα,ΠΕ34.Ψαξε θα το βρεις

Το ερώτημα είναι, πόσο δεσμευεται με μια Ανακοίνωση. Για τους ΠΕ 19/20, που ΄θα ΄χουν και πολλές ώρες απο Α΄Δημ.συμπληρώνουν ωράριο με δύο δημοτικά. Εμείς σε πόσα δημοτικά θα πρέπει να τρέχουμε για να συμπληρώσουμε ωράριο???
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: alceste στις Αύγουστος 01, 2010, 12:14:33 μμ
Λεει το 2011.Το υπουργειο γενικα,ποτε δεν ηταν συνεπες σε τιποτα.Προφανως θα τρεχουμε σε 4-5.Γιατι, τους νοιαζει;;
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: mare1 στις Αύγουστος 01, 2010, 12:29:12 μμ
Λ.Γιατι, τους νοιαζει;;
Ναι, τον ύπνο τους θα ΄χασουν............!!!!!!!!!! Σχετικά με την ανάθεση της ιστορίας στο Γ/σιο,  Α/Β΄Λύκειο, δεν ξεμπερδεύεις με ένα απλό >Δεν θέλω, δεν μπορώ>. Αν ο διευθυντής επιμένει.... Εγώ είδα και έπαθα, με 3 Σχολέια, 18 ώρες συν 1 ώρα ΣΕΠ έδωσα μάχη για να μην κάνω τις 2 ώρες ιστορια που μου λείπανε για συμπλήρωση ωραρίου. Τελικά εκανα γραμ. υποστ., και η συνάδελφος των γαλλικών που ειχε " μόνο" 2 Σχολεία και 14 ώρες ήθελε, δεν ήθελε, έκανε και ιστορία.
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: topsy στις Αύγουστος 01, 2010, 03:20:15 μμ
Mην ανοιξω το στομα μου καλυτερα!
Ουτε ο πτυχιουχος ελληνικης φιλολογιας δεν ειναι αρμοδιος να διδαξει ιστορια.Μονο ο πτυχιουχος ιστορικου τμηματος,οπως συμβαινει και στο εξωτερικο.
Προσωπικα,περυσι πηρα δευτερη αναθεση ιστορια γυμνασιου και νομιζω πως την διδαξα παραπανω απο αξιοπρεπως(με προβολες powerpoint,ομαδικες εργασιες,διαθεματικα προζεκτ ιστοριας-γαλλικων,φυλλα εργασιας πριν απο επισκεψεις σε μουσεια κλπ).Ο σχολ.συμβ.των φιλολογων με συνεχαρη και μαλιστα μου ειπε επι λεξη:''Μακαρι τη μιση απο τη δουλεια που κανατε να την εκανε ενας φιλολογος''.


για ποια χώρα του εξωτερικού μιλάς αλήθεια;
Στο δημοσιο σχολείο που ήμουν φέτος, όλες οι αιθουσες είχαν υπολογιστή, οι περισσότερες είχαν βιντεοπροβολέα, στο γραφείο καθηγητών υπάρχουν 4 Η/Υ τελευταίας τεχνολογίας και εκτυπωτές ( + 4 laptops για οποιον καθηγητή τα χρειαστεί), άψογο δίκτυο που "πετούσε" τις βαθμολογίες τις διναμε σε USB στικάκια και καταχωρούνταν σε χρόνο μηδεν κλπ. Ναι, συμβαίνουν θαύματα και σε δημοσια σχολεία, φτάνει κάποιοι άνθρωποι να έχουν μυαλό και όραμα. Οχι, το σχολείο δεν ήταν ούτε στην Καλαμαριά , ούτε στο Πανόραμα, αλλά σε μια περιοχή που οι περισσότεροι την θεωρούμε (κακώς) "δευτερης κατηγορίας"
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: alceste στις Αύγουστος 01, 2010, 03:22:29 μμ
Που ειναι αυτο το σχολειο;Γιατι στο δικο μου, για να δουλεψει το DVD,ηθελε φαπα.Το σχολειο, σε πολυ καλη περιοχη
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: topsy στις Αύγουστος 01, 2010, 04:53:49 μμ
Ευκαρπία
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: bettina στις Αύγουστος 01, 2010, 06:20:43 μμ
μακαρι να ηταν ολα τα σχολεια ετσι :( :( :(
Τίτλος: Απ: Οργανικες στην α'θμια αλλα..
Αποστολή από: phoebe1 στις Αύγουστος 05, 2010, 02:37:47 μμ
όλα αυτά είναι εικασίες... το πότε και αν θα γίνουν αυτές οι οργανικές....

και να γίνουν όμως δεν είμαι σίγουρη το κατά πόσο θα αποσυμφορήσουν τους κλάδους γαλλικής-γερμανικής  :-\