Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: gvasilis στις Απρίλιος 03, 2012, 11:34:48 μμ

Τίτλος: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Απρίλιος 03, 2012, 11:34:48 μμ
Χμμμ καλά κάνω και φοβάμαι ότι έχω γίνει υπερευαίσθητος, αφού δίνω την εντύπωση ότι είμαι γυναίκα, Belw.
Αποδείξεις υπέρ της εξέλιξης υπάρχουν πολλές. Χρόνος δεν υπάρχει. Το παράδειγμα με τα μικρόβια δεν περνάει σε παιδιά (ή συναδέλφους) που βλέπουν σαν το κέντρο του σύμπαντος, τον άνθρωπο, και δεν έχουν τις βάσεις για να δουν συγγένειες η αναλογίες με βακτήρια.
Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (άλλες ειδικότητες) έχουν πρόβλημα με την μακροεξέλιξη.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: belw στις Απρίλιος 03, 2012, 11:46:42 μμ
Χμμμ καλά κάνω και φοβάμαι ότι έχω γίνει υπερευαίσθητος, αφού δίνω την εντύπωση ότι είμαι γυναίκα, Belw.
Αποδείξεις υπέρ της εξέλιξης υπάρχουν πολλές. Χρόνος δεν υπάρχει. Το παράδειγμα με τα μικρόβια δεν περνάει σε παιδιά (ή συναδέλφους) που βλέπουν σαν το κέντρο του σύμπαντος, τον άνθρωπο, και δεν έχουν τις βάσεις για να δουν συγγένειες η αναλογίες με βακτήρια.
Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (άλλες ειδικότητες) έχουν πρόβλημα με την μακροεξέλιξη.

To παραδειγμα το ανεφερα ως διδακτεα υλη μεσα απο το βιβλιο , ωστε με αφορμη το μαθημα να τους κανεις ενημερωση για τον ιο HPV , υπαρχουν γυρω στα 180 στελεχη του ιου , τα δυο απο αυτα ευθυνονται κατα 70% για καρκινο, γι αυτο και το εμβολιο κλπ......
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Απρίλιος 04, 2012, 12:03:12 πμ
Χμμμ καλά κάνω και φοβάμαι ότι έχω γίνει υπερευαίσθητος, αφού δίνω την εντύπωση ότι είμαι γυναίκα, Belw.
Αποδείξεις υπέρ της εξέλιξης υπάρχουν πολλές. Χρόνος δεν υπάρχει. Το παράδειγμα με τα μικρόβια δεν περνάει σε παιδιά (ή συναδέλφους) που βλέπουν σαν το κέντρο του σύμπαντος, τον άνθρωπο, και δεν έχουν τις βάσεις για να δουν συγγένειες η αναλογίες με βακτήρια.
Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (άλλες ειδικότητες) έχουν πρόβλημα με την μακροεξέλιξη.

To παραδειγμα το ανεφερα ως διδακτεα υλη μεσα απο το βιβλιο , ωστε με αφορμη το μαθημα να τους κανεις ενημερωση για τον ιο HPV , υπαρχουν γυρω στα 180 στελεχη του ιου , τα δυο απο αυτα ευθυνονται κατα 70% για καρκινο, γι αυτο και το εμβολιο κλπ......
Δεν αντιλαμβάνομαι πως θα βρω το χρόνο για το κλπ.....
Εσύ έτσι κάνεις;
Και δεν σε αμφισβητεί κανείς?
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: belw στις Απρίλιος 04, 2012, 12:18:50 πμ
Βρισκεις χρονο αν θελεις.....Ναι , για ποιο λογο να σε αμφισβητησει καποιος για κατι που αφορα την υγεια και τα τελευταια χρονια εχει αυξηθει πολυ η μεταδοση του ιου .Εχει  μεταδοθει στο 60% των γυναικων σε ηλικιες 20-24. Αν εμφανιστει αργοτερα κανενας γονεας δεν ξερω....αλλα δεν νομιζω.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Απρίλιος 04, 2012, 12:27:56 πμ
Βρισκεις χρονο αν θελεις.....Ναι , για ποιο λογο να σε αμφισβητησει καποιος για κατι που αφορα την υγεια και τα τελευταια χρονια εχει αυξηθει πολυ η μεταδοση του ιου .Εχει  μεταδοθει στο 60% των γυναικων σε ηλικιες 20-24. Αν εμφανιστει αργοτερα κανενας γονεας δεν ξερω....αλλα δεν νομιζω.
Ε να γιατί άλλο ιός άλλο άνθρωπος. Τους ιούς τους έβαλε ο θεός για να τιμωρήσει τις αμαρτωλές γυναίκες ( ή να δοκιμάσει τις ενάρετες, ή κάπως έτσι). Επίσης δείχνει μικροεξέλιξη μέσα στο ανθρώπινο είδος από τότε που έκανε ο θεός την Εύα και όχι μακροεξέλιξη. Δηλαδή τα τελευταία 6000 χρόνια. Η χρονολόγηση με βάση μεταλλάξεις σε ιούς είναι λάθος, κόλπο του σατανά. ΚΑι στο κάτω κάτω αυτά που μου λές είναι θεωρίες και άμα θέλω τα πιστεύω.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: belw στις Απρίλιος 04, 2012, 12:36:42 πμ
Το θεμα ειναι τα επιχειρηματα που προβαλλεις στα παιδια οταν σου κανουν ερωτησεις οπου φαινεται οτι ειναι επηρεασμενοι απο τους γονεις του.Αν πειθεις τα παιδια , δεν εχεις προβλημα με τους γονεις τους
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Απρίλιος 04, 2012, 12:42:33 πμ
Το θεμα ειναι τα επιχειρηματα που προβαλλεις στα παιδια οταν σου κανουν ερωτησεις οπου φαινεται οτι ειναι επηρεασμενοι απο τους γονεις του.Αν πειθεις τα παιδια , δεν εχεις προβλημα με τους γονεις τους
Βλέπω ότι σου μένει και χρόνος για ερωτήσεις?
Με μια ώρα τη βδομάδα , που μπορεί και να τη χάσεις........ και δεν μπορείς να την αναπληρώσεις γιατί πάς σε άλλα σχολεία....και θες να κάνεις κανα πειραμα........ ?
 
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: belw στις Απρίλιος 04, 2012, 12:53:48 πμ
Στο γυμνασιο  μενει χρονος για ερωτησεις γιατι ειναι δυο ωρες το μαθημα
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Απρίλιος 04, 2012, 01:12:48 πμ
Α! Κάνουν εξέλιξη στο γυμνάσιο;
Δεν το ηξερα
Γιατί τότε στο λυκειο πιστεύουν ότι κάποτε είμασταν πιθηκοι;
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: vasbio στις Απρίλιος 04, 2012, 09:10:53 μμ
Γιατί  είναι το 7ο και τελευταίο  κεφάλαιο , μόνο δύο ώρες , που  αν  προλάβεις το  κάνεις την τελευταία εβδομάδα πριν κλείσουν τα σχολεία το Μάιο. Και  τα  παιδιά φυσικά έχουν το μυαλό τους στο μάθημα και σε αυτά  που κάνεις , και όχι πότε να βγουν διάλλειμα για να παίξουν μπουγέλο. Τουλάχιστο ελπίζω να είναι αρκετά στην τάξη (πρώτη φορά στη Γ΄Γυμνασίου κάνω Βιολογία , έχω κάνει μόνο Φυσική , Χημεία  και...Μαθηματικά σ' αυτή την Τάξη) γιατί πέρισυ στα Λύκεια ήταν περίπου σαν ιδιαίτερο με 3-4 άτομα! Ακριβώς πριν το Πάσχα , με τους περισσότερους μαθητές να διαβάζουν για τις Πανελλαδικές , κι  αυτούς που ήταν ,να είναι ...αλλού. Παρόλα αυτά , δεν πρέπει να γκρινιάζουμε , πρέπει να παλεύουμε με τα μέσα που έχουμε. Φέτος τα παιδιά στο Γυμνάσιο που είμαι θα μάθουν (τουλάχιστο θ'  ακούσουν) για την εξέλιξη , έστω για 2 ώρες , έστω κι αν δεν κάνω μια-δύο ώρες από τη Βιοτεχνολογία για να προλάβω να το κάνω σε κάποια τμήματα που είμαι πίσω.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Απρίλιος 04, 2012, 09:54:37 μμ
Α μην ξεχάσεις να τους πεις για τα αντιβιοτικά και τους HPV.
Ο θεός μαζί σου!
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: utenar στις Απρίλιος 07, 2012, 11:40:28 μμ
Α! Κάνουν εξέλιξη στο γυμνάσιο;
Δεν το ηξερα
Γιατί τότε στο λυκειο πιστεύουν ότι κάποτε είμασταν πιθηκοι;

Γιατι δεν εχουν διδαχθει τη Βιολογια απο Βιολογο, αλλά απο αλλη ειδικοτητα.

Γιατί  είναι το 7ο και τελευταίο  κεφάλαιο , μόνο δύο ώρες , που  αν  προλάβεις το  κάνεις την τελευταία εβδομάδα πριν κλείσουν τα σχολεία το Μάιο.

Σε σχολεια που δε χανονται μαθηματα απο καταληψεις των μαθητων ή απουσιες του εκπαιδευτικου, το κεφαλαιο ολοκληρωνεται ανετα πριν το Πασχα.

Στα γυμνασια, οπου το μαθημα ειναι διωρο, δεν υπαρχει προβλημα με την εγκυρη ολοκληρωση της υλης κι αφιερωση των τελευταιων εβδομαδων στην επαναληψη. Στα λυκεια ειναι το προβλημα, οπου το μαθημα ειναι μονοωρο.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: PANAS στις Απρίλιος 08, 2012, 01:57:09 πμ
Γιατί τότε στο λυκειο πιστεύουν ότι κάποτε είμασταν πιθηκοι;
Βασικά, όντως κάποτε είμασταν πίθηκοι...
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Απρίλιος 08, 2012, 09:31:12 πμ
Γιατί τότε στο λυκειο πιστεύουν ότι κάποτε είμασταν πιθηκοι;
Βασικά, όντως κάποτε είμασταν πίθηκοι...
Μάλλον ειμαστε ακόμα. Ατυχής απορία.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: belw στις Απρίλιος 08, 2012, 11:08:23 πμ
Παράθεση
Γιατι δεν εχουν διδαχθει τη Βιολογια απο Βιολογο, αλλά απο αλλη ειδικοτητα.

Γιατι οι αλλες ειδικοτητες δεν διαβαζουν μεσα απο το σχολικο βιβλιο?? απο μικυ μαους διαβαζουν οι αλλες ειδικοτητες?



Στη γ γυμνασιου με αυτο το βιβλιο περισσευουν ανετα ωρες και για να εισαχθει , πχ καθε 15 μερες , η σεξουαλικη αγωγη , αρκει να εχουν προσλαβει τον καθηγητη στην αρχη της σχολικης χρονιας
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: PANAS στις Απρίλιος 09, 2012, 10:47:27 πμ
Παρότι το βιβλίο Βιολογίας της Γ' Γυμνασίου είναι μαζεμένο (150 σελίδες) ώστε να βγαίνει με 2 ώρες/βδομάδα, η ύλη που περιλαμβάνει είναι εκτεταμένη και από όλες τις περιοχές της Βιολογίας (Κύτταρο, Γενετική, Βιοτεχνολογία, Ασθένειες, Οικολογία, Εξέλιξη κλπ). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις (ιδίως στα κεφάλαια της Γενετικής και της Εξέλιξης) τα κείμενα του βιβλίου να είναι εξαιρετικά περιληπτικά και συμπυκνωμένα με αποτέλεσμα οι μαθητές να δυσκολεύονται να τα καταλάβουν διαβάζοντας μόνο το βιβλίο. Το κεφάλαιο της Εξέλιξης πχ. είναι μόνο 6-7 σελίδες. Είναι στο χέρι του κάθε συναδέλφου που θα δώσει έμφαση και πού όχι. Πχ. εγώ προτιμώ να εμβαθύνω σε Ασθένειες (AIDS, σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα), Γενετική (διασταυρώσεις, γενετική ανθρώπου) και Εξέλιξη και να περάσω τα υπόλοιπα κεφάλαια πιο γρήγορα...
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: vasbio στις Απρίλιος 11, 2012, 01:08:03 μμ
Με  τις  ώρες  που  χάνονται , με  το  γεγονός ότι κάποια τμήματα δεν τα πήρα απ' την αρχή (είχα κάτι πηγαινε - έλα σε..μερικά σχολεία στην αρχή)  και  κάποια τμήματα δεν έκαναν βιολογία μέχρι να τα αναλάβω, προσθέτοντας (ή καλύτερα αφαιρώντας) και τις ώρες των εργαστηρίων  που  έκανα  και  θα  κάνω , στην Γ΄Γυμνασίου σε κάποια  τμήματα τα πράγματα με  την ύλη είναι οριακά.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: ΠΕ0404 στις Απρίλιος 11, 2012, 01:44:30 μμ
Κι εγώ θεωρώ ότι ο χρόνος σε πολλές περιπτώσεις δεν επαρκεί για τη γ γυμασίου. Ειδικά στο κεφάλαιο 5, που είναι μοριακή βιολογία και γενετική, αν ακολουθήσεις πιστά την ύλη του βιβλίου ο χρόνος φτάνει μεν, αλλά τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν πολλά. Εγώ αναγκαστικά έχω φτιάξει σημειώσεις για να διευκολύνω λίγο την κατάσταση. Ας πούμε, αν δεν αναλύσεις λίγο τη δομή και τη σύσταση του DNA και τις διαφορές του με το RNA, αν δεν υπενθυμίσεις τι είναι οι πρωτεΐνες και από τι αποτελούνται δεν είναι εύκολο τα παιδιά να αντιληφθούν τους μηχανισμούς αντιγραφής - μεταγραφής - μετάφρασης. Ασφαλώς αυτά δεν τα ζητάω τόσο αναλυτικά στο τέλος, αλλά τρώμε αρκετό χρόνο για να καταλάβουν. Για να μη σχολιάσω τους νόμους της κληρονομικότητας. Αν δεν έχουν αντιληφθεί πώς οργανώνεται το DNA και τι εστί διπλοειδής οργανισμός πού να καταλάβουν σχέσεις γονιδίων και νόμους Μέντελ;

Εγώ κάνω μάθημα και σε μουσικό κι εκεί η βιολογία είναι μονόωρο. Μετά βίας τελειώνω 3 κεφάλαια. Χάνουμε πολλές ώρες και για εκδηλώσεις - πρόβες. Στα άλλα μουσικά υπάρχει αυτό το πρόβλημα;
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: vasbio στις Απρίλιος 11, 2012, 07:50:00 μμ
Λοιπόν , στο συνέδριο που έγινε στο  Ίδρυμα  Ευγενίδου (1ο  συνέδριο "η Βιολογία στην Εκπαίδευση")   το  ΠΣΚ (Παρασκευοσαββατοκύριακο για τις  γυναίκες, οι άντρες γνωρίζουν τον όρο από το στρατό) που μας πέρασε , σε  μια  έρευνα  φάνηκε  ότι  το  30% περίπου(με  μια  μικρή επιφύλαξη)  αυτών  που διδάσκουν  Εξέλιξη  στα  ελληνικά  σχολεία , πιστεύουν  ότι  η  ηλικία της γης  είναι  μικρότερη  των  20000 (είκοσι χιλιάδων , δεν  είναι  λάθος)  χρόνων. Μια  χαρά  είμαστε! Και  οι  μισοί  να  είναι , πάλι υπάρχει  πρόβλημα! Πιστεύετε  ότι αυτοί  μπορούν να αναφερθούν σε αντιβιοτικά και στελέχη  βακτηρίων , κοινό γενετικό κώδικα  κ.λ.π;
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Απρίλιος 11, 2012, 08:29:14 μμ
Το 20000 το ακούω πρώτη φορά σαν αριθμό.
Με την βίβλο βγαίνει λίγο πάνω από 6000
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: vasbio στις Απρίλιος 14, 2012, 01:45:44 μμ
Άρα σίγουρα μικρότερη των 20000 (μάλλον στην ερώτηση άφησαν περιθώριο γι αυτούς που δεν ήταν σίγουροι αν ήταν 6 ή 16 χιλιάδων χρόνων! :o).
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: zzz στις Απρίλιος 14, 2012, 02:16:55 μμ
Κάνετε κάποια ενημέρωση και για τους υπόλοιπους 04 που διδάσκουμε/θα διδάξουμε κάποια στιγμή εξέλιξη! Όσοι το παρακολουθήσατε στο Ευγενίδιο είσασταν βιολόγοι; Ίσως μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υλικό, βιντεο ή κείμενα;
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Απρίλιος 14, 2012, 09:00:52 μμ
Το 20000 το ακούω πρώτη φορά σαν αριθμό.
Με την βίβλο βγαίνει λίγο πάνω από 6000

Σε ένα ντοκιμαντέρ που προβάλλω στα πλαίσια της Γεωλογίας-Γεωγραφίας, αναφέρεται και συγκεκριμένη ώρα και μέρα:
Το 4004 π.Χ., στις 26 Οκτωβρίου στις 9 το πρωί  :o

Επιστημονική ακρίβεια...
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: vasbio στις Απρίλιος 17, 2012, 10:53:21 πμ
Κάνετε κάποια ενημέρωση και για τους υπόλοιπους 04 που διδάσκουμε/θα διδάξουμε κάποια στιγμή εξέλιξη! Όσοι το παρακολουθήσατε στο Ευγενίδιο είσασταν βιολόγοι; Ίσως μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υλικό, βιντεο ή κείμενα;
Το συνέδριο επιγραφόταν "η  Βιολογία στην Εκαίδευση". Υλικό δε μας δόθηκε , τα πρακτικά του συνεδρίου θα ανεβούν κάποια στιγμή στο  internet (στη  σελίδα της ΠΕΒ φαντάζομαι).
Για το Ευγενίδειο  ο  Μάρτιος  ήταν ο μήνας ενημέρωσης για τις Νευροεπιστήμες , υπάρχουν ενδιαφέροντα βίντεο του Ευγενιδείου για πειράματα (π.χ. απομόνωση DNA  από  ακτινίδιο)  και  άλλα  στο  FB  και  το  Τwitter. Πολύ ενδιαφέρουσα είναι  η διαδραστική έκθεση που υπάρχει στο Ευγενίδειο  σε  3  ορόφους , όσοι είστε κοντά πηγαίνετε με τους μαθητές σας να τη δείτε, αν και δύσκολα θα προλάβετε για φέτος.
 Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που παρακολούθησαν το συνέδριο ήταν Βιολόγοι , υπήρχε  ένα  στογγυλό  τραπέζι  "οι  μαθητές  ρωτούν τους  ερευνητές"  με  μεγάλη συμμετοχή από τους μαθητές και ενδιαφέροντα ερωτήματα. Γενικότερα  είχε  κόσμο  και  ενδιαφέρον, για  πρώτο συνέδριο  σχετικά με τη  Βιολογία στην εκπαίδευση θεωρώ ότι ήταν πετυχημένο. Ο  χρόνος και ο τόπος του συνεδρίου ήταν επιτυχημένος , αρκεί να μην παραμένει πάντοτε ο ίδιος (του χρόνου π.χ. να γίνει στο Noesis  στη  Θεσσαλονίκη  ώστε να συμμετέχουν και περισσότεροι  από  τη  Βόρεια Ελλάδα).
Ίσως  δεν  προβλήθηκε  όσο θα έπρεπε...Ίσως η ΠΕΒ  έπρεπε να στείλει mail  στα  σχολεία ώστε να διευκολυνθούν με άδειες (την Παρασκευή)  όσοι  ήταν από μακρυά...
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: Landau στις Απρίλιος 17, 2012, 11:21:41 πμ
Το 20000 το ακούω πρώτη φορά σαν αριθμό.
Με την βίβλο βγαίνει λίγο πάνω από 6000

Σε ένα ντοκιμαντέρ που προβάλλω στα πλαίσια της Γεωλογίας-Γεωγραφίας, αναφέρεται και συγκεκριμένη ώρα και μέρα:
Το 4004 π.Χ., στις 26 Οκτωβρίου στις 9 το πρωί  :o

Επιστημονική ακρίβεια...

Η ημερομηνία ήταν σύμφωνα με το.. Ιουλιανό ή το Γρηγοριανό ημερολόγιο;  ;D

Για να είμαστε δίκαιοι, πλέον οι επίσημες εκκλησίες αποδέχονται (δημόσια τουλάχιστον) τα επιστημονικά δεδομένα για μετά τη "μεγάλη έκρηξη" και τα χρονικά διαστήματα που πέρασαν από τότε, αλλά κρατάνε για.. πάρτη του θεού τη στιγμή της "μεγάλης έκρηξης" και ό,τι υπήρχε πριν από αυτή. Εννοείται ότι όσα ακολούθησαν ήταν με βάση το σχέδιό Του...  ::)
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: zzz στις Απρίλιος 17, 2012, 12:46:59 μμ
Πολύ ενδιαφέροντα, ευχαριστούμε!

Ίσως  δεν  προβλήθηκε  όσο θα έπρεπε...Ίσως η ΠΕΒ  έπρεπε να στείλει mail  στα  σχολεία ώστε να διευκολυνθούν με άδειες (την Παρασκευή)  όσοι  ήταν από μακρυά...
Υπήρχε δυνατότητα συμμετοχής και από συναδέλφους μη Βιολόγους που διδάσκουν εξέλιξη με επίσημη χορήγηση άδειας από το σχολείο; Ή και από συναδέλφους από επαρχία;

Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: vasbio στις Απρίλιος 17, 2012, 08:37:41 μμ
Το συνέδριο το  παρακολουθούσε  όποιος  ήθελε και δεν  ήταν μόνο για τη διδασκαλία της εξέλιξης. Εγώ  έκανα  1000+χλμ (500+  και  500+)  για  να  το  παρακολουθήσω , και  έκανα  αίτηση  άδειας (επιμορφωτική , για  σεμινάρια  ή  κάτι  τέτοιο) στο  σχολείο  μου  για  την  Παρασκευή  6/4, αφού  ξεκίνησα νωρίς το πρωί. Για  τους  εντός...των  τειχών , δεν  χρειαζόταν  άδεια , αφού ξεκινούσε 4.30 το απόγευμα της Παρασκευής.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: oparin στις Απρίλιος 18, 2012, 02:48:33 πμ
Το συνέδριο το παρακολούθησα και εγώ, ερχόμενος από επαρχία. Προσωπικά ήμουν ενήμερος για τη διεξαγωγή του συνεδρίου, αλλά και ο διευθυντής του σχολείου όπως όφειλε τυπικά με ενημέρωσε.Όσον αφορά το συνέδριο δύο λόγια θέλω να πω:

εννοείται πως η προσπάθεια αυτή πρέπει να συνεχιστεί και να βελτιωθεί,
υπήρξε σημαντική ανατροφοδότηση από σπουδαίες δουλειές συναδέλφων,
δε μου άρεσε το γεγονός ότι έγιναν παρουσιάσεις από μεταπτυχιακούς φοιτητές των οποίων η δουλειά τους κατά τη γνώμη μου ήταν πρόχειρη ή σε γενικές γραμμές σε αρχικό στάδιο, αν θυμάμαι ένας παρουσίασε ερευνα με δείγμα 12 ερωτηματολογια,τα λόγια περιττά, ( είμαι φανατικά υπερμαχος  για αξιόλογες παρουσιάσεις απο μεταπτυχ φοιτητες),
έγινε γνωστο ότι το Βιολογικό ΑΠΘ και Κρήτης φτιάχνουν το πρόγραμμα σπουδών για χορήγηση του πιστοποιητικού παιδ. επαρκειας και θεωρούν φυσιολογικό και σαν δεδομένο ότι όλοι οι απόφοιτοι πρέπει να προστρέξουν με δίδακτρα να το παρακολουθήσουν (6-12 μήνες διάρκεια) ακόμη και αν δουλεύουν χρόνια ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές ή έχουμε παρακολουθήσει ΠΕΚ, ΤΠΕ ή διάφορα επιμορφωτικά σεμινάρια.
Το κλασσικό greek system όλοι στο ίδιο τσουβάλι-απαράδεκτο! Ακόμη αναφέρθηκε ότι όταν με το καλό υλοποιηθεί το πρόγραμμα παιδ επαρκ. προτεραιότητα συμμετοχής θα έχουν οι πρόσφατοι απόφοιτοι σε ποσοστό γύρω 20% και έπονται οι υπόλοιποι, άρα οι 'παλιοί' που μετά κόπο και βασάνων ξεκίνησαν να δουλεύουν και να αποκτούν προυπηρεσία πάλι στην απέξω θα βρεθούν, γι' αυτό:

Προσωπική μου θέση είναι ότι μέχρι να θεσπιστεί το προγραμμα σπουδών για το πιστ. παιδ. επαρκ. κανένας αποφοιτος δεν οφείλει να το χρυσοπληρώσει και να τρέξουμε ανταγωνιστικά σαν τα πρόβατα να το παρακολουθήσουμε. Είτε από το σχολείο, είτε από τα φροντιστήρια ειτέ ακόμη από τη διαδικασία εξετάσεων του ΑΣΕΠ έχουμε αποκτήσει κάποιο στοιχειώδες υπόβαθρο και θα πρέπει να μας δοθεί δικαιωματικά ή χαριστικά ή οπως αλλιώς θέλετε να το πείτε.

Τελικά δεν είπα δυο λόγια

Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: vasbio στις Απρίλιος 18, 2012, 11:37:43 πμ
Το  Βιολογικό του Α.Π.Θ. ,σύμφωνα  με  όσα  είπε  ο  Μπαντής  που  είναι  και  αντιπρύτανης  του  Α.Π.Θ.,  έχει  ως  στόχο  το  πρόγραμμα  διδακτικής  και  παιδαγωγικής  επάρκειας  για  παλιότερους  αποφοίτους  να  λειτουργήσει  με  την  ποσόστωση  που  ανέφερε  ο  oparin (προτεραιότητα  στους  νεότερους  αποφοίτους)  αλλά  στα  πρότυπα  της  ΑΣΠΑΙΤΕ-ΣΕΛΕΤΕ  στην  οποία  δεν  πληρώνει  κανείς  δίδακτρα. Όσο  για  τη  διάρκεια τέθηκε το ζήτημα της εξάμηνης διάρκειάς  του  για  τους  παλαιότερους  αποφοίτους , πολλοί  από  τους  οποίους  μένουν  και  εργάζονται  πλέον  μακριά  από  τις  πόλεις-έδρες  των  τμημάτων, και  άρα  αντικειμενικά θα δυσκολευτούν να παρακολουθήσουν πρόγραμμα ετήσιας διάρκειας. Για το τμήμα της Κρήτης δεν άκουσα τίποτε. Συμφωνώ ότι δε θα πρέπει να θεσπιστούν δίδακτρα για το πρόγραμμα , καθώς και για την προτεραιότητα όσων  ήδη  εργάζονται  ως  αναπληρωτές  προκειμένου να  έχουν δικαίωμα συμμετοχής  στις  εξετάσεις  του  ΑΣΕΠ.
Όσο για  το  ίδιο  τσουβάλι , ποια  διαφοροποίηση  θα  πρέπει να υπάρχει για  όσους  ήδη  εργάζονται , είναι επιτυχόντες  του  ΑΣΕΠ , έχουν  παρακολουθήσει ΠΕΚ  και  έχουν  πιστοποιηθεί στις ΤΠΕ; Να  παρακουθούν τμήματα μικρότερης διάρκειας; Και πώς θα γίνει ο διαχωρισμός; Ποιο θα είναι το κρίσιμο στοιχείο για τη συμμετοχή σε τμήματα μικρότερης διάρκειας; Ασφαλώς  δεν  έχουν  όλοι  όλες  τις  προηγούμενες  προϋποθέσεις. Κάποιος μπορεί να μην έχει  παρακολουθήσει ΠΕΚ , άλλος  δεν  έχει  πιστοποίηση  στις  ΤΠΕ  κ.λ.π.
Ασφαλώς και πολλά από αυτά που μας είπαν στα ΠΕΚ  τα  έχουμε  διαβάσει (και  γράψει) για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Ασφαλώς και το να ακούσουμε  ξανά για τις θεωρίες της  μάθησης  ελάχιστα θα μας οφελήσει. Το να πραγματοποιήσουμε  όμως  μικροδιδασκαλίες  σίγουρα  θα  μας  οφελήσει. Θα  μου  πει  κάποιος , όταν  ήδη  διδάσκει κανείς 4-5 χρόνια  έχουν  κάποιο νόημα όλα αυτά; Θα πρέπει να τεθεί κάποιο όριο  "εμπειρίας"  πάνω από το οποίο δε θα απαιτείται  διδακτική  επάρκεια;Με  απαραίτητη προϋπόθεση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ; Ποιο θα  είναι αυτό;Όλα  αυτά τα  προβλήματα  είναι  αποτέλεσμα των στρεβλώσεων που δημιουργούνται από την αλλαγή του συστήματος  διορισμών  και  τη  μη  επαρκή (χωρικά και όχι χρονικά) μεταβατική περίοδο.
ΥΓ Πολλά από τα παραπάνω ερωτήματα  είναι  ρητορικά...
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: utenar στις Μάιος 19, 2012, 11:40:11 πμ
Παράθεση
Γιατι δεν εχουν διδαχθει τη Βιολογια απο Βιολογο, αλλά απο αλλη ειδικοτητα.

Γιατι οι αλλες ειδικοτητες δεν διαβαζουν μεσα απο το σχολικο βιβλιο?? απο μικυ μαους διαβαζουν οι αλλες ειδικοτητες?

Αυτο ακριβως ειναι το προβλημα. Οτι δεν τη διδαχθηκαν κατα τη φοιτηση τους στην τριτοβαθμια εκπαιδευση, αλλά διαβαζουν μεσα απο το σχολικο βιβλιο. Αν οι γνωσεις του σχολικου βιβλιου επαρκουσαν (να μην αναφερω καν τις περιπτωσεις οπου υπαρχουν λαθη στα σχολικα βιβλια), τοτε κι εγω (βιολογος) θα μπορουσα να διδαξω ιστορια, αρχαια, κλπ και να νομιζω οτι τα διδασκω και καλα. ::) Ελαχιστοι ειναι οι ευσυνειδητοι εκπαιδευτικοι αλλων ειδικοτητων του κλαδου που εχω γνωρισει, οι οποιοι διδασκουν βιολογια γυμνασιου ικανοποιητικα. Θελει πολυ διαβασμα εκτος του σχολικου βιβλιου!
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: oparin στις Ιούνιος 10, 2012, 01:21:23 μμ
Για άλλη μια φορά η Βιολογία ενοχλεί και υποβαθμίζεται, 'ισως γιατί είναι από τις λίγες επιστήμες ακόμη που είναι σε θέση να ανατρέπει κοσμοθεωρίες!!

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=66066
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: Landau στις Ιούνιος 10, 2012, 01:47:34 μμ
Παρ' όλο που η θεωρία της εξέλιξης του Δαρβίνου αποδείχτηκε ελλειπής και έγιναν διορθώσεις/αναθεωρήσεις (και φαντάζομαι αυτά ήδη αναφέρονται στα περισσότερα σχετικά σχολικά βιβλία ανά τον κόσμο), η προσπάθεια θρησκευτικών δογματισμών προσπαθεί να πάει τον κόσμο αιώνες πίσω. Το περίεργο/θλιβερό είναι ότι ορισμένα κράτη το επιτρέπουν και το επικροτούν (δεν αναφέρομαι καν στις ΗΠΑ, όπου κάθε πολιτεία αποφασίζει, οπότε αν ψήφισαν έναν καθυστερημένο θρησκευοσυντηρητικό κυβερνήτη, την πληρώνουν όλοι μετά).
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: vasbio στις Ιούνιος 12, 2012, 12:41:16 μμ
Η θεωρία του Δαρβίνου αμφισβητήθηκε από τους Μεντελιστές ως προς τη σταδιακή αλλαγή των χαρακτηριστικών , υποστηρίζοντας ότι αυτή είναι απότομη (τύπου ναι/όχι). Έτσι δημιουργήθηκε ο νεοδαρβινισμός , από τη σύνθεση των απόψεων των παραπάνω. Η Εξέλιξη ως ενοποιητική θεωρία της Βιολογίας δεν θα αμφισβητούνταν από κανένα αν με κάποιο τρόπο δεν περιελάμβανε τον άνθρωπο. Κάτι τέτοιο όμως θα ήταν ψευδές. Ουσιαστικά σε ολόκληρη την επιστημονική κοινότητα αμφισβητείται από ελάχιστους με φαιδρά επιχειρήματα και "αποδείξεις". Το γεγονός ότι ανατρέπει την επικρατούσα θρησκευτική κοσμοθεωρία περί εκλεκτού είδους του Θεού  καθώς και (κυρίως) τις δομές που τη στηρίζουν είναι ο λόγος που δέχεται τόση μεγάλη αντίδραση. Αυτοί που δεν αφόρισαν ποτέ το Δαρβίνο (ούτε όμως και επέτρεψαν τη διδασκαλία της Θεωρίας του) ευθύνονται για την έκταση και το χρονικό σημείο στο οποίο διδάσκεται η Εξέλιξη στην ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Δύο ώρες στο τέλος της χρονιάς στη Γ΄Γυμνασίου(αν προλάβεις να φτάσεις εκεί,εκτός κι αν το επιδιώξεις , π.χ. εγώ πήρα φέτος τουλάχιστο από μία ώρα σε κάθε τμήμα για να το πετύχω) , και 2 ώρες στο τέλος της χρονιάς στη Γ΄Λυκείου , με δύο έως πέντε μαθητές μέσα στην τάξη (αφού οι υπόλοιποι λείπουν για να διαβάσουν για τις πανελλαδικές). Το γεγονός ότι μπορείς να αναφερθείς σε διάφορα σημεία της ύλης σε αυτήν (παγκόσμιος γενετικός κώδικας , αντιβιοτικά , χρήση ινσουλίνης ζώων ώς υποκατάστατο της ανθρώπινης λόγω ομοιότητας , παραγωγή ανθρώπινων πρωτεϊνών σε βακτήρια) δεν αναιρεί τα παραπάνω.
Τα αποτελέσματα της κοσμοθεωρίας περί εκλεκτού είδους του Θεού ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τις επιπτώσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς προς το περιβάλλον (αφού είμαστε οι εκλεκτοί , η Γη είναι κτήμα μας και άρα της συμπεριφερόμαστε όπως θέλουμε!)
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Ιούλιος 04, 2012, 07:58:14 μμ
http://troktiko.eu/2012/07/serafeim-an-to-somatidio-tou-theou-einai-toso-exupno-as-erthei-na-mas-milisei/ (http://troktiko.eu/2012/07/serafeim-an-to-somatidio-tou-theou-einai-toso-exupno-as-erthei-na-mas-milisei/)

Σας λέω ξανά ότι υπάρχουν αρκετοί που τα πιστεύουν αυτά.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: Landau στις Ιούλιος 04, 2012, 08:19:56 μμ
Καλά, ο συγκεκριμένος ρασοφόρος είναι γνωστός για ακραίες και συντηρητικές απόψεις.
Πέρα από την άγνοια που έχουν (και δεν λέγεται καν έτσι το σωματίδιο που είναι υπό ανακάλυψη, αλλά ας είναι καλά τα ΜΜΕ και οι ατυχείς συγκυρίες..), εκφράζουν και επιεικώς ηλίθιες απόψεις!
Όσο υπάρχουν πρόβατα (ποίμνιο δεν λένε τον κόσμο που τους ακολουθεί; ) που τους τα ακουμπάνε στους ναούς τους, τόσο θάρρος παίρνουν και εκφράζουν άποψη για τα πάντα. Οι αληθινοί πιστοί, πιστεύουν μέσα τους και αποφεύγουν να πηγαίνουν στους ναούς των - πολλές φορές - απίστων και ανήθικων ιερέων της διαφθοράς και ανωμαλίας.

Υ.Γ. Γιατί μπήκε το θέμα στο "Βιολογία Γυμνασίου" ;  ???
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: adigoni στις Ιούλιος 04, 2012, 08:27:55 μμ
Είσαι λιγάκι απόλυτος φίλε Landau και χρειάζεται λίγη ηπιότητα στις εκφράσεις σου :)
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: Landau στις Ιούλιος 04, 2012, 10:34:06 μμ
Με τους δογματικούς και ανήθικους θα είμαι απόλυτος, γιατί έτσι τους αξίζει  :)

Η επιστήμη προχωράει μπροστά, η κοινωνία προσπαθεί επίσης, κάποιοι είναι ακόμα στον προϊστορικό κόσμο τους  8)

(τέλος του off-topic, εδώ μόνο για Βιολογία)
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: gvasilis στις Ιούλιος 04, 2012, 10:43:09 μμ
Υπάρχει μια συζήτηση για την εξέλιξη πιο πάνω. Ο Σεραφειμ επεκτείνεται και σε αυτό. Η αφετηρία για τους θρησκόληπτους είναι ίδια. Οι φυσικοί δεν έχουν νιώσει ακόμα την αντίδραση των δογμάτων όσο οι βιολόγοι. Δεν είναι off topic.
Τίτλος: Απ: Βιολογία Γυμνασίου
Αποστολή από: Landau στις Ιούλιος 04, 2012, 10:52:54 μμ
Η Φυσική έχει δεχτεί στο παρελθόν τεράστια επίθεση από τα κάθε λογής μαγαζάκια-Εκκλησίες ανά τον κόσμο. Και όχι μόνο πρόσφατα, αλλά αιώνες τώρα. Απλά η σύγχρονη φυσική είναι δυσνόητη στους ρασοφόρους και έτσι δεν ασχολούνται τόσο. Αντίθετα η Βιολογία, που άπτεται θεμάτων όπως προέλευση της ζωής, εξέλιξη κλπ, αντιτίθεται σε δόγματα αιώνων, τα οποία προσαρμόζουν κατά καιρούς για να φανούν πιο "σύγχρονοι", με αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολος στόχος. Φοβούνται τον "ανταγωνισμό" που βλέπουν μόνο αυτοί, επειδή φοβούνται ότι με τη γνώση περισσότερος κόσμος θα αρχίσει να ξυπνάει από τον δογματικό λήθαργο, και θα χάσουν το ποίμνιο-πελατεία.

Ίσως η adigoni να βλέπει τα παραπάνω αυτονόητα ως απόλυτα, αλλά η αντικειμενική πραγματικότητα δεν πρέπει να φιμώνεται.

Υ.Γ. Για να προλάβω παρεξηγήσεις, δεν μίλησα καθόλου κατά της πίστης, αλλά κατά των πρακτικών χειραγώγησης που εφαρμόζουν οι οικονομικές μαφίες "Εκκλησία Α.Ε." ανά τον κόσμο (με αφήνει αδιάφορο το όποιο δόγμα, οι πρακτικές τους είναι ουσιαστικά κοινές). Η πίστη του κάθε ανθρώπου είναι σεβαστή και εσωτερική, ενώ η εκμετάλευσή της από ανήθικους είναι κατακριτέα και πρέπει να αποκαλύπτεται.