Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Προαγωγικές => Μήνυμα ξεκίνησε από: stealer στις Ιούλιος 02, 2014, 12:28:58 μμ

Τίτλος: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: stealer στις Ιούλιος 02, 2014, 12:28:58 μμ
καλημερα εχω μια ερωτηση.
λοιπον παω 1η λυκειου( γελ και ειμαι με το νεο συστημα) και ειμαι μεταξεταστεος για σεπτεμβρη σε 2 μαθηματα.
αλγευρα και γεωμετρια.
στο πρωτο και 2ο τετραμηνο ειχα 13 και 13.
και τελικες εξετασεις εγραψα 3 και 3.
θα ηθελα να μαθω ποσο πρεπει να γραψω για να περασω τον σεπτεμβρη.
παρακαλω απαντηστε μου.
ευχαριστω.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: psupsula στις Ιούλιος 02, 2014, 01:55:32 μμ
Θα πρέπει ο ΜΟ γραπτών εξετάσεων του Σεπτεμβρίου και του βαθμού των τετραμήνων (σε εσένα  13) να είναι τουλάχιστον 10. Άρα το λιγότερο που πρέπει να γράψεις και στα 2 μαθήματα είναι 7. Φυσικά  μη στοχεύεις στο 7 αλλά διάβασε όλη την ύλη . Καλή επιτυχία
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: guestteacher στις Ιούλιος 02, 2014, 03:19:02 μμ
Περίμενε και μέχρι την Δευτέρα....


http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/allazei-o-tropos-ypologismoy-ths-baumologias-sto-lykeio
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: sapore στις Ιούλιος 02, 2014, 03:36:35 μμ
Περίμενε και μέχρι την Δευτέρα....


http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/allazei-o-tropos-ypologismoy-ths-baumologias-sto-lykeio

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27340&subid=2&pubid=129774033
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: giokspy στις Ιούλιος 02, 2014, 06:07:43 μμ
Αρα όπως το βλέπω ειτε θα κανουν τη βαση των μαθηματικών και ελληνικών στο 8 όπως τα αλλά μαθήματα, ειτε θα βάλουν όριο γενικου μ.ο. για να περνάς σε όλα, όπως πχ παλιότερα ηταν το 13.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: DM στις Ιούλιος 02, 2014, 06:27:47 μμ
Αρα όπως το βλέπω ειτε θα κανουν τη βαση των μαθηματικών και ελληνικών στο 8 όπως τα αλλά μαθήματα, ειτε θα βάλουν όριο γενικου μ.ο. για να περνάς σε όλα, όπως πχ παλιότερα ηταν το 13.
Νομίζω ότι ελάχιστοι μαθητές είχαν πρόβλημα με το γενικό μέσο όρο. Εύκολα έπιασαν το 10, αφού στο γ.μ.ο. μέτρησαν μαθήματα όπως γυμναστική, Project, θρησκευτικά και μάθημα επιλογής. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν κυρίως στα Μαθηματικά και τα Αρχαία. Αν η βάση σε αυτά γίνει το 8, όπως λες, θα πρέπει να ξαναβγάλουμε αποτελέσματα για την Α λυκείου; Προβλέπω νέα παράταση του διδακτικού έτους και την άλλη εβδομάδα... ;D
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: Dadi στις Ιούλιος 02, 2014, 07:51:16 μμ
.... να ρωτήσω και εγώ κάτι ?

Δεν είναι αδικο να είναι διαφορετικές οι προυποθέσεις προβίβασης στην Α Λυκείου ΓΕΛ και στην Α Λυκείου ΕΠΑΛ ?

Εφόσον οι δύο τάξεις έχουν κοινή ύλη και - θεωρητικά - προβλέπεται αμφίδρομη δυνατότητα μετακίνησης μαθητών δεν θα έπρεπε να έχουν τους ίδιους όρους ( εννοείται και ύλες )

Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: guestteacher στις Ιούλιος 02, 2014, 08:07:48 μμ
Δείτε αυτό

http://www.pde.gr/index.php?page=7447
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: DM στις Ιούλιος 02, 2014, 08:36:49 μμ
Αν ισχύσει αυτό, τουλάχιστον στο δικό μας σχολείο δεν σώζεται κανείς στα Μαθηματικά. Όλα τα παιδιά που κόπηκαν είχαν κάτω από τη βάση και Άλγεβρα και Γεωμετρία.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: guestteacher στις Ιούλιος 02, 2014, 08:38:55 μμ
Αν ισχύσει αυτό, τουλάχιστον στο δικό μας σχολείο δεν σώζεται κανείς στα Μαθηματικά. Όλα τα παιδιά που κόπηκαν είχαν κάτω από τη βάση και Άλγεβρα και Γεωμετρία.

Μου επιτρέπεις λίγο χιούμορ;
Αντε πάλι σου έφεξε γλύτωσες και την νέα παράταση...  :)

ΥΓ. σοβαρά τώρα με την αντε μην πω (μιας και το θέμα το άνοιξε μαθητής) που έκαναν τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν τώρα? Μόνο επιφανειακό lifting
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: syrrahm στις Ιούλιος 02, 2014, 10:50:41 μμ
Δείτε αυτό

http://www.pde.gr/index.php?page=7447
Συμφωνώ. Αν ισχύσει αυτό, θα βοηθηθούν λίγοι. Μεγαλύτερη βοήθεια βέβαια θα είναι να γίνει η βάση στα μαθήματα αυτά 8, όπως και στα άλλα μαθήματα.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: stealer στις Ιούλιος 03, 2014, 10:32:01 πμ
ωραια ευχαριστω παιδια...
αν οπως λετε γινει η βαση στα μαθηματικα 8...
υπαρχει πιθανοτητα να ξαναβγουν τα αποτελεσματα;
αν γινει 8 περναω ισα ισα...
Τίτλος: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: giokspy στις Ιούλιος 03, 2014, 11:43:09 πμ
ωραια ευχαριστω παιδια...
αν οπως λετε γινει η βαση στα μαθηματικα 8...
υπαρχει πιθανοτητα να ξαναβγουν τα αποτελεσματα;
αν γινει 8 περναω ισα ισα...
Για την ώρα η βάση παραμένει στο 10 αλλά στο σύνολο και όχι στο καθένα. Δηλαδή με άλγεβρα μ.ο. 7,5 και γεωμετρία 12,5 περνάς και στα δυο (7,5+12,5=20 :2=10) δωρον άδωρο νομίζω για τους περισσοτερους
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: kostasMath στις Ιούλιος 03, 2014, 11:53:21 πμ
υπαρχει πιθανοτητα να ξαναβγουν τα αποτελεσματα;
Το μόνο που τους  ενδιαφέρει είναι να περάσουν  τα μαθήματα, μετά πως θα καλύψουν τα κενά? Τι θα κάνουν με το απολυτήριο λυκείου ακόμη και να καταφέρουν να μπουν  σε μια σχολή των ανθρωπιστικών σπουδών είναι πολύ δύσκολο να βρουν δουλειά και θα ξοδέψουν πολύ χρόνο και χρήματα.
Μήπως πρέπει να ξανασκεφτούν οι μαθητές τι πραγματικά θέλουν το γενικό λύκειο ίσως δεν τους ταιριάζει…. . Εσύ γιατί επέλεξες γενικό λύκειο? Λογικά δεν έχεις κάτι άλλο να επιλέξεις στην περιοχή σου , τα ΣΕΚ και τα επαλ είναι ελάχιστα.
Για να κερδίσει μερικές ψήφους το υπουργείο δεν αξίζει να υποβαθμίζει την ποιότητα της εκπαίδευσης.


Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: greedo στις Ιούλιος 03, 2014, 12:38:02 μμ
.... να ρωτήσω και εγώ κάτι ?

Δεν είναι αδικο να είναι διαφορετικές οι προυποθέσεις προβίβασης στην Α Λυκείου ΓΕΛ και στην Α Λυκείου ΕΠΑΛ ?

Εφόσον οι δύο τάξεις έχουν κοινή ύλη και - θεωρητικά - προβλέπεται αμφίδρομη δυνατότητα μετακίνησης μαθητών δεν θα έπρεπε να έχουν τους ίδιους όρους ( εννοείται και ύλες )
Δεν θα έπρεπε να έχουν τους ίδιους όρους, καθώς απο τα ΕΠΑΛ, ενώ θεωρητικά προβλέπεται, ουσιαστικά οι μαθητές δεν έχουν ως στόχο την Ανώτατη εκπαίδευση, αλλά την Ανώτερη (ΤΕΙ) ή απλά να πάρουν απολυτήριο και πτυχίο.
 Βεβαίως υπάρχει η δυνατότητα στην Γ τάξη των ΕΠΑΛ, να επιλέξουν οι μαθητές να εξετασθούν πανελλαδικά στα ίδια μαθήματα με τους μαθητές των Γενικών Λυκείων, αλλά σε πολλές περιπτώσεις τέτοιο τμήμα δεν δημιουργείται και πολλές φορές, αν δημιουργηθεί, αποτελείται από λίγους μαθητές, συνήθως αδύνατους, χωρίς ουσιαστικό στόχο την Τριτοβάθμια, οι οποίοι το επιλέγουν για διάφορους άλλους λόγους.
 ίσως πιο λογικό θα ήταν από τα ΕΠΑΛ να δίνεται η δυνατότητα οι μαθητές να εισάγονται μόνον στα ΤΕΙ (αφού ουσιαστικά αυτό γίνεται) και ο μόνος τρόπος για την εισαγωγή στις Ανώτατες σχολές να είναι η φοίτηση στο κατά τεκμήριο πιο δύσκολο Γενικό Λύκειο.
 
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: stealer στις Ιούλιος 04, 2014, 12:05:50 μμ
Το μόνο που τους  ενδιαφέρει είναι να περάσουν  τα μαθήματα, μετά πως θα καλύψουν τα κενά? Τι θα κάνουν με το απολυτήριο λυκείου ακόμη και να καταφέρουν να μπουν  σε μια σχολή των ανθρωπιστικών σπουδών είναι πολύ δύσκολο να βρουν δουλειά και θα ξοδέψουν πολύ χρόνο και χρήματα.
Μήπως πρέπει να ξανασκεφτούν οι μαθητές τι πραγματικά θέλουν το γενικό λύκειο ίσως δεν τους ταιριάζει…. . Εσύ γιατί επέλεξες γενικό λύκειο? Λογικά δεν έχεις κάτι άλλο να επιλέξεις στην περιοχή σου , τα ΣΕΚ και τα επαλ είναι ελάχιστα.
Για να κερδίσει μερικές ψήφους το υπουργείο δεν αξίζει να υποβαθμίζει την ποιότητα της εκπαίδευσης.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Καλημερα , φιλε Κωστα...πρωτα απο ολα απο το ονομα που χρησιμοποιεισ εδω συμπεραινω οτι εισαι μαθηματικος...θα σου απαντησω στα ερωτηματα σου...
πρωτα απο ολα φυσικα και δεν στοχευω μονο στο να περασω τα μαθηματα...
ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΝΟΛΟ 50 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΝΟΥΝ ΤΑ 24 ΣΕ ΑΛΓΕΥΡΑ Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.. ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΟΔΕΥΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ...
ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΒΓΑΖΕΙ 16,6 ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΒΓΑΖΕΙ 17,5 ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 14,5 ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΓΕΛ   ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΡΓΕΛΟ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ... ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΑΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 10 ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ... ΠΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΔΙΚΙΑ Η ΟΧΙ;

ΔΑΣΚΑΛΕ ΕΣΥ ΠΡΩΤΑ ΦΤΑΙΣ...



Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: troll στις Ιούλιος 04, 2014, 12:35:04 μμ
Και βέβαια ο δάσκαλος φταίει πρώτα..
Που βάζει πλασματικούς βαθμούς (και δέκα +) και δημιουργεί σύγχυση στους μαθητές.

Και ερωτώ .. Τι γίνεται εάν αυτό το 16,6 στο Α τετράμηνο ήταν πλασματικό...
και το δεύτερο τετράμηνο του 17,4 επίσης πλασματικό...

Δημιουργούν ή δεν δημιουργούν σύγχυση σε έναν μαθητή...; Εάν ο /η συνάδελφος - σούργελο που λέτε
παρέλαβε ένα χάος.. πως να το διαχειριστεί με τρόπο που να δώσει ένα μήνυμα..

Πέρυσι να υποθέσω ότι τα ποσοστά μαθητικής αποτυχίας δεν ήταν τέτοια... Και ας ήταν ο ίδιος καθηγητής..
Βλέπετε.. όση καλή πρόθεση και να είχε το Βατερλώ φέτος ήταν αναπότρεπτο.

Και για να μην το κουράζουμε..
Ο συνάδελφος έκανε εκείνο που μπορούσε.. έβαλε και στα δύο τετράμηνα 13..
Πίστεψέ με... εάν ΔΕΝ έκανε όσα θα όφειλε εντός τάξης θα είχε βάλει 15+ για να χρυσώσει το χάπι στους μαθητές
και τους γονείς τους. Σεβόμενος τον ρόλο του, βοήθησε με τον τρόπο του.

Εξακολουθώ να συμφωνώ μαζί σου ότι ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ φταίει... το ζητούμενο είναι ΠΟΙΟΣ δάσκαλος.

Χαίρομαι που μπήκες στο φόρουμ των εκπαιδευτικών και συνέχισε να είσαι μαχητικός υπέρ της αντικειμενικότητας
και της ανάδειξης των κακώς κειμένων..

Καλή τύχη σε όλα..
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: giokspy στις Ιούλιος 04, 2014, 01:13:21 μμ
Τα μαθηματικά είναι το μαθημα που περισσότερο απ όλα έχει προαπαιτούμενα. Το λάθος ξεκινάει απο την ελαστικότητα στο γυμνάσιο οπου επειδή είναι υποχρεωτικό περνάνε όλοι παρόλο που έχουν απίστευτα κενά (το ίδιο ισχυει και για τα δημοτικά). Έτσι έρχονται μαθητές με απίστευτα κενά στο λύκειο οι οποίοι εκτός απο την ύλη της Α λυκείου θα πρέπει να καλύψουν τα κενά του Γυμνασίου. Ο δασκλαλος αποτυγχανει αν δε μπορεσει να διδαξει επαρκως την υλη του και οχι την υλη ολων των προηγουμενων ετων.Προσωπικά θα ήθελα εισαγωγικές εξετάσεις στο λύκειο για να εξασφαλιστούν τα προαπαιτούμενα και ενισχυτική διδασκαλία όλη τη χρόνια+ τα καλοκαίρια. Και φυσικά αντικειμενικη και όχι χαριστική βαθμολόγηση. Βλέπω ας πούμε μαθητές Γ λυκείου θεωρητικούς οι οποίοι στο 85% δεν ξέρουν επιμεριστική ιδιότητα η πράξεις κλασμάτων. Μεγαλο επίσης μειονέκτημα είναι η τεράστια ύλη μαθηματικών γενικής παιδείας( κατα το γυμνάσιο και Α λυκείου) και κάποια στιγμη θα πρέπει να γίνει επαναπροσδιορισμός του τι πρέπει να ξέρει ο μαθητής απο την γενική παιδεία στα μαθηματικα
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: apri στις Ιούλιος 04, 2014, 01:26:33 μμ
Προσωπικά θα ήθελα εισαγωγικές εξετάσεις στο λύκειο για να εξασφαλιστούν τα προαπαιτούμενα και ενισχυτική διδασκαλία όλη τη χρόνια+ τα καλοκαίρια.

Eγώ νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να υπάρχουν εισαγωγικές από Δημοτικό στο Γυμνάσιο, από το Γυμνάσιο στο Λύκειο και φυσικά οι υπάρχουσες από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο. Κι ας μην υπήρχαν άλλες ενδιάμεσες.

Θα ήταν μια καλή ευκαιρία να κάνουν οι μαθητές μια καλή επανάληψη της ύλης, πριν πάνε στο επόμενο επίπεδο.
Και όσοι δεν τα κατάφερναν, θα αναζητούσαν εγκαίρως κάποια άλλη διέξοδο, αντί να ματαιοπονούν.

Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: kostasMath στις Ιούλιος 04, 2014, 02:57:05 μμ
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 10 ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ... ΠΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΔΙΚΙΑ Η ΟΧΙ;
Πολύ μεγάλη αδικία και θα συναντήσεις παρόμοιες καταστάσεις πολλές φορές στη ζωή σου. Μπορεί τώρα να νιώθεις άσχημα με αυτό αλλά εγώ είμαι με τον καθηγητή σου αν σας έκοψε το έκανε για καλό, να διαβάσετε γιατί τα κενά δεν καλύπτονται με κανένα άλλο τρόπο οι τυχεροί που πέρασαν χωρίς να γράψουν τίποτα του χρόνου θα δυσκολευτούν πολύ. Δεν βοηθάς τον μαθητή με  το να βάζεις μεγαλύτερο βαθμό, η χαρά του θα διαρκέσει μόνο για ένα καλοκαίρι μετά πως θα συνεχίσει?
Οι  μαθητές κατηγορούν  τους μαθηματικούς στο σχολείο πως δεν τους τα εξηγούν, υπάρχουν κάποια αυτονόητα πράγματα για τους καθηγητές και για τους καλούς μαθητές.
Αν δεν διαβάζει μόνος του μαθητής δεν μπορεί να κάνει θαύματα ο καθηγητής. Παραδέχομαι πως υπάρχουν συνάδελφοι που αδιαφορούν και δεν εξηγούν αναλυτικά όπως θα έπρεπε, στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν πρόβλημα οι μαθητές ! Αν δεν ξέρουν τις ταυτότητες, εξισώσεις, ρίζες, να βρίσκουν σημεία τομής με τους άξονες, τύπους αριθμητικής και γεωμετρικής προόδου, τύπους για  πιθανότητες είναι αδύνατο να παρακολουθήσουν τον καθηγητή τους και κατά συνέπεια δεν μπορούν να περάσουν την άλγεβρα. Στην γεωμετρία όλα τα θέματα λύνονται με τα θεωρήματα και τα πορίσματα! Όταν οι μαθητές δεν ξεχωρίζουν τα  τρίγωνα και δεν γνωρίζουν τα θεωρήματα που ισχύουν σε κάθε περίπτωση , διάμετρο- διάμεσο, διχοτόμο, ύψος- προβολή σημείου- ορθή γωνία,  εγγεγραμμένη- επίκεντρη γωνία , πότε οι γωνίες είναι ισες ή παραπληρωματικές, το ημίτονο γωνίας 30, να υπολογίζουν  μοίρες γωνιών σε τρίγωνο, παράλληλες και κάθετες ευθείες, ιδιότητες παραλληλογράμμων και τέλος τα εγγεγραμμένα σχήματα, δεν θα περάσουν ούτε γεωμετρία. Τα περισσότερα από αυτά είναι επανάληψη από το γυμνάσιο….
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: greedo στις Ιούλιος 04, 2014, 04:36:52 μμ
 Κινητά, ίντερνετ, τηλεόραση, καφετερίες, playstation κλπ, απασχολούν τους μαθητές σε μεγάλο βαθμό. Η ημέρα όμως έχει μόνον 24 ώρες και κάποιοι δεν προλαβαίνουν καλά-καλά να φάνε και να κοιμηθούν από όλα αυτά, που να προλάβουν  να ασχοληθούν και με τα μαθήματά τους.....  ::)
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: Landau στις Ιούλιος 04, 2014, 05:21:31 μμ
Ο μαθητής που γράφει εδώ, ίσως πρώτον να σταματούσε να γράφει με κεφαλαία, δεύτερον να μην απευθύνεται σε φόρουμ εκπαιδευτικών σαν να είναι φόρουμ μαθητών (οι ενικοί και τα "φίλε" δεν ξέρω σε τι βοηθούν) και τρίτον είναι άλγεΒρα (με Β και όχι Υ).
Τα παραπάνω είναι επουσιώδη βέβαια, σε σύγκριση με το γεγονός ότι οι περισσότεροι που "κόβονται" σε κάποιο μάθημα είναι επειδή δεν έχουν μάθει τι θα πει πραγματικό διάβασμα και εμπέδωση γνώσης, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να αναφέρονται έτσι κι αλλιώς.

Αφού δεν τους ελέγχουν οι γονείς πια, να περιορίσουν οι ίδιοι τη σπατάλη χρόνου σε φέισμπουκ, διαδικτυακά παιχνίδια και κινητά, και να στρωθούν να διαβάσουν πολύ (και όχι λίγο) με στόχο να γράψουν το 20 και όχι να υπολογίζουν "πόσο να γράψω για να περάσω" (με τέτοιες λογικές τελικά δεν θα γράψεις τίποτα ούτε το Σεπτέμβριο).
Αν τώρα υπάρχει αδυναμία κατανόησης της γνώσης, ίσως υπάρχει μαθησιακό πρόβλημα/δυσκολία (π.χ. δυσλεξία ή άλλο), οπότε οι κηδεμόνες να απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς (από το δημοτικό/γυμνάσιο βέβαια...).
Στην τελική, η αδυναμία επιτυχίας στις εξετάσεις σε βασικά μαθήματα ίσως να έχει μονόδρομο την επανάληψη της τάξης (με αμφίβολα αποτελέσματα κι αυτό).
Τίτλος: Απ: Ερώτηση μετεξεταστέου μαθητή Α΄Λυκ.
Αποστολή από: newseditor στις Ιούλιος 04, 2014, 06:06:04 μμ
Το αρχικό ερώτημα που τέθηκε απαντήθηκε.
Καλό διάβασμα σε όσους μαθητές παραπέμπονται τον Σεπτέμβριο, καλό καλοκαίρι σε όσους "σώζονται" με τη νέα τροπολογία.

Το παρόν νήμα κλειδώνεται.