Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: filologos100 στις Ιούλιος 11, 2014, 07:07:12 μμ

Τίτλος: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: filologos100 στις Ιούλιος 11, 2014, 07:07:12 μμ
Παράλληλα, με νομοτεχνική βελτίωση που κατατέθηκε στην τροπολογία επιτυγχάνεται επιπλέον βελτίωση του ποσοστού επιτυχίας των μαθητών καθώς όταν κάποιος μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ σε έναν ή δυο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», τότε δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται.

Τι είναι πάλι τούτο;γιατί δεν μας το παρουσίαζαν την τελευταία ημέρα που συνεδριάσαμε; Τώρα το σκέφτηκαν ; ότι να ναι, αντε σιγα σιγα να μαζευεστε παλι για καινούργια συνεδριαση  του συλλογου διδασκοντων
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: greedo στις Ιούλιος 11, 2014, 08:26:05 μμ
Πολύ "μαγείρεμα" μου φαίνεται! Εάν και εφόσον κλπ και θέτει κάποια "τυχαία" βαθμολογικά όρια, χωρίς κάποιο νόημα....
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: demeb στις Ιούλιος 11, 2014, 08:33:33 μμ
Πολύ "μαγείρεμα" μου φαίνεται! Εάν και εφόσον κλπ και θέτει κάποια "τυχαία" βαθμολογικά όρια, χωρίς κάποιο νόημα....
έχει νόημα και μεγάλο μάλιστα. Υπήρχαν μαθητές που δεν έγραψαν άλγεβρα-γεωμετρία, ή αρχαία αλλά ήταν από καλοί έως πολύ καλοί στα υπόλοιπα μαθήματα. Αν περάσει αυτή η τροπολογία, σκέφτομαι κάποιους μαθητές μου που ωφελούνται από αυτό και δεν παραπέμπονται το Σεπτέμβρη.
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 12, 2014, 03:59:31 μμ
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf

Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:

"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."

Όποιος μπορεί, ας απαντήσει αν προάγεται ή παραπέμπεται ( και πού; ) ένας μαθητής με την εξής βαθμολογία:

Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 ’λγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10 Βιολογία -> 8 Φυσικές Επιστήμες
 
Παράδειγμα 2 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,5625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7,5 Αρχαία, 8,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 8,5 Γλώσσα
15 ’λγεβρα, 15 Γεωμετρία -> 15 Μαθηματικά
15 Φυσική, 15 Χημεία, 15 Βιολογία -> 15 Φυσικές Επιστήμες
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: glykouli στις Ιούλιος 12, 2014, 04:37:44 μμ
ωωχχχχχ Patreas...γιατί τους αδειάζεις έτσι...;;;;;;;;;;;;;

μιλάμε είναι για τα πανηγύρια....
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: sapore στις Ιούλιος 12, 2014, 04:46:03 μμ
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf

Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:

"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."

Όποιος μπορεί, ας απαντήσει αν προάγεται ή παραπέμπεται ( και πού; ) ένας μαθητής με την εξής βαθμολογία:

Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 ’λγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10 Βιολογία -> 8 Φυσικές Επιστήμες
 
Παράδειγμα 2 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,5625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7,5 Αρχαία, 8,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 8,5 Γλώσσα
15 ’λγεβρα, 15 Γεωμετρία -> 15 Μαθηματικά
15 Φυσική, 15 Χημεία, 15 Βιολογία -> 15 Φυσικές Επιστήμες


http://www.pde.gr/index.php?topic=30425.msg788431#msg788431


Κι αν υπάρχουν κάποιοι που κρατάνε ακόμα, λιγόστεψαν και αυτοί.
Μπορεί να μιλάμε για "εξορθολογισμό" τα τελευταία χρόνια, η ουσιαστική πραγματικότητα είναι ότι η σοβαρότητα αυτών που θα "κράταγαν τις σταθερές", όπως των νομοθετών, χάθηκαν κι αυτές.

Τρανταχτό παράδειγμα οι διατυπώσεις των νόμων και των Π.Δ.
Μεγαλύτερη ανοργανωσιά και τρικυμία εν κρανίω δεν υπήρξε στους νόμους ποτέ.
Το Π.Δ. για την αξιολόγηση μας, όπως διατυπώνεται, που μόνο νομική -σοβαρή διατύπωση δεν έχει, αποδεικνύει αυτην την ασοβαρότητα , που χειροτέρεψε τα τελευταία χρόνια.
Αν διαβάσουμε Νόμους και Π.Δ. δεκαετίας και βάλε είναι ολοφάνερη η διαφορά για όποιον ξέρει να διακρίνει.

Ίσως το "Δόγμα του ΣΟΚ" να τα εξηγεί όλα αυτά.

Όταν μάλιστα μιλάμε για Νόμο!!
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: sikat στις Ιούλιος 12, 2014, 05:40:48 μμ
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf

Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:

"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."
Εγώ το Μ.Ο. κλάδων το καταλαβαίνω αλλιώς...
Π.χ. Με Μαθηματικά 14, Ελληνικές Γλώσσες 9 και Φυσικές επιστήμες 16 ο Μ.Ο. όρος των κλάδων είναι 13.
Δεν υπολογίζουμε δηλαδή το Μ.Ο όρο των 8 μαθημάτων των τριών κλάδων.

’ρα στο Παράδειγμα 1 (Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 ’λγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10 Βιολογία -> 8 Φυσικές Επιστήμες

Ο μαθητής προάγεται αφού έχει Μ.Ο. Γλώσσα και Μαθηματικά 10 και υποθέτω 8 και πάνω στα υπόλοιπα μαθήματα.

Στο Παράδειγμα 2 (με Γ.Μ.Ο. >=10):
7,5 Αρχαία, 8,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 8,5 Γλώσσα
15 ’λγεβρα, 15 Γεωμετρία -> 15 Μαθηματικά
15 Φυσική, 15 Χημεία, 15 Βιολογία -> 15 Φυσικές Επιστήμες

Επίσης ο μαθητής προάγεται αφού έχει Μ.Ο. των τριών κλαδικών μαθημάτων 38,5/3 πάνω από 12,5 και να υποθέσω 8 και πάνω στα υπόλοιπα.


Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 12, 2014, 06:57:27 μμ
Εγώ το Μ.Ο. κλάδων το καταλαβαίνω αλλιώς...
Π.χ. Με Μαθηματικά 14, Ελληνικές Γλώσσες 9 και Φυσικές επιστήμες 16 ο Μ.Ο. όρος των κλάδων είναι 13.
Δεν υπολογίζουμε δηλαδή το Μ.Ο όρο των 8 μαθημάτων των τριών κλάδων.

Αυτό δεν ισχύει, διότι τότε δεν θα έλεγε:

"...έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες»,..."

αλλά θα έλεγε στα μαθήματα
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: sikat στις Ιούλιος 12, 2014, 10:31:24 μμ
Ο μέσος όρος με τον ένα τρόπο είναι κοντά στο μέσο όρο με τον δεύτερο τρόπο υπολογισμού.

Ακόμη και έτσι να λαμβάνεται ο μέσος όρος πάλι η απάντηση στα δύο παραδείγματά σου είναι ίδια!

Το υπουργείο μετά από τις δίκαιες διαμαρτυρίες των γονέων και των εκπαιδευτικών έδωσε και μία ακόμη εναλλακτική σε μαθητές που έχουν καλό βαθμό στις φυσικές επιστήμες και σε πολλές περιπτώσεις ένα σχετικά καλό βαθμό στα Μαθηματικά ή στην Ελληνική Γλώσσα να μην παραπέμπονται τον Σεπτέμβριο. Επίσης έδωσε με αυτό τον τρόπο μεγαλύτερο ρόλο και στις Φυσικές Επιστήμες σε σχέση με πριν.

Η βαθμολογία στις φυσικές επιστήμες λαμβάνεται υπόψη μόνο όταν ένας ή και οι δύο από τους Μ.Ο. στα Μαθητικά και στην Ελληνική Γλώσσα είναι κάτω από δέκα και πάνω από οκτώ ή οκτώ...αν δεν κάνω λάθος. Δύσκολη η διατύπωση του νόμου!
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 12, 2014, 11:15:52 μμ
Το "είναι κοντά" δεν λέει κάτι. Πρέπει να είναι σαφές και συγκεκριμένο το τι ισχύει.

Προσωπικά θεωρώ ότι στο 2ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σίγουρα στον κλάδο που έχει 7,5 (Αρχαία) και ενδεχομένως (γύρευε τι είχε στο μυαλό του αυτός που το έγραψε) και στους άλλους 2 κλάδους της Γλώσσας.
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 13, 2014, 02:50:38 μμ
http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά (http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά)

Σύμφωνα με την άποψη ανωτέρω, στο 1ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σε Αρχαία, Νέα, ’λγεβρα, Φυσική και Χημεία, ενώ στο 2ο παράδειγμα παραπέμπεται σίγουρα στα Αρχαία και ίσως ( ; ) σε Νέα και Λογοτεχνία.

’λλος;
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: knkn στις Ιούλιος 13, 2014, 04:28:22 μμ
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf

Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:

"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."

Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: sikat στις Ιούλιος 13, 2014, 05:01:29 μμ
http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά (http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά)

Σύμφωνα με την άποψη ανωτέρω, στο 1ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σε Αρχαία, Νέα, ’λγεβρα, Φυσική και Χημεία, ενώ στο 2ο παράδειγμα παραπέμπεται σίγουρα στα Αρχαία και ίσως ( ; ) σε Νέα και Λογοτεχνία.

’λλος;
Η προηγούμενη απάντησή μου βασίστηκε σε λάθος παραδοχή που έκανα. Θεώρησα τις έννοιες ΄΄κλάδος΄΄ και ΄΄μάθημα΄΄ ακριβώς αντίστροφα...

Συμφωνώ με την λύση σου στα δικά σου παραδείγματα. Νομίζω ότι μένει και σε Νέα, Λογοτεχνία στο 2ο παράδειγμα γιατί στην διατύπωση του νόμου χρησιμοποιεί το διαζευκτικό ΄΄ή΄΄.  Μία μικρή επιφύλαξη στο πρώτο παράδειγμα αν μένει Φυσική και Χημεία αφού μάθημα θεωρούνται οι Φυσικές Επιστήμες ( ; ) και εκεί έχει 8 ως Μ.Ο.
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: sikat στις Ιούλιος 13, 2014, 05:05:48 μμ
Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .
Γενικά αυτούς που έχουν μεταξύ 8 και κάτω από 10 στα δύο αυτά μαθήματα. Και στην Ελληνική Γλώσσα υπάρχουν απώλειες...
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 13, 2014, 05:15:30 μμ
Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .

Πριν την νέα διατύπωση, όμως, προάγονταν και δεν παραπέμπονταν και οι έχοντες 7,5 ’λγεβρα και 12,5 Γεωμετρία (αντιστοίχως και σε κλάδους της Γλώσσας αν έβγαζαν στο μάθημα >=10 και σε κλάδους των Φυσικών Επιστημών αν έβγαζαν στο μάθημα >=8). Τώρα έχει καταλάβει κάποιος τι ισχύει;
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: sikat στις Ιούλιος 13, 2014, 05:22:14 μμ
Ε, πρέπει να δοθεί διευκρίνηση και μάλιστα με παραδείγματα ειδεμή κάθε σχολείο θα δίνει διαφορετική ερμηνεία στο νόμο...
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: silkcut στις Ιούλιος 13, 2014, 09:18:20 μμ
Πριν την νέα διατύπωση, όμως, προάγονταν και δεν παραπέμπονταν και οι έχοντες 7,5 ’λγεβρα και 12,5 Γεωμετρία (αντιστοίχως και σε κλάδους της Γλώσσας αν έβγαζαν στο μάθημα >=10 και σε κλάδους των Φυσικών Επιστημών αν έβγαζαν στο μάθημα >=8). Τώρα έχει καταλάβει κάποιος τι ισχύει;
Εγώ καταλαβαίνω ότι:
1. στην τελευταία έκδοση αποτελεσμάτων α λυκείου (4/7/2014) ο μαθητής περνούσε ενώ τώρα (αναμένεται και νέα έκδοση αποτελεσμάτων) ;D ;D ;D παραπέμπεται λόγω του βαθμού της ’λγεβρας που είναι <8.
2. σε λίγο οι μαθητές θα μας πάρουν στο ψιλό ;D ;D ;D, αξίζει να δούμε  πως αντιλαμβάνονται οι μαθητές της α ΓΕΛ Λουτρακίου το σχολείο, μέσα από σκίτσα και γελοιογραφίες που επινοήθηκαν στα πλαίσια του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας, αν η εργασία γινόταν το επόμενο σχολικό έτος είναι βέβαιο ότι οι γελοιογραφίες και τα σκίτσα για τις επαναλαμβανόμενες εκδόσεις αποτελεσμάτων(!!!) θα ήταν ευρηματικότερες.
http://www.ipaideia.gr/to-sxoleio-mesa-apo-geloiografies.18e4b06ef219604a2816418a3f8dbea0.htm
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 13, 2014, 10:23:12 μμ
Το θέμα είναι ότι προστέθηκε αυτή η διατύπωση με το 12,5 χωρίς να διαγραφεί η προηγούμενη με το Μ.Ο. 10 στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών (και όχι στα διακριτά διδακτικά αντικείμενα αυτών όπως έλεγε ο 4186) με αποτέλεσμα να υπάρχουν 2 διαδοχικά εδάφια τα οποία τελειώνουν με την έκφραση "...κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."

Και καλά, αυτός που γράφει το κείμενο θα είναι κανάς μαθητευόμενος νομικός. Αυτοί που το διαβάζουν, το καταλαβαίνουν; Το βρίσκουν μια χαρά; Εκτός αν δεν το διαβάζει κανένας...
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: demeb στις Ιούλιος 14, 2014, 01:43:57 πμ
Η προηγούμενη απάντησή μου βασίστηκε σε λάθος παραδοχή που έκανα. Θεώρησα τις έννοιες ΄΄κλάδος΄΄ και ΄΄μάθημα΄΄ ακριβώς αντίστροφα...

Συμφωνώ με την λύση σου στα δικά σου παραδείγματα. Νομίζω ότι μένει και σε Νέα, Λογοτεχνία στο 2ο παράδειγμα γιατί στην διατύπωση του νόμου χρησιμοποιεί το διαζευκτικό ΄΄ή΄΄.  Μία μικρή επιφύλαξη στο πρώτο παράδειγμα αν μένει Φυσική και Χημεία αφού μάθημα θεωρούνται οι Φυσικές Επιστήμες ( ; ) και εκεί έχει 8 ως Μ.Ο.
Τελικά κλάδος είναι τα Μαθηματικά ή η ’λγεβρα και η Γεωμετρία;
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 14, 2014, 02:00:15 πμ
Η ’λγεβρα και η Γεωμετρία.
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: greedo στις Ιούλιος 14, 2014, 09:12:20 πμ
Το καλύτερο θα ήταν κάθε μάθημα να είναι ανεξάρτητο, ούτε κλάδοι, ούτε παρακλάδια, ξεκάθαρα πράγματα.
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Landau στις Ιούλιος 14, 2014, 12:38:56 μμ
Ένα έχω να πω για τις ενέργεις του υπουργείου σε αυτό το θέμα: γελοιότητες!
Γιατί δεν βάζουν όρο "όποιος γράψει σωστά το όνομά του και τον τίτλο του μαθήματος, να περνάει την τάξη" να ξεμπερδεύουν;!
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: xhm32 στις Ιούλιος 14, 2014, 01:21:53 μμ
Ένα έχω να πω για τις ενέργεις του υπουργείου σε αυτό το θέμα: γελοιότητες!
Γιατί δεν βάζουν όρο "όποιος γράψει σωστά το όνομά του και τον τίτλο του μαθήματος, να περνάει την τάξη" να ξεμπερδεύουν;!
  Δεν αποκλείεται να είναι η επόμενη τροπολογία.
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 14, 2014, 08:53:11 μμ
http://www.alfavita.gr/arthron/επεξήγηση-της-τροπολογίας-για-την-προαγωγή-των-μαθητών-της-α΄-λυκείου-του-στέλιου-μαρίνη (http://www.alfavita.gr/arthron/επεξήγηση-της-τροπολογίας-για-την-προαγωγή-των-μαθητών-της-α΄-λυκείου-του-στέλιου-μαρίνη)

Εδώ έχουμε τον ισχυρισμό ότι με:

8 Αρχαία, 8 Νέα, 8 Λογοτεχνία -> 8 Γλώσσα
8 ’λγεβρα, 8 Γεωμετρία -> 8 Μαθηματικά
20 Φυσική, 20 Χημεία, 20 Βιολογία -> 20 Φυσικές Επιστήμες

δηλ. M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,5 (και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10)

ο μαθητής προάγεται και δεν παραπέμπεται σε τίποτα.

’λλος;
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: silkcut στις Ιούλιος 14, 2014, 09:20:27 μμ
και επισήμως ξαναβγαίνουν τα αποτελέσματα για την α λυκείου (ΥΑ με ημερομηνία 11/07/2014):
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/al-proagogi-newnew.pdf
παρακαλούνται οι διευθυντές να ενημερώσουν τους μαθητές που εμπίπτουν στα ανωτέρω οριζόμενα ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: sikat στις Ιούλιος 14, 2014, 10:04:25 μμ
Patreas,  δύο οι εκδοχές:

1. Αφού έχει σε περισσότερους κλάδους στα Μαθηματικά και την Ελληνική Γλώσσα κάτω από 10 παραπέμπεται και στα πέντε αυτά μαθήματα.

2. Αφού στην Ελληνική Γλώσσα έχει σε περισσότερα από δύο κάτω από 10 παραπέμπεται και στους τρεις κλάδους της ενώ στα Μαθηματικά όχι.

Αυτό που είναι δυσνόητο είναι το διαζευκτικό ΄΄ή΄΄. Τι εννοεί όταν λέει οκτώ και πάνω σε έναν ή δύο κλάδους των Μαθηματικών ή της Γλώσσας; Έτσι πως το γράφει παρακάτω προκρίνω το δεύτερο. Αν αντί για ΄΄ή΄΄ είχε ΄΄και΄΄ θα προέκρινα το πρώτο.

΄΄Όταν μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», ο μαθητής δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέμπεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.»

Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: silkcut στις Ιούλιος 14, 2014, 10:07:15 μμ
Τι εννοεί όταν λέει οκτώ και πάνω σε έναν ή δύο κλάδους των Μαθηματικών ή της Γλώσσας;
μήπως το διαζευκτικό ή σημαίνει "τουλάχιστον";;;; σε ένα κλάδο (’λγεβρα, Γεωμετρία κλπ) και τουλάχιστον σε ένα μάθημα  (Μαθηματικά, Ελληνική Γλώσσα);;;
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Dadi στις Ιούλιος 14, 2014, 11:59:03 μμ
Ένα έχω να πω για τις ενέργεις του υπουργείου σε αυτό το θέμα: γελοιότητες!
Γιατί δεν βάζουν όρο "όποιος γράψει σωστά το όνομά του και τον τίτλο του μαθήματος, να περνάει την τάξη" να ξεμπερδεύουν;!


Πάλι οι μισοί θα μείνουν ...

Το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας είναι ότι δεν μπορεί να δεχθεί ότι το 50% απο τα "βλαστάρια" της είναι ΓΤΠ και ούτε "τσομπάνηδες" δεν μπορούν να γίνουν ( γιατι ως γνωστόν θέλει να ξέρεις ΚΑΙ φλογέρα ).

Οπότε ας γυρίσουμε στη γνωστή κλάψα ( που ποτε κανέναν δεν πέιραξε ) του "πως έφτασες παιδί μου στο Λυκείο" κτλ κτλ

Και όλα καλά ... ( και κρατάμε και τις οργανικές μας "μερες που είναι" ... )

Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: silkcut στις Ιούλιος 16, 2014, 10:53:02 πμ
το φεκ με τη διάταξη για την προαγωγή των μαθητών του λυκείου (Ν.4275 άρθρο 11):
http://www.esos.gr/uploads/kcfinder/file/nomos-4275-2014.pdf
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 16, 2014, 03:25:29 μμ
Παρότι δεν έχουν απαντηθεί τα 2 πρώτα παραδείγματα, συνεχίζω με άλλα 2:

Παράδειγμα 3 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
4 Αρχαία, 8,5 Νέα, 8,5 Λογοτεχνία -> 7 Γλώσσα
16 ’λγεβρα, 16 Γεωμετρία -> 16 Μαθηματικά
16 Φυσική, 16 Χημεία, 16 Βιολογία -> 16 Φυσικές Επιστήμες
 
Παράδειγμα 4 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 13,5625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
9,5 Αρχαία, 9,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 9,5 Γλώσσα
16 ’λγεβρα, 16 Γεωμετρία -> 16 Μαθηματικά
16 Φυσική, 16 Χημεία, 16 Βιολογία -> 16 Φυσικές Επιστήμες

Σε πόσα και ποια διδακτικά αντικείμενα παραπέμπεται ο μαθητής;
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: miltos74 στις Ιούλιος 16, 2014, 03:40:11 μμ
στο 3ο και 4ο παραδειγμα πιστευω σε κανενα.
Το ιδιο και στα δυο πρωτα παραδειγματα.
Περασε ;)

Edit:  Το 1ο παραδειγμα ικανοποιει τις συνθηκες της αρχικης οδηγιας.
          τα αλλα 3 επειδη δεν ικανοποιουν τις συνθηκες της αρχικης οδηγιας μπαινουν στη τελευταια ρυθμιση οποτε ικανοποιουν
          αυτη.
         
Τίτλος: Απ: και άλλη προσθήκη στην τροπολογία για την α λυκείου, επείγον
Αποστολή από: syrrahm στις Ιούλιος 16, 2014, 05:06:23 μμ
Παρότι δεν έχουν απαντηθεί τα 2 πρώτα παραδείγματα, συνεχίζω με άλλα 2:

Παράδειγμα 3 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
4 Αρχαία, 8,5 Νέα, 8,5 Λογοτεχνία -> 7 Γλώσσα
16 ’λγεβρα, 16 Γεωμετρία -> 16 Μαθηματικά
16 Φυσική, 16 Χημεία, 16 Βιολογία -> 16 Φυσικές Επιστήμες

Nομίζω ότι παραπέμπεται μόνο στο μάθημα που έχει 4.

Αντιγράφω από εδώ:
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%BF-%CF%84%CE%BF-15-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85#ixzz37djyrfSW

«Έγιναν δύο διορθώσεις» σημείωσε ο υπουργός Παιδείας. «Η μία διόρθωση είναι να προβλέπεται στα Μαθηματικά και στη Γλώσσα ό,τι προβλέπεται στις Φυσικές Επιστήμες, δηλαδή η συνεκτίμηση στο πλαίσιο του ίδιου κύκλου μαθημάτων. Επίσης έγινε μια δεύτερη παρέμβαση, τα οκτώ κύρια μαθήματα να έχουν έναν κοινό συντελεστή και αν ο μαθητής έχει μέσο όρο 12,5 σε αυτά αλλά και κανένα μάθημα κάτω από 8, να μπορεί να προβιβαστεί» σημείωσε μιλώντας για το θέμα ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος.

Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: sikat στις Ιούλιος 16, 2014, 06:26:30 μμ
Το πιο πιθανό στο παράδειγμα 3 είναι να μένει και στα τρία της Ελληνικής Γλώσσας. Το ίδιο και στο παράδειγμα 4. Ο νόμος λέει σε ένα ή δύο μαθήματα τουλάχιστον 8 και να προσθέσω εγώ ότι εννοεί και κάτω από 10.
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 17, 2014, 02:00:16 πμ
http://www.star.gr/Pages/Ellada.aspx?art=236709&artTitle=evergetiki_rythmisi_meionetai_sto_15_o_arithmos_ton_metexetasteon_tis_a_lykeiou

Δερμεντζόπουλος: Από 23% στο 15%

Λοβέρδος: Από 25% στο 19%

Patreas: Από 23% στο 19%

Διαλλιέχτε!
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: greedo στις Ιούλιος 17, 2014, 06:33:45 πμ
 Τι το ψάχνουμε; Στο τέλος θα το κάνουν όπως στα ΕΠΑΛ, να περνάει όποιος βγάζει γενικό μέσο όρο 10!  8)
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: syrrahm στις Ιούλιος 17, 2014, 12:51:48 μμ
http://www.star.gr/Pages/Ellada.aspx?art=236709&artTitle=evergetiki_rythmisi_meionetai_sto_15_o_arithmos_ton_metexetasteon_tis_a_lykeiou

Δερμεντζόπουλος: Από 23% στο 15%

Λοβέρδος: Από 25% στο 19%

Patreas: Από 23% στο 19%

Διαλλιέχτε!
Κι εγώ νομίζω ότι μία μείωση από το 23% στο 19%  ακούγεται πιο λογική. Με την τελευταία ρύθμιση βοηθιούνται ουσιαστικά όσοι έχουν πολύ καλούς βαθμούς στα θεωρητικά μαθηματικά και κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά κυρίως. Αλλά αυτοί οι μαθητές δεν είναι πολλοί.
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 24, 2014, 08:37:52 μμ
Κατόπιν επικοινωνίας με το helpdesk του myschool (πολύ ευγενικά άτομα), ακολουθούν οι απαντήσεις στα 4 παραδείγματα που έθεσα. Υπενθυμίζω τα παραδείγματα:

Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 ’λγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10 Βιολογία -> 8 Φυσικές Επιστήμες
 
Παράδειγμα 2 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,5625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7,5 Αρχαία, 8,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 8,5 Γλώσσα
15 ’λγεβρα, 15 Γεωμετρία -> 15 Μαθηματικά
15 Φυσική, 15 Χημεία, 15 Βιολογία -> 15 Φυσικές Επιστήμες

Παράδειγμα 3 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
4 Αρχαία, 8,5 Νέα, 8,5 Λογοτεχνία -> 7 Γλώσσα
16 ’λγεβρα, 16 Γεωμετρία -> 16 Μαθηματικά
16 Φυσική, 16 Χημεία, 16 Βιολογία -> 16 Φυσικές Επιστήμες
 
Παράδειγμα 4 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 13,5625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
9,5 Αρχαία, 9,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 9,5 Γλώσσα
16 ’λγεβρα, 16 Γεωμετρία -> 16 Μαθηματικά
16 Φυσική, 16 Χημεία, 16 Βιολογία -> 16 Φυσικές Επιστήμες


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Παράδειγμα 1: Περνάει σε όλα.
Παράδειγμα 2: Παραπέμπεται σε Αρχαία.
Παράδειγμα 3: Παραπέμπεται σε Αρχαία.
Παράδειγμα 4: Παραπέμπεται σε Αρχαία, Νέα, Λογοτεχνία.


Στο ερώτημα γιατί συμβαίνει στο 4ο παράδειγμα ο μαθητής να έχει γράψει εμφανώς καλύτερα και να παραπέμπεται σε περισσότερα μαθήματα, η (τεχνοκρατική) απάντηση ήταν ότι στην περίπτωση της νομοτεχνικής "βελτίωσης" εισερχόμαστε ΜΟΝΟ όταν ο μαθητής παραπέμπεται (<10) στη Γλώσσα ή στα Μαθηματικά. Τότε, με την νομοτεχνική, μπορεί να σώσει μέχρι και 2 οποιαδήποτε διδακτικά αντικείμενα αυτών των μαθημάτων στα οποία έχει βαθμό στο εύρος [8,10). Αν έχει παραπομπή στη Γλώσσα ή στα Μαθηματικά ΚΑΙ σε κάποιο διδακτικό τους αντικείμενο έχει <8, αυτό ΔΕΝ σώζεται.

Τέλος, στο ερώτημα αν αυτή η υλοποίηση είναι αυτό ακριβώς που λέει το κείμενο της νομοτεχνικής και πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο εμφανώς παράλογο, η απάντηση ήταν ότι αυτή η υλοποίηση έχει εγκριθεί από το Υπουργείο και τους νομικούς συμβούλους του Υφυπουργού.

Με αναζήτηση στο Διαδίκτυο προκύπτει (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8E2J_-M8XZqF5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6PZKHBUSqIM6CiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtT-TElimljV0pv-xzSyGQt2lpV_tb-f4ubXtUSFI4DEY) ότι οι νομικοί σύμβουλοι του Υφυπουργού Δερμεντζόπουλου είναι οι ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΟΝΤΟΣ και ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ. Τον τελευταίο τον "κονόμησε" από τον Αρβανιτόπουλο (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL85w446z9l9wR5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6PZKHBUSqIM6CiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtdWh2SvEN_Vjgy63yV8u7RJWmYZizZ5x1c4DloEVqpLt)
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: noname στις Ιούλιος 24, 2014, 08:51:13 μμ
Ερώτηση:
Στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου θα μετράνε τα προφορικά?

Δηλαδή αν κάποιος έχει Μ.Ο. 4μήνων στη Γεωμετρία 11 και γράψει 9 το Σεπτέμβρη θα περάσει?
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 24, 2014, 09:09:48 μμ
Ερώτηση:
Στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου θα μετράνε τα προφορικά?

Δηλαδή αν κάποιος έχει Μ.Ο. 4μήνων στη Γεωμετρία 11 και γράψει 9 το Σεπτέμβρη θα περάσει?

Τέτοια ερωτήματα δεν μπορούν να απαντηθούν stand-alone, χρειάζονται και τα υπόλοιπα διδακτικά αντικείμενα.

Τα προφορικά εξακολουθούν να μετράνε τον Σεπτέμβριο, οπότε στο παράδειγμά σου αν είχε παραπεμφθεί μόνο στη Γεωμετρία και γράψει 9 το Σεπτέμβριο, οπότε τελικός βαθμός Γεωμετρίας 10, τότε περνάει.
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: noname στις Ιούλιος 24, 2014, 10:52:24 μμ
ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: msa στις Ιούλιος 24, 2014, 11:36:39 μμ
Είναι σίγουρο ότι μετράνε τα προφορικά και το Σεπτέμβρη; μπορεί κάποιος να κάνει μια αναφορά στην αντίστοιχη νομοθεσία;
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: Patreas στις Ιούλιος 24, 2014, 11:51:31 μμ
Ο παραπεμπόμενος μαθητής παραπέμπεται σε ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα. (ΠΔ60/2006 όπως ισχύει)
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: msa στις Ιούλιος 24, 2014, 11:53:03 μμ
Ευχαριστώ!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: silkcut στις Ιούλιος 25, 2014, 10:45:39 μμ
Σχολικός σύμβουλος πε03 Ν.Δωδεκανήσου δημοσιεύει συμπεράσματα και αποτελέσματα δειγματολειπτικής έρευνας σε 10 ΓΕΛ και Λ.Τ. του νομού του για την παραπομπή των μαθητών της α λυκείου και τη λειτουργία της τράπεζας θεμάτων:
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ereyna-gia-thn-parapomph-tvn-mauhtvn-ths-a-lykeioy-kai-th-leitoyrgia-ths-trapezas-uematvn-ta-prvta-symperasmata
https://www.dropbox.com/s/16yf2e11ocltxpv/%CE%A0%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82%201.pdf

Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: greedo στις Ιούλιος 26, 2014, 12:09:54 πμ
 Eντάξει, δεν λέει και κάτι που δεν το ξέραμε, ούτε και χρειαζόταν δειγματοληπτική έρευνα για να βγουν αυτά τα συμπεράσματα!  8)
Τίτλος: Απ: Προσθήκη στην τροπολογία για την Α Λυκείου.
Αποστολή από: silkcut στις Ιούλιος 26, 2014, 12:16:58 πμ
εντάξει.......πρέπει κι αυτός να δικαιολογήσει την ύπαρξη του ;)