Ο Λοβέρδος αναφέρθηκε σε 22.000 κενά, με την ελπίδα να καλυφθούν , πόσα αντιστοιχούν σε φυσικούς?Περσυ εφυγαν καπου 350 φυσικοι και φετος καπου 250 φυσικοι. Συνολικα φετος βγηκαν σε συνταξη καπου 460 ΠΕ.04.
Μπορούμε να κάνουμε μια εκτίμηση για το πλήθος των ΑΚΩ ή των ΑΜΩ?
Πόσοι φυσικοι έκαναν αίτηση για συνταξιοδότηση?
Ο Λοβέρδος αναφέρθηκε σε 22.000 κενά, με την ελπίδα να καλυφθούν , πόσα αντιστοιχούν σε φυσικούς?
Μπορούμε να κάνουμε μια εκτίμηση για το πλήθος των ΑΚΩ ή των ΑΜΩ?
Πόσοι φυσικοι έκαναν αίτηση για συνταξιοδότηση?
Καλημερα. Φετος ειναι ηπρωτη χρονια που εχω καποια καλη θεση στον πινακα αναπληρωτων. Πως πανε τα πραγματα απο εκει και μετα? Σε καλουν νεσω πινακων παλι να παρουσιαστεις καπου η πρεπει να μιλαω με ββαθμια κατα διαστηματα. Γιατι ο χρονος που εχουμε εως την αρχη της σχολ χρονιας δεν ειναι πολυς. Μηπως ξερει καποιος τι διαδικασια?betty k το υπουργείο θα ανακοινώσει στην σελίδα του τα ονόματα των προσλαμβανομένων. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να παρακολουθείς και αν δεις το όνομά σου, να παρουσιαστείς στη ΔΔΕ που θα σε στέλνει εντός της προθεσμίας που θα μας δώσει. Καλή επιτυχία.
Μη με παρεξηγείς ,αλλά πως γίνεται να έχεις φέτος καλή θέση στον πίνακα και να μη ξέρεις πως δουλεύει το σύστημα?
Δεν υπήρξα ποτέ ακω για να ξέρω. Ελπίζω κάποιος να σου απαντήσει γρήγορα.
Απο 700 κενα κατεβηκαμε στα 250?250 για την πρώτη φάση. επέται δεύτερη κτλ. ΑΝ τα συνολικά κενά που θα βγάλουν είναι 800 για την ΔΕ. αν βγάλουν περισσότερα κενά περισσότεροι θα είναι οι ΠΕ04.0Χ
Προσπαθω να βρω την τελευταια εγκυκλιο με τις β΄αναθεσεις στο γυμνασιο, μηπως ξερετε καποιο λινκ να διαβασω?
Οταν ο Κορδης σου γραφει 740 για αρχη, μετα την α΄ αποσπασεων, πρεπει η α φαση αναπλ. να ειναι 740Τι να πω μακάρι να είναι έτσι.
εψαχνα προσφατη, δεν πειραζει , ευχαριστω
250 μόνιμοι δεν είναι λίγοι. Άλλο να συμπληρώνουν και άλλο σε πρώτη ανάθεση. Από την τσαντίλα τους και μόνο που ήταν στο περιθώριο θα πέσουν να πάρουν ώρες φυσικής μόνο και μόνο για ν' αποδείξουν ότι είναι φυσικοί, που είναι βέβαια οι άνθρωποι. Απλώς εξυπηρετούν αυτή τη στιγμή το υπουργείο και καταστρέφουν πλήθος αναπληρωτών φυσικών. Και μελλοντικά οι ΠΕ04 αποκτούν ακόμα ένα παρακλάδι που θα θέλει μεταθέσεις, αποσπάσεις ισότιμη αντιμετώπιση στους ΠΕ04, διορισμούς και πάει λέγοντας.σε αυτό έχεις δίκιο.
Είναι φυσικοί δε λέω αλλά δεν διορίστηκαν ως φυσικοί. Αν θέλουν να γίνουν φυσικοί να ξεκινήσουν από τα δυσπρόσιτα ξανά, σα νέο προσωπικό όπως γίνεται με τη κινητικότητα σε όλο το δημόσιο.
Είναι φυσικοί δε λέω αλλά δεν διορίστηκαν ως φυσικοί. Αν θέλουν να γίνουν φυσικοί να ξεκινήσουν από τα δυσπρόσιτα ξανά, σα νέο προσωπικό όπως γίνεται με τη κινητικότητα σε όλο το δημόσιο.
Γεια σας συνάδερφοι.με τα νεα δεδομενα βλεπω να παιρνει καμια 60αρια φυσικους(πε04.01) αυριο.τι λετε?http://www.paideia-ergasia.gr/35897/%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%B2%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1/
Καλά, σήμερα δεν θα έβγαιναν τα αποτελέσματα;Κρίνοντας από πέρσι (β φάση βγήκε περίπου 2 το πρωί) έχουμε μέλλον ακόμα
Την ενημέρωση των πινάκων πότε σκοπεύουν να την κάνουν?Μπορεί να τα ανεβάσουν σχεδόν ταυτόχρονα......
Ευχαριστώ. Οπότε τελειώσαν οι τρίτεκνοι με προυπηρεσία και πήρε τρίτεκνους από εκεί.Με τι ποσοστό παίρνει τους τρίτεκνους? και γιατί προηγούνται?
Ευχαριστώ. Οπότε τελειώσαν οι τρίτεκνοι με προυπηρεσία και πήρε τρίτεκνους από εκεί.Τους οποίους πήρε σε δυσπρόσιτες περιοχές και θα δούμε του χρόνου με το άνοιγμα των πινάκων και τα διπλά μόρια που θα πάρουν να εκτοξεύονται κατά 100άδες θέσεις. Δεν τους κατακρίνω, απλά μια παρατήρηση έκανα, ίσως οι 3τεκνοι να έχουν περισσότερη ανάγκη την εργασία αυτή.
Οπότε, οι περισσότεροι το πιθανότερο είναι ότι δεν θα έχουν περισσότερη ανάγκη την εργασία αυτή από άλλους (εκτός αν αγνοούν τα βασικά της αντισύλληψης και του οικογενειακού προγραμματισμού, αλλά θα φαινόταν περίεργο κάτι τέτοιο για πτυχιούχους ανθρώπους, ε; )
Του χρόνου με τη αύξηση των ωρών της φυσικής στη Γ' Λυκείου από 3 σε 6 περιμένετε να έχουμε μεγάλη αύξηση στους αναπληρωτές 04.01;Αυξηση θα υπαρχει μονο στα επαρχιακα μικρα σχολεια τα οποια σημερα εχουν μια θεωρητικη και μια τεχνολογικη! Σε ολες τις υπολοιπες σχολικες μοναδες θα εχουμε μειωση οι φυσικοι. Ο λογος απλος. Φυσικη θα διδασκονται μονο οσοι ειναι θετικη κατευθυνση. Οσοι πανε στις οικονομικες σχολες θα διδασκονται 0 ωρες φυσικη. Οσοι πανε δηλαδη οικονομικοκοινωνικη και θεωρητικη κατευθυνση θα κανουν 0 ωρες φυσικη (και 0 ωρες ΠΕ.04 γενικοτερα). Ε και μην τρελαθουμε και στα πιο μεγαλα σχολεια δε θα δημιουργειται ευκολα δευτερο τμημα θετικης κατευθυνσης. Σκεφτειτε τωρα ενα σχολειο με 1 θετικη 1 τεχνολογικη και 1 θεωρητικη που εχει 9 ωρες φυσικη. Με το νεο θα εχει ενα 6ωρο φυσικη. Αισθητη μειωση. Καπου θα μειωθει αυτη η μειωση (ρεφαρισμα) αν δημιουργειται τμημα με αρχες φυσικων επιστημων (οπου δημιουργειται... )
Νομίζω ότι πλέον η θετικών σπουδών θα έχει ακόμα περισσότερα. Σε σχολείο της περιοχής μου από τα 70 παιδιά τα 60 ακολουθούν θετικών. Μπορει και να έτυχε βέβαια.Μαλλον ετυχε! Οι αντιδρασεις των μαθητων μολις βλεπουν τα μαθηματικα και τα θεματα της τραπεζας ειναι να ταρασονται! Μετα ερχεται η φυσικη τους αποτελειωνει! Η πανευκολη για αυτους χημεια γυμνασιου ζοριζει ξαφνικα! Και ερχεται και η πανευκολη (για τους μαθητες) βιολογια γυμνασιου να μεταμορφωνεται σε μαθημα για γιατρους! Ολα αυτα στελνουν τα παιδια στη θεωρητικη! Αυτο συναντω εγω. Ας γραψουν καποια αποψη και αλλοι συναδελφοι , μηπως και το δικο μου δειγμα δεν ειναι αντιπροσωπευτικο. Φετος μεχρι και ενα σωρο αγορια εχουν παει θεωρητικη (πραγμα ασυνηθιστο).
Μαλλον ετυχε! Οι αντιδρασεις των μαθητων μολις βλεπουν τα μαθηματικα και τα θεματα της τραπεζας ειναι να ταρασονται! Μετα ερχεται η φυσικη τους αποτελειωνει! Η πανευκολη για αυτους χημεια γυμνασιου ζοριζει ξαφνικα! Και ερχεται και η πανευκολη (για τους μαθητες) βιολογια γυμνασιου να μεταμορφωνεται σε μαθημα για γιατρους! Ολα αυτα στελνουν τα παιδια στη θεωρητικη! Αυτο συναντω εγω. Ας γραψουν καποια αποψη και αλλοι συναδελφοι , μηπως και το δικο μου δειγμα δεν ειναι αντιπροσωπευτικο. Φετος μεχρι και ενα σωρο αγορια εχουν παει θεωρητικη (πραγμα ασυνηθιστο).
Σε ποιο νούμερο έφτασαν ξέρουμε?312 ο τελευταιος μη τριτεκνος στην τελευταια φαση.
Και τελικά η πικρή αλήθεια είναι πως οι 500-700 πρώτοι σε κάθε πίνακα σε κάθε ειδικότητα δεν θέλουν ασέπ αφού μια χαρά δουλεύουν κάθε χρόνο και μάλιστα έχουν καταφέρει να είναι και σχετικά κοντά στα σπίτια τους. 10 μήνάκια εργασία και 2-3 ανεργία κομπλέ!!!Το οτι εχει καλεσει μεχρι το 300 περιπου δε σημαινει οτι εχει καλεσει τους πρωτους 300!! Επισης στις πρωτες φασεις (και οχι μονο) εχει παρει παρα πολλους σε Κυκλαδες Δωδεκανησα. Οσον αφορα τους πρωτους που οπως λες δε θελουν ασεπ (δεν ισχυει για ολους τους πρωτους, αλλα για αυτους που δεν εχουν επιτυχια σε ασεπ ισχυει) ισως καποιοι να επρεπε να ειχαν ηδη διοριστει εδω και ενα με τεσσερα χρονια και ακομη ειναι αναπληρωτες, χωρις φοβερες προοπτικες. Θυμισου τι επαθαν περσι οι φιλολογοι σε αριθμο αναπληρωτων ή ποτε περσι βγηκαν κενα σε αστικα κεντρα.
Αλίμονο από το 700 του πίνακα και κάτω που κάνουν ότι δουλειά-δουλεία βρεθεί περιμένοντας τον κάθε καραγκιόζη υπουργό να ελεήσει!!
Αλλά αναρωτιέμαι ένας ευσυνείδητος εισαγγελέας δεν υπάρχει να κλείσει μέσα τους υπουργούς παιδείας για την καταπάτηση- κατάργηση των νόμων που οι ίδιοι ψήφισαν??
Αλλά τι λέω αυτοί έβγαλαν νόμιμες όλες τις περικοπές σε όλους τους υπαλλήλους εκτός από τις δικές τους.... Σε αυτή την χώρα ζούμε κύριοι και τους ανεχόμαστε χρόνια τώρα...
Συνέχισε το... άραγμα στον καναπέ κακομοίρη εκπαιδευτικέ- Έλληνα πολίτη...
Θυμάται κανείς προ κρίσης πόσους φυσικούς καλούσε;Μεχρι μια χρονια πριν την αυξηση ωραριου καλουσε χοντρικα 300 με 340 φυσικους. Αναφερομαι σε χρονιες 10-11,11-12,12-13.
Επίσης πόσα υπολογίζετε ότι είναι τα οργανικά κενά; Στον τελευταίο ΑΣΕΠ προκήρυξε 156 θέσεις για 2 χρόνια (άσχετα αν τους διόρισε σε 3). Στον επόμενο ΑΣΕΠ πόσους φυσικούς πιστεύετε ότι μπορεί να διορίσει σε ορίζοντα 3ετίας;
ποσοι διορστηκαν απο πε04.01 απο 40% κ 24μηνο απο το 08 κ μετα?το γνωρίζουμε;Εννοείς συναδέλφους με αποτυχία στον ΑΣΕΠ και μόνο την ύπαρξη της προϋπηρεσίας;
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί διορίστηκαν εκτός ΑΣΕΠ 16:07 | 06/03/2015 (http://air.news.gr/cov/ma/mathitedsak7_b1.jpg)[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][size=1px ! important]in[/size]Share 1Προβληματισμός επικρατεί στο Υπουργείο Παιδείας για την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που αποκάλυψε το news.gr και με την οποία κρίθηκε αντισυνταγματικός ο αναλογικός διορισμός των εκπαιδευτικών.Ήδη στο Υπουργείο επεξεργάζονται την υπόθεση και αναζητούν ένα νέο τρόπο διορισμού που όμως να μην προσκρούει στην απόφαση του ΣτΕ που όπως γράψαμε δίνει κατεύθυνση για «όλα ΑΣΕΠ». Όπως προκύπτει από τις συναντήσεις των Ομοσπονδιών των εκπαιδευτικών υπάρχει κατεύθυνση για διορισμό των εκπαιδευτικών με ένα σύστημα μοριοδότησης (επιτυχία ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά προσόντα, κοινωνικά κριτήρια) υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ.Βέβαια και η απόφαση να περάσουν σε ένα σύστημα μοριοδότησης μέσω ΑΣΕΠ έχει και αυτή τα προβλήματά της γιατί για την προϋπηρεσία υπάρχει ένα ναι μεν άλλα από το ΣτΕ ως προς την αντικειμενικότητα, αφού οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν γίνονταν από ανεξάρτητη αρχή ενώ αν μοριοδοτηθούν οι προηγούμενοι ΑΣΕΠ υπάρχουν προβλήματα ισότητας καθώς στους νέους εκπαιδευτικούς δε δόθηκε η δυνατότητα να δώσουν ΑΣΕΠ ώστε να αποκομίσουν και αυτοί μόρια.Πάντως δεκάδες είναι οι εκπαιδευτικοί που στηριζόμενοι στην απόφαση του ΣτΕ (http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/209243/ti-shmainei-h-apofash-toy-ste-gia-toys-diorismoys.html) θα ζητήσουν μέσω της νομικής οδού το διορισμό τους λόγω του γεγονότος ότι οι διορισμοί δεν έγιναν από πίνακες επιτυχόντων ΑΣΕΠ. Πιο κάτω υπάρχουν πίνακες που δείχνουν πόσοι εκπαιδευτικοί διορίστηκαν εκτός ΑΣΕΠ από το 2009-2014 σε 10 ειδικότητες.Να σημειώσουμε ότι οι διορισμοί εκτός πινάκων επιτυχόντων ΑΣΕΠ άλλα με βάση την προϋπηρεσία, 30μηνο, 24μηνο ήταν νόμιμοι αφού στηρίζονταν στα όσα προέβλεπε η νομοθεσία.Αξίζει να δούμε πόσοι είναι οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ από το σχολικό έτος 2009-10 και αυτοί που διορίστηκαν με προϋπηρεσία (40%), 24μηνο και ΑΣΕΠ και 30μηνο και ΑΣΕΠ σε μερικές ειδικότητες.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΣΕΠ 2008 30ΜΗΝΟ,24ΜΗΜΟ, 40% ΧΗΜΙΚΟΙ 2009-10 39 35 2010-11 31 38 2011-12 3 20 2012-13 4 0 2013-14 0 1 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 2009-10 33 40 2010-11 17 15 2011-12 6 4 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 2009-10 240 371 2010-11 204 221 2011-12 31 88 2012-13 5 70 2013-14 0 30 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 2009-10 133 135 2010-11 108 122 2011-12 11 56 2012-13 14 1 2013-14 0 1 ΦΥΣΙΚΟΙ 2009-10 78 111 2010-11 53 56 2011-12 14 46 2012-13 9 15 ΒΙΟΛΟΓΟΙ 2009-10 27 19 2010-11 21 20 2011-12 3 3 ΓΑΛΛΙΚΩΝ 2009-10 72 50 2010-11 6 4 2011-12 3 2 ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ 2009-10 72 48 2010-11 8 6 2011-12 3 2 ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ 2009-10 24 412 2010-11 17 6 2 4 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ 2009-10 300 410 2010-11 156 134 2011-12 23 22 2012-13 21 14 2013-14 44 38 Τα ΦΕΚ με τους διορισμού των εκπαιδευτικών είναι τα ακόλουθα:
[/t][/t][/t][/t][/t][/t][/t][/t][/t][/t][/t][/t]
2009-10 ΒΘΜΙΑ ΦΕΚ654/Γ/2009 (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEiICErm5tbxndtvSoClrL81sDWO8K-Tbx5MXD0LzQTLaM8BZk1sbae8knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx9hLslJUqeiQEMgncBaDtSI8LBAQ8gbRy_AGz9qUfNvUn6re_OWEqcs.) 2009-10 ΑΘΜΙΑ ΦΕΚ653/Γ/2009 (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEiICErm5tbxndtvSoClrL8NXiPB3HNStx5MXD0LzQTLaM8BZk1sbae8knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx9hLslJUqeiQ1ZktijkyK0hFOD332c0Zw3dtQVTCxupwphbIa5eUcDM.) 2010-11 ΑΘΜΙΑ και ΒΘΜΙΑ ΦΕΚ 772/Γ/2010 (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGYK2xFpSwMnXdtvSoClrL8QtpHkDjBQBZ5MXD0LzQTLaM8BZk1sbae8knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx9hLslJUqeiQ8bIgi49MO0y2I4kfoWfDTdfG7p8PM2VqqByG4Mtq8yU.) 2011-12 ΑΘΜΙΑ και ΒΘΜΙΑ ΦΕΚ 588/Γ/2011 (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFYAFdDx4L2G3dtvSoClrL8LD8gBzPARmV5MXD0LzQTLaM8BZk1sbae8knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx9hLslJUqeiQU9FKDjsg1WDYrTyfzzn5Y7KN9kwzvSvJrEdtVdrRvV4.) 2012-13 ΑΘΜΙΑ και ΒΘΜΙΑ ΦΕΚ 925/Γ2012 (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEbA_BZxkczbHdtvSoClrL8nKy9wiJ8kZl5MXD0LzQTLaM8BZk1sbae8knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx9hLslJUqeiQZ1fFs8-ViUw2TIh9BYkjSly8x5wKfpuWVlcNFpdFwHw.) 2012-13 ΒΘΜΙΑ ΦΕΚ1229/Γ/2012 (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEbA_BZxkczbHdtvSoClrL87iJx0JCjFxpp6k5uE6xNduJInJ48_97uMz9TggzOs5WCiBSQOpYnT00MHhcXFRTsSyJtEqjoJHTaDo0pa-zZSCRbH1e9HQfxuZ1ZFUwxNhc.) 2013-14 ΑΘΜΙΑ ΦΕΚ224/Γ/2014 (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8Xr8Ex4HtQ9Z5MXD0LzQTLaM8BZk1sbae8knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx9hLslJUqeiQihOzbmGnk7kRrD1Ti9ukZllpaKxZ3fILxP37ossn1S4.) 2013-14 ΒΘΜΙΑ ΦΕΚ225/Γ/2014 (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8jXotFUXFV2R5MXD0LzQTLaM8BZk1sbae8knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx9hLslJUqeiQEIwYJuLOTMyWVIHZbRynum-26N5oAxP_Q7Rp7i_aIh8.)
ευχαριστώ πολύ!Παρακαλώ.