Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: antonis! στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 05:26:44 μμ

Τίτλος: Ελληνική παιδεία
Αποστολή από: antonis! στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 05:26:44 μμ
Το σύστημα των παννεληνιων είναι πολύ ψυχαναγκαστικό για τους μαθητές, είναι πολυ άσχημο που το ελληνικο εκπαιδευτικο σύστημα έχει καταντήσει έτσι!!! Οποιος δεν περάσει αναγκάζεται να χαλάει πολλά χρήματα για να σπουδάσει σε ιδιωτικες σχολές!
Τίτλος: Απ: Ελληνική παιδεία
Αποστολή από: perastikos_kav στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 09:57:24 μμ
Σωστό αυτό για τις ιδιωτικές σχολές. Να σε ρωτήσω όμως κάτι. Σε μια κοινωνία θα έπρεπε όλοι να αποφοιτούν από κάποια σχολή ΑΕΙ ή ΤΕΙ; πρέπει το κράτος να προσφέρει τη δυνατότητα να είναι όλοι πτυχιούχοι; αν όχι με ποιο τρόπο θα ξεκαθαρίζει ποιοι θα σπουδάζουν και ποιοι όχι. Από εκεί και μετά συμφωνώ απόλυτα πως για όσους δεν σπουδάσουν σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ θα έπρεπε να υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις επαγγελματικής κατάρτισης από δωρεάν κρατικου φορείς.
Τίτλος: Απ: Ελληνική παιδεία
Αποστολή από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 10:06:20 μμ
Το σύστημα στην ελληνική κοινωνία από ιδρυσεως ελληνικου κρατους (αλλα και πιο πριν) ηταν και παραμένει "παιδει-ο-κεντρικό" σε αντιθεση με άλλες χωρες.
Τίτλος: Απ: Ελληνική παιδεία
Αποστολή από: julie_v στις Σεπτέμβριος 15, 2014, 10:53:21 πμ
Το σύστημα στην ελληνική κοινωνία από ιδρυσεως ελληνικου κρατους (αλλα και πιο πριν) ηταν και παραμένει "παιδει-ο-κεντρικό" σε αντιθεση με άλλες χωρες.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, Μάρκο (μολονότι δεν ξέρω αν έχει αξία να μιλάμε σε ένα thread του οποίου το αρχικό μήνυμα άλλαξε τουλάχιστον τρεις φορές, απ' όσο γνωρίζω εγώ).

Η μαζικοποίηση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης είναι ένα φαινόμενο παλιό και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία. Αντιθέτως, αρχετυπικό παράδειγμα της αυξανόμενης πρόσβασης στην ΤΕ αποτελούν οι ΗΠΑ, όπου από πολύ νωρίς άρχισε να εκπαιδεύεται πάνω από το 50% της αντίστοιχης ομάδας ηλικίας (όριο σύμφωνα με τον Martin Trow), το οποίο προσδιορίζει ένα μαζικοποιημένο σύστημα.

Η Ελλάδα ακολούθησε από πολύ νωρίς αυτή την τάση. Το πρόβλημα με την Ελλάδα ήταν ότι δεν υπήρξε ποτέ υγιής δευτερογενής τομέας, που θα μπορούσε να απορροφήσει μεγάλο μέρος των αποφοίτων, όπως σε άλλες ευρ. χώρες (π.χ. Γερμανία). Πρόκειται για ένα σημείο που ενισχύθηκε με την επιλογή της εκπαιδευτικής ηγεσίας να αυξηθεί ο αριθμός εισακτέων τις σχολές ανθρωπιστικών/κοιν. επιστημών, ενάντια σε κάθε παραγωγικό προσανατολισμό (απλώς & μόνο επειδή δεν έχουν εργαστήρια & είναι φθηνότερη η εκπαίδευση σε αυτές - Ψαχαρόπουλος & Καζαμίας, 1985).
Τίτλος: Απ: Ελληνική παιδεία
Αποστολή από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 15, 2014, 10:59:23 πμ
νομίζω πως λέμε το ιδιο.
Η δικη μου πηγή ειναι : καθ.Δημ.Τριχόπουλος

** οσο για την συνεχή  αλλαγή του αρχικού μηνύματος, δεν το είχα προσέξει κια σε ευχαριστώ, εχεις δίκιο.
Θα πραχθουν τα δέοντα.
Τίτλος: Απ: Ελληνική παιδεία
Αποστολή από: julie_v στις Σεπτέμβριος 15, 2014, 11:00:08 πμ
νομίζω πως λέμε το ιδιο.
Η δικη μου πηγή ειναι : καθ.Δημ.Τριχόπουλος

Ποια χρονιά;  :P
Τίτλος: Απ: Ελληνική παιδεία
Αποστολή από: MARKOS στις Σεπτέμβριος 15, 2014, 11:14:57 πμ
Δεν είναι εντυπη, παρά συνέντευξη του στο καναλι της "βουλης" και σε ερωτηση πανω στο εκπαιδευτικο μας συστημα,
Ισως υπαρχει στο  youtube  ;)