Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Συνδικαλιστικά θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ορφέας στις Μάιος 26, 2015, 12:38:10 μμ

Τίτλος: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: Ορφέας στις Μάιος 26, 2015, 12:38:10 μμ
Γεια σας, είμαι μαθητής της πρώτης λυκείου και είμαι στην περίοδο εξετάσεων. Ανησυχώ για το αν έμεινα επειδή στα αρχαία τετράμηνα 1ο 17 και 2ο 11 + εξετάσεις 3 βγάζω μέσο όρο μαθήματος 7,5 και ανάλογα με το σύστημα προτού της τράπεζας θεμάτων μένω. Εκτός αν έχω καταλάβει λάθος και απλός πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με αυτά τα στατιστικά ή όχι? ( είμαι κάλος μαθητής θετικής κατεύθυνσης με 20 άλγεβρα, γεωμετρία, χημεία και φυσική). 
Τίτλος: Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: kostasMath στις Μάιος 26, 2015, 01:02:36 μμ

πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με   
Nαι. Θα περάσεις από τα υπόλοιπα μαθήματα το 9,5 είναι για το σύνολο το βαθμό προαγωγής..
Δεν σου χρειάζεται το 9,5 ξεχωριστά για τα αρχαία
Τίτλος: Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: p14767 στις Μάιος 26, 2015, 01:03:21 μμ
Γεια σας, είμαι μαθητής της πρώτης λυκείου και είμαι στην περίοδο εξετάσεων. Ανησυχώ για το αν έμεινα επειδή στα αρχαία τετράμηνα 1ο 17 και 2ο 11 + εξετάσεις 3 βγάζω μέσο όρο μαθήματος 7,5 και ανάλογα με το σύστημα προτού της τράπεζας θεμάτων μένω. Εκτός αν έχω καταλάβει λάθος και απλός πρέπει να έχω Γ.Μ.Ο πάνω από 9'5 για να περάσω. Γ.Μ.Ο θα βγάλω λογικά γύρω στο 16. Γίνεται να μου περάσουν τα αρχαία με αυτά τα στατιστικά ή όχι? ( είμαι κάλος μαθητής θετικής κατεύθυνσης με 20 άλγεβρα, γεωμετρία, χημεία και φυσική).

αν και 99% τρολαρεις, θα σου απαντησω για να κουρδισω μερικους που ειναι υπερ της "αξιολογησης"
καταρχην ο μ.ο. στο μαθημα σου  ειναι  [(17+11)/2+3]/2=8.5 και οχι 7.5 (αρα δυσκολο να εχεις 20 στα μαθηματικα) :P
ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει
(ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δυσκολα θεματα στις εξετασεις), μηδεν ο δασκαλος  :'(
Τίτλος: Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: sikat στις Μάιος 26, 2015, 01:25:50 μμ
αν και 99% τρολαρεις, θα σου απαντησω για να κουρδισω μερικους που ειναι υπερ της "αξιολογησης"
καταρχην ο μ.ο. στο μαθημα σου  ειναι  [(17+11)/2+3]/2=8.5 και οχι 7.5 (αρα δυσκολο να εχεις 20 στα μαθηματικα) :P
ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει
(ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δυσκολα θεματα στις εξετασεις), μηδεν ο δασκαλος  :'(
Δεν έχει νόημα πιστεύω το τρολάρισμα με το νέο, παλιό δηλαδή σύστημα. Πέρα από αυτό όμως μπορεί να συμβεί μία κατακόρυφη πτώση αν πρόσεξες από το Α΄ στο Β΄ τρίμηνο. Και σε μένα συμβαίνει. Ένας μαθητής π.χ. γράφει καλά και έχει καλή προφορική επίδοση στο Α ενώ στο Β έχουμε κακή επίδοση. Θα πρέπει να κοιτάξω τι έβαλα στο Α τρίμηνο; Προσωπικά δεν το παίρνω υπόψη και οι βαθμοί στην τάξη ολόκληρη προκύπτουν από νέα σύγκριση των μαθητών στις επιδόσεις τους στο Β τρίμηνο.
Ας έρθει να με ελέγξει όποιος θέλει...
Τίτλος: Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: p14767 στις Μάιος 26, 2015, 02:01:59 μμ
Δεν έχει νόημα πιστεύω το τρολάρισμα με το νέο, παλιό δηλαδή σύστημα. Πέρα από αυτό όμως μπορεί να συμβεί μία κατακόρυφη πτώση αν πρόσεξες από το Α΄ στο Β΄ τρίμηνο. Και σε μένα συμβαίνει. Ένας μαθητής π.χ. γράφει καλά και έχει καλή προφορική επίδοση στο Α ενώ στο Β έχουμε κακή επίδοση. Θα πρέπει να κοιτάξω τι έβαλα στο Α τρίμηνο; Προσωπικά δεν το παίρνω υπόψη και οι βαθμοί στην τάξη ολόκληρη προκύπτουν από νέα σύγκριση των μαθητών στις επιδόσεις τους στο Β τρίμηνο.
Ας έρθει να με ελέγξει όποιος θέλει...
απομονωσες ενα κομματι απο αυτα που εγραψα και στο οποιο συμφωνω εν μερει (εχει συμβει μεγαλη πτωση οπως και μεγαλη ανοδος μεταξη Α και Β τετραμηνου)
ξαναδες το συνολικα, βαθμος τετραμηνου(ων),βαθμος γραπτου
Τίτλος: Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: sikat στις Μάιος 26, 2015, 02:22:10 μμ
απομονωσες ενα κομματι απο αυτα που εγραψα και στο οποιο συμφωνω εν μερει (εχει συμβει μεγαλη πτωση οπως και μεγαλη ανοδος μεταξη Α και Β τετραμηνου)
ξαναδες το συνολικα, βαθμος τετραμηνου(ων),βαθμος γραπτου
Δεν απομόνωσα τίποτε. Επισήμανα το χαμηλό βαθμό Β τετραμήνου. Ο γραπτός βαθμός είναι φυσιολογική συνέπεια της ΄΄σταθερής΄΄πορείας του μαθητή. Οι χαμηλοί βαθμοί στις εξετάσεις γυμνασίου αφορούν συνήθως την πλειοψηφία των μαθητών. Μόνο οι μαθητές που έχουν σταθερές καλές επιδόσεις ανταποκρίνονται στις εξετάσεις. Οι υπόλοιποι αδιαφορούν και μένουν ελάχιστα στην τάξη. Εδώ δηλαδή συναντάμε ένα χρόνιο πρόβλημα που δεν έχει καν συζητηθεί. Φταίει η διδασκαλία μας και γενικότερα το εκπαιδευτικό μας σύστημα; Φταίνε οι εξετάσεις που είναι συγκεκριμένης μορφής; Πρόσφατα άκουσα και προτάσεις να φύγουμε από το πρόγραμμα αξιολόγησης PISA γιατί είναι μηχανισμός τάδε...Αντί αυτού τι; 
Τίτλος: Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: p14767 στις Μάιος 26, 2015, 02:26:24 μμ
Δεν απομόνωσα τίποτε.
το ξαναγραφω γιατι κανεις οτι δεν το βλεπεις: "ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει
(ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δυσκολα θεματα στις εξετασεις), μηδεν ο δασκαλος"

Υ.Γ. μιλαμε για μαθητη με 20ρια στα μαθηματα κατευθυνσης και ΓΜΟ οπως λεει ο ιδιος 16


Τίτλος: Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: sikat στις Μάιος 26, 2015, 02:40:28 μμ
το ξαναγραφω γιατι κανεις οτι δεν το βλεπεις: "ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ με 17 στο πρωτο τετραμηνο και 3 γραπτα κατι κανει λαθος ο καθηγητης σου και κανονικα θα επρεπε να ελεγθει
(ή σου εβαλε ψευτικο 17 στο τετραμηνο ή εβαλε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δυσκολα θεματα στις εξετασεις), μηδεν ο δασκαλος"

Υ.Γ. μιλαμε για μαθητη με 20ρια στα μαθηματα κατευθυνσης και ΓΜΟ οπως λεει ο ιδιος 16
Καταρχήν εμείς είμαστε εκπαιδευτικοί και επιπλέον ενήλικες και πρέπει να διατηρούμε την ψυχραιμία μας. Δεν χρησιμοποίησα εγώ την λέξη τρολάρισμα, την λέξη ΄΄απομόνωσες΄΄ και την φράση ΄΄κάνεις ότι δεν βλέπεις΄΄.
Σου απαντώ παραταύτα στο ερώτημα με ένα ερώτημα: Πως εξηγείς το 11 του μαθητή στο Β τρίμηνο με την πολύ καλή επίδοσή του στα άλλα μαθήματα; Εγώ υποθέτω ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα που ίσως να είχε συνέπεια την άρνηση του μαθητή να ασχοληθεί με το μάθημα. Εδώ δεν βαθμολογήθηκε η ικανότητα του μαθητή αλλά η ΄΄αποχή΄΄ του από το μάθημα
Τίτλος: Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: p14767 στις Μάιος 26, 2015, 02:56:32 μμ
Καταρχήν εμείς είμαστε εκπαιδευτικοί και επιπλέον ενήλικες και πρέπει να διατηρούμε την ψυχραιμία μας. Δεν χρησιμοποίησα εγώ την λέξη τρολάρισμα, την λέξη ΄΄απομόνωσες΄΄ και την φράση ΄΄κάνεις ότι δεν βλέπεις΄΄.
Σου απαντώ παραταύτα στο ερώτημα με ένα ερώτημα: Πως εξηγείς το 11 του μαθητή στο Β τρίμηνο με την πολύ καλή επίδοσή του στα άλλα μαθήματα; Εγώ υποθέτω ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα που ίσως να είχε συνέπεια την άρνηση του μαθητή να ασχοληθεί με το μάθημα. Εδώ δεν βαθμολογήθηκε η ικανότητα του μαθητή αλλά η ΄΄αποχή΄΄ του από το μάθημα

συμφωνουμε οτι υπηρχε "αποχη" του μαθητη απο το συγκεκριμενο μαθημα,
αλλα αφου φτασαμε η αποχη να βαθμολογειται(ε) στο πρωτο με 17 και στο δευτερο με 11, δικαιωνουμε οσους μας απαξιωνουν επαγγελματικα, με τις υγειες μας...
Τίτλος: Απ: Έμεινα στην ίδια τάξη ή όχι;
Αποστολή από: sikat στις Μάιος 26, 2015, 03:22:47 μμ
Δεν θεωρώ το γεγονός ως σπάνιο, διότι τα τελευταία χρόνια συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις. Παρατηρώ βαθμολογίες τριμήνων με μεγάλες διαφορές. Υπάρχουν μαθητές που έχουν καλές επιδόσεις μόνο στις γλώσσες και άλλοι στις θετικές επιστήμες. Επιπλέον πολλοί γονείς δεν μπορούν να συμβάλλουν θετικά στα καμώματα των τέκνων τους. Άλλαξαν οι καιροί. Αν στον μαθητή δεν αρέσει το τάδε αντικείμενο μπορεί πλέον να θεωρείται φυσιολογικό να έχει και τέτοιες κακές επιδόσεις. Εγώ το βλέπω και κάπως θετικό αυτό από πολλές πλευρές. Έτσι λοιπόν όταν πάω σε ένα σχολείο (κάθε χρόνο αλλάζω) δεν κοιτάω τι βαθμούς είχε πέρσι ούτε τι θα τον βάλουν στα τάδε μαθήματα. Έχω το δικό μου τρόπο αξιολόγησης που περιέχει και παιδαγωγικά κριτήρια και βαθμολογώ τους μαθητές μου συγκριτικά. Δεν λέω συναντώ και κάποια γκρίνια αλλά είμαι πρόθυμος να συνεργαστώ με τον μαθητή και τον γονιό του.