Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: marcella στις Ιούνιος 11, 2015, 06:28:40 μμ

Τίτλος: Νεοελληνική γλώσσα β' γυμνασίου
Αποστολή από: marcella στις Ιούνιος 11, 2015, 06:28:40 μμ
Καλησπέρα!
Τα φώτα σας θα ήθελα!  Στις εξετάσεις της β' γυμνασίου στο μάθημα της Νεοελληνικής  Γλώσσας ενώ ζητούσα έκθεση 2-3 παραγράφους, υπήρξαν δυο μαθήτριες που έγραψαν εκθέσεις κανονικές, επιπέδου α' λυκείου, άψογες και ως προς το περιεχόμενο και ως προς την έκφραση αλλά και τη δομή, περίπου 350 λέξεις η κάθε μια. Τι κάνω? Βαθμολογώ την έκθεση άριστα ή κόβω κάτι μια και τους τόνισα ότι θέλω 2-3 παραγράφους?
Ευχαριστώ!!!
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα β' γυμνασίου
Αποστολή από: efi1789 στις Ιούνιος 11, 2015, 06:37:30 μμ
Εγώ προσωπικά δε θα έκοβα ,γιατί είναι δύσκολο για ένα μαθητή που έχει μάθει να γράφει σωστά με πρόλογο Κ επίλογο να διαχειριστεί ένα κείμενο 3 παραγράφων.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δε ζητείται από τα παιδιά ένα κείμενο με αρχή μέση Κ τέλος .Είναι λογικό να μπερδεύονται. Επιπλέον πως βαθμολογείτε τη δομή του κειμένου έτσι;
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα β' γυμνασίου
Αποστολή από: marcella στις Ιούνιος 11, 2015, 06:46:02 μμ
Έχεις απόλυτο δίκιο efi1789. Βέβαια υπήρξαν και μαθητές που κατάφεραν να γράψουν στα πλαίσια αυτού που ζητούσα ακριβώς. Λιγότερα φυσικά αλλά απολύτως μεστά περιεχομένου και ουσιαστικά. Εφόσον όμως αυτές τις οδηγίες έχουμε για το πως θα δίνονται τα θέματα πρέπει να μείνουμε κοντά σε αυτές. Άλλωστε αρκετοί μαθητές δυσκολεύονται ακόμη και με τις 2 - 3 παραγράφους...
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα β' γυμνασίου
Αποστολή από: efi1789 στις Ιούνιος 11, 2015, 07:08:43 μμ
Είσαι εκπαιδευτικός Κ πάνω απ ολα παιδαγωγός.Πρέπει να μάθεις τα παιδιά να γράφουν αλλά Κ να κρίνουν .Για μένα κατα την ταπεινή μου γνώμη,αν ένας μαθητής έκρινε πως δεν μπορούσε να παραθέσει τις απόψεις του χωρίς μια εισαγωγή,η κρίση του ήταν ορθή...γι αυτό θεωρώ αδίκη την αφαίρεση μορίων .