Κενά στη β/θμια εκπαίδευση στην Αργολίδα
Παρατηρήσεις: δεν υπολογίζονται τα κενά στο Μουσικό Σχολείο Αργολίδας στα μουσικά μαθήματα, αλλά ούτε και τα κενά στο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Αργολίδας που αφορούν όλες τις ειδικότητες
Ειδικότητα
Θέσεις
ΠΕ2, ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
5
ΠΕ3, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
1
ΠΕ4.02, ΧΗΜΙΚΟΙ
1
ΠΕ4.04, ΒΙΟΛΟΓΟΙ
7
ΠΕ4.05, ΓΕΩΛΟΓΟΙ
2
ΠΕ8, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
2
ΠΕ12.05 ή ΠΕ17.03, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
1
ΠΕ14.Ο4 ή ΠΕ18.12 ή ΠΕ18.16, ΓΕΩΠΟΝΟΙ ή ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
2
ΠΕ16, ΜΟΥΣΙΚΟΙ
3
ΠΕ17.02
1
ΠΕ18.18, ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ
1
ΣΥΝΟΛΟ
21
Τάσος Χατζηαναστασίου, αιρετός ΠΥΣΔΕ Αργολίδας με την Απέναντι Όχθη, Ομάδα Εκπαιδευτικών για τη Συλλογική Δράση
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CF%84-%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85#ixzz3ltk67x9F
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Που είναι οι υπόλοιποι αιρετοι? Οι συνδικαλιστές της ΔΕ είναι για πολύ κράξιμο...
Κενά στη β/θμια εκπαίδευση στην ΑργολίδαΑυτά είναι μετά ή πριν τις αποσπάσεις;
Παρατηρήσεις: δεν υπολογίζονται τα κενά στο Μουσικό Σχολείο Αργολίδας στα μουσικά μαθήματα, αλλά ούτε και τα κενά στο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Αργολίδας που αφορούν όλες τις ειδικότητες
Ειδικότητα
Θέσεις
ΠΕ2, ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
5
ΠΕ3, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
1
ΠΕ4.02, ΧΗΜΙΚΟΙ
1
ΠΕ4.04, ΒΙΟΛΟΓΟΙ
7
ΠΕ4.05, ΓΕΩΛΟΓΟΙ
2
ΠΕ8, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
2
ΠΕ12.05 ή ΠΕ17.03, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
1
ΠΕ14.Ο4 ή ΠΕ18.12 ή ΠΕ18.16, ΓΕΩΠΟΝΟΙ ή ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
2
ΠΕ16, ΜΟΥΣΙΚΟΙ
3
ΠΕ17.02
1
ΠΕ18.18, ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ
1
ΣΥΝΟΛΟ
21
Τάσος Χατζηαναστασίου, αιρετός ΠΥΣΔΕ Αργολίδας με την Απέναντι Όχθη, Ομάδα Εκπαιδευτικών για τη Συλλογική Δράση
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CF%84-%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85#ixzz3ltk67x9F
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Που είναι οι υπόλοιποι αιρετοι? Οι συνδικαλιστές της ΔΕ είναι για πολύ κράξιμο...
και τουλάχιστον 1000 κενά Μουσικών ειδικοτήτων.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B5-%CE%BA%CE%B9%CE%BB%CE%BA%CE%AF%CF%82
fiora, καλημέραΝαι smaroula 3 πλήρους και 2 μειωμένου.
Επειδή με μπερδεύει έτσι όπως εμφανίζεται ο πίνακας για τα κενά στο Κιλκις, για φιλολόγους γράφει 3 κενά σε ΑΚΩ και 2 κενά σε ΑΜΩ? Είναι από τις περιοχές που δήλωσα και με ενδιαφέρει. Ευχαριστώ
Ναι smaroula 3 πλήρους και 2 μειωμένου.
Ο αριθμός 239 δεν είναι από το ΠΔΕ από το οποίο ακόμη δεν αποφασίστηκε η μοιρασιά.Κι από πού είναι; Πώς γράφτηκε αυτό το νούμερο τότε;
Κι από πού είναι; Πώς γράφτηκε αυτό το νούμερο τότε;Από τον κρατικό προϋπολογισμό είναι. Δες την ανακοίνωση Κορδή. Οι 4000 πιστώσεις ΠΔΕ τώρα θα κατανεμηθούν
Για Εύβοια ήξερα κι εγώ πως υπήρχαν 30 κενά. Επίσης, υπολογίζω πως σε Μαγνησία πρέπει να θέλουν ακόμη 8 φιλολόγους, σε Πέλλα 3, σε Κεφαλληνία 6, σε Ηλεία 4, σε Μεσσηνία 2, σε Λακωνία 2, σε Έβρο 7, σε Λασίθι 19, σε Κορινθία 6, σε Λέσβο 9, σε Ζάκυνθο 10 και δεν έχω ακόμη άποψη για Αθήνα ή Θεσ/νίκη. Πάντως, αν καλέσουν από Δευτέρα, όπως ακούγεται, αναπληρωτές, δε θα είναι πολύ μεγάλο το νούμερο για 'μας τους φιλολόγους, δεδομένου και του αριθμού 239 που γράφτηκε πως αναλογεί στη Δ.Ε. από το ΠΔΕ. Καλύτερα να περιμένουν καμιά βδομάδα ακόμη για μια μεγάλη β΄ φάση των 200+ ατόμων!Για Ηλεία τουλάχιστο, που ξέρω, μόνο στα γύρω απο εμενα σχολεια που είναι δύο εχει 4 κενα. Γνωρίζω οτι έχει και ο Πύργος και το Πελόπιο και η Ολυμπία και σίγουρα θα έχει και προς τα σχολεία προς Πάτρα. Θεωρώ ότι τα κενά που δόθηκαν ήταν μια πρώτη φουρνιά κενών , για να καλυφθούν οι πρώτες ανάγκες.
Για Ηλεία τουλάχιστο, που ξέρω, μόνο στα γύρω απο εμενα σχολεια που είναι δύο εχει 4 κενα. Γνωρίζω οτι έχει και ο Πύργος και το Πελόπιο και η Ολυμπία και σίγουρα θα έχει και προς τα σχολεία προς Πάτρα. Θεωρώ ότι τα κενά που δόθηκαν ήταν μια πρώτη φουρνιά κενών , για να καλυφθούν οι πρώτες ανάγκες.Δηλαδή μπορεί να έχει και 10 κενά ακόμη μετά την α φάση που έδωσε πολλά?
Δηλαδή μπορεί να έχει και 10 κενά ακόμη μετά την α φάση που έδωσε πολλά?Δεν ξερω πόσα κενα εχει, ξερω ομως οτι αποκλειεται τα 4 κενα που μεινανε να βρισκονται μονο στα γυρω σχολεια...Θεωρώ ότι είναι περισσότερα απο 4. Ολα αυτά που γραφω ειναι αποτελεσμα προσωπικης εκτιμησης. Δεν εχω καμια εσωτερικη πληροφορηση.
Δεν ξερω πόσα κενα εχει, ξερω ομως οτι αποκλειεται τα 4 κενα που μεινανε να βρισκονται μονο στα γυρω σχολεια...Θεωρώ ότι είναι περισσότερα απο 4. Ολα αυτά που γραφω ειναι αποτελεσμα προσωπικης εκτιμησης. Δεν εχω καμια εσωτερικη πληροφορηση.Εγώ αυτό που γράφω, δηλ. τα 4 κενά, δεν είναι από προσωπική εκτίμηση, αλλά από καθηγητές μόνιμους, που διδάσκουν σε σχολεία του νομού Ηλείας και το έψαξαν, το ρώτησαν (μετά από παράκλησή μου) και τους είπαν και μου το μετέφεραν πως έχουν ακόμη 4 κενά για αναπληρωτές φιλολόγους. Αν τους ενημέρωσαν λάθος, λάθος είπαν και σε μένα, λάθος σας μετέφερα κι εγώ! Πάντως, στα συγκεκριμένα άτομα έχω εμπιστοσύνη!
Εγώ αυτό που γράφω, δηλ. τα 4 κενά, δεν είναι από προσωπική εκτίμηση, αλλά από καθηγητές μόνιμους, που διδάσκουν σε σχολεία του νομού Ηλείας και το έψαξαν, το ρώτησαν (μετά από παράκλησή μου) και τους είπαν και μου το μετέφεραν πως έχουν ακόμη 4 κενά για αναπληρωτές φιλολόγους. Αν τους ενημέρωσαν λάθος, λάθος είπαν και σε μένα, λάθος σας μετέφερα κι εγώ! Πάντως, στα συγκεκριμένα άτομα έχω εμπιστοσύνη!Πάντως η Πέλλα έχει 6 κενά.
Εγώ αυτό που γράφω, δηλ. τα 4 κενά, δεν είναι από προσωπική εκτίμηση, αλλά από καθηγητές μόνιμους, που διδάσκουν σε σχολεία του νομού Ηλείας και το έψαξαν, το ρώτησαν (μετά από παράκλησή μου) και τους είπαν και μου το μετέφεραν πως έχουν ακόμη 4 κενά για αναπληρωτές φιλολόγους. Αν τους ενημέρωσαν λάθος, λάθος είπαν και σε μένα, λάθος σας μετέφερα κι εγώ! Πάντως, στα συγκεκριμένα άτομα έχω εμπιστοσύνη!
[/quot
Θα φανεί σε μερικές μέρες. Ίδωμεν!
Μπορεί να λεει περισσότερα απ όσα πραγματικά υπάρχουν, ο συμπαθής Γ. Παπαδομαρκακης.
Άσχετο και σχετικό ταυτόχρονα με το θέμα. Η Τοπική Ιστορία θεωρήθηκε Project, το οποίο έχουν ως ανάθεση όλοι πλην των ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04. Αυτό δημιουργεί πάλι πρόβλημα με τις ώρες μας. Πέρα από το θέμα προσωπικό του θέματος, ότι δηλαδή δεν μπορώ να διανοηθώ γιατί ως ιστορικός με μεταπτυχιακό στη σύγχρονη ιστορία δε μπορώ να κάνω τοπική ιστορία, ενώ για κάποιο λόγο μπορούν τόσοι άλλοι, μήπως πρέπει να το τρέξουμε λίγο;
Είναι παράλογο η τοπική ιστορία να μη διδάσκεται από φιλολόγους!Έχει κάποιος πληροφορία για αριθμό αναπληρωτών φιλολόγων β φάσης?
Όπως τίθεται το ζήτημα προφανώς και έχετε δίκιο...όμως η διοίκηση λειτουργεί διαφορετικά...τα πράγματα είναι απλά...κατά πρώτον δεν μπορεί να διορίσει τόσους αναπληρωτές φιλολόγους, όσους απαιτούνται για την κάλυψη όλων των κενών πανελλαδικώς. Επομένως, πρέπει να βρει μια άλλη λύση για το θέμα: οι χιλιάδες ώρες φιλολογικών μαθημάτων που δεν μπορούν να διδαχθούν από άλλη ειδικότητα πχ. αρχαία, νεοελληνική λογοτεχνία, έκθεση, θα καλυφθούν από τους μόνιμους και αναπληρωτές φιλολόγους, που πάλι δεν επαρκούν. Τα υπόλοιπα μαθήματα, όπως η ιστορία γενικώς ή η τοπική ιστορία ειδικώς, που δίνονται ως β ή γ ανάθεση και σε άλλες ειδικότητες, θα διδάσκονται από αυτές τις άλλες ειδικότητες. Το ίδιο ισχύει και για το project και για τις άλλες ειδικότητες: δεν είναι τυχαίο ότι οι τρεις ειδικότητες(ΠΕ02, 03, 04) με τα περισσότερα κενά και τις περισσότερες ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα αποκλείονται από το project. Αυτές οι ειδικότητες θα διδάσκουν τα μαθήματά τους, τα οποία είναι πολλά, πολλές ώρες και οι εκπαιδευτικοί των αντιστοίχων ειδικοτήτων δεν επαρκούν.Οπότε το project, αλλά και η τοπική ιστορία θα διδάσκεται από ειδικότητες που δεν συμπληρώνουν ωράριο με τα μαθήματα α΄ανάθεσής τους πχ. γαλλικών κλπ. Από επιστημονικής πλευράς λοιπόν, έχετε δίκιο, αλλά όταν δεν επαρκούν ή δεν υπάρχουν πιστώσεις για προσωπικό, εφευρίσκονται τέτοιες λύσεις...Δεν ισχύουν τα ίδια σε αυτούς τους τρεις κλάδους (ΠΕ 02, 03, 04). Οι σκοπιμότητες είναι διαφορετικές. Αλλά σε κάθε περίπτωση η αιτιολόγηςη των πειλογών της διοίκησης βασίζεται σε εντυπώσεις και φήμες. Δεν ειναι τεκμηριωμένη και σίγουρα δεν ειναι διαφανής, οπότε αυτά με τις πολλές ώρες και το λιγο προσωπικό στην πραγματικότητα δεν το ξέρουμε, ή τουλάχιστο δεν το ξ´ερουμε στο πραγματικό του μεγεθος. Μπορει να ειναι και χειρότερα μπορεί να ειναι και καλύτερα. Πάντως καλό ειναι να μην τα πιστεύουμε όλα χωρίς στοιχεία.
Δεν ισχύουν τα ίδια σε αυτούς τους τρεις κλάδους (ΠΕ 02, 03, 04). Οι σκοπιμότητες είναι διαφορετικές. Αλλά σε κάθε περίπτωση η αιτιολόγηςη των πειλογών της διοίκησης βασίζεται σε εντυπώσεις και φήμες. Δεν ειναι τεκμηριωμένη και σίγουρα δεν ειναι διαφανής, οπότε αυτά με τις πολλές ώρες και το λιγο προσωπικό στην πραγματικότητα δεν το ξέρουμε, ή τουλάχιστο δεν το ξ´ερουμε στο πραγματικό του μεγεθος. Μπορει να ειναι και χειρότερα μπορεί να ειναι και καλύτερα. Πάντως καλό ειναι να μην τα πιστεύουμε όλα χωρίς στοιχεία.