Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: aspinoulas στις Δεκέμβριος 05, 2015, 01:14:35 μμ

Τίτλος: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Δεκέμβριος 05, 2015, 01:14:35 μμ
Μετά τις δηλώσεις Μπαλτά-Κουράκη για μεταβατικό σύστημα 2 ετών, τον "εθνικό διάλογο" που (ξανα) ξεκίνησε ο Φίλης , τις δηλώσεις Λιάκου περί μερικής ( ; ) κατάργησης των πανελλαδικών και τις σημερινές διαβεβαιώσεις Αναγνωστοπούλου ότι το σύστημα δεν αλλάζει για φέτος(!!!!) -υπήρχε περίπτωση να αλλάξει;;;; ), νομίζω ότι πρέπει να μας απασχολήσει το θέμα της πολλοστής αλλαγής του συστήματος από την εποχή του Αρσένη...

Κάποιες σκέψεις : Νομίζω ότι η λογική "τα χαμηλόβαθμα ΑΕΙ δε χρειάζονται πανελλήνιες" είναι αντιφατική. Τι είναι αυτό που διακρίνει το υψηλόβαθμο από το χαμηλόβαθμο ; οι πανελλήνιες που θέλει να καταργήσει !!!!! Σαν να δέχεσαι ότι ο Πέτρος είναι ψηλότερος από τον Μιχάλη αλλά θες να καταργήσεις τη μονάδα μέτρησης !!!! Αν λοιπόν "ξηλώσουμε" και την αξιολόγηση των πανελλαδικών - το μόνο κρατικό θεσμό που δεν αμφισβητήθηκε ποτέ καθ ολοκληρίαν πώς θα ορίζουμε την υψηλόβαθμη και τη χαμηλόβαθμη σχολή αφού καταργούμε το μέτρο που τις διακρίνει;;;; Τι ακριβώς λοιπόν έχουν κατά νου ;;;Δε χρειάζεται μια στοιχειώδης αξιολόγηση για να μπεις σε μία σχολή ; Θα παίζει ρόλο ο βαθμός απολυτηρίου ; Ναι αλλά έτσι δε θα "παίξει" συνδιαλλαγή για βαθμούς ;

Παρακαλώ τις σκέψεις σας γιατί το θέμα νομίζω ότι είναι πολύ σοβαρό....
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: steven_seagal στις Δεκέμβριος 05, 2015, 01:41:50 μμ
Λόγια και μόνο λόγια..Ας μην παραμυθιάζουν το κόσμο με άλλες ανεδαφικές υποσχέσεις.Αρκετά η κοροιδια...
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: harac στις Δεκέμβριος 05, 2015, 02:57:44 μμ
Λες και έχουν οι σχολές τις απαραίτητες υποδομές για να αξιολογούν υποψήφιους. Εδώ δεν έχουν λεφτά για τα συγγράμματα των φοιτητών τους.
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Ιανουάριος 08, 2016, 02:31:37 μμ
επανέρχομαι στο θέμα και ζητώ τη γνώμη σας. Σε τι είδους σύστημα πιστεύετε ότι θα καταλήξει ο "εθνικός διάλογος"; Θα καταργηθούν οι πανελλαδικές ; Πότε πιστεύετε ότι μπορεί να εφαρμοστεί το νέο σύστημα ;
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: MARKOS στις Ιανουάριος 08, 2016, 03:29:37 μμ
Θεωρώ πως δεν θα καταργηθούν οι εισαγωγικές. Τώρα, για το πότε θα εφαρμοστεί το "όποιο" νέο συστημα, νομίζω σε 2 με 3 χρόνια απο την απόφαση.

α) με την καταργηση λαικίζουν (χρόνια τωρα)
και
β) με το χρόνο εφαρμογης αφήνουν περιθώριο να μην αιφνιδιάσουν.
Γνωστή πλέον η συνταγή.
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: harac στις Ιανουάριος 08, 2016, 03:31:36 μμ
Marcos, μήπως εννοείς πανελλαδικές αντί εισαγωγικές;
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: MARKOS στις Ιανουάριος 08, 2016, 03:40:53 μμ
Nαι, πανελλήνιες εξετάσεις  :)
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Ιανουάριος 08, 2016, 04:06:51 μμ
Νομίζω πάντως ότι και πρακτικά πρέπει το φετινό σύστημα να μείνει τουλάχιστον και για το σχ. έτος 2016-2017 (αυτό είχε λεχθεί και από Μπαλτά-Κουράκη)  αν και η κ. Σία δε το ξεκαθάρισε...
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: pr0 στις Ιανουάριος 08, 2016, 04:44:48 μμ
Μαθητής: Μετά την υποχρεωτική μπαίνεις όπου θέλεις, αλλά.. αν σε κόψουν κι όχι σ'ένα δυο... αν δε σ'αρέσει και φύγεις, τρως ποινή το χρόνο που κρατούσε η σχολή σου, μέχρι να ξαναδώσεις. Ο βαθμός της υποχρεωτικής εκπαίδευσης να μη πιάνεται πουθενά. Αυτό θα καθαρίσει τα σχολειά απ'το φροντιστήριο και θα ξεσκαρτάρει και τα α(τ)ει.

Α(Τ)ΕΙ: Δεν έχεις φοιτητές φέτος; Ούτε του χρόνου; Συγχωνεύεσαι ή κλείνεις. Κανέναν δε νοιάζει αν είσαι ανώτατος ή λιγότερο ανώτατος. Δε μαζεύεις φοιτητές; Δε σε πληρώνω άλλο πια, τέλος.

Μια τέτοια επιθετική ατζέντα ποιος θα τη παρουσιάσει να ξεμπερδεύουμε; :-)
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Ιανουάριος 12, 2016, 08:12:45 μμ
Πάλι το ίδιο : όχι εξετάσεις για τα "χαμηλόβαθμα".....στα υπόλοιπα λίστα !!!!!

http://www.esos.gr/arthra/41789/aliakos-kritiro-i-glossomatheia-gia-tin-eisagogi-ton-ypopsifion-sta-aei
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Ιανουάριος 17, 2016, 02:04:54 πμ
http://www.esos.gr/arthra/41901/mono-sto-esosprotaseis-poy-tha-prokalesoyn-sto-trapezi-toy-ethnikoy-dialogoy-tis-tritis

Κατάργηση ελέγχων επιδόσεων, επανάληψη τάξης σε συνενόηση με τον κηδεμόνα κατόπιν εισήγησης στο σύλλογο διδασκόντων. ....τι μαθητές θα βγουν από αυτή τη σούπα;

Πώς θα δικαιολογήσεις στο γονέα οτι το παιδί πρέπει να μείνει στάσιμος όταν αυτό δε θα προκύπτει από τη βαθμολογία του; Τι σημαίνει αυτόματη προαγωγή στην επόμενη τάξη; Πώς θα εισηγηθώ την παραπομπή μαθητή ; Ποιος θα βάλει το κεφάλι του στην καρμανιόλα να το κάνει χωρις να διακινδυνευει μηνύσεις από δήθεν αδικημένους μαθητές/γονείς;

Διαβάστε και θαυμάστε!

Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Ιανουάριος 19, 2016, 10:14:08 μμ
http://www.esos.gr/arthra/41937/mataiothike-i-dimosia-syzitisi-toy-ethnikoy-dialogoy

όταν ματαίωναν παρελάσεις και γιούχαραν τον πρόεδρο της δημοκρατίας ήταν λαική οργή....

τώρα είναι φασίζουσα μειοψηφία....

ό,τι να ναι....
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: greedo στις Ιανουάριος 20, 2016, 07:48:39 πμ
Πειραματισμοί........ :( :(
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: chris75 στις Ιανουάριος 20, 2016, 11:29:20 πμ
Όπως όλα στην Ελλάδα έτσι και σε αυτό το θέμα...πάσχουμε από έλλειψη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού σε σοβαρό επίπεδο και όχι λεκτικά....σε όλα τα επίπεδα...κοινωνικό, οικονομικό, επιστημονικό....τί θέλει η κοινωνία στην εποχή μας...πέραν αυτών που θέλει, δεν πρέπει να αλλάξουμε όλοι μας τρόπο σκέψης.....βρισκόμαστε σε πτώχευση σε όλα τα επίπεδα και ακόμη στρατιές οι υποψήφιοι για νομικές, ιατρικές, πολυτεχνεία κλπ.... κατά συνέπεια δεν πρέπει να ξαναδούμε τί παραγωγικό μοντέλο θέλουμε για την χώρα;;;έχουμε εγκαταλείψει πλήρως τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα...το έχω ξαναγράψει και σε άλλη συζήτηση εδώ...είμαστε, υποτίθεται, ναυτικός λαός, χώρα με θάλασσα, ναυτική παράδοση και έχουμε αφήσει την αλιεία μας να εξαφανίζεται...πότε θα εγκαταλείψουμε, όλοι μας, την γελοία νοοτροπία ότι επαγγέλματα, όπως  υδραυλικός, ψαράς, αγρότης, ταυτίζονται με τον μουτζούρη, τον σκαφτιά κλπ...επίσης σε τέτοιου είδους επιτροπές, όλοι οι υπουργοί, ασχέτως κομματικής τοποθέτησης, τοποθετούν γνωστούς και ικανούς πανεπιστημιακούς, οι οποίοι όμως δεν έχουν καμία σχέση με την σχολική πραγματικότητα του ελληνικού δημόσιου σχολείου, με τις πανελλήνιες κλπ... Ως δοκίμιο για επιστημονικό περιοδικό αυτά που λέει ο Λίάκος είναι εξαιρετικά, άλλα όπως είπατε πολλοί εδώ, τί σχέση έχουν με την πραγματικότητα που βιώνουμε στα σχολεία...
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Μάιος 24, 2016, 01:15:36 πμ
Σήμερα ο Λιάκος σκιαγράφησε το ιδεοληπτικά κολλημένο "νέο συστημα" της λίστας αναμονης ( ; )με εμμονή στην κατάργηση των εξετάσεων. Το αυτό υποστήριξε και για το γυμνάσιο με αυτόματη προαγωγή / απόλυση των μαθητων χωρίς εξετάσεις.

Έρχονται κοσμοιστορικές αλλαγές στην παιδεία. Πάνε να δημιουργήσουν τον νεο κομματικό στρατό που δε θα μαθει ούτε να σκέφτεται, ουτε να παράγει, ούτε να αξιολογείται παρά μόνο να παρασιτεί εις βάρος των άλλων και να περιμένει ως αντάλλαγμα τον  διορισμό στο δημόσιο.

Γι αυτά  απλά θα κοιτάμε; Ή μας ενδιαφέρει μόνο να διοριστούμε και "δε βαριέσαι αδερφέ" ;
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: Landau στις Μάιος 24, 2016, 08:50:09 πμ
Μας ενδιαφέρει μόνο να διοριστούμε και δε βαριέσαι αδερφέ..

Περιμένεις κάτι καλύτερο από τον εκπαιδευτικό κλάδο της χώρας;  ::)
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: martha.fa στις Μάιος 24, 2016, 10:23:08 πμ
Όπως όλα στην Ελλάδα έτσι και σε αυτό το θέμα...πάσχουμε από έλλειψη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού σε σοβαρό επίπεδο και όχι λεκτικά....σε όλα τα επίπεδα...κοινωνικό, οικονομικό, επιστημονικό....τί θέλει η κοινωνία στην εποχή μας...πέραν αυτών που θέλει, δεν πρέπει να αλλάξουμε όλοι μας τρόπο σκέψης.....βρισκόμαστε σε πτώχευση σε όλα τα επίπεδα και ακόμη στρατιές οι υποψήφιοι για νομικές, ιατρικές, πολυτεχνεία κλπ.... κατά συνέπεια δεν πρέπει να ξαναδούμε τί παραγωγικό μοντέλο θέλουμε για την χώρα;;;έχουμε εγκαταλείψει πλήρως τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα...το έχω ξαναγράψει και σε άλλη συζήτηση εδώ...είμαστε, υποτίθεται, ναυτικός λαός, χώρα με θάλασσα, ναυτική παράδοση και έχουμε αφήσει την αλιεία μας να εξαφανίζεται...πότε θα εγκαταλείψουμε, όλοι μας, την γελοία νοοτροπία ότι επαγγέλματα, όπως  υδραυλικός, ψαράς, αγρότης, ταυτίζονται με τον μουτζούρη, τον σκαφτιά κλπ...επίσης σε τέτοιου είδους επιτροπές, όλοι οι υπουργοί, ασχέτως κομματικής τοποθέτησης, τοποθετούν γνωστούς και ικανούς πανεπιστημιακούς, οι οποίοι όμως δεν έχουν καμία σχέση με την σχολική πραγματικότητα του ελληνικού δημόσιου σχολείου, με τις πανελλήνιες κλπ... Ως δοκίμιο για επιστημονικό περιοδικό αυτά που λέει ο Λίάκος είναι εξαιρετικά, άλλα όπως είπατε πολλοί εδώ, τί σχέση έχουν με την πραγματικότητα που βιώνουμε στα σχολεία...
++++++++++++++++++++++
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: pd στις Μάιος 24, 2016, 10:25:19 πμ
Η καταργηση των εξετασεων Η΄' οπως αλλιως θελουμε να το πουμε ..ξεκινα απο την απαξιωση του σχολειου , που γινεται απο τους ιδιους μαθητες στην καθημερινη πρακτικη του θεματος κι οχι στα χαρτια  πχ. οι λυκειακες ταξεις κανουν απουσιες σε συγκεκριμενα μαθηματα, βλ. Θρησκευτικα -Οι αποψεις του Λιακου ετσι οπως αναφερονται στο esos με βρισκουν απολυτα συμφωνη,εκτος απ'το γεγονος οτι τον ειχα καθηγητη και ισως μπορω να τον κρινω και λιγο παραπανω.Γιατι δε θελετε το σχολειο να ειναι πηγη χαρας για τα παιδια ,πηγη εμψυχωσης κι οχι καταναγκασμου .
Μας εχει ξεφυγει η ουσια μου φαινεται...Εξετασεις ,εξετασεις ,εξετασεις ...λες κι οταν μεγαλωσουν δεν θα εχουν την αξιολογηση στο κεφαλι τους .Και μην ακουσω αποψεις του τυπου ,εξασκουνται απο νωρις ,γιατι καπως ετσι ολοι μιλουν σημερα για το bulling στα σχολεια...
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: anemona στις Μάιος 24, 2016, 10:58:09 πμ
Εδώ έχουμε χάσει την ουσία.Νομίζετε πως, είτε καταργηθούν οι εξετάσεις είτε όχι,θα έχουμε κάποια αναβάθμιση της εκπαίδευσης;Εκπαίδευση που παράγει ανθρώπους κομφορμιστές και αδαείς θα αλλάξει;Χρειάζονται τομές και αλλαγές που για να γίνουν πρέπει να προηγηθεί αλλαγή νοοτροπίας γεγονός αδύνατον. Αφήστε το συνάδελφοι.Δεν είμαι πεσιμίστρια αλλά οι αλλαγές θέλουν άλλου είδους ανθρωπους.
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: nikolopol στις Μάιος 24, 2016, 11:08:54 πμ
Η καταργηση των εξετασεων Η΄' οπως αλλιως θελουμε να το πουμε ..ξεκινα απο την απαξιωση του σχολειου , που γινεται απο τους ιδιους μαθητες στην καθημερινη πρακτικη του θεματος κι οχι στα χαρτια  πχ. οι λυκειακες ταξεις κανουν απουσιες σε συγκεκριμενα μαθηματα, βλ. Θρησκευτικα -Οι αποψεις του Λιακου ετσι οπως αναφερονται στο esos με βρισκουν απολυτα συμφωνη,εκτος απ'το γεγονος οτι τον ειχα καθηγητη και ισως μπορω να τον κρινω και λιγο παραπανω.Γιατι δε θελετε το σχολειο να ειναι πηγη χαρας για τα παιδια ,πηγη εμψυχωσης κι οχι καταναγκασμου .
Μας εχει ξεφυγει η ουσια μου φαινεται...Εξετασεις ,εξετασεις ,εξετασεις ...λες κι οταν μεγαλωσουν δεν θα εχουν την αξιολογηση στο κεφαλι τους .Και μην ακουσω αποψεις του τυπου ,εξασκουνται απο νωρις ,γιατι καπως ετσι ολοι μιλουν σημερα για το bulling στα σχολεια...

Η απαξιωση του σχολειου ξεκινα πρωτιστως απο τους καθηγητες συναδελφε.
Κλασσικο παραδειγμα η βαθμολογια μεχρι και περυσι στην  γ λυκειου..... Λες και δεν μπορουμε να εχουμε την ευθυνη γις τους βαθμους που βαζουμε και βαζανε ολοι 18αρια και 20αρια μηπως και αδικησουν το παιδι.... εκει χαθηκε η αξια του απολυτηριου που καποτε ειχε αξια.
Μην μιλησουμε για την απαξιωση γενικοτερα των πανελληνιων .
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: pr0 στις Μάιος 24, 2016, 11:37:45 πμ
Είτε έχουμε εξετάσεις είτε δεν έχουμε εξετάσεις, μικρή η τρύπα. Από αλλού χάνει χοντρά το λάστιχο...
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: mks75 στις Μάιος 24, 2016, 03:35:55 μμ
Παιδια κρατηθειτε σημερα εξεταζοταν πανελλαδικως το εξης Μαθημα

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:
ΒΟΟΤΡΟΦΙΑ-ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΟΤΡΟΦΙΑ

Ιδου τα θεματα....https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/EXETASEIS-2016/them_boait_epal_c_hmer_ns_160524.pdf (https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/EXETASEIS-2016/them_boait_epal_c_hmer_ns_160524.pdf)

ΥΓ...Σημαδιακο.... ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Μάιος 24, 2016, 04:08:24 μμ
Εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν διότι πρέπει να υπάρχει μιας μορφής γραπτή αξιολόγηση των μαθητών που να τεκμηριώνει την προαγωγή ή την απόλυση. Μια χύμα έκθεση ιδεών περί των ταλέντων του μαθητή το μόνο που προκαλεί είναι σύγχυση και εξίσωση οριζόντια των μαθητών. Ποιος εκπαιδευτικός θα εισηγηθεί την επανάληψη της τάξης χωρίς αποδεικτικά στοιχεία ρισκάροντας τη στοχοποίησή του; Αν το πρόβλημα είναι ο διδακτικός χρόνος ας γίνονται όλα (προαγωγικές-πανελλήνιες) τον Ιούνιο κι ας πάει ως τέλος Ιουνίου. Εδώ χάνονται στη χρονιά τόσες ώρες για διαφορές αιτίες και μας φταίνε οι εξετάσεις....
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: martha.fa στις Μάιος 24, 2016, 04:15:03 μμ
Εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν διότι πρέπει να υπάρχει μιας μορφής γραπτή αξιολόγηση των μαθητών που να τεκμηριώνει την προαγωγή ή την απόλυση. Μια χύμα έκθεση ιδεών περί των ταλέντων του μαθητή το μόνο που προκαλεί είναι σύγχυση και εξίσωση οριζόντια των μαθητών. Ποιος εκπαιδευτικός θα εισηγηθεί την επανάληψη της τάξης χωρίς αποδεικτικά στοιχεία ρισκάροντας τη στοχοποίησή του; Αν το πρόβλημα είναι ο διδακτικός χρόνος ας γίνονται όλα (προαγωγικές-πανελλήνιες) τον Ιούνιο κι ας πάει ως τέλος Ιουνίου. Εδώ χάνονται στη χρονιά τόσες ώρες για διαφορές αιτίες και μας φταίνε οι εξετάσεις....
Nομίζω ότι και σε προηγούμενό σου μήνυμα αναφέρεσαι στην επανάληψη της τάξης και μου κάνει εντύπωση.Η επανάληψη της τάξης δε βοηθάει ποτέ κανέναν κατά τη γνώμη μου.
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: Mack77 στις Μάιος 24, 2016, 06:33:46 μμ
Τι λες ρε martha.fa ! Ένας μαθητής που δεν έχει ανοίξει βιβλίο θα περνάει στην επόμενη τάξη ! Εγώ λέω να πίνουμε καφέ όλη τη χρόνια και να τα λέμε το Σεπτέμβρη στις εγγραφές μη χάνουμε και χρόνο !
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: anemona στις Μάιος 24, 2016, 06:56:12 μμ
Μα αυτά τα παιδιά δεν ήταν που τότε που δεν υπήρχε η βάση του 10 πέρασαν με 5;Ας όψεται. Πιστεύω στις εξετάσεις αλλά δεν νομίζω πως αυτό αποτελεί το πρόβλημα της εκπαίδευσης. Και ειλικρινά ποτέ τα φροντιστήρια δεν θα επιτρέψουν στο κράτος να σταματήσει τις εξετάσεις. Το ίδιο και τα ιδιωτικά σχολεία ;) 'Αλλωστε τί θα κάνει τόσους αδιόριστους;
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: martha.fa στις Μάιος 24, 2016, 07:40:56 μμ
Τι λες ρε martha.fa ! Ένας μαθητής που δεν έχει ανοίξει βιβλίο θα περνάει στην επόμενη τάξη ! Εγώ λέω να πίνουμε καφέ όλη τη χρόνια και να τα λέμε το Σεπτέμβρη στις εγγραφές μη χάνουμε και χρόνο !
Tη γνώμη μου είπα!Ο συνάδελφος μίλησε για καθηγητές που "δε θα μπορούν να εισηγηθούν την επανάληψη της τάξης χωρίς ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ".Με αυτή τη λογική διαφωνώ.Πριν εισηγηθεί κανείς την επανάληψη της τάξης από μαθητή,ας σκεφτεί πρώτα τι δεν έκανε ο ίδιος καλά.Αυτό όμως δεν το σκέφτεται κανείς και μόνο όταν έρχεται το θέμα της αξιολόγησης της δικής μας,βγάζουν δόντια ορισμένοι.Για να μην κοροϊδευόμαστε το λέω.Απο κει και πέρα, υπάρχει βιβλιογραφία σχετικά με το πόσο βοηθάει η επανάληψη της τάξης τους μαθητές.Οσο για το αν πρέπει να περνάνε στις σχολές με 5,φυσικά και δεν πρέπει κατά τη γνώμη μου.
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: MARKOS στις Μάιος 24, 2016, 08:21:47 μμ
θα σας μαλώσω,... ;D  ξεχνάτε το της Διαμαντοπούλου "πρώτα ο μαθητής"!
Δεν είναι ανάγκη να έχουν εξετάσεις για απόδειξη προαγωγής ή μη. Εργασιές, επαναληπτικά τέστ, συμμετοχή,..κλπ κλπ
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: pd στις Μάιος 25, 2016, 09:05:34 πμ
Για να διευκρινισω εξετασεις εννοουσα του Γυμνασιου ....τις θεωρω απαραδεκτες κι αν θελουν ας κρατησουν τα πανελλαδικως εξεταζομενα..ομοιως και στο Λυκειο ..δινουμε Θρησκευτικα,Φιλοσοφια.......ποιος ο λογος της γραπτης εξετασης σε κατι τετοια ??Που μαθημα ,αναθεμα κι αν γινεται ολη τη χρονια..Αλλα ΟΧΙ θα δωσουμε την υλη των απολυτηριων κανονικα και με το νομο....
Ας δωσουμε  βαρυτητα τωρα στο θεμα   της Ειδικης Αγωγης , γιατι τα ευρωπαικα προγραμματα εως 2020 εκει θα εστιασουν βλ. χρηματα  .
Χωρις εξετασεις δεν γινεται εισαγωγη σε Πανεπιστημια ,αλλα σε σχολες χαμηλης ζητησης γιατι να μη γινεται αυτοματη εισαγωγη με το απολυτηριο?Τ ι σας νοιαζει αν θελει ο γονιος να πληρωσει για να σπουδασει το παιδι του?
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: Mack77 στις Μάιος 25, 2016, 10:38:25 πμ
Martha.fa συμφωνώ ότι πρώτα πρέπει να δούμε τον εαυτό μας και μετά τους μαθητές . Θέλει πολλές αλλαγές το σχολείο για να γίνει όπως πρέπει . Θεωρώ ότι καμία από αυτές δεν έχει σχέση με αυτά που λέει η κυβέρνηση !
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: Mack77 στις Μάιος 25, 2016, 10:40:27 πμ
Pd αν θέλεις μου απαντάς , ποσά χρόνια δουλεύεις σε δημόσιο σχολείο ;
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Μάιος 25, 2016, 11:08:43 πμ
το σχολείο οφείλει να έχει μια δομή και ένα σύστημα αξιολόγησης που θα ενθαρρύνει και θα επαινεί αυτούς που προσπαθούν και δουλεύουν. Το σχολείο πρέπει να περνά το μήνυμα ότι με την εργασία και την παραγωγή πάει μπροστά μια κοινωνία και ότι τίποτα δε χαρίζεται αλλά καταπατιέται με κόπο και προσωπική (και ομαδική) εργασία. Η "αυτόματη προαγωγή" του κου Λιάκου διδάσκει το ακριβώς αντίθετο...
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: pd στις Μάιος 25, 2016, 12:18:44 μμ
Pd αν θέλεις μου απαντάς , ποσά χρόνια δουλεύεις σε δημόσιο σχολείο ;
Δεν δουλευω σε δημοσιο σχολειο.Εκφραζω αποψη ως εχουσα προυπηρεσια ,φροντιστηριο και 2 παιδια .
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: ypernouli στις Μάιος 25, 2016, 12:20:07 μμ
το σχολείο οφείλει να έχει μια δομή και ένα σύστημα αξιολόγησης που θα ενθαρρύνει και θα επαινεί αυτούς που προσπαθούν και δουλεύουν. Το σχολείο πρέπει να περνά το μήνυμα ότι με την εργασία και την παραγωγή πάει μπροστά μια κοινωνία και ότι τίποτα δε χαρίζεται αλλά καταπατιέται με κόπο και προσωπική (και ομαδική) εργασία. Η "αυτόματη προαγωγή" του κου Λιάκου διδάσκει το ακριβώς αντίθετο...

Όλη η σύγχρονη βιβλιογραφία αναιρεί την παραπάνω αντίληψη, ότι δηλαδή οι εξετάσεις σταχυολογούν τους ικανούς. Αντίθετα, έχει αποδειχτει με έρευνες ότι το ενιαίο τύπου σχολείου μέσω του μηχανισμού επιλογής των εξετάσεων επιβραβεύει όσους ήδη έχουν τίς δυνατότητες να δεχθούν την παιδεία (κυρίως ευνοεί παιδιά μικρομεσαίων & μεσαίων στρωμάτων - εμάς), ακομα και διαιωνίζει τις ανισοτητες μέσω των σχολών υψηλής ζήτησης. Ουσιαστικά, όσοι έχουν την μορφωτική κληρονομιά από γονείς - όχι τόσο την υλική, δεν είναι η φτώχεια το αίτιο- που μεταφράζεται σε μαθησιακή αυτοπεποίθηση, κίνητρα, στόχους κ.λπ. απολαμβάνουν τις ίσες ευκαιρίες, ενώ τα φτωχά στρώματα δεν έχουν πρόσβαση σε "καλές" σχολές και παραμένουν σε εργασίες υποβαθμισμένες. Γίνεται οι περισσοτεροι που ανήκουν σε μειονεκτούντες οικογένειες να είναι και αυτοί τεμπέληδες/ανίκανοι;; αναρωτήθηκαν οι επιστήμονες... Οι όποιες εξισορροπητικές παρεμβάσεις των θιασωτών της "αξιοκρατίας" (ενισχυτικές κλπ) είναι αναποτελεσματικές, καθώς στην ουσια παρέχεται μονο ισότητα πρόσβασης και σε κάθε βαθμίδα το παιδί μεταφέρει ίδιες ή και χειρότερες τις αρχικές ανισότητες.

Βέβαια αν καταργηθούν τώρα οι εξετάσεις -χωρις προγραμματισμό, όπως πάντα, χωρίς υποδομές και στήριξη του έργου των εκπαιδευτικών από τις πρώτες βαθμίδες-θεωρώ οτι θα οδηγήσει σε περαιτέρω απαξίωση των σπουδών. Θα έχει απροβλεπτες συνέπειες και δεν θα ωφελήσει  παιδιά - έστω και έτσι ο απρόσωπος χαρακτήρας των εξετάσεων εξασφαλίζει δικαιοσύνη εν μέρει. Κατάργηση των υπευθύνων χρειάζεται για αρχή!!
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: pd στις Μάιος 25, 2016, 12:23:14 μμ
το σχολείο οφείλει να έχει μια δομή και ένα σύστημα αξιολόγησης που θα ενθαρρύνει και θα επαινεί αυτούς που προσπαθούν και δουλεύουν. Το σχολείο πρέπει να περνά το μήνυμα ότι με την εργασία και την παραγωγή πάει μπροστά μια κοινωνία και ότι τίποτα δε χαρίζεται αλλά καταπατιέται με κόπο και προσωπική (και ομαδική) εργασία. Η "αυτόματη προαγωγή" του κου Λιάκου διδάσκει το ακριβώς αντίθετο...
ΔΗΛ . ολοι οι αλλοι για τον καιαδα?
Συμπερασματικα =Αριστεια του παλαιου τυπου τα θεωρω απαρχαιωμενες καταστασεις....Αυτος που το 'χει με τη μαθηση ,ειναι ωριμος που λεμε,ο καλος οπως λετε, δεν χρειαζεται ,παει μονος του -δεν τον φτιαχνει ο καθηγητης Η' ο δασκαλος του δημοσιου σχολειου. Προφανως και θα επιβραβευτει με την εισαγωγη του εκει που θελει.
Παμε τωρα γι'αυτον που δεν το'χει  και θελει καθοδηγηση.Ποσοι  εκπαιδευτικοι νοιαζονται γι'αυτον μεσα στην ταξη?ΟΥΔΕΙς...ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ...
Εδω τωρα να ερθει το συστημα και νατου πει:Η αξιολογηση του εκπαιδευτικου εχει  αμμεση συναρτηση με το μεσο ορο της επιδοσης των μαθητων του.Δουλευει η' δε δουλευει??ΙΔΟΥ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Μάιος 25, 2016, 03:18:26 μμ
Κανένας στον Καιάδα!  Όλοι όμως να μάθουν να δουλεύουν και όχι να παρασιτούν! Να μάθουν να είναι παραγωγικοί και δημιουργικοί σε αυτό που είναι καλοί και έχουν ταλέντο! Να μάθουν ότι απαιτείται ΚΟΠΟΣ και ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ για την επίτευξη ενός στόχου και όχι ότι "στο χαλαρό" θα πάρουμε το απολυτήριο του γυμνασίου..

Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: erietta στις Μάιος 25, 2016, 05:41:43 μμ
Συμφωνώ με aspinoulas.
 
Παράθεση
Παμε τωρα γι'αυτον που δεν το'χει  και θελει καθοδηγηση.Ποσοι  εκπαιδευτικοι νοιαζονται γι'αυτον μεσα στην ταξη?ΟΥΔΕΙς...ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ...
Εδω τωρα να ερθει το συστημα και νατου πει:Η αξιολογηση του εκπαιδευτικου εχει  αμμεση συναρτηση με το μεσο ορο της επιδοσης των μαθητων του.Δουλευει η' δε δουλευει??ΙΔΟΥ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Είναι λάθος να ρίχνουμε το φταίξιμο στον εκπαιδευτικό που είναι το τελευταίο πιόνι του συστήματος και λειτουργεί βάσει νόμων, εγκυκλίων κλπ. που τον περιορίζουν να δράσει. Όταν μιλάς γι΄αυτόν που δεν το χει και θέλει καθοδήγηση, τι εννοείς; Τον μαθητή με αδιάγνωστες μαθησιακές δυσκολίες; Τον μαθητή με διαγνωσμένες δυσκολίες, π.χ. ΔΕΠΥ, δυσλεξία, κλπ.; Πώς θα τον βοηθήσω όταν το κράτος δεν με έχει επιμορφώσει στον τομέα αυτό και πρέπει εγώ από την τσέπη μου να πληρώσω για σεμινάρια μόνο για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται; Τον μαθητή χωρίς κίνητρο για μάθηση; Πώς εγώ, αφού η οικογένειά του δεν τα κατάφερε, θα του προκαλέσω το κίνητρο για να μάθει αρχαία, π.χ.; Είναι αυτό δυνατόν; Και πού είναι οι ψυχολόγοι στα σχολεία ώστε να με συμβουλέψουν γι' αυτό ή να βοηθήσουν τον ίδιο τον μαθητή;
Αναφέρω ενδεικτικά κάποια π.χ. για να δείξω ότι τα χέρια των εκπαιδευτικών είναι εν πολλοίς δεμένα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα γραφειοκρατικό και ανεπαρκές.
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: martha.fa στις Μάιος 25, 2016, 05:49:53 μμ
Όλη η σύγχρονη βιβλιογραφία αναιρεί την παραπάνω αντίληψη, ότι δηλαδή οι εξετάσεις σταχυολογούν τους ικανούς. Αντίθετα, έχει αποδειχτει με έρευνες ότι το ενιαίο τύπου σχολείου μέσω του μηχανισμού επιλογής των εξετάσεων επιβραβεύει όσους ήδη έχουν τίς δυνατότητες να δεχθούν την παιδεία (κυρίως ευνοεί παιδιά μικρομεσαίων & μεσαίων στρωμάτων - εμάς), ακομα και διαιωνίζει τις ανισοτητες μέσω των σχολών υψηλής ζήτησης. Ουσιαστικά, όσοι έχουν την μορφωτική κληρονομιά από γονείς - όχι τόσο την υλική, δεν είναι η φτώχεια το αίτιο- που μεταφράζεται σε μαθησιακή αυτοπεποίθηση, κίνητρα, στόχους κ.λπ. απολαμβάνουν τις ίσες ευκαιρίες, ενώ τα φτωχά στρώματα δεν έχουν πρόσβαση σε "καλές" σχολές και παραμένουν σε εργασίες υποβαθμισμένες. Γίνεται οι περισσοτεροι που ανήκουν σε μειονεκτούντες οικογένειες να είναι και αυτοί τεμπέληδες/ανίκανοι;; αναρωτήθηκαν οι επιστήμονες... Οι όποιες εξισορροπητικές παρεμβάσεις των θιασωτών της "αξιοκρατίας" (ενισχυτικές κλπ) είναι αναποτελεσματικές, καθώς στην ουσια παρέχεται μονο ισότητα πρόσβασης και σε κάθε βαθμίδα το παιδί μεταφέρει ίδιες ή και χειρότερες τις αρχικές ανισότητες.

Βέβαια αν καταργηθούν τώρα οι εξετάσεις -χωρις προγραμματισμό, όπως πάντα, χωρίς υποδομές και στήριξη του έργου των εκπαιδευτικών από τις πρώτες βαθμίδες-θεωρώ οτι θα οδηγήσει σε περαιτέρω απαξίωση των σπουδών. Θα έχει απροβλεπτες συνέπειες και δεν θα ωφελήσει  παιδιά - έστω και έτσι ο απρόσωπος χαρακτήρας των εξετάσεων εξασφαλίζει δικαιοσύνη εν μέρει. Κατάργηση των υπευθύνων χρειάζεται για αρχή!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: Mack77 στις Μάιος 25, 2016, 06:42:30 μμ
Σαν να λέμε pd  η αξιολόγηση των μαθητών σου να κλείνει ή οχι το φροντιστήριο σου . Και μη μου πείς οτι έχεις μόνο καλούς μαθητές ! ούτε οτι αν δεν είσαι καλή θα κλείσεις γιατί και στα φροντιστήρια πάνε μαθητές ακόμα και αν δεν είναι καλά.
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Μάιος 26, 2016, 10:50:30 πμ
http://www.esos.gr/arthra/44219/apokleistiko-i-protasi-gia-neo-lykeio-mathimata-dietes-lykeio-tetraetes-gymnasio

http://www.esos.gr/arthra/44218/apokleistiko-neo-systima-eisagogis-ton-ypopsifion-sta-aei
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: pd στις Μάιος 26, 2016, 11:15:43 πμ
Συμφωνώ με aspinoulas.
 
Είναι λάθος να ρίχνουμε το φταίξιμο στον εκπαιδευτικό που είναι το τελευταίο πιόνι του συστήματος και λειτουργεί βάσει νόμων, εγκυκλίων κλπ. που τον περιορίζουν να δράσει. Όταν μιλάς γι΄αυτόν που δεν το χει και θέλει καθοδήγηση, τι εννοείς; Τον μαθητή με αδιάγνωστες μαθησιακές δυσκολίες; Τον μαθητή με διαγνωσμένες δυσκολίες, π.χ. ΔΕΠΥ, δυσλεξία, κλπ.; Πώς θα τον βοηθήσω όταν το κράτος δεν με έχει επιμορφώσει στον τομέα αυτό και πρέπει εγώ από την τσέπη μου να πληρώσω για σεμινάρια μόνο για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται; Τον μαθητή χωρίς κίνητρο για μάθηση; Πώς εγώ, αφού η οικογένειά του δεν τα κατάφερε, θα του προκαλέσω το κίνητρο για να μάθει αρχαία, π.χ.; Είναι αυτό δυνατόν; Και πού είναι οι ψυχολόγοι στα σχολεία ώστε να με συμβουλέψουν γι' αυτό ή να βοηθήσουν τον ίδιο τον μαθητή;
Αναφέρω ενδεικτικά κάποια π.χ. για να δείξω ότι τα χέρια των εκπαιδευτικών είναι εν πολλοίς δεμένα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα γραφειοκρατικό και ανεπαρκές.
ERIETTA δεν μιλησα για μαθησιακες..καμμια σχεση .
Σοβαρα τωρα δηλ. μου λες οτι μια οικογενεια που δεν εχει..' εμπνευσει' τα παιδια της στην αρχαιολατρεια -και γιατι θα επρεπε?-δεν μπορεις να του τα μαθεις?Δεν σου ειπαμε erietta να του ανοιξεις το κεφαλι.Να τον εμπνευσεις σου ζητησαμε...με το μαθημα σου μεσα στην ταξη  ...Τωρα αν αυτος δεν θελει ,θα παει στο ΕΠΑΛ μην ανησυχεις..ξερει καλυτερα απο εσενα.
Θες ψυχολογους στα σχολεια για να μαθεις να προσεγγισεις ενα νεο/α στην εφηβεια?
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: pd στις Μάιος 26, 2016, 11:17:56 πμ
Σαν να λέμε pd  η αξιολόγηση των μαθητών σου να κλείνει ή οχι το φροντιστήριο σου . Και μη μου πείς οτι έχεις μόνο καλούς μαθητές ! ούτε οτι αν δεν είσαι καλή θα κλείσεις γιατί και στα φροντιστήρια πάνε μαθητές ακόμα και αν δεν είναι καλά.
Πραγματικα ξεκαθαρισε το λιγο ,γιατι δυσκολευομαι να καταλαβω το επιχειρημα σου και να σου απαντησω
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: aspinoulas στις Ιούνιος 20, 2016, 11:30:51 πμ
http://www.esos.gr/arthra/44582/ypoyrgospoioys-mathites-tha-piasei-i-katargisi-ton-panelladikon-exetaseon

Άρα μιλάμε γι΄αυτούς που θα πάνε το Σεπτέμβρη στη γ γυμνασίου; Και αυτό βέβαια "φλου" το αφήνει...

Η αίσθησή μου είναι ότι το όλο θέμα παραπέμπεται στις καλένδες καθώς και τους παραπάνω να αφορά μιλάμε για το σχολικό έτος 2019-2020 επομένως και συνταγματικά θα έχουν γίνει εκλογές ως τότε οπότε....
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: greedo στις Ιούνιος 20, 2016, 02:15:35 μμ
.....οπότε θα δούμε κάτι άλλο ελαφρώς ή περισσότερο παραλλαγμένο κλπ....
Τίτλος: Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
Αποστολή από: anemona στις Ιούνιος 20, 2016, 04:20:46 μμ
http://www.esos.gr/arthra/44582/ypoyrgospoioys-mathites-tha-piasei-i-katargisi-ton-panelladikon-exetaseon

Άρα μιλάμε γι΄αυτούς που θα πάνε το Σεπτέμβρη στη γ γυμνασίου; Και αυτό βέβαια "φλου" το αφήνει...

Η αίσθησή μου είναι ότι το όλο θέμα παραπέμπεται στις καλένδες καθώς και τους παραπάνω να αφορά μιλάμε για το σχολικό έτος 2019-2020 επομένως και συνταγματικά θα έχουν γίνει εκλογές ως τότε οπότε....
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ;)