Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: tempo στις Ιούνιος 11, 2016, 06:42:34 μμ
-
...σύμφωνα με τις νέες αναθέσεις δεν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με τις Α και Β αναθέσεις όλων των ειδικοτήτων του ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων).
Αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσουμε είναι το εξής που υπάρχει στο ΦΕΚ
" Με τα μαθήματα πρώτης (Α ́) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β ́) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Όταν ένας εκπαιδευτικός διδάσκει μαθήματα δεύτερης ανάθεσης, είτε από τη βασική του ειδικότητα είτε από τη δεύτερη ειδικότητα που του έχει αποδοθεί, οι ώρες των μαθημάτων δεύτερης ανάθεσης δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών."
μέσα απο ένα παράδειγμα (το οποίο θα προσπαθήσω να είναι όσο πιο γενικό γίνεται).
Έστω ότι σε ΓΥΜΝΑΣΙΟ έχουμε τους εξής καθηγητές με σειρά τοποθέτησης στο συγκεκριμένο σχολείο:
1ος Χημικός
2ος Γεωλόγος
3ος Βιολόγος
4ος Φυσικός
και το Γυμνάσιο έχει 3 τμήματα στην Α τάξη, 3 τμήματα στην Β τάξη και 3 τμήματα στην Γ τάξη.
Πως θα γίνει η κατανομή των ωρών; Με άλλα λόγια ποιός θα φύγει και ποιός θα παραμείνει στο Γυμνάσιο;
ο Χημικός έχει τις λιγότερες ώρες Α ανάθεση άλλα είναι και ο πρώτος τοποθετημένος ενώ αντίθετα ο Φυσικός έχει τις περισσότερες ώρες Α ανάθεση άλλα είναι και ο πιο νέος στο σχολείο. Μπορεί ο Χημικός να πάρει τις ώρες του Φυσικόύ;
ευχαριστώ....
-
...σύμφωνα με τις νέες αναθέσεις δεν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με τις Α και Β αναθέσεις όλων των ειδικοτήτων του ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων).
Αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσουμε είναι το εξής που υπάρχει στο ΦΕΚ
" Με τα μαθήματα πρώτης (Α ́) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β ́) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Όταν ένας εκπαιδευτικός διδάσκει μαθήματα δεύτερης ανάθεσης, είτε από τη βασική του ειδικότητα είτε από τη δεύτερη ειδικότητα που του έχει αποδοθεί, οι ώρες των μαθημάτων δεύτερης ανάθεσης δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών."
μέσα απο ένα παράδειγμα (το οποίο θα προσπαθήσω να είναι όσο πιο γενικό γίνεται).
Έστω ότι σε ΓΥΜΝΑΣΙΟ έχουμε τους εξής καθηγητές με σειρά τοποθέτησης στο συγκεκριμένο σχολείο:
1ος Χημικός
2ος Γεωλόγος
3ος Βιολόγος
4ος Φυσικός
και το Γυμνάσιο έχει 3 τμήματα στην Α τάξη, 3 τμήματα στην Β τάξη και 3 τμήματα στην Γ τάξη.
Πως θα γίνει η κατανομή των ωρών; Με άλλα λόγια ποιός θα φύγει και ποιός θα παραμείνει στο Γυμνάσιο;
ο Χημικός έχει τις λιγότερες ώρες Α ανάθεση άλλα είναι και ο πρώτος τοποθετημένος ενώ αντίθετα ο Φυσικός έχει τις περισσότερες ώρες Α ανάθεση άλλα είναι και ο πιο νέος στο σχολείο. Μπορεί ο Χημικός να πάρει τις ώρες του Φυσικόύ;
ευχαριστώ....
Με επιφυλαξη τα οσα γραψω. Γενικα το προβλημα το εχει ο τελευταιος τοποθετημενος σε τετοιες περιπτωσεις. Οποτε λογικα στο παραδειγμα ο φυσικος θα βγει υπεραριθμος.
-
Ας μην εξετάσουμε πώς βρέθηκαν 4 διαφορετικοί ΠΕ04 με οριστική τοποθέτηση σε αυτό το Γυμνάσιο. Ας θέσω κάποια άλλα ερωτήματα:
1) Αν δεν υπήρχε κανένας ΠΕ04 με οριστική τοποθέτηση εκεί, τι οργανικά κενά θα έπρεπε να δώσει το ΠΥΣΔΕ;
2) Βάσει της νέας απόφασης για τις αναθέσεις (http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/anaatieseis_gymnasioy_lykeioy.pdf) πώς μπορούν να στερήσουν από τον Φυσικό τις 15 ώρες Φυσικής, την οποία μόνο αυτός έχει ως Α' Ανάθεση από τους ΠΕ04; Μήπως αυτός είναι στο παράδειγμα ο μόνος που δεν πρέπει να βγει υπεράριθμος;
Τώρα μάλιστα που ΔΕΝ υπάρχουν οι Βιωματικές Δράσεις, οι οποίες λειτουργούσαν ως "σωσίβιο" Α' Ανάθεσης για την οριστική τοποθέτηση αρκετών εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων, βλέπω να πηγαίνουν οι υπεραριθμίες σύννεφο.
-
2) Βάσει της νέας απόφασης για τις αναθέσεις (http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/anaatieseis_gymnasioy_lykeioy.pdf) πώς μπορούν να στερήσουν από τον Φυσικό τις 15 ώρες Φυσικής, την οποία μόνο αυτός έχει ως Α' Ανάθεση από τους ΠΕ04; Μήπως αυτός είναι στο παράδειγμα ο μόνος που δεν πρέπει να βγει υπεράριθμος;
η απόφαση που αναφέρεις είναι η ίδια με αυτήν που ίσχυε και την προηγούμενη σχολική χρονιά (αν δεν κάνω λάθος).
Το αποτέλεσμα ήταν ο Φυσικός να είναι τελικά ο υπεράριθμος και να αφήνει το σχολείο....ψάχνοντας για κάποιο άλλο.
Τελικά τι ισχύει;
-
Συνάδελφε, θέτω τα ερωτήματα λίγο προβοκατόρικα.
Είναι γνωστό ότι στο άρθρο 36 παράγραφος 18 του ν.4186/2013 λέει:
"18. Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν."
Δεν ανήκω στον ΠΕ04, αλλά με προβληματίζει το γεγονός ότι ενώ υπάρχει Φυσικός με οριστική τοποθέτηση στη μονάδα, λες ότι βγήκε υπεράριθμος αυτός και άφησε το σχολείο. Και ερωτώ: αν δεν επιθυμεί να κριθεί ως ΟΡΓΑΝΙΚΑ υπεράριθμος και παραμείνει στη μονάδα, γιατί να βγαίνει ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ υπεράριθμος;
-
Είναι ξεκάθαρο σύμφωνα με τον νόμο. Ο Φυσικός σαν τελευταίος που τοποθετήθηκε φεύγει. Ετσι έγινε και πέρσι και προπερσι.
Από τότε που έγινε ζητώ την κατάργηση του νόμου.
Αλλά νομίζω ότι θα καταργηθεί μόνο όταν ζημιώσει αυτούς που τον έφτιαξαν.....!!!!
-
;
-
Θα δούμε να γίνονται πολλά λάθη και να ακολουθούν πολλές ενστάσεις...
-
το οτι ο φυσικός φεύγει ως τελευταιος είναι κάτι που ισχύει βάσει του νόμου;
Το οτι βγαίνει υπεράριθμος είναι βάσει του νομου 4186/2013 που λέει o patreas. Δεν είναι υποχρεωμένος να φύγει όμως κανείς
-
Το οτι βγαίνει υπεράριθμος είναι βάσει του νομου 4186/2013 που λέει o patreas. Δεν είναι υποχρεωμένος να φύγει όμως κανείς
τι ακριβώς θέλεις να πεις με αυτό το τελευταίο;
αφού είναι υπεράριθμος βάσει του νόμου δεν πρέπει να φύγει;
-
Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων α' ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότη-
τας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα.
Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοπο-
θέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή α' ανάθεση.
Καλημέρα να ρωτήσω εσάς που ως ΠΕ04 τα ξέρετε καλύτερα.
Το παραπάνω δεν εξομοιώνει 1η και 2η ειδικότητα?
-
Ο κάθε ένας παίρνει τις ώρες την πρώτης του ανάθεσης. Την πρώτη ανάθεση δεν την αγγίζει κανείς για β ανάθεση, αλλά ανήκει δικαιωματικά σε αυτόν που είναι της ειδικότητας. Από εκεί και πέρα, βάσει παλαιότητας συμπληρώνουν με τις β΄αναθέσεις. Αν ο τελευταίος δεν συμπληρώνει τις 12 ώρες, τότε βγαίνει υπεράριθμος.
-
Ο κάθε ένας παίρνει τις ώρες την πρώτης του ανάθεσης. Την πρώτη ανάθεση δεν την αγγίζει κανείς για β ανάθεση, αλλά ανήκει δικαιωματικά σε αυτόν που είναι της ειδικότητας. Από εκεί και πέρα, βάσει παλαιότητας συμπληρώνουν με τις β΄αναθέσεις. Αν ο τελευταίος δεν συμπληρώνει τις 12 ώρες, τότε βγαίνει υπεράριθμος.
φίλε pluto αυτή η απάντηση είναι για το ερώτημα που έθεσα εγώ ή η dijkstra;
-
φίλε pluto αυτή η απάντηση είναι για το ερώτημα που έθεσα εγώ ή η dijkstra;
Για το δικό σου ερώτημα tempo. Είναι διασταυρώμένο, από αιρετό και σύμβουλο.
-
Για το δικό σου ερώτημα tempo. Είναι διασταυρώμένο, από αιρετό και σύμβουλο.
μου κάνει εντύπωση που το ΠΥΣΔΕ βγάζει υπεράριθμο τον Φυσικό. Βασίζεται στον νόμο που έχουμε αναφέρει παραπάνω....μήπως θα μπορούσες να μας διαφωτίσεις λίγο περισσότερο αν γίνεται ή να ξαναρωτήσεις τον αιρετό και τον σύμβουλο ώστε να μας το δικαιολογήσουν;
Ένας συνάδελφος που ήταν σε αντίστοιχη θέση έκανε ένσταση μετά τον χαρακτηρισμό του ως υπεράριθμου και το ΠΥΣΔΕ την απέρριψε έχοντας τον νόμο ως σκεπτικό......
το θέμα πάντως ταλαιπωρεί αρκετούς συναδέλφους και πρέπει να ξεκαθαρίσει....
*** Προσοχή μιλάμε πάντα για ΠΕ04
-
Κοίτα δεν υπάρχει δικαιολογηση. Αυτός ο νόμος έγινε για να εξυπηρετηθούν οι Χημικοί κυρίως στην Αθήνα αλλά και οι Φυσικοί στα μεγάλα αστικά κέντρα που βρέθηκαν στο Γυμνάσιο χωρίς 12 ώρες Α ανάθεση. ΜΕ αυτό το νόμο δεν μπορούν να κουνηθουν.
Το πως βρέθηκαν εκεί είναι ένα ζήτημα: Οι ίδιοι καi πολλοί ακόμα που τους πιστεύουν λένε ότι βρέθηκαν όταν τοποθετήθηκαν όταν ήταν ενοποιημένος ο κλάδος, δηλαδή πάνω από 10 χρόνια πριν, όπου δεν κοιτούσαν τι μάθημα κάνεις. Το αστείο είναι ότι ακόμα και αυτοί που τα λένε δεν ήταν διορισμένοι τότε, τοποθετήθηκαν πιο πρόσφατα.
Τέλως πάντων αυτός ο νόμος έγινε για να καλυφθούν οι αμαρτίες του παρελθόντος. Η διοίκηση της εκπαίδευσης υπακούει στους κανόνες όλου του δημόσιου πελατιακού συστήματος. Οι άνθρωποι που έχουν άκρες, προσωπικές, κομματικές, διαπλεκόμενες, χρησιμοποιούν το δημόσιο για να έχουν κάποιο όφελος (μπορεί να είναι και πολύ μικρό τόσο που να μην το αναλογίζονται) εις βάρος άλλων (που σίγουρα δεν βολεύει να το αναλογιστούν).
Ακόμα και τώρα θα δεις όμως ότι δεν υπάρχει άμεση προοπτική να καταργηθεί αυτός ο νόμος. Οι διαπλεκόμενοι που το έκαναν είναι πολύ καλά ακόμα μέσα στα πράγματα. Δεν έφυγαν ποτέ, από τις διευθύνσεις ή την διοίκηση του Υπουργείου. Μην νομίζεις ότι Υπουργοί και γραμματείς του υπουργείου που αλλάζουν κάθε εξάμηνο καταλήγουν όλοι στην ίδια λάθος απόφαση! Οι άνθρωποι αυτοί κρατούν ομήρους Καθηγητές και μαθητές.
Αυτοί είναι ο κύριος λόγος που δεν έχουμε ιδέα για την διαχείρηση του προσωπικού, πόσοι είναι, πόσοι χρειάζονται πόσα είναι τα μαθήματα, αν μπορούν να δουλέψουν τα σχολεία. Και όλοι αναγκαζόμαστε να κάνουμε ΛΑΘΟΣ μαντεψιές για να δικαιολογήσουμε τα κομμάτια που έχουμε ανάγκη. Για να παρηγορηθούμε!
Απόλυτη διαφάνεια σημαίνει τα βλέπουν όλοι ΟΛΑ και σταματούν τα ψέμματα!
-
Αν δηλώσεις ότι θέλεις να βγεις υπεράριθμος και δεν δηλώσεις κάποιο κενό γιατί τίποτε δεν σε ικανοποιεί τι γίνεται; Παραμένεις στο σχολείο σου; ...και αν ναι πώς; με τα ίδια δικαιώματα στην α΄ανάθεση που είχες σαν οργανικός ή παραμένεις σαν να είσαι στη διάθεση πυσδε (μην έχοντας τη δυνατότητα να διεκδικήσεις ούτε την α ανάθεση);;;
Επίσης, ποια είναι η διαφορά του οργανικά και του λειτουργικά υπεράριθμου;
-
Αν δηλώσεις ότι θέλεις να βγεις υπεράριθμος και δεν δηλώσεις κάποιο κενό γιατί τίποτε δεν σε ικανοποιεί τι γίνεται; Παραμένεις στο σχολείο σου; ...και αν ναι πώς; με τα ίδια δικαιώματα στην α΄ανάθεση που είχες σαν οργανικός ή παραμένεις σαν να είσαι στη διάθεση πυσδε (μην έχοντας τη δυνατότητα να διεκδικήσεις ούτε την α ανάθεση);;;
Επίσης, ποια είναι η διαφορά του οργανικά και του λειτουργικά υπεράριθμου;
δηλώσεις, δεν δηλώσεις υπεράριθμος το σίγουρο είναι ότι δεν παίρνεις κανένα μάθημα στο σχολείο όπου περισεύεις αφού οι ώρες έχουν μοιραστεί στους υπόλοιπους ΠΕ04 (ούτε Α ανάθεση, ούτε Β ανάθεση δεν παίρνει ο τελευταίος τοποθετημένος)
-
δηλώσεις, δεν δηλώσεις υπεράριθμος το σίγουρο είναι ότι δεν παίρνεις κανένα μάθημα στο σχολείο όπου περισεύεις αφού οι ώρες έχουν μοιραστεί στους υπόλοιπους ΠΕ04 (ούτε Α ανάθεση, ούτε Β ανάθεση δεν παίρνει ο τελευταίος τοποθετημένος)
Έστω ότι κατα τη διαπίστωση υπεραριθμίας (με την ενιαία αντιμετώπιση των ΠΕ04) μου μενουν μόνο 5 ώρες στο σχολείο που υπηρετώ και έτσι βγαίνω υπεράριθμος (με αρχικές ώρες α ανάθεσης 14). Αν τελικά, παραμείνω στο σχολείο έχω δικαίωμα να κανω μόνο τις 5 ή μπορώ να κάνω τις 14;;;
-
Έστω ότι κατα τη διαπίστωση υπεραριθμίας (με την ενιαία αντιμετώπιση των ΠΕ04) μου μενουν μόνο 5 ώρες στο σχολείο που υπηρετώ και έτσι βγαίνω υπεράριθμος (με αρχικές ώρες α ανάθεσης 14). Αν τελικά, παραμείνω στο σχολείο έχω δικαίωμα να κανω μόνο τις 5 ή μπορώ να κάνω τις 14;;;
τις 5 μόνο.
-
Παιδιά παρακολουθώ το thread και έχω μπερδευτεί με αυτά που διαβάζω.
Πως είναι δυνατόν κάποιος που έχει ώρες Α' ανάθεσης σε ένα σχολείο να φύγει και να πάρει τις ώρες ένας που έχει το μάθημα Β' ανάθεση?
Δίνω παράδειγμα:
Ένας φυσικός έχει 8 ώρες φυσική και δεν μπορεί να πάρει τίποτα άλλο
Ένας μαθηματικός έχει 12 ώρες μαθηματικά και θέλει 8 ώρες για να συμπληρώσει. Έχει τη Φυσική Β' ανάθεση άρα παίρνει τη Φυσική και πετάει τον Φυσικό απέξω? Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό και δεν συμβαίνει.
Άλλωστε αυτό που γράφεται στο πρόσφατο ΦΕΚ είναι ξεκάθαρο νομίζω
α' ανάθεση = καλύπτει υποχρεωτικό ωράριο
β' ανάθεση = συμπληρώνει ωράριο
έτσι δεν είναι? γιατί έχω μπερδευτεί.
ΥΓ Μια ερώτηση για όποιον ξέρει (please απαντήστε). Ας πούμε ότι είμαι Πληροφορικός με δεύτερο πτυχίο Ιστορικό Αρχαιολογικό. Στο σχολείο μου έχω αρκετές ώρες πληροφορικής αλλά υπάρχει και ένα κενό 10 ώρες ιστορία που δεν το θέλει κανείς φιλόλογος. Αντί να το βγάλουμε στο ΠΥΣΔΕ μπορώ να πάρω Ιστορία και να αφήσω ώρες πληροφορικής. Σε αυτή την περίπτωση δίνεται στο ΠΥΣΔΕ κενό πληροφορικής. Το λέω με το σκεπτικό ότι έχω την Ιστορία α' ανάθεση από την 2η ειδικότητα. Συγγνώμη αν σας ζαλίζω και γράφω ερωτήσεις στα όρια του σχετικού το thread αλλά νομίζω ότι είστε οι μόνοι που μπορείτε να μου απαντήσετε
-
τις 5 μόνο.
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Αν δεν υπάρχει άλλος με Α ανάθεση για να πάρει τις 14 ώρες πρώτος τις παίρνει ο οργανικά υπεράριθμος.
-
Παιδιά παρακολουθώ το thread και έχω μπερδευτεί με αυτά που διαβάζω.
Πως είναι δυνατόν κάποιος που έχει ώρες Α' ανάθεσης σε ένα σχολείο να φύγει και να πάρει τις ώρες ένας που έχει το μάθημα Β' ανάθεση?
Δίνω παράδειγμα:
Ένας φυσικός έχει 8 ώρες φυσική και δεν μπορεί να πάρει τίποτα άλλο
Ένας μαθηματικός έχει 12 ώρες μαθηματικά και θέλει 8 ώρες για να συμπληρώσει. Έχει τη Φυσική Β' ανάθεση άρα παίρνει τη Φυσική και πετάει τον Φυσικό απέξω? Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό και δεν συμβαίνει.
Άλλωστε αυτό που γράφεται στο πρόσφατο ΦΕΚ είναι ξεκάθαρο νομίζω
α' ανάθεση = καλύπτει υποχρεωτικό ωράριο
β' ανάθεση = συμπληρώνει ωράριο
έτσι δεν είναι? γιατί έχω μπερδευτεί.
εδώ μιλάμε μόνο για τον κλάδο ΠΕ04 (και την ιδιαιτερότητα που υπάρχει σε αυτόν). Επομένως στο παράδειγμα με τον μαθηματικό που αναφέρεις δεν μπορεί να γίνει αυτό....ο μαθηματικός τα μαθηματικά και ο φυσικός την φυσική
-
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Αν δεν υπάρχει άλλος με Α ανάθεση για να πάρει τις 14 ώρες πρώτος τις παίρνει ο οργανικά υπεράριθμος.
έχεις κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα (που να έχει γίνει πραγματικά);
για να τα πούμε με άλλα λόγια.....η κατάσταση έχει όπως της περιγράφω στο 1ο post.
Όταν έρχεται η ώρα για να βγει ο υπεράριθμος έχουμε και λέμε
πχ 60 ώρες το σύνολο των ωρών των μαθημάτων ΠΕ04 (όλα μαζί)
ο Χημικός (πρώτος τοποθετημένος στο συγκεκριμένο σχολείο) παίρνει τις ώρες που θέλει για να καλύψει το ωράριο του
ο Γεωλόγος (δεύτερος τοποθετημένος στο συγκεκριμένο σχολείο) παίρνει τις ώρες που θέλει για να καλύψει το ωράριο του
κ.ο.κ
οπότε περισεύει ο τελευταίος τοποθετημένος.....όλα αυτά βάσει του νόμου που έχει αναφερθεί παραπάνω και λέει ότι για την υπεραριθμία όλοι οι ΠΕ04 αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο.
Αν κάποιος έχει πραγματικό παράδειγμα που δεν γίνεται η διαδικασία όπως την περιγράφω ας το αναφέρει για να δούμε τελικά τι ισχύει και τι όχι.
-
Ναι έτσι γράφεται στα οργανικά. Εννοώ στις λειτουργικές τοποθετήσεις αργότερα.
Ο τρίτος που λες που βγήκε υπεράριθμος οργανικά. Αν θέλει μένει στο σχολείο Λειτουργικά παίρνει τις ώρες Α ανάθεσής του πρώτος όπως ορίζει η εγκύκλιος των αναθέσεων που βγήκε τώρα. Αλλά Β ανάθεση δεν περισσεύει για να πάρει γιατί παίρνει τελευταίος. Το ΠΥΣΔΕ μπορεί να τον μετακινήσει λειτουργικά είτε εξ ολοκλήρου είτε για συμπλήρωση αλλού, ανάλογα με τις ώρες που είχε για Α ανάθεση, την τελική ευθύνη την έχει ο Διευθυντής ΔΔΕ.
ΚΑι η αλήθεια είναι ότι όχι δεν έχω στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή συγκεκριμένο παράδειγμα, αλλά αν κάτσω να ψάξω μπορεί να βρω και ελπίζω να με προλάβει κάποιος άλλος με συγκκριμένο παράδειγμα
-
Πιστεύω ότι ο συνάδελφος tempo έθεσε εύστοχο ερώτημα και τον έχουμε μπερδέψει. Στο παράδειγμα που αναφέρει, αν ο Φυσικός δεν επιθυμεί να κριθεί ΟΡΓΑΝΙΚΑ υπεράριθμος και παραμείνει στην μονάδα, έχει (βάσει νέου προγράμματος Γυμνασίων) 15 ώρες Α' Ανάθεσης (Φυσικής), τη στιγμή που οι υπόλοιποι έχουν 6/9/9 ώρες Α' Ανάθεσης αντιστοίχως. Και πλέον δεν υπάρχει και το "σωσίβιο" Α' Ανάθεσης των Βιωματικών Δράσεων.
Με άλλα λόγια: την Φυσική θα την αναλάβει ο Φυσικός, ναι ή όχι;
-
Ναι αν θέλει θα την αναλάβει. Αλλά δεν θα βρει άλλες ώρες Β ανάθεσης και θα πρέπει να συμπληρώσει αλλού. Το ΠΥΣΔΕ όμως μπορεί να τον μετακινήσει εξ ολοκλήρου εαν δεν "βολεύει" η κατασταση.
-
@tempo
Στο παράδειγμα που έθεσα αν αντί του Μαθηματικού είχαμε Χημικό θα άλλαζε κάτι?
Αφού και οι δυο έχουν την Φυσική ως Β' ανάθεση με βάση τον πίνακα του ΦΕΚ. Κάνω κάπου λάθος;
-
@gvasilis
Εννοείται στο παράδειγμα ότι θέλει να την αναλάβει. Το θέμα είναι ότι ο tempo λέει σε επόμενο από το αρχικό μήνυμα ότι ΚΑΙ στις ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ υπεραριθμίες οι ΠΕ04.ΧΧ αντιμετωπίζονται ενιαία σαν ΠΕ04 (βλ. επόμενα μηνύματα tempo). Δηλ. είναι κάτι σαν ΠΕ04.* (sic) ο καθένας τους.
Και προφανώς, ακόμα κι αν δεν είναι έτσι όπως τα λέει ο tempo, κάπου αλλού θα πρέπει να συμπληρώσει o Φυσικός μέχρι το υποχρεωτικό του ωράριο. Αλλά τότε τι να πουν και οι άλλοι τρεις ΠΕ04 που έχουν μόνο 6/9/9 ώρες Α' Ανάθεσης; Αυτοί κι αν πρέπει να πάνε αλλού για να συμπληρώνουν...
-
Οκ ξεκάθαρα λειτουργικά δεν είναι ενιαίος ο κλάδος ΠΕ04. Η ενιαία αντιμετώπιση είναι παράνομη. Αν δεν ήταν παράνομη, η πρόσφατη εγκύκλιος δεν θα είχε κανένα νόημα.
-
δηλαδή αυτό τι νόημα έχει;
Είναι γνωστό ότι στο άρθρο 36 παράγραφος 18 του ν.4186/2013 λέει:
"18. Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν."
-
Αυτό προστέθηκε στο κομμάτι που αφορά την ρύθμιση της οργανικής υπεραριθμίας. Δεν έχει καμία σχέση με τη λειτουργική υπεραριθμία και τα κενά, οργανικά ή λειτουργικά. Ξέρω φυσικά τις παρανομίες που έχουν γίνει (και σε αριθμό). Συνιστώ να μην επιχειρήσει κανείς να ξαναπαρανομήσει, αν θέλει να είμαστε ήσυχοι. Επίσης δεν έχω λεφτά για δικηγόρους ούτε χρόνο για τόσες καταγγελίες. Προτείνω όλοι να χαλαρώσετε και να πάτε να κάνετε το μάθημα που σπουδάσετε. Μην κρύβεστε πίσω από μικροαπάτες, που στο κάτω κάτω της γραφής μπορεί και να καταργηθούν κάποτε και να βρεθείτε εκτεθειμένοι!
-
να κάνω μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση μήπως και βοηθήσει την συζήτηση....
έχει καμία σχέση η υπεραριθμία (συνήθως ο χαρακτηρισμός των υπεράριθμών γίνεται στο τέλος του σχολικού έτους) με την κατανομή των ωρών (που γίνεται αρχές Σεπτεμβρίου);
με άλλα λόγια,
έστω κάποιος ΠΕ04 χαρακτηριστεί υπεράριθμος (επειδή στον ΠΕ04 όλες οι ειδικότητες αντιμετωπίζονται ενιαία για τον χαρακτηρισμό υπεράριθμών)
τον Σεπτέμβριο ο εκπαιδευτικός αυτός μπορεί να διεκδικήσει τις ώρες τις Α ανάθεσής του;
-
Ναι
-
Ναι
φίλε μου το ΝΑΙ είναι η απάντηση στην πρώτη ή την δεύτερη ερώτηση που έκανα (γιατί ανάλογα με την ερώτηση είναι και εντελώς διαφορετικό το αποτέλεσμα της απάντησης :) )
-
ακριβώς
-
ακριβώς
δεν μου είπες όμως σε ποιά ερώτηση απο τις δύο η απάντηση είναι ΝΑΙ;
-
Άντε καλά, συγνώμη για το δούλεμα, ήταν πολύ εύκολο.
Το ναι πάει στη δεύτερη ερώτηση.
όμως με μια επιφύλαξη. Νομικα είναι ναι. Οταν θα στριμώξουν τα πράγματα ποιός τους χε... τους νόμους και τους αστυνόμους. Και για την ακρίβεια υπάρχουν δυο νομικα παραθυρα (βεράντες καλύτερα)που είναι υπεράνω. Έτσι λειτουργούν τα σχολεία, διαμπερές. ΔΔΕ + Περιφερειακός Λειτουργικά σε κάνουν ότι θέλουν.
-
Άντε καλά, συγνώμη για το δούλεμα, ήταν πολύ εύκολο.
ομολογώ ότι δεν μπορώ - και δεν θέλω - να σε παρακολουθήσω.....
-
Το άρθρο του 97 αναφέρει ότι οι λειτουργικές υπεραριθμίες κρίνονται το ίδιο με τις οργανικές. Αυτό επηρεάζει και εμένα κει έχω θέσει ξεχωριστό θέμα "υπεραριθμίες ΠΕ04 και εμφύλιος".