Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: elia στις Οκτώβριος 03, 2016, 07:40:45 μμ

Τίτλος: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: elia στις Οκτώβριος 03, 2016, 07:40:45 μμ
Επειδή γίνεται κατάχρηση του άλλου τόπικ και δεν μπορούν να ενημερωθούν για τις προσλήψεις όσοι το χρειάζονται, είπα να ανοίξω καινούριο τόπικ, μπας και....

Μήπως να ανοίξουμε ενα άλλο θεμα με τίτλο πχ  "τσακωμος αναπληρωτών πληροφορικης" και να αφησουμε αυτο για ενημέρωση προσληψεων???
Γιατί ο καθένας με το πονο του!
Δεν θεωρώ ότι υπήρξε κάποιος τσακωμός στο άλλο τόπικ, απλά ένα μέλος το οποίο έμπαινε και προσπαθούσε συνεχώς να προκαλεί εντάσεις. Οι υπόλοιποι νομίζω ότι είχαμε καλό επίπεδο συζήτησης, γι' αυτό πήρα το θάρρος να ανοίξω καινούριο τόπικ.

Δεν ξέρω αν υπάρχει ανάλογη συζήτηση στο fb, αφού μπερδεύομαι από τα πολλά γκρουπ και το αδόμητο των συζητήσεων. Επέλεξα να ανοίξω λοιπόν εδώ συζήτηση.

Υ.Γ. : Δεδομένου ότι το εμπρηστικό μέλος είχε δηλώσει ότι ο προγραμματισμός είναι κλάδος των μαθηματικών, και ότι κάποιος ΠΕ20 μπορεί να προηγηθεί μηχανικού (συνεπώς δεν έχει καταλάβει ότι οι προσλήψεις μας είναι ανεξάρτητες), θεωρώ ότι μπορούμε απλά να τον αγνοήσουμε, όσο και αν συχνά όλους μας δυσκολεύει να αφήνουμε πράγματα αναπάντητα. Θεωρώ ότι εδώ μέσα τόσα χρόνια, έστω και μέσω ψευδωνύμων έχουμε ένα βαθμό γνωριμίας, ώστε να μπορέσουμε να αγνοήσουμε κάποιες προκλήσεις.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: elia στις Οκτώβριος 03, 2016, 07:56:03 μμ
Δεν θέλω να υποβαθμίσω καμία προσπάθεια, αφού ξέρω πολύ καλά πόσο κόπο έχει.
Θεωρώ όμως ότι το πρόβλημα μας υποβαθμίζεται αν ασχοληθούμε υπερβολικά μόνο με τις προσλήψεις μίας χρονιάς, αν και η διαμαρτυρία αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για να δείξουμε επιτέλους ότι δεν είμαστε αμίλητα "φυτά".

Εγώ πάντως, ως ΠΕ19, νιώθω εδώ και χρόνια στοχοποιημένη από το υπουργείο, το οποίο με τις πολιτικές των τελευταίων χρόνων συστηματικά καταργεί οργανικές πληροφορικής, δημιουργώντας υπερβολικά τεχνητά πλεονάσματα και φυσικά υποβαθμίζοντας την πληροφορική στα σύγχρονα σχολεία, την ίδια ώρα που όλοι οι υπουργοί κάνουν πιασάρικες δηλώσεις για την αναβάθμιση της.

Και νιώθω στοχοποιημένη ως εργαζόμενη, αφού έχω επιτυχία στον ΑΣΕΠ, μεταπτυχιακό με παιδαγωγική κατάρτιση όπως μου απαίτησε ουσιαστικά το υπουργείο, και κυρίως 10 χρόνια προϋπηρεσία .... συνεπώς δε δέχομαι να με αντιμετωπίζει σαν αναλώσιμη και ουσιαστικά με τεχνάσματα να με απολύει για να προσλάβει άλλους μηδενικής προϋπηρεσίας των οποίων ο κλάδος έχει καλύτερο συνδικαλισμό και λόμπιγκ.

Έχω 10 χρόνια προϋπηρεσία και θέλω επιτέλους να απαιτήσω τα εργασιακά μου δικαιώματα.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: kostasMath στις Οκτώβριος 03, 2016, 08:01:39 μμ
:D
λένε πως θα γίνουν προσλήψεις αμω για πε19-20 (αιτησεις μέχρι την τετάρτη) , πως θα ξεπεράσουν όσοι προληφθούν τις 8 ώρες και μέχρι πόσες θα έχουν δικαίωμα να πάρουν. ???ίσως να περισσεύουν κάτι ώρες μαθηματικών .Οι πε04 και οι άλλοι δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση…
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: niina στις Οκτώβριος 03, 2016, 08:27:59 μμ
η προσπάθεια για πρώτη φορά εδω και πολλά χρόνια θα πρέπει να είναι συλλογική .... για να καταφέρουμε τα αυτονόητα!!!! έχεις απολυτο δίκιο και πρέπει να δουλέψουμε όλοι σκληρά....
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: founes στις Οκτώβριος 03, 2016, 09:36:26 μμ
elia πρέπει να είναι τυχεροί οι μαθητές που σε έχουν. Έχεις ωραίο λόγο, τεκμηριωμένο, αφόρτιστο
συναισθηματικά. Μακάρι οι αγώνες σου να δικαιωθούν.  :-\
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: ilith στις Οκτώβριος 03, 2016, 09:59:32 μμ
είχε δηλώσει ότι κάποιος ΠΕ20 μπορεί να προηγηθεί μηχανικού (συνεπώς δεν έχει καταλάβει ότι οι προσλήψεις μας είναι ανεξάρτητες),

Είναι γνωστό ότι οι προσλήψεις ΠΕ20 και ΠΕ19 είναι ανεξάρτητες, και αυτό είναι ένα ακόμα απαράδεκτο σύστημα! Εφόσον ΠΕ19 και ΠΕ20 έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα σε ώρες διδασκαλίας στο μάθημα της πληροφορικής, πρέπει να καταργηθεί η ποσόστωση ανάμεσά τους και οι διαφορετικές λίστες (στον γραπτό ΑΣΕΠ και στις λίστες αναπληρωτών)

Το ουσιαστικό ερώτημα δεν τέθηκε όμως ως σύγκριση ανάμεσα σε ΠΕ19 και ΠΕ20, όπως θες να το παρουσιάσεις.

Το ουσιαστικό ερώτημα που τέθηκε είναι αν  θεωρείς σωστό ένας απόφοιτος σχολής πληροφορικής με βάση εισαγωγής στις πανελλήνιες 8 στα 20 και βαθμό πτυχίου 9 στα 10, να προηγείται στις λίστες αναπληρωτών σε σχέση με έναν απόφοιτο σχολής πληροφορικής με βάση εισαγωγής στις πανελλήνιες 15 στα 20 και βαθμό πτυχίου 8 στα 10;;;

Αυτό δεν το απάντησες, έριξες την μπάλα στην εξέδρα και άνοιξες αυτό το τόπικ.

Για να το λήξουμε αυτό το θέμα, θεωρώ απαράδεκτο να μοριοδοτείται ακριβώς το ίδιο ο βαθμός πτυχίου ανάμεσα σε εύκολες και δύσκολες σχολές, και θα πρέπει να μπει συντελεστής δυσκολίας της κάθε σχολής, που να εξαρτάται άμεσα από την βάση εισαγωγής στις πανελλήνιες. Ενώ όλες οι υπόλοιπες σχολές που δεν είναι δημόσιες αλλά από το εξωτερικό ή από ιδιωτικά πανεπιστήμια, να μπουν σε ξεχωριστή λίστα και να γίνονται προσλήψεις από αυτές μόνο αν αδειάσουν οι λίστες των δημοσίων πανεπιστημίων. Αυτό είναι το σωστό να συμβαίνει. Και όποιος υποστηρίζει κάτι αντίθετο, το υποστηρίζει εξαιτίας του προσωπικού του συμφέροντος και όχι γιατί θέλει να υποστηρίξει αντικειμενικά την δικαιοσύνη.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: Kinslayer στις Οκτώβριος 03, 2016, 10:08:10 μμ

..Δεν ξέρω αν υπάρχει ανάλογη συζήτηση στο fb, αφού μπερδεύομαι από τα πολλά γκρουπ και το αδόμητο των συζητήσεων. Επέλεξα να ανοίξω λοιπόν εδώ συζήτηση...


Το πλεον "οργανωμενο" group στο FB στην κατευθυνση του να διεκδικησει πραγματα για τη τρεχουσα χρονια αλλα και γενικα ειναι το νεότευκτο "Αναπληρωτές ΠΕ19-ΠΕ20".
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: ilith στις Οκτώβριος 03, 2016, 10:09:12 μμ
Και νιώθω στοχοποιημένη ως εργαζόμενη, αφού έχω επιτυχία στον ΑΣΕΠ, μεταπτυχιακό με παιδαγωγική κατάρτιση όπως μου απαίτησε ουσιαστικά το υπουργείο, και κυρίως 10 χρόνια προϋπηρεσία .... συνεπώς δε δέχομαι να με αντιμετωπίζει σαν αναλώσιμη και ουσιαστικά με τεχνάσματα να με απολύει για να προσλάβει άλλους μηδενικής προϋπηρεσίας των οποίων ο κλάδος έχει καλύτερο συνδικαλισμό και λόμπιγκ.

Έχω 10 χρόνια προϋπηρεσία και θέλω επιτέλους να απαιτήσω τα εργασιακά μου δικαιώματα.

Έχεις δίκιο σε αυτά που λες, αλλά έχεις άραγε κανένα τρόπο να μας προτείνεις για το πως θα απαιτήσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα;

Μας λες "έχω 10 χρόνια προϋπηρεσία" αλλά δεν μιλάς με αριθμούς μοριοδότησης, ούτε μας λες πως αυτά τα δέκα χρόνια πρέπει να μεταφράζονται σε μόρια, έτσι ώστε να μην προσλαμβάνεται κάποιος με μηδενική προϋπηρεσία στην θέση σου.

Να ξέρεις επισης ότι δεν έχουν όλοι αυτή την λογική ότι η πολύ προϋπηρεσία πρέπει να μετράει. Υπάρχουν κάποιοι που έχουν την λογική "σκοτώνω το άλογο όταν γεράσει", και κάτι τέτοιους πρέπει να βρουν τρόπο να τους αντιμετωπίσουν όσοι παίζουν το χαρτί της πολύχρονης προϋπηρεσίας ως ατράνταχο άσσο στο μανίκι τους.

Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι απλά, και για κάθε επιχείρημα μπορεί να βρεθεί το αντίθετο, ιδίως όταν δεν υπάρχει σύγκλιση βασικών αξιών και αρχών ανάμεσα σε αυτούς που συνδιαλέγονται ή διεκδικούν το ίδιο κομμάτι της πίτας.

Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: lzdg στις Οκτώβριος 03, 2016, 11:02:50 μμ
Ilith το κακό είναι ότι την ώρα που εμείς μπαίνουμε σε ένα φαύλο κύκλο αντιπαραθέσεων για το κομμάτι της πίτας, αυτό έχει γίνει απλά ψίχουλο. Ας καταφέρουμε να κάνουμε κάτι ενωμένοι για να ξαναγίνει το ψίχουλο κομμάτι και μετά τσακωνόμαστε με την ησυχία μας βρε αδερφέ!
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: ilith στις Οκτώβριος 03, 2016, 11:03:33 μμ
Παράθεση από: elia
Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;

Για να απαντήσω και στο ερώτημά σου, και να έρθω κατευθείαν στο θέμα.

Για  να υπάρχει μέλλον στην πληροφορική στην Αθμια και Βθμια, θα πρέπει να το διεκδικήσουμε:

1) Με νομικό τρόπο, με προσφυγή στα δικαστήρια κατά όλων όσων βάλλουν έμεσα ή άμεσα εναντίον μας.  Η προσφυγή αυτή θα πρέπει να γίνεται τόσο για τους ουσιαστικούς λόγους, όσο και για τους τυπικούς-νομοτεχνικούς λόγους, γιατί (δυστυχώς) με την μορφή που έχει το δικαστικό σύστημα συχνά οι τυπικοί-νομοτεχνικοί λόγοι είναι καμιά φορά περισσότερο αποτελεσματικοί στο να πετύχεις τον στόχο σου. (π.χ. η ΔΟΕ πήγε στα δικαστήρια για το ολοήμερο δημοτικό για τον νομοτεχνικό λόγο ότι δεν πρεπει να αλλάζει το ορολόγιο με υπουργική απόφαση αλλά με προεδρικό διάταγμα.  Και εμείς θα μπορούσαμε να πάμε στα δικαστήρια για τον νομοτεχνικό λόγο ότι η διοίκηση δεν εφαρμόζει τον κανονισμό εργαστηρίου (http://www.pde.gr/index.php?topic=23780.msg948256#msg948256). Αν αναγκαστεί η διοίκηση να εφαρμόσει τον κανονισμό εργαστηρίου, τότε πάρα πολλές θέσεις αναπληρωτών ΠΕ19/20 (http://www.pde.gr/index.php?topic=23780.msg948104#msg948104) θα προκύψουν άμεσα!!! )

2) Με το να εντοπίζουμε-αποκαλύπτουμε τα ονοματεπώνυμα αυτών που μας πολεμούν, γιατί όσο και να θέλουν να παραμένουν στο σκοτάδι και να είναι ανώνυμοι, οι πολέμιοί μας έχουν πάντα ονοματεπώνυμο. Θα πρέπει δηλαδή να φτιάξουμε μεταξύ μας ένα δίκτυο ενημέρωσης που με στοιχεία να αποκαλύπτουμε αυτά τα πρόσωπα κλειδιά, το οποίο δίκτυο ενημέρωσης φυσικά ΔΕΝ πρέπει να είναι ούτε αυτό το φόρουμ, ούτε και το facebook!! (π.χ. ποιός πραγματικά έγραψε την τελευταία εγκύκλιο με την οποία πιεζονται οι αναπληρωτές να δηλώσουν στα ΔΥΕΠ με την απειλή ότι οι αιτήσεις γενικής και ειδικής, σε περίπτωση πρόσληψης στα ΔΥΕΠ, "αυτοδίκαια" δεν θα ληφθούν υπόψη (http://www.pde.gr/index.php?topic=23780.msg949587#msg949587); )

3) Με πολιτικό τρόπο, δηλαδή με το να πιέζουμε πολιτικά οποιονδήποτε βάλλει ενάντια στα συμφέροντά μας.

4) Με το να μιλάμε με αριθμούς και να ποσοτικοποιούμε τα αιτήματά μας. Τι θα πει έχω 10 χρόνια προϋπηρεσίας, και πως αυτό πρέπει να μεταφράζεται σε  μόρια σε σχέση με όσους έχουν μηδενική προϋπηρεσία, σε σχέση με αυτούς που έχουν περάσει γραπτό ΑΣΕΠ κλπ κλπ; Ποιά είναι η τεχνική ποσοτικοποιημένη πρόταση που έχουμε να κάνουμε, και σε ποιές αρχές και αξίες βασίζεται; Αν δεν κάτσουμε να το συμφωνήσουμε αυτό, τότε ποτέ δεν θα υπάρξει ενότητα μεταξύ μας, και άρα οι παραπάνω 3 τρόποι αντίδρασης, δεδομένου της πολυδιάσπασης, δεν θα γίνουν ποτέ τόσο αποτελεσματικοί όσο θα μπορούσαν.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: sliver στις Οκτώβριος 04, 2016, 01:12:03 πμ
λυπαμαι, αλλα το 1) δεν στεκει. δεν μπορεις δηλαδη να τους πας στα δικαστηρια γιατι ουσιαστικα δεν υπαρχει λογος να τους πας στα δικαστηρια, και εξηγω:

χρησιμοποιεις ως επιχειρημα τα εργαστηρια πληροφορικης για να παρουσιαστουν αναγκες προσληψεις στην ειδικοτητα μας, αλλα τα πραγματα δεν ειναι οπως τα περιγραφεις:
- Ο ορισμος υπευθυνου εργαστηριου δεν συνοδευεται με μειωση ωραριου
- αν πηγαινεις σε 2 ή παραπανω σχολεια, τοτε γινεσαι υπευθυνος εργαστηριου στο ενα και στα υπολοιπα γινεται καποια αλλη ειδικοτητα. αυτη η ειδικοτητα σιγα μην ασχοληθει με την συντηρηση του εργαστηριου. οποτε την δουλεια θα την κανεις παλι εσυ γιατι θες να διεξαγεται το μαθημα σου ομαλα


εν τελει, ειτε εισαι υπευθυνος εργαστηριου σε 1 ειτε σε παραπανω σχολεια δεν προκυπτει απο πουθενα οτι θα καλεσουν αναπληρωτη ή μονιμο πληροφορικο αφου οπως γραφει στην εγκυκλιο του υπευθυνου εργαστηριου μπορει να οριστει υπευθυνος ο οποιοσδηποτε σχεδον. ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να προσλαβουν αναπληρωτη ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ υπο την "απειλη" το εργαστηριο να μεινει με υπευθυνο εκπαιδευτικο αλλης ειδικοτητας.
νομιζω εχουν σημαντικοτερα προβληματα να λυσουν απο τα να ασχολουνται με το αν ο υπευθυνος εργαστηριου θα ειναι δασκαλος ή πληροφορικος... 
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: niteulf στις Οκτώβριος 04, 2016, 01:17:44 πμ
Στο ερώτημα του αν υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20, η γνώμη μου ίσως να μην αρέσει σε πολλούς, αλλά είναι η εξής:

Από τη στιγμή που κάθε μικρή ή μεγάλη πόλη απέκτησε σχολή Πληροφορικής, προέκυψε ένας πάρα πολύ μεγάλος αριθμός ΠΕ19/20, εκ των οποίων ένα πολύ μεγάλο ποσοστό προσανατολίστηκε στην εκπαίδευση.
Μόνο στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν 4 ανώτατες σχολές Πληροφορικής (ΑΠΘ, Μακεδονίας, ΤΕΙ, Πολυτεχνείο). Αν βάλουμε και τις άλλες πόλεις και χωριά, συν το ΕΑΠ, συν διάφορους από εξωτερικό, κολλέγια, εξ αποστάσεως κτλ, βγαίνουμε πάρα πολλοί κάθε χρόνο. Μην πάμε σε ειδικότητες ΙΕΚ, ΕΠΑΛ κτλ, όπου δεν υπάρχει δομή που να μην προσφέρει πτυχίο Πληροφορικής.

Για την εκπαίδευση, δυστυχώς, τα πράγματα είναι τρομερά δύσκολα. Έχουμε γίνει πάρα πολλοί ακόμη και αν οι θέσεις αυξάνονταν δραματικά (που δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο στο άμεσο μέλλον).

Υπάρχει βέβαια πάντα η διέξοδος προς άλλες κατευθύνσεις στην αγορά εργασίας, ακόμη και εξ' αποστάσεως (πάνω στην ανάπτυξη εφαρμογών, ιστοσελίδων κτλ).
Εκεί βέβαια, για να λέμε την αλήθεια, θέλει γνώσεις και κότσια που δεν τα έχουν όλοι όσοι έχουν τελειώσει σχολή Πληροφορικής. Το αντικείμενο είναι δύσκολο και μεταβάλλεται συνεχώς. Οι περισσότεροι δεν νομίζω ότι διαθέτουν τα πιο πάνω. Μπορεί να μην μας αρέσει αυτό, αλλά η εμπειρία μου αυτό μου λέει.

Και για να λέμε αλήθειες, η στροφή στην εκπαίδευση ΗΤΑΝ η εύκολη λύση για εμάς τους Πληροφορικούς (πλέον φυσικά δεν είναι). Και ένας από τους σημαντικότερους λόγους ήταν ότι προσέφερε ένα τέτοιο ωράριο ώστε μπορούσε κάποιος να κάνει ΚΑΙ κάτι άλλο ταυτόχρονα (επιπλέον μαθήματα, προγραμματισμός, σχεδίαση σελίδων, άλλοι είχαν εταιρίες στο όνομα της συζύγου κτλ). Και έχω την εντύπωση ότι κατέχουμε τα πρωτεία στο θέμα αυτό. Για τους νεώτερους βέβαια τα πράγματα δυστυχώς είναι πολύ πολύ χειρότερα λόγω κορεσμού του χώρου.

Θα προέτρεπα κάποιον να σπουδάσει Πληροφορική μόνο αν του άρεσει πάρα πολύ, είναι πάρα πολύ καλός στο αντικείμενο και του αρέσει πραγματικά ο προγραμματισμός και η τεχνολογία.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: DIMIS3 στις Οκτώβριος 04, 2016, 02:28:01 πμ
Επειδή γίνεται κατάχρηση του άλλου τόπικ και δεν μπορούν να ενημερωθούν για τις προσλήψεις όσοι το χρειάζονται, είπα να ανοίξω καινούριο τόπικ, μπας και....
Δεν θεωρώ ότι υπήρξε κάποιος τσακωμός στο άλλο τόπικ, απλά ένα μέλος το οποίο έμπαινε και προσπαθούσε συνεχώς να προκαλεί εντάσεις. Οι υπόλοιποι νομίζω ότι είχαμε καλό επίπεδο συζήτησης, γι' αυτό πήρα το θάρρος να ανοίξω καινούριο τόπικ.

Δεν ξέρω αν υπάρχει ανάλογη συζήτηση στο fb, αφού μπερδεύομαι από τα πολλά γκρουπ και το αδόμητο των συζητήσεων. Επέλεξα να ανοίξω λοιπόν εδώ συζήτηση.

Υ.Γ. : Δεδομένου ότι το εμπρηστικό μέλος είχε δηλώσει ότι ο προγραμματισμός είναι κλάδος των μαθηματικών, και ότι κάποιος ΠΕ20 μπορεί να προηγηθεί μηχανικού (συνεπώς δεν έχει καταλάβει ότι οι προσλήψεις μας είναι ανεξάρτητες), θεωρώ ότι μπορούμε απλά να τον αγνοήσουμε, όσο και αν συχνά όλους μας δυσκολεύει να αφήνουμε πράγματα αναπάντητα. Θεωρώ ότι εδώ μέσα τόσα χρόνια, έστω και μέσω ψευδωνύμων έχουμε ένα βαθμό γνωριμίας, ώστε να μπορέσουμε να αγνοήσουμε κάποιες προκλήσεις.
Συνάδελφε έτσι οπως κανεις παραθεση το σχολιο μου, φαίνεται οτι το εμπρηστικο μελος ειμαι εγω. Θα σε παρακαλουσα να το διευκρινησεις.
Ειπα να ανοίξουμε νεο θεμα, για να εχουμε το αλλο ωστε να ενημερωνομαστε για τις προσληψεις.
Σορυ για τη λέξη "τσακωμος" απλα το ειπα για να ανοιξουμρ αλλο θεμα...
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: ilith στις Οκτώβριος 04, 2016, 07:54:08 πμ
λυπαμαι, αλλα το 1) δεν στεκει. δεν μπορεις δηλαδη να τους πας στα δικαστηρια γιατι ουσιαστικα δεν υπαρχει λογος να τους πας στα δικαστηρια, και εξηγω:

χρησιμοποιεις ως επιχειρημα τα εργαστηρια πληροφορικης για να παρουσιαστουν αναγκες προσληψεις στην ειδικοτητα μας, αλλα τα πραγματα δεν ειναι οπως τα περιγραφεις:
- Ο ορισμος υπευθυνου εργαστηριου δεν συνοδευεται με μειωση ωραριου
- αν πηγαινεις σε 2 ή παραπανω σχολεια, τοτε γινεσαι υπευθυνος εργαστηριου στο ενα και στα υπολοιπα γινεται καποια αλλη ειδικοτητα. αυτη η ειδικοτητα σιγα μην ασχοληθει με την συντηρηση του εργαστηριου. οποτε την δουλεια θα την κανεις παλι εσυ γιατι θες να διεξαγεται το μαθημα σου ομαλα


εν τελει, ειτε εισαι υπευθυνος εργαστηριου σε 1 ειτε σε παραπανω σχολεια δεν προκυπτει απο πουθενα οτι θα καλεσουν αναπληρωτη ή μονιμο πληροφορικο αφου οπως γραφει στην εγκυκλιο του υπευθυνου εργαστηριου μπορει να οριστει υπευθυνος ο οποιοσδηποτε σχεδον. ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να προσλαβουν αναπληρωτη ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ υπο την "απειλη" το εργαστηριο να μεινει με υπευθυνο εκπαιδευτικο αλλης ειδικοτητας.
νομιζω εχουν σημαντικοτερα προβληματα να λυσουν απο τα να ασχολουνται με το αν ο υπευθυνος εργαστηριου θα ειναι δασκαλος ή πληροφορικος...

Έχεις πολύ δίκιο σε αυτό που λες, και το μόνο που μπορώ να απαντήσω είναι αυτό (http://www.pde.gr/index.php?topic=23780.msg948117#msg948117).

Όχι πια τα καλά παιδιά. Όποιος μη πληροφορικός τολμήσει να αναλάβει το εργαστήριο, πρέπει να απαιτούμε από αυτόν όλα όσα ορίζει ο κανονισμός. Να τα απαιτούμε ακόμα και με "αντισυναδελφικές" μεθόδους, δηλαδή καταγγελίες αν δεν λειτουργεί το εργαστήριο, μιας και τελικά για μας το θέμα εργαστήριο είναι πολύ σημαντικό. Δεν είναι μόνο η παραπάνω δουλειά που θα έχουμε, αλλά είναι και θέμα ύπαρξης μας στην εκπαίδευση τελικά. Οπότε αντισυναδελφικό είναι και για όποιον μη πληροφορικό το αναλαμβάνει.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: elia στις Οκτώβριος 04, 2016, 08:49:52 πμ
Συνάδελφε έτσι οπως κανεις παραθεση το σχολιο μου, φαίνεται οτι το εμπρηστικο μελος ειμαι εγω. Θα σε παρακαλουσα να το διευκρινησεις.
Ειπα να ανοίξουμε νεο θεμα, για να εχουμε το αλλο ωστε να ενημερωνομαστε για τις προσληψεις.
Σορυ για τη λέξη "τσακωμος" απλα το ειπα για να ανοιξουμρ αλλο θεμα...
Συγνώμη, δεν είχα καθόλου τέτοια πρόθεση, κάθε άλλο. Απλά απάντησα στην αναφορά σου για τσακωμό, αφού όπως προσπάθησα να εξηγήσω δεν θεωρώ ότι υπάρχει πραγματικός τσακωμός (ακόμα  ;D).
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: elia στις Οκτώβριος 04, 2016, 08:57:51 πμ
elia πρέπει να είναι τυχεροί οι μαθητές που σε έχουν. Έχεις ωραίο λόγο, τεκμηριωμένο, αφόρτιστο
συναισθηματικά. Μακάρι οι αγώνες σου να δικαιωθούν.  :-\
Ευχαριστώ, αλλά σε ποιους αγώνες αναφέρεσαι; Εγώ νιώθω ότι είμαι σε αφασία. Και θα ήθελα αυτό να αλλάξει, αλλά τελικά μου φαίνεται μάταιο.


Γι' αυτό για πείτε, υπάρχει κάτι που να μπορούμε να κάνουμε; Ξαναλέω, συνολικότερο των τελευταίων αναθέσεων.

Μας έχουν αλλάξει τα φώτα χρόνια τώρα. Χθες γνώρισα μία θεολόγο στη γειτονιά και μόλις της ανέφερα ότι είμαι πληροφορικός χωρίς να της κάνω καμία απολύτως νύξη για προσλήψεις κ.τ.λ., αμέσως με λύπηση με ρώτησε "Τι γίνεται με εσάς ρε παιδιά; Τέτοια στοχοποίηση κλάδου δεν έχω ξαναδεί!". Εκεί έχουμε φτάσει, να μας λυπούνται όσοι ξέρουν και δεν είναι εμπαθείς, και κυρίως να συνειδητοποιούν ότι είμαστε στοχοποιημένοι. Ε, μήπως πρέπει να βρούμε τρόπους να το κάνουμε ευρύτερα γνωστό;
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: grobari στις Οκτώβριος 04, 2016, 11:43:40 πμ
Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα σύλλογο αναπληρωτών με καταστατικό, μέλη και διοικητικό συμβούλιο. Αυτό όμως προϋποθέτει πολλά πράγματα και κυρίως θέληση και όρεξη για ενέργειες.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: trust no one στις Οκτώβριος 04, 2016, 11:48:09 πμ
Ευχαριστώ, αλλά σε ποιους αγώνες αναφέρεσαι; Εγώ νιώθω ότι είμαι σε αφασία. Και θα ήθελα αυτό να αλλάξει, αλλά τελικά μου φαίνεται μάταιο.


Γι' αυτό για πείτε, υπάρχει κάτι που να μπορούμε να κάνουμε; Ξαναλέω, συνολικότερο των τελευταίων αναθέσεων.

Μας έχουν αλλάξει τα φώτα χρόνια τώρα. Χθες γνώρισα μία θεολόγο στη γειτονιά και μόλις της ανέφερα ότι είμαι πληροφορικός χωρίς να της κάνω καμία απολύτως νύξη για προσλήψεις κ.τ.λ., αμέσως με λύπηση με ρώτησε "Τι γίνεται με εσάς ρε παιδιά; Τέτοια στοχοποίηση κλάδου δεν έχω ξαναδεί!". Εκεί έχουμε φτάσει, να μας λυπούνται όσοι ξέρουν και δεν είναι εμπαθείς, και κυρίως να συνειδητοποιούν ότι είμαστε στοχοποιημένοι. Ε, μήπως πρέπει να βρούμε τρόπους να το κάνουμε ευρύτερα γνωστό;

Στο χώρο της εκπαίδευσης, για μένα τουλάχιστον 3 τρόποι υπάρχουν να αλλάξει κάτι:

1. Απεργία διαρκείας από ΔΟΕ ή/και ΟΛΜΕ
2. Να είναι "δικός" σου ο σύμβουλος του υπουργού που παίρνει τις αποφάσεις (γιατί δε νομίζω να πιστεύει κανείς ότι ασχολείται ο ίδιος ο υπουργός)
3. Να ξεσηκωθούν απανταχού οι γονείς/ψηφοφόροι.

Το 3 έγινε (ή φοβήθηκαν ότι θα γίνει) με τα θρησκευτικά. Και όσο κι αν το παίζουν παληκάρια και ο Αλέξης και ο Νίκος, στον ανασχηματισμό θα του δώσει πόδι. Δυστυχώς οι γονείς και κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου και έχουν βυθιστεί στα δικά τους προβλήματα, ώστε να αντιδράσουν.

Αυτό που εγώ έχω καταλάβει είναι ότι κανένα κανάλι δε θα ενδιαφερθεί, καμία διαμαρτυρία έξω από το υπουργείο δεν πρόκειται να έχει αποτέλεσμα και οποιαδήποτε λευκή απεργία σε ευαίσθητες χρονικές περιόδους (π.χ. πανελλαδικές), πέραν του ότι με βρίσκει αντίθετο, γιατί χρησιμοποιούμε την αγωνία των παιδιών για να διεκδικήσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, μόνο αντίθετα αποτελέσματα πιστεύω μπορεί να έχει, καθώς κανείς δε θα κάτσει να ακούσει αυτό που έχουμε να πούμε. Αντιθέτως όλοι θα μας κατηγορούν ως ανάλγητους.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: ilith στις Οκτώβριος 04, 2016, 01:02:07 μμ
οποιαδήποτε λευκή απεργία σε ευαίσθητες χρονικές περιόδους (π.χ. πανελλαδικές), πέραν του ότι με βρίσκει αντίθετο, γιατί χρησιμοποιούμε την αγωνία των παιδιών για να διεκδικήσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, μόνο αντίθετα αποτελέσματα πιστεύω μπορεί να έχει, καθώς κανείς δε θα κάτσει να ακούσει αυτό που έχουμε να πούμε. Αντιθέτως όλοι θα μας κατηγορούν ως ανάλγητους.

Είχα ακούσει πάντως παλιότερα και το επιχείρημα που λέει ότι αν είναι γνώστη η ημερομηνία των εξετάσεων από την μεριά των εξεταζομένων, αυτό ευνοεί την παπαγαλία.  Συγκεντρώνεται δηλαδή ο εξεταζόμενος, μαθαίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα κάτι, και μετά το ξεχνάει εντελώς. Γιαυτό και ποιό σωστό σύστημα εξετάσεων είναι οι εξετάσεις να γίνονται σε τυχαίο χρόνο, έτσι ώστε να μην προλαβαίνει ο εξεταζόμενος να προετοιμαστεί, και κατά συνέπεια να αποδίδει αυτά που πραγματικά έχει αφομοιώσει και κατανοήσει.

Υπό αυτό το πρίσμα μια απεργία στις πανελλήνιες , όπου τα παιδιά δεν θα ξέρουν ποια μέρα θα δώσουν, θα δημιουργήσει μεν αναστάτωση στους παπαγάλους και στα φροντιστήρια, αλλά από την άλλη θα ευνοήσει τα παιδία που δεν παπαγαλίζουν. ’ρα ναι, θα είμαστε ανάλγητοι στους παπαγάλους και στα φροντιστήρια, αλλά από την άλλη θα βοηθήσουμε να περάσουν όσοι πραγματικά καταλαβαίνουν και αφομοιώνουν αυτό που διαβάζουν.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: founes στις Οκτώβριος 04, 2016, 01:10:23 μμ
Ευχαριστώ, αλλά σε ποιους αγώνες αναφέρεσαι; Εγώ νιώθω ότι είμαι σε αφασία. Και θα ήθελα αυτό να αλλάξει, αλλά τελικά μου φαίνεται μάταιο.


Γι' αυτό για πείτε, υπάρχει κάτι που να μπορούμε να κάνουμε; Ξαναλέω, συνολικότερο των τελευταίων αναθέσεων.

Μας έχουν αλλάξει τα φώτα χρόνια τώρα. Χθες γνώρισα μία θεολόγο στη γειτονιά και μόλις της ανέφερα ότι είμαι πληροφορικός χωρίς να της κάνω καμία απολύτως νύξη για προσλήψεις κ.τ.λ., αμέσως με λύπηση με ρώτησε "Τι γίνεται με εσάς ρε παιδιά; Τέτοια στοχοποίηση κλάδου δεν έχω ξαναδεί!". Εκεί έχουμε φτάσει, να μας λυπούνται όσοι ξέρουν και δεν είναι εμπαθείς, και κυρίως να συνειδητοποιούν ότι είμαστε στοχοποιημένοι. Ε, μήπως πρέπει να βρούμε τρόπους να το κάνουμε ευρύτερα γνωστό;

Νόμιζα ότι για να ανοίγεις νέο θέμα μάλλον αγωνίζεσαι για κάτι. Παίρνω πίσω αυτό που είπα.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: mpi στις Οκτώβριος 05, 2016, 12:31:30 πμ
Απο τις Νέες Αλλαγές που θα κάνουν έστω και βιαίως ( https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/allazoyn-ta-panta-teliko-ypomnima-tis-epitropis-gia-tin-mesi-ekpaideysi-kai-tin ) προβλέπονται ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ σε Εκπαιδευτικό Προσωπικό

1) Μετατάξεις Ειδικοτήτων ( Ακόμα και Υποχρεωτικές) 
2) Ελάχιστος Αριθμός Μαθητών ανα Τάξη => 20
3) Συγχώνευση Λυκείων
4) Μείωση Διδακτικών Ωρών σε 32 (Λύκειο)
5) Πέταμα στον Καιάδα Χιλίαδων Αναπληρωτών = (Φίλης , "Ευκαιρίες στους Νέους")
   " Εναλλακτική λύση είναι η στρατολόγηση νέου δυνα΅ικού –αποφοίτων
    των πανεπιστη΅ίων κατά την τελευταία πενταετία, ΅ε φρέσκιες γνώσεις, όρεξη για
    δουλειά και δυνατότητα δια΅όρφωσης νέων επαγγελ΅ατικών συνηθειών "
6) Εξετάσεις μετά το 4ετες Γυμνάσιο για το ποιοι θα προχωράνε σε ΓΕΛ., ΕΠΑΛ.   Οι υπόλοιποι σε ΕΠΑΣ.
7) Απο το 6, Μείωση Εισακτέων σε Γ/Βαθμια -> Κλείσιμο Μονάδων Γ/ΒΑΘΜΙΑΣ - Απολύσεις Μεταταξεις)
8 ) Μείωση Μαθημάτων σε 9-10 στο Γυμνάσιο
--------------------------------------------------------
9) ΟΟΣΑ: Μείωση Εκπαιδευτικών και στις 2 Βαθμίδες στις 90000 ( Αν θυμάμαι καλά τον Αριθμό)
10) ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ  (http://3.bp.blogspot.com/-UGbfhAVcZoI/Vo_RjR0XEFI/AAAAAAAABd8/cCophpwf1W4/s640/2.jpg)
11) ΜΕΤΑΝ’ΣΤΕΥΣΗ : Ολόκληρες Οικογένειες (Με τα παιδιά τους) φεύγουν εξωτερικό.
12)  Εξάλειψη φαινομένου "Φροντιστηρίων". Θα γίνει καθώς τα Σχολεία θα γίνουν "Καλλιτεχνικά". Δυστυχώς αυτό θα έπρεπε να γίνει ’ΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ με ΑΛΛΟΝ ΤΡΟΠΟ. Τώρα θα αφήσει καμια 40-50 χιλιάδες Ανέργους.

Ίσως να έχουμε βραχυπρόθεσμα μια βελτίωση στην Εκπαίδευση σαν ΠΕ19/20, (Περισσότερες Ώρες στα Αναλυτικά Προγράμματα της Β/Θμιας). Ωστόσο
α)Απο fb της ΠΕΚΑΠ αναφέρεται ότι το υπουργείο μας προορίζει για "Τεχνικούς"...
β) Μας έκοψαν τις μισές ώρες στα Δημοτικά
γ) ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ τους Αναπληρωτές της Ειδικότητας μας.
 
Μετά απο τόσα Θέματα, τί να διεκδικήσει κάποιος?


PS. Κινδυνολογώ ...






 
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: ilith στις Οκτώβριος 05, 2016, 01:27:30 πμ
Μετά απο τόσα Θέματα, τί να διεκδικήσει κάποιος?

Είναι πολυ απλό τι θα διεκδικήσεις.
Πρέπει να μάθεις που βρίσκεται ο καθένας από αυτά τα τζιμάνια που μας έχουν κάνει την ζωή ποδήλατο, και να πας εκεί που βρίσκονται για να τους κάνεις και την δικιά τους ζωή ποδήλατο. Τόσο απλά. Να μην μπορούν να βγουν έξω, να μην μπορούν να πάνε πουθενά, και να ακούνε συνέχεια διαμαρτυρίες όπου σταθούν και όπου βρεθούν.

Αυτή είναι η λύση. Μια μαύρη λίστα με τοποθεσίες, που θα κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο και θα ανανεώνεται κατάλληλα, έτσι ώστε να ξέρουμε αν είναι δυνατόν και ανά πάση στιγμή που βρίσκονται αυτοί που μας πολεμούν, και  που πρέπει να πηγαίνουμε για να διαμαρτυρηθούμε. Μια λίστα που θα εγράφεται σε κάποια κατάλληλη δομή και δεν θα μπορεί να ξεγραφτεί  (π.χ. στο bitcoin blockchain). Και μάλιστα σε αυτή τη μαύρη λίστα να ψηφίζονται οι τοποθεσίες που βρίσκονται μέσα, έτσι ώστε συλλογικά να αποφασίζουμε ποιά τοποθεσία είναι η πιό "μαύρη", και έτσι να την προτιμάμε στις διαμαρτυρίες μας.

Υπάρχουν όμως άραγε τα κότσια για να εφαρμόσουμε κάτι τέτοιο;

https://www.youtube.com/watch?v=QPgig3TTPkk
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: elia στις Οκτώβριος 05, 2016, 08:46:40 πμ
Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα σύλλογο αναπληρωτών με καταστατικό, μέλη και διοικητικό συμβούλιο. Αυτό όμως προϋποθέτει πολλά πράγματα και κυρίως θέληση και όρεξη για ενέργειες.
Γνωρίζει κανείς τη διαδικασία για να δημιουργήσει κανείς σύλλογο; Έχω την εντύπωση ότι είναι αρκετά δαπανηρή  :-\
Θα ήταν βέβαια μια καλή αρχή, αλλά έτσι και αλλιώς εφόσον δεν βλέπω και καμία φοβερή διάθεση από πολύ κόσμο να ασχοληθεί ενεργά, δεν νομίζω ότι θα μπορούσε από μόνο του να προσφέρει κάτι. Είναι που είμαστε όλο και πιο λίγοι, όλο και πιο άνεργοι, και κυρίως όλο και πιο απογοητευμένοι...

Υπάρχει κανείς εδώ που να έχει ασχοληθεί με τους υπάρχοντες συλλόγους να μας πει γνώμες; (εγώ ποτέ, δε με "πείθουν" καθόλου)
Αναρωτιέμαι όμως, αν υπάρχει περιθώριο, στην περίπτωση που γραφτούμε πολλοί να μπορέσουμε να τους χρησιμοποιήσουμε.

Ίσως να έχουμε βραχυπρόθεσμα μια βελτίωση στην Εκπαίδευση σαν ΠΕ19/20, (Περισσότερες Ώρες στα Αναλυτικά Προγράμματα της Β/Θμιας). Ωστόσο
α)Απο fb της ΠΕΚΑΠ αναφέρεται ότι το υπουργείο μας προορίζει για "Τεχνικούς"...
β) Μας έκοψαν τις μισές ώρες στα Δημοτικά
γ) ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ τους Αναπληρωτές της Ειδικότητας μας.
 
Μετά απο τόσα Θέματα, τί να διεκδικήσει κάποιος?

PS. Κινδυνολογώ ...
Κινδυνολογείς; Εγώ πάλι σε βρίσκω και αισιόδοξο: τι σε κάνει να ελπίζεις ότι θα αυξηθούν οι ώρες στη Β/θμια;
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: klados_PE19 στις Οκτώβριος 05, 2016, 04:41:55 μμ
ΠΕΚΑΠ: Καταγγελία για σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π.

https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/pekap-kataggelia-gia-skopimes-kai-methodeymenes-energeies-apo-iep (https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/pekap-kataggelia-gia-skopimes-kai-methodeymenes-energeies-apo-iep)
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: ilith στις Οκτώβριος 05, 2016, 06:18:45 μμ
Μια λίστα που θα εγράφεται σε κάποια κατάλληλη δομή και δεν θα μπορεί να ξεγραφτεί  (π.χ. στο bitcoin blockchain).

Για να καταλάβετε το παραπάνω , διαβάστε και εδώ:
https://21.co/learn/embedding-data-blockchain-op-return/#embedding-data-in-the-blockchain-with-op_return

Φυσικά εκτός από το blockchain του bitcoin υπάρχουν και πολλά άλλα blockchains στο διαδίκτυο (και φθηνότερα φυσικά) που προσφέρουν παρόμοια immutability services (https://www.quora.com/Are-there-any-Blockchain-as-a-Service-platform-providing-immutable-data-storage-for-people-who-do-not-want-to-build-their-own-blockchains) (αν και όχι τόσο immutable όσο είναι το bitcoin) , και όπου μπορεί να υλοποιηθεί μια τέτοια διαδικασία.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: ilith στις Οκτώβριος 05, 2016, 06:32:00 μμ
ΠΕΚΑΠ: Καταγγελία για σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π.

https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/pekap-kataggelia-gia-skopimes-kai-methodeymenes-energeies-apo-iep (https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/pekap-kataggelia-gia-skopimes-kai-methodeymenes-energeies-apo-iep)

Για  να υπάρχει μέλλον στην πληροφορική στην Αθμια και Βθμια, θα πρέπει να το διεκδικήσουμε:

1) Με νομικό τρόπο
2) Με το να εντοπίζουμε-αποκαλύπτουμε τα ονοματεπώνυμα αυτών που μας πολεμούν. Θα πρέπει δηλαδή να φτιάξουμε μεταξύ μας ένα δίκτυο ενημέρωσης που με στοιχεία να αποκαλύπτουμε αυτά τα πρόσωπα κλειδιά
3) Με πολιτικό τρόπο, δηλαδή με το να πιέζουμε πολιτικά οποιονδήποτε βάλλει ενάντια στα συμφέροντά μας.
4) Με το να μιλάμε με αριθμούς και να ποσοτικοποιούμε τα αιτήματά μας.

Πολύ ευχάριστο που η πεκάπ άρχισε να εφαρμόζει τη λύση 1, και πλησιάζει και στην λύση 2 δεδομένου ότι στις ανακοινώσεις της δίνει ονοματεπώνυμα.
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: millhaven στις Οκτώβριος 05, 2016, 08:45:05 μμ
http://www.pde.gr/index.php?topic=33395.msg949869#new
Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: nitivoke στις Νοέμβριος 17, 2016, 01:18:01 πμ
ΠΕΚΑΠ: Καταγγελία για σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π.

https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/pekap-kataggelia-gia-skopimes-kai-methodeymenes-energeies-apo-iep (https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/pekap-kataggelia-gia-skopimes-kai-methodeymenes-energeies-apo-iep)

Και η απάντηση :

http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou/?pcm_id=867b4bce-f86c-4f60-b852-a69e0129a7fb


Τα ονόματα της επιτροπής που επεξεργάστηκε το σχέδιο για τiς ΤΠΕ, θα τα διαβάσατε στο παρακάτω pdf.

www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/9792398.pdf

Σύμφωνα με το παραπάνω έγγραφο της Βουλής, αυτοί που επιλέχτηκαν από το Δ.Σ. του ΙΕΠ (http://www.iep.edu.gr/index.php/el/iep/d-s) ( που αποτελείται από τους: Γεράσιμος Κουζέλης καθηγητής ΕΚΠΑ, Παύλος Χαραμής εκπαιδευτικός Βθμιας, Βρατσάλης Κώστας του Αντωνίου, Κανελλόπουλος Παναγιώτης  Αναπληρωτής καθηγητής του Π.Τ.Προσχολικής Εκπ. Θεσσαλίας, Μαρία−Τατιάνα Σπανέλλη εκπαιδευτικός Α/θμιας, Κρυσταλλία Χαλκιά−Θεοδωρίδου καθηγήτρια του Π.Τ.Δημοτικής Εκπ. ΕΚΠΑ, Γεωργία Φέρμελη Σύμβουλος Α΄ του ΙΕΠ)
και ασχολήθηκαν με την αναδιοργάνωση και τον εξορθολογισμό των ΤΠΕ ήταν οι παρακάτω:

ΓΛΕΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ19, ΠΕ04.01
ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ70
ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ19
ΜΑΝΟΥΣΑΡΙΔΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΕ19
ΜΠΟΥΤΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΕ70
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ70
ΣΟΦΟΣ ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ,ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΤΔΕ
ΤΖΕΛΕΠΗ ΣΟΦΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ19
ΤΣΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ19

Τίτλος: Απ: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;
Αποστολή από: nitivoke στις Νοέμβριος 17, 2016, 01:52:26 πμ
www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/9792398.pdf

Σύμφωνα με το παραπάνω έγγραφο της Βουλής, αυτοί που επιλέχτηκαν από το Δ.Σ. του ΙΕΠ (http://www.iep.edu.gr/index.php/el/iep/d-s) ( που αποτελείται από τους: Γεράσιμος Κουζέλης καθηγητής ΕΚΠΑ, Παύλος Χαραμής εκπαιδευτικός Βθμιας, Βρατσάλης Κώστας του Αντωνίου, Κανελλόπουλος Παναγιώτης  Αναπληρωτής καθηγητής του Π.Τ.Προσχολικής Εκπ. Θεσσαλίας, Μαρία−Τατιάνα Σπανέλλη εκπαιδευτικός Α/θμιας, Κρυσταλλία Χαλκιά−Θεοδωρίδου καθηγήτρια του Π.Τ.Δημοτικής Εκπ. ΕΚΠΑ, Γεωργία Φέρμελη Σύμβουλος Α΄ του ΙΕΠ)
και ασχολήθηκαν με την αναδιοργάνωση και τον εξορθολογισμό των ΤΠΕ ήταν οι παρακάτω:

ΓΛΕΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ19, ΠΕ04.01
ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ70
ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ19
ΜΑΝΟΥΣΑΡΙΔΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΕ19
ΜΠΟΥΤΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΕ70
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ70
ΣΟΦΟΣ ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ,ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΤΔΕ
ΤΖΕΛΕΠΗ ΣΟΦΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ19
ΤΣΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ19

Να σημειωθεί επίσης ότι κάποια από τα μέλη της επιτροπής που επέλεξε το ΔΣ του ΙΕΠ για τον εξορθολογισμό των ΤΠΕ (π.χ. η κα Σοφία Τζελέπη) υπογράφουν την καταγγελία των συμβούλων ΠΕ19. (http://www.esos.gr/arthra/46559/sholikoi-symvoyloi-pliroforikis-iep-den-enekrine-protasi-gia-tin-yli-me-tin-aitiologia)

Εν ολίγης δηλαδή, ρώτησαν τον Φίλη ποιός τελικά μπλόκαρε την εισήγηση της παραπάνω επιτροπής, και ο Φίλης, αντί να δώσει στην δημοσιότητα αυτό που ζητήθηκε από τους σύμβουλους ΠΕ19 και από την ΠΕΚΑΠ (δηλαδή τα ονόματα όσων μπλόκαραν την εισήγηση της παραπάνω επιτροπής καθώς και την πράξη με την οποία το ΙΕΠ την μπλόκαρε), ο κ Φίλης έδωσε στην δημοσιότητα μονάχα την πράξη παραλαβής (από το ΙΕΠ) του πορίσματος της επιτροπής, καθώς και τα ονόματα της επιτροπής της οποίας το έργο μπλοκαρίστηκε!!!

Για την δε ουσία της απάντησης, το ποιός τελικά μπλόκαρε το έργο της επιτροπής, ο κ Φίλης υποκριτικά αναφέρει μόνο τα εξής: "Παράλληλα το ΙΕΠ, προκειμένου να διαμορφώσει την τελική του πρόταση προς το ΥΠΠΕΘ, έλαβε υπόψη του και άλλα αποτελέσματα από δικές του Δράσεις, όπως για παράδειγμα τα αποτελέσματα του ελέγχου συμβατότητας των ισχύοντων Βιβλίων με τα Προγράμματα Σπουδών κ.ά."

Πραγματικά είναι να τρελαίνεσαι με την διγλωσσία αυτών των ανθρώπων και με το πως, απαντώντας σε ξεκάθαρες ερωτήσεις, καταφέρνουν να πετούν την μπάλα στην εξέδρα! Τι κάνεις Γιάννη; Κουκιά σπέρνω! (http://www.slang.gr/lemma/5076-koukia-sperno) Τελικά ευτυχώς που ξεμπερδέψαμε με αυτόν τον Φίλη, ο άνθρωπος ήταν παντελώς ακατάλληλος.