Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: erietta στις Οκτώβριος 17, 2018, 07:23:05 μμ

Τίτλος: Μεθοδολογία διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων
Αποστολή από: erietta στις Οκτώβριος 17, 2018, 07:23:05 μμ
Καλησπέρα σας. Στο σχολείο που είμαι φέτος (Γυμνάσιο) οι φιλόλογοι συνηθίζουν να βάζουν αντιγραφή σε όλα τα φιλολογικά. Π.χ. στην Λογοτεχνία τους δίνουν τα χαρακτηριστικά του δημοτικού τραγουδιού σε μια φωτοτυπία και πρέπει να τα αντιγράψουν 5 φορές. Αν δεν τα αντιγράψουν, θα πρέπει να τα αντιγράψουν 10 φορές, κ.ο.κ.. Το ίδιο και στα Αρχαία, κλπ. Εμένα που δεν ζητάω κάτι τέτοιο, με κοιτάνε σαν να είμαι εξωγήινη. Έχω καταλάβει κάτι λάθος και αυτή είναι η σωστή μέθοδος διδασκαλίας;
Τίτλος: Απ: Μεθοδολογία διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων
Αποστολή από: Nihil στις Οκτώβριος 17, 2018, 11:41:31 μμ
Πού σε στείλανε Εριέττα, στο χωριό του Πώποτα;
Τίτλος: Απ: Μεθοδολογία διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων
Αποστολή από: loulou στις Οκτώβριος 18, 2018, 12:11:52 πμ
Καλησπέρα σας. Στο σχολείο που είμαι φέτος (Γυμνάσιο) οι φιλόλογοι συνηθίζουν να βάζουν αντιγραφή σε όλα τα φιλολογικά. Π.χ. στην Λογοτεχνία τους δίνουν τα χαρακτηριστικά του δημοτικού τραγουδιού σε μια φωτοτυπία και πρέπει να τα αντιγράψουν 5 φορές. Αν δεν τα αντιγράψουν, θα πρέπει να τα αντιγράψουν 10 φορές, κ.ο.κ.. Το ίδιο και στα Αρχαία, κλπ. Εμένα που δεν ζητάω κάτι τέτοιο, με κοιτάνε σαν να είμαι εξωγήινη. Έχω καταλάβει κάτι λάθος και αυτή είναι η σωστή μέθοδος διδασκαλίας;

Προσπαθώ να βρω μια εποικοδομητική απάντηση αλλά Ε;;;;;;
(όχι, βέβαια)