Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: mathimatika στις Ιούνιος 10, 2019, 07:23:27 μμ

Τίτλος: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούνιος 10, 2019, 07:23:27 μμ
Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα από τα θέματα... Τα συναισθήματά μου είναι ανάμικτα.

Το Α θέμα: πιστεύω από τα πιο δύσκολα που έχουν πέσει ποτέ. Οι δύο ορισμοί είναι από τους 3-4 όλου του βιβλίου με τις περισσότερες δυσκολίες στη διατύπωση και στην κατανόηση. Και έβαλαν και τους δύο φέτος!...

Επιπλέον το Σ-Λ με τη σταθερή, δεν κρατιέμαι... θα το πω κι ας πάω κόντρα στο βιβλίο... είναι ΛΑΘΟΣ ως ΘΕΜΑ!!! Στο βιβλίο είναι λίγο πιο "προσεκτικοί" στη διατύπωση, αλλά πάλι δημιουργούν παρανοήσεις. Πώς ρωτάς αν μία συνάρτηση είναι σταθερή (ή μονότονη κλπ) σε ένα σύνολο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΑ; Προφανώς δεν χρειάζεται κανένα αντιπαράδειγμα! Είναι "άκυρο" και μόνο που το ρωτάνε!!

Το Β θέμα: πιο απαιτητικό από τα αντίστοιχα, από τότε που άλλαξε το σύστημα. Οι μεγάλοι χαμένοι: οι "μέτριοι" μαθητές. Κάηκαν στη θεωρία, κάηκαν κι εδώ που περίμεναν απλώς μία γραφική παράσταση με κάτι παραπάνω για να τσιμπήσουν μερικούς βαθμούς ακόμα. Δεν το θεωρώ σωστό.

Σε συνδυασμό με όσα ακολούθησαν: βαριέσαι να βλέπεις εκθετικές και λογαριθμικές!

Το θετικό (μη γκρινιάζουμε μόνο): επιτέλους, λίγο Bolzano!

Το Γ θέμα: το μόνο νορμάλ θέμα! Επιτέλους μία με δύο κλάδους που να τη μελετούμε ως προς τη συνέχεια και τη παραγωγισιμότητά της! Εξετάζει πολλά σημεία της ύλης.

Το Δ θέμα:
Δ1 οκ.
Δ2 "όχι συνηθισμένης ευκολίας", αλλά όχι και φοβερά δύσκολο!
Δ3 "στάθηκε στο ύψος του"! Ωραίο!
Δ4 θεωρώ ότι δεν το σκέφτηκαν καλά στην επιτροπή. Απογοήτευση... Για να σου δίνουν την εφαπτομένη της f στην αρχή, λογικά θα πονηρευτείς και θα καταλάβεις ότι αυτή είναι η "προφανής κοινή εφαπτομένη" για την f στο 1, για την g στο 0. Μοναδικότητα: f'(x)>=-1>=g'(x), για κάθε x. Υπερβολή να πάρει κάποιος 8 μονάδες για αυτό........
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: badtouch στις Ιούνιος 10, 2019, 08:58:53 μμ
Συνάδελφε νομίζω ότι κάποιος διαβασμένος έπιανε άνετα 18... Ίσως βάλουν δύσκολα Φυσική για να ισορροπήσουν τα πραματα... Τα θέματα όπως είπες συμφωνω μαζί σου σε κάποια σημεία όσον αφορά την ποιότητα... Το δεύτερο θέμα θα μπορούσε να είναι πιο εύκολο και το Δ λίγο πιο δύσκολο-έξυπνο σε ένα υπό ερώτημα του... να κάνει την διαφορά ο 20αρης...
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: math22 στις Ιούνιος 10, 2019, 09:12:59 μμ
Τα ευκολοτερα θεματα της πενταετιας.Το 15 θα το παρει ο διαβασμενος(δεν μου αρεσει αυτη  λεξη) σχετικα ευκολα.Μεγαλο ποσοστο βαθμολογιας απο 11 εως 14 σε σχεση με το περσυνο 8 εως 12
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: knkn στις Ιούνιος 10, 2019, 09:25:18 μμ
Στην πρώτη ματιά είπα κι εγώ ότι είναι μακράν τα πιο εύκολα των τελευταίων ετών .  Στην δεύτερη ματιά λέω πως ναι , πιθανόν να δούμε μικρότερο ποσοστό κάτω από τη βάση , αλλά όχι τόσο όσο νόμιζα στην πρώτη ματιά .  Επίσης το γεγονός ότι ζητάει αιτιολόγηση των ΣΛ θα αυξήσει το ποσοστό βαθμών του διαστήματος [0,2] .   :)   Πάντα βρίσκαμε γραπτά με βαθμό 10/100 λόγω των ΣΛ που κυκλοφορούσαν , τώρα αυτά τα γραπτά θα πάρουν 02/100 άντε 04/100 αν κυκλοφόρησε και το πολλαπλής...   :)

Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: anpapath86 στις Ιούνιος 10, 2019, 11:04:00 μμ
Στην πρώτη ματιά είπα κι εγώ ότι είναι μακράν τα πιο εύκολα των τελευταίων ετών .  Στην δεύτερη ματιά λέω πως ναι , πιθανόν να δούμε μικρότερο ποσοστό κάτω από τη βάση , αλλά όχι τόσο όσο νόμιζα στην πρώτη ματιά .  Επίσης το γεγονός ότι ζητάει αιτιολόγηση των ΣΛ θα αυξήσει το ποσοστό βαθμών του διαστήματος [0,2] .   :)   Πάντα βρίσκαμε γραπτά με βαθμό 10/100 λόγω των ΣΛ που κυκλοφορούσαν , τώρα αυτά τα γραπτά θα πάρουν 02/100 άντε 04/100 αν κυκλοφόρησε και το πολλαπλής...   :)
Τα θέματα όντως ήταν βάτα και αποτελούν θέματα που διδάσκονται οι μαθητές κατά την διάρκεια της χρονιας. Δεν υπήρχε κάτι το εξεζητημένο, όπως τα προηγούμενα χρόνια. Φέτος δεν θα έχει γραφτεί από πολλούς σωστά το θέμα με τον ρυθμό μεταβολής, καθώς οι περισσότεροι μαθητές δεν μπορούν να κατασκευάσουν την συνάρτηση που δίνει το εμβαδόν ως προς το Χ.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούνιος 11, 2019, 12:06:51 πμ
Τα ευκολοτερα θεματα της πενταετιας.Το 15 θα το παρει ο διαβασμενος(δεν μου αρεσει αυτη  λεξη) σχετικα ευκολα.Μεγαλο ποσοστο βαθμολογιας απο 11 εως 14 σε σχεση με το περσυνο 8 εως 12

Για να είμαι ειλικρινής, αυτό περίμενα μέχρι την Κυριακή: ότι θα έβαζαν ευκολότερα, ειδικά τα Α, Β, Γ, λόγω του ότι φέτος δίνουν πολλές θέσεις στις σχολές.
Αν τα σχολιάσω από πλευράς δυσκολίας, νομίζω ότι:
Α, Β: τα πιο δύσκολα της τετραετίας (2016, 2017, 2018, 2019)
Γ, Δ: ίδιας δυσκολίας (ή... ευκολίας) με της τετραετίας.

Από όσους ακούω πάντως (εκτός αυτού του forum), μάλλον ως λίγο δύσκολα τα παρουσιάζουν, παρά ως εύκολα.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: xriana1 στις Ιούνιος 11, 2019, 11:43:05 πμ
Τα ευκολοτερα θεματα της πενταετιας.Το 15 θα το παρει ο διαβασμενος(δεν μου αρεσει αυτη  λεξη) σχετικα ευκολα.Μεγαλο ποσοστο βαθμολογιας απο 11 εως 14 σε σχεση με το περσυνο 8 εως 12

Πολύ βιαστική (πρόχειρη) εκτίμηση. Μη ξεχνάς συνάδελφε ότι την ευκολία ή τη δυσκολία των όποιων θεμάτων την καθορίζουν οι επιδόσεις των μαθητών και όχι οι δικές μας εκτιμήσεις. Προσωπικά η δυσκολότερη θεωρία των τελευταίων ετών και ο μεγαλύτερος όγκος θεμάτων συνολικά όπως προκύπτει από το γεγονός ότι πληθώρα μαθητών δεν είδε ερωτήματα του Δ θέματος.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: knkn στις Ιούνιος 12, 2019, 03:00:08 μμ
Πολύ περίεργο αυτό που συμβαίνει φέτος ...    Η αίσθηση της πρώτης ματιάς είναι ότι είναι τα ευκολότερα των τελευταίων ετών .  Αυτή την αίσθηση είχα κι εγώ και οι περισσότεροι συνάδελφοι που μίλησα.  Η μαθηματική εταιρεία λέει πιο δύσκολα από πέρσι .  Ο υπουργός λέει ελαφρώς πιο εύκολα από πέρσι .  Σίγουρα πάντως ότι και να πούμε εμείς οι μαθηματικοί , τα στατιστικά στοιχεία από τις βαθμολογίες θα μας δώσουν την απάντηση στο ερώτημα αν ήταν πιο εύκολα ή πιο δύσκολα από τα προηγούμενα χρόνια... 
Σε κάθε περίπτωση όμως νομίζω ότι ήταν πιο καλά θέματα , από την άποψη ότι εξέταζαν μεγάλο εύρος της ύλης ( όχι όπως πέρσι που απουσίαζαν όλα μα όλα τα βασικά θεωρήματα και όχι μόνο )  και είχαν πολύ καλή κλιμάκωση δυσκολίας ( όχι όπως άλλη φορά που Γ και Δ δεν τα άγγιζαν οι μισοί μαθητές , τώρα μπορούσαν να παλέψουν έστω τα Γ1 , Γ2 , Δ1 , Δ2 )  . 
Οπότε θα πω μπράβο στην επιτροπή !!!   

Υ.Γ.  μην ξεχνάμε μάλιστα πως ακόμα και αν διάλεγαν 3 ασκήσεις του σχολικού βιβλίου πάλι οι μισοί κάτω από τη βάση θα έγραφαν .... 
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούνιος 12, 2019, 04:37:15 μμ
Πολύ περίεργο αυτό που συμβαίνει φέτος...   
 
Η αίσθηση της πρώτης ματιάς είναι ότι είναι τα ευκολότερα των τελευταίων ετών... 

Η μαθηματική εταιρεία λέει πιο δύσκολα από πέρσι... 

Σε κάθε περίπτωση όμως νομίζω ότι ήταν πιο καλά θέματα, από την άποψη ότι εξέταζαν μεγάλο εύρος της ύλης …
και είχαν πολύ καλή κλιμάκωση δυσκολίας (όχι όπως άλλη φορά που Γ και Δ δεν τα άγγιζαν οι μισοί μαθητές, τώρα μπορούσαν να παλέψουν έστω τα Γ1 , Γ2 , Δ1 , Δ2).



1. Μήπως το "περίεργο" οφείλεται στο ότι ο καθένας μας τα βλέπει από άλλη οπτική γωνία;

Από την οπτική γωνία του καλού μαθητή που εστιάζει την προσοχή του στα Γ και Δ (για να γράψει 17-20), όντως είναι εύκολα. Αλλά αν το σκεφτούμε έτσι, από το 2016 και εξής, εύκολα είναι...
Από την οπτική γωνία του μαθητή που παλεύει να περάσει τη βάση, όχι.

Αυτός που θα έγραφε πέρσι 17-20, θα έγραφε και φέτος 17-20.
Αυτός που θα έγραφε πέρσι 13-16, θα έγραφε φέτος 12-16.

Όμως...
Αυτός που θα έγραφε πέρσι 8-12, θα έγραφε φέτος 6-10...

Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία τελικά. Σημασία έχει να περάσεις, έστω και με... 2! Εμείς τα θέματα σχολιάζουμε.
Θα δούμε και τα στατιστικά, όταν βγουν.
 
2. Δεν είναι μόνο η Μαθηματική Εταιρεία. Είδα και ανακοινώσεις φροντιστηρίων, που ήταν ακόμα πιο ακραίες... Κάπου είδα τα σχόλια φροντιστηρίου στο ίντερνετ:
"θα υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι με επιδόσεις κάτω από τη βάση... θα δημιουργήσουν αρνητική ψυχολογία σε πολλούς υποψηφίους για τη συνέχεια των εξετάσεων" (!!!).

3. Πάντα υπήρχαν ερωτήματα με 3-4 μονάδες σε Γ και Δ.

4. Η δυσκολία διαφέρει από την ποιότητα. Μην τα μπερδεύουμε.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: knkn στις Ιούνιος 12, 2019, 07:37:31 μμ
Συμφωνώ .
Μάλιστα προέχει η ποιότητα . 
Προέχει να είναι κατάλληλα ώστε να γίνει σωστή κλιμάκωση βαθμολογίας και να πάρει ο καθένας αυτό που του αξίζει.
  Έτσι , καλό  είναι που κάλυπταν μεγάλο εύρος της ύλης ( για να δούμε ποιος την ξέρει όλη και ποιος τη μισή ) , καλό είναι που υπήρχε και εσωτερική κλιμάκωση δυσκολίας σε κάθε θέμα ( όχι να πάρει ο άριστος 25 μονάδες στο Δ και οι υπόλοιποι 0 , ας πάρει κάποιος μόνο το Δ1 , κάποιος Δ1+Δ2 , κάποιος Δ1+Δ2+Δ3 κάποιος όλο το Δ , ανάλογα τι ξέρει ο καθένας , το ίδιο και για το θέμα  Γ ) .   Ακόμα και στα θέματα Α και Β υπήρχε κλιμάκωση βαθμού δυσκολίας . Για παράδειγμα η αιτιολόγηση στα ΣΛ βοήθησε σε αυτό , καθώς και η διπλή γραφική παράσταση στο Β ( άλλος θα τις κάνει και τις 2 σωστά , άλλος μόνο τη μια , άλλος καμία κλπ ) .
Οπότε εγώ θα πω και πάλι μπράβο στην επιτροπή !!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούνιος 28, 2019, 01:41:40 μμ
Τελικά, κρίνοντας από τα στατιστικά (είδα της Οικονομίας και Πληροφορικής), οι μαθητές που έγραψαν από 0-5 και από 5-10 ήταν λίγο λιγότεροι από πέρσι.

Προσωπικά δεν το περίμενα. Αλλά μάλλον έγινε αυτό που έγραψαν και άλλοι εδώ: χάθηκαν μονάδες στη θεωρία, αλλά "τσίμπησαν" μονάδες από (Β,) Γ και Δ.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: marcha7 στις Ιούνιος 28, 2019, 06:56:39 μμ
Με αυτα τα θεματα και εχουμε αυτη την αποτυχια...μην ξαφνιαστειτε αν σε λιγο δεν υπαρχουν μαθητες στα τμηματα προσνατολισμου η ακομα χειροτερα τα Μαθηματικα γινουν επιλογης....

Παράθεση

Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά τα Μαθηματικά Προσανατολισμού 2019 έχουμε τα εξής :
Ομάδα Θετκών Σπουδών : Κάτω από τη βάση : 46,59%
Ομάδα Οικονομίας Πληροφορικής : Κάτω από τη βάση : 73,96%

Τα αντίστοιχα αποτελέσματα του 2018 ήταν
Ομάδα Θετικών Σπουδών : Κάτω από τη βάση :56,21%
Ομάδα Οικονομίας Πληροφορικής : Κάτω από τη βάση :83,17%
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: silkcut στις Ιούνιος 28, 2019, 08:46:09 μμ
Και που να δείτε τα στατιστικά όταν οι φετινοί απόφοιτοι γυμνασίου και όσοι θα ακολουθήσουν με το ισχύον σύστημα γυμνασίου, φτάσουν στις πανελλήνιες ή όπως αλλιώς θα λέγονται, της Γ Λυκείου.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: knkn στις Ιούνιος 29, 2019, 01:08:33 μμ
Κατά τη γνώμη μου τα φετινά θέματα στα μαθηματικά ήταν πάρα πολύ καλά .  Υπάρχει πάρα πολύ σωστή κατανομή βαθμολογίας . Περίπου 5% σε κάθε διάστημα πλάτους 1  στη θετική .  Πιο ομοιόμορφη κλιμάκωση βαθμολογίας δεν έχω ξαναδεί .  Μπράβο και πάλι στην επιτροπή !     
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: knkn στις Ιούνιος 29, 2019, 11:05:32 μμ
Άριστα τα θέματα μαθηματικών !


http://sep4u.gr/33014/sygkrisi-epidoseon-omadas-prosanatolismou-thetikon-spoudon-gia-ypsiles-vathmologies/


Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούλιος 13, 2019, 12:48:40 μμ
Με αυτα τα θεματα και εχουμε αυτη την αποτυχια...μην ξαφνιαστειτε αν σε λιγο δεν υπαρχουν μαθητες στα τμηματα προσνατολισμου η ακομα χειροτερα τα Μαθηματικα γινουν επιλογης....

Ως ποσοστά δεν πήγαν άσχημα. Μάλλον καλά ήταν, συγκρινόμενα με άλλες χρονιές.

Το πρόβλημα ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ είναι το γιατί είναι τόσο πολλοί κάτω από τη βάση (είτε 75%, είτε 85%).
Ακόμα χειρότερα: γιατί είναι τόσο πολλοί κάτω από 5...!! (είτε 45%, είτε 55%). Δηλαδή οι μισοί δεν γράφουν ούτε θεωρία; Προφανώς και από τη θεωρία λίγα πράγματα είναι κατανοητά. Δεν μπορείς να γράψεις τη θεωρία των Μαθηματικών παπαγαλία. Πόσο μάλλον όταν πάμε να λύσουμε ασκήσεις. Κάτι ίσως δεν πάει καλά στη μαθηματική παιδεία. Μήπως το κακό ξεκινά από το δημοτικό;

Δεν φταίνε σε αυτό τα θέματα. Δεν λέω ότι μου άρεσαν (έγραψα παραπάνω αναλυτικά τις απόψεις μου από κάθε απτική γωνία). Άλλα μου άρεσαν, άλλα όχι.
Να επαναλάβω μάλιστα τις σοβαρές επιφυλάξεις που έχω από επιστημονικής άποψης για το θέμα της θεωρίας για τη σταθερή συνάρτηση.
Αλλά διαφωνώ να λέμε (κάθε χρονιά!!!!) ότι φταίνε οι εξεταστές ή τα θέματα για τα χαμηλά ποσοστά!
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: calmen στις Ιούλιος 13, 2019, 02:05:37 μμ
τα παιδια περνανε αερα καθε χρονο τα μαθηματικα απο την πρωτη ταξη μεχρι και την β λυκειου..μεχρι  να φτασουν στην γ λυκειου και να δουν την πραγματικοτητα.
 με το συστημα που υπαρχει τα παιδια φευγουν απο το δημοτικο και δεν ξερουν πραξεις!!
φευγουν απο το γυμνασιο και δεν ξερουν εξισωσεις!
στο λυκειο ειναι αργα...
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: nikdim στις Ιούλιος 13, 2019, 07:46:27 μμ
Στο σχολειο δεν γινεται καμια δουλεια...πλεον... >:(


τα παιδια περνανε αερα καθε χρονο τα μαθηματικα απο την πρωτη ταξη μεχρι και την β λυκειου..μεχρι  να φτασουν στην γ λυκειου και να δουν την πραγματικοτητα.
 με το συστημα που υπαρχει τα παιδια φευγουν απο το δημοτικο και δεν ξερουν πραξεις!!
φευγουν απο το γυμνασιο και δεν ξερουν εξισωσεις!
στο λυκειο ειναι αργα...
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: kgiannis στις Ιούλιος 13, 2019, 08:30:28 μμ
Στο σχολίο γίνεται δουλειά. Να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Όποιος νοιώθει ότι στο σχολείο δεν γίνεται καμία δουλειά είτε δεν κάνει δουλειά, είτε δεν κάνει για τη δουλειά αυτή.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: nikdim στις Ιούλιος 13, 2019, 08:43:13 μμ
Καμια δουλεια απολυτως... 8)

Στο σχολίο γίνεται δουλειά. Να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Όποιος νοιώθει ότι στο σχολείο δεν γίνεται καμία δουλειά είτε δεν κάνει δουλειά, είτε δεν κάνει για τη δουλειά αυτή.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: calmen στις Ιούλιος 13, 2019, 09:16:44 μμ
Στο σχολίο γίνεται δουλειά. Να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Όποιος νοιώθει ότι στο σχολείο δεν γίνεται καμία δουλειά είτε δεν κάνει δουλειά, είτε δεν κάνει για τη δουλειά αυτή.
Ωραία για να τα δούμε αναλυτικά...
Δημοτικό... Τι να πούμε οι περισσότεροι δάσκαλοι δεν έχουν ιδέα απο μαθηματικα.. Πλέον για να γίνουν δάσκαλοι δεν δίνουν καν μαθηματικα.. Παρακαλάνε να μην αλλάξουν τα βιβλία και δεν ξέρουν την απάντηση..
Γυμνάσιο... Συνήθως δεν κάνει μάθημα μαθηματικός.. Αυτο τα λέει όλα.. Ποσα παιδιά φεύγουν απο 3 γυμνασίου και δεν ξέρουν καν τον τύπο της Δ.
Λύκειο... Τώρα.. Όπως είπα είναι αργά... Αν το παιδί δεν έχει μάθει να διαβάζει μαθηματικα.. Πάμε για μικρά θαύματα
Γ λυκείου... Τα ποσοστά μιλάνε απο μονα τους...
Από την εμπειρία μου.. Ελάχιστα παιδιά λένε καλα λόγια για τον καθηγητή τους στο σχολείο... Βέβαια όλοι στους βαθμούς έχουν 16-20 και κανένας ποτέ δεν μένει στην ίδια τάξη....
Ξέρεις γιατί??? Γιατί μέχρι β λύκειο δεν τους ελέγχει κάνεις εαν κάνουν μάθημα εαν βοηθάνε τα παιδιά να γίνουν καλύτερα εαν κάνουν ή απλά τους νοιάζει να είναι συνεχόμενες ώρες για να προλάβουν την λαϊκή!
Βέβαια στην γ λυκείου 85% πάει άπατο... Ξέρεις τι μου λέει ότι μάλλον το 30% των καθηγητών έκαναν δουλειά και το αλλο 70% έψαχνε κολοκυθάκια!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: nikdim στις Ιούλιος 13, 2019, 10:01:07 μμ
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ωραία για να τα δούμε αναλυτικά...
Δημοτικό... Τι να πούμε οι περισσότεροι δάσκαλοι δεν έχουν ιδέα απο μαθηματικα.. Πλέον για να γίνουν δάσκαλοι δεν δίνουν καν μαθηματικα.. Παρακαλάνε να μην αλλάξουν τα βιβλία και δεν ξέρουν την απάντηση..
Γυμνάσιο... Συνήθως δεν κάνει μάθημα μαθηματικός.. Αυτο τα λέει όλα.. Ποσα παιδιά φεύγουν απο 3 γυμνασίου και δεν ξέρουν καν τον τύπο της Δ.
Λύκειο... Τώρα.. Όπως είπα είναι αργά... Αν το παιδί δεν έχει μάθει να διαβάζει μαθηματικα.. Πάμε για μικρά θαύματα
Γ λυκείου... Τα ποσοστά μιλάνε απο μονα τους...
Από την εμπειρία μου.. Ελάχιστα παιδιά λένε καλα λόγια για τον καθηγητή τους στο σχολείο... Βέβαια όλοι στους βαθμούς έχουν 16-20 και κανένας ποτέ δεν μένει στην ίδια τάξη....
Ξέρεις γιατί??? Γιατί μέχρι β λύκειο δεν τους ελέγχει κάνεις εαν κάνουν μάθημα εαν βοηθάνε τα παιδιά να γίνουν καλύτερα εαν κάνουν ή απλά τους νοιάζει να είναι συνεχόμενες ώρες για να προλάβουν την λαϊκή!
Βέβαια στην γ λυκείου 85% πάει άπατο... Ξέρεις τι μου λέει ότι μάλλον το 30% των καθηγητών έκαναν δουλειά και το αλλο 70% έψαχνε κολοκυθάκια!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: Alexistar στις Ιούλιος 13, 2019, 10:36:47 μμ
Ξέρεις τι μου λέει ότι μάλλον το 30% των καθηγητών έκαναν δουλειά και το αλλο 70% έψαχνε κολοκυθάκια!!
Δεδομένου ότι κάθε χρόνο το βατερλώ στα μαθηματικά επαναλαμβάνεται και ότι από την Α' λυκείου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών πάει φροντιστήριο, να υποθέσουμε ότι τα ανάλογα ποσοστά με τους καθηγητές του δημοσίου ισχύουν και για τους φροντιστές;
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: calmen στις Ιούλιος 13, 2019, 11:06:00 μμ
Δεδομένου ότι κάθε χρόνο το βατερλώ στα μαθηματικά επαναλαμβάνεται και ότι από την Α' λυκείου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών πάει φροντιστήριο, να υποθέσουμε ότι τα ανάλογα ποσοστά με τους καθηγητές του δημοσίου ισχύουν και για τους φροντιστές;
Η μοναδική διαφορά είναι ότι εάν δεν είσαι καλός.. Φεύγεις..
Στο σχολείο δεν σε κουνάει κάνεις... Εκτός εαν έχεις κανένα παράδειγμα να μου πεις που ακατάλληλος εκπαιδευτικος απομακρυνθηκε απο το σχολείο.. Εγω δεν έχω ακούσει.. Εσύ?
Παλιά που συντριπτική πλειοψηφία όπως ειπες ερχόταν απο την πρώτη λυκείου μπορούσες να κάνεις δουλεία και να υπάρχουν ελπίδες...
Τώρα για να σε ενημερώσω   η συντριπτική πλειοψηφία πάει στην 3 λυκείου μόνο.. Και δεν έχουν σχεδόν καμία ελπίδα, γιατί δεν μπορείς να φτάσεις σε αυτο το επίπεδο σε ένα χρόνο.
Όπω έγραψα.. Πιστεύω ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι στις μικρότερες τάξεις... Που τα παιδιά περνάνε αέρα την τάξη και δεν έχουν βασικές γνώσεις για να μπορέσουν να έρθουν στο επίπεδο της 3 λυκείου.
Πάντα μιλάω για το μεγαλύτερο ποσοστό και όχι για όλους...
Αλλα το δε βαριέσαι ας τον περάσουμε τον Γιαννάκη που έχει 150 απουσίες  ας του βάλουνε ενα 8 να μην κάνουμε έξτρα μαθήματα το έχω ακούσει πάρα πολλές φορές απο συναδέλφους εσύ?
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: math22 στις Ιούλιος 14, 2019, 12:45:41 πμ
Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι η υλη.Ειναι πολυ μεγαλη και δυσκολη.Στα μαθηματικα τμηματα 15 ατομων μονο.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: DM στις Ιούλιος 14, 2019, 06:25:16 πμ
calmen, λες ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών πάνε φροντιστήριο μόνο στην 3η λυκείου; Χα χα, σε ποιον πλανήτη συμβαίνει αυτό;
Επίσης, στο Γυμνάσιο τα μαθηματικά τα διδάσκουν κυρίως οι μαθηματικοί και σε πολύ μικρό ποσοστό άλλες ειδικότητες. Αυτό, νομίζω ότι μπορούν να το επιβεβαιώσουν όσοι διδάσκουν σε γυμνάσια. Το πρόβλημα, για μένα, δεν είναι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Είναι ότι η πλειοψηφία των μαθητών δεν θέλουν να δουλέψουν σοβαρά, ακόμα κι αν έχουν τον καλύτερο δάσκαλο ή καθηγητή. Και όσοι από αυτούς αποφασίσουν να το κάνουν στη Γ λυκείου, γρήγορα διαπιστώνουν ότι είναι πια αργά και το παιχνίδι το έχουν χάσει.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: calmen στις Ιούλιος 14, 2019, 09:55:28 πμ
Στον πλανήτη της κρίσης! Τα περισσότερα παιδιά πλέον έρχονται μόνο στην 3 λυκείου.. Όταν μ.ο είναι 400 € τα δίδακτρα θα καταλάβεις ότι έτσι είναι τα πράγματα.
Είναι συνηθισμένο πια ενα τμήμα με παλιούς και 2-3 τμήματα που κάνουν πρώτη φορά.
Έχει δίκιο ο math 22 ότι το πλήθος των μαθητών παίζει σοβαρό λόγο αλλα δεν πιστεύω ότι είναι το μόνο.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούλιος 14, 2019, 11:37:08 πμ
Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι η υλη. Ειναι πολυ μεγαλη και δυσκολη.

Δηλαδή πριν το 2016 τι ήταν; Μικρή και εύκολη;
Για να μην πάω στο άλλο άκρο: στην ύλη μέχρι το 2000....

Νομίζω ότι έτσι όπως είναι τώρα είναι καλά. Έχει φτάσει σε ένα νορμάλ σημείο. Θα ήθελα μόνο να ξαναμπεί το αόριστο ολοκλήρωμα. Όχι μιγαδικοί, που είναι άσχετο με τα υπόλοιπα.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούλιος 14, 2019, 11:44:39 πμ
calmen, λες ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών πάνε φροντιστήριο μόνο στην 3η λυκείου; Χα χα, σε ποιον πλανήτη συμβαίνει αυτό;


Κι όμως, πλέον είναι έτσι και χειρότερα...

Τα τελευταία χρόνια βλέπω να ξεκινούν ιδιαίτερα μαθήματα όλο και αργότερα μέσα στη χρονιά.
Φέτος πια παραέγινε το κακό. Μέχρι τον Φεβρουάριο υπήρχε νέκρα! Είχα μόνο 1,5 ώρα την εβδομάδα.
Ξαφνικά τον Φεβρουάριο άρχισαν να πλακώνουν όλοι. Τα παιδιά αυτά δεν έκαναν μάθημα με άλλον πριν από εμένα και άλλαξαν καθηγητή. ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΝ μαθήματα Φεβρουάριο.
Οι μισοί από τους παραπάνω: για πανελλήνιες γ' λυκείου!!!!

(Κάποια στιγμή είπα "στοπ". Τα τηλέφωνα όμως συνέχιζαν να χτυπάνε ασταμάτητα τους υπόλοιπους μήνες και δεν ήξερα τι να κάνω!)

Ναι, έχει αλλάξει το τοπίο.
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: mathimatika στις Ιούλιος 14, 2019, 11:55:58 πμ
Επίσης, στο Γυμνάσιο τα μαθηματικά τα διδάσκουν κυρίως οι μαθηματικοί και σε πολύ μικρό ποσοστό άλλες ειδικότητες. Αυτό, νομίζω ότι μπορούν να το επιβεβαιώσουν όσοι διδάσκουν σε γυμνάσια.

Κι αυτό βλέπω ότι πλέον με την οικονομική κρίση δεν ισχύει πια. Ρωτώντας αυτούς που λες (όσους διδάσκουν σε γυμνάσια) υπάρχουν αρκετοί Φυσικοί που διδάσκουν τα Μαθηματικά. Δεν σημαίνει αυτό ότι δεν τα διδάσκουν σωστά. Δεν είναι όμως το ίδιο.

Γνωρίζω τουλάχιστον 2 σχολεία (αν προσπαθήσω να θυμηθώ, μπορεί να είναι και άλλα) που τη μισή χρονιά που πέρασε έκαναν οι μισές τάξεις Μαθηματικά και την υπόλοιπη οι άλλες μισές!... (Σε εντελώς διαφορετικά σημεία της Αττικής). Μιλάμε ακόμα και για Γ' γυμνασίου, που είναι "σημαντική τάξη" στα Μαθηματικά.

Επίσης γνωρίζω προσωπικά Φυσικό που δέχεται από φιλότιμο τα 2 τελευταία χρόνια να κάνει 2 ώρες παραπάνω μάθημα την εβδομάδα, ώστε τα παιδιά να μη μείνουν χωρίς Μαθηματικά. Μπορεί κάποιος να τον/την χαρακτηρίσει κορόιδο ή ότι χαλάει τα δικαιώματα των καθηγητών κλπ. Αυτός-ή σκέφτεται ότι στη θέση αυτή μπορεί να βρισκόταν τα δικά του/της παιδιά... Εγώ του/της βγάζω το καπέλο...
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: math22 στις Ιούλιος 14, 2019, 12:01:55 μμ
Δηλαδή πριν το 2016 τι ήταν; Μικρή και εύκολη;
Για να μην πάω στο άλλο άκρο: στην ύλη μέχρι το 2000....

Νομίζω ότι έτσι όπως είναι τώρα είναι καλά. Έχει φτάσει σε ένα νορμάλ σημείο. Θα ήθελα μόνο να ξαναμπεί το αόριστο ολοκλήρωμα. Όχι μιγαδικοί, που είναι άσχετο με τα υπόλοιπα.
Ξεχνας οτι οι καλοι μαθητες δεν δινουν μαθηματικα διοτι πανε ιατρικη που δν εχει μαθηματικα.Αυτος ο λογος που  πριν το 2016 ειχαμε καλυτερα ποσοστα
Τίτλος: Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
Αποστολή από: anpapath86 στις Ιούλιος 14, 2019, 12:26:02 μμ
Το βασικό ζήτημα είναι ότι οι μαθητές που βαθμολογούνται με βαθμό κάτω από 10, και κυρίως κάτω από 5 δεν θα έπρεπε να φτανουν στη Γ λυκείου. Αλλά το σύστημα προαγωγής είναι τέτοιο, που δεν μπορούν να μείνουν μετεξεταστεοι, ώστε τουλάχιστον να αναγκαστούν να διαβάσουν το καλοκαίρι και να καλύψουν κενά.