Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων => Μήνυμα ξεκίνησε από: zoe83 στις Ιούλιος 31, 2019, 12:26:19 μμ

Τίτλος: Ζητώ τη βοήθεια διορισμένων συναδέλφων φιλολόγων για τη διπλωματική μου εργασία
Αποστολή από: zoe83 στις Ιούλιος 31, 2019, 12:26:19 μμ
Καλησπέρα σε όλους!
Το πιθανότερο είναι να σας πετυχαίνω στον τόπο των διακοπών σας και να χαλαρώνετε. Παρ' όλα αυτά ζητώ τη βοήθεια σας για τη διπλωματική μου εργασία με θέμα τα εγχειρίδια της Νεοελληνικης Γλώσσας Γυμνασιου. Χρειάζομαι κάποια γενικά σχόλια, αρνητικού ή θετικού περιεχομένου. Οποιος ή οποία έχει λίγο χρόνο, θα παρακαλούσα να στείλει μήνυμα εδώ ή στο inbox.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Τίτλος: Απ: Ζητώ τη βοήθεια διορισμένων συναδέλφων φιλολόγων για τη διπλωματική μου εργασία
Αποστολή από: Πελαγονία στις Ιούλιος 31, 2019, 01:43:30 μμ
Απαράδεκτα βιβλία! Η μόνη χρησιμότητά τους να τα δώσουμε σε κανά μπακάλη να τυλίγει σαρδέλες.

Προχειρογραμμένα... Τέτοια βιβλία σας γράφω σε μια μέρα.

Άστοχα κείμενα από περιοδικά , εφημερίδες και ολίγη wiki για να μοιάζουν με βιβλία. 

Τίτλος: Απ: Ζητώ τη βοήθεια διορισμένων συναδέλφων φιλολόγων για τη διπλωματική μου εργασία
Αποστολή από: inw στις Ιούλιος 31, 2019, 06:12:26 μμ
Θεωρώ πως έχουν ελλείψεις πρώτα στη θεωρία, δεν αναπτύσσουν επαρκώς τα φαινόμενα.Έχουν πολλές άστοχες ασκήσεις ,τις οποίες τα παιδιά δεν τις καταλαβαίνουν. Πρέπει να τις εξηγούμε πολλές φορές.
Δεν είναι καλά βιβλία, θέλουν αλλαγή. Κάποια καλύτερη δουλειά έχει γίνει στο βιβλίο εργασιών αλλά κι αυτό τρέχουμε για να το προλάβουμε.
Τίτλος: Απ: Ζητώ τη βοήθεια διορισμένων συναδέλφων φιλολόγων για τη διπλωματική μου εργασία
Αποστολή από: theodora7 στις Ιούλιος 31, 2019, 10:04:13 μμ
Με μια λέξη...φρίκη. Έκτρωμα γενικά. Τόσα κενά στη θεωρία και στις ασκήσεις δεν έχω δει. Πρέπει να εξηγείς και μετά να καταλάβει το παιδί. Εγώ τα χρησιμοποιώ ελάχιστα. Βλέπω τι έχει η κάθε ενότητα και την διδασκω από βοηθήματα και άλλα εγχειρίδια.
Τίτλος: Απ: Ζητώ τη βοήθεια διορισμένων συναδέλφων φιλολόγων για τη διπλωματική μου εργασία
Αποστολή από: erietta στις Ιούλιος 31, 2019, 10:59:07 μμ
Στην αρχή πραγματικά μου φαίνονταν απαίσια, αλλά με τα χρόνια τα συνήθισα... Ειδικά το βιβλίο της Γ΄ και το κεφάλαιο για τις αναφορικές προτάσεις, είναι, άστα να πάνε.
Πολλά λάθη, ασάφειες, ασυμφωνίες με την Σχολική Γραμματική.
Να επισημάνω όμως ότι οι οδηγίες δεν μας υποχρεώνουν να διδάσκουμε τα κεφάλαια με την σειρά. Δίνουν δηλαδή στον εκπαιδευτικό την δυνατότητα να κινηθεί πιο ελεύθερα και να χρησιμοποιεί και δικό του υλικό.
Όπως προαναφέρθηκε, τα Τετράδια Εργασιών είναι πιο προσεγμένα.
Τίτλος: Απ: Ζητώ τη βοήθεια διορισμένων συναδέλφων φιλολόγων για τη διπλωματική μου εργασία
Αποστολή από: pa.liatsos στις Αύγουστος 01, 2019, 10:50:59 πμ
σε μερικά σημεία η θεωρία είναι σαφής. Ωστόσο, η διάρθρωση των κειμένων και της θεωρίας μας αναγκάζει συχνά να πηγαινορχόμαστε πίσω-μπρος!
τα τετράδια έχουν καλό υλικό, όμως πολύ λίγο χρησιμοποιούνται...
ό,τι κι αν πούμε, έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία τους & χρειάζεται ανανέωση κ επικαιροποίηση της ύλης, γιατί τα δεδομένα έχουν αλλάξει... Γενικά ο κανόνας του ενός εγχειριδίου είναι πεπερασμένος. Αντί να δώσουν χρόνο & χώρο στη Γλώσσα στο Γ/σιο, την έχουν με 2ωρο στην Β & Γ τάξη!
και μετά απορούμε με τη διεθνή κατάταξη της χώρας σε γλωσσικό επίπεδο. τα περισσότερα παιδιά δεν μπορούν να εκφραστούν δομημένα έστω σε μία παράγραφο, αναζητώντας εύκολες λύσεις & φυσικά -πολλές φορές - "καταφύγιο" σε μια γνωμάτευση μαθησιακών δυσχερειών!
αλήθεια, ποιο είναι το θέμα της διπλωματικής σου;;