Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: patra25 στις Δεκέμβριος 01, 2019, 03:51:12 μμ

Τίτλος: Αντιγραφή
Αποστολή από: patra25 στις Δεκέμβριος 01, 2019, 03:51:12 μμ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ; MHΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΤΟΥ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ Η ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΤΟΥ ΕΦ ΟΣΟΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ;
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
Αποστολή από: iokasti1 στις Δεκέμβριος 01, 2019, 04:08:48 μμ
Δεν ξέρω τι αντιμετωπίσατε, αλλά μια ιδέα μπορείτε να πάρετε και εδώ

http://3lyk-alexandr.evr.sch.gr/index.php/our-school-regulations/our-school-regulation

Το πιο λογικό είναι να απευθυνθείτε στους συναδέλφους σας και τη διεύθυνση του σχολείου.
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
Αποστολή από: leon. στις Δεκέμβριος 01, 2019, 04:34:50 μμ
Κάνε ό,τι θες. Μπορείς, εννοείται, να μηδενίσεις. Μπορείς να του δώσεις την ευκαιρία να ξαναγράψει. Αλλά πρόσεξε. Πρέπει να υπάρχει βαθμός στο διαγώνισμα τετραμήνου.
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
Αποστολή από: patra25 στις Δεκέμβριος 01, 2019, 05:24:51 μμ
AN ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΔΕΝ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ;
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
Αποστολή από: menandros στις Δεκέμβριος 01, 2019, 05:40:05 μμ
μπορείς να τους βάλεις να γράψουν διαγωνισμα με ανοικτά βιβλία; ή είναι παράνομο;
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
Αποστολή από: leon. στις Δεκέμβριος 01, 2019, 05:41:09 μμ
Η αδικία είναι κάτι το σχετικό. Ένα σχολειό είναι πρωτίστως χώρος διδασκαλίας και μάθησης κι όχι βαθμοθηρικού ανταγωνισμού. Συ θα κρίνεις. Ημπορείς να 'σαι άτεγκτος και να τον μηδενίσεις. Εγώ αυτό θα διάλεγα. Αλλά ημπορείς να του δώσεις άλλη μια ευκαιρία. Και τούτο είναι μια σεβαστή παιδαγωγική κι όχι τιμωρητική μέθοδος. Διαλέγεις τι θα πράξεις.
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
Αποστολή από: leon. στις Δεκέμβριος 01, 2019, 05:43:47 μμ
Δεν είναι παράνομο το διαγώνισμα τετραμήνου με ανοικτά βιβλία. Όλα εξαρτώνται απ' τα θέματα που θα βάλεις. Αν είναι ερωτήσεις ξεπατικωμένες απ' το βιβλίο τότε θα γράψουν όλοι είκοσι μ' ανοιχτά. Αν είναι μεγάλης δυσκολίας κι εκτός τυποποιημένων του σχολικού κι απαιτούν πρωτότυπη και συνθετική σκέψη τότε χωρίς ανοικτά βιβλία θα γράψουν όλοι μηδέν.
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
Αποστολή από: patra25 στις Δεκέμβριος 01, 2019, 06:08:10 μμ
 θα συμφωνήσω με τον βαθμοθηρικό ανταγωνισμό. Δυστυχώς αυτό είναι δύσκολο πια, να μην υπάρχει. Προσπαθούν να γράψουν έναν βαθμό για να τον κατοχυρώσουν στο τετράμηνο. Το σχολείο έχει γίνει πιά, κυνήγι βαθμών, γιατί και τα τετράμηνα είναι βαθμοί που τόσο οι γονείς , όσο και οι μαθητές συγκρίνουν πια τους βαθμούς των ελέγχων μεταξύ τους.  Ο μαθητής δεν κρίνεται από το διαγώνισμα.  Η ιδέα των ανοιχτών βιβλίων με βρίσκει σύμφωνη. Ωστόσο, για να γίνει αυτό , οι μαθητές θα πρέπει να έχουν εξασκηθεί στην κρίση.  Σε μιας και δύο ωρών μαθήματα, αυτό δεν είναι εύκολο.  Το σωστό διαγώνισμα είναι το μεικτό. Πανελλήνιες π.χ δεν δίνουν με ανοιχτά βιβλία.
Τίτλος: Απ: Αντιγραφή
Αποστολή από: EmmaB στις Δεκέμβριος 01, 2019, 10:04:02 μμ
Να ρωτήσω κάτι όχι τόσο σχετικό. Εμείς που ξεκινήσαμε τα μαθήματα πριν 2 εβδομάδες κ σε κάποια σχολεία μέχρι να βγει πρόγραμμα την περασμένη εβδομάδα είμαστε "υποχρεωμένοι" να βάλουμε βαθμό στο α τετράμηνο; Μέχρι τις 20 Ιανουαρίου που τελειώνει το τετράμηνο υπολογίζω ότι θα έχω κάνει από 10 ως 12 ώρες σε όλα τα τμήματα.  Πόσες ώρες πρέπει να γίνουν για να μπει βαθμός στο τετράμηνο;
Τίτλος: Απ: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ
Αποστολή από: Scout στις Νοέμβριος 09, 2023, 09:55:14 πμ
Ημπορείς να 'σαι άτεγκτος και να τον μηδενίσεις. Εγώ αυτό θα διάλεγα.

Το θέμα είναι, πόθεν προκύπτει η δυνατότητα μηδενισμού (ή μονάδας) στο διαγώνισμα τετραμήνου (ή στο τεστ). Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 7 του ΠΔ 126/2016, αυτή η δυνατότητα παρέχεται στις τελικές προαγωγικές/απολυτήριες εξετάσεις. Η κοινή λογική λέει ότι το πνεύμα της διάταξης επεκτείνεται και στις υπόλοιπες εξετάσεις περιοδικής αξιολόγησης του μαθητή. Επειδή όμως στην Ελλάδα η κοινή λογική ακυρώνεται βάναυσα με οχύρωση πίσω από το γράμμα του νόμου, πώς κατοχυρώνεται ο εκπαιδευτικός για τη δυνατότητά του αυτή; Κάποια σχολεία κάνουν ρητή αναφορά καθολικής ισχύος του μηδενισμού/μονάδας στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας τους. Άλλα όμως, όχι. Τι ισχύει τελικά;

(Για να μην αναφέρω καν την πρόσθετη γραφειοκρατία της προϋπόθεσης για κλήση του μαθητή σε προφορική απολογία, με σύνταξη σχετικού πρακτικού, και την τελική απόφαση για το βαθμό να ανήκει στον διευθυντή και τον διδάσκοντα να περιορίζεται στο ρόλο του εισηγητή.)