Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: kostas-pap στις Δεκέμβριος 10, 2019, 10:00:03 μμ

Τίτλος: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: kostas-pap στις Δεκέμβριος 10, 2019, 10:00:03 μμ
Νέος στην παρέα του pde, θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα σοβαρό κατά τη γνώμη μου θέμα. Εργάζομαι ως αναπληρωτής γενικής τα 5 τελευταία έτη.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού περιβάλλοντος
Αποστολή από: Leon21 στις Δεκέμβριος 10, 2019, 11:02:21 μμ
Αυτά είναι καθημερνά φαινόμενα στα σχολειά. Οι πλείστοι των καθηγητών συνεχώς κι αδιαλείπτως κουτσομπολεύουν και χαφιεδίζουν. Μάλλον φταίει ο μπόλικος ελεύθερος χρόνος. Απορώ πώς δεν το 'χες συναντήσει μέχρι τώρα. Κάνε το χαζό της παρέας και κράτα αποστάσεις. Η ενδεδειγμένη λύση.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού περιβάλλοντος
Αποστολή από: JURE στις Δεκέμβριος 10, 2019, 11:07:48 μμ
Μένω ά φ ω ν ο ς! Άλλο κλίκες ελαφριάς μορφής κι άλλο αυτό που περιγράφεται. Δεν βρίσκω τον κατάλληλο σχολιασμό. Θλίβομαι. Πώς να αξιολογήσεις τέτοιες συμπεριφορές. Σίγουρα δεν θα έπρεπε να έρχονται σε επαφή με μαθητές.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού περιβάλλοντος
Αποστολή από: Leon21 στις Δεκέμβριος 10, 2019, 11:11:58 μμ
Μπα, εγώ το βρίσκω σχεδόν τετριμμένο. Καμμιά δεκαριά σχολειά έχω αλλάξει. Παντού συνέβαιναν κατά το μάλλον ή ήττον.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού περιβάλλοντος
Αποστολή από: kostas-pap στις Δεκέμβριος 10, 2019, 11:26:04 μμ
Πάντως Leon και αλλού υπάρχουν τέτοια φαινόμενα, αλλά εδώ έχει ξεπεράσει κάθε όριο λογικής. Ούτε τα 15χρονα δε κάνουν έτσι.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού περιβάλλοντος
Αποστολή από: Leon21 στις Δεκέμβριος 10, 2019, 11:38:50 μμ
Εγώ αυτό που θα πρότεινα είναι να 'σαι σωστός στη δουλειά σου με το παιδί κι όλους τους άλλους από μακρυά. Επίσης αν τύχει η όποια συναναστροφή (ακόμη και πρόκληση) να μην απαντάς και να προχωράς. Στο περιστατικό που 'γινε πες π.χ. για ό,τι θες συνεννοήσου με τη διευθύντρια κι όχι μ' εμένα. Απέφευγε όσο γίνεται κι άμα συναντιέσαι ελάχιστα τυπικά λόγια. Και μη συγχύζεσαι Ο,ΤΙ κι αν ακούσεις. Βασικό το τελευταίο.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού περιβάλλοντος
Αποστολή από: kostas-pap στις Δεκέμβριος 10, 2019, 11:51:25 μμ
Οκ Leon. Σεβαστή η γνώμη σου.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: Leon21 στις Δεκέμβριος 11, 2019, 12:20:17 πμ
Η ιδικιά μου γνώμη είναι να μην προχωρήσεις παραπέρα. Η κατάσταση είναι παγιωμένη και δε γίνεται να την αλλάξεις. Το μπελά σου χειρότερα θα βρεις. Μην κοιτάς ποιο είναι το σωστό. Αλλά το τι συμβαίνει. Το καλύτερο είναι να συνεννοηθείς με τη διευθύντρια του σχολειού. Όχι με τη διεύθυνση εκπαίδευσης. Να μη σ' ενοχλούν ούτε οι τσαμπουκάδες. Εκεί είσαι για το παιδί. Για κανέναν άλλον. Συζήτησέ το με τη διευθύντρια, αν θες, αλλά μέχρι εκεί. Άμα κάνεις υπέρβαση ιεραρχίας θα βρεις άσχημο μπελά και θα τα κάνεις χείριστα. Πρόσεξε το τελευταίο. ΜΗ Σ' ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. Είναι βασικό να ΜΗ χαλά η διάθεσή σου απ' τις προκλητικές συμπεριφορές ΑΛΛΩΝ ακόμη κι αν ξεπερνούν ΟΛΑ τα όρια. Αυτά είχα εγώ να πω. Αφήνω και τ' άλλα παιδιά του pde να πουν τη γνώμη τους.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: nikolopol στις Δεκέμβριος 11, 2019, 01:14:02 πμ
Οπως στα ειπε ο Leon . Δεν θα ανακατευσεις καθολου την διευθυνση και επισης αν κινηθεις θα τηρησεις ιεραρχια. Προσωπικα θα σου ελεγα να μην ασχοληθεις καν. Αυτο που περιγραφεις γινεται σε παρα πολλα σχολεια. Κανε την δουλεια σου με κυριο γνωμονα το καλο του μαθητη σου.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: micdim στις Δεκέμβριος 11, 2019, 05:06:09 πμ
Ω τι σαπίλα είναι αυτή...Το μελαγχολικό είναι ότι νέοι συνάδελφοι (στην ηλικία...μόνο) συντηρούν με ευλάβεια την κατάσταση αυτή... :( :-X :o
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: menandros στις Δεκέμβριος 11, 2019, 08:12:08 πμ
ΑΥΤΌ που υφίστασαι είναι μορφωμένο bulling στο κάνουν υποτίθεται άνθρωποι που σπούδασαν και καλά...τώρα...δυστυχως θα το υποστείς σε πολλά σχολεία....έχουμε συναδέλφους οι οποίοι αντί να συνεργάζονται για να βγάλει το σχολείο ένα καλό αποτέλεσμα...είναι λάκκος των λεόντων....έχει ευθύνη και η διεύθυνση η οποία αντί να φτιάχνει κλίμα συνεργασίας και ομάδας μέσα στο σύλλογο αφήνει να σέρνονται όλα αυτά και να υπάρχει αυτό το τοξικό κλίμα...τα έχουμε περάσει και ξέρουμε ...είχαμε φτάσει να σιχαινόμαστε που πάμε στο σχολείο...
μην τους μιλάς..κάτσε σε έναν ελέυθερο υπολογιστή και χάζευε στα κενά σου ή διάβαζε κάτι άλλο...καμία σχέση και επαφή με τα συναισθηματικά σου βαμπίρ
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: kostas-pap στις Δεκέμβριος 11, 2019, 09:01:16 πμ
Καλημέρα!





Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: kostas-pap στις Δεκέμβριος 11, 2019, 09:27:07 πμ
Δε μπορώ από κινητό να κάνω διορθώσεις στο κείμενο πριν το στείλω καθώς λόγω αυτόματης γραφής ξεφεύγουν εκφραστικά λάθη και επαναλήψεις.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: kostas-pap στις Δεκέμβριος 11, 2019, 12:08:25 μμ
Leon τα δικά σου ακολουθώ και σήμερα. Δεν ασχολούμαι, ούτε καλημέρα. Αυτά που έκανα δηλαδή μέχρι τώρα. Όπως το λες, εγώ βρίσκομαι εκεί για το παιδί.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: Leon21 στις Δεκέμβριος 11, 2019, 12:18:33 μμ
Άσ' τους να συζητούν ό,τι θεν και να λεν ό,τι θεν. Χέστηκες. Το μαθητή πρόσεχε, το παιδί να προσπαθεί και να προκόβει όσο είναι μπορετό. Αυτό είν' όλο.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: micdim στις Δεκέμβριος 11, 2019, 12:34:25 μμ
Δεν ξέρω αν χέστηκε και είχε χαρτί να σκουπιστεί ...αλλά μπορείς να λειτουργήσεις σε ένα χώρο εργασίας εχθρικό ? Δεν είναι απαραίτητη η συνεργασία ? Φυσικά και είναι ...αλλά δεν μιλάμε για νορμάλ σύστημα παιδείας...είναι ένα σύστημα που έχει ξεχαρβαλωθεί όπως και κάθε τι στο ελληνικό δημόσιο...  και αντί να κοιτάμε λύσεις και βελτίωση εμείς κοιτάμε πως να την βγάλουμε μέχρι την σύνταξη και μάλιστα φρέσκοι (σχετικά) εκπαιδευτικοί...Και φυσικά τα φαινόμενα αυτά θα χειροτερεύουν...ως συνηθως :(

Άσ' τους να συζητούν ό,τι θεν και να λεν ό,τι θεν. Χέστηκες. Το μαθητή πρόσεχε, το παιδί να προσπαθεί και να προκόβει όσο είναι μπορετό. Αυτό είν' όλο.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: harac στις Δεκέμβριος 11, 2019, 04:37:57 μμ
Φυσικά και είναι απαραίτητη η συνεργασία μεταξύ όλων για να μπορέσει να λειτουργήσει η ομάδα μέσα στον σύλλογο. Το σύστημα έχει και αυτό τις ευθύνες του, όταν πολλές φορές δεν βρίσκεις ούτε καρέκλα να καθίσεις στο γραφείο του συλλόγου ή όταν τρέχεις σε 3+ σχολεία και δεν προλαβαίνεις. Φυσικά, έχει μεγάλη σημασία και η στάση του διευθυντή στη διαχείριση κρίσεων.
Αλλά και σε δύσκολες επαναλαμβανόμενες ψυχοφθόρες καταστάσεις, ο καθένας πρέπει να λαμβάνει τα μέτρα του, να οργανώνει τις άμυνές του  και να προφυλάσσει τον εαυτό του, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει καλύτερα στο εκπαιδευτικό του έργο.
Σίγουρα, όμως, κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.
Σε ένα "τοξικό" περιβάλλον, τι άλλο θα μπορούσατε να προτείνετε ως λύσεις και βελτίωση του ζητήματος απουσίας θετικού σχολικού κλίματος;
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: JURE στις Δεκέμβριος 11, 2019, 08:42:49 μμ
Μια αξιολόγηση με κριτήριο την αποφυγή των μίζερων! Λέρα μεγάλη στον κλάδο αυτό. Κατατρώει τα σωθικά όλων. Ένα βλακόμετρο και ένα κακιόμετρο θα μπορούσε επίσης να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι κακώς αξιολογηθέντες θα πηγαίνουν σε χώρους αναμόρφωσης. Να μάθουν βλέπουν το Ωραίο και το Αγαθό. Οι ανεπίδεκτοι θα απολύονται.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: erietta στις Δεκέμβριος 11, 2019, 09:24:49 μμ
Από όλα τα παραπάνω πρώτα θα επισημάνω το εξής: Αφού έχεις τοποθετηθεί για συγκεκριμένο μαθητή (προφανώς παράλληλη στήριξη;) με ποιο δικαίωμα η διευθύντρια σου παίρνει τον μαθητή και τον δίνει σε άλλον; Πώς το δικαιολόγησε στην ΔΔΕ και γιατί η ΔΔΕ το αποδέχτηκε; Σε εμάς όταν έγινε τοποθέτηση σε λάθος μαθητή είχε γίνει θέμα από την ΔΔΕ που εντόπισε το λάθος. Εκτός αν οι γονείς του παιδιού ζήτησαν από την ΔΔΕ τον ίδιο αναπληρωτή για το παιδί τους.
Από κει και πέρα τι να πω, φίλε μου, φέτος ήσουν άτυχος. Μπορείς να κάνεις υπομονή να περάσει όλο αυτό;
Θα ήθελα πολύ να ήξερα ποιο είναι αυτό το νησί γιατί εκτός αυτού βλέπω ότι έχεις και άλλο πολύ σοβαρό θέμα, δεν έχεις βρει σπίτι.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: Leon21 στις Δεκέμβριος 11, 2019, 09:27:37 μμ
Μια αξιολόγηση με κριτήριο την αποφυγή των μίζερων! Λέρα μεγάλη στον κλάδο αυτό. Κατατρώει τα σωθικά όλων. Ένα βλακόμετρο και ένα κακιόμετρο θα μπορούσε επίσης να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι κακώς αξιολογηθέντες θα πηγαίνουν σε χώρους αναμόρφωσης. Να μάθουν βλέπουν το Ωραίο και το Αγαθό. Οι ανεπίδεκτοι θα απολύονται.
Συνάδελφε οι μίζεροι θα κάμουν την αξιολόγηση. Να 'σαι βέβαιος. Κι οι παραγωγικοί θ' απολυθούν. Έτσι λειτουργούν εδώ τα πράγματα. Κατά τ' άλλα συμφωνώ απολύτως.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: harac στις Δεκέμβριος 11, 2019, 10:06:01 μμ
Μια αξιολόγηση με κριτήριο την αποφυγή των μίζερων! Λέρα μεγάλη στον κλάδο αυτό. Κατατρώει τα σωθικά όλων. Ένα βλακόμετρο και ένα κακιόμετρο θα μπορούσε επίσης να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι κακώς αξιολογηθέντες θα πηγαίνουν σε χώρους αναμόρφωσης. Να μάθουν βλέπουν το Ωραίο και το Αγαθό. Οι ανεπίδεκτοι θα απολύονται.

Αν στην είσοδο κάθε σχολείου υπήρχε βλακόμετρο και κακιόμετρο, πόσα σχολεία θα είχαν αδειάσει.... :)
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: kostas-pap στις Δεκέμβριος 12, 2019, 12:41:26 πμ
Συνάδελφε οι μίζεροι θα κάμουν την αξιολόγηση. Να 'σαι βέβαιος. Κι οι παραγωγικοί θ' απολυθούν. Έτσι λειτουργούν εδώ τα πράγματα. Κατά τ' άλλα συμφωνώ απολύτως.
Leon μεγάλη κουβέντα είπες.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: xriana1 στις Δεκέμβριος 12, 2019, 01:42:40 πμ
Αρχικά θα ήθελα να πω ότι κανείς μαθητής δεν ανήκει σε κανέναν. Τα τελευταία χρόνια με το θεσμό της παράλληλης να "ενισχύεται" βλέπουμε τέρατα. Ένας μαθηματικός ή φιλόλογος ή φυσικός της πρώτης φάσης τοποθετείται σε τρία ή και τέσσερα σχολεία αναλαμβάνοντας τουλάχιστον ισάριθμους μαθητές κυρίως μετά την αναβάθμιση. Όταν γίνεται επόμενη φάση προσλήψεων αφήνει σχολεία και μαθητές, στη λογική της βελτίωσης θέσεως. Έχει εξετάσει κανείς ποτέ με ποια κριτήρια αφήνονται αυτοί οι μαθητές; Από την άλλοι οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης που δεν αναβαθμίζονται παραμένουν ενεργοί για επόμενη φάση ένταξης κι όταν προσληφθούν αδιαφορούν για τη στελέχωση της παράλληλης εκ νέου, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις φέτος δεν ήρθε ποτέ. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις οι εκπαιδευτικοί βάζουμε πάνω από όλα τον εαυτό μας αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Επιτέλους αυτή η ευκολία με την οποία κάποιος αναλαμβάνει τη στήριξη ενός παιδιού και η ευκολία με την οποία άρει την στήριξη του πρέπει να πάψει να είναι προσωπική επιλογή του καθενός ακόμη και αν σε κάποιες περιπτώσεις εγείρει θέματα στις σχέσεις των εκπαιδευτικών.
Τίτλος: Απ: Απουσία θετικού σχολικού κλίματος
Αποστολή από: harac στις Δεκέμβριος 12, 2019, 03:29:03 μμ
Η βελτίωση θέσης στη μέση της χρονιάς είναι μία άλλη αδυναμία του συστήματος, η οποία προέρχεται από την στοχευμένη αργοπορία των προσλήψεων. Το αποτέλεσμα είναι να την πληρώνουν όσα παιδιά  χάνουν τον εκπαιδευτικό της παράλληλης που τα στηρίζει και αλλάζουν καθηγητές μετά από κάποιους μήνες, με όλες τις συνέπειες για εκείνα. Όλα αυτά  επιβαρύνουν το σχολικό κλίμα και δημιουργούν αναταραχή και εντάσεις μεταξύ και των ίδιων των εκπαιδευτικών (όπως, ποιος θα πάει που και ποιο παιδί θα αναλάβει). Δεν θα υπήρχε πρόβλημα αν όλα (προσλήψεις και υπηρεσιακές μεταβολές) γινόντουσαν στην ώρα τους, δηλαδή στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο εκπαιδευτικός που θα πάει έτσι κι αλλιώς στο χ σχολείο, διότι υπάρχει κενό, πρέπει να τοποθετηθεί πρώτα στο ψ για να μετακινηθεί αργότερα. Εκπαιδευτικοί και μαθητές δεν είναι αναλώσιμοι.