Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μαθησιακές δυσκολίες => Μήνυμα ξεκίνησε από: abovo στις Ιανουάριος 03, 2020, 11:25:02 μμ

Τίτλος: Απορία σχετικά με τη γνωμάτευση
Αποστολή από: abovo στις Ιανουάριος 03, 2020, 11:25:02 μμ
Γεια σας και καλή χρονιά!

Φέτος ανέλαβα από τέλη Σεπτέμβρη παιδί της Γ΄Δημοτικού. Κάνουμε τρεις φορές την εβδομάδα. Κάναμε και πέρυσι κανένα 20ημερο μαθήματα στα τέλη της χρονιάς. Το παιδί είδα από την πρώτη στιγμή πως είχε πολλές δυσκολίες στον γραπτό λόγο. Δυστυχώς, οι γονείς καθυστέρησαν πολύ να κινητοποιηθούν και το παιδί πέρασε αρχές Νοέμβρη απο κεσυ.

Η γνωμάτευση λέει δυσκολίες σε όλους τους γνωστικούς τομείς μη αναμενόμενες με βάση το νοητικό δυναμικό. Οι προτεινόμενες στρατηγικές και δραστηριότητες που δίνουν σχετίζονται όλες με τα προβλήματα στον γραπτό λόγο.
 Στην αναλυτική έκθεση αν εξαιρέσω τις δυσκολίες που αναφέρουν στο φτωχό προφορικό λεξιλόγιο, δεν αναφέρει κατι άλλο πιο συγκεκριμένο. Μου δίνει την εντύπωση πως είναι πολύ ασαφής και με προβληματίζει πολύ.

Οσοι έχετε εμπειρία, είναι κάτι που το βλέπετε συχνά στις διαγνώσεις; Δλδ αν ξεκάθαρα το παιδί δεν εμπίπτει σε μια συγκεκριμένη κατηγορία και παρουσιάζει δυσκολίες και στον γραπτό και στον προφορικό λόγο και σε όλους τους γνωστικούς τομείς όπως λέει δεν θα έπρεπε να αναφέρει ποιοι είναι αυτοί οι τομείς;